deputy_minister_contact@
Tuesday, October 20, 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
η «ελληνικη πραγματικοτητα» υπαρχει μονο στο μυαλο εκεινων που δεν μπορεσαν (ή δεν ηθελαν;) ποτε να ξεφυγουν απο αυτην
Με σχόλια και παρατηρήσεις. Περισσότερα στην Ιστοσελίδα μου ως Υφυπουργού, στην Προσωπική Ιστοσελίδα και στο Προσωπικό Blog (Αγγλικά).
Κύριε υφυπουργέ, κάθε χρόνο ακούω για «κενά» εκπαιδευτικών στα σχολεία. Αυτό που δεν ακούω όμως από κανέναν είναι α) πού οφείλονται αυτά τα κενά και β) γιατί παίρνει τόσο χρόνο η πρόσληψη αναπληρωτών. Άντε στα δημοτικά υπάρχει έλλειψη δασκάλων, αλλά στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση υπάρχει πληθώρα υποψηφίων. Έχω ακούσει ότι παλιά η πρόσληψη αναπληρωτών ήταν ευθύνη των τοπικών διευθύνσεων εκπαίδευσης και ότι επί Ευθυμίου ανέλαβε το υπουργείο την ευθύνη πρόσληψης αναπληρωτών. Μήπως επομένως χρειάζεται αναθεώρηση η διαδικασία αυτή, για να μην έχουμε κάθε χρόνο τα ίδια προβλήματα;
ReplyDeletePoses itan telika oi aitiseis sto grafeio sas mexri tin Kyriaki to brady?
ReplyDeleteEuxaristo
Καλορίζικο!
ReplyDeleteΝα ευχθηθούμε μια από τα ίδια για τις δύο κυρίες του Υπουργείου.
Προσωπικά, υπόσχομαι φειδώ στη χρήση του.
Κύριε Υφιπουργέ, καλή δύναμη στο νέο σας έργο! Μία ερώτηση στην οποία και περιμένουμε απάντηση όσοι την δικαιούμαστε αλλά οι φωνές μας δεν έχουν ακόμα εισακουστεί...Πώς είναι δυνατόν να πληρούμε όλες τις προϋποθέσεις, σύμφωνα με την αντίστοιχη εγκύκλιο, για την χορήγηση εκπαιδευτικής άδειας, η αίτησή μας να μην έχει απορριφθεί αλλά ούτε και ικανοποιηθεί,να φοιτούμε ήδη μια χρονιά σε μεταπτυχιακό κύκλο σπουδών και να προωθούνται αιτήσεις "συναδέρφων" οι οποίοι δεν έχουν καν βεβαίωση εισαγωγής σε ανάλογο κύκλο σπουδών? Πώς είναι δυνατόν η απάντηση της Περιφερειακής Δ/νσης Κρήτης να..."βάζει στο ψυγείο" τις αιτήσεις αλλά και τις ενστάσεις μας ενώ οι σπουδές και όλες οι υποχρεώσεις οι οποίες απορρέουν από αυτές να εξακολουθούν να εξελίσσονται και συνεχώς να πολλαπλασιάζονται? Πώς γίνεται η Περιφερειακή Δ/νση Κρήτης να επιρρίπτει ευθύνες στο Υπουργείο ενώ η κατάλληλη διαχείριση των σχετικών κονδυλίων να βαρύνει αποκλειστικά εκείνη και ιδιαίτερα την κα Ζαμπετάκη και να μας απαντά ΓΡΑΠΤΩΣ οτι εξαρτάται απο το Υπουργείο η χορήγηση της καθ'όλα νόμιμης,δικαίως αιτούμενης και πολυπόθητης άδειας, καθώς σχετίζεται με την χορήγηση κονδυλίων? Κύριε Υφιπουργέ παλεύουμε δικαίως από το καλοκαίρι όπου και ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα χορήγησης αδειών στην ιστοσελίδα της Περιφερειακής Δ/νσης Κρήτης, καθυστερημένα και αφού είχαν ήδη διαρρεύσει σε άλλα ιστολόγια. Σας παρακαλώ εκ μέρους όλων των συναδέρφων οι οποίοι και δικαιούνται να γνωρίζουν, πότε θα έχουμε επιτέλους μια σαφή απάντηση? Ευχαριστώ πολυ!
ReplyDeleteκ.Υφυπουργέ σας γράφουμε για ένα οξύ ζήτημα που ζητεί άμεση λύση και απασχολεί δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικούς. Πρόκειται για το ζήτημα του διορισμού των πολυτέκνων στην Δημόσια εκπαίδευση, που έχει αναστατώσει ολόκληρο τον εκπαιδευτικό κλάδο.Ως γνωστόν η προηγούμενη κυβέρνηση με μια απαράδεκτη και άνευ προηγουμένου απόφαση αποφάσισε να διορίζονται όλοι οι πολύτεκνοι που έχουν πτυχίο καθηγητικής σχολής και όχι μόνο.!!!(Δικαίωμα διορισμού έχουν και πολύτεκνοι Λογιστές, Φυτικής Παραγωγής και πολλών άλλων ΤΕΙ χωρίς καμιά παιδαγωγική επάρκεια και σχέση με την εκπαίδευση.)
ReplyDeleteΑυτό το γεγονός πέραν του ότι αποτελεί κατάφωρη αδικία σε βάρος όλων των πτυχιούχων που δίνουν 3 4 5 ή ακόμη και έξι φορές ΑΣΕΠ αποτελεί και παραβίαση της συνταγματικά κατοχυρωμένης αρχής της ίσης μεταχείρισης των πολιτών. Επιπλέον θίγει και τους ήδη διορισμένους εκπαιδευτικούς αφού οι πολύτεκνοι καταλαμβάνουν άνευ συγκρίσεως όλες τις κενές οργανικές θέσεις που προκύπτουν.Κατά συνέπεια, αποτελεί άμεση και επιτακτική ανάγκη να δοθεί ένα τέλος σε αυτό το καθεστώς της άνισης μεταχείρισης.Αυτό μπορεί να γίνει μόνο με την καθιέρωση ενός και μόνο τρόπο πρόσληψης για όλους τους εκπαιδευτικούς και αυτός δε μπορεί να είναι άλλος εκτός από τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.
-Καλησπέρα, σας παραθέτω κατ'αρχήν γράμμα ενός Γάλλου καθηγητή προς την προϊσταμένη του αρχή, θα συνεχίσω εν καιρώ με κάποια κακώς κείμενα (κατά τη γνώμη μου), αν την θέλετε.
ReplyDelete«Κύριε Διευθυντά…
… Σας απευθύνω αυτή την επιστολή επειδή σήμερα πια, συνειδητά, δεν μπορώ να σωπαίνω άλλο. Συνειδητά, αρνούμαι να υπακούσω. Εδώ και ένα χρόνο, στο όνομα κάποιων “απαραίτητων” μεταρρυθμίσεων, έχει αρχίσει μια διαδικασία διάλυσης της Εθνικής Παιδείας η οποία απελπίζει ολοένα και περισσότερο τους διδάσκοντες. Η εκθεμελίωση της Εθνικής Παιδείας είναι μια διαδικασία που δεν μπορώ να την αποδεχτώ χωρίς να αντιδράσω. Σκοπός της επιστολής μου είναι να σας πληροφορήσω πως δεν πρόκειται να συμμετάσχω σε αυτή τη διάλυση. Συνειδητά, αρνούμαι να συναινέσω με την ενεργό συμμετοχή μου ή με τη συνένοχη σιωπή μου στη διάλυση ενός συστήματος που, όσο κι αν είναι ατελές, έχει αποστολή τη μόρφωση και τη μάθηση, προσφέροντας κάθε ευκαιρία σε όλους τους μαθητές αδιακρίτως. Στο τελευταίο βιβλίο του “Παιδαγωγική: το χρέος της αντίστασης”, ο μεγάλος παιδαγωγός Φιλίπ Μεϊριέ γράφει εμπνευσμένος από τον Ρουσσώ: “Έχουμε χρέος να αντισταθούμε. Να αντισταθούμε, ο καθένας από το μετερίζι του και παντού όπου αυτό είναι δυνατόν σε καθετί ταπεινωτικό, δουλοπρεπές και διχαστικό. Για να μεταδώσουμε αυτό που είναι μεγαλειώδες, απελευθερωτικό και ενωτικό. Η παιδαγωγική μας ελευθερία είναι η παιδαγωγική της ελευθερίας”. Απέναντι στους τυχοδιωκτισμούς της νεωτερικότητας, ένας καθηγητής δεν έχει κανένα λόγο να κάνει σκόντο στις φιλοδοξίες του. Το αντίθετο. Απέναντι στη δικτατορία του εφήμερου, πρέπει να εργαστεί για το διαχρονικό. Απέναντι στον κατεστημένο συσχετισμό δυνάμεων, πρέπει να προωθήσει την αναζήτηση της αλήθειας και του κοινού καλού. Για να αντισταθεί στην εμπορευματοποίηση του κόσμου, πρέπει να υπερασπιστεί το μοίρασμα της μόρφωσης σε όλους. Παρακαλώ δεχθείτε, κύριε Διευθυντά, «Κύριε Διευθυντά…
… Σας απευθύνω αυτή την επιστολή επειδή σήμερα πια, συνειδητά, δεν μπορώ να σωπαίνω άλλο. Συνειδητά, αρνούμαι να υπακούσω. Εδώ και ένα χρόνο, στο όνομα κάποιων “απαραίτητων” μεταρρυθμίσεων, έχει αρχίσει μια διαδικασία διάλυσης της Εθνικής Παιδείας η οποία απελπίζει ολοένα και περισσότερο τους διδάσκοντες. Η εκθεμελίωση της Εθνικής Παιδείας είναι μια διαδικασία που δεν μπορώ να την αποδεχτώ χωρίς να αντιδράσω. Σκοπός της επιστολής μου είναι να σας πληροφορήσω πως δεν πρόκειται να συμμετάσχω σε αυτή τη διάλυση. Συνειδητά, αρνούμαι να συναινέσω με την ενεργό συμμετοχή μου ή με τη συνένοχη σιωπή μου στη διάλυση ενός συστήματος που, όσο κι αν είναι ατελές, έχει αποστολή τη μόρφωση και τη μάθηση, προσφέροντας κάθε ευκαιρία σε όλους τους μαθητές αδιακρίτως. Στο τελευταίο βιβλίο του “Παιδαγωγική: το χρέος της αντίστασης”, ο μεγάλος παιδαγωγός Φιλίπ Μεϊριέ γράφει εμπνευσμένος από τον Ρουσσώ: “Έχουμε χρέος να αντισταθούμε. Να αντισταθούμε, ο καθένας από το μετερίζι του και παντού όπου αυτό είναι δυνατόν σε καθετί ταπεινωτικό, δουλοπρεπές και διχαστικό. Για να μεταδώσουμε αυτό που είναι μεγαλειώδες, απελευθερωτικό και ενωτικό. Η παιδαγωγική μας ελευθερία είναι η παιδαγωγική της ελευθερίας”. Απέναντι στους τυχοδιωκτισμούς της νεωτερικότητας, ένας καθηγητής δεν έχει κανένα λόγο να κάνει σκόντο στις φιλοδοξίες του. Το αντίθετο. Απέναντι στη δικτατορία του εφήμερου, πρέπει να εργαστεί για το διαχρονικό. Απέναντι στον κατεστημένο συσχετισμό δυνάμεων, πρέπει να προωθήσει την αναζήτηση της αλήθειας και του κοινού καλού. Για να αντισταθεί στην εμπορευματοποίηση του κόσμου, πρέπει να υπερασπιστεί το μοίρασμα της μόρφωσης σε όλους. Παρακαλώ δεχθείτε, κύριε Διευθυντά, την