Τα διαβάζω όλα. Και μάλιστα εμπλουτίζουν τους προβληματισμούς μου. Θα το δείξει πιστεύω η πράξη στο μέλλον.
Δυστυχώς, δεν μπορώ να απαντήσω σε όσα θα ήθελα. (Έχω διαβάσει κάποια "παράπονα") . Είναι ανθρωπίνως αδύνατον να το κάνω. Δυστυχώς δεν είναι εύκολο να αντεπεξέλθω - κάνω ότι μπορώ στον εξαιρετικά περιορισμένο χρόνο που έχω διαθέσιμο (ουσιαστικά πρόκειται για τον ελάχιστο πλέον προσωπικό μου χρόνο).
Ο μόνος τρόπος να γίνει αυτό θα ήταν να ανέθετα σε κάποιον συνεργάτη να ασχολείται με το blog, και να απαντά εκ μέρους μου. Αυτό όμως δεν θα ήταν γνήσιο.
Πολλές φορές πάντως, απαντώ έμμεσα με νέες αναρτήσεις. Θα κάνω μία προσπάθεια να απαντώ και σε κάποια comment threads, αν και φοβάμαι θα είναι αναγκαστικά σποραδικά με μία κάποια χρονική υστέρηση.
Kαι μία πρόταση: Δεν με ενοχλούν τα ανώνυμα comments. Θα ήταν ίσως χρήσιμο όμως, να διαλέγει ο σχολιαστής ένα nickname (χωρίς εγγραφή, δίνει την επιλογή στο commenting) ώστε να μπορώ να έχω μία εικόνα της συνολικής προσέγγισης κάποιου, χωρίς να εμφανίζονται τόσα πολλά σχόλια στην κατηγορία "Ανώνυμος" (αυτό θα διευκολύνει και τον σχολιασμό σε κάποια threads).
Βέβαια έτσι μπορεί κάποιος να κάνει post με το nickname κάποιου άλλου, αλλά θέλω να πιστεύω ότι οι σχολιαστές είναι καλοπροαίρετοι!
Saturday, October 24, 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Δεν θα ήταν κακό, με όποια ιδιότητα νομίζετε ότι μπορείτε, να βοηθήσετε...
ReplyDeleteΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΛΑΙΩΝΑ ΘΗΒΩΝ ΘΑ ΣΑΣ ΗΤΑΝ ΕΥΓΝΩΜΩΝ ΑΝ ΜΑΣ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑΤΕ ΣΤΟ ... ΧΑΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΣΑΣ!!!
ΕΧΟΥΜΕ ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΤΕΡΥΓΑ ΜΕ ΠΟΛΛΗ ΜΕΓΑΛΗ ΧΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ - ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΕΣ ΜΑΣ.
(ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΤΡΟΜΑΖΟΥΜΕ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΠΟΡΟΥΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ, ΕΤΣΙ ΣΤΗΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΒΑΣΙΚΑ ΣΕ ΔΩΡΕΕΣ ΦΙΛΩΝ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΩΝ...)
ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ !!! ΑΝ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΣΤΕΙΛΕΤΕ, Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ:
ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΛΕΩΝΑ ΘΗΒΩΝ ΕΛΑΙΩΝΑΣ ΘΗΒΑΣ ΤΚ 32 200
(ΥΠ' ΟΨΙΝ κ. ΚΟΣΜΑΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ - ΨΥΧΟΛΟΓΟΥ)
Ευχαριστώ και συγγνώμη που αναρτώ σχόλιο "εκτός θέματος".
@Big Mama
ReplyDeleteΕχω καμμιά 60-αριά αστυνομικά που θα σας έδινα ευχαρίστως. Καποιος να τα παραλάβει απο τα Νοτια Προάστεια ενδεχομένως;
Μόνο και μόνο που έχετε ανοίξει αυτή την πύλη επικοινωνίας και πληροφόρησης σας τιμά ιδιαίτερα, ακόμα και αν δεν προλαβαίνετε να απαντήσετε στα σχόλια.
ReplyDeleteΈνα μεγάλο μπράβο και από μένα στην προσπάθειά σας να διαβάζετε τις απόψεις μας . Καλύτερα να τις διαβάζετε εσείς ο ίδιος και να απαντάτε σε ελάχιστες από αυτές παρά να τις διαβάζουν άλλοι ή κανείς ( όπως έγινε με το meafora ) .
ReplyDeleteΚαλή δύναμη για τον αγώνα της διαφάνειας και της αξιοκρατίας ( θα σας χρειαστεί πολύ δύναμη και τόλμη ) .
Έμαθα ότι ο μπάρμπας από την Κορώνη είναι στα τελευταία του .
Όλοι όσοι είμαστε υπέρ της διαφάνειας και της αξιοκρατίας αναμένουμε την κηδεία του .
Και μετά να ζήσουμε ( σε μια δίκαιη κοινωνία ) και να τον θυμόμαστε ...
Ευχαριστώ πολύ! Θα κάνω ότι μπορώ.
ReplyDeleteΣας ευχομαι να έχετε την δύναμη και το σθενος να οδηγήσετε το Υπουργείο Παιδείας σε έναν δρόμο διαφάνειας και δικαιοσύνης.
ReplyDeleteΜπράβο σας για το blog αυτο!
Ενας καθηγητης Φυσικής Αγωγής που περιμένει 18 χρόνια...αδιοριστος
Θα σας παρακαλούσαμε, να σχολιάσετε το πρόβλημα που μας ταλαιπωρεί κάποια χρόνια τώρα, σχετικά με το μεταπτυχιακό "Σπουδές στην Εκπαίδευση" του ΕΑΠ. 4 χρόνια Μεταπτυχιακές Σπουδές και δεν μας αναγνωρίζετε παιδαγωγική επάρκεια, επειδή η σχολή που το πραγματοποιεί (Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών του ΕΑΠ) δε φέρει τον τίτλο "Σπουδές της Αγωγής"! Επιπλέον, το Πανεπιστήμιο χορηγεί βεβαίωση ότι το συγκεκριμένο μεταπτυχιακό είναι αντίστοιχο με τα υπόλοιπα που ανήκουν στις "Σπουδές της Αγωγής" αλλά μάλλον απευθύνεται στο απόλυτο κενό... Εμείς όλοι, 4 χρόνια μετά, με ένα άχρηστο, τυπικά, χαρτί στο χέρι...
ReplyDeleteΣας συγχαίρω για την πρωτοβουλία σας αυτή!!
ReplyDeleteΉθελα να επιστήσω την προσοχή σας στο θέμα των χιλιάδων αδιόριστων φιλολόγων. Ακούω γύρω μου φωνές απελπισμένων μορφωμένων ανθρώπων.
Μειώστε τον αριθμό των εισακτέων στις φιλοσοφικές σχολές. Υπάρχουν σχολές από τις οποίες αποφοιτούν φιλόλογοι οι οποίοι εχουν διδαχθεί ελάχιστα μαθηματα αρχαίων στο πανεπιστήμιο. Δώστε τη δυνατότητα να μπουν και στα δημοτικά όπως έγινε με τους νηπιαγωγούς. Δε νομίζω ότι οι νηπιαγωγοί διαθέτουν επαρκέστερη γλωσσική κατάρτιση από εμάς. Υπάρχει πραγματικά μεγάλο πρόβλημα στον κλάδο μας. Ελπίζω να κάνετε κάτι γι' αυτό.
Σας ευχαριστώ.
Μια αδιόριστη μεταπτυχιακή φιλόλογος.
Σήμερα με ένα φίλο, μελετήσαμε υπομονετικά το blog σου, εντυπωσιαστήκαμε θετικά, σε συγχαίρουμε ολόθερμα και σου ευχόμαστε καλή δύναμη και τράβα μπροστά!
ReplyDeleteΚυριε Υφυπουργε,
ReplyDeleteΠροεκλογικα το κυβερνων κομμα ειχε εξαγγελει την επεκταση του ολοημερου σχολειου στις υπολοιπες βαθμιδες.Τι σχεδιαζει το Υπουργειο γι αυτο το θεμα?Θεωρω οτι το νεο μετρο αν εφαρμοστει θα δωσει λυση σε χιλιαδες ανεργους καθηγητες και το κυριοτερο θα ωφελησει γονεις και μαθητες.Η δευτεροβαθμια εκπαιδευση χρειαζεται αναβαθμιση, μη το παραβλεπετε!
σας ευχομαι υγεια και δυναμη στο εργο σας
ReplyDeleteκαι να βοηθησετε τους χιλιαδες αδιοριστους των κυριως καθηγητικων σχολων, (μαθηματικοι-φιλολογοι),
να βρουν μια διεξοδο πιο γρηγορου διορισμου,ειναι πολλες χιλιαδες κ.Παναρετε
και τοσα χρονια δεν εχει γινει τιποτα για να "ξεμπλοκαρουν" αυτοι οι κλαδοι οπως εγινε με αλλους και τους δασκαλους.....
σας ευχαριστω...
καλη επιτυχια στο ομολουγουμενως δυσκολο εργο σας...
ReplyDeleteειμαι μαθηματικος κ.υφυπουργε,ωρομισθιος 7 χρονια, 35 ετων που πηγαινω σε απιθανα μερη για λιγα μορια προυπηρεσιας, τη στιγμη που δασκαλοι, πληροφορικαριοι, ξενογλωσσοι,και ΟΑΕΔιτες διοριζονται ακοπα και ανωδυνα. Θα κανετε κατι γι αυτο ;
ειδικα ο κλαδος των μαθηματικων απο την υποθεση με την απαραδεκτη ρυθμιση με τους ΟΑΕΔιτες, μας πηγαν 3 χρονια πισω στους διορισμους...
ευχαριστω....
Σας εύχομαι καλή αρχή. Οταν θα ασχοληθείτε με θέματα Πρωτοβάθμιας μη λησμονήσετε ζητήματα που αφορούν τα ολιγοθέσια σχολεία της επαρχίας(Α.Π., κατάλληλα βιβλία, στελέχωση, πρόσβαση στο διαδίκτυο κ.α.)
ReplyDeleteΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ!! μαζί με τους ΜΑΘΗΤΕΣ τους!
Σας εύχομαι καλή αρχή. Είμαι αδιόριστη φιλόλογος και θα ήθελα να σας παρακαλέσω να κάνετε κάτι για τον κλάδο μας. Έχουμε ένα πολύ σημαντικό πτυχίο και αναγκαζόμαστε να δουλεύουμε για 5 ευρώ την ώρα στα φροντιστήρια και πολλές φορές χωρίς ασφάλιση.Έίναι καιρός να κάνετε κάτι και για μας.
ReplyDeleteΔας ευχαριστώ
Συγχαρητήρια που δίνετε βήμα ελεύθερης έκφρασης σε όλους εμάς.Με κάθε καλοπροαίρετη διάθεση θα ήθελα να ρωτήσω με την επέκταση του ολοήμερου σχολείου στις υπόλοιπες βαθμίδες της εκπαίδευσης πέρα από την πρωτοβάθμια προτίθεται να κάνει κατι η κυβέρνηση?Αλλωστε ήταν και προεκλογική δέσμευση.Η βοήθεια που μπορεί το ολοήμερο γυμνάσιο-λύκειο να προσφέρει στα παιδιά πρωτίστως και κατά δεύτερο λόγο στους γονείς που οικονομικα δυσανασχετούν από το βάρος των φροντιστηρίων είναι ένας παράγοντας που πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψιν.
ReplyDeleteκαλή επιτυχία στο έργο σας.
Με αφορμή το σχόλιο 11:26 μμ
ReplyDeleteΜια πρώτη παρατήρηση το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στο ΕΑΠ δεν αντιστοιχεί σε σπουδές 4 ετών αλλά σε 4 ΘΕ και 1 που αντιστοιχεί στη Διπλωματική Εργασία.
Κατά τα άλλα η ανάρτηση με το σχετικό σχόλιο επί της ουσίας έχει δίκιο. Δυστυχώς αυτοί που αποφασίζουν δεν έχουν την απαιτούμενη παιδεία και ευρύτητα γνώσης για να παίρνονται οι σωστές αποφάσεις.
Το ίδιο ακριβώς είχε παρατηρηθεί και σε αποφάσεις του ΚΥΣΔΕ το οποίο απέρριπτε αιτήσεις για χορήγηση εκπαιδευτικής άδειας για εγγραφή στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα του Τμήματος Μεθοδολογίας και Ιστορίας της Επιστήμης επειδή «οι καημένοι» συνέδεαν το γνωστικό αντικείμενο του τμήματος με τους Φιλολόγους.!!! Τι είχε συμβεί δεν είχαν κάνει τον κόπο να διαβάσουν το πρόγραμμα σπουδών , αλλά ούτε περνούσε από το μυαλό τους ότι στο τμήμα αυτό η φιλοσοφική σκέψη και η επιστημολογία προσεγγίζεται από την πλευρά των θετικών επιστημών .
Το συμπέρασμα σε όλη αυτή την υπόθεση είναι ότι δεν μπορεί σε υπηρεσιακά συμβούλια [οι εκπρόσωποι του υπουργείου και πολύ περισσότερο οι αιρετοί εκπρόσωποι των εκπαιδευτικών] να είναι άτομα χωρίς επιστημονικά προσόντα και πολύ περισσότερο στην περίπτωση που κρίνουν τα στελέχη της εκπαίδευσης να έχουν προσόντα κατώτερα των κρινόμενων.
Αυτά είναι ανεπίτρεπτα στην σημερινή εποχή .
Ως πανεπιστημιακός νομίζω ότι κατανοείτε πλήρως το θέμα
Ως υφυπουργός νομίζω ότι επιτέλους θα πρέπει να παρθούν στο πλαίσιο της αξιοκρατίας και της αναβάθμισης της παιδείας οι σωστές αποφάσεις
Το συνδικαλιστικό κίνημα [η ΟΛΜΕ στη συγκεκριμένη περίπτωση] θα πρέπει να καταλάβει ότι οι αιρετοί του κλάδου θα πρέπει για την πλήρωση συγκεκριμένων θέσεων να έχουν και συγκεκριμένα προσόντα.
Και για να πάμε το θέμα ακόμα παραπέρα δεν μπορεί το ΚΕΜΕΤΕ της ΟΛΜΕ και το Ερευνητικό Κέντρο της ΑΔΕΔΥ να στελεχώνεται από συναδέλφους που δεν έχουν κανένα επιστημονικό προσόν .Δεν μπορεί …
Και σαν επίλογος , γι΄ αυτό και οι επιλογές των Διευθυντών στη ΔΕ που επαναλαμβάνονται στην περιοχή της Αθήνας μετά τη δικαστική προσφυγή γίνονται με επανάληψη των συνεντεύξεων όπου γίνονται ερωτήσεις του τύπου: με πόσες απουσίες μένει ο μαθητής, σε ποια εγκύκλιο αναφέρεται το καθεστώς των εκδρομών !!!!κλπ, κλπ και στο διάδρομο πριν από τη συνέντευξη συνάδελφοι αγωνιούν διαβάζοντας σκονάκια με περιεχόμενο ΣΟΣ θέματα από το Δημοσιοϋπαλληλικό Κώδικα!!!΄.
Πραγματική θλίψη, κατάντια θα έλεγα. Αλλά όσοι λένε τα αυτονόητα ή έχουν προσόντα και προσφορά στο επιστημονικό και συνδικαλιστικό κίνημα με τέτοιου είδους απόψεις μένουν στο περιθώριο από μια πλειοψηφία που έχει δημιουργηθεί και η οποία έχει οδηγήσει την παιδεία σε αδιέξοδες καταστάσεις.
Θα μπορούσε να επεκταθεί κανείς και σε άλλα ζητήματα , αλλά θεωρώ ότι αυτά είναι θέματα που πρέπει να εξετασθούν με νηφαλιότητα , να ζητηθεί η συνεισφορά ατόμων με προσόντα αλλά και με απόψεις που δεν αναπαραγάγουν την μετριότητα.
Επίσης και στο χώρο της διανόησης υπάρχει έντονη τάση συμβιβασμού με τους εκπρόσωπους της μετριότητας
Τέλος η έκφραση άποψης επί παντός του επιστητού και από πανεπιστημιακούς των οποίων το γνωστικό αντικείμενο δεν σχετίζεται με την οργάνωση και διοίκηση της εκπαίδευσης για παράδειγμα είναι σύνηθες φαινόμενο... [γπμ]
Περιμένουμε από εσάς να κάνετε κάτι για να σταματήσει πλέον αυτό το απαράδεκτο καθεστώς της υποκλοπής μορίων των υπηρετούντων στις ακριτικές θέσεις του Αμαρουσίου.
ReplyDeleteΕπίσης θα ήθελα να ρωτήσω, επειδή στο σχολείο μου μισθοδοτούνται διάφοροι, οι οποίοι ποτέ δεν πατούν το πόδι τους, με τίνος την απόφαση παίρνουν το μισθό τους ενώ παραμένουν σπίτι τους; Γιατί δεν ενεργοποιείται ένας θεσμός προσωρινής αναπηρικής σύνταξης για τους χρόνια πάσχοντες; Συμφωνώ ότι το κράτος δεν έχει προνοήσει για διάφορες περιπτώσεις ουσιαστικά πασχόντων. Υπάρχουν όμως και αρκετοί που απλά εκμεταλλεύονται καταστάσεις. Ξέρω περιπτώσεις που δήλωσαν ως και νευρικό κλονισμό, ώσπου να τους αποσπάσουν στη θεσούλα τους, όταν κάποιο χρόνο καθυστέρησαν. Αυτοί δεν σκέφτονται καν να επιστρέψουν ποτέ στις οργανικές τους. θυμάμαι επίσης πως γέμισε το Υπουργείο με διάφορους αποσπασμένους στην προηγούμενη κυβερνητική αλλαγή. Οι εν λόγω “συνάδελφοι” υπηρετούσαν πριν είτε σε πολιτικά γραφεία είτε στις εσχατιές της οικίας τους…
Μήπως έχει ωριμάσει ο καιρός για ένα συμμάζεμα;
Κύριε Υφυπουργέ,
ReplyDeleteπεριηγούμενος στο blog σας δεν βρήκα ούτε λέξη για τους ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς της Α΄βαθμιας εκπαίδευσης που απασχολούνται επί επτά συναπτά έτη για να καλύψουν τις ανάγκες λειτουργίας κυρίως των ολοημέρων σχολείων. Υπήρξα ένας από τους άτυχους που "πέτυχαν" στο τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου με την επαγγελματική προοπτική αξιοποίησής μου στη Β'Θμια εκπαίδευση ως καθηγητή σχετικού μαθήματος που από το 1993 περιμέναμε να ενταχθεί στο σχολικό πρόγραμμα. Το μάθημα εισήχθη,ως "τσόντα" στο σχολικό πρόγραμμα, διδάσκεται από γυμναστές ή όποιους άλλους καθηγητές συμπληρώνουν τις ώρες του εβδομαδιαίου προγράμματος διδασκαλίας του κάθε σχολείου. Εγώ, και πολλοί άλλοι μαζί, παραμείναμε στα ολοήμερα δημοτικά σχολεία κάνοντας θεατρικό παιχνίδι, επί της ουσίας εξασκώντας την ιδιότητα των βοηθών παιδονόμων. Όμως τα παιδιά είναι πάντα το πρώτιστο μέλημα, ακόμα κι αν ως εκπαιδευτικοί υπήρξαμε, αναμφίβολα, εκπαιδευτικοί γ' κατηγορίας. Και τα χρόνια περνούσαν. Η μακροπρόθεσμη αυτή επένδυση του ωφέλιμου χρόνου της ζωής μας είχε μεταξύ άλλων το δέλεαρ της συλλογής μορίων που θα μας επέτρεπε κάποτε να μονιμοποιηθούμε και να γίνουμε ενεργά και ωφέλιμα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας, όπως το ονειρευτήκαμε ως φοιτητές. Τώρα τα μόρια πρϋπηρεσίας μας βρίσκονται στον αέρα και τα χρόνια που δαπανήσαμε συλλέγοντάς τα κινδυνεύουν να γίνουν η πλεόν χρεωκοπημένη επένδυση της ζωής μας. Και για να μην σας κουράζω ένα εύλογο ερώτημα για το τέλος. Τί παραπάνω χρειάζεται κάποιος έπειτα από μια σειρά εξετάσεων (πανελλήνιες εξετάσεις, οι ανά εξάμηνο εξεταστικές περίοδοι μέχρι την απόκτηση του τίτλου σπουδών,οι εξετάσεις εισαγωγής σε μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών, η εκπόνηση πτυχιακών και μεταπτυχιακών εργασιών) ώστε να κριθεί κατάλληλος να εργαστεί στον τομέα της εκπαίδευσης; Γιατί πρέπει να διαγωνιστούμε για πολλοστή φορά σ'έναν διαγωνισμό όπως είναι αυτός του ΑΣΕΠ, υπέρμετρα (θα έλεγα και σκοπίμως) δύσκολος, ώστε να κατοχυρώσουμε την ικανότητά μας να εργαστούμε ως νόμιμα αμοιβόμενοι εκπαιδευτικοί; το δικαίωμα αυτό -αλλά και την ικανότητά μας να το ασκήσουμε - δεν τα κατοχυρώνουν οι τίτλοι σπουδών μας κι αν όχι γιατί κοπιάσαμε για να τους αποκτήσουμε;
Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας,
Με τα πιο φιλικά αισθήματα
Βασίλης Καζαντζής, ωρομίσθιος εκπαιδευτικός Θεατρικής Αγωγής Α'θμιας εκπαίδευσης