Tuesday, October 13, 2009

Η επίσκεψη του Πρωθυπουργού στο ΥΠΕΠΘ

Μια πράγματι αιφνιδιαστική επίσκεψη σε ώρα που το κτίριο είναι σχεδόν νεκρό -- απόδειξη η απουσία καμερών (το έμαθαν βέβαια και ήλθαν αργότερα). Η πρώτη του Γιώργου Παπανδρέου στο υπουργείο χωρίς να είναι υπουργός παιδείας.

Εμεινε μιάμιση ώρα μαζί μας, με ένα χείμαρρο ιδεών και απόψεων για τον νέο ρόλο του Υπουργείου Παιδείας.

4 comments:

  1. Κ. ΥΦΥΠΟΥΡΓΕ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΕΚΑΔΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ....ΗΔΗ ΣΤΗΝ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ....

    ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΝΕΕΣ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΝΕΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΛΥΣΕΤΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΔΕΚΑΔΕΣ ΚΕΝΑ......

    600 ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ ΛΕΙΠΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΠΩς ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ....ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ? ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΤΑ ΚΕΝΑ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ?? ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΝΑ ΣΠΑΝΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΟ ΘΕΣΜΟ ΤΩΝ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ....ΣΑΣ ΤΟ ΛΕΩ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΑ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΩ ΚΑΘΕ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗ ΣΤΗΝ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΑΘΗΜΑ...ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΗ ΓΥΝΑΙΚΑ 32 ΧΡΟΝΩΝ ΕΧΟΝΤΑς ΔΟΥΛΕΨΕΙ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΩΡΟΜΙΣΘΙΑ ΠΔΣ- 3 ΧΡΟΝΙΑ ΩΡΟΜΙΣΘΙΑ ΣΕ ΠΡΩΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΑΡΕΙ ΜΕΡΟΣ ΣΕ 5 ΑΣΕΠ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΠΕΤΥΧΑ ΣΤΟΥΣ 4 ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ...

    ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΔΙΝΟΥΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΜΕ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΜΕ ...ΗΔΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΕΣ ΕΙΜΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΣΤΟ ΤΕΡΜΑ ...ΕΥΤΥΧΩΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΕΧΑ ΑΛΛΟ...

    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΩΣΤΕ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΠΑΡΤΕ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ.....

    ReplyDelete
  2. Πριν απ'όλα νομίζω όπτι πρέπει να περάσουμε στο αυτονόητο: την κάλυψη όλων των εκπαιδευτικών κενών, που η προκήρυξη των εκλογών έφερε πίσω. Χωρίς εκπαιδευτικούς οι μαθητές όσο καλά βιβλία και να πάρουν, όσα laptop και να τους δωθούν χωρίς εκπαιδευτικούς -που να ξέρουν πώς να τα χρησιμοποιήσουν στην τάξη- δεν ξέρω αν θα αλλάξουμε πολλά στην παιδέια μας.

    Καλό κουράγιο

    ReplyDelete
  3. ΦΩΤΕΙΝΗ11:37 pm

    Αξιότιμε κ. Υφυπουργέ

    Ονομάζομαι Αποστολίδου Φωτεινή. Είμαι εκπαιδευτικός ΠΕ60 (Νηπιαγωγός) και απευθύνομαι σε σας για να διαμαρτυρηθώ για την μη πρόσληψή μου ως αναπληρώτρια τρίτεκνη εκπαιδευτικός σε ΣΜΕΑΕ παραβιάζοντας το υπουργείο την σχετική Νομοθεσία (Νόμος 3454/2006, άρθρο 2, παρ. 4, - «Ενίσχυση οικογενειών με τρία παιδιά» όπου αναφέρει «….από την έναρξη του σχολ. έτους 2006-2007 και εφεξής, κατά την πρόσληψη των αναπληρωτών εκπαιδευτικών από τον πίνακα της παρ. 5, περίπτ. α΄ του άρθρου 6 του ν. 3255/2004, ήτοι από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών, προσλαμβάνονται από τους εγγεγραμμένους στον πίνακα αυτό εκπαιδευτικοί που έχουν τρία (3) τέκνα σε ποσοστό είκοσι τοις εκατό (20%) κατά κλάδο και ειδικότητα επί των εκάστοτε προσλαμβανομένων, εφόσον πληρούν τις προϋποθέσεις που θέτουν οι διατάξεις αυτές. Η πρόσληψη των εκπαιδευτικών με τρία τέκνα και σε ποσοστό 20% γίνεται με βάση τη σειρά εγγραφής στον ανωτέρω πίνακα και εφόσον έχουν υποβάλει αίτηση για πρόσληψη στις περιοχές που πραγματοποιούνται οι προσλήψεις.») αλλά και την εγκύκλιο που το ίδιο εξέδωσε στις 20.07.2009/87115/Γ6 με θέμα «Πρόσκληση υποψηφίων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ), Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, για ένταξη στους Ενιαίους Πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών ΕΑΕ διδακτικού έτους 2009-2010» που ουσιαστκά αντιγράφει τον Νόμο.
    Στον κλάδο της Ειδικής Αγωγής για το Σχολ. Έτος 2009-2010 έγιναν φέτος εκατό (100) προσλήψεις και σύμφωνα με τον Νόμο 3454/2006 αλλά και την εγκύκλιο του Υπουργείου ο αριθμός των τριτέκνων που θα έπρεπε να προσληφθούν είναι είκοσι (20) άτομα (ποσοστό 20%). Στους σχετικούς πίνακες κατάταξης που έχει αναρτήσει το Υπουργείο φαίνεται ότι υπάρχουν μόνο τρεις (3) τρίτεκνοι. Είμαι η μοναδική τρίτεκνη η οποία δεν προσελήφθη, χωρίς να γνωρίζω την αιτία αφού στην περιοχή την οποία έχω δηλώσει (Αττική) και πολλά κενά υπάρχουν και προσελήφθησαν είκοσι άτομα (σας θυμίζω ότι ο Νόμος αλλά και η Εγκύκλιος γράφουν «…η πρόσληψη των εκπαιδευτικών με τρία τέκνα και σε ποσοστό 20% γίνεται με βάση τη σειρά εγγραφής στον ανωτέρω πίνακα και εφόσον έχουν υποβάλει αίτηση για πρόσληψη στις περιοχές που πραγματοποιούνται οι προσλήψεις».)
    Και εδώ με «πνίγει» το ερώτημα, που είναι η κοινωνική πολιτική του Κράτους (που την εκφράζει με νόμους αλλά όχι στην πράξη) και ποια η ενίσχυση της οικογένειας με τρία (3) παιδιά, όταν το μόνο όφελος που με αφήνουν τα στελέχη του Διοικητικού μηχανισμού του Υπουργείου να έχω είναι να διδάξω σε μία πιο κοντινή-μακρινή επαρχιακή πόλη, στην οποία θα δίδασκα ούτως ή άλλως με τα μόρια που έχω και χωρίς να ήμουν τρίτεκνη;
    Με ποιο δικαίωμα αυθαίρετα καταστρατηγούν ή παρερμηνεύουν το νόμο και μου στερούν το δικαίωμα να εργαστώ επειδή αδυνατώ να μετακομίσω στην επαρχία μαζί με τα τρία παιδία μου (ηλικίας 22 μηνών, 6 και 7 ετών) νόμοςο οποίος ψηφίσθηκε από την Βουλή, έγινε νόμος του Κράτους για να προστατέψει τα τρία ανήλικα παιδιά μου από το να μεγαλώνουν με τον ένα από τους δύο γονείς ο οποίος θα πρέπει ταυτόχρονα και να εργάζεται ;
    Στην περσινή σχολική χρονιά παρουσιαζόμουν καθημερινά στην Κόρινθο, διαμένοντας στην Αθήνα, διανύοντας συνολικά άνω των 30.000Km συνολικά με όποιο κόστος, γιατί δεν υπήρχε η δυνατότητα να μετακομίσω και να μεγαλώνω μόνη μου τα τρία πιαδιά μου.
    Με την επιστολή μου αυτή κύριε Υφυπουργέ ζητώ απλά τα αυτονόητα, έχω όλα τα απαραίτητα προσόντα και τίτλους σπουδών που απαιτούνται για να μπορέσω να διδάξω ως Νηπιαγωγός στην Ειδική Αγωγή (επιλογή μου, μεράκι μου και όχι γιατί απλά εκεί κατάφερα να περάσω) και σας ζητώ να ελέγξετε την αδικία που έχει γίνει εις βάρος μου.

    Με τιμή

    Αποστολίδου Φωτεινή

    ReplyDelete
  4. 2. Η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες.
    Η κατάργηση της λέξεως ΄΄Εθνική'' απο το υπουργείο είναι συμβολική και δηλώνει τις προθέσεις σας για μιά παιδεία που θα αντιτίθεται στο ανωτέρω άρθρο του Συντάγματος,τουλάχιστον αναθεωρήστε το για να ειστε συνεπείς με την ιδεολογία σας περι πολυεθνικών-πολυπολιτισμικών κοινωνιών.
    Δράκος Θεόδωρος,αθεράπευτα οπαδός των Εθνικών κρατών.

    ReplyDelete