Από την μέχρι στιγμής υπηρεσιακή ενημέρωση, αντιλαμβάνομαι ότι η Νομική Υπηρεσία του ΥΠΕΠΘ, ούτε είχε εκφράσει γνώμη, αλλά ούτε είχε ερωτηθεί (μέχρι σήμερα) για την αδειοδότηση των Κολλεγίων.
Ανανέωση: Αντιλαμβάνομαι επίσης, ότι ούτε στην αρμόδια διεύθυνση Κολλεγίων υπάρχει σχετικός φάκελλος.
Thursday, October 08, 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Είμαι υπέρ της ίδρυσης, αδειοδότησης και λειτουργίας.
ReplyDeleteΤα franchises στην Ελλάδα κάνουν σοβαρή δουλειά, ιδίως στον τομέα της δια βίου μάθησης.
Θα απεύφευγα δε να παίξω τις κουμπάρες μεταξύ πανεπιστημιακών συνδικαλιστών, φοιτητών, κομμάτων και ευρωπαϊκής οδηγίας, για ένα ζήτημα που θα έπρεπε να είχε τελεσιδικήσει με αυτόν τον τρόπο εδώ και δύο δεκαετίες.
Είμαι τόσο ενθουσιασμένος που αδυνατώ καν να στοιχειοθετήσω τους λόγους. Δεν έχω άμεση σχέση με την εκπαιδευτική διαδικασία-ένα παιδί στο Δημοτικό έχω. Συγκρουστείτε, νομίζω ότι αυτό είναι πάνω από κάθε ευχή.
ReplyDelete...αξιοκρατία, διαφάνεια, όχι κομματισμός, αδιαβλητες εξετάσεις παντού, σταθερότητα και επιμονή στους στόχους είναι τα συστατικά της επιτυχίας.
ReplyDeleteΘα είμαστε δίπλα σας πάντα αν βλέπουμε ότι η βούληση σας είναι σταθερά προσανατολισμένη σε αυτή την πορεία.
Εδώ που τα λέμε... σε ποιο σοβαρό ζήτημα υπήρξαν υπηρεσιακές λειτουργίες επί των ημερών των προκατόχων σας;
ReplyDeleteΕίναι μεγάλη υπόθεση το να αξιοποιηθεί και να λειτουργήσει το επιστημονικό δυναμικό των υπηρεσιών. Γι αυτό υπάρχει άλλωστε.
ΥΓ… ελπίζω ότι απλά σας διέφυγε σχόλιό μου σε προηγούμενη ανάρτηση και δεν δημοσιεύθηκε.
Να υποθέσω ότι η περιγραφή της κατάστασης στην οποία βρίσκεται το Υπουργειο γίνεται ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ απο την προσωπική σας ιστοσελίδα;
ReplyDeleteΌτι ο λόγος που γίνεται αυτό είναι η προσωρινή δυσλειτουργία του υπουργικού σάϊτ;
Αντιλαμβάνεσθε υποψιάζομαι ότι η όποια ενημέρωση που αφορά ένα υπουργείο δεν μπορεί παρα να ακολουθεί κανόνες δεοντολογίας.
Ένας ιδιωτικός υπάλληλος ζει και αναπνέει κάθε μέρα με τον φόβο της απόλυσης. Αυτό τον κάνει να πρέπει συνέχεια να δουλεύει και να βελτιώνετε ώστε να εξασφαλίσει την ευμάρεια. Ένας δημόσιος υπάλληλος μήνας μπαίνει, μήνας βγαίνει είναι εξασφαλισμένος και δυστυχώς παρατηρούμε πολλές φορές το φαινόμενο της αδιαφορίας. Εύχομαι να καταφέρετε να κάνετε όλο αυτό το βαθύ κράτος που όλοι μας πληρώνουμε να δουλέψει για το καλό όλων. Δεν ξέρω άμα είμαι υπέρ της ιδιωτικής παιδείας αλλά αυτό που ξέρω είναι ότι πρέπει κάποια στιγμή να υπάρξει αξιοκρατία και έλεγχος. Μην φοβηθείτε να συγκρουστείτε και κάντε το γρήγορα ώστε να έχουμε χρόνο να δούμε τα αποτελέσματα. Η Ελλάδα έχει τρομερή δυναμική στον χώρο της παιδείας που όμως εγκλωβίζετε σε ένα χάος από μικροσυμφέροντα και βολεμένους ανθρώπους. Καλή σας επιτυχία.
ReplyDelete@ Σπ.Κ:
ReplyDeleteΓια ποια franchises μιλατε ακριβως; Για τις ξενες εταιριεσ ρουχων που εχουν στην Ελλαδα franschises καταστηματα μπορει και να ισχυει αυτο που ισχυριζεστε. Δεν μπορει ομως στο ονομα τησ εμπορευματοποιησης των ΠΑΝΤΩΝ, να χρησιμοποει καποιος τετοια επιχειρηματα για να δικαιολογησει τα αδικαιολογητα. Ειναι σαν να ισχυριζεται καποιος οτι ειναι καλο να ανοιξει καποιο Αγγλικο Πανεπιστημιο franchise στην Ελλαδα γιατι και η Burberry κανει μεγαλες πωλησεις, αρα το εγχειρημα θα πετυχει...
Επισης τι εννοειτε ακριβως με τη λεξη "κουμπαρες"; Θεωρειτε εσεις κακο να δικδικει καποιος αυτο που πιστευει οτι ειναι δικαιο, σωστο, κοινωνικο και αξιοκρατικο, αντιταξικο και εν τελει ποιος τελικα μπορει να οριζει τι ειναι σωστο και τι οχι;
Τελος οσον αφορα τη κοινοτικη νομοθεσια, καλο ειναι να γνωριζει κανεις οτι οι Κοινοτικεσ Οδηγιες δεν ειναι υποχρεωτικο να ενσωματωνονται ωσ εχουν στο Δικαιο μας, εξαλλου το Συνταγμα οριζει τους φορεις και το χαρακτηρα της Παιδειας στη Ελλαδα, και σε ενα τοσο κομβικης σημασιας θεμα οπως η Παιδεια, κατα τη γνωμη μου καλο ειναι να μην υπαρχει ακριτος ενστερνισμος, ουτε οικειοποιηση δικαιοδοσιασ του σωστου με μοναδικο κριτηριο την υποκειμενικοτητα της καθε αποψης.
Ας μην ξεχναμε επισης οτι νυχτα περασε ο Σπηλιοτοπουλος την Αποφαση, θα ειχε τους λογους του, και οπως ειναι γνωστο "της νυχτας τα καμωματα..".
Θα μπορουσαμε εν κατακλειδι να ζητησουμε μια πιο σαφη θεση απο τον Υφυπουργο για το αν προκειται να καταργησει την εν λογω Αποφαση του προηγουμενου Υπουργου, εαν δεσμευεται ή οχι γιαυτο και εν πασει περιπτωσει για το ποια ειναι η θεση του πανω σ αυτο το ζητημα.
ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ ΦΩΣ (ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΤΙΣΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ).
ReplyDeleteΣΚΕΨΕΙΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΜΑΣ ΣΑΝ ΧΩΡΑ ΣΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ:
ΟΛΕΣ ΟΙ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΔΕΙΞΟΥΝ ΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΞΙΟ ΛΟΓΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΠΡΩΤΙΣΤΑ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΟ ΝΑ ΑΓΑΠΗΣΟΥΝ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΑΘΗΣΗΣ, ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟ STRESS ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΗΛΙΚΙΕΣ. Η ΕΝΤΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΜΦΑΝΗΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ. ΕΔΩ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΑ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ. ΠΟΤΕ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΤΕΛΟΣ ΣΤΟΝ "ΑΚΑΔΗΜΑΙΣΜΟ", ΤΟ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΟ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ? ΘΑ'ΘΕΛΑ ΝΑ ΔΩ ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ, RANKING ΤΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΜΑΣ (ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΑ) ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΜΑΣ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΓΙΝΟΜΑΙ ΣΑΦΗΣ (ΕΧΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠ. ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΗΝ. ΠΟΛΙΤΕΙΩΝ (ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ). ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ Η ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΤΟΜΗ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΧΩΡΑ;
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.
Α. ΜΙΧΟΠΟΥΛΟΣ
παιδια, το σχολιο μου;.....που ειναι;...
ReplyDeleteκ. Υφυπουργέ
ReplyDeleteΣας εύχομαι και εγώ από καρδιάς καλή επιτυχία στο δύσκολο ομολογουμένως έργο που έχετε μπροστά σας. Ζητώ συγνώμη προκαταβολικά για το άστοχο του θέματος αλλά δεν ήξερα άλλο τόπο να δημοσιεύσω το παρακάτω αίτημα με ελπίδα ίσως να διαβαστεί από τους κατάλληλους ανθρώπους.
Ήρθε στα σχολεία εγκύκλιος που ανακοινώνει την πράξη: «Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών για Θέματα Πρόληψης και Διαχείρισης Έκτακτων Αναγκών σε Σχολικές Μονάδες»
Στο διαβιβαστικό αναφέρεται ότι πρέπει να οριστούν δύο εκπαιδευτικοί με γνώσεις Αγγλικών και τυπικές γνώσεις Η/Υ συν ένας εφεδρικός για να συμμετάσχουν. Κατά προτίμηση με οργανική στο σχολείο.
Έτσι απλά. Χωρίς κανέναν κίνητρο για αυτούς που θα συμμετάσχουν αλλά και χωρίς ουσιαστικό έλεγχο (π.χ. αν ο εκπαιδευτικός είναι ικανός για αυτή τη θέση, αν πρόκειται να βγει στη σύνταξη του χρόνου, αν έχει αναλάβει ήδη μεγάλο αριθμό εξωδιδακτικών στο σχολείο κ.τ.λ.).
Ουσιαστικά οι εκπαιδευτικοί αυτοί, καλούνται να αναλάβουν μαζί με το βάρος μιας εξάμηνης επιμόρφωσης σε αντικείμενο εντελώς ξένο της ειδικότητας τους και μια υπεύθυνη θέση αφού το έργο αφορά κατά τα γραφόμενα :
« Η προτεινόμενη Πράξη αποσκοπεί στην εξασφάλιση των σχετικών προϋποθέσεων αντιμετώπισης ενδεχόμενων εκτάκτων αναγκών μέσω της επιμόρφωσης εκπαιδευτικών υπευθύνων για την πρόληψη και διαχείριση φυσικών και τεχνολογικών κινδύνων και καταστροφών σε σχολικές μονάδες, με τη χρήση καινοτόμων μεθόδων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης."
Ποιοι θα είναι αυτοί οι υπεύθυνοι για την πρόληψη κινδύνων και καταστροφών σε σχολικές μονάδες; Πως θα οριστούν;
Με ποια λογική πρέπει οι εκπαιδευτικοί αυτοί να αναλάβουν τέτοια ευθύνη;
Θα παρακαλούσα πολύ, διότι σε όλα τα σχολεία παίζεται το ίδιο έργο με θύματα κυρίως νέους εκπαιδευτικούς που ήδη έχουν φορτωθεί υπερβολικά να ανακληθεί αυτή εγκύκλιος και να αφενός να δοθούν ικανά κίνητρα αφετέρου να μπουν κριτήρια επιλογής των υπευθύνων που θα συμμετάσχουν.
Επίσης να ερωτηθούν οι εκπαιδευτικοί και να υποβάλλουν αίτηση για συμμετοχή. Όχι στη λογική δώστε δύο ονόματα να τελειώνουμε....
Ευχαριστώ και προσβλέπω στις ενέργειές σας.
κ. Υφυπουργέ
ReplyDeleteαρχικα θέλω να σας εκφράσω τα συγχαρτήρια μου. Θεωρώ ότι θα έχετε να δώσετε σημαντική προσφορά στον ευαίσθητο τομέα της παιδείας.
Νομίζω ότι με την αδειοδότηση των κολλεγίων καταστρατηγείται η σε τρίτο βαθμό δωρεάν εκπαίδευση, όπως αυτή προβλέπεται απο το Σύνταγμα. Είναι τουλάχιστον λυπηρό να αντιμετωπίζονται τα πανεπιστήμια ως μαγαζιά που πουλάνε την γνώση. Η γνώση ανήκει σε όλους και είμαστε υποχρεωμένοι να εξασφαλίσουμε την με ίσους τρόπους προσέγγιση όλων.
Εύχομαι η κυβέρνηση μας να δώσει ένα τέλος σ' αυτά τα υβρίδια φροντιστηρίου-πανεπιστήμιου όπως είναι τα κολλέγια και να ενισχυσει όπως πρέπει τα δημόσια πανεπιστήμια.
Να θυμίσω τέλος την ανακοίνωση του ΠΑΣΟΚ όταν η ΝΔ τακτοποίησε το θέμα
"Το ΠΑΣΟΚ καταγγέλλει την αδιαφανή απόφαση για αδειοδότηση των κολεγίων, μόλις 24 ώρες πριν τη λήξη της προεκλογικής περιόδου και θέτει δημόσια το ερώτημα, ποιο σκεπτικό και ποιες σκοπιμότητες οδήγησαν τον απερχόμενο υπουργό Παιδείας, κ. Σπηλιωτόπουλο, σε μια τέτοια απόφαση"
Σας ευχαριστώ για τον χρόνο και τον χώρο
Με τις καλύτερες μου ευχές
Αντώνης Κουβαράκης
Ηράκλειο Κρητης
...Εγώ προτείνω μαζί με τα κολλέγια, να καταργήσετε και τα ιδιωτικά, νηπιαγωγεία, δημοτικά, λύκεια, έτσι ώστε να αποκτήσουν και οι επώνυμοι δικαιώματα στον αναλφαβητισμό, Ειδικά οι γόνοι των 300 της Βουλής, που κατά 99% στέλνουν τα παιδιά τους στα διάφορα ιδιωτικά σχολεία, να υποχρεωθούν όχι μόνο να τα στείλουν στο σχολείο της γειτονιάς τους, αλλά και η γειτονιά τους να είναι το Μενίδι, το Περιστέρι και τα Κάτω Πατήσια (σχολεία στα οποία στην τελική, αν δεν καταφέρουν να μάθουν Ελληνικά, θα μάθουν τουλάχιστον μιά άλλη Βαλκανική, ή ακόμα καλύτερα τριτοκοσμική γλώσσα...!!!) όχι το Παλιό Ψυχικό και ή Εκάλη!!!
ReplyDeleteΕπίσης, μετά να τους υποχρεώνετε να φοιτούν στα ΤΕΙ Μεσολογγίου και να κάνουν "ανθοδετική" γιά παράδειγμα, ένα επάγγελμα του μέλλοντος, και μεταπτυχιακά στη Γιοσιμάρα, γιά να εντρυφήσουν σε βάθος σ΄αυτό το χρήσιμο επάγγελμα.
Και να υποχρεώνονται επίσης, χωρίς φροντιστήρια και ιδιαίτερα, να μάθουν (διά της μεθόδου της αυτομόρφωσης), δύο ξένες γλώσσες και μετά, προς το τέλος της σχολικής τους εκπαίδευσης, κι αφού "αυτομορφωθούν¨επίσης, όσον αφορά την Τέχνη, τη μουσική, το θέατρο, να δίνουν εξετάσεις γιά να περάσουν στις ανώτατες σχολές, πάνω σε ότι διδάχθηκαν στο σχολείο τους, δηλαδή ΤΙΠΟΤΑ. Έπειτα σε (πλέον) Πανευρωπαϊκή και Παγκόσμια πρώτη, να μένουν στα ευαγή αυτά ιδρύματα από 4 μέχρι 44 χρόνια (ανάλογα με την υπομονή της οικογένειας τους) να τελειώνουν μαθαίνοντας το ΤΙΠΟΤΑ, έτοιμοι να το διδάξουν στις επερχόμενες γενιές και να πληρώνονται γιάυτό!!! Και το χειρότερο είναι πως όλοι οι υπόλοιποι, είτε πηγαίνουν τα παιδιά τους σε ιδιωτικό, είτε σε δημόσιο, είναι υποχρεωμένοι να πληρώνουν γι΄αυτά τα ΤΙΠΟΤΑ τα οποία θεωρούν πως μπορούν να αποφασίζουν γιά τους ΆΛΛΟΥΣ (όχι γιά μας βέβαια) άν η εκπαίδευση που θα δώσουν στα παιδιά τους θα είναι δημόσια η ιδιωτική!!!ΕΛΕΟΣ Τα δικά σας παιδιά κε υφυπουργέ που σπουδάζουν?
ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ?
Συμφωνώ πως η "αυτομόρφωση" ήταν, είναι και θα είναι ...δωρεάν, η γνώμη σας είναι πως αυτό σημαίνει ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ?
"Εγώ προτείνω μαζί με τα κολλέγια, να καταργήσετε και τα ιδιωτικά, νηπιαγωγεία, δημοτικά, λύκεια, έτσι ώστε να αποκτήσουν και οι επώνυμοι δικαιώματα στον αναλφαβητισμό"
ReplyDeleteΘΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΑ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΛΑΛΛΗΣΑΝΤΑ. Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ ΝΑ ΠΟΥΛΙΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΤΑΙ. ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΜΕΝΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΨΗΛΑ.
ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΤΗΣ "ΤΙΠΟΤΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΎΣΗΣ" ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΣΠΟΥΔΑΣΑ, ΕΚΑΝΑ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ. ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΚΕΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ!!
"Ειναι σαν να ισχυριζεται καποιος οτι ειναι καλο να ανοιξει καποιο Αγγλικο Πανεπιστημιο franchise στην Ελλαδα γιατι και η Burberry κανει μεγαλες πωλησεις, αρα το εγχειρημα θα πετυχει...
ReplyDeleteΕπισης τι εννοειτε ακριβως με τη λεξη "κουμπαρες"; Θεωρειτε εσεις κακο να δικδικει καποιος αυτο που πιστευει οτι ειναι δικαιο, σωστο, κοινωνικο και αξιοκρατικο, αντιταξικο και εν τελει ποιος τελικα μπορει να οριζει τι ειναι σωστο και τι οχι; "
Συμφωνώ με το 2ο σκέλος του σχολίου.και απαντώ
¨οχι κύριε να διεκδηκήσετε ότι νομίζετε,μήπως μπορούμε και εμείς οι υπόλοιποι(που είμαστε ίσως και περισσότεροι) να κάνουμε το ίδιο, ή απαγορεύεται "και εν τελει ποιος τελικα μπορει να οριζει τι ειναι σωστο και τι οχι; "