Friday, November 06, 2009

Μια δύσκολη μέρα

Δεν είναι εύκολο να αλλάξουν νοοτροπίες.

Και οι αντιδράσεις δεν προέρχονται μόνο από πλευρές που θα τις περίμενε κανείς.

Φαίνεται ότι οι παράγοντες που επηρέαζαν μέχρι σήμερα τον τρόπο στελέχωσης της δημόσιας διοίκησης ήταν περισσότεροι από όσους νομίζουμε.

Ομως, συνεχίζουμε.

53 comments:

  1. epibatis sto treno tis allagis2:54 pm

    Tis megaliteres antidraseis 8a tis dex8eite ....apo mesa. Eimai sxedon bebeios. Gia afto kai prepei oi allages na ginoyn grigora kai apotelesmatika. H antidrasi stin elliniki koinonia einai oriz;ontia. Diatrexei olo to politiko fasma.....kai ti pisoplati maxeria 8a ti dex8ite apo kai 99% 8a einai apo diko [mas]. Den nomizo oti leo kati kainoyrgio, to mono poy oloi zitame TOLMISTE !!!

    giati opos eipame sto treno yparxoyn epibates ....kai eispraktores.....

    diakrino elafra apogoitefsi....MH TO BAZETE KATO . ALAKSTE TA OLA !!!

    ReplyDelete
  2. Καραγιάννης Γιάννης3:11 pm

    Ίσως να είναι και χειρότερα και να το δείτε αργότερα.Όμως, πώς αλλιώς θα μπορούσαν να σκέπτονται όλοι οι άνθρωποι αυτοί όταν πολλές γενιές ανθρώπων μεγάλωσαν με αυτή την πρακκτκή και μεγάλωσαν τα παιδιά τους με τον ίδιο τρόπο; Οι ευθύνες των πολιτικών στο θέμα αυτό είναι μεγάλες και ίσως αποκλειστικές.
    Όμως για όλα υπάρχει μια αρχή που μπορεί να αποτελέσει "το ήμιση του παντός" η το "όλον".
    Χαιρετισμούς

    ReplyDelete
  3. Παράγοντες? ... Μας φοβίζετε.. Την παρέμβαση μπορεί να την κρίνει κανείς διαφορετικά.. να θέλει όντως το κακό, το ασυνεπές .. ή αντίθετα για περισσότερο κοινωνικά δίκαιο..

    Συνεχίστε με δύναμη.. αρκει να μην είναι αλήθεια ότι οι θέσεις δόθηκαν και έκλεισαν πριν απο τις εκλογές ακόμη.

    ReplyDelete
  4. Anonymous4:23 pm

    Κύριε Υπουργέ

    Είμαι ένας από εκείνους, που έχουν αρχίσει να συγκροτούν ένα νέο πολιτικό ρεύμα, ασχέτως με το τι ψήφισαν ή ψηφίζουν στις εκλογές.
    Από εκείνους, που θέλουν, αυτό το 'πράμα', να γίνει κάποτε Κράτος.
    Με Πολίτες.
    Που, εκτός από να διεκδικούν, συμμετέχουν σε ευθύνες.
    Που κανουν προτάσεις και κάποιες απ΄αυτές γίνονται δεκτές από τη Διοίκηση.

    Σας γράφω γιατί μας δίνετε βήμα.

    Μακάρι, να γίνει ευρύτερα κατανοητή, η εμβέλεια αυτής της δικής σας προσωπικής κίνησης.

    Μακάρι η Ανοιχτή Διακυβέρνηση να προχωρήσει.

    Εμείς θα κάνουμε ο,τι μπορούμε.
    Το βάρος όμως πέφτει σ΄εσάς.

    Ο αγώνας θάναι μακρύς και δύσκολος.

    Έχουμε ανάγκη την ελπίδα.

    Κρατήστε τη ζωντανή

    Καλή δύναμη!

    Κώστας

    ReplyDelete
  5. Anonymous11:12 pm

    Όταν πας κόντρα στο "σύστημα", όταν πας να αλλάξεις πράγματα, όταν προσπαθείς να πετύχεις αυτονόητα (διαφάνεια, αξιοκρατία), είναι σίγουρο ότι θα πέσουν να σε φάνε... Μιλάω εκ πείρας!
    Το σύστημα δουλεύει δεκαετίες με τα δικά του βρώμικα κριτήρια. Αδιαφάνεια, γλυψίματα, λαδώματα, διαπλοκή...

    Αγαπητέ Πανάρετε είσαι μπροστά σε ένα σταυροδρόμι. 'Η επιλέγεις να τα χεις καλά με τους διαπλεκόμενους και δεν πειράζεις τίποτε ή κλείνεις κινητά, πόρτες και παράθυρα και παίρνεις αποφάσεις αξιοκρατικές και δίκαιες (και γράφετε ιστορία)...

    Έχε υπόψη σου πως θα στην πέσουν και από "μέσα". Ποιος είναι αυτός ο Πανάρετος, ο εξωκοινοβουλευτικός που ήρθε και μας το παίζει μάγκας;
    Αυτό ήδη λέγεται σε πηγαδάκια...
    (ελπίζω να έχεις γερό στομάχι).
    Προχώρα αλλά μη γίνεις αλαζόνας. Δίνε σιγά σιγά και ονόματα γενικών, γιατί όντως υπάρχει καθυστέρηση. Κλείνε τα θέματα ένα ένα και προσπάθησε να μην τα ανοίγεις όλα μαζί γιατί θα γίνει μπάχαλο...

    Λόγω των υπεραρμοδιοτήτων σου, δεν ξέρω πως θα δουλέψει το σχήμα στην ηγεσία του Παιδείας. Ελπίζω να μην υπάρξουν τριβές μεταξύ σας....

    Παρακολουθώ τις εξελίξεις... Και την κριτική μου θα την κάνω την ώρα που θα βοηθήσει...

    Καλή δουλειά αγαπητέ.

    Αθηναίος blogger

    ReplyDelete
  6. Tasos Karkantzelis11:12 pm

    Τα τεράστια συμφέροντα που έχουν κάνει φέουδο τους τον κάθε τομέα, λογικό είναι να αντιδράνε με κάθε μέσο.
    Αν όμως οπισθοχωρήσετε έστω και ένα εκατοστό, αυριο που θα έχετε να καλύψετε τις περιβόητες 10.000 θέσεις θα γίνει γιουρούσι. Γιατί αυτές είναι το πραγματικό διακύβευμα του μηχανισμού.
    Οπότε μην δείξετε ούτε στιγμή, οτι μπορεί και να δεχτείτε πιέσεις ή οτι τους χρειάζεστε.
    Θα γίνουν αδίστακτοι.
    Καλό κουράγιο

    ReplyDelete
  7. ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΚΑΙ ΔΙΕΥΡΥΝΕΤΑΙ ΤΗΝ ΑΝΟΙΧΤΗ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΔΙΑ.
    ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ:

    Να το τονίσουμε για να το συνειδητοποιήσουμε κι εμείς οι ίδιοι: Η προεκλογική δέσμευση του Προέδρου Γ. Παπανδρέου για 1 δις Ευρώ για την Παιδεία στον πρώτο προϋπολογισμό, ΕΓΙΝΕ ΠΡΑΞΗ!!!! Μπήκαν στο σχέδιο προϋπολογισμού –φαντάζομαι σε κάποιους κωδικούς και περιμένουν την πολιτική ηγεσία να τα αξιοποιήσει. Τι θα γίνουν αλήθεια, αυτά τα χρήματα; Διορισμοί Εκπαιδευτικών; Νέα σχολικά κτίρια; Νέα βιβλία; Αυξήσεις στους χειμαζόμενους εκπαιδευτικούς; Πιλοτικά ολοήμερα; Επιμόρφωση;
    Πολλά θα μπορούσαν να συνηγορήσουν για την μία ή την άλλη περίπτωση, βλέπετε η παιδεία μας ήταν φτωχός συγγενής για πολλά πολλά χρόνια και οι ανάγκες είναι πλέον συσσωρευμένες . Μήπως μια ουσιαστική ανοιχτή διαβούλευση θα ήταν θετική; Να τοποθετηθούμε όλοι: εκπαιδευτικοί, γονείς, μαθητές, «κοινωνία» και Φορείς που την εκπροσωπούν για το ποιες θα είναι οι προτεραιότητες. Και μια και μιλάμε για διαβούλευση ηλεκτρονική καλό θα ήταν να υπάρξει μια καλύτερη οργάνωση: Μια μικρή εισήγηση όπου θα αποτυπώνεται η πραγματικότητα η σημερινή στην παιδεία μας. Μια κωδικοποίηση των προτάσεων και γιατί όχι και μια ηλεκτρονική διαδικτυακή ψηφοφορία , με κάποια σοβαρή προετοιμασία (ένα IP μία ψήφος), ώστε να έχουμε και να έχει η πολιτική ηγεσία μια αποτύπωση της πραγματικής θέλησης των πολιτών.


    http://mentzinhs.blogspot.com/2009/11/1.html

    ReplyDelete
  8. Είναι ιδιαίτερα ανόητο να ακούς ότι οι Υπουργοί δεν μπορούν να δουλέψουν χωρίς Γ.Γραμματείς λόγω διαδικασίας ανοιχτής Διακυβέρνησης. Μπορούν και οφείλουν να είναι σε διαρκή συνεργασία με τους Γενικούς Διευθυντές, είτε τους αρέσουν είτε όχι. Γιατί μετά την τοποθέτηση των Γ.Γ. θα λένε ότι δεν μπορούν να δουλέψουν αν δεν αλλάξουν οι Γ.Δ/ντες. Για έμπειρους διοικητικούς μια τέτοια στάση προδικάζει την αποτυχία όσων επικαλούνται αυτό το επιχείρημα. Υποθέτω ότι τέτοιας μορφής είναι η απογοήτευσή σου. Πάντως για να ξέρεις, και στα Ευρωπαικά Όργανα ,έτσι περίπου γίνεται η επιλογή των υψηλόβαθμων και μη μόνιμων στελεχών. Βέβαια το ζήτημα των εισηγμένων είναι διαφορετικό και θέλει πολλή προσοχή λόγω ευρείας συμμετοχής ξένων επενδυτών.
    A.Τριφύλλης
    Κουράγια.

    ReplyDelete
  9. Ευχαριστώ Αντώνη για την στήριξη και τις εύστοχες υποδείξεις.
    Για στις εισηγμένες, προσπαθούμε να διευρύνουμε την δεξαμενή στελεχών από όπου θα γίνει η επιλογή. Τις επιλογές θα τις κάνουν αυτοί που προβλέπει ο νόμος και οι κανονισμοί.
    ΥΓ. Γιατί δεν είσαι στον Αυλέμονα; :)

    ReplyDelete
  10. κύριε Υπουργέ

    Σας άκουσα πριν από λίγο στο ραδιόφωνο του skai να λέτε πως:

    "είναι φυσικό η επιλογή των στελεχών να γίνεται από τα μέλη του ΠΑΣΟΚ και ότι ακόμα κι αυτό είναι καινοτόμο επειδή μπορούν έτσι να εξεταστούν και τα βιογραφικά μελών του ΠΑΣΟΚ που "δεν έχουν πρόσβαση" στα "κέντρα λήψης των αποφάσεων"...

    Να υποθέσω πως προσπαθείτε να εφαρμόσετε το"γνωστό απόφθεγμα":

    "Μεταξύ κατεργαρέων ειλικρίνεια"

    Έλεος!!!

    ReplyDelete
  11. ΚΑΙ από τα μέλη του ΠΑΣΟΚ.
    Δεν καταλαβαίνω τι θα θέλατε. Να αποκλείσουμε τα μέλη του ΠΑΣΟΚ? Αυτός είναι ο ορισμός της αξιοκρατίας;

    ReplyDelete
  12. Δουλεύω κάποια χρόνια στο δημόσιο τομεά και ειλικρινα ντρέπομαι για αυτό που ζω...
    Μιλάμε για ανθρώπους γαλουχημένους σε μια νοοτροπία ότι κάνουν χάρη στην υπόλοιπη κοινωνία που δουλεύουν και τα πάντα εναπόκεινται στην καλή τους θέληση...
    Κανείς δε μπορεί να αναγκάσει τον άλλον να κάνει οτιδήποτε, αν κάποιος δηλώσει ότι δε θέλει να δουλεύει, απλά δε δουλεύει...
    Και σα να μη φτάνουν όλα αυτά έχουν και αυξημένες ευαισθησίες:-)))). Μην τους κάνει κανείς κάποια παρατήρηση ή υπόδειξη, τελείωσε, όλο το σύστημα θα πέσει να τον φάει...
    Ο μέσος χρόνος παραμονής κάθε υπαλλήλου στη θέση του είναι οι τέσσερις απο τις επτά ώρες την ημέρα (ναι, στο δημόσιο ισχύει το επτάωρο εργασίας, άσχετα αν δε το λέι κανείς...- 30' διάλειμμα γεύματος και 30 λεπτά αποχώρηση λο΄γω χρήσης υπολογιστή).
    Και γιατί μένεισ στο δημόσιο θα με ρώταγε κάποιος...Μα γιατί ισχύει το εξής παράδοξο: Παίρνω τα διπλάσια χρήματα από αυτά που έπερνα στην παλιά μου δουλειά όπου δούλευα 11ωρα ασταμάτητα. Πρόκειται καθαρά για στρέβλωση της οικονομίας. Βέβαια όλοι η δημόσιοι υπάλληλοι κλαίγονται για το χαμηλό μισθό τους (υπολογίζοντας μόνο τον βασικό μισθό και ξεχνώντας επιδόματα, υπερωρίες(αυτό κι αν είναι αστείο), εκτός έδρας κλπ)
    Και γιατί δε μπορεί να αλλάξει ποτε αυτή η κατάσταση? Μα πολύ απλά, για να γίνει οποιαδήποτε αλλαγή πρέπει να εφαρμοστεί από...δημόσιους υπαλλήλους. Το σύστημα θα την καταβροχθίσει εν τη γενέση της. Μόνο μια ανεξάρτητη αρχή εκτός δημοσίου θα μπορούσε να τηθασεύσει αυτό το "τερας" που καταβροχθίχει τα λεφτά του Ελληνικού λαού προσφέρονας ελάχιστα...Ουφ, τα είπα και ξέσκασα πια..

    ReplyDelete
  13. Καταλαβαίνετε πολύ καλά τι εννοώ αγαπητέ Υπουργέ...

    αλλά εδώ θα είμαστε να τα λέμε...

    ReplyDelete
  14. Οι αντιδράσεις είναι αναμενόμενο ότι θα υπάρξουν από αυτούς που θα χάσουν το βόλεμα .
    Αυτοί που θα χάσουν το βόλεμα είναι λιγότεροι από αυτούς που ζητάνε αξιοκρατία και διαφάνεια .
    Απλά οι πρώτοι είναι πιο φωνακλάδες ενώ οι δεύτεροι παρακολουθούν σιωπηρά.
    Κλείστε τα αυτιά σας και πράξτε το αίτημα της κοινωνίας για αξιοκρατία και διαφάνεια .
    Ξεκινήστε από το Υπουργείο Παιδείας.
    Αξιοκρατία στους διορισμούς εκπαιδευτικών και διαφάνεια στις αποσπάσεις .

    Υ.Γ. κυβέρνηση πολιτών και όχι κυβέρνηση κολλητών ( που είπε και ο Πρωθυπουργός ) .

    ReplyDelete
  15. Η αλλαγή δεν γίνεται μόνο όταν οι καιροί το απαιτούν.
    Ούτε και όταν κάποιος γεναίος αρχηγός μπορεί να την κάνει.
    Η αλλαγή παιτυχαίνει μόνο όταν δουλεύεις συνεχώς γι' αυτή, και ξέρεις να παρακολουθείς και να αξιολογείς τα αποτελέσματά της.

    ReplyDelete
  16. MEXRI KAI TORA DEN EXO DEI NA GINETE PAREMBASH STO EPEAEK GIA TO 8EMA ANTIPRYTANEON POY ANALAMBANOYN IDRYMATIKOI YPEF8YNOI SE 2-3-4-5-XXXX EPEAEK !!!!
    NA YPO8ESO OTI TO 8EOREITE DIAFANES ???
    NA YPO8ESO OTI DEN SAS PERASE ....LOGO ANTIDRASEON ????

    YPARXEI KAI ENA ALLO 8EMA EP'AYTOY. O ANTIPRYTANHS OS ARMODIOS API TON OIKONOMIKON 8A YPOGRAFEI DAPANES GIA TO ERGO ME EISHGHSH TOY EAYTOY TOY, OS IDRYMATIKOY SYNTONISTH !!!!

    NA TOYS XAIROMASTE......

    AGAPHTE GIANNH, GIATI DEN TO KANEIS ????

    HB, 7-11-09, 14.30

    ReplyDelete
  17. Anonymous4:32 am

    Μήπως με αυτή την ευκαιρία της αλλαγής και της ισχυρής πλειοψηφίας που έχετε θα ήταν καλό να αλλάξει και ο δημοσιουπαλληλικός κώδικας ώστε αυτοί που κάθισαν σε μιά καρέκλα και ξέχασαν γιατί τους την έδωσαν να σηκωθούν και να κάνουν καμιά δουλειά;
    Μήπως η αξιολόγηση δεν έπρεπε να γίνει όχι μόνο για τους πανεπιστημιακούς αλλά και για τους υπαλλήλους του πανεπιστημίου - και γιατί όχι για όλους τους δημοσίους υπαλλήλους...

    ReplyDelete
  18. Είμαι σίγουρος ότι η πολιτική ηγεσία θέλει να αλλάξει το σύστημα. Είμαι επίσης σίγουρος ότι προσπάθειες θα γίνουν. Εκείνο όμως για το οποίο φοβάμαι είναι ότι δεν ξέρω αν αυτές οι προσπάθειες θα υποστηριχθούν από ορισμένους που έχουν συνηθίσει να βρίσκονται στη βάση του όλου συστήματος. Δεν μιλάω για τους πολιτικούς, μιλάω για τους ανθρώπους εκείνους που πριν από τις εκλογές, όταν δημοσιεύονταν δημοσκοπήσεις που έδιναν σαφές προβάδισμα στο ΠΑΣΟΚ, είχαν αποφασίσει να διεκδικήσουν την μια ή την άλλη θέση. Και κυρίως φοβάμαι για εμάς τους υπόλοιπους που απλά τους ακούγαμε... Αλλάξτε τα όλα, ο λαός σας έδωσε τη δύναμη να το κάνετε!!!

    ReplyDelete
  19. Το ότι δεν προλαβαίνω να απαντώ στα μηνύματα, δεν σημαίνει ότι δεν τα λαμβάνω υπόψη μου.
    Δεν τελείωσε (ακόμα) η θητεία μου.

    ReplyDelete
  20. Μιλατε για νοοτροπια σαν να ηταν κατι αμεταβλητο-το DNA η κατι παρομοιο.
    Ξερω οτι το ξερετε οτι δεν ειναι. Μια 'διαφορετικη' νοοτροπια θα δημιουργηθει αν αλλαξουν οι κανονες του παιγνιδιου η/και το παιγνιδι. Δεν ειναι προβλημα ουτε και η ηλικια του καθενα που υποκειται σ'αυτους. Φτανει να ειναι πεντακαθαρο το γιατι πρεπει να αλλαξουν οι κανονες-ειλικρινα, εξυπνα και αποτελεσματικα.

    ReplyDelete
  21. agapite Ke PANARETE,
    o xoros aftos leitoyrgei ka sas moxlos piesis ...pros esas. Einai toses oi elpides poy anapoti8ente kai toso [ fanatzomai] to stress poy proakalei se ka8e an8ropo oli afti i kata8esi oramaton alla kai streblis leitoyrgias poy DEN 8A H8ELA NA EIMAI STH 8ESH SAS.

    Kai eseis alla kai o GP den exete diakioma na apotyxete. GIA ALLH MIA FORA O LAOS SAS EIPAI "ALAKSTE TA..." 8ES KOINOBOYLEFTIKH DYNAMH ??? +10%, MH ME EPOGOIYEFSEIS....

    NOMIZO OLOI EDO GRAFOYME ME ELPIDA, SYGROTONTAS MIA ESTIA , IDEON ALLA KAI KATAGRAFHS PROBLHMATON.....

    KAI FYSIKA DEN PERIMENOYME NA FYGETE .... GIA NA KANOYME APOLOGISMO. TOTE 8A EINAI ARGA.......

    kali doylia
    kai se esas kai se emas [ sabato mesimeri sto PC !!]

    ReplyDelete
  22. Κάποιοι ξεβολεύονται και αντιδρούν, σας "πολεμούν".
    ..η αλλαγη νοοτροπιας και η εμφύσηση νέου τρόπου λειτουργίας θελουν αποφασιστικότητα και θεληση.

    Καλή δύναμη κ.Πανάρετε

    ReplyDelete
  23. Anonymous8:42 am

    Και μόνο το ότι έχετε το μπλογκ και δημοσιεύετε τα σχόλια είναι ελπιδοφόρο.. Καλή δύναμη.

    ReplyDelete
  24. Αγαπητέ κ. Πανάρετε,
    Ασφαλώς είστε ενήμερος ότι πολλοί στοιχηματίζουν για το πόσο σύντομα θα διαφθαρεί η αξιοκρατία της ανοιχτής διακυβέρνησης. Οι «γραμματιζούμενοι», εκείνοι μάλιστα που έχουν γευτεί τη δύναμη ή την ευεργεσία της εξουσίας, επιχειρηματολογούν επικαλούμενοι την «εμπειρία τους» ότι « υπό την πίεση της ελληνικής πραγματικότητας τέτοια πειράματα αποσυντίθενται εκθετικά, απομένει να δούμε πόση θα είναι η χρονική σταθερά αποσύνθεσης». Χαίρομαι που επιμένετε στο logo που γράψατε για υπότιτλο στο blog σας έστω και εάν η προσπάθεια θα εξελιχθεί σε «οδομαχία», μάχη με την ελληνική πραγματικότητα της κάθε γωνιάς του δρόμου…
    και από μένα ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ

    ReplyDelete
  25. Κουράγιο, δύναμη και μην το βάζετε κάτω. Να είστε σιγουρος ότι εάν πείσετε τον κόσμο όλοι θα σας στηρίξουν ακομα και εάν θίγονται κάποια μικροσυμφέροντα. Δεν είμαι εκπαιδευτικός, ανακάλυψα το ιστολόγιο σας και πλέον ελπίζω...
    Μην το βάλετε κάτω, παρακαλώ...
    Και να πάει και κανένας φυλακή... Ή τουλάχιστον να επιστρέψει ότι δεν του ανήκει και δεν ίδρωσε για να το αποκτήσει. Να πώς θα βρεθούν τα επιλέον χρήματα. άκου 800 χιλιάρικα για την Πάπισσα Ιωάννα...

    ReplyDelete
  26. Mε αφορμή την απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου για κατέβασμα του Σταυρού από τις τάξεις το Τμήμα Παιδείας του ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ αναφέρει: «η εκπαίδευσή μας πρέπει επιτέλους να απαγκιστρωθεί από τον ασφυκτικό εναγκαλισμό της Εκκλησίας» (http://www.syn.gr/gr/keimeno.php?id=16564&PHPSESSID=a1d885939474edcb9ad7027c5b03331d)
    Εσείς τι λέτε κ. Υπουργέ; Αυτή η απόφαση του Δικαστηρίου θα ισχύσει στα ελληνικά σχολεία;
    Συγγνώμη αν είμαι λίγο εκτός θέματος, αλλά και τα άλλα σχόλια δεν αφορούν μόνο στο θέμα της κυρίως ανάρτησής σας.
    K.Π.

    ReplyDelete
  27. Ayto se marane αγαπητε;Ο Σταυρος;
    Αμα τον θελεις τοσο πολυ,φορα τον εσυ στον κορφο σου.
    Μην δημιουργεις ζητηματα .Εχουμε αλλα που καινε.

    ReplyDelete
  28. Εγω προτεινω να παρετε σβαρνα μερικα Σχολεια,τοσο εδω,οσο στην Επαρχια,χωρις καμερες και δημοσιοκαφρους,και να δειτε μονος σας το τι και το πως.
    ΚΑΙ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΤΕ ΚΟΣΜΟ.κΑΙ ΤΟΥς ΚΑΘΗΓΗΤΤΕς ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΕΚΕΙ,ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΛΙΣΤΕς,ΛΕΝΕ ΑΛΛΑ.
    Και βεβαια,να δειτε το επιπεδο των παιδιων και την ΚΡΙΣΗ τους,γιατι εκει πασχει το θεμα.Στην κριση.
    Παπαγαλους βγαζουμε κ Παναρετε.Παπαγαλους.
    Γι αυτο παμε απ το κακο στο χειροτερο.

    ReplyDelete
  29. Το κάνω. Με μέτρο προς το παρόν, για λόγους που είναι πάνω από την θέλησή μου. Και όχι (ακόμα) στην Αθήνα.

    ReplyDelete
  30. Anonymous10:48 am

    Είναι γνωστό ότι τα βέλη "εξ οικείων" πληγώνουν περισσότερο. Όμως, θέλω να πιστεύω ότι είναι περισσότεροι αυτοί που επιθυμούν να αλλάξουν οι παγιωμένες πελατοκεντρικές σχέσεις. Ωστόσο, θα πρέπει να υπάρχει μια σταθερή στάση ώστε να διατηρήσετε τους συμμάχους της πολιτικής που χαράσσετε. Για παράδειγμα, η στροφή τακτικής κατά 180 μοίρες -μετά τις όποιες πιέσεις- στο θέμα Stage ήταν λίγο απογοητευτική. Δεν είμαι σίγουρη αν η αρχική απόφαση ήταν δίκαιη, ωστόσο είναι σημαντικό να υπάρχουν σταθερές θέσεις.

    F.

    ReplyDelete
  31. Δεν ηταν κυρια μου λιγο απογοητευτικη,πολυ ηταν.Πααρα πολυ.
    Εγω,εγραψα κατ ευθειαν,σε ολους τους εμπλεκομενους,και τους στολισα σχετικα.
    Αληθεια,εσεις,και ολοι οι αλλοι, γιατι δεν κανετε το ιδιο;
    Γρψτε τους,και πες τε τα,οπως τα καταλαβαινετε.Αν εισαστε πολλοι,θα το παρουν το μηνυμα.
    Οι stagiers,πηραν θεσεις,παρακαμπτοντας αλλους.Γιατι να τους κανουν ειδικες ρυθμισεις;
    Τους αλλους,δεν τους σκεπτονται;

    ReplyDelete
  32. Anonymous1:28 pm

    Stin politiki o skopos agiazei ta mesa kai edo o skopos einai para ma para poli agios…

    Gia auto loipon prepi na mathoume apo pou erxontai autes oi antidraseis. Fantazomai oti tha nai kai prosopa me para polous stavrous apo to PASOK…

    Gia auto kai prepei me ena Makiaveliko tropo na mathoume poioi einai autoi pou antidroun se autin tin prospatheia. Den einai sosto na bgainoun sta kanalia na to paizoun cool new age politikoi kai meta apo pison na pratoun me sthenos to akrivos antitheto...

    Kai mia kai eimai sigouros oti autoi idi skavoun to lako sas kurie ufipourge (ton diko sas kai olon oso skeftovtai san esas) min tous lipitheite katholou!!!Me ton stavro sto xeri epanastaseis den ginontai…

    Na xerete pos sto plai sas vriskete mia megali merida politon kai kurios mia sevasti merida filon tou PASOK pou stoirixe Giorgo me oli tou tin dinami meta tis ekloges tou 2007 gia auton akrivos ton logo. Na xerete kai kurios na peite se autous tous kurious pos h megaliteri kai pio dinamiki merida tis neolaias PASOK stirixe Giorgo mexri telos gia na TA ALLAXEI OLA. Kai akoma oti otan o Giorgos pige sintiritika meta tin ita tou 2004 dextike tin megali ita. Kai pos otan ekane megales tomes meta to 2007 thriamvepse! An auto leei kati…

    Kali dinami kai kalo kouragio ston polemo pou exetai mprosta sas.


    Alejandro.

    ReplyDelete
  33. Anonymous1:42 pm

    Για τα stages:
    Το δίλημα δεν είναι αν η πολιτεία φέρεται "σκληρά" σε ενα σημαντικο αριθμό νέων συμπολιτών.
    Το κρίσιμο δίλημα είναι 'αξιοκρατία και διαφάνεια ή πελατειακές σχέσεις?"
    ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ από την αρχική σωστή θέση!!!!

    Κώστας

    ReplyDelete
  34. Αν θέλετε να προσφέρετε κάτι χρήσιμο και ενδεικτικό αξιοκρατικής μεταχείρισης των στελεχών, διώξτε τώρα όλους τους αέργους από τα Γραφεία, που παίρνουν τα μόρια των παραμεθόριων και καταργήστε σήμερα αυτήν τη φαύλη διάταξη που καθιέρωσε το Πασόκ. Αφαιρέστε επίσης όσα μόρια μαϊμουδένια έχουν πάρει οι χιλιάδες ανάξιοι.

    ReplyDelete
  35. ΚΡΑΤΑ ΓΕΡΑ!
    Τα λέγαμε πριν:
    http://neaallagi.blogspot.com/
    τα θέλουμε τώρα.
    Και είμαστε εδώ να δουλέψουμε γι'αυτά.

    ReplyDelete
  36. Εγω θα το πω ως εξης.
    Υποτιθεται,ναι υποτιθεται,οτι επιθυμειτε,(συλλογικα εννοω,οχι ατομικα εσεις),την αξιοκρατια και την παραγωγικοτητα στο δημοσιο τομεα.
    Πως ομως θα το πετυχετε,οταν εχετε μαζεψει εκι μεσα,ολα τα στυλιαρια,που το μονο τους προσον,ειναι τα κομματικα ευσημα;
    Πως ειναι δυνατον να περιμενετε απ αυτους τους ανθρωπους,που δεν ξερουν που πανε τα τεσσερα,να δρασουν γενικως,αλλα και ειδικως οταν οι περιστασεις ειναι κρισιμες;
    Γι αυτο,αν δεν παρετε τετοια μετρα,ωστε να ανεβαινουν μονον οι αξιοι,τιποτα δεν προκειται να γινει,και τσαμπα κουρδισατε σχετικα τον κοσμο.
    Και ξερετε,η αντιδραση του κοσμου,θα ειναι φοβερη,αν δει οτι κι εσεις τον κοροιδεψατε και κανετε μια απ τα ιδια.
    Δεν θα ξερετε απο που να φυγετε.

    ReplyDelete
  37. Anonymous1:54 am

    Απογοήτευση εκφράζει ο ο υφγός Παιδείας Γιάννης Πανάρετος
    Κυριακή, 8/11/2009 - 09:06 [ Edit | Delete ]
    Ενότητα: Η e-Πύλη προτείνει

    Στο blog του υφυπουργού Παιδείας κ. Γιάννη Πανάρετου διαβάσαμε το παρακάτω post που ο ίδιος έχει αναρτήσει: «Δεν είναι εύκολο να αλλάξουν νοοτροπίες.Και οι αντιδράσεις δεν προέρχονται μόνο από πλευρές που θα τις περίμενε κανείς. Φαίνεται ότι οι παράγοντες που επηρέαζαν μέχρι σήμερα τον τρόπο στελέχωσης της δημόσιας διοίκησης ήταν περισσότεροι από όσους νομίζουμε. Ομως, συνεχίζουμε».

    Ο κ. Πανάρετος κάνει λόγο για νοοτροπίες και για άτομα που... «παραγοντίζουν» .στη στελέχωση του υπ. Παιδείας αλλά και των άλλων υπουργείων.

    Διαπιστώνουμε, μέσα από τα λόγια του, αγανάκτηση και απογοήτευση, μόλις μερικές μέρες μετά τον ορισμό του από τον Πρωθυπουργό σαν αρμόδιο για την επιλογή των νέων Γενικών και Ειδικών Γραμματέων των υπουργείων. Εκτός κι σν ο κ. Πανάρετος προβοκάρει για να μας πει μετά ότι παρά τις δυσκολίες... τα κατάφερε (να επιλέξει ως Γενικούς Γραμματείς, τους καλύτερους Πασόκους ;-)

    Δείτε το blog του κ. Πανάρετου εδώ: http://panaretos.blogspot.com

    Πηγή: www.pekp.gr

    ReplyDelete
  38. Δεν εξέφρασα απογοήτευση. Διαπίστωση έκανα. Αλλοίμονο αν υπήρχε απογοήτευση από την πρώτη μέρα.
    Μου έκαναν όμως έντύπωση ορισμένα πράγματα.

    ReplyDelete
  39. Anonymous3:26 am

    Arxisan ta organa...

    Apo to Vima (ton ntavatzidon):

    "Υπάρχουν όμως και οι κακοπροαίρετοι οι οποίοι λένε ότι απλώς ο υπεύθυνος για την «ανοιχτή διαδικασία» και υφ. Παιδείας κ. Ι. Πανάρετος επιβεβαίωσε το παρωνύμιο «Πανάσχετος» που του φορτώνουν οι εχθροί του."

    Auto einai to athlio sistima Labraki...

    Mediocre tupakia-dimosiografoi pou rixnoun upoula laspi pantou. O vimatodotis kordonotan prin apo kana-duo xronia oti serfare sto amazon kai evlepe vivlia!!! Sopa re megale entiposiastikame!

    Tora pou ola me sas deixnoun na allazoun me to internet, ta xoun kanei pano tous kai rixnoun laspi pantou kai aneleita giati vlepoun na xanoun gia panta tin dinami pou eixan.

    Apexthanomai tous Ntavatzides oso tipota allo kai makari na tous do na sernontai opos tous axizei. Kai gia na allaxetai tin Ellada prepei na ta valetai prota me autous.

    Bebaia auto den einai katholou eukolo kai prosopika den xero pos mporei na ginei apotelesmatika auto.

    Tha boithouse omos na ginei kati paromoio me tis analogikes tileoptikes sixnotites stin Ameriki. Na desmeuthoun kai dothoun gia grigoro internet opos ekei. Oso pio eukoli prosvasi sto diadiktio toso ligoteri kai h anagi gia ntavatzides.

    Alejandro.

    ReplyDelete
  40. Anonymous3:37 am

    " Η «ελληνική πραγματικότητα» υπάρχει μόνο στο μυαλό εκείνων που δεν μπόρεσαν (ή δεν ήθελαν;) ποτέ να ξεφύγουν από αυτήν "

    Μακάρι αυτό το μότο να μη σας οδηγήσει σ' ένα εφήμερο "Κάποτε", σ' ένα ακόμα βολικό ηρωϊκό κάδρο για τους ανακουφισμένους της αναξιοκρατικής-κομματικοκρατούμενης εκπαιδευτικής πυραμίδας.

    Αέρα... κύριε Πανάρετε, το Δημόσιο Σχολείο ασφυκτιά, αν δεν έχει ήδη πεθάνει από ασφυξία.

    Kάποιος κάπου "Κάποτε"

    ReplyDelete
  41. Μπορείτε να μας τα εμπιστευτείτε? Μπορούμε να βοηθήσουμε να ξεπεραστούν?

    ReplyDelete
  42. Anonymous4:29 am

    Πρόταση για άμεση εφαρμογή.

    Ο κάθε αποσπασμένος να παίρνει τα μόρια της περιοχής απόσπασης και όχι της οργανικής του τοποθέτησης. Είναι άτομα στην Κεντρική υπηρεσία του Παιδείας και σε γραφεία εκπαίδευσης που μαζεύουν 12-13 μόρια το χρόνο και βρίσκονται στην Αθήνα και μάλιστα είναι και νεοδιόριστοι!
    Να γίνει άμεσα νομοθετική ρύθμιση, να δειτε πότε αδειάζει οικειοθελώς το Παιδειας και τα γραφεία εκπαίδευσης από τους μπριζάτους...

    Επίσης να κοπούν μαχαίρι οι αποσπάσεις σε ναούς, μητροπόλεις, Ακαδημία, ΑΕΙ, ΤΕΙ... Τι δουλειά έχουν εκπαιδευτικοί εκεί; Ας δουλεψουν ιερείς και φοιτητές αντίστοιχα...

    Να δείτε έτσι, πως οι αποσπάσεις από 10.000 θα γίνουν 1.000!

    καλή σας κυριακή και καλό κουράγιο.

    ReplyDelete
  43. Σας γράφω μόνο για να σας πω ότι παρακολουθώ το ιστολόγιο αν και δεν θυμάμαι να σας έχω αφήσει άλλοτε σχόλιο.

    Μην το βάζετε κάτω και μην χάνετε το κουράγιο σας. Ο αγώνας που ξεκινήσατε να αλλάξει η νοοτροπία στη δημόσια διοίκηση είναι ο πιό δύσκολος. Μακάρι να είναι νικηφόρος, γιατί αν δεν θελήσουμε όλοι (πιό ρεαλιστικά: οι περισσότεροι) να αλλάξει κάτι, δεν αρκεί η άνωθεν βούληση...

    ReplyDelete
  44. Anonymous9:25 am

    Τα μπράβο σάς τα έχω ξαναγράψει (ανώνυμα πάλι), αυτό που θέλω κι εγώ να ζητήσω όπως ο αναγνώστης παραπάνω: και εσείς προσωπικά σαν Υπουργός, και οι σύμβουλοι του Παιδαγωγικού να αποκτήσετε όσο γίνεται άμεση εικόνα από τα Σχολεία.
    Όχι από συνδικαλιστές ή από "επιλεγμένα" σχολεία, αλλά από τους μαθητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς.

    Και εκείνον τον ταλαιπωρημένο κλάδο της επαγγελματικής εκπαίδευσης, που απευθύνεται σε παιδιά έτσι κι αλλιώς "ριγμένα"..
    Δεν ζητάει κανείς θαύματα σε μια μέρα, ένα στήριγμα χρειαζόμαστε.
    Καλή συνέχεια στο έργο σας.

    ReplyDelete
  45. Anonymous9:44 am

    Κύριε Υφυπουργέ, σίγουρα η ανοιχτή επιλογή δίνει μια ελπίδα αξιοκρατειας και σωστής διαχείρισης. Τι γίνεται όμως τόσο καιρό με την καθυστέρηση τοποθέτησης των γενικών γραμματέων και τις υποθέσεις που τρέχουν και ταλαιπωρούν τους πολίτες??Στο Υπουργείο σας για παράδειγμα πότε θα λειτουργήσουν τα τπηρεσιακά συμβούλια???????

    ReplyDelete
  46. Anonymous2:33 pm

    Κύριε Υπουργέ,
    σας εύχομαι καλή δύναμη,σας εμπιστεύομαι όπως και πλήθος πολιτών που περιμένουν τις αλλαγές.
    Μη διστάζετε, γνωρίζουμε ότι είστε μαχητής.
    Ένας Δάσκαλος

    ReplyDelete
  47. Anonymous1:41 am

    Ειμαι μερος του συστηματος & γνωρίζω!Γνωρίζω οτι τώρα όλοι "ανακαλύψαμε την Αμερική".
    Τώρα ανακαλύψαμε ότι η "γη γυρίζει". Μιλάμε για ένα σάπιο δημόσιο σύστημα που με μεγάλη μαεστρία συντηρούν για πολιτικούς λόγους όλα ανεξαιρέτως τα κόμματα.Kαι καλά κάνουμε που αναφερόμαστε σε αυτο το σύστημα ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ, εστω και αργά, αλλά δεν δέχομαι την ΕΚΠΛΗΞΗ όλων που ανακάλυψαν τη σαπίλα πρόσφατα!

    Πολιτικοί που έφτιαξαν το σύστημα αυτό & έδραιωσαν πολιτικές σάπιες ως το κόκκαλο φαίνονται τώρα έτοιμοι να εξυγειάνουν το σύστημα.
    Στηριζόμαστε σε μερικούς νέους ανθρώπους που δεν είχαν παρελθόν ύποπτο να άλλαξουν τα πράγματα.
    Οι άλλοι όμως δεν νομίζω οτι δικαιούνται να μας κοροιδεύουν κατάφορα.

    Και βρισκόμαστε να μιλάμε & να απαιτούμε αξιοκρατία σε ένα μηχανισμό που απαρτίζεται ως επι το πλειστον από ανθρωπους των 2 κομματων που σφάζονται συνεχως για το ποιος θα αναρριχηθεί μόλις το κόμμα του ανεβει στην εξουσια ή ποιος θα εκτοπιστεί μόλις πέσει το κόμμα του (το βλέπω τώρα στις υπηρεσίες & ακούω τους ψιθύρους εδώ στα χαμηλά που βρίσκομαι)

    Μιλάμε συνέχεια για γαλάζια παιδιά που τώρα πιέζονται να αποχωρήσουν απο τις υπηρεσίες ή για τα πράσινα παιδιά που έχασαν τα πόστα τους όταν ήρθε η ΝΔ.Και πάει λέγοντας.

    Και θυμώνω που βάζουν τα ίδια τα κόμματα ταμπέλες στα μέτωπα των εργαζομένων για να παιξουν εκεί παιχνίδια. Ολοι δικαιούνται ένα κομμάτι ψωμί. Ολοι δικαιούνται ένα παραθυράκι στην ελπίδα,,,, γαλάζιοι, πράσινοι, κόκκινοι! Ποιος έδωσε το δικαίωμα στον οποιοδήποτε πολιτικό να χρωματίζει με μπογιές & μετά να πυροβολεί? ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ!

    Και κανείς δε αναφέρεται στο ότι όλα τα "παιδιά" παλεύουν για ενα ξεροκόμματο το οποιο και αυτο μονίμως κινδυνεύει!
    Ειτε γιατι καταργούνται τα stage & οι εργαζόμενοι θεωρούνται παράνομοι, είτε γιατι σταματούν μέσα σε μια νύχτα οι αποσύρσεις είτε είτε είτε!

    Κανείς δεν αναφέρεται στο ότι αξιοκρατία σημαίνει δινω τις αρμοδιότητες για σημαίνοντα θέματα σε υπηρεσίες ή πρόσωπα μετά από ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ.

    Δημοκρατική διαδικασία δεν είναι η αναθεση της ανάπλασης της ΗΛΕΙΑΣ στο πάλαι ποτέ διφορούμενο πρόσωπο του κου ΛΑΛΙΩΤΗ (δεν θυμάμαι να τον ψηφίσαμε)! Ούτε ή ανάπλαση της αρχαίας Ολυμπίας δίδεται σε αρχιτέκονα με περγαμηνές μεν αλλά χωρίς διαγωνισμό δε!

    Ικανοί δεν είναι αυτοί που αποφασίζει ο κος εκάστοτε πρωθυπουργός αλλά αυτός που κρίνεται όχι με βάση το χρώμα του & τους φίλους του(λες και εχουμε ολοι χρώματα στο κούτελο & ισχυρούς συμμάχους) αλλά με βάση το βιογραφικό του, τις ημέρες & την πολιτεία του & με διαφανείς διαδικασίες!

    Καλή δουλειά κε Υφυπουργε!

    ReplyDelete
  48. Anonymous1:55 am

    Σχετικά με τα μόρια να πω το εξής>
    ότι η ανάκληση αποσπάσεων στις οποίες έκανε αναφορά η κα Διαμαντοπούλου, οι άεργοι εκπαιδευτικοι που διαβάζω σε σχόλια πιο πάνω, θα έπρεπε να μας κάνει όλους να ντρεπόμαστε.

    α.Αν θέλετε να αλλάξετε νοοτροπίες & μεθόδους κάντε το οργανωμένα και σωστά.
    -εξαγγείλτε φέτος ότι του χρόνου δεν θα γίνει ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΣΠΑΣΗ.Και εννοώ ΚΑΜΙΑ.Εγω με αγωνία περιμένω να δω τα επομενα νουμερα αποσπάσεων.ΑΝ 10.000 ΑΤΟΜΑ ΠΑΝΕ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΕΝΑΣ ΝΑ ΑΠΟΣΤΑΣΤΕΙ ΤΟΤΕ ΜΑΛΙΣΤΑ..
    Διαφορετικά απλά φοβίσαμε φετος το κοσμάκη γιατί έχουμε άλλους κατά νου!

    -Μονίμως κάνουμε δηλώσεις τις οποίες όλοι ξεχνάνε σε μια βδομάδα.
    Περιμένω να δω αν τα λεφτά απο τις αποσύρσεις θα πάνε τελικά στα σχολειά μας!

    β.ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΤΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΑ ΠΛΑΝΑ ΣΑΣ.ΣΥΝΕΝΝΟΗΘΕΙΤΕ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙΤΕ ΤΟ ΚΟΣΜΟ.
    Επι δεκαετιες λετε οτι οι αποσπασεις ισχύουν,δημιουργείται ενα πλάνο που εξυπηρετεί τους πάντες (και εκπαιδευτικούς & πολιτικούς). Και τώρα σε μια μέρα γίνεται αναφορά στους άχρηστους εκπαιδευτικούς στις υπηρεσίες χωρίς κανείς να αναφέρεται στο ότι
    -οι εκπαιδευτικοί αποτελούν το φτηνό δυναμικό που στελεχώνει τις υπηρεσίες & βγάζει όλη τη δουλειά & καλύπτει & τους διοικητικούς (σε θέματα αδειών κλπ)
    -οι εκπαιδευτικοί είναι άνθρωποι με οικογένειες & δάνεια. Ανθρωποι που χρωστάνε σε όλες τις τράπεζες και φτάνοντας σε μια υπηρεσία έχουν κάνει τον προγραμματισμό τους που αν τους τον τινάξει κάποιος στον αερα σε μια μέρα μπορεί να τους στείλει φυλάκη
    -οι εκπαιδευτικοι ειναι οι ανθρωποι που χωρις ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΣΟ & ΒΟΗΘΕΙΑ παλεύουν στα σχολεία μέχρι να απογοητευτούν από την αδιαφορία & την έλλειψη της αξιοκρατίας που τόσο πολύ ενδιαφέρει τη νέα κυβέρνηση.
    -οι εκπαιδευτικοι ειναι αυτοι που το μεταπτυχιακο ή το διδακτορικό τους κοστολογείται με 30eur περίπου επιδότηση ετησίως ενω τα πτυχία γλωσσομάθειας δεν αναγνωρίζονται & δεν αμοιβονται οπως και όλα τα πτυχία ή οι επιμορφώσεις τους! Ο,ΤΙ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΟ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ!

    Ευκολο να κρίνεις όταν ποτέ δεν ήρθες στη θέση τους μάλλον!

    ReplyDelete
  49. Anonymous9:59 am

    Theodore στην επαρχία μεγάλωσα καιδούλεψα πολλά χρόνια και σε διάφορα δυσπρόσιτα και την κρίση την ευθεία και την αξιοπρέπεια των παιδιών εκεί δεν την φτάνει κανείς μας. Και βέβαια αυτό μας δημιουργεί περισσότερες υποχρεώσεις ως Κοινωνία (και στους απλούς πολίτες αλλά και στους πολιτικούς που εκλέγουμε )

    ReplyDelete
  50. Κοιτα,νησιδες αξιας και ηθικης,παντα υπαρχουν,αλλα δε φτανουν,γιατι τελικα χανονται.
    Μην ξεχνας οτι οπως λενε οι οικονομολογοι,το κακο νομισμα,διωχνει το καλο.

    ReplyDelete
  51. Στην προσπάθεια να αναδειχθεί μια άλλη πλευρά αυτού που αναφέρεται στην ανάρτηση τούτη, έγραψα το post 'Υπάρχουν και τα μαθηματικά κ. Πανάρετε..Α, και τα social media'...
    Γράφτηκε με την ιδιότητα ενός γονιού δύο μαθητών Λυκείου, δημοσίου Λυκείου..
    Οποιος ενδιαφέρεται για περισσότερα: http://stathishaikalis.blogspot.com/2009/11/social-media.html

    ReplyDelete
  52. Το πρόβλημα με τους παράγοντες που επηρεάζουν την εκπαίδευση ξεκινάει από το ίδιο το Υπουργείο. Το Υπουργείο φταίει που δίνει βήμα σε ένα πλήθος αναρμόδιων φορέων που προάγουν συντεχνιακά το προσωπικό έναντι του συλλογικού. Θα αναφερθώ σε δύο παραδείγματα για να γίνω πιο κατανοητός.
    1. Το υπουργείο παιδείας δεν μπορεί να πει ότι "Θα δημιουργήσω ένα τμήμα που οι απόφοιτοί του θα κάνουν αυτό". Τι πραγματικά συμβαίνει; Ας περιοριστούμε στα ΑΤΕΙ. Το ΠΑΣΟΚ δημιούργησε το 1984 τα ΑΤΕΙ. Από τότε μέχρι τώρα τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων αυτών των ανώτατων εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, όπως προκύπτουν από τις σπουδές τους, δεν δικαιούται να τα βγάλει αυτόνομα το ΥΠΕΠΘ. Πρέπει να μιλήσει πρωτίστως με το ΤΕΕ(!!!!) και αν "πάρει" την άδεια από το ΤΕΕ να συνεχίσει με το πρώην ΥΠΕΧΩΔΕ κοκ. Όπως εύκολα μπορεί να γίνει κατανοητό ουδέποτε το ΤΕΕ θα θελήσει να αναγνωρίσει σωστά επαγγελματικά δικαιώματα στους αποφοίτους των ΑΤΕΙ γιατί φοβάται τον ανταγωνισμό στην αγορά.
    2) Πέρσι εγώ παρακολούθησα στην ΑΣΠΑΙΤΕ πρόγραμμα παιδαγωγικής κατάρτισης. Ως αποτέλεσμα πήρα πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας κάνοντας αρκετές φορές ελεγχόμενο μάθημα με την παρουσία εποπτών τόσο σε υποτιθέμενη όσο και σε πραγματική τάξη. Το καλοκαίρι έρχεται ο κύριος Λυκουρέντζος και εισάγει μία τροπολογία σύμφωνα με την οποία το τμήμα Διδακτικής της Τεχνολογίας, που παρατύπως εντάχθηκε όχι σε κατηγορία διδακτικής της τεχνολογίας αλλά στην πληροφορική, θα έχει και αυτό παιδαγωγική επάρκεια. Χωρίς να έχουν μπει ποτέ σε τάξη να κάνουν ελεγχόμενο μάθημα, χωρίς να τους έχει δείξει ποτέ κανείς τίποτα μέσα σε πραγματικό ή τουλάχιστον εικονικό περιβάλλον τάξης! Πως είναι δυνατόν να υποκύπτει το υπουργείο στις πιέσεις ενός τμήματος και όχι στην εισήγηση των υπευθύνων της ΑΣΠΑΙΤΕ, που δεν αποδέχονται την πληρότητα των παιδαγωγικών σπουδών του συγκεκριμένου τμήματος; Όταν σε όλες τις καθηγητικές σχολές γίνεται πρακτική άσκηση των υποψήφιων καθηγητών στην Ελλάδα έχουμε την παγκόσμια πρωτοτυπία να δίνουμε παιδαγωγική επάρκεια και να διορίζονται και μόνιμοι από φέτος ( παρόλο που στην προκήρυξη για κατάθεση αιτήσεων δεν υπήρχε αυτός ο νόμος) άτομα με ελλιπή κατάρτιση;
    Αυτά είναι δύο από τα πολλά παραδείγματα που φέρει ακέραια την ευθύνη το Υπουργείο Παιδείας. Καλό θα ήταν εσείς να φέρετε κάποια αλλαγή σε όλα αυτά.
    Ευχαριστώ.

    ReplyDelete
  53. Εγω θα γραψω κατι,που ακουσα καποιον Αμερικανο,που βρισκοταν εδω,να λεει.
    Η προσοχη στην εκπαιδευση,πρεπει να δοθει στην ΠΡΟσχολικη αγωγη,αλλα και στα πρωτα χρονια του Δημοτικου.
    Κατι που το εχω εφαρμοσει σε καποιο παιδακι,εδω και πολλααα χρονια,με αποτελεσμα,να διαβαζει κανονικοτατα στα δυομισυ του χρονια,και να γραφει διηγηματα στα 7.
    Χωρια για τις γνωσεις του για τη Φυσικη,που με αφηναν με ανοιχτο το στομα.
    Δυστυχως,οι γονεις,σκουζουν μονον για το πως θα μπουν τα καμαρια τους στα 3βαθμια,και μαλιστα πολλοι απ αυτους,ανεξαρτητα απο τις γνωσεις που κουβαλανε.
    Εξ ου και η φουρια για καταργηση της βασης του 10,που ερχεται και ξαναρχεται σαν προταση,και που πιστευω να μην υποκυψει η κυβερνηση.
    Για μενα,πρεπει να επανελθει ο χωρισμος της ηρας απ το σταρι,δηλαδη οι εισαγωγικες εξετασεις απο το Γυμνασιο στο Λυκειο.
    Ετσι,σταματαει η ακωλυτη ροη ακαταρτιστων μαθητων στα 3βαθμια,που μετα απαιτουν την εισοδο τους στα 3βαθμια,η αν δεν μπορουν να νπουν εκει,να πανε στα εξωτερικα ΜΑΓΑΖΙΑ,για να αγορασουν καποιο χαρτι,που δεν θα τους χρησιμευσει βεβαια στον ιδιωτικο τομεα,αφου εκει κανει τζιζ,αλλα θα βρουν καποιον πολιτικαντη,να τους χωσει σε κανα δημοσιο,και εκει να τρωνε εις υγειαν των κοροιδων.
    Αυτο,πηγε να το κανει εμμεσα ο Αρσενης,αλλα πεσανε πανω του να τον φανε.
    Και πιο πολυ,οι δικοι του,αλλα και κατι "αριστεροι" ταχαμου επεναστατες της πλακας,που κατεβαιναν και εδερναν κοσμο σε καποιες αλλες φασαριες για τις εξετασεις για διορισμο των καθηγητων.
    Βλεπετε,η αληθεια ποναει,και οι πολιτικαντες,δεν εχουν τα κοτσια να προωθησουν μετρα,που πραματικα βοηθανε τη χωρα να προχωρησει.
    Ετσι γεμισαμε με πτυχιουχους,που πολλοι απ αυτους,δεν εχουν ιδεα του τι γινεται,ειτε γιατι πηγαν στα...Σκοπια για ...πτυχιο,ειτε γιατι αντεγραψαν μεσα στα Παν/μια,σπορ που πολυ ενδημουσε καποτε,η και πληρωσαν για να γραψει αλλος στη θεση τους,που κι αυτο συνηθιζεται.
    Ετσι,πεφτει και το επιχειρημα για τη βαση του 10,οτι και καλα,οταν δεν μπουν,θα πανε εξω και θα χαλασουν τα λεφτα τους.
    Απλως αν δεν ειναι καλοι,δε θα μπαινουν στο Λυκειο,οπως γινοταν παλια,και οι παλιοι το ξερουν.
    Και ετσι,θα πηγαινουν αναγκαστικα να μαθουν καμια τεχνη και να βγαλουν λεφτα με την αξια τους,γιατι ξερετε οτι ζητιουνται τεχνιτες και δεν υπαρχουν,σε αντιθεση με "πτυχιουχους",που ειναι γεματες οι καφετεριες.
    Και κατι τελευταιο.
    Οταν ερχοντουσαν οι "γιατροι",απο τας Ανατολικας χωρας,δινανε στην επιτροπη αναγνωρισης,ΔΗΚΑΤΣΑ,δυο μονο μαθηματα.
    Η ταριφα απο ο,τι λεγοταν τοτε,ηταν 10 εκατομμυρια το μαθημα.Σε δραχμες παντα.
    Ετσι οι μεγαλογιατροι,που θελανε τα καμοα ρια τους,δοκτορες,τασκαγαν ανετα,και παιρνανε το ΠΤΥΧΙΟ.Που δεν αξιζε τιποτα βεβαια,αφου το ειχαν αγορασει στην ξενητεια.
    Αρκετα εγραψα και κουρασα.
    Αλλη φορά,θα γραψω κι αλλα.
    Εχω πραμα εγω.

    ReplyDelete