2. Ψηφιακές υπηρεσίες: να επεκταθούν οι ψηφιακές υπηρεσίες της πύλης “Ερμής” (http://www.ermis.gov.gr) ώστε να αυξηθούν οι υπηρεσίες, οι οποίες διεκπεραιώνονται πλήρως ηλεκτρονικά. Η πύλη να έχει έναν απλό και εύχρηστο σχεδιασμό και να επεκταθεί η πρόσβασή της στους χρήστες της κινητής τηλεφωνίας.
3. Για τη διευκόλυνση των πολιτών, η κυβέρνηση να δημιουργήσει κανάλια απευθείας online σύνδεσης σε επιλεγμένες κρατικές υπηρεσίες. (π.χ. Υπουργεία Παιδείας και Υγείας)
4. Ενσωμάτωση των ηλεκτρονικών μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως διαύλων επικοινωνίας μεταξύ των πολιτών, των δημόσιων φορέων και των φορέων της κυβέρνησης, με παροχή κατευθυντήριων γραμμών, ώστε η χρήση τους να είναι ουσιαστική και αποδοτική.
5. Να καθιερωθούν τυποποιημένες ηλεκτρονικές φόρμες αξιολόγησης – αποτύπωσης του βαθμού ικανοποίησης των πολιτών από τις παρεχόμενες δημόσιες υπηρεσίες (ψηφιακές και συμβατές), ώστε οι πολίτες να μπορούν να συγκρίνουν και να αντιπαραβάλλουν τις εμπειρίες τους από τις υπηρεσίες που λαμβάνουν με τις εμπειρίες των συμπολιτών τους. Επίσης, η καταγραφή της ικανοποίησης των πολιτών να γίνεται με μετρήσιμους τρόπους, ώστε να αναδεικνύονται οι βάλτιστες πρακτικές και οι φορείς που τις εφαρμόζουν και με βάση αυτές να τίθενται στόχοι προς επίτευξη σε όλους τους φορείς του δημοσίου.
6. Αναβάθμιση όλων των κυβερνητικών ιστοσελίδων και ένταξή τους σε μια ενιαία πύλη πληροφοριών για την κυβέρνηση. Εκτός από τον συνεχή εμπλουτισμό του περιεχομένου των ιστοσελίδων, θα πρέπει οι σελίδες να είναι σχεδιασμένες με τρόπο που να διευκολύνει την χρήση και την πλοήγηση και οι πολίτες να μπορούν εύκολα να βρίσκουν τις πληροφορίες που αναζητούν.
- Ποια είναι η γνώμη σας για τις ενδεικτικές αυτές προτάσεις;
- Τι προτείνετε για την βελτίωση αυτών;
No comments:
Post a Comment