Sunday, October 25, 2009

Οι πρώτες 19 μέρες

Μια παρατήρηση από την εμπειρία των δεκαεννέα ημερών.

Χθες βράδυ ολοκλήρωσα το διάβασμα των γραπτών αιτημάτων πολιτών (εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας ,δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, συνδικαλιστικών οργανώσεων, γονέων, φοιτητών και γενικά πολιτών που έχουν σχέση με τα εκπαιδευτικά δρώμενα).

Το 95% των αιτημάτων αναφερόταν σε προσωπικές εξυπηρετήσεις (αποσπάσεις και μεταθέσεις εκπαιδευτικών, μετατάξεις, θητεία πρυτάνεων, αποζημιώσεις μελών ΔΕΠ κ.λ.π). Σε κανένα από τα αιτήματα των παιδαγωγών μας ή των παιδαγωγών οι οποίοι εκπροσωπούν τις εκπαιδευτικές μονάδες, δεν αναφερόταν η λέξη παιδί, μαθητής, φοιτητής ή έστω να διαφαίνεται αυτό μέσα από το κείμενο .

Το ίδιο συμβαίνει και με καθημερινές τηλεφωνικές επικοινωνίες με το γραφείο μου.
Κανένας διευθυντής σχολείου, διευθυντής εκπαίδευσης κ.λ.π., οι οποίοι είναι κοντά με τά παιδιά καθημερινά και λόγω του ότι βρισκόμαστε στην αρχή της σχολικής χρονιάς δεν έχει επικοινωνήσει μαζί μας.

Τα χειρόγραφα αιτήματα των μαθητών στις καταλήψεις μας διαβιβάζονται "κατά καθήκον" ή και "εκ παραδρομής" (δύο φράσεις τις οποίες χρησιμοποιεί στα εγγραφά του ο δημόσιος υπάλληλος για να έχει τηνσυνείδησή του ήσυχη για τα θέματα που δεν μπορεί να χειριστεί).

΄Εχουν αποσταλεί στο γραφείο και κάποιες προτάσεις και απόψεις γενικά για την εκπαίδευση τις οποίες δεν έχω προφθάσει να τις διαβάσω.

Τα παραπάνω δεν τα γράφω για να κάνω κριτική. Φυσικά δεν φταίνε οι άνθρωποι που τα στέλνουν. Ετσι λειτουργούσε το σύστημα μέχρι σήμερα και εκεί τους οδηγούσε. Εχουμε δημιουργήσει ένα εξαιρετικά γραφειοκρατικό  εκπαιδευτικό σύστημα όπου τα περισσότερα προσωπικά αιτήματα έπρεπε να φτάσουν στο γραφείο του Υπουργού για να λυθούν (ίσως και για να δημιουργούνται υποχρεώσεις").

Ομως, ήλθε ο καιρός να μπει στο επίκεντρο της εκπαιδευτικής διαδικασίας ο φυσικός αποδέκτης της. Τα υπόλοιπα έπονται.

ΥΓ. Γράφοντας την ανάρτηση αυτή, μου ήλθε στο μυαλό το παρακάτω απόσπασμα της ομιλίας Πρωθυπουργού στο εθνικό συμβούλιο του ΠΑΣΟΚ.
"Θα συγκρουστούμε με κάθε προνομιούχο μειοψηφία που λειτουργεί σήμερα εις βάρος του δημοσίου συμφέροντος εις βάρος της ίδιας της χώρας. Με κάθε είδους συντεχνιακή αντίληψη που βάζει το εγώ απέναντι στο συμφέρον του εμείς. Με το βόλεμα, τη στασιμότητα, την άρνηση στην αλλαγή, την άρνηση στο δημόσιο συμφέρον".
Κάλεσε τα στελέχη να θυμούνται κάθε μέρα αυτό το μήνυμα διότι "είναι το εμβόλιο κατά του μικροβίου του μικροκομματισμού, της απορρόφησης από τον κυβερνητισμό, της αλαζονείας της εξουσίας, της αποξένωσης από τους πολίτες" .

42 comments:

  1. Συγχαρητήρια για το ποστ σας!
    Η δημοσιοποίηση των όσων αναφέρεται είναι εξαιρετικά σημαντική. Το ίδιο σημαντική βέβαια θα είναι και η αντιμετώπιση αυτού του σάπιου συστήματος, όσο πιο γρήγορα γίνεται! Για το καλό πρώτα και κύρια των παιδιών.

    ReplyDelete
  2. Διοικητικό και παιδαγωγικό επίκεντρο του εκπαιδευτικού μας συστήματος πρέπει να γίνει η ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ. Αυτό υπαινικτικά προτείνει και το προεκλογικό πρόγραμμα (Εθνικό Πρόγραμμα Σπουδών, Ανοιχτό Σχολείο).

    Λείπουν οι άνθρωποι: γονείς, εκπαιδευτικοί, διευθυντές. Κανείς δεν είναι προετοιμασμένος.
    Λείπει ο χρόνος. Η τετραετία δεν φτάνει (άρα: πολιτική συναίνεση …).
    Λείπουν τα χρήματα (τι να λέμε τώρα …).

    Κι όμως:

    θα μπορούσατε, αλλάζοντας προσεκτικά το Υπουργείο, να προετοιμάσετε ―συστηματικά, ενεργητικά, διακριτικά― το προσωπικό και την κοινωνία να αποδεχθούν και να εφαρμόσουν την ουσιαστική, τεράστια, ευεργετική αυτή αλλαγή.

    Το εύχομαι, το εύχομαι.

    ReplyDelete
  3. Απορώ ! Ο διευθυντής του εν λόγω δημοτικού σχολείου του Ναυπλίου δεν θάπρεπε να σας έχει ενοχλήσει ...χθες?

    http://thelonapo.blogspot.com/2009/10/blog-post_20.html

    ReplyDelete
  4. Αν και προγραμματιστής στο επάγγελμα ασχολούμαι εδώ και πολλά χρόνια με την εκπαίδευση ενηλίκων. Αν και ξεκίνησα κατά τύχη τελικά βλέπω ότι μου αρέσει όλο και περισσότερο. Δεν έχω την εμπειρία για να προτείνω μακροπρόθεσμες λύσεις άλλα βλέποντας πως λειτουργεί η εκπαίδευση ενηλίκων θεωρώ πως υπάρχουν πολλά στοιχεία που η συμβατική εκπαίδευση μπορεί να υιοθετήσει. Μερικά απο αυτά τα περιγράφω εδώ: http://blog.xpan.gr/?p=125

    ReplyDelete
  5. Anonymous2:31 am

    Θυμάμαι τον αείμνηστο Γιώργο Γεννηματά, που δεν δεχόταν από πολίτες, λέξη στο υπουργικό του γραφείο, για τέτοιου είδους "εξυπηρετήσεις"...
    Το ίδιο θα πρέπει να γίνει και απ' όλους τους νέους υπουργούς...
    Να περάσει το μήνυμα της αξιοκρατίας στην κοινωνία και να πάψει αυτό το πάρε δώσε με καθαρά ψηφοθηρικά κριτήρια.
    Μιλάμε για μια νοοτροπία δεκαετιών που θα είναι δύσκολο να αντιμετωπιστεί σε μια μέρα, μιας και οι πολιτικοί όλων των κομμάτων, λειτουργούσαν με τέτοιο τρόπο.
    Όμως κάθε αρχή και δύσκολη!

    ReplyDelete
  6. Πρώτη πρόταση:

    Να αποφασίσετε, οι τρεις σας στο Υπουργείο, ότι βάζετε πλώρη κατά 'κει· και να χαράξετε και τη ρότα.

    Δεύτερη πρόταση:

    Να αποφύγετε συστηματικά κάθε κίνηση που ενισχύει τον συγκεντρωτισμό και την παναρμοδιότητα του Υπουργείου. Νομίζω ότι θα εκπλαγείτε ακόμα και από τα ίδια σας τα ανακλαστικά.

    Τρίτη πρόταση:

    Να αρχίσετε να εκπαιδεύετε Διευθυντές (Principals). Αν τα ελληνικά πανεπιστήμια δεν φτάνουν ―το πιθανό― στείλ'τε τους έξω. 'Η και από εδώ: το Open University έχει πολύ καλό MA in Educational Management. Και το Ανοιχτό μας κάτι έχει νομίζω.

    Τέταρτη πρόταση:

    Ενθαρρύνετε και υποστηρίξτε κάθε πρωτοβουλία εκπαιδευτικού να διαφοροποιηθεί. Επειδή ο συγκεντρωτισμός έχει ως αποτέλεσμα το χάος της επικοινωνίας, ξέρετε πόσες λαμπρές πρωτοβουλίες υλοποιούνται και κανείς δεν παίρνει είδηση;

    Πέμπτη πρόταση:

    Ελάτε σε συνεργασία με την ιδιωτική εκπαίδευση· έχει πολλά να δώσει στο κρατικό σύστημα. Την κάνει καλύτερα τη δουλειά της· το ξέρετε.

    Έκτη πρόταση:

    Κάν'τε πιλοτικές μονάδες ή και περιοχές· με εθελοντική διαδικασία.

    Πέμπτη πρόταση:

    Δώστε το ΙΒ στα σχολεία που το ζητάνε. Μη γονατίστε στο συνδικάτο επ' αυτού. Πάρτε κι εδώ την τεχνογνωσία των ιδιωτικών· έχει δοκιμαστεί και στη στρωτή εφαρμογή και στην κρίση, όπως ξέρετε.

    Έκτη πρόταση:

    Δημιουργήστε θεσμό εισαγωγής και υποστήριξης του εκπαιδευτικού σε όλη του την καριέρα (αλλού λέγεται mentoring, αλλού supervision). Πρεσβύτεροι εκπαιδευτικοί με δεξιότητες συμβουλευτικής χρειάζονται. Και θα δείτε τι κέφι θα αποκτήσουν!

    Ό,τι σχετικά φτηνό σκέφτομαι, θα το γράφω.

    ReplyDelete
  7. Νομίζω πως η μαγική λέξη για προτάσεις είναι η "αξιολόγηση" ! Αξιολόγηση των πάντων από τους πάντες! Κι αν αυτό ακούγεται πολύ ...άναρχο, προφανώς και θα μπουν κανόνες. Κανόνες διαβούλευσης και αυτούς εσείς τους γνωρίζετε καλά. Βασική προϋπόθεση είναι το πεδίο της διαβούλευσης για την αξιολόγηση. Και αυτό δεν μπορεί να είναι άλλο από την κοινωνία, και μέσα στα όρια της εκπαιδευτικής κοινότητας στο σύνολο της, αλλά και γενικότερα.

    ReplyDelete
  8. Anonymous3:41 am

    ΑΞΙΟΛΟΓΙΣΗ- ΑΞΙΟΛΟΓΙΣΗ-ΑΞΙΟΛΟΓΙΣΗ, ΠΑΡΑΛΗΛΛΑ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΑΣ. ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΑ ΑΕΙ!!! ΟΛΑ ΦΤΑΝΟΥΝ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΓΙΑΤΙ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΔΙΑΒΡΩΜΕΝΗ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΙ ΜΟΝΟ ΕΑΝ ΤΙΣ ΕΛ8ΕΙ ΕΝΤΟΛΗ ΑΠΟ ΕΠΑΝΩ !!!! ΟΤΑΝ ΚΑ8ΗΜΕΡΙΝΑ ΤΡΕΧΕΙΣ ΜΕ ΤΙ ΒΛΑΚΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΧΝΕΙΣ ΤΟ ΣΤΟΧΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ-ΦΟΙΤΗΤΗΣ.

    ReplyDelete
  9. Συγχαρητήρια για την ανάρτησή σας. Δυστυχώς η κοινωνία μας έχει φτάσει στο σημείο να θεωρεί αυτονόητη την ατομικιστική αντίληψη πραγμάτων, όπου ακόμα και ο παιδαγωγός που επιτελεί κοινωνικό λειτούργημα, να βλέπει τη δουλειά του κυρίως μέσα από το πρίσμα του δικού του βολέματος.

    Προσωπικά ήμουν ανέκαθεν υποστηρικτής της αλλαγής των δομών, από την οποία αλλαγή ακολουθούν μετά και πιο εύκολα οι αποφάσεις και η εφαρμογή αυτών.

    Για παράδειγμα, το θέμα της συνεχούς αξιολόγησης εκπαιδευτικών αλλά και σχολείων και εκπαιδευτικών ιδρυμάτων με αντίστοιχες συνέπειες (επιβράβευσης ή τιμωρίας) είναι ένα δομικό θέμα. Εφόσον στηθεί και λειτουργήσει σωστά, αμέσως θα ανοίξουν διάπλατα οι δρόμοι για πολλά θετικότερα βήματα, ενώ η καθεαυτό αξιολόγηση θα λύσει σχεδόν αυτόματα πολλά υπάρχοντα ή μάλλον "λιμνάζοντα" θέματα στην παιδεία.

    Με το ίδιο σκεπτικό, θα μπορούσαν να ιεραρχηθούν επί μέρους προτεραιότητες ξεκινώντας από αυτές που ανασυγκροτούν τα θεμέλεια των δομών και ανεβαίνοντας προς τα πάνω, καλυτερεύοντας συνεχώς το εκπαιδευτικό μας σύστημα.

    Δεν συνεχίζω καθώς δεν γνωρίζω αν αυτός είναι ο κατάλληλος χώρος την κατάθεση προτάσεων.

    Σε κάθε περίπτωση, η αναγνώριση της ελληνικής πραγματικότητας (που φυσικά επηρεάζει και την παιδεία), σας τιμάει.

    ReplyDelete
  10. 1. Στελέχωση διοικητικών θέσεων μέσω ΑΣΕΠ. Μοριοδότηση ξένων γλωσσών, Master στο Educational Management και διδακτορικών. Απαράδεκτο οι διευθυντές να μην γνωρίζουν πολύ καλά μία τουλάχιστον ξένη γλώσσα. Πώς θα ανοίξει το σχολείο προς την Ευρώπη;Πώς θα γίνουν συνεργασίες, πώς θα διαβάσουν ένα ξένο εκπαιδευτικό βιβλίο ή άρθρο; Πολλοί δ/ντές δεν μπορούν να επωφεληθούν των προγραμμάτων που οργανώνει η Ε.Ε. για πανευρωπαϊκές συναντήσεις, δεν μπορούν να συγκρίνουν και να ανταλλάξουν καλές πρακτικές με συνέπεια τη στασιμότητα.

    2. Κατάργηση της υπερβολικής μοριοδότησης πολυετούς προϋπηρεσίας στο Δημόσιο για τη στελέχωση των θέσεων. Η φυσική ύπαρξη ενός εκπαιδευτικού στο σχολείο δεν προϋποθέτει και έργο, άρα και εμπειρία. Αυτή τη στιγμή πάρα πολλοί δ/ντές (σχολείων, γραφείων κτλ.) και άλλα στελέχη βρίσκονται σε αυτές τις θέσεις λόγω προϋπηρεσίας (και σχετικών γνωριμιών), χωρίς κανένα άλλο προσόν.
    Δώστε κίνητρα στους νεότερους, αλλά άξιους εκπαιδευτικούς. Πολλοί από αυτούς έρχονται στο Δημόσιο μετά από πολυετή, κοπιαστική και απαιτητική διδασκαλία σε φροντιστήρια και στο σχολείο κάνουν θαύματα. Είναι εις βάρος του σχολείου να μην αναγνωρίζεται η εμπειρία τους και να αντιμετωπίζονται ως νεοσύλλεκτοι.

    3. Αξιοποίηση όλου του επιστημονικού δυναμικού (διδακτορικά, υπ. δρ) των σχολείων. Ενασχόληση τους και με ερευνητικό έργο. Εδώ θα πρότεινα τη δημιουργία μίας θέσης σε κάθε Δ/νση Νομού ενός επιστημονικού - παιδαγωγικού υπεύθυνου που θα συντονίζει, σε συνεργασία με τους συμβούλους, ομάδες εκπαιδευτικών σε έρευνες και εκπαιδευτικές δράσεις.

    4. Απαραίτητα βιβλιοθήκες σε όλα τα σχολεία.

    5. 2 χρόνια εκπαίδευση, μετά το πτυχίο για όσους επιθυμούν να γίνουν εκπαιδευτικοί, με υποχρεωτική πρακτική εξάσκηση σε σχολείο τον τελευταίο χρόνο, όπως στα IUFM στη Γαλλία.
    Πολλοί διορίζονται, ακόμη και με ΑΣΕΠ, έχοντας κάνει πριν άσχετα επαγγέλματα. Δεν γνωρίζουν τις απαιτήσεις του σχολείου, με αποτέλεσμα να ζητάνε απεγνωσμένα αποσπάσεις μόλις διοριστούν, για να μην μπούνε σε τάξη. Το πτυχίο δεν σε κάνει δάσκαλο.

    6. Μετατάξεις, για όσους εκπαιδευτικούς επιθυμούν, σε διοικητικές θέσεις. Έτσι θα σταματήσει το φαινόμενο των αποσπάσεων.Να ξέρουμε ποιοί είναι εκπαιδευτικοί και ποιοί όχι, να ανοίξουν και θέσεις για ανθρώπους που πραγματικά καταλαβαίνουν τις απαιτήσεις του συγκεκριμένου χώρου, που για αυτούς το επάγγελμα του εκπαιδευτικού είναι κλίση και όχι διορισμός στο Δημόσιο.

    7. Αξιολόγηση όλων από όλους βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων, από πάνω προς τα κάτω και από κάτω προς τα πάνω. Γιατί όχι αξιολόγηση εκπαιδευτικών από μαθητές - γονείς, συμβούλων, δ/ντών και επιμορφωτών από εκπαιδευτικούς;

    8. Για τα ίδια τα παιδιά να καταργηθούν οι τελικές εξετάσεις τουλάχιστον στο Γυμνάσιο. Πολύ ψυχοφθόρα διαδικασία για τόσο μικρές ηλικίες. Χάνονται πολλές ώρες μαθημάτων χωρίς λόγο. Οι μαθητές δεν κερδίζουν κα΄τι από την παπαγαλία.
    Καλύτερα να παρουσιάζουν κάποια τελική εργασία σχετική με κάθε μάθημα, αντί για εξετάσεις.

    8. Για τα ΑΕΙ σοβαρή αξιολόγηση, αλλαγή προγραμμάτων σπουδών σε κάποιες σχολές, εξυγίανση.

    9. Επανασχεδιασμός της κάθε είδους επιμόρφωσης και του ρόλου των επιμορφωτικών φορέων. Προσωπικά πιστεύω πως η όλη διαδικασία πρέπει να περάσει στα Πανεπιστήμια.

    Πολλά ακόμη...

    Γενικά θα ήθελα να δω
    α. να ανεβαίνει το επίπεδο της παιδείας όλων των βαθμίδων, το οποίο θα επιτευχθεί μόνο εάν ανέβει το επίπεδο των εκπαιδευτικών και των στελεχών διοίκησης.
    β. Να ανοίξει η σχολική μονάδα προς την κοινωνία με σοβαρές ποιοτικές καινοτόμες δράσεις, διότι πιστεύω πως η άτυπη μάθηση μπορεί να έχει περισσότερα και πιο θετικά αποτελέσματα από την τυπική διαδικασία.
    γ. να σταματήσουν να κλείνουν τα σχολεία και τα Παν/μια από καταλήψεις.

    Σας ευχαριστούμε για το βήμα που μας δίνετε. Δεν είμαστε συνηθισμένοι σε τέτοιες ενέργειες.

    Είναι τόσα πολλά αυτά που πρέπει να κάνετε. Κι εμείς περιμένουμε τόσα πολλά από εσάς. Είμαστε δίπλα σας για να αλλάξουμε τα κακώς κείμενα.

    Σας εύχομαι καλή επιτυχία.

    ReplyDelete
  11. Μια κουβέντα είπες, Πανάρετε, και γέμισες προτάσεις. Η Ελένη δε έχει φτάσει στο μεδούλι με χειρουργική ακρίβεια.

    Μερικές και μερικοί, απ' ό,τι φαίνεται, έχουν λόγου γνώση, ελπίδες, προσδοκίες και θέλουν να δουλέψουν κιόλας.

    Καλή δουλειά!

    ReplyDelete
  12. Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια ΣΠ Κ. Το θέσατε πολύ ωραία. Οι οποιεσδήποτε αλλαγές για να έχουν αποτέλεσμα πρέπει να γίνουν με χειρουργική ακρίβεια από ικανούς χειρουργούς. Διαφορετικά είτε θα ισχύσει το "η εγχείρηση πέτυχε, ο ασθενής απέθανε" είτε θα μείνει κανένα ψαλίδι μέσα στον ασθενή και θα πρέπει να τον ξανανοίξουν. Και τις δύο περιπτώσεις τις έχουμε δει με την πλειοψηφία των έως τώρα μεταρρυθμίσεων.

    Απελευθερώστε τις δημιουργικές δυνάμεις της εκπαίδευσης, όλων των βαθμίδων, και θα δείτε θαύματα.

    ReplyDelete
  13. Μπορείτε να καταλάβετε πολλά, να δείτε τα προβλήματα και να πάρετε πολλές ιδέες αν διαλέξετε να επισκεφθείτε στην τύχη ένα σχολείο της Αθήνας κι μερικά της επαρχίας (ένα ορεινό, ένα μικρό, ένα μεγάλο) και να μιλήσετε με δασκάλους, γονείς και μαθητές. Προσπεράστε τους εκπροσώπους τους και κατεβείτε στη βάση. Αφιερώστε μερικές μέρες και πηγαίνετε λίγες μέρες στα σχολεία. Δείτε σε τι αίθουσες κάνουν μάθημα, σε τι συνθήκες λειτουργούν τα ολοήμερα, με τι βιβλία μαθαίνουν τα παιδιά γράμματα (π.χ. Φυσική Β' Γυμνασίου), πώς κουβαλάει ένα παιδί της Γ' Δημοτικού ένα γαϊδουροφόρτι βιβλία κάθε μέρα, γιατί πρέπει να πληρώνουν μια περιουσία σε φροντιστήρια και πόσα άλλα...
    Θα είναι πολύ χρήσιμο, για να ξέρετε πού στέλνετε τις αποφάσεις σας για υλοποίηση.
    Καλή επιτυχία στο έργο σας. Αν έχετε διάθεση να σπάσετε αποστήματα, θα βρείτε πολλά.

    ReplyDelete
  14. Υπάρχουν πολλοί εκπαιδευτικοί στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση που βρέθηκαν εκεί καθαρά για λόγους βιοποριστικούς-βολέματος και μόνο.Αυτό ίσως εξηγεί ότι πουθενά δε συνατήσατε τη λέξη παιδί, μαθητής στα αιτήματα που διαβάσατε.
    Μία πρόταση για να καθαρίσει η κόπρος του Αυγεία ίσως να είναι αρχικά, η βολιδοσκόπηση των ίδιων για μετάταξή τους σε άλλα υπουργεία.Όσο παραμένουν εντός των τειχών, οι συγκεκριμένοι δεν πρόκειται ποτέ να αγαπήσουν αυτό που κάνουν, οιαδήποτε κίνητρα και αν τους δοθούν.

    Συγχαρητήρια για την ευκαιρία που μας δίνετε να ακούσετε τις απόψεις μας

    ReplyDelete
  15. Εχω ήδη αρχίσει να πηγαίνω σε σχολεία. Κια πράγματι μαθαίνω.

    ReplyDelete
  16. Έμαθα ότι ο μπάρμπας από την Κορώνη είναι στα τελευταία του . Όλοι όσοι είμαστε υπέρ της διαφάνειας και της αξιοκρατίας αναμένουμε την κηδεία του . Και μετά να ζήσουμε ( σε μια δίκαιη κοινωνία ) και να τον θυμόμαστε ...

    Υ.Γ.1. αν υπάρξει 100% αξιοκρατικό σύστημα διορισμών τότε και οι μαθητές αυτού του τόπου θα έχουν καλύτερους καθηγητές .

    Υ.Γ.2. για τους μαθητές ( και για την δικαίωση όσων δεν έχουν μπάρμπα στην Κορώνη ) πρέπει να υπάρξει αξιοκρατία .
    Υπάρχει και η λέξη μαθητές σε αυτό το σχόλιο ..

    ReplyDelete
  17. Anonymous8:31 am

    κ. Υφυπουργέ,

    Συγχαρητήρια για την τόλμη σας τόσο στην επικοινωνία όσο και στην αντιμετώπιση των προβλημάτων.

    Μήπως έχετε κάποια νεότερα από την εξέταση των αιτήσεων που έγιναν για τη στελέχωση του γραφείου σας; Δεν εννοώ μόνο αριθμούς, αλλά γενικότερα συμπεράσματα αν έχουν προκύψει.

    Επίσης, γιατί πιστεύετε ότι υπάρχει ''κοιλιά'' στις διαδικασίες ανοιχτής διακυβέρνησης; Μόνο τρία μέλη της κυβέρνησης αποφάσισαν να στελεχώσουν έτσι τα γραφεία τους (Παπακωνσταντίνου, Σαχινίδης, Πανάρετος)- δεν είναι μικρό ποσοστό μέχρι στιγμής;

    Ευχαριστώ πολύ και καλή δύναμη!

    Ζάλευκος

    ReplyDelete
  18. Ενδιαφέρουσα η σκέψη για (εθελοντικές) μετατάξεις.

    ReplyDelete
  19. Όχι πώς εμείς της παραπαιδείας έχουμε διαφορετική άποψη για τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς. Αλλά όταν αυτοί έχουν γαλουχηθεί μέσα σε ένα αυτάρεσκα ατομικίστικο και πελατειακό σύστημα, πώς να λειτουργήσουν διαφορετικά;

    ReplyDelete
  20. Θα μας ενημερώσετε κ. υφυπουργέ για το υπόλοιπο 5% των γραπτών αιτημάτων; Ίσως άμεσα, για τη θεματολογία τους, ίσως αργότερα, -και ενδεικτικά- για την κατάληξη κάποιων υποθέσεων που έτυχαν των χειρισμών του υπουργείου;

    ReplyDelete
  21. Anonymous12:49 am

    Αγαπητέ κ. Πανάρετε,
    μια πρόταση για την βελτίωση της ποιότητας ζωής των φοιτητών στα περιφερειακά πανεπιστήμια.

    Η τοπική κοινωνία όπως σας είναι γνωστό βλέπει τους φοιτητές και τους καθηγητές τους ως μία εύκολη πηγή εσόδων.
    Στον προγραμματισμό που κάνουν οι τοπικοί δήμοι και νομαρχίες δεν λαμβάνονται υπόψη οι ανάγκες των φοιτητών.
    Θα έλεγα ότι όλες οι αποφάσεις των δημοτικών συμβουλίων είναι προσανατολισμένες στο πως θα εκμεταλλευτούν καλύτερα τον φοιτητικό πληθυσμό.

    Συγκεκριμένο Παράδειγμα: η πόλη του Καρλοβασίου απέχει 45 ευρώ ταξί από το αεροδρόμιο! Λεωφορείο δεν υπάρχει. Προφανώς κάποιοι έχουν τους λόγους τους...

    Προσέξτε πως θα μπορούσε αυτό (και πολλά άλλα παρόμοια προβλήματα) να τακτοποιηθεί δωρεάν:
    Οι εγγεγραμμένοι φοιτητές σε περιφερειακά πανεπιστήμια ψηφίζουν υποχρεωτικά στις δημοτικές-νομαρχιακές εκλογές στον τόπο που είναι το πανεπιστήμιο
    Φανταστείτε σε μία μικρή νησιωτική πόλη με 6 χιλιάδες κατοίκους τι διαφορά θα έχουν να κάνουν 1000 ψήφοι φοιτητών και 2-3 δημοτικοί σύμβουλοι στο
    δημοτικό συμβούλιο.

    ReplyDelete
  22. Αλήθεια μια σοβαρή πρόταση για την ενίσχυση της εκπαιδευτικής διαδικασίας μέσω και έξω από την τάξη, τη συνεργασία μεταξύ των σχολείων, την επικοινωνία του εκπαιδευτικού με τους γονείς και την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών θα έφτανε στα χέρια σας;

    Ανόητη ερώτηση, αλλά στη χώρα μας όσοι δουλεύουν έχουν μάθει να δουλεύουν σιωπηλά...

    ReplyDelete
  23. ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΟΤΙ Η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΑΙΤΗΜΑΤΑ, ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ. ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΕΥΣΧΗΜΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ, ΟΜΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΤΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΕΜΑΘΑΝ ΙΕΡΑΡΧΙΚΑ ΝΑ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΙΧΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 10 MAIL ΓΑΙ ΤΟ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΞΟΠΛΙΣΩ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΟΥ (ΕΙΜΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ)...ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. ΑΡΑ Η ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΤΕ ΜΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΑΜΕΣΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΣΕ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ Η ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ.
    http://www.mentzinhs.blogspot.com/,
    http://43dimher.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Αγαπητέ κ. Πανάρετε
    Είναι εξαιρετικό το γεγονός ότι έχουμε την ευκαιρία να διατυπώνουμε απευθείας τις σκέψεις μας και , όπως διαπιστώνω, να διαβάζονται κιόλας από τους αποδέκτες τους. Έχοντας 25 χρόνια υπηρεσίας σε Δημόσιο επαρχιακό σχολείο, που το υπηρέτησα και υπηρετώ απ΄ όλες τις θέσεις, έχοντας συμμετάσχει στο προγραμματικό συνέδριο του κινήματος, αλλά και σε μύριες άλλες διαβουλεύσεις με θέμα την παιδεία, σας παραπέμπω σε σκέψεις και προτάσεις μου στο ιστολόγιό μου:
    http://2glor.blogspot.com/2008/11/blog-post.html

    καθώς και στην ανάρτησή μου:

    http://2glor.blogspot.com/2009/10/blog-post_17.html

    σχετικά με τις καταλήψεις των σχολείων από τους μαθητές.
    Κατανοώ τη δυσκολία και το ανέφικτο της ανάγνωσης όλων των κειμένων που σας αποστέλλονται, αλλά αισθάνομαι την υποχρέωση να συμβάλλω στο μέτρο των δυνατοτήτων μου στην υπόθεση Παιδεία.

    ReplyDelete
  25. Κύριε Υφυπουργέ
    Αφού σας συγχαρώ για την υπουργοποίησή σας και σας ευχηθώ καλή δύναμη στο έργο σας, θα ήθελα να σας επισημάνω
    το πρόβλημα που εμφανίζεται κάθε χρόνο με την έναρξη της σχολικής χρονιάς από την έλλειψη διδακτικού προσωπικού στα σχολεία.

    Θα αναφέρεστε με θετικά σχόλια στην Ιστορία της Εκπαίδευσης, αν καταφέρετε στις 11 Σεπτεμβρίου 2010 να λειτουργήσουν τα δημόσια σχολεία κανονικά χωρίς ελλείψεις σε διδακτικό προσωπικό,δηλαδή το αυτονόητο για άλλες χώρες αλλά "γόρδιο δεσμό" για τη δική μας.

    Από την 25ετή εμπειρία μου σε διάφορες θέσεις στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση έχω πειστεί ότι δεν είναι θέμα χρημάτων, αλλά προγραμματισμού - οργάνωσης των διαφόρων υπηρεσιών κεντρικής και περιφερειακής διοίκησης, εφαρμογής των ήδη υπαρχόντων σχετικών νόμων και εγκυκλίων και βέβαια πολιτικής βούλησης.
    ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

    ReplyDelete
  26. Anonymous8:35 am

    Kyrie Ypoyrge, anarotieste ka ime to dikio sas giati yparxoyn aitimata prosopikoy xaraktira. 8A SAS ELEGA LOGIKO AKOYGETEAFOY OLA TA 8EMATA XREIAZONTAI YPOGRAFH YPOYRGOU. AAA!!! PROSOXH MES TO MHNA TI 8A SAS FEROYN GIA DIORISMOYS KAI PROKHRIKSEIS MELON DEP/EP EXEI PESEI MAGIREMA.... PROSEXTE....

    ReplyDelete
  27. Anonymous4:21 am

    Στην παρατήρησή σας για το είδος των αιτμάτων που φτάνουν στο γραφείο σας και ένα αίτημα για την διασφάλιση της αξιοκρατίας και της νομιμότητας.
    Και μην περιμένετε να έχετε ενημέρωση για τα συμβαίνοντα στο χώρο της εκπαίδευσης είναι τόσο μεγάλη η διαπλοκή και ο αποκλεισμός αυτών που προαπαθούν ώστε.....
    Να λιοπον.....
    ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΡΕΣΤΟΙ, ΜΑΣ ΙΣΟΠΕΔΩΣΑΝ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ, ΔΙΟΡΙΣΑΝ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΔΕ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ Α΄ ΑΘΗΝΑΣ,
    ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑΜΕ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ,
    ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΑΝ ΤΙΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ,
    ΜΕΡΙΚΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΝΑ ΞΑΝΑΚΑΝΟΥΝ ΚΡΙΣΕΙΣ ΜΑIΜΟΥ,
    Ο ΤΟΜΕΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ,
    ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΣΕ ΣΥΜΠΑΙΧΝΙΑ ΠΑΣKΕ ΚΑΙ ΔΑΚΕ ΕΞΑΙΡΟΥΝ ΤΟΝ ΑΙΡΕΤΟ ΤΗΣ ΠΑΣΚΕ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΩΗΝ ΚΡΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΚΡΙΝΑΝ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΖΗΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ «ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥΣ» ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ ΚΑΙ ΕΞΑΙΡΟΥΝ ΤΟΝ ΑΙΡΕΤΟ ΤΗΣ ΠΑΣΚΕ [Β. ΜΠΑΛΑΣΚΑ]
    ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΤΩΡΑ ΚΡΙΝΟΥΝ ΤΟΥΣ «ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥΣ» ΤΟΥΣ ΒΑΖΟΥΝ 20 ΕΠΕΙΔΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΤΟΥΝ ΓΙΑ ΟΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΞΕΦΤΙΛΙΖΟΝΤΑΣ ΚΑΘΕ ΕΝΝΟΙΑ ΔΙΚΑΙΟΥ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ, ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΧΕΣ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΗΣΑΝ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ. ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
    ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ Α΄ ΑΘΗΝΑΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΙ ΜΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΡΧΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΠΟΥ ΥΠΟΝΟΜΕΥΕΙ ΤΑ ΟΣΑ ΔΙΑΚΗΡΥΣΣΕΙ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΓΙΑ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ
    ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ
    ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ Η ΔΑΚΕ
    ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΟΜΩΣ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ Ο ΤΟΜΕΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΠΟΥ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΠΗΡΕ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΘΕΣΗ
    ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ ΤΟΥ ΠΥΣΔΕ
    ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ Η ΟΛΜΕ Η ΟΠΟΙΑ ΜΑΣ ΠΡΟΕΤΡΕΠΕ ΝΑ ΠΡΟΣΦΥΓΟΥΜΕ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΑ ΟΣΑ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ
    ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΎΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΛΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΕΔΕΙΞΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΧΕΣ ΗΘΟΣ
    ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΑ Ο ΝΟΜΙΜΟΣ ΑΙΡΕΤΟΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ , Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΘΕΙ Η ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΥΡΟΣ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ , ΕΚΔΙΩΚΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΥΣΔΕ ΩΣ ΜΗ ΑΡΕΣΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΑ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΑ
    ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΕ ΠΡΙΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ
    ΝΑ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΓΙΑ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ.
    ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΑΝ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ , ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΦΤΙΛΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΤΗ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΓΙΑΤΙ ΜΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΡΧΕΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΊ ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΛΜΑ ή ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΙΔΡΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ «ΓΡΑΦΙΚΟΣ» ΄΄Η ΚΑΙ ΤΡΕΛΟΣ ,
    ΛΟΙΠΟΝ «Σόδομα και Γόμoρα στις εικονικές κρίσεις στην Ά Αθήνας»
    «,,Στο τέλος νικάει πάντα η αλήθεια. Δυστυχώς είμαστε ακόμη στην αρχή»
    ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΑΙΡΕΤΟΣ ΤΗΣ ΠΑΣΚΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΒΑΣΙΚΗΣ ΜΠΑΛΑΣΚΑΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ,
    ΛΟΙΠΟΝ «ΓΡΑΦΙΚΟΣ» ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΙΜΟΣ ΚΑΙ «ΜΗ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΣ» […]

    ReplyDelete
  28. Anonymous8:05 am

    […]ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ 4:21
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΥΣ ΑΙΡΕΤΟΥΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΩΝ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΥΝΟΥΧΙΖΟΥΝ ΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ……………………………………………………………………..
    «ΟΙ ΓΡΑΦΙΚΟΙ» ΚΑΙ «ΟΙ ΤΡΕΛΟΙ» ΠΛΗΘΑΙΝΟΥΝ

    Χωρίς άλλα σχόλια …………………………………..
    Προς την
    Υπουργό Παιδείας, δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
    κ. ΄Αννα Διαμαντοπούλου


    Κυρία Υπουργέ,

    Σας κάνουμε γνωστό ότι με τις κρίσεις Δ/ντών σχολικών μονάδων υπήρξε σωρεία παρανομιών από τα κατά τόπους ΠΥΣΔΕ με συμμετοχή μελών του τα οποία συμμετείχαν και έκριναν συγγενικά τους πρόσωπα, συζύγους , ανήψια και λοιπούς συγγενείς όπως επίσης με την γνωστή σε όλους προφορική συνέντευξη όπου οι ‘’ημέτεροι’’ βαθμολογούντο με 20 και εκπαιδευτικοί με πλούσια βιογραφικά και εμπειρία με 10 και 12 διότι δεν ανήκαν στον πυρήνα των δικών τους παιδιών.

    Αρκετοί από μας προσφύγαμε στα κατά τόπους ακυρωτικά δικαστήρια και έχουμε ήδη αρκετές αποφάσεις που μας δικαιώνουν και το τραγικό της υπόθεσης είναι ότι σπεύδουν οι παρανομήσαντες να επανακρίνουν τους δικαιωθέντες και να τους αποκλείσουν για άλλη μια φορά από τις Διευθυντικές θέσεις που δικαιούνται λόγω προσόντων. Εκμεταλλεύονται δηλαδή το ότι ενώ ο λαός καταδίκασε ηχηρότατα τις πολιτικές τους, αυτοί παραμένουν και συνεχίζουν τη φαύλη διακυβέρνησή τους στο χώρο της παιδείας.

    Τούτο δε συμβαίνει όταν ήδη έχουν δημοσιευθεί δύο αποφάσεις της ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας 3052/09 και 3058/09 που αποφαίνονται ότι οι προφορικές συνεντεύξεις είναι άκυρες άρα και οι πίνακες Δ/ντών σχολικών μονάδων έχουν ήδη εκπέσει.

    Θεωρούμε ότι δεν είναι δυνατόν το Υπουργείο Παιδείας, δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων να παρατηρεί τα τεκταινόμενα χωρίς να αναλαμβάνει καμιά πρωτοβουλία.

    Ο Πρωθυπουργός της χώρας εξήγγειλε προεκλογικά την κατάργηση της γαλάζιας συνέντευξης, θέση η οποία ενισχύεται και με τις αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας και περιμένουμε να υπάρξει άμεση παρέμβασή σας.

    Πάτρα 01-11-09

    Με τιμή Ε.Α.
    [από την Ανάρτηση http://www.alfavita.gr/ank_b/ank1_11_0455.php/Για τις προφορικές συνεντεύξεις στην επιλογή των Διευθυντών/ όπου υπάρχουν και τα πλήρη στοιχεία της επιστολογράφου] !!![ ΕΝΑΣ[ΜΙΑ] ΕΝΤΙΜΟΣ[Η] ΤΡΕΛΟΣ[Η] …. ΚΑΙ ΕΝΤΙΜΟΣ[Η] ΓΡΑΦΙΚΟΣ…. ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ[Η]]

    ReplyDelete
  29. Anonymous10:04 am

    META KAI THN ANARTHSH 8:05

    Μετά από τόσα και τόσα δημοσιεύματα μήπως θα πρέπει να παρέμβει αυτεπάγγελτα κάποιος εισαγγελέας στα κατά τόπους ΠΥΣΔΕ που δεν εφαρμόζουν τις αποφάσεις ή τις εφαρμόζουν παράνομα πάλι και να ασκήσει μερικές διώξεις αυτεπάγγελτες μπας και συνέλθουν όλοι αυτοί οι κύριοι … και κυρίες

    Ή εάν δεν γίνεται αυτό μήπως η πολιτική ηγεσία του υπουργείου παιδείας θα πρέπει να στείλει τις καταγγελίες που τις έχουν γίνει στον εισαγγελέα αφού πρώτα ζητήσει εξηγήσεις από αυτούς που εκπροσωπούν το υπουργείο στα υπηρεσιακά συμβούλια για το τι ακριβώς συνεχίζουν να κάνουν χωρίς να ντρέπονται ……

    Σε αντίθετη περίπτωση όλοι είναι συνυπεύθυνοι.
    Και όταν εννοούμε όλοι εννοούμε όλοι που είναι οι λαλίστατοι κατά τα άλλα ως εκπρόσωποι του ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ , ΛΑΟΣ , γιατί αλήθεια σιωπούν……

    ReplyDelete
  30. Anonymous6:03 am

    Κ.ΠΑΝΑΡΕΤΕ ΣΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΥΣΔΕ ΥΠΗΡΞΕ ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ.ΞΕΠΟΥΛΗΣΑΝ ΟΙ ΑΙΡΕΤΟΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΘΕΣΗ Δ/ΝΤΗ ΝΤΡΙΑΣ.ΝΡΟΠΗ!!!!!ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΕΤΕ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΨΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΟΝΩΝΤΕ ΩΣ Δ/ΝΤΕΣ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ.ΣΠΑΣΤΕ ΑΥΓΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΩΜΕΛΕΤΑ!!!!

    ReplyDelete
  31. Anonymous10:37 am

    Καλησπέρα σας κ. υφυπουργέ.

    Εγώ είμαι εκπαιδευτικός, δάσκαλος. Δεν είμαστε όλοι ίδιοι σχετικά με τα αιτήματά μας. Μπορεί κάποιοι να θέλουν να 'βολευτούν' αλλά επιτρέψτε μου να πιστεύω ότι είναι η μειοψηφία. Η συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών κοιμάται και ξυπνάει με τη σκέψη τους στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μαθητές τους, προσπαθώντας να βρουν τρόπους να τους βοηθήσουν να τα ξεπεράσουν. Αυτό το γράφω διότι στις καθημερινές συζητήσεις μου με τους συναδέλφους μου, αυτά τα ζητήματα καταλαμβάνουν σχεδόν όλο μας το χρόνο. Για τους υπόλοιπους - μη εκπαιδευτικούς - είμαστε 'βαρετοί' επειδή ακριβώς η κουβέντα μας για τα προβλήματα των μαθητών μας μονοπωλούν τις συζητήσεις μας.

    Μια και μιλάμε για τα αιτήματα να καταθέσω κι εγώ το δικό μου. Κάντε κάτι για την ειδική αγωγή. Στα σχολεία της επαρχίας (δεν ξέρω τι γίνεται στις πόλεις) τα Τμήματα Ένταξης δεν λειτουργούν. Υπάρχει πάρα πολύ σοβαρό πρόβλημα, το οποίο χρειάζεται άμεσα επίλυση. Οι δάσκαλοι αδυνατούμε να βοηθήσουμε - σε γνωστικό επίπεδο - κάποιον μαθητή που αντιμετωπίζει μαθησιακά προβλήματα, όταν τον έχουμε στην τάξη μας ολόκληρη τη μέρα, χωρίς καμία καθοδήγηση. Κάντε κάτι!!!

    Ευχαριστώ...

    ReplyDelete
  32. Κύριε Υφυπουργέ

    Οι απόψεις της κυβέρνησης για την συστηματική διαχείριση των εκπ/κών ζητημάτων , πιστοποιούν το αποτέλεσμα μιας εσκεμμένης κοινωνικής επιλογής και θέσπισης. Μια επικοινωνιακή δυνατότητα διαφαίνεται και προσωπικά χαίρομαι.Το δεδομένο και ορισμένο απαγκιστρώνονται και η παραγωγιστική και αναπτυξιακή βούληση μέσω πολιτικών συμβολισμών καταδεικνύουν την αλληλεγγύη ως υποκείμενο κοιμωνικών αξιώσεων.
    Είμαι μια δασκάλα αποσπασμένη φέτος σε Γραφείο Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης και δε χαίρομαι καθόλου. Λόγοι αυστηρά οικογενειακοί με ανάγκασαν να κάνω μια επιλογή που όλοι μου λένε¨""εσύ δεν ταιριάζεις στο Γραφείο"΄. Θέλω να συνεχίσω του χρόνου στην τάξη να ασχοληθώ με προγράμματα και με δημιουργικές διδακτικές μεθόδους.Ελπίζω να αρθεί η απόφαση της τριετίας που εγκλωβίζει δράσεις, επιλογές κάθε συναδέλφου. Αν πάλι όχι η υπομονή είναι δείγμα εωτερικής ευπρέπειας και θα εναρμονιστώ στο περιβάλλον .
    Ευχαριστώ για τη δυνατότητα που είχα να εκφράσω τις απόψεις μου

    ReplyDelete
  33. εκ ΗΒ2:35 pm

    Κύριε Υπουργέ
    Τις τελευταίες εβδομάδες το χώρο των ΑΕΙ γινόμαστε μάρτυρες μιας απίστευτης προχειρότητας που ξεκίνησε απτήν προηγούμενη κυβέρνηση και συνεχίζεται και από εσάς, ίσως και εν αγνοία σας. Αφορά το πρόγραμμα ΘΑΛΗΣ για την ενίσχυση της ερευνάς και αριστείας. Η καταληκτική του ημερομηνία είναι η 15/12/09 όταν ακόμα δεν έχει οριστικοποιηθεί η πρόσκληση και οι αλλαγές και οι διευκρινίσεις είναι περισσότερες και από την πρόσκληση. Με δεδομένο ότι ο χωρισμός έχει γίνει στις 3 περιοχές σύγκλισης για να ξεγελάσουμε την ΕΕ ο δικαιούχος έχει έδρα την περιοχή αλλά τα συνεργαζόμενα ιδρύματα είναι από όλη την επικράτεια με τους ερευνητές «εξωτερικούς « συνεργάτες του επισπεύδοντος φορέα !! Συμπεριφορά ΠΡΟΧΕΙΡΗ που δεν αξίζει στην Ελληνική κοινότητα των «αρίστων» στους οποίους και απευθύνεται .
    Πέρα όμως από αυτά τα τραγελαφικά αλλά έστω τεχνικά θέματα πάμε στο περίφημο 20% της κεντρικής δράσης προϊόν ενός περίφημου αλισβερισιού μεταξύ των πρυτάνεων και του ΕΠΕΑΕΚ. Δηλαδή είναι γνωστό ότι κατόρθωσαν οι πρυτάνεις και επέβαλαν στο ΕΠΕΑΕΚ ότι το 20% κάθε πρόταση θα πηγαίνει σε κόστος διαχείρισης και επιπρόσθετα 10.000 ΕΥΡΩ αμοιβή στο συντονιστή που σχεδόν πάντα είναι ο αντιπρύτανης οικονομικών. Αυτό γίνεται σχεδόν σε όλα τα ΕΠΕΑΚ με αποτέλεσμα ο καθε φορα αντιπρύτανης να προσπορίζεται 10χιλιαρα για το δικαίωμα υπογραφής !!! Η διαφθορά σε όλο της το μεγαλείο.
    Νομίζω επιβάλετε ΑΜΕΣΑ μια οδηγία –εντολή προς το ΕΠΕΑΕΚ ότι ένα άτομο μπορεί να είναι ΙΔΡΥΜΑΤΙΚΟΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ σε ΕΝΑ ΜΟΝΟ έργο ΕΠΕΑΕΚ
    Πρέπει δε να σου πω Αγαπητέ Υφυπουργέ ότι σε αυτό το «παιχνίδι» πρωταγωνιστές είναι οι Πράσινοι πρυτάνεις που ετοιμάζουν με διορισμούς με τα χρήματα του ΕΠΕΑΕΚ και του ΕΛΚΕ την κάθοδο τους σε επόμενες Νομαρχιακές /Δημοτικές εκλογές.
    ΣΥΝΤΡΟΦΕ ΓΙΑΝΝΗ…..ΣΤΟ ΤΡΕΝΟ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ κάποιοι επέλεξαν να είναι ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΕΣ !!!!
    ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΠΟΤΕ ΘΕΣ….στο προσωπικό σου email ή τηλεφωνικά !!!
    ΕΠΙΣΗΣ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ/ ΤΑ ΕΠΕΑΕΚ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΣΥΜΦΩΝΙΑ μεταξύ ΕΠΕΑΕΚ ΚΑΙ ΠΡΥΤΑΝΕΩΝ ΟΤΙ αφού ΣΑΣ ΔΙΝΟΥΜΕ 20% overhead ΕΣΕΙΣ ΘΑ προσλάβετε ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΚΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ στην ΑΘΗΝΑ ΝΑ ΒΟΗΘΑΝΕ ΤΟ ΕΠΕΑΕΚ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΣ ΑΓΑΠΗΤΕ ΣΥΝΤΡΟΦΕ….

    ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΥΤΑΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΕ ΔΩΣΕ έχει και το δικαίωμα [ με τον παρά του !!] να διαλέγει και κάποιες ερευνητικές προτάσεις για το ίδρυμα του, έτσι βοη8α τα καλά και υπάκουα παιδιά σε αντίθεση με τους καθηγητές που έχουν λόγο και άποψη και δεν πάσχουν από ….δισκοπάθεια.

    Επειδή έφτασε η ώρα τον αποκαλύψεων είναι στο χέρι σου αγαπητέ [με ολη τι δυναμη του όρου]να περάσουμε από τις διαπιστώσεις στις πράξεις ,,,,,,ΚΑΙ φυσικά κρινόμαστε και από αυτά που ΔΕΝ κάνουμε [ θέλω να πιστεύω γιατί δεν μπορέσαμε να τα εντοπίσουμε εγκαίρως]
    Απλα υπενθυμίζω το παρακάτω απόσπασμα της ομιλίας Πρωθυπουργού στο εθνικό συμβούλιο του ΠΑΣΟΚ.
    "Θα συγκρουστούμε με κάθε προνομιούχο μειοψηφία που λειτουργεί σήμερα εις βάρος του δημοσίου συμφέροντος εις βάρος της ίδιας της χώρας. Με κάθε είδους συντεχνιακή αντίληψη που βάζει το εγώ απέναντι στο συμφέρον του εμείς. Με το βόλεμα, τη στασιμότητα, την άρνηση στην αλλαγή, την άρνηση στο δημόσιο συμφέρον".

    Να ένα παραδειγμα
    Αυριο πρωι ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΟ ΕΠΕΑΕΚ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΒΓΑΙΝΕΙ διευκρίνιση –ΟΔΗΓΙΑ «ΟΤΙ ότι ένα μέλος ΔΕΠ/ΕΠ μπορεί να είναι ΙΔΡΥΜΑΤΙΚΟΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ σε ΕΝΑ ΜΟΝΟ έργο ΕΠΕΑΕΚ»
    ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΑΛΛΟΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ερευνητικα ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ [ ΜΗ ΠΡΥΤΑΝΕΙΣ !!! ΚΟΙΝΟΥΣ ΘΝΗΤΟΥΣ]
    ΑΠΟ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ…
    Φιλικά

    ReplyDelete
  34. Το διαβάζω περιέχει ταυτόχρονα 6 έννοιες. Αναγιγνώσκω, αποστηθίζω, καταλαβαίνω, μελετώ, αναλύω, εμπαιδώνω. Ως μπαμπάς 2 γιών στο δημοτικό θα σας πώ ότι το σύστημα τους δίνει μόνο το αποστηθίζω.
    Και αυτό γίνεται για ΠΟΛΛΑ χρόνια. Βάλτε έναν οποιοδήποτε 30αρη να σας εκφωνήσει ένα άγνωστο κείμενο και θα καταλάβετε ότι ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ να διαβάζει, όχι να εμπεδώνει κάτι.
    Αρα πάμε απο τα βασικά.
    1. Το 1 δις δώστε το απο την επόμενη κιόλας χρονιά για ηλεκτρονικούς πινακες σε ΚΑΘΕ σχολείο. Αυτό θα αναγκάσει κάθε εκπαιδευτικό να ΜΑΘΕΙ επιτέλους πληροφορική και να ξεχάσει την πένα και τον πάπυρο. Γιατί αυτά διδάσκουν σήμερα.
    2. ηλεκτρονικό βιβλίο από την Α' δημοτικού. Την τσάντα του μικρού που είναι πρωτάκι δεν μπορώ να την κουβαλήσω εγώ. Οχι αυτός.. Απο την άλλη εδω και 2 χρόνια παίζει το R..KID στα δάκτυλα και φέτος ξαναγυρίσαμε στο "Να Λολα ένα μήλο". Τι ελπίδες έχει η δασκάλα του να τον κερδίσει?
    3. Βιβλίο γονέα επίσης απο την Α' Δημοτικού και μέχρι τις τελευταίες τάξεις του λυκείου. Για να ξαναμπούμε οι γονείς στην εκπαιδευτική διαδικασία, για να καλύψουμε τις τεράστιες τρύπες που έχουμε, γιατί εμείς είμαστε ήδη, οι φροντιστές των παιδιών μας χωρίς καμιά εμπειρία.
    4.Τεχνική εκπαίδευση απο την Γ'Δημοτικού. Και δεν εννοώ εικαστικά και χαζομάρες. Εννοώ κατσαβίδι και κάβουρα. Ο ανηψιός μου θα βγάλει πολυτεχνείο και δεν θα έχει πιάσει κατσαβίδι στην ζωή του. Πώς περιμένετε μετά να διαλέξει κάποιο παιδί τη τεχνική εκπαίδευση. Απο την άλλη, σε όλες τις εταιρείες/πελάτες μου δεν μπορώ να βρώ εργοδηγούς και τους ακριβοπληρώνω.
    5. Ανοιχτό σχολείο τώρα παντού. Το απόγευμα το σχολείο να είναι η έδρα όλων των εκδηλώσεων και των ΜΚΟ του δήμου. Περαιτέρω εδώ http://wp.me/pE3Gz-7
    7.Παρόμοια με την οργάνωση του εθελοντή τροχονόμου να υπάρχει η εθελοντής γραματέας του σχολείου για μέχρι Δωδεκαθέσιο και μόνιμη γραμματέας απο κεί και πάνω. Υπάρχει απίστευτη γραφειοκρατεία που πρέπει να φύγει από τον εκπαιδευτικό. Επιπλεόν ολα όσα θα προταθούν θα κολλάνε στο ποιός θα τα κάνει.
    Σε όλα τα παραπάνω υπάρχει ο αντίλογος "μα δεν είναι τόσο απλό". Φυσικά και δέν είναι.
    Ο τεχνοκράτης βρίσκει λύση σε κάθε πρόβλημα. Ο Γραφειοκράτης βρίσκει ένα πρόβλημα σε κάθε λύση. Απο τον πολιτικό εξαρτάται ποιον θα ακούσει τελευταίο.
    Ξανά καλή φώτηση και καλή επιτυχία

    ReplyDelete
  35. Συμφωνώ σε όλα! Είναι παράξενο;

    ReplyDelete
  36. Tasos Karkantzelis1:14 pm

    Και 2 σύνδεσμοι που με έκαναν να κλάψω.
    Παρελθόν ο μαυροπίνακας στο Λέχοβο Φλώρινας http://www.youtube.com/watch?v=mSkUCARr6ak&feature=related
    Διαδραστικός πίνακας με κόστος μικρότερο των 50€ http://www.youtube.com/watch?v=yS0xWcPaf9s

    ReplyDelete
  37. Και ολα αυτα τα περι ανοδου του επιπεδου και αξιοκρατίας, θα γινουν,μετα την δικαιωση των stagiers;
    Ετσι θα δωσετε το στιγμα οτι δε σηκωνετε μυγα στο σπαθι σας;Βαζοντας αθρωπους,που δεν περασαν απο εξετασεις,παρα μονο απο βουλευτικα γραφεια,να παρουν θεσεις μονιμου προσωπικου;
    Τα εργα μιλανε,οχι τα λογια,και απο λογια,δοξα τω Θεω,εχουμε αφθονα.

    ReplyDelete
  38. Αγαπητη Ελενη, (και κ Παναρετε),
    εχετε υπ οψιν σας,οτι καθε χρονο,γινονται οι κατ εθιμον πλεον καταληψεις στα Σχολεια μας;
    Εχετε υπ οψιν σας,τι βρισκουν οι ταλαιπωροι καθηγητες,μετα την ληξη αυτων των φοβερων "επαναστατικων πραξεων";
    Σταχτη και μπουρμπερη.
    Καποτε,μπηκα στο Εργαστηριο Φυσικης,που ειχαμε κανει ωρες και ωρες για να το στησουμε,και το βρηκα ενθαδε να κειται.
    Καποτε αλλοτε,ειχαν σπασει ΟΛΑ,μα ΟΛΑ τα τζαμια του Σχολειου,και ετσι,αυτο δεν μπορουσε να λειτουργησει, αν δεν μπαινανε πρωτα τα τζαμια,πραγμα που κρατησε καμια βδομαδα.
    Αληθεια κ Παναρετε,θα το ανεχθειτε αυτο το αθλιο παιχνιδι καποιων -ταχαμου- αριστερων κομματων,που βαζουν τα παιδακια να κανουν επανστατικη Γυμναστικη καθε χρονο,για να κερδισουν δεν ξερω τι,χανοντας εν τω μεταξυ τα μαθηματα,και διαλυοντας το κλιμα μαθησεως,που χωρις αυτο,οπως ξερετε,δεν μπορει να γινει Σχολειο;

    ReplyDelete
  39. Όλοι γνωρίζουμε την κατάσταση κατά τη διάρκεια και μετά τις καταλήψεις. Πιστεύω πως οι δαπάνες για αποκατάσταση ζημιών πρέπει να κλαύπτουν την ανέγερση ουκ ολίγον σχολικών μονάδων. Πού να βρεθούν χρήματα για την παιδεία εάν το κάθε εργαστήριο, βιβλιοθήκη, κτίριο το πληρώνουμε σαράντα φορές; Αλλά τιμωρήθηκε ποτέ κανείς; Μόλις βγει κανείς να μιλήσει όλοι αρχίζουν και φωνάζουν υπέρ των κάφρων κανακάρηδων που δήθεν "έκαναν την επανάσταση τους". Άσε που σε λένε και φασίστα.

    ReplyDelete