Monday, June 30, 2008

Siemens: ΠΑΣΟΚ-ΝΔ 0-1

Ενδιαφέρουσα η προσέγγιση του κυβερνητικού εκπροσώπου όσο αφορά τα δύο κόμματα και την Siemens.

«Από τη μια πλευρά, έχουμε ήδη ένα στέλεχος του ΠΑΣΟΚ ή πρώην στέλεχος του ΠΑΣΟΚ το οποίο έδωσε πολύ συγκεκριμένα στοιχεία στη δημοσιότητα και φαντάζομαι και στη Δικαιοσύνη, και από την άλλη πλευρά, ένα όργιο φημών. Σε αυτό το όργιο φημών, το οποίο πέφτει επί δικαίων και αδίκων, δεν προτίθεμαι να συμμετάσχω, ούτε εγώ ούτε η κυβέρνηση».

1. Είναι πρώην ή νυν το στέλεχος του ΠΑΣΟΚ; Δεν ξέρει; Και αυτό είναι το πρόβλημα;

2. "Φαντάζεται" ότι το στέλεχος αυτό έδωσε τα στοιχεία στην δικαιοσύνη. Πως να ξέρει αλήθεια; Μόνο ο συνάδελφός του Δ. Αβραμόπουλος αισθάνθηκε άνετα την ίδια μέρα να σηκώσει το τηλέφωνο και να ρωτήσει τον ανακριτή για θέμα που τον αφορούσε και μάλιστα να ανακοινώσει την συνομιλία τους!

3. Με την λογική του κυβερνητικού εκπροσώπου, η ΝΔ κερδίζει 1-0 στο ημίχρονο. Αρα, καλά πάμε. Γιατί να ασχοληθούμε με την συνέχεια; Το ότι η ομάδα έχει τα χάλια της δεν έχει σημασία. Εμείς να κερδίζουμε, έστω και προσωρινά. Αλλωστε, όλοι οι ποδοσφαιριστές στις άκρως ευφυείς δηλώσεις τους λένε ότι βλέπουμε μόνο το επόμενο παιγνίδι.

4. Θα μπορούσε να είχε προσθέσει και το ουσιαστικό: έχουμε και τον διαιτητή μαζί μας. Γιατί να ανησυχούμε;

Ωραίος τρόπος να βελτιωθεί η λειτουργία της δημοκρατίας στην χώρα!

Και μια ανάμνηση: Πριν από χρόνια έπαιζα με ένα πιτσιρίκο ένα παιγνίδι στο οποίο εγώ θα ήμουν ο κατηγορούμενος και εκείνος ο δικαστής. Επειδή χρειαζόμασταν και εισαγγελέα δέχτηκα να έχει εκείνος και αυτό τον ρόλο. Σε κάποια στιγμή του είπα ότι χρειάζομαι συνήγορο και ορίζω τον εαυτό μου ως συνήγορο. Βλέποντας τον κίνδυνο να χάσει τις εντυπώσεις διεφώνησε και "αποφάσισε" ως δικαστής, να μου ορίσει συνήγορο εκείνος και μάλιστα τον εαυτό του! Στην έντονη διαμαρτυρία μου για το πώς μπορεί να είναι ταυτόχρονα εισαγγελέας, δικαστής αλλά και συνήγορος υπεράσπισης, απάντησε αφοπλιστικά: Μα αφού έχω τον εισαγγελέα και τον δικαστή, ο συνήγορος θα σε σώσει; Γιατί να δυσκολεύουμε τα πράγματα;







No comments:

Post a Comment