Monday, January 31, 2011

Δήλωση Συμμετοχής στις Πανελλήνιες Εξετάσεις 2011

Το δελτίο τύπου εδώ.

9 comments:

  1. Anonymous11:40 am

    Μπράβο σας κύριε υφυπουργέ,

    «31-01-11 Υποβολή Αίτησης – Δήλωσης συμμετοχής στις Πανελλαδικές Εξετάσεις του 2011 των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ» αναρτήθηκε πρώτα στην επίσημη ιστοσελίδα του ΥΠΔΜΘ και στο ιστολόγιό σας.

    Δείγματα ξεκάθαρα πολιτικής πρακτικής που επιδιώκουν τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ

    για να μην παρεξηγούνται οι προθέσεις, για να είναι δυνατή η συστράτευση στα πιο σοβαρά,

    για να μαθαίνουν όσοι πράττουν σύμφωνα με το προσωπικό τους συμφέρον .[σοφία ΠΑΣΟΚ]

    ReplyDelete
  2. Κύριε ,υφυπουργέ σωστές οι προθέσεις αλλά προϋποθέτουν Προϋποθέσεις και επεξηγώ.Λέτε ότι "Η Αίτηση – Δήλωση υποβάλλεται ηλεκτρονικά στο Λύκειο." και έρχονται οι προϋποθέσεις σε μορφή ερωτήσεων: Από ποιους θα παραληφθούν και θα καταγραφούν αυτές ; Από τους Διευθυντές -έχει καλώς αλλά δεν αναφέρεται και δυστυχώς -στην Ελλάδα ζούμε -θα δοθεί από τους διευθυντές εντολή σε άλλους -κατώτερους-καθηγητές.Στους Υποδιευθυντές; Ξέρετε τι φόρτο εργασίας έχουν ; έχουν μετατραπείι σε γραμματείς.Σε κάποιους καθηγητές ;Ποιους; Ποιοι γνωρίζουν να καταχωρούν ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ; οι συνήθεις για όλα περί των ΗΥ πληροφορικάριοι ; Τελικά είναι-προσλήφθηκαν ως ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΙ Πληροφορικής ή κάτι άλλο ; Κάποιοι άλλοι καθηγητές που γνωρίζουν ΗΥ ; Ποιος θα τους ορίσει ,με τι κριτήρια;Γιατί κάποιοι ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΙ να επωμιστούν αυτή την εξωδιδακτική απασχόληση και με βάση ποιο νόμο;Μήπως οι γραμματείς των σχολείων ; αλλά υπάρχουν τέτοιοι-ες ;Βασίλης Ε. Στεφανίδης

    ReplyDelete
  3. Anonymous12:16 pm

    κ. Β. Στεφανίδης ουσιαστικά θέτει το θέμα της έλλειψης προγραμματισμού και των αγκυλώσεων που επικρατούν στο επίπεδο διοίκησης των σχολικών μονάδων και όχι μόνο. Είναι χαρακτηριστικό ότι και τα στελέχη της εκπαίδευσης που διορίσατε φαίνεται ότι κινούνται στους ρυθμούς της χρόνιας παθογένειας του συστήματος .Έχουν διοριστεί ένα σχεδόν χρόνο και δεν έχουν οι περισσότεροι προτείνει ένα συνολικό προγραμματισμό δράσης, δεν έχουν επισκεφτεί σχολικές μονάδες , δεν ανταποκρίνονται στις προτάσεις που τους γίνονται. Επικαλούνται ότι δεν έχουν προσωπικό και αποσπούν κατά το δοκούν. Και το αποτέλεσμα οι αποσπασμένοι απουσιάζουν 15 μέρες στις εορτές των Χριστουγέννων επειδή θεωρούν τους εαυτούς τους καθηγητές της τάξης. Χτες πήγα να πρωτοκολλήσουμε έγγραφα σε διεύθυνση της Αττικής και υπήρχε συνάδελφος που έγγραφε τα στοιχεία του εγγράφου στο βιβλίο του πρωτοκόλλου και δίπλα ήταν άλλος συνάδελφος και έβαζε την σφραγίδα στο χαρτάκι παραλαβής του εγγράφου. Και αυτά είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου. Δεν τα λέει καλά ο κ.Β.Σ. στα σχολεία υπάρχουν πάρα πολλοί καθηγητές που έχουν πιστοποίηση στους Η/Υ αλλά δεν ξέρουν να ξεχωρίζουν τον Η/Υ από την καφετιέρα [μαϊμού πιστοποιήσεις] μόνο για μόρια για να γίνουν στελέχη της εκπαίδευσης και μετά να αναπαραγάγεται το χάος. Οι διευθυντές μας θυμίζουν τους γραφειοκράτες της δεκαετίας του 60, δεν γνωρίζουν τίποτε από σύγχρονες μορφές διοίκησης, δεν ανοίγουν τον υπολογιστή τους γιατί δεν ξέρουν. Και όταν έρχεται ένα απόρρητο έγγραφο από το ΥΠΔΜΘ το ανοίγει ο οποιοσδήποτε για να ενημερώσει επί του απορρήτου την ηγεσία της σχολικής μονάδας για να ασκήσει διοίκηση και να δώσει εντολές. Οι συνεδριάσεις των συλλόγων γίνονται τυπικά έτσι για να τηρείται η «νομιμότητα». Οι συσχετισμοί του να μη γίνεται τίποτε ζουν και βασιλεύουν γιατί όλοι βολεύονται και όποιος έχει άλλη άποψη στην πυρά. Διαβάλλεται και με τη συμμετοχή όλης της κοινότητας γιατί όλοι κάτι έχουν να κερδίσουν. Κάποια άδεια. Οι μαθητές: Δικαιολόγηση απουσιών και όποιος κάνει το χρέος του ανάξιος για εκπαιδευτικός. Βαθμούς που δεν αντιπροσωπεύουν τίποτε [είναι δυνατόν το 80% των μαθητών σχολικής μονάδας να έχει ΜΟ βαθμολογίας πάνω από 18 και όλοι οι μαθητές σε ορισμένα μαθήματα ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ ένα στρογγυλό 20. Εκδρομές πολλές χωρίς ίχνος εκπαιδευτικού χαρακτήρα κλπ κλπ. Και να ήταν μόνο αυτά. Κανένας δεν γνωρίζει που ξοδεύονται τα ελάχιστα χρήματα των σχολικών επιτροπών, η κεντρική θέρμανση ανάβει και τα παράθυρα μόνιμα ανοιχτά [και οι μαθητές κάνουν αποχή επειδή κρυώνουν γιατί τελείωσε το πετρέλαιο]. Το πραγματικό ωράριο των καθηγητών αποκρύβεται για να μην μετακινηθούν οι ημέτεροι. Το ΥΠΔΜΘ στέλνει έγγραφα επί εγγράφων τα οποία κανένας δεν λαβαίνει υπόψη του. Και το χειρότερο όποιος κάνει προτάσεις όχι μόνο δεν παίρνει απάντηση αλλά διώκεται επειδή χαλάει την πιάτσα και το σύνθημα ότι για όλα φταίει η τρόϊκα. Δεν απαντάει κανένας στον καθηγητή που προτείνει από τον διευθυντή του σχολείου μέχρι τον/την ΥΠΔΜΘ. Κουραστήκαμε κύριε υφυπουργέ να μην μας παίρνει κανένας υπόψη του, να προβάλλονται ενέργειες μαϊμού που σας βολεύουν. Τουλάχιστον πείτε ότι δεν σας ενδιαφέρει η άποψη , η γνώμη , διάθεση για παροχή έργου – όχι η εργασιοθεραπεία. Έτσι και για το θέμα της ενημέρωσης για τα θέματα των πανελλάδικών εξετάσεων συμπεριλαμβανόμενου και του θέματος των μηχανογραφικών δελτίων όλοι θα τα παρουσιάζουν όλα ροδαλά. Και ζήσαμε καλά και αυτοί καλύτερα. όλοι ευτυχισμένοι , στην καρέκλα του.

    ReplyDelete
  4. Anonymous7:10 am

    Συμβολή στον προβληματισμό του/της @12:16 μμ

    Στο σχολείο μας συνάδελφος θα απουσιάσει τους επόμενους μήνες λόγω εγκυμοσύνης.
    Εδώ και 15 ημέρες κανένας από το Γραφείο Εκπαίδευσης δεν ενδιαφέρεται για να συμπληρωθεί το κενό που άφησε η συνάδελφος., γεγονός που δημιούργησε τις προϋποθέσεις για έναρξη διαμαρτυριών, αυτών που περιμένουν στη γωνία..
    Οι αρμόδιοι του Γραφείου Εκπαίδευσης στα αιτήματα απαντούν ότι δεν υπάρχουν πιστώσεις για να συμπληρωθεί το κενό.
    Οι ενδιαφερόμενοι προσέφυγαν στις αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΠΔΜΘ οι οποίες έμειναν εμβρόντητες λέγοντας ότι ποτέ δεν τους ενημέρωσε κανείς για το πρόβλημα και ότι θα στείλουν άμεσα αντικαταστάτη στο σχολείο και διαβεβαίωσαν ότι δεν υπάρχει καν πρόβλημα πιστώσεων!!!!!!

    Μήπως ως πολιτική ηγεσία του ΥΠΔΜΘ θα πρέπει να αναζητήσετε ευθύνες για την παραπληροφόρηση ή την ανεπάρκεια επίλυσης των απλών.

    Μήπως θα πρέπει τα στελέχη της εκπαίδευσης να πάψουν να δρουν με τον ίδιο παλιομοδίτικο τρόπο που αναπαραγάγει τις χρόνιες παθογένειες μιας δημόσιας διοίκησης που μπορεί κάποιος να ανεχθεί, αν αυτές δεν αγγίζουν τον ευαίσθητο χώρο της παιδείας στον οποίο υπάρχουν «καλοθελητές» έτοιμοι να συμβάλουν στην διαιώνιση του τέλματος που για πολλούς αποτελεί το άλλοθι της επαναστατικής γυμναστικής που μας «χρειάζεται» για να καλύψουμε την αδυναμία μας να προτείνουμε να αναλάβουμε ευθύνες για να διεκδικήσουμε συνθήκες για μια καλύτερη παιδεία.

    ΚΑΙ ΜΙΑ [ΑΦΕΛΗΣ] ΠΡΟΤΑΣΗ: Δεν αρκεί να συλλέγονται στατιστικά στοιχεία για το διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών. Θα πρέπει αυτά να αποτελούν εργαλείο για την καλύτερη αξιοποίηση, μέσα στο πλαίσιο των ισχυουσών διατάξεων, των εκπαιδευτικών για να μην δημιουργούνται τα παραπάνω αναφερόμενα απαράδεκτα. Και θα πρέπει αυτά τα στοιχεία να είναι αναρτημένα στις ιστοσελίδες των Δ/νσεων Εκπαίδευσης ώστε να είναι άμεσα ελέγξιμα από όλους και το κυριότερο για να αποτελούν σημείο αξιολόγησης της επάρκειας ή ανεπάρκειας στο «διοικείν» των στελεχών της εκπαίδευσης.[Επίσης μια τέτοια ενέργεια θα αναδείξει το προσωπικό που δεν αξιοποιείται παραγωγικά]

    ΚΑΙ ΜΙΑ [ΜΗ ΑΦΕΛΗΣ] ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ : Μήπως η αξιοποίηση των συλλεγόμενων στοιχείων και προτάσεων που κατατίθενται και ο προγραμματισμός και υλοποίηση των πολιτικών απαιτεί στελέχη με Ειδικές Ικανότητες [ΑΜΕ«Α»] μήπως?

    Θέλω να πιστεύω ότι αύριο το σχολείο θα έχει αντικατάστάτη/στρια της συναδέλφου

    Πάντως ότι να γίνει οι «καλοθελητές» θα μας κριτικάρουν και θα προτείνουν μόνο ανούσιες κινητοποιήσεις για τις οποίες υπεύθυνοι είμαστε όσοι έχουμε τις παραπάνω απόψεις υλοποίησης των απλών που δεν υλοποιούνται και εσείς που αδρανείτε γιατί δεν παίρνετε υπόψη τις προτάσεις, υλοποίησης των αυτονόητων που σας γίνονται. που αποδομούν πολιτικές βουλήσεις και σε τελευταία ανάλυση την προσπάθεια για εκσυγχρονισμό και αναβάθμιση των υπηρεσιών παιδείας που μόνο το δημόσιο σχολείο μπορεί να προσφέρει με εγκυρότητα και αξιοπιστία.

    Πάντως αύριο στο σχολείο οι οπαδοί της υλοποίησης των αυτονόητων πάλι θα υποστούν την χλεύη για την ατολμία των υπηρεσιών σας και των συνεργατών σας να υλοποιήσουν τα απλά, να δράσουν με φαντασία και παραγωγικότητα , να αποβάλουν τα σύνδρομα της γραφειοκρατίας που τους διακατέχουν, να κατανοήσουν ότι η αποδοχή των όσων τους προτείνονται δεν εκλαμβάνουν ως έλλειψη δυνατοτήτων αλλά αναγνώριση του τι πρέπει να γίνει . Είναι αυτό που πρέπει να διακρίνει την αποτελεσματική ηγεσία που είναι απαραίτητη στο χώρο της εκπαίδευσης……… για να πάνε να πράγματα μπροστά……… κάτι που στα λόγια όλοι το θέλουν ………ή ισχυρίζονται ότι το θέλουν ………..

    ReplyDelete
  5. Anonymous12:12 pm

    Διαβάζουμε στην ιστοσελίδα του ΥΠΔΜΘ [επιτέλους 16 μήνες μετά δημοσιεύετε πρώτα τις αποφάσεις σας στον επίσημο ιστότοπο του ΥΠΔΜΘ, το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ δηλαδή]:

    04-02-11 Προσλήψεις 105 αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και 47αναπληρωτών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

    Είναι δυνατόν Δ/νσεις ΠΕ και ΔΕ να εξωθούν σε κινητοποιήσεις γονείς λέγοντας ότι δεν θα γίνουν διορισμοί επειδή δεν υπάρχουν πιστώσεις?

    Για εξετάστε που οφείλεται το γεγονός, ανεπάρκεια των στελεχών διοίκησης ή ....

    Ποιοι αποδομούν τις προσπάθειες για υλοποίηση των ΑΥΤΟΝΟΗΤΩΝ δηλαδή των ΣΗΜΑΝΤΙΚΩΝ []

    ReplyDelete
  6. Anonymous11:01 am

    Και τώρα που διορίστηκαν οι αναπληρωτές οι "επαναστάτες του καναπέ" ανησυχούν, και σκέπτονται πως θα αυξήσουν την αταξία του συστήματος αντί να συνεισφέρουν στην υλοποίηση των αυτονόητων.

    Και όμως όσοι σας κάνουν κριτική για τα αυτονόητα και αντιδρούν στις επαναστάσεις του καναπέ εξωθούνται στο να σταματήσουν να προσπαθούν και από τους από εδώ και από τους από εκεί. Η μέθοδος ,της «λάσπης στον ανεμιστήρα» ή η οικειοποίηση των προτάσεων με τρόπο μη αυθεντικό άρα επιβλαβή.[λόγω ανεπάρκειας και όχι μόνο

    Αυτοί όμως έχουν αντοχές γιατί πιστεύουν στην υλοποίηση των αυτονόητων με προτάσεις τεκμηριωμένες που προξενούν ανησυχία και στους από εδώ και στους από εκεί. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΠΕΝΔΥΟΥΝ ΣΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΡΡΙΧΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ .

    Οι προτάσεις κατοχυρώνονται, γιατί τα γραπτά και μένουν και συμβάλλουν στην αποτροπή της μη υλοποίησης των αυτονόητων.

    Η απαξίωση των απόψεων – των επισημάνσεων – των προτάσεων δεν είναι η καλύτερη μέθοδος αντίδρασης. Συνήθως αποτελεί τροχοπέδη στην υλοποίηση των αυτονόητων και αποδομεί πολιτικές και εκθέτει πολιτικούς. Επιβιώνει όμως η μετριότητα που διαιωνίζει το τέλμα. []

    ReplyDelete
  7. Anonymous1:14 pm

    ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΟ ΥΠΔΜΘ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ ΤΙ ΛΕΝΕ

    ΓΙΑΤΙ ΑΣΠΟΝΔΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥΣ
    ΔΙΑΔΙΔΟΥΝ ΟΤΙ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΙΝΤΑΝ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΤΡΕΠΟΥΝ ΤΟΥΣ ΥΠΗΚΟΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ

    ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΥΨΗΛΑ ΥΣΤΑΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΥΠΔΜΘ ΟΤΙΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΡΚΕΙΣ

    ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙΑ

    ΜΗΝ ΤΟ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΓΕΛΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΔΑΛΟ ΚΑΤΣΙΚΙ

    ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥΣ
    ΓΙΑΤΙ Ο ΓΚΕΜΠΕΛΙΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ
    ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ
    ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΕΝΩ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ......

    ΑΥΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ

    ReplyDelete
  8. Anonymous1:18 pm

    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΕΠΙΛΟΓΟΣ

    ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΙΩΜΕΝΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΚΟΙΤΑΝΕ ΝΑ ΑΡΠΑΞΟΥΝ ΩΡΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΟΥΝ

    ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΑΥΜΕΝΟΙ

    ΚΑΙ ΜΗΝ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΒΟΚΑΡΟΥΝ ΟΙ ΨΕΥΤΟΙΔΕΑΤΕΣ

    ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΦΩΛΙΑ ΤΟΥΣ .....
    ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΤΟ.... ΤΗΣ ΑΡΚΟΥΔΑΣ

    ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥΣ

    ReplyDelete
  9. Anonymous5:29 am

    μα είναι δυνατον αυτοί που διορίζουν αναπληρωτές να λένε ότι δεν υπάρχουν πιστώσεις

    δεν είναι δυνατόν


    ποιός αποδομεί πολιτικές

    ποιος "αναιρεί" τον εαυτό του και τη νυπογραφή του και γιατί το κάνει αλλιώς ας επαναφέρει στην τάξη τους κατοίκους του καναπέ που ΔΗΘΕΝ αγωνιζόντουσαν για να ΜΗΝ υπάρχουν ΚΕΝΑ ενώ σχεδιάζαν "επαναστάσεις" .. "χωρίς τον ξενοδόχο"




    είναι δυνατόν να μεταφέρονται αυτά σε αυτούς που γνωρίζουν και συμβάλουν στην προσπάθεια αποδόμησης εντυπώσεων των επαναστατημένων του καναπέ.

    ReplyDelete