Wednesday, October 14, 2009

Οι θέσεις στο γραφείο μου (2)

Ευχαριστώ όσους έχουν ήδη υποβάλει αίτηση. Αντιλαμβάνομαι ότι μέχρι χθες το βράδυ είχαν υποβληθεί περισσότερες από 1200 αιτήσεις.

H διαδικασία αξιολόγησης των αιτήσεων δεν έχει ακόμα ξεκνήσει, και επομένως προς το παρόν δεν έχω λεπτομερή εικόνα. Θα ήθελα όμως να διευκρινίσω ότι οι θέσεις μετακλητών υπαλλήλων και συμβούλων είναι ελάχιστες . Οι μετακλητοί υπάλληλοι προσλαμβάνονται με θητεία που λήγει με την λήξη της θητείας του Υφυπουργού. Ελάχιστες είναι επίσης οι θέσεις αποσπάσεων από υπηρεσίες του Δημοσίου τομέα που δεν υπάγονται στο ΥΠΕΠΘ.

Μεγαλύτερες δυνατότητες υπάρχουν για απόσπαση στελεχών της εκπαίδευσης (εκπαιδευτικών και προσωπικού), που υπηρετούν ήδη, με την προϋπόθεση βέβαια ότι ενδεχόμενη απόσπασή τους δεν δημιουργεί προβλήματα στην υπηρεσία τους.

5 comments:

  1. Anonymous2:14 am

    Είναι εξαιρετικά καλή κίνηση ο τρόπος αυτός επιλογής συνεργατών.
    Ελπίζω και ελπίζουμε να υιοθετηθεί από όλους. Καιρός ήταν!
    Φιλικά
    Α.Β.

    ReplyDelete
  2. Όασο πάει πάντως γίνεται και καλύτερο.

    ReplyDelete
  3. Anonymous3:12 am

    Είναι πραγματικά αξιέπαινη η πρόθεση σας να επιλέξετε με ανοιχτή και δημόσια διαδικασία τους συνεργάτες σας.

    Καλό κουράγιο σας εύχομαι στην επιλογή (1200 -τουλάχιστον- βιογραφικά είναι πάρα πολλά!!).

    Επιλέξτε νέους ανθρώπους, με νέες ιδέες και -το κυριότερο- με ήθος και θα βγείτε κερδισμένος.

    Προσωπικά (για να μην παρεξηγηθώ) δεν έκανα αίτηση αν και το σκεφτόμουν.

    Μια μικρή παρατήρηση αν μου επιτρέπεται:
    Στην προηγούμενη ανάρτηση σας αναφέρατε ότι πρόθεση σας είναι η δημιουργία forum για ανταλλαγή απόψεων. Σίγουρα χρειάζεται, καθώς η χρήση του blog σας για σχόλια από τους επισκέπτες δεν είναι η ιδανική.
    Αν θέλουμε να το πάμε όμως ένα βήμα παραπέρα, πιστεύω ότι θα μπορούσε να δημιουργηθεί ένα portal επικοινωνίας του Υπουργείου Παιδείας με γονείς, εκπαιδευτικούς ή/και μαθητές. Ένα portal στο οποίο θα μπορούσε κάποιος να συμμετέχει ενεργά σε ηλεκτρονικά debate, σε ψηφοφορίες που αφορούν την εκπαίδευση κλπ. και με βάση τα αποτελέσματα να χαράζονται πολιτικές ή/και στρατηγικές.
    Έτσι ώστε να πάμε ένα βήμα πιο πέρα και να προσεγγίσουμε (ως τρόπο σκέψης περισσότερο) μια "ηλεκτρονική δημοκρατία". Παρότι είμαστε σε νηπιακό στάδιο ως χώρα σε τέτοια θέματα, το Υπουργείο Παιδείας θα μπορούσε να είναι και πρωτοπόρο και καινοτόμο.

    Απλά σημειώνω ότι και η Ευρ. Ένωση στο action plan προς τα μέλη/κράτη για θέματα egovernment θέτει 5 στόχους:
    - Strengthening participation and democratic decision-making
    - Putting key enablers in place
    - No citizen left behind
    - Making efficiency and effectiveness a reality
    - Implementing high-impact key services
    Διαθέσιμο στο: http://ec.europa.eu/information_society/activities/egovernment/docs/highlights/comm_pdf_com_2006_0173_f_en_acte.pdf

    Σκεφτείτε το....

    Ένας υπάλληλος του Υπ.Π.Δ.Β.Μ.Θ. (πρώην ΥΠΕΠΘ).

    ReplyDelete
  4. Anonymous1:20 am

    Από μόνο του το δικαίωμα υποβολής αίτησης θα μπορούσε να θεωρηθεί απλά επικοινωνιακό τέχνασμα. Χρειάζεται σοβαρή αξιολόγηση και απόλυτη διαφάνεια στη διαχείριση των αιτήσεων για να χειροκροτήσουμε όρθιοι τη νέα διαδικασία. Αλλιώς θα αποτελέσει το μεταμοντέρνο υποκατάστατο του ρουσφετιού.
    Δύσκολη όμως η αξιοκρατική επιλογή στελεχών σε ένα τόσο μεγάλο και άθλιο Υπουργείο.

    ReplyDelete
  5. Anonymous6:45 am

    Πολύ καλή η αρχή. Ελπίζω τελικά και οι επιλογές να είναι αξιοκρατικές. Θα ήθελα να δω τα βιογραφικά όσων επιλεγούν.

    ReplyDelete