Ευχαριστώ όλους όσους έχουν επικοινωνήσει μαζί μου, τηλεφωνικά, ηλεκτρονικά ή με όποιοδήποτε άλλο τρόπο. Δεν είναι τόσο εύκολο αυτή την στιγμή να απαντήσω σε όλους.
Δεν ξέρω σε ποιό βαθμό θα μπορέσω να συμβάλω ώστε τα παιδιά μας να παίρνουν καλύτερη εκπαίδευση. Το θέλω πολύ και θα κάνω ό,τι μπορώ.
Θα συνεχίσω να είμαι ευθύς και ειλικρινής. Εστω και αν αυτό μου στοιχίσει. Και η κριτική καλοδεχούμενη.
Βασική μου αρχή είναι η αξιοκρατία και η διαφάνεια.
Τέλος κάτι ακόμα: συνήθως, όσοι μπαίνουν στην "μαχόμενη" πολιτική, κλείνουν το μπλογκ που ενδεχομένως έχουν. Οπως βλέπετε, αυτό δεν θα γίνει. Ούτε θα σβήσω αναρτήσεις. Αυτός ήμουν, αυτά που πίστευα έγραφα και αυτό θα εξακολουθήσω να κάνω. Ισως βέβαια, να γράφω λιγότερο συχνά :)
Tuesday, October 06, 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Πετάξτε μπροστά, μη συνδιαλέγεστε με όσους δε θέλουν να αλλάξει τίποτα. Αναγνωρίστε δημοσίως, για να είμαστε όλοι συνυπεύθυνοι, ότι έχουμε πρόβλημα σε όλες τις βαθμίδες τις εκπαίδευσης και ότι δεν είναι απλά θέμα μιας ακόμα (απο)μεταρρύθμισης. Είναι θέμα διάλυσης του status quo. Και κάτι ακόμα... Δώστε πίσω στους εκπαιδευτικούς την παιδαγωγική ευθύνη που τους έχει αρνηθεί η διεκπεραιωτική προσέγγιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Ζητήστε τους ευθύνες αλλά αναγνωρίστε το ρόλο τους και αποκαταστήστε την κοινωνική και επαγγελματική τους θέση. Καλή δουλειά... εδώ θα είμαστε, θα σας παρακολουθούμε.
ReplyDeleteελπιζω να υπαρξει καποτε πραγματικα δημόσια δωρεαν παιδεία και να μην τα παραδώσεται όλα στουσ ιδιώτες και στις επιχειρήσεις
ReplyDeleteΚαλή αρχή κ. Πανάρετε.Και καλό κουράγιο!
ReplyDeleteΓιάννης
Ένας αποσπασμένος καθηγητής στο ΥΠΕΠΘ
Καλή επιτυχία σ' αυτό το τόσο νευραλγικό πόστο. Θα είμαστε δίπλα σας.
ReplyDeleteΈνας μαχόμενος (συμπατριώτης) Μαθηματικός της Μέσης Εκπαίδευσης.
Η υστεροφημία είναι είνα πολύ μεγάλο έπαθλο.Οι προηγούμενοι κυβερνώντες αντί αυτού προτίμησαν βίλες και τζακούζια.
ReplyDeleteΣας ξέρω από την εποχή που διδάσκατε στο Πανεπιστήμιο Κρήτης.
Εύχομαι να πετύχετε στο δύσκολο έργο που αναλαμβάνετε.
Κάπου, κάποτε και συγχωρήστε μου που δεν θυμάμε πού, είχα δεί το πολύ ωραίο: Μην ενδίδεις, μείνε άνθρωπος.
Είμαι βέβαιος ότι θα αφήσετε έργο.
Καλή επιτυχία.
Ως πατέρας τριών παιδιών και ως εργαζόμενος στη Δια Βίου Μάθηση, ελπίζω να εννοείτε τα όσα γράφετε...
ReplyDeleteΑγαπητέ κ. Πανάρετο,
ReplyDeleteείναι σπουδαίο να ξέρεις πως στη διακυβέρνηση της Παιδείας αναλαμβάνουν άνθρωποι που επιστημονικά και βιωματικά αναγνωρίζουν την αξία και τη σημασία της.
Σίγουρα δεν με θυμάστε.Συναντηθήκαμε το 1987 στα έδρανα του Πολυτεχνείου Πατρών. Εσείς ως Καθηγητής Στατιστικής κι εγώ ως φοιτήτρια του Τμήματος Χημικών Μηχανικών. Με αυτές τις ιδιότητες είχαμε πολλές φορές την ευκαιρία να ανταλλάσσουμε απόψεις για την πολιτική, τα κοινά και τα εθνικά θέματα. Ωστόσο, αυτό που κρατάω από τις κουβέντες μας, είναι την "υπόσχεση" σας - απάντηση στην δυσκολία μου τότε να κατανοήσω το ρόλο της στατιστικής στη ζωή μου - "σου υπόσχομαι ότι δεν θα γλυτώσεις ποτέ από αυτήν. Θα σου είναι πάντα αναγκαία, ότι κι αν κάνεις. Φρόντισε να την καταλάβεις΄".
Αγαπητέ Καθηγητά, με την Χημική δεν έχω ασχοληθεί ποτέ. Το πτυχίο μου παραμένει ως τεκμήριο της πιο ανήσυχης περιόδου της ζωής μου. Εδώ και 17 χρόνια ασχολούμαι με Επικοινωνία και Επιχειρησιακή Ανάπτυξη, θα έλεγα με επιτυχία. Διατηρώ τις ίδιες πολιτικές ανησυχίες και έχω έντονη δραστηριότητα στην ανάπτυξη έργων Κοινωνικής Πολιτικής, Έρευνας και Καινοτομίας. Σ αυτή την πορεία, ανακάλεσα πολλές φορές την "υπόσχεση" σας και σας είμαι ευγνώμων γιατι τα Μαθηματικά και η Στατιστική αποτελούν για μένα θεμελιακή γνώση για ότι παράγω.
Χαίρομαι για την θέση που αναλαμβάνετε. Χαίρομαι γιατί εκτιμώ τους ανθρώπους που εκτιμούν την ευθύνη της προσωπικής τους τοποθέτησης, άρα μπορούν να αναπτύσσουν έργο, χωρίς να υποκλέπτουν συνειδήσεις. Χαίρομαι γιατί η Παιδεία θα πάει ένα βήμα πιο πέρα.
Είμαι από την Κύπρο. Θα φροντίσω να επικοινωνήσω μαζί σας και προσωπικά. Λυπάμαι γιατί δεν μπορώ να δώσω τα στοιχεία μου εδώ.
Σας εύχομαι κάθε επιτυχία σε όλες τις νέες διαδρομές και καλή συνέχεια σε όσα συνεχίζουν απ το χθες.
Με βαθιά εκτίμηση
Α.
Νομίζω πως τώρα είναι που πρέπει να γράφετε συχνότερα αντί για σπανιότερα.
ReplyDeleteΚύριε πρωθυπουργέ , κυρία υπουργέ παιδείας , κυρία και κύριε υφυπουργέ παιδείας ,
ReplyDeleteεύχομαι κάθε επιτυχία στο δύσκολο έργο σας .
Επειδή από την πρώτη στιγμή ( προς τιμήν σας ) ζητήσατε από όλους τους Έλληνες συμμετοχή ( και όχι ανοχή ) και επειδή όλο το προηγούμενο διάστημα κάνατε σαφές ότι στις πρώτες επιλογές της νέας κυβέρνησης είναι η παιδεία και η αξιοκρατία , πήρα το θάρρος να συντάξω αυτή την επιστολή προς εσάς με την ελπίδα να βρείτε το χρόνο να την επεξεργαστείτε .
Ένα πρώτο θέμα που θέτω είναι οι διορισμοί των εκπαιδευτικών στα δημόσια σχολεία . Φθάσαμε στο τέλος του 2009 και ενώ θα έπρεπε το σύνολο των διορισμών να γίνεται αξιοκρατικά ( μέσω Α.Σ.Ε.Π. ) , δημιουργήθηκαν ένα σωρό παράθυρα αναξιοκρατικών προσλήψεων . Ενδεικτικά αναφέρω την Π.Δ.Σ. ( πρόσθετη διδακτική στήριξη ) , Βελλά , Αργυρόκαστρο , Εκκλησιαστικό Γενικό Λύκειο , ΤΕΛ Μυλοποτάμου , Αργυροκάστρου , Αθωνιάδα , ΟΑΕΔ , Σιβιτανίδειος . Ήρθε η ώρα να γίνει πράξη η προεκλογική δέσμευσή σας για αξιοκρατία ξεκινώντας από τον ευαίσθητο τομέα της εκπαίδευσης ( η Παιδεία στις πρώτες προτεραιότητες ) .
Ένα δεύτερο θέμα είναι η ευνοιοκρατία που επικρατεί στις αποσπάσεις των εκπαιδευτικών οι οποίες εδώ και χρόνια πραγματοποιούνται με απόλυτα ρουσφετολογικά κριτήρια , αλλά δεν θα επεκταθώ σε αυτό .
Με την ελπίδα να πραγματοποιήσετε το αίτημα της κοινωνίας για αξιοκρατία , σας εύχομαι καλή δύναμη .
Εύχομαι Καλή Επτυχία και να συνεχίσεις να είσαι αυτός που ήσουν έως τώρα..
ReplyDeleteΓιάννης Φελέκης
Εκπ/κός Θεσσαλονίκη
Συγχαριτήρια, Γιάννη.
ReplyDeleteΚαι κουράγιο για τις αλλαγές και την εφαρμογή νεων ιδεων. Θα ειναι σαν να βγαζεις δώντια.
Χαιρετισμούς απο εναν παλιό φίλο.
Νίκος Σαλίγγαρος
Μακάρι οι υποσχέσεις σας να γίνουν πραγματικότητα και να μπει μια τάξη στον πολυπαθή και ταλαιπωρημένο κλάδο των εκπαιδευτικών. Θα σας παρακολουθούμε, όπως ειπώθηκε παραπάνω, και περιμένουμε να προσπαθήσετε κι εσείς για το καλύτερο μαζί μας έμπρακτα πλέον.Καλή αρχή.
ReplyDeleteΚαλή επιτυχία!
ReplyDeleteΚαλή αρχή, καλή δύναμη και καλή επιτυχία!
ReplyDeleteΚαλή Δύναμη!
ReplyDeleteΣιδεροκέφαλος !
Βλέπω ότι καθένας εστιάζει στο συνάφι του και ως αρχή αυτό δεν είναι καλό.Δεν νομίζω πως είναι σωστό να λύσουμε τα προβλήματα των καθηγητών πρωτίστως.
ReplyDeleteΑν και ο γράφων είναι καθηγητής, η ταπεινή μου γνώμη είναι να λύσετε πρώτα τα θέματα που θα αξιολογήσετε ως άμεσης προτεραιότητας.Διαφορετικά αν κοιτάξουμε πρώτ' απ' όλα να λύσουμε τα "δικά μας" ζητήματα και μετά αυτά "των άλλων", τότε ζήτω που καήκαμε, πριν πάμε καν στην pole position!
Σας εύχομαι καλή επιτυχία και ελπίζω ας εφαρμόσετε εσείς το "σεμνά και ταπεινά", αφού κάποιοι άλλοι μόνο ως σύνθημα το είχαν στο πρόγραμμά τους.
Εξεπλάγην όταν το έμαθα. Σας είχα στο blogroll μου και σας διάβαζα χωρίς να έχω καταλάβει ότι το όνομά σας το είχα ξανακούσει και παλιότερα στα πολιτικά δρώμενα. Συγχαρητήρια, θεωρώ ότι είστε από τις πολύ καλές επιλογές του Πρωθυπουργού. Καλή δύναμη!
ReplyDeleteΣυγχαρητήρια κε Πανάρετε,
ReplyDeleteΟ διορισμός σας είναι μήνυμα ελπίδας.
Το ότι εξακολουθείτε και ενημερώνετε
το blog σας, μιλάει από μόνο του !
Καλή επιτυχία,
Κώστας Δανιηλίδης
Στο παρελθόν οι αλλαγές στη διδασκαλία της γλώσσας γίνονταν μόνο με ιδεολογικά και ποτέ με επιστημονικά κριτήρια (Μπαμπινιώτης, Γιανναράς, Ξανθάκη κτλ.). Το αποτέλεσμα είναι οι μαθητές μας (μιλώ για τους τελειόφοιτους του λυκείου και δεν εξαιρώ τους "καλύτερους" μαθητές) έχουν σοβαρό πρόβλημα ορθογραφίας. Δεν αναφέρω καθόλου τη φτώχεια των ιδεών. Γιατί έχει συμβεί αυτό; Είμαι βέβαιος πως ευθύνεται ο παραγκωνισμός της νέας ελληνικής υπέρ της αρχαίας.
ReplyDeleteΗ επίδειξη διάθεσης προσφοράς θα φανεί από την επιβολή της αξιολόγησης. Επιτέλους!
Καλή δύναμη και καλή δουλειά!
ReplyDeleteΕύχομαι μέσα από την καρδιά μου να μπορέσει η κυβέρνηση Παπανδρέου να βοηθήσει στην αλλαγή της νοοτροπίας στην ελληνική κοινωνία.
Η νοοτροπία παίζει καθοριστικό ρόλο τόσο στην ποιότητα της ζωής μας, όσο και στην παραγωγικότητα της χώρας μας. Δυστυχώς, για ένα σωρό ιστορικούς λόγους (βλέπε για παράδειγμα την ανάλυση του Στέλιου Ράμφου) στην Ελλάδα δεν καταφέραμε να πετύχουμε μια εξατομίκευση που θα απελευθερώσει τις δημιουργικές μας δυνάμεις και θα μας φέρει στην πρώτη γραμμή των εξελίξεων.
Και η νοοτροπία είναι θέμα παιδείας. Όσες προσπάθειες εκσυγχρονισμού έγιναν από φωτισμένες προσωπικότητες (Καποδίστριας, Τρικούπης, Βενιζέλος, Γ. Παπανδρέου, Καραμανλής, Α. Παπανδρέου, Σημίτης...) έμειναν ημιτελείς, γιατί η νοοτροπία της κοινωνίας ήταν τέτοια που δεν επέτρεπε τον πλήρη εκσυγχρονισμό της χώρας.
Αυτό είναι το στοίχημα που έχουμε να αντιμετωπίσουμε ως λαός. Αυτή είναι η ιστορική πρόκληση που πέφτει στους ώμους της ηγεσίας του υπουργείου παιδείας. Εύχομαι να αντιμετωπίσετε την πρόκληση κατά πρόσωπο!