Saturday, March 31, 2012

Tα Διδακτορικά και οι Πολιτικοί

Η Αντιγραφή των διδακτορικών διατριβών αποδεικνύεται τελευταία ότι αποτελεί μια πρακτική που ακολούθησαν αρκετοί πολιτικοί.

Τελευταίο παράδειγμα ο Ούγγρος Πρόεδρος Schmitt για τον οποίο επιτροπή του Πανεπιστημίου Semmelweis της Βουδαπέστης κατέληξε στο συμπέρασμα ότι περισσότερες από 200 σελίδες (από τις 215) της διατριβής του για την ιστορία των ολυμπιακών αγώνων "μοιάζουν" ή είναι κατά λέξη μετάφραση άλλων επιστημονικών εργασιών.

Για τους ακαδημαϊκούς η συνέχεια είναι προδιαγεγραμμένη (τουλάχιστον στα σοβαρά πανεπιστήμια): Αφαίρεση του τίτλου και των όποιων προνομίων αυτός παρέχει.

Στην πολιτική όμως φαίνεται ότι η λογική είναι διαφορετική: Ο Ούγγρος πρόεδρος για παράδειγμα ισχυρίζεται ότι το θέμα αυτό δεν έχει καμιά σχέση με την θέση που έχει σήμερα. (Το ίδιο είχε ισχυριστεί και η Μέρκελ για τον υπουργό της που είχε κάνει τα ίδια).

Η έλλειψη ηθικής στην πολιτική αποτελεί ένα από τους κύριους λόγους απαξίωσής της. Οταν κάποιος έχει, σε μια κορυφαία διαδικασία της ζωής του, εξαπατήσει τους δασκάλους του, τους συμφοιτητές του και την επιστημονική κοινότητα, τι εχέγγυα παρέχει για χρηστή άσκηση των πολιτικών του ευθυνών και καθηκόντων;

51 comments:

  1. Κανονικά θα έπρεπε να έχουν συλληφθεί για εξαπάτηση του δημοσίου και πλαστογραφία (ίσως και πλημμελώς για λογοκλοπή αφού μιλάμε για ακαδημαϊκό επίπεδο).

    ReplyDelete
  2. Κανένα εχέγγυο, τουναντίον έχει ήδη ανεπτυγμένο το ένστικτο της εξαπάτησης!

    ReplyDelete
  3. Anonymous4:55 am

    "Οταν κάποιος έχει, σε μια κορυφαία διαδικασία της ζωής του, εξαπατήσει τους δασκάλους του, τους συμφοιτητές του και την επιστημονική κοινότητα, τι εχέγγυα παρέχει για χρηστή άσκηση των πολιτικών του ευθυνών και καθηκόντων;"

    Εξαιρετικά εύστοχο, με λίγα λόγια αναδείξατε όλη την ουσία του ζητήματος.

    ReplyDelete
  4. Anonymous1:08 pm

    Mα γιατί σας ξενίζουν τα διδακτορικά προϊόντα λογοκλοπών των πολιτικών στο εξωτερικό; Πού το περίεργο; Μόνοι τους τα έγραψαν; Άλλοι δούλεψαν γι αυτούς.
    Στην Ελλάδα δεν υπάρχει αυτό το φαινόμενο; Είναι καινούριο;
    Ή μήπως είναι πρωτάκουστο πώς πολιτικοί και μή λαμβάνουν και δεύτερο και τρίτο και τέταρτο πτυχίο και μεταπτυχιακά και διδακτορικά διπλώματα με τη σέσουλα εν Ελλάδι;
    Ποιός από τους συναδέλφους σας πανεπιστημιακούς εξετάζει και βαθμολογεί αντικειμενικά τα τέκνα συναδέλφων του, διοικητικών των ΑΕΙ/ΤΕΙ, πολιτικών, εκκλησιαστικών και λοιπών "παραγόντων";
    Πόσοι εκ των συναδέλφων σας πανεπιστημιακοί είναι οι ίδιοι εγκεγραμμένοι ως φοιτητές σε άλλα τμήματα και λαμβάνουν πτυχία χωρίς οι ίδιοι να παρουσιάζονται σε εξετάσεις, αλλά λαμβάνοντας βαθμούς κατά παραγγελίαν και δι΄αλληλογραφίας;

    ReplyDelete
  5. Θα έλεγα το αντίθετο. Οτι οι τελευταίες αποκαλύψεις για τους συγκεκριμένους πολιτικούς στο εξωτερικό αποδεικνύουν ότι τα αρνητικά φαινόμενα αυτής της μορφής δεν είναι μόνο ελληνικό φαινόμενο. Η καταπολέμηση των πρακτικών στις οποίες αναφέρεσθε στην χώρα μας πρέπει να είναι στο επίκεντρο της προσπάθειας του κράτους αλλά, κυρίως, των ίδιων των πανεπιστημίων.

    ReplyDelete
  6. Anonymous10:49 pm

    @ "Η καταπολέμηση των πρακτικών στις οποίες αναφέρεσθε στην χώρα μας πρέπει να είναι στο επίκεντρο της προσπάθειας του κράτους αλλά, κυρίως, των ίδιων των πανεπιστημίων."

    ME ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΛΕΟΝ?
    http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_31/03/2012_435737

    ReplyDelete
  7. Εύλογο το ερώτημα. Η απάντηση δύσκολη (πλέον).

    ReplyDelete
  8. Anonymous11:33 pm

    O κ. Υπουργὸς Παιδείας που μας διαβεβαιώνει ότι θα εφαρμόσει τον νόμο 4009/11 τυγχάνει, ως γνωστόν πρόεδρος της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας υπό την αιγίδα της οποίας τελούν και τα Αρσάκεια ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ και το ΙΔΙΩΤΙΚΟ Ελευθερο Πανεπιστήμιο, στο οποίο οι φοιτούντες καταβάλλουν δίδακτρα και οι διδάσκοντες εισπράττουν αποζημίωση για τις υπηρεσίες τους (βλ. και εδώ http://www.stoabibliou.gr/ep/oroi.php).
    Στα ασυμβίβαστα με το λειτούργημα του καθηγητή ΑΕ σύμφωνα με το άρθρο 21 παραγρ. 1 του ν. 4009/11 είναι η συμμετοχή σε φορείς παροχής εκπαιδευτικών ή ερευνητικών υπηρεσιών που δεν υπάγονται στο δημόσιο φορέα.

    Οι ίδιες οι ιδιότητες και οι μέχρι τώρα δραστηριότητες του κ. Υπουργού συγκρούονται με όσα θεσπίζει ο νέος νόμος.
    Πώς είναι δυνατόν ένας Πρωθυπουργός να επιλέγει ως θεματοφύλακα του νόμου κάποιον που η όλη δραστηριότητά του και ιδεολογία του είναι αντίθετη προς το νόμο και να θέλει να πείσει έτσι τους πολίτες να γίνουν νομοταγείς?

    ReplyDelete
  9. Anonymous11:35 pm

    Sloppy job…. ο Ούγγρος. Στην Ελλάδα της δοξασμένης δεκαετίας του 80, με ένα 200αράκι χιλιάδες (δραχμούλες) σου έφτιαχναν πρωτότυπο διδακτορικό κάτι πεινασμένοι φοιτητές. Λαμπρές καριέρες οικοδομήθηκαν με αυτό τον τρόπο.
    Για να παραφράσω το Νεύτωνα "Εαν έχουν πάει μακρύτερα, είναι γιατί πάτησαν στους ώμους των κακομοίρηδων"

    ReplyDelete
  10. Η βιομηχανία ψευδεπίγραφων διδακτορικών είναι στημένη στα Πανεπιστήμια και όχι στην Πολιτική. Άρα, εκείνο που απαιτείται είναι εξορθολογισμός της διαδικασίας απονομής διδακτορικού. Ο προφανής, απλός και ασφαλής τρόπος εξαφάνισης του φαινομένου της αγοράς (με όποιο τρόπο) διδακτορικών είναι: η διαδικασία εξέτασης ή αναγνώρισης κάθε διδακτορικού - εσωτερικού ή εξωτερικού αντίστοιχα - να περιλαμβάνει ως αναγκαίο όρο την προηγούμενη δημοσίευση τριών (3) τουλάχιστον επιστημονικών εργασίων με κύριο ερευνητή τον υποψήφιο διδάκτορα σε επιστημονικά περιοδικά διεθνούς κύρους με σύστημα κριτών. Γνωρίζω οτι τη μέθοδο αυτή ακολουθούν εδώ και δεκαετίες ορισμένες "τριτοκοσμικές" χώρες.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous5:43 am

      Ορθό και λογικό, εδώ όμως έχουμε περιπτώσεις παιδιών που δημοσιεύουν με γονείς και κατόπιν εκλέγονται ή εξελίσσονται σε θέσεις ΔΕΠ. Αυτά έγιναν και πέρυσι, ακόμη και με το κυνήγι του Πανάρετου στο νεποτισμό.
      Η σχέση της πολιτικής σκηνής με το πανεπιστήμιο είναι αμφίδρομη και ιδιαίτερα στενή δεκαετίες τώρα. Το πανεπιστήμιο αποτελεί το ήρεμο αραξοβόλι πολιτικών που επιζητούν την ξεκούραση, ως την επόμενη ενεργοποίηση, το εφαλτήριο των πανεπιστημιακών προς την πολιτική ζωή, και τη «σφραγίδα εγκυρότητας» των πολιτικών μπουρδολογημάτων. Για κάθε εφεύρημα του πολιτικού μας βίου, πάντα υπάρχει κι ένας πανεπιστημιακός έτοιμος να παράσχει το ιδεολογικό επίχρισμα.
      Το πανεπιστήμιο κι οι ταρίφες είναι τα αρχέτυπα του συντεχνιασμού της νεότερης Ελλάδας. Θα διαλυθούν τα πάντα πριν αλωθούν αυτά.

      Delete
    2. Είναι αλήθεια οτι η απαίτηση "τριών (3) τουλάχιστον επιστημονικών εργασίων με κύριο ερευνητή τον υποψήφιο διδάκτορα σε επιστημονικά περιοδικά διεθνούς κύρους με σύστημα κριτών" μπορεί να σημαίνει οτι οι υποψήφιοι διδάκτορες θα μειωθούν στο 30% των σημερινών!! Από την άλλη, διερωτώμαι αν και πως υπερέχει διδακτορικό που είναι σύμφυρμα κοινότοπων αναλύσεων και τετριμμένων μετρήσεων σε σχέση με διδακτορικό δι' αντιγραφής; Λεκτικό είναι το ζήτημα; Ακόμη,νεποτισμός υπάρχει εάν - και μόνο εάν - διαταράσσεται η ισότητα και η αξιοκρατία! Έχω πολύ μεγάλες επιφυλάξεις ως προς την αποτελεσματικότητα της δράσεως του Υφυπουργού κ. Πανάρετου εναντίον της διαφθοράς: κυνήγησε κάποια συμπτώματα αλλά δεν ακούμπησε την πηγή της διαφθοράς! Μάλιστα ο νέος νόμος (με καθοριστική συμβολή και δημόσια υποστήριξη Πανάρετου) έκανε τα πράγματα πάρα πολύ χειρότερα αφού παραπέμπει σε μέλλοντα να υπάρξουν κείμενα, τα οποία όταν υπάρξουν θα είναι οι γνωστές γενικόλογες αοριστολογίες. Και με την (πρόωρη) αποχώρησή του από το Υπουργείο το όποιο όρυγμα είχε ανοίξει έκλεισε! Πηγή διαφθοράς, κατά τη γνώμη μου, είναι πρώτον η σκόπιμη ασάφεια των νόμων, δεύτερον η ανοχή στην παράκαμψη των νόμων όπου είναι σαφέστατοι (αλλά δεν βολεύουν - π.χ. περί αυτοδύναμου έργου, δηλαδή εργασίες μόνος, που αγνοείται γενικώς) και τρίτον η έλλειψη επιπτώσεων στους παραβάτες εκλέκτορες. Αφού, λοιπόν, το "σύστημα" συστηματικά επιδιώκει να διορίζονται μη άξιοι ή οι λιγότερο άξιοι πως ψάχνουμε να βρούμε την αξιοκρατία και μάλιστα από αυτούς! Συμπέρασμα: ομελέτα χωρίς να σπάσουν αυγά δεν γίνεται!

      Delete
  11. Χρειάστηκε να περάσουν τόσες μέρες. Απλά, στα προηγούμενα πρόσθεσε και την έλλειψη πολιτικής ευαισθησίας. Θα πει βέβαια κάποιος, αν είχε οποιαδήποτε ευαισθησία δεν θα είχε αντιγράψει.

    Hungarian President Resigns After Plagiarizing His Doctoral Thesis
    http://www.businessinsider.com/hungarian-president-resigns-after-plagiarizing-his-doctoral-thesis-2012-4#ixzz1qt1ZtcmA

    ReplyDelete
  12. http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20120402/eu-hungary-president/

    "Last week, Schmitt's 1992 doctorate was revoked after a university committee, following up on a report published in January by the Internet publication HVG.hu, found that most of his thesis about the modern Olympic Games had been copied from the work of two other authors."

    "On Sunday, Tivadar Tulassay, the head of Semmelweis University, to which Schmitt's alma mater, the University of Physical Education, now belongs, resigned, saying he had supported the decision to revoke Schmitt's degree but lost the confidence of the Ministry of National Resources, which oversees educational affairs in Hungary."

    Πριν απο μερικά χρόνια δημοσιοποίησα περιστατικό λογοκλοπής στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Όχι μόνο δεν τιμωρήθηκε ο δράστης, όχι μόνο δεν παραιτήθηκε ο πρύτανης, αλλά υπέστην και αγωγή για δυσφήμιση. Ακόμα τρέχω.

    ReplyDelete
  13. Anonymous11:10 am

    http://voliotaki.blogspot.com/2012/04/blog-post_1322.html#more

    ReplyDelete
  14. Anonymous1:26 pm

    Είναι σοκαριστικό όταν συνειδητοποιεί κανείς πώς το σύστημα προστατεύει τα αγαπημένα καλά παιδιά του. Κανείς σας σε κανένα από τα μπλογκς των "δίκαιων" και των "αξιοκρατών" δεν έχει σχολιάσει το στρατό συμβούλων που ακολουθούσαν την πρώην κα υπουργό (http://www.alfavita.gr/artrog.php?id=60981). Ήταν όλοι τους παιδιά μας!!!

    ReplyDelete
  15. Ορισμένες απαντήσεις:

    Ο D.A.Apr 2, 2012 11:22 PM έγραψε:
    "Έχω πολύ μεγάλες επιφυλάξεις ως προς την αποτελεσματικότητα της δράσεως του Υφυπουργού κ. Πανάρετου εναντίον της διαφθοράς: κυνήγησε κάποια συμπτώματα αλλά δεν ακούμπησε την πηγή της διαφθοράς! Μάλιστα ο νέος νόμος (με καθοριστική συμβολή και δημόσια υποστήριξη Πανάρετου) έκανε τα πράγματα πάρα πολύ χειρότερα αφού παραπέμπει σε μέλλοντα να υπάρξουν κείμενα, τα οποία όταν υπάρξουν θα είναι οι γνωστές γενικόλογες" αοριστολογίες.
    Απάντηση:
    -Η καταπολέμηση της διαφοράς για να είναι επιτυχής απαιτεί συνέχεια. Μην αγνοείτε την σημασία της ανάδειξης των εστιών της. Ιδαίτερα όταν δεν είχε γίνει στο παρελθόν από τους υπευθύνους. (Γι' αυτό άλλωστε είχε τόσο μεγάλο προσωπικό κόστος για μένα). Για την αντιμετώπισή της όμως χρειάζεται συνέχεια. Την βλέπετε;
    -Καθοριστική συμβολή στο νέο νόμο ίσως. Ομως δεν γνωρίζετε τις διαφορές του νόμου που κατατέθηκε από το σχέδιο που είχα καταρτίσει. Για παράδειγμα, το δικό μου σχέδιο ήταν πολύ λιτό και δεν εξαρτούσε την εφαρμογή κρίσιμων διατάξεων από μελλοντικά κείμενα. Επι πλέον, μπορεί στον νόμο να υπάρχει πλήθος διατάξεων που συνάδουν με την λογική του σχεδίου που πράγματι διαμόρφωσα. Εχουν όμως υπάρξει και μερικές καθοριστικές κατά την γνώμη μου αλλαγές που αλλοιώνουν την λογική του. Αυτό, προφανώς, αλλάζει το τελικό αποτέλεσμα. Σε μερικές από αυτές τις διατάξεις είχα αναφερθεί σε παλαιότερες αναρτήσεις μου. Κάποια στιγμή, για την ιστορία, θα δημοσιοποιήσω το σύνολο των σκέψεων που διαμόρφωναν την δική μου πρόταση. Και όχι μόνο για τον νόμο, ή την τριτοβάθμια εκπαίδευση.

    politisApr 2, 2012 12:23 AM
    Απαίτηση τριών δημοσιεύσεων για απονομή διδακτορικού: Δεν νομίζω ότι κάτι τέτοιο θα έλυνε το πρόβλημα. Μοιάζει με τις απαιτήσεις δημοσιεύσεων για εκλογή μέλους ΔΕΠ. Δυστυχώς και αυτό το πρόβλημα δεν λύνεται με νόμους. Η διεθνής εμπειρία έχει δείξει ότι ο ισχυρός κοσμήτορας που επιλέγεται αξιοκρατικά και όχι δημοκρατικά από ένα ισχυρό πρύτανη (που επίσης επιλέγεται αξιοκρατικά) είναι μια λύση.

    Θέμης ΛαζαρίδηςApr 2, 2012 07:10 AM
    Η προσπάθεια που έκανα για την αντιμετώπιση της λογοκλοπής ανέδειξε το πρόβλημα. Ισως όχι σε όλη του την έκταση. Είχε όμως περιορισμένα αποτελέσματα. Χωρίς την συμβολή των διοικήσεων των πανεπιστημίων δύσκολα θα αντιμετωπισθεί το φαινόμενο.

    AnonymousApr 2, 2012 01:26 PM
    Με την ΑΔ συνεργάστηκα επί 1.5 χρόνο. Ποτέ δεν σχολίασα (δημόσια ή με διαρροές) αποφάσεις της ή ενέργειες της. Αυτό το γνωρίζουν πολύ καλά τόσο οι συντάκτες του πολιτικού ρεπορτάζ όσο και αυτοί του εκπαιδευτικού. Δεν το έκανα ούτε την εποχή που δέχτηκα ολομέτωπες επιθέσεις με αναφορές στις σχέσεις μας. Δεν το έχω μετανοιώσει. Πιστεύω ότι αυτό είχε θετικό αποτέλεσμα στην ουσία της πολιτικής.

    ReplyDelete
  16. Anonymous1:19 am

    http://www.gurforum.org/2012/03/30/%ce%b1%ce%be%ce%b9%cf%8c%cf%84%ce%b9%ce%bc%ce%b5-%ce%ba%cf%8d%cf%81%ce%b9%ce%b5-%ce%bc%cf%80%ce%b1%ce%bc%cf%80%ce%b9%ce%bd%ce%b9%cf%8e%cf%84%ce%b7-%ce%b1%ce%bd%ce%bf%ce%b9%ce%ba%cf%84%ce%b7/comment-page-1/#comment-102385
    words April 3rd, 2012 at 08:30 | #2Reply | QuoteΈχει σταλεί με email και η ακόλουθη ανοιχτή επιστολή

    Αθήνα, 29 Μαρτίου 2012

    Αξιότιμε Κύριε Υπουργέ Παιδείας,
    Πρώην Πρύτανη του ΕΚΠΑ

    Επειδή ως Υπουργός Παιδείας, ανησυχείτε για την ανυπαρξία εκλεγμένων Διοικήσεων
    στα Πανεπιστήμια της χώρας ενώ δεν ανησυχείτε για την κάθε μορφή βίας που ανέστειλε τη
    δυνατότατα εκλογής των Διοικήσεων αυτών και γενικότερη εφαρμογή του νομού, σας καλώ
    να παραιτηθείτε άμεσα.
    Έχω το απόλυτο ηθικό δικαίωμα να σας ζητήσω να απομακρυνθείτε άμεσα καθώς
    όπως και εσείς έχω αναλώσει τη ζωή μου στο ΕΚΠΑ και έχετε ζήσει (αλλά λησμονήσατε
    άμεσα για χάριν του Υπουργικού θώκου) τον απόλυτο εξευτελισμό μας και την απόλυτη
    απαξίωση του Πανεπιστημίου που επέφερε η κομματική συναλλαγή.
    Παραιτηθείτε άμεσα στο όνομα της διάσωσης της ηθικής των Πανεπιστημίων και του
    Πανεπιστήμιου μας. Διασώστε την ηθική του ονόματός σας.

    Παναγιώτης Μαχαίρας
    Καθηγητής Βιοφαρμακευτικής- Φαρμακοκινητικής

    Υ.Γ. Συγχωρείστε μου την οργή. Χρόνια τώρα πορεμένα άφωνος προσηλωμένος στο
    καθήκον μου. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, δεν είχα και δεν έχω καμία απολύτως βλέψη ή
    σκέψη για εκλογή και δεν είχα και δεν έχω καμία απολύτως σχέση με κομματικές διεργασίες.

    ReplyDelete
  17. Anonymous1:19 am

    Μια και μιλάμε για οικογενειοκρατία. Με αφορμή τις υποψηφιότητες στις εθνικές εκλογές παιδιών πολιτικών (διαβάσαμε για Σιούφα, Δήμα Μερεντίτη κλπ), πώς σχολιάζεται την οικογενειοκρατία στην πολιτική;

    ReplyDelete
  18. Anonymous2:45 am

    Είναι απίστευτος ο αμοραλισμός των κομμάτων και των υπουργών (κοινοβουλευτικών και εξωκοινοβουλευτικών).
    Γράφτηκε σήμερα (http://www.tovima.gr/society/article/?aid=451556&h1=true) ότι κατατέθηκε η τροπολογία του Υπουργείου Παιδείας χωρίς την αλλαγή της διάταξης που μιλούσε για την χρηματοδότηση των πανεπιστημίων σε σχέση με την εκλογή των συμβουλίων διοίκησης.
    Και τώρα, προφανώς, θα ψηφιστεί ομόφωνα στην Βουλή. Γιατι περιέχει προεκλογικά ρουσφέτια σε ισχυρές κοινωνικές ομάδες (τρίτεκνοι, πολύτεκνοι αλλά και σχολάρχες) με επιρροές σε όλα τα κόμματα. Ετσι,
    -καταργείται το (ήδη υψηλό) εισοδηματικό κριτήριο (για να μπαίνουν στις σχολές μεγάλης ζήτησης και τα παιδιά των μεγαλοδημοσιογράφων, μεγαλογιατρών και μεγαλοδικηγόρων με χαμηλούς βαθμούς).
    -Ο πολύτεκνος διατηρεί την ιδιότητα του πολύτεκνου ισοβίως (!) ανεξάρτητα από την ηλικία των παιδιών του!
    -Επανέρχεται η ευνοϊκή ρύθμιση της εισαγωγής 10% με τον βαθμό εξετάσεων του προηγούμενου έτους, ανεξάρτητα από την δυσκολία των θεμάτων.
    -Επανέρχεται η πρόβλεψη της μισθοδοσίας των αποσπασμένων υπαλλήλων από την αρχική τους θέση (για να εξυπηρετούνται αυτοί που αποσπούν).
    -Υπάρχει διάταξη με εφαρμογή για το σχολικό έτος 2011-2012! (τώρα που τελειώνει).
    -Για να γλυτώσουν από επιστροφή αδικαιολογήτως καταβληθέντων αμοιβών υπάλληλοι των ειδικών λογαριασμών, επεκτείνεται και σε αυτούς η εξαίρεση από το πλαφόν μηνιαίων αποδοχών που είχε γίνει για τα μέλη ΔΕΠ (που και γι' αυτούς είχε γίνει ευνοϊκή ρύθμιση για να μην επιστρέψουν χρήματα).

    Είναι ντροπή! Αίσχος! Και κανείς δεν μιλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous3:08 am

      H επιχειρηματολογία του Ευάγγελου και των συν αυτώ εξαντλήθηκε στο ροκάνισμα της καρέκλας του ΓΑΠ. Τώρα όλοι κοιτάνε πως να σώσουν τα τομάρια τους με ελάχιστο πολιτικό κόστος. Ό,τι φάνε κι ό,τι πιούνε στο εξής ...

      Delete
  19. Anonymous2:17 pm

    Βάλαμε και πρυτάνεις υπουργούς εδώ με γνήσια διδακτορικά, γιατί είχαν εχέγγυα, αλλά η αναξιοκρατία (βλ. ΑΕΙ –ΤΕΙ και τριτεκνοπολυτεκνορουσφετολογία) πήρε μπροστά πάλι κουκουλωμένη με το φαρισαϊκό μανδύα της «κοινωνικής μέριμνας», πολυαγαπημένο σπορ τινών ελλήνων πολιτικών εξάλλου που θα μας ξανασώσουν σε λίγο … Προτείνω στον πρύτανη υπουργό να δίνει και διδακτορικά για λόγους κοινωνικής πρόνοιας …
    Δεν πήγε και πολύς καιρός από τότε που οι κυβερνήσεις Καραμανλή διόριζαν συναδέλφους μου στην εκπαίδευση ΧΩΡΙΣ ΑΣΕΠ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΑΡΙΘΜΟΥ, ΟΠΟΥ ΗΘΕΛΑΝ έστω και αν ήταν ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΙ, προτάσσοντάς τους πάντων και μετά το διορισμό τους … επειδή ήταν πολύτεκνοι !!! «Όλα ήταν θέμα παιδείας» και βλέπω να ξαναγίνονται …
    Αυτή η χώρα είναι καταδικασμένη να πεθάνει, η παρακμή έγινε δομικό στοιχείο της δημόσιας διοίκησης και τα γνήσια διδακτορικά δεν αρκούν να την αποτρέψουν .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous7:52 am

      Μόνη λύση η απόρριψη του βυζαντινού μοντέλου που μας ταλαιπωρεί εδώ και κάποιες χιλιετίες με τη διαφθορά τη σήψη και τον συντεχνιασμό που συνεπάγεται και οδηγεί στην καταστροφή και μια νέα αρχή με την εισαγωγή στα σχολεία της προτεσταντικής θεωρίας της εργασίας του Max Weber και μαθημάτων ελευθερίας, αν όχι φιλελευθερισμού με μαθήματα από τους Διαφωτιστές (όχι όμως του εξίσου καταστροφικού νεοφιλελευθερισμού-νεοσυντηρητισμού), προκειμένου να ξεριζωθεί η αιτία της κατρακύλας και να εμπεδωθεί στην κοινωνία το αίσθημα της ισότητας και κυρίως των ΙΣΩΝ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ....Οι συντεχνίες πρέπει να εκλείψουν διαπαντός, αλλιώς το τέλος θα ερθει και θα είναι άσχημο...Αυτό είναι το μόνο σίγουρο και κανείς δεν θα μας σώζει αιώνια...

      Delete
    2. Anonymous11:52 am

      Φοβάμαι πως η εκπόρνευση θεσμών και αξιών πέρασε στο DNA της χώρας. Ψάχνουμε προσχήματα για να την προβάλλουμε και με όρους ηθικής. Τα αποτελέσματα είναι εμφανή αλλά ποιος νοιάζεται! Δεν ξέρω αν έχουμε υποστεί αξιακή μετάλλαξη αλλά το σύστημα δουλεύει και παράγει το λίπασμα του νεοελληνικού πολιτικού μας πολιτισμού. Μετά να μη διαμαρτυρόμαστε για τους καρπούς του!
      Όποιος πρεσβεύει αξίες και τολμά να εργάζεται σοβαρά για αυτές πρέπει να μένει μακριά από κάθε είδους πολιτική αρμοδιότητα και εξουσία. Είναι δυνατόν να έχει η χώρα μέλλον;
      Σ' αυτά τα πλαίσια καθόλου παράξενη η μέριμνα του πρύτανη υπουργού για τα τεκνορουσφέτια, που ταυτίζεται και με τις προτεραιότητες της Νέας Δημοκρατίας.

      Delete
    3. Anonymous6:57 pm

      Αν πέρασε στο DNA τότε να βγάλουμε από τα σχολεία τους φιλολόγους (ή να διδάσκουν πλέον μόνο αρχαία) και να βάλουμε κοινωνιολόγους, πολιτικούς επιστήμονες, ιστορικούς του πολιτισμού κλπ, γιατί τα παιδιά ξέρουν καλά μαθηματικά, χημεία, φυσική κλπ αλλά δεν μαθαίνουν ιστορία, ηθική, φιλοσοφία και την πολύπλευρη δομή της κοινωνίας καθως και την εξέλιξη του παγκόσμιου πολιτισμού. Συνέπεια: η διαιώνιση της κατάστασης και η δημιουργία γενεών που νοιάζονται μόνο για την καλοπέραση και την ικανοποίηση του εγώ τους αδιαφορώντας για το συμφέρον του κοινωνικού συνόλου. Η νέα γενιά πρέπει να μάθει τα δικαιώματα αλλά και τις υποχρεωσεις της και όχι απλά να παπαγαλίζει μυωπικά Αντιγόνη...Πρέπει να μάθει ιστορία και πολιτισμό προκειμένου να διδαχθεί από τα λάθη του παρελθόντος μέσα από μια διεπιστημονική προσέγγιση που καλύπτει το σύνολο του πολιτισμού και της κοινωνικής δομής. Δεν αρκεί η συντακτική ανάλυση και η παπαγαλία. Απέτυχαν! Βέβαια, αυτά δεν πρόκειται να γίνουν ποτέ και ο τόπος θα συνεχίζει να πλησιάζει στον γκρεμό, όσες φορές κι αν μας τραβήξουν απ΄την άλλη οι έξωθεν σωτήρες μας. Άλλωστε και η Πόλη δεν χρειάζονταν εχθρούς για να πέσει, είχε ήδη αυτοκαταστραφεί από μόνη της χάριν της ιδιοτέλειας και της αρπακτικότητας των συντεχνιών της...

      Delete
    4. Anonymous3:43 am

      Και απο που τεκμαιρεσθε οτι "κοινωνιολόγοι, πολιτικοί επιστήμονες, ιστορικοί του πολιτισμού κλπ. κλπ." ειναι αμεμπτοι και συνεπως καταλληλοι να διδαξουν αξιες και ηθος σε ενα λαο που εχει αξιακα και ηθικα παντελως διαβρωθει?

      Μηπως κι αυτοι δεν φερουν τις ιδιες περγαμηνες με κεινες των φιλολογων, διδαχθεντες τα ιδια γραμματα απο τους ιδιους γραμματιζουμενους που υπαγορευουν οτι τα δικα μας παιδια μπαινουν απο παντου τα ξενα απο πουθενα?

      Υποδειξτε μας εστω και εναν ενεργο καθηγητη , ως προτυπο ακαδημαϊκου δασκαλου που με το ηθικο αναστημα του να αποτελει φαρο για τους νεους που μαζικα αποφοιτουν απο τις πανεπιστημιακες σχολες που εξαιρετε,
      για να μπορεσουμε να πουμε και μεις:
      Πραγματι! αυτοι μπορουν να αλλαξουν τον κοσμο.

      Εκτος απο μικρους χαμερπεις υπαλληλισκους, βλεπετε εσεις κατι ενθαρρυντικο στον οριζοντα, που διελαθε της προσοχης μας?

      Delete
    5. Anonymous5:05 am

      "τα δικα μας παιδια μπαινουν απο παντου τα ξενα απο πουθενα"

      Δυστυχώς είπατε μεγάλη αλήθεια για νεοελληνικά πολιτικά, κοινωνικά και επιστημονικά ήθη, έστω και αν συνοδεύονται από γνήσιους τίτλους σπουδών!
      Υπάρχουν όμως άνθρωποι που δεν θα λειτουργούσαν έτσι. Ελάχιστοι δίχως αντίρρηση. Δε θέλω να πω εγώ ονόματα, ξέρω όμως πως μέσα στο περιβάλλον της εκπόρνευσης δεν έγιναν και δε θα γίνουν ποτέ ανεκτοί … Η παρακμή μας δεν έπεσε ουρανοκατέβατη, την εκθρέψαμε και ακόμα προς τα κει σαλπάρουμε. Είναι πάντα πιο εύκολο … Το λογαριασμό εξάλλου θα τον πληρώσουν πάλι οι κακομοίρηδες!

      Delete
    6. Anonymous5:09 am

      Δεν μίλησε κανείς για άμεμπτους, αλλά για γνώστες και κατάλληλους, ικανούς να ενσταλλάξουν τουλάχιστον κριτικη σκέψη και κοινωνική ευθύνη, παρά παπαγαλία.

      Delete
    7. Anonymous1:22 pm

      Αν και σε τούτο το ιστολόγιο γράφουν κυρίως πανεπιστημιακοί ρίξτε μια ματιά και στις ανακοινώσεις μεταθέσεων εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Εκεί θα δείτε "ειδικές κατηγορίες" και τι πάει να πει εκπόρνευση θεσμών!! Και σαφώς δεν αναφέρομαι σε περιπτώσεις σοβαρών ασθενειών, που είναι και ελαχιστότατες.
      Κύριε Πανάρετε δε σας ήθελε το σύστημα δυστυχώς! Μιας και είμαι και θεολόγος και αυτό έχει και κάποια σημειολογία σε αναφορά με το έργο σας στο Υπουργείο, θέλω να τονίσω εδώ ότι σέβομαι και εκτιμώ, όπως και πολλοί συνάδελφοί μου, την αποφασιστικότητά σας και το κουράγιο σας να στηρίξετε έμπρακτα της αξίες σας και τα εχέγγυα των διδακτορικών σας.

      Delete
  20. Anonymous1:33 am

    @ Apr 9, 2012 01:22 PM

    Eάν και οι απόφοιτοι των Θεολογικών Σχολών δεν λαμβάνουν πλέον τα εφόδια ώστε να διδάξουν ήθος και αξίες στους μαθητές της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αλλά εκπαιδεύονται στην εξαπάτηση των δασκάλων, των συμφοιτητών τους και της κοινωνίας, τότε από ποιούς να περιμένουμε να φέρουν την πνευματική άνοιξη;
    "Εάν το άλας μωρανθη, εν τινι αλισθησετε;"

    ReplyDelete
  21. Anonymous5:36 am

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ
    απο ποτε τα ονόματα των ΕΥ που χρηματοδοτει το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ειανι προσωπικά δεδομενα !!!????????
    http://www.gsrt.gr/News/Files/New553/FAQs_ESET_Aristeia_11_4_2012.pdf

    Σε οτι αφορα τη Β φαση ...ΔΕΝ εγινε ποτε. Εχοντας γνωση των διαδικασιών απο μεσα..εγινε το δουλεμα τις αρκουδας. Προγραμματα περιβαλλοντος τα αξιολογισε ΦΥΣΙΚΟΣ ΥΨΗΛΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ.......
    ΝΤΡΟΠΗ

    ReplyDelete
  22. Anonymous8:18 pm

    ΑΡΙΣΤΕΙΑ ??????????!!!!!
    Τα ονόματα των μελών των panels που δημοσιεύθηκαν αφορούν στα Μαθηματικά και στην Πληροφορική.
    Που είναι τα ονόματα των κριτών των άλλων Θεματικών Ενοτήτων? Τα έφαγε η μαρμάγκα? μαζί με τις προτάσεις που σωρηδόν απορρίφθηκαν?

    Από που εξάγεται ότι οι κριτές δεν "έκριναν" προτάσεις με τις οποίες οι ίδιοι ή κολλητοί τους σχετίζονται άμεσα, όταν δεν ανακοινώνονται τα ονόματα των κριτών και των ΕΥ, δηλαδή αυτῶν που θα "μοιρασθούν" τα 60.000.000 ΕΥΡΩ??????

    ReplyDelete
  23. Anonymous11:38 pm

    ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΓΝΟΡΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΦΙΝΕ ΑΞΙΟΛΟΓΙΣΗ Β ΦΑΣΗΣ. ΟΛΑ ΕΓΙΝΑ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ,ΤΕΛΟΣ ΓΕΝΑΡΗ, ΟΠΟΥ ΕΝΑ ΑΣΧΕΤΟ PANEL ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΥΡΟΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΑ PROJECT ME ΚΑΝΟΝΑ ΦΙΛΩΝ ΚΑΙ ΠΕΔΙΩΝ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΜΕ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥΣ.
    ΑΠΛΑ ΕΝΑ ΚΥΚΛΩΜΑ ΚΟΛΙΤΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΤΑ ΜΟΙΡΑΣΕ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ

    ΝΤΡΟΠΗ, ΝΤΡΟΠΗ, ΝΤΡΟΠΗ κε ΚΡΙΜΙΖΗ !!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous5:55 am

      Eάν έτσι έχουν τα πράγματα, και δεν έχω λόγους να αμφιβάλω, τότε πρόκειται για ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΟΛΚΗΣ και θα έπρεπε να παρέμβουν ΑΜΕΣΩΣ οι αρμόδιες ελεγκτικές αρχές!!!!

      Άλλωστε όλες οι εξηγήσεις που δώθηκαν από τη ΓΓΕΤ είναι πέρα για πέρα διάτριτες.

      Delete
  24. Anonymous11:37 pm

    @05:55
    ΠΟΙΕΣ ΑΡΧΕΣ ???
    ΣΤΗ ΑΡΙΣΤΕΙΑ ...Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΣΤΕΛΝΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΟ ΕΣΕΤ ....ΓΙΑΤΙ ΚΑ8Ε ΦΟΡΑ ..ΕΒΛΕΠΕ ΤΑ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΑ.
    ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΠΙΛΕΧΘΗΚΕ ΠΑΡΑ ΤΟ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ.....ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΣ ΤΟΥ ΣΤΕΝΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΤΟΝ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣΕΠΙΤΡΟΠΗΣ.

    ΑΥΤΑ ΟΛΑ ΛΕΓΟΝΤΑΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ...ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΙΔΡΩΝΕΙ ΤΟ ΑΥΤΙ ΚΑΝΕΝΟΣ. ΤΟΡΑ ΕΡΧΕΤΕ ΚΑΙ Ο κος KΡΙΜΥΖΗΣ ΜΕ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ [ ΕΠΙΣΗΜΑ ] ΝΑ ΤΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕΙ!!!!

    ΜΙΑ ΛΥΣΗ. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΝΟΜΑΤΩΝ. ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΑΠΕΙ ΝΑΚΑΤΑΤΕ8ΟΥΝ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΕΠΑΝΑΞΙΟΛΟΓΙΣΗΣ ΑΜΕΣΑ.....

    ΝΤΡΟΠΗ-------------))))))))))

    ΥΓ. Κε ΠΑΝΑΡΕΤΕ ΤΙ ΛΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΡΙΜΙΖΗ ???? ΘΕΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ???

    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

    ReplyDelete
  25. Anonymous3:41 am

    Γραφει ο Κος ΚΡΙΜΙΖΗΣ
    "Τι συνέβη στην πρώτη φάση της αξιολόγησης;
    Α4: Κάθε πρόταση αξιολογήθηκε από δύο τουλάχιστον μέλη της ΘΕ τα οποία βαθμολόγησαν τις
    επιστημονικές επιδόσεις του Κύριου Ερευνητή (PI) και την αριστεία της πρότασης. Η απόφαση κατάταξης
    ελήφθη από την ολομέλεια της ΘΕ σε τηλεδιάσκεψη και δεν προέκυπτε από το απλό αποτέλεσμα της
    άθροισης των βαθμών. Αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία σε περιπτώσεις που οι βαθμοί των δύο αξιολογητών
    παρουσιάζουν σημαντική διαφορά. Η τελική κατάταξη ήταν συλλογική απόφαση της ΘΕ. Επομένως η
    παρατήρηση που διατυπώνεται συχνά, ότι έπρεπε να ζητηθεί η γνώμη και τρίτου αξιολογητή δεν ευσταθεί."

    ΑΠΟΡΩ πως με εκριναν !!!! ΚΑΝΕΝΑ μελος της ΘΕ δεν εχει σχεση με το γνωστικό μου αντικείμενο !!!
    Και ας υποθεσουμε οτι ενα CV το κρινεις...πανω κατω [!!!! sic] ΜΙΑ προταση ερευνητική πως την κρινεις κα ιπως την συγρινεις με τις ΑΛΛΕΣ ??
    ΕΚΤΟΣ ΒΕΒΑΙΑ αν απο ποιο πριν ξερεις ποιες ειναι οι αριστες !!!!

    ΝΤΡΟΠΗ

    ReplyDelete
  26. Anonymous7:11 am

    Πρόγραμμα ΑΡΙΣΤΕΙΑ. ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ –ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ [ΑΠΟ ΤΟ ΕΣΕΤ].. ….και ΣΧΟΛΙΑ

    Ε1: Ποιος έκανε την αξιολόγηση;
    Α1: Το ΕΣΕΤ συνέστησε 10 Θεματικές Επιτροπές (ΘΕ) από επιστήμονες των οποίων τα ονόματα δημοσιεύτηκαν πρόσφατα στην ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Έρευνας και Τεχνολογίας (www.gsrt.gr). Οι Θεματικές Επιτροπές είχαν την αποκλειστική ευθύνη της αξιολόγησης με την εποπτεία και τις οδηγίες του ΕΣΕΤ. Όλα τα μέλη πρόσφεραν τις υπηρεσίες τους αφιλοκερδώς. Το ΕΣΕΤ δεν έκανε καμία παρέμβαση κατά την επιστημονική αξιολόγηση.

    Σ1. Άρα την «πολιτική» ευθύνη της επιλογής την έχει το ΕΣΕΤ. Και όταν αυτοί που επιλέγουμε αποτυγχάνουν να φέρουν σε πέρας με ακμαιότητα μια αποστολή που τους ανατίθεται …τότε ο έχων την πολιτική ευθύνη έχει μονό μια λύση. Παραιτείτε.
    Τι μας λέτε όμως, ως Πόντιος Πιλάτος νίπτετε τας χείρας σας και μας δείχνετε τους συντελεστές της ανομίας. Το ότι πρόσφεραν τις υπηρεσίες τους τώρα αφιλόκερδος δεν σημαίνει ότι δεν έκαναν και εξυπηρετήσεις σε φίλους!!

    Ε2: Ποιος επέλεξε τα μέλη των Θεματικών Επιτροπών;
    Α2: Αποκλειστικά και μόνο το ΕΣΕΤ. Ειδικότερα, τα μέλη των Τομεακών Ερευνητικών
    Συμβουλίων (ΤΕΣ) δεν είχαν καμιά ανάμειξη ούτε στην επιλογή των ΘΕ ούτε σε οποιοδήποτε άλλο στάδιο της αξιολόγησης.

    Σ2. Άρα την «πολιτική» ευθύνη της επιλογής την έχει το ΕΣΕΤ. Και όταν αυτοί που επιλέγουμε αποτυγχάνουν να φέρουν σε πέρας με ακεραιότητα μια αποστολή που τους ανατίθεται …τότε ο έχων την πολιτική ευθύνη έχει μονό μια λύση. Παραιτείτε


    Ε3: Γιατί χρειάστηκαν δύο φάσεις αξιολόγησης;
    Α3: Η προκήρυξη του προγράμματος καθόριζε ένα σύστημα αξιολόγησης σε δύο φάσεις. Ανάλογο σύστημα εφαρμόζεται σε πολλά προγράμματα (π.χ. το ERC) και είναι το πιο κατάλληλο όταν ο αριθμός των προτάσεων είναι μεγάλος (περίπου 1500 στην περίπτωση του Προγράμματος ΑΡΙΣΤΕΙΑ) σε σχέση με τις δυνατότητες χρηματοδότησης. Στην πρώτη φάση γίνεται μια κατάταξη των προτάσεων και προωθούνται στην δεύτερη φάση για λεπτομερέστερη αξιολόγηση οι, κατά την γνώμη κάθε ΘΕ, επικρατέστερες. Σύμφωνα με τους όρους της προκήρυξης, στην κατηγορία αυτή εντάχτηκε ένα σχετικά μικρό ποσοστό του συνολικού αριθμού των προτάσεων, της τάξεως του 20%-35%. Οι υπόλοιπες απερρίφθησαν. Κατά την άποψη των ΘΕ, μεταξύ των προτάσεων οι οποίες απερρίφθησαν υπήρχαν προτάσεις υψηλής επιστημονικής στάθμης.

    Σ3. Πραγματικά ποιους θέλετε να ξεγελάσετε. Δεν έγινε καμιά διαδικασία δύο φάσεων. Ειδικά στη θεματική του περιβάλλοντος τα αποτελέσματα βγήκαν από τη ΘΕ σε ένα πρωινό [τελευταία Παρασκευή του Ιανουαρίου, νομίζω]
    Αν θέλετε να εφαρμόζετε διαδικασίες του ERC τότε ΟΛΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ των επιτυχόντων και οι περιλήψεις των προτάσεων που επιλέχτηκαν στο διαδίκτυο. ΕΤΣΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ERC !!!
    Δεν μπορεί να είμαστε μισό-ΕRC , μισό-Βαλκάνια !!!


    Ε4: Τι συνέβη στην πρώτη φάση της αξιολόγησης;
    Α4: Κάθε πρόταση αξιολογήθηκε από δύο τουλάχιστον μέλη της ΘΕ τα οποία βαθμολόγησαν τις επιστημονικές επιδόσεις του Κύριου Ερευνητή (PI) και την αριστεία της πρότασης. Η απόφαση κατάταξης ελήφθη από την ολομέλεια της ΘΕ σε τηλεδιάσκεψη και δεν προέκυπτε από το απλό αποτέλεσμα της άθροισης των βαθμών. Αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία σε περιπτώσεις που οι βαθμοί των δύο αξιολογητών παρουσιάζουν σημαντική διαφορά. Η τελική κατάταξη ήταν συλλογική απόφαση της ΘΕ. Επομένως η παρατήρηση που διατυπώνεται συχνά, ότι έπρεπε να ζητηθεί η γνώμη και τρίτου αξιολογητή δεν ευσταθεί.

    Σ4. Λυπάμαι για το γεγονός ότι η πρόταση μου ΔΕΝ κρίθηκε από ειδικούς όπως θα γινόταν αν εφαρμόζατε τη διαδικασία του ERC. Στη θεματική επιτροπή για το Περιβάλλων είχατε , Φυσικούς Υψηλών Ενεργειών, είχατε Βιοχημικούς, είχατε Επιστήμονες από τις επιχειρήσεις ΑΠΕ. Αυτοί έκριναν θέματα γεωεπιστημών ?? Πραγματικά λυπάμαι γιατί σας εμπιστευτήκαν τόσοι συνάδελφοι [ και εγώ) για ένα αποτέλεσμα που είναι χειρότερο και από τις κρίσεις στα «ξενοδοχεία» του παρελθόντος. Τότε τουλάχιστον κρατούσαν τα προσχήματα …..

    ReplyDelete
  27. Anonymous7:12 am

    Ε5: Γιατί τα σχόλια είναι σύντομα;
    Α5: Ο σκοπός της πρώτης φάσης ήταν να προβεί σε κατάταξη των προτάσεων, δηλαδή σε σύγκριση κάθε πρότασης με άλλες της ίδιας θεματικής περιοχής. Αυτή η σύγκριση δεν μπορεί να αποτυπωθεί στα σχόλια.

    Σ5. ΔΕΝ μπορούσε να γίνει αλλιώς αφού η ΘΕ ήταν άσχετη με το αντικείμενο !!!

    Ε6: Τι συνέβη στην δεύτερη φάση της αξιολόγησης;
    Α6: Οι προτάσεις που επελέγησαν για την δεύτερη φάση εστάλησαν σε αξιολογητές με ειδικότητα στο συγκεκριμένο θέμα της πρότασης. Η επιλογή των ειδικών αξιολογητών έγινε αποκλειστικά από τις ΘΕ. Κάθε εμπειρογνώμων μελέτησε το πλήρες κείμενο της πρότασης που του υποβλήθηκε, καθώς και τα στοιχεία που αναφέρονται στον προϋπολογισμό και βαθμολόγησε την πρόταση. Και στην δεύτερη φάση της αξιολόγησης την τελική ευθύνη της κατάταξης είχε η ΘΕ. Ορισμένες ΘΕ συνήλθαν σε συνεδρίαση στην Αθήνα, ενώ άλλες μέσω τηλεδιάσκεψης. Οι ΘΕ έλαβαν υπ΄ όψιν τους τις γνωματεύσεις των εμπειρογνωμόνων, συνέκριναν και εναρμόνισαν την βαθμολογία και συνέταξαν τον τελικό πίνακα. Τα σχόλια που περιέχονται σε αυτόν είναι αυτά που αντιπροσωπεύουν την γνώμη της ΘΕ. Στην ίδια συνεδρίαση κάθε ΘΕ επέλεξε μερικές προτάσεις που παρουσίαζαν έντονο διεπιστημονικό χαρακτήρα.

    Σ6. Σε πολλές θεματικές ΔΕΝ υπήρξε δεύτερη φάση !!!

    Ε7: Ποία η σημασία των βαθμών;
    Α7: Στην προκήρυξη η οποία είχε εκδοθεί από την ΓΓΕΤ επιλέχτηκε τόσο για την πρώτη όσο και για την δεύτερη φάση μία κλίμακα βαθμολογίας από 1 έως 4. (4: Outstanding, one of the world leaders in his/her field, 3: Excellent, 2 Very Good, 1: Not competitive for the Programme.) Προφανώς, η εκτίμηση αυτής της οδηγίας είναι υποκειμενική και εξαρτάται από τον αξιολογητή. Αυτό ισχύει σε κάθε πρόγραμμα και εξηγεί τις διαφορές που παρατηρούμε στους βαθμούς της ίδιας πρότασης, ή του ίδιου επιστήμονα. Κατά συνέπεια οι βαθμοί δεν έχουν απόλυτη συγκριτική αξία. Γι΄ αυτό το λόγο το πρόγραμμα εμπιστεύτηκε τις αποφάσεις στην ολομέλεια κάθε ΘΕ και όχι στο απλό άθροισμα των βαθμών.

    Σ7 . Η οποία ΘΕ έκανε ανσασερ τη βαθμολογία !!!

    Ε8: Πως διαμορφώθηκε ο προϋπολογισμός κάθε πρότασης;
    Α8: Δεδομένου του ύψους του συνολικού κονδυλίου και της επιτακτικής ανάγκης χρηματοδότησης πολλών προτάσεων υψηλής στάθμης, η ΓΓΕΤ ζήτησε από τους εμπειρογνώμονες να συστήσουν περικοπές των δαπανών που δεν κρίνονται απολύτως απαραίτητες για την υλοποίηση του κάθε προγράμματος. Πολλές ΘΕ
    πρότειναν πρόσθετες γενικές περικοπές προκειμένου να υπάρξουν επί πλέον διαθέσιμοι πόροι για τη χρηματοδότηση περισσότερων προτάσεων. Ο τελικός προϋπολογισμός είναι σύμφωνος με τις συστάσεις των ΘΕ.

    Σ8. Ουδέν σχόλιο

    Ε9: Πως καταρτίστηκε ο τελικός Πίνακας;
    Α9: Σε κοινή συνεδρίαση του ΕΣΕΤ με τους αντιπροσώπους των ΘΕ. Το ΕΣΕΤ δεν άλλαξε τη σειρά που πρότεινε κάθε ΘΕ. Αποφάσισε να προτείνει για χρηματοδότηση προτάσεις με διεπιστημονικό χαρακτήρα και καθόρισε τον αριθμό των προτάσεων που προτείνονται προς χρηματοδότηση σε κάθε ΘΕ. Υπό την πίεση μεγάλου αριθμού πολύ αξιόλογων προτάσεων, το ΕΣΕΤ συνέστησε στη ΓΓΕΤ μία μικρή (<5%) υπέρβαση του αρχικού προϋπολογισμού του Προγράμματος.

    Σ9. Άρα η «δουλειά» έγινε στις ΘΕ και μας λέτε ότι χρηματοδοτήσατε «διεπιστημονικές» προτάσεις. Κρίμα …γιατί θα μπορούσα και εγώ να τη βαφτίσω διεπιστημονική !!

    ReplyDelete
  28. Anonymous7:16 am

    Ε10: Γιατί στον Πίνακα δεν αναφέρονται τα ονόματα των επιτυχόντων;
    Α10: Το πρόγραμμα ΑΡΙΣΤΕΙΑ συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ). Σύμφωνα με τον κανονισμό του ΕΚΤ τα ονόματα των επιτυχόντων θεωρούνται προσωπικά στοιχεία και δεν επιτρέπεται η δημοσίευση τους χωρίς την σαφή άδεια των ενδιαφερομένων. Τέτοια άδεια δεν είχε ζητηθεί πριν από την υποβολή των προτάσεων στη δράση ΑΡΙΣΤΕΙΑ. Το θέμα αυτό μπορεί να αντιμετωπισθεί στην επόμενη προκήρυξη.

    Σ10. Είναι τραγικό να λέτε αυτά τα πράγματα. Είναι δυνατόν χρήματα [60.000.000 Ευρω παρακαλώ] του Ελληνικού κράτους [συγχρηματοδότηση] και της ΕΕ και να μας λέτε ότι τα ονόματα είναι «προσωπικά δεδομένα!!! Γιατί δεν ήταν στο ΘΑΛΗ ?? Άπλα με τα ονόματα γνωστά …μια ματιά στο scopus και στο web of science και ξέρουμε τα πάντα για τους «άριστους» ΚΑΙ ΑΡΕΣΤΟΥΣ σας!! Επίσης αν θέλατε, μια δήλωση όλων των ΕΥ ότι επιτρέπουν την ανακοίνωση και θα λύνατε και τώρα το θέμα. Όποιος δεν ΤΟ ΔΕΧΘΕΙ δεν προχώρα το ΤΔΕ της πρότασης. Έξαλλου αυτό μπορεί να προβλεφτεί στην ΚΥΑ έναρξης του έργου. ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΤΡΟΠΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ !!!!
    Αν θέλετε να εφαρμόζετε διαδικασίες του ERC τότε ΟΛΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ των επιτυχόντων και οι περιλήψεις των προτάσεων που επιλέχτηκαν στο διαδίκτυο. ΕΤΣΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ERC !!!
    Δεν μπορεί να είμαστε μισό-ΕRC , μισό-Βαλκάνια !!!


    Ε11: Επικαλύψεις με άλλα προγράμματα
    Α11: Για τον τελικό προσδιορισμό του προϋπολογισμού των προτάσεων που εγκρίθηκαν στο Πρόγραμμα ΑΡΙΣΤΕΙΑ εξετάστηκε η θεματική και χρονική επικάλυψη (με την λογική να αποφευχθεί η διπλή χρηματοδότηση για το ίδιο αντικείμενο) με το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα ERC, με το Πρόγραμμα της ΓΓΕΤ για τις προτάσεις που κατετάγησαν επιλαχούσες στην 3η προκήρυξη του ERC καθώς και με το Πρόγραμμα ΘΑΛΗΣ. Στην περίπτωση σύμπτωσης με το Πρόγραμμα ΘΑΛΗΣ επεβλήθη μία μικρή μείωση του προϋπολογισμού γιατί το ΘΑΛΗΣ είναι ένα πρόγραμμα συνεργασίας.


    Σ11. Μιλάμε για διπλή χρηματοδότηση !!! Δηλαδή υπάρχουν προτάσεις ΙΔΙΕΣ που υποβλήθηκαν σε ΘΑΛΗ και ΑΡΙΣΤΕΙΑ και δέχεστε τη διπλή χρηματοδότηση??? Αν το ξέραμε θα ξανά υποβάλαμε το ΘΑΛΗ…..ΠΟΙΟΥΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΤΕ κύριοι του ΕΣΕΤ ???

    Ε12: Πως αντιμετωπίστηκαν περιπτώσεις σύγκρουσης συμφερόντων;
    Α12: Σύμφωνα με τα διεθνώς κρατούντα κάθε αξιολογητής και κάθε μέλος ΘΕ ανέλαβε την υποχρέωση να μην εκφράσει γνώμη για προτάσεις με τις οποίες είχε προσωπική ή επαγγελματική σχέση.

    Σ12. Για τις περιπτώσεις οπού ήταν άσχετος με την πρόταση που έκρινε τι προβλέψατε ???

    Ε13: Υπάρχει περίπτωση επαναξιολόγησης μιας πρότασης;
    Α13: Αποκλείεται ρητώς στην προκήρυξη. Το αντίθετο θα οδηγούσε σε ατέλειωτη αλληλουχία ενστάσεων και επαναξιολογήσεων. Επομένως επαναξιολόγηση μιας συγκεκριμένης πρότασης θα είναι νομικά άκυρη και δεοντολογικά απαράδεκτη. Αυτό δεν σημαίνει ότι θεωρούμε πως η αξιολόγηση υπήρξε αλάθητη. Απλώς, όπως συμβαίνει στον διεθνή χώρο, η επαναπροκήρυξη του προγράμματος προσφέρει αυτόματα την δυνατότητα επαναξιολόγησης.

    Σ13. ΔΕΝ μπορείτε να μας μιλάτε για δεοντολογία εσείς που κάνατε κουρέλι την πρώτη προσπάθεια αριστείας στην Ελλάδα. Αφού αρνείστε τα αυτονόητα ..μια λύση υπάρχει ΠΟΛΙΤΙΚΗ ακύρωση των αποτελεσμάτων και επαναπροκυρηξη με τις διαδικασίες του ΘΑΛΗ και ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΠΑΡΜΒΑΣΗ ΤΩΝ ΚΟΛΛΗΤΩΝ από θεματικές επιτροπές.

    Ε14: Διδάγματα για το μέλλον
    Α14: Πολλά και ποικίλα. Θα γίνουν ορισμένες προσαρμογές για να διευκολυνθεί το έργο των ΘΕ. Αυτό συνεπάγεται καλύτερο διαχωρισμό των επιστημονικών πεδίων σε ΘΕ, αύξηση του αριθμού των ΘΕ ώστε να μειωθεί ο αριθμός των προτάσεων ανά Επιτροπή, νέα μέλη ώστε να καλύπτουν καλύτερα το επιστημονικό πεδίο. Επιπλέον, η ΓΓΕΤ θα φροντίσει να υπάρχει μεγαλύτερο περιθώριο χρόνου για την αξιολόγηση.

    Σ14. Μην εμπιστεύεστε τους ΣΟΦΟΥΣ.

    ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ στέλνονται ΕΔΩ γιατί η επιστολή του Κου ΚΡΙΕΖΗ ΔΕΝ έχει ΤΗΛΕΦΩΝΟ και EMAIL επικοινωνίας.

    ReplyDelete
  29. Anonymous10:25 am

    ΠΟΙΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΑΝ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ?
    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΥΣ?
    Ή ΜΗΠΩΣ ΤΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΑΝ ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΑΡΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ ????????????????????
    ΠΟΙΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΑΝ π.χ. ΤΟ PROJECT "HEALTHCOGNITION" ΚΑΙ ΤΟ PROJECT "HISTORIOGRAPHY"?
    TI ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΕΣ ??????

    ReplyDelete
  30. Anonymous1:50 am

    Aπο τα παραπανω ειναι προφανής η απουσία ΗΓΕΣΙΑΣ
    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

    ReplyDelete
  31. Anonymous10:11 am

    θΕ 09
    BEATON Roderick Modern Greek Literature, King's College London
    CONELLY Joan Classics, New York University
    DRACHMAN Gaberell Linguistics, University of Salzburg
    DRIESSEN Jan Archaeology, Université catholique de Louvain
    FUNKE Peter Ancient History , University of Münster
    GALLANT Tom Modern Greek History, University California, San Diego (UCSD)
    GIANNAKIDOY Anastasia Linguistics, University of Chicago
    GREENE Molly History and Hellenic Studies, Princeton University
    JEFFREYS Elizabeth Byzantine and Modern Greek Language and Literature, University of Oxford
    KALANTZIS Mary Education, University of Illinois at Urbana Champaign
    KLIEGL Reinhold Psychology, University of Potsdam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous2:14 pm

      Κι αν έχει κανείς απορία για το πόσο αντικειμενικά "δούλεψε" το συγκεκριμένο team, ας θέσει το ερώτημα "Τί σχέση έχουν όλοι αυτοί με Φιλοσοφία, Θρησκειολογία?", περιοχές από τις οποίες ΑΠΕΡΡΙΨΑΝ θριαμβευτικά τις προτάσεις με εμετικές αιτιολογήσεις, για να πάρει αμέσως την απάντηση.
      Καμμία απολύτως...

      Από κει ας βγάλει και το συμπέρασμα για το επιστημονικό και ακαδημαϊκό ήθος όλων αυτών των κυρίων που δέχθηκαν να παίξουν ρόλο καθοριστικό στην ΠΑΡΩΔΙΑ αυτή της ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ και στη γελοιοποίηση όλων εκείνων που πήραν στα σοβαρά την πρόσκληση του Υπουργείου και να υποβάλουν ερευνητικές προτάσεις. Στα αγγλικά μάλιστα, Λες και υπήρχε περίπτωση να τις διαβάσει και να τις κρίνει κανείς με συνείδηση ευθύνης.

      Delete
    2. Anonymous3:45 pm

      1. OI KΡΙΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
      Α) ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ 2 + 2
      Β) ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ 2
      Γ) ΑΡΧΑΙΑ ΚΑΙ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ 1 + 2
      Δ) ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ
      Ε) ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

      ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΣΕΤ.
      ΕΑΝ ΕΚ ΠΑΡΑΔΡΟΜΗΣ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ, ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΙΣ ΜΕΤΡΗΤΟΙΣ.

      2. ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΩΤΕΡΩ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΕΚΔΟΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΣ, ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΙ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ (ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΡΡΙΕΡΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΣΤΑ ΕΓΧΩΡΙΑ ΑΕΙ), ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΩΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ.
      ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΕΧΘΕΙ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΟΥΣ, ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ (ΔΗΛ. ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ, ΑΦΟΥ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ)Ή ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΙ ΜΕ ΕΛΛΗΝΕΣ (ΒΛ. DRACHMAN).

      ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΤΕ ΜΑΣ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΕΣΕΤ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΓΗΣΑΝ ΣΤΗ ΘΕ 9, ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙ ΟΦΕΛΟΣ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΟΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΕΙΣ ΚΡΙΤΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΦΡΟΝΤΙΣΑΝ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΙ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ ΤΩΝ ΚΡΙΤΩΝ.


      ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ
      ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΙΣ ΦΡΟΝΤΙΔΕΣ ΣΑΣ
      ΔΕΝ ΘΑ ΡΘΕΙ Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.

      Delete
    3. Anonymous2:10 am

      Aλήθεια! Από τις εκατοντάδες χιλιάδες επιστήμονες που καλύπτουν τα επιμέρους γνωστικά αντικείμενα και ερευνητικές κατευθύνσεις της
      α) Θεολογίας (Ερμηνευτικής, Ιστορικής, Συστηματικής, Πρακτικής)
      β) Φιλοσοφίας (Αρχαίας Ελληνικής, Μεσαιωνικής κλπ.)
      γ) Φιλολογίας (Ελληνικής [αρχαίας, βυζαντινής, μεταβυζαντινής / νεώτερης, σύγχρονης), Αγγλικής (...), Γαλλικής (...), Γερμανικής (...), Ιταλικής (...), Ισπανικής, Τουρκικής, Αραβικής, Εβραϊκής γλώσσας και λογοτεχνίας, Αρχαίων και Νέων Ανατολικών Πολιτισμών κλπ. Γλωσσολογίας κλπ.)
      δ) Ιστορίας
      ε) Αρχαιολογίας (Αρχαίας Ελληνικής, Βυζαντινής, Μεταβυζαντινής κλπ.)
      ς) Ψυχολογίας (Παιδαγωγικής, Εξελικτικής, Κοινωνικής, Κλινικής κλπ. κλπ
      ζ) Γεωγραφίας
      η) Επικοινωνιολογίας
      κλπ.

      ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ κατέληξε το ΕΣΕΤ στους ως άνω ΠΑΝ-ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ κυρίως Γλωσσολόγους που έκριναν και απέρριψαν όλες τις προτάσεις που δεν ενέπιπταν στο δικό τους γνωστικό αντικείμενον ως ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΝΑΡΜΟΔΙΟΙ να εκφέρουν επιστημονική κρίση για τις ερευνητικές εξελίξεις, τη θεματική και τη μεθοδολογία άλλων γνωστικών αντικειμένων τα οποία de facto αγνοούν?

      ΜΗΠΩΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΤΕ "ΠΡΟΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ" ΝΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΤΕ?
      ΓΙΑΤΙ Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΑΣ ΣΧΕΤΙΚΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ.
      Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΡΙΤΩΝ ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΚΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΟΥ "ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙΣ ΤΑΛΕΝΤΟ".

      ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΔΗΛΑΔΗ ΠΡΟΑΠΟΦΑΣΙΣΑΤΕ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ, ΑΦΟΥ Η ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΗΤΑΝ ΑΝΟΙΧΤΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ?

      ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ, ΚΕ ΚΡΙΜΙΖΗ, ΕΑΝ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ ΣΑΣ ΕΞΑΓΑΓΑΤΕ "ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΙΚΙΛΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ", ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΕΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΑΤΕ ΑΝΕΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΑΛΛΑ

      1) Π Ω Σ ΚΑΙ Σ Ε Π Ο Ι Ο Υ Σ ΜΟΙΡΑΣΑΤΕ ΤΑ 60.000.000 ΕΥΡΩ?
      2) ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΕΞΑΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΑΝΕΛ, ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Π Α Ν Τ Ε Λ Ω Σ ΑΝΑΡΜΟΔΙΟ ΝΑ ΕΚΦΕΡΕΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΓΙΑ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΜΠΙΠΤΟΥΝ ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΩΝ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ?
      3) ΜΕ Π Ο Ι Ο Δ Ι Κ Α Ι Ω Μ Α ΠΡΟΑΠΟΦΑΣΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ, ΚΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΕ ΑΛΛΕΣ ΜΕ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗΝ "ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ"?

      ΜΕ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΘΕΛΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ ΣΑΣ ΝΑ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ?

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΩ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΟΥ ΣΤΟ ΠΙΟ ΕΓΚΡΙΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΜΑΛΙΣΤΑ.

      ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΟΜΩΣ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΞΑΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΙΨΑΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΑΜΟΙΨΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΣΑΣ ΑΞΙΖΕΙ.

      Delete
  32. Anonymous10:13 am

    θΕ 10
    ADAMANTIADES Achilles Geo. Washington U. and World Bank, USA
    ASHFORD Nicholas Technology and Policy, MIT, USA
    MITCHELL Greg Oceanography, U of C San Diego, USA
    PAPASTAVROS Costas Environment Counselor, Cyprus
    PASCHOS Emanuel Physics, Dortmund U, Germany
    STOKES Gerry Energy S&T, Brookhaven Lab, USA
    TSATSARONIS George Energy Engineering & Environmental Protection, Berlin Tech, Germany
    VAMVAKAS Constantine Bioscience Engineering, U of Ghent, Belgium

    ReplyDelete
  33. Anonymous3:15 pm

    ADAMANTIADES Achilles Geo. Washington U. and World Bank, USA
    NUCLEAR ENGINEERING, cited documents 16, citation 16 , h=1
    ASHFORD Nicholas Technology and Policy, MIT, USA
    HEALTH & ENVIRONMENT, cited documents 66, cotation 212, h=7
    MITCHELL Greg Oceanography, U of C San Diego, USA
    MARINE ECOLOGY, cited documents 78, citation 2631 , h=18
    PAPASTAVROS Costas Environment Counselor, Cyprus
    ENERGY POLICY, cited documents 2 citation 5, h=1
    1. Global Nest Journal, Volume 12, Issue 1, March 2010, Pages 99-107
    A spatially allocated emissions inventory for Cyprus ( Conference Paper )
    Tsilingiridis, G.a ,Sidiropoulos, C.a,Pentaliotis, A.a,Evripidou, C.a,Papastavros, C.b,Mesimeris, T.b,Papastavrou, M.b
    a Department of Mechanical Engineering, Aristotle University of Thessaloniki, Greece
    2. Energy Policy , Volume 32, Issue 8, June 2004, Pages 1001-1011
    Mitigation policies for energy related greenhouse gas emissions in Cyprus: The potential role of natural gas imports
    Mirasgedis, S.a ,Sarafidis, Y.a,Georgopoulou, E.a,Lalas, D.P.a,Papastavros, C.b
    a Inst.Environ. Res./Sustainable Devel, National Observatory of Athens, Thission, Athens 11810, Greece
    b Ministry of Agriculture, Natural Rsrc./Environment of Cyprus, Nicosia 1411, Cyprus

    PASCHOS Emanuel Physics, Dortmund U, Germany
    HIGH ENERGY PHYSICS-NETRINOS, cited documents 123 Citation 1620, h=13
    STOKES Gerry Energy S&T, Brookhaven Lab, USA
    Eδω υπάρχει κατι που δεν ειναι σωστο. Στο Brookhaven Lab υπάρχει ο STOKES W me NUCLEAR INSTRUMENTS, cited documents 2 TO 2003 Citation 105, h=2
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Ο Stokes, Gerald , ATMOSPHERIC CHEMISTRY, University of Maryland cited documents 22 Citation 705, h=3
    TSATSARONIS George Energy Engineering & Environmental Protection, Berlin Tech, Germany ENERGY SYSTEMS, cited documents 136 Citation 885, h=13

    ReplyDelete
  34. Anonymous3:17 pm

    VAMVAKAS Constantine Bioscience Engineering, U of Ghent, Belgium

    KAPOIO LA8OS YPARXEI KAI EDO. ΣΤΟ SCOPUS DEN YPARXEI TIPOTA.
    STO Bioscience Engineering, U of Ghent, Belgium
    DEN YPARXEI TORA, SEE Department of Biosystems Engineering http://www.biosys.ugent.be/en/staff.htm
    υπαρχει ΣΤΟ Laboratory of Aquaculture & Artemia Reference Center http://www.aquaculture.ugent.be//index.htm ΩΣ Guest Professors
    STO GOOGLE •Professor Constantin Vamvakas , Faculty of Bioscience Engineering, University of Ghent - Belgium and former adviser to the Director General, Directorate of Fisheries and Maritime Affairs, European Commission
    Fac. Bioscience Engineering Dept. Animal Production Lab of Aquaculture & ARC
    ΕΧΕΙ ΑΜΕΣΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΙΠ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΞΙΟΛΟΓΙΣΗΣ ΤΩΝ ΑΕΙ, ΩΣ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ.
    http://www.linkedin.com/pub/constantin-vamvakas/14/28b/554
    Professor Vamvakas’ long and varied career, covers a diverse range of representative positions within education, science, administration and policy forming, the common theme of which is mainly the development of European aquaculture. He is a Professor at the University of Ghent, Belgium and former Adviser to the Director General and Head of Unit of Aquaculture in the Directorate General for Fisheries and Maritime Affairs of the European Commission. Professor Vamvakas served the European Commission from 1983 to 2007, where he was in charge of the ‘Aquaculture Unit’ for some 10 years. Before joining the EC, he worked from 1974 to 1978 as a senior researcher and lecturer in the Department of Zoology of the University of Athens. From 1978 to 1982 he was the Director General of the Hellenic Centre of Marine Research (formally Institute of Oceanographic and Fisheries Research of the Ministry of Co-ordination) in Greece. He has represented Greece as a National Representative and European Commision as Head of Delegation in different international teams and fora and has been an expert consultant to many international organizations two of which are the FAO and the Council of Europe. In 2007 Professor Vamvakas was presented the Federation of European Aquaculture Producers (FEAP)’Award for Excellence for his contribution to the development of the European Aquaculture.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous2:12 am

      To να αντιγράφετε από το google δεν λέει πολλά. Το συμπέρασμα σας μετράει.

      Delete
  35. Anonymous5:28 am

    Μια ερώτηση παρακαλώ. Οι διδακτορικές διατριβές του κ. Βενιζέλου και της κας Νατάσας Καραμανλή (δεν ξέρω και ποιανού άλλου πολιτικού προσώπου) γιατί δεν υπάρχουν στο εθνικό αρχείο διδακτορικών διατριβών; Που είναι η διαφάνεια και η ειλικρίνεια;

    http://phdtheses.ekt.gr/eadd/?locale=el

    Ευχαριστώ

    ReplyDelete
  36. Anonymous5:30 am

    Μια ερώτηση παρακαλώ. Οι διδακτορικές διατριβές του κ. Βενιζέλου και της κας Νατάσας Καραμανλή (δεν ξέρω και ποιανού άλλου πολιτικού προσώπου) γιατί δεν υπάρχουν στο εθνικό αρχείο διδακτορικών διατριβών; Που είναι η διαφάνεια και η ειλικρίνεια;

    http://phdtheses.ekt.gr/eadd/?locale=el

    Ευχαριστώ

    ReplyDelete