Monday, November 02, 2009

Οι θέσεις στο γραφείο μου (5)

Η διαδικασία αξιολόγησης των βιογραφικών βρίκεται σε εξέλιξη. Δεν είναι εύκολη δουλειά. Υπάρχουν εξαιρετικά βιογραφικά και αυτό κάνει την διαδικασία να προχωρά αργά.

22 comments:

  1. Δύσκολο να διαλέξει κανείς ανάμεσα στην πίστη ή την έρευνα
    να θέσει πρώτη ή τελευταία.

    ReplyDelete
  2. Anonymous3:59 am

    ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΡΩ ΤΑ ΚΡΙΤΙΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ Κ ΠΑΝΑΡΕΤΕ, ΑΠΟ ΠΡΙΝ ή ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕΤΑ...
    ΑΛΛΙΩΣ ΕΧΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΩ..

    ReplyDelete
  3. Anonymous5:29 am

    Συγνώμη για το άσχετο, αλλά επειδή ξέρω ότι τα μελετάτε τα σχόλια, μερικά bullets με ένα θεματάκι:

    * Στην Καλαμπάκα, ιδρύθηκε φέτος το 5ο δημοτικό σχολείο, ώστε τα παιδιά που ζουν πέρα από τις ράγες, να μην τις διασχίζουν και κινδυνεύουν.
    * Είχαν υπολογίσει να έχει 70+ μαθητές (α-ε τάξεις), τελικά ενέγραψαν 52.
    * Ο Δήμος είχε σκεφτεί να το στεγάσει στο κτήριο του παλιού ΤΕΛ, που όμως αποδείχθηκε ακατάλληλο. Ψάξανε για εναλλακτική. Βρέθηκε μόνο μία σχολή (ΚΕΓΕ) που ανήκει στο ΥΠΑΑΤ και συγκεκριμένα στη ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΕ.
    * Τους την παραχώρησε ο Χατζηγάκης (λεκτικά), συμμάζεψε ο Δήμος την αυλή (είχε παρατημένα μελίσσια, αγροτικά μηχανήματα κλπ) αλλά δεν πρόλαβαν να μπουν μέσα.
    * Από τις εκλογές, πάγωσε το θέμα. Η ΔΗΜΗΤΡΑ δεν πρόλαβε να εκδόσει απόφαση, παραιτήθηκε το ΔΣ.
    * Τα 52 παιδιά σήμερα κάνουν μόνο απόγευμα και όσοι γονείς δεν έχουν τρόπο να τα κρατήσουν το πρωί, ζορίζονται. Έχουν αρχίσει να φέρνουν χαρτιά ότι "μετακόμισαν".
    * Η ΝΔ γκρινιάζει ότι για όλα φταίει το κακό ΠΑΣΟΚ που δεν έχει ακόμα τοποθετήσει γραμματείς στα υπουργεία κλπ.

    Κατάληξη: μπορείτε να κάνετε μια παρέμβαση στο ΥΠΑΑΤ να παραχωρηθεί το ΚΕΓΕ (έστω για μερικούς μήνες), για να τελειώνει το θέμα;

    ReplyDelete
  4. Robin Hood7:23 am

    Είναι πολύ ωραίο πράγμα να διαλέγεις. Το να διαλέγεις βιογραφικά νομίζω είναι το ίδιο σαν να διαλέγεις laptop ή αυτοκίνητo και γενικά είναι μια ευχάριστη διαδικασία. Αν σας ήξερα περισσότερο θα ήθελα και εγώ να συμμετάσχω στην διαλογή, και να αρχίζω να αξιολογώ και να σχολιάζω κάθε βιογραφικό (που μένει, πόσο ετών είναι, αν μου είναι κάπου γνωστή, αν «μπλεδίζει» ή «πρασινίζει» το βιογραφικό κ.λ.π.).

    Μετά τιμής,
    Robin Hood

    ReplyDelete
  5. Ασφαλώς οι δυσκολίες του εγχειρήματος είναι μεγάλες, όμως επιτρέψτε μου να πιθανολογώ -βιώνοντας την καθημερηνότητα του συστήματος της δημόσιας διοίκησης εκ των έσω- ότι παραπέρα καθυστέρηση θα συμβάλει στην περαιτέρω αποσύνθεση του ήδη τελματωμένου συστήματος. Μάλιστα, συνυπολογίζοντας την αδράνεια που συσωρεύεται όλες αυτές τις ημέρες, είναι εξίσου πιθανόν να πολλαπλασιαστεί το προσεχές διάστημα, μέχρι δηλαδή οι "άριστοι", που τελικά θα επιλεγούν, αντιληφθούν τι σημαίνει ελληνικό διοικητικό σύστημα και δημοσιοϋπαλληλικό σώμα... Γι' αυτό οι θέσεις των γενικών γραμματέων, ως αμιγώς πολιτικές, θα έπρεπε, κατά τη γνώμη μου, να μείνουν εκτός διαδικασίας αξιολόγησης. 'Οπως και νά'χει αναμένουμε μ' ενδιαφέρον, ελπίζοντας τα καλύτερα... Θα δείξει και ως προς τις επιλογές και ως προς τα αποτελέσματα... Καλή δύναμη!

    ReplyDelete
  6. Γιώργος10:36 am

    Κύριε υπουργέ,
    Έστειλα το βιογραφικό μου -δυστυχώς βιαστικά και πρόχειρα - στις 20/10, δυο μέρες, δηλαδή, μετά τη λήξη της προθεσμίας. Θα ήθελα, αν αυτό είναι εφικτό, να ξέρω αν έφτασε ποτέ, διότι δεν έλαβα, έστω, μια επιβεβαίωση.Ίσως και γιατί ο υπολογιστής μου είχε κάποιο πρόβλημα.
    Ευχαριστώ πολύ

    ReplyDelete
  7. Anonymous11:01 am

    Αγαπητέ υφυπουργε, ελπίζω να φαντάζεσαι τι έχει να γίνει μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων...
    Οπότε προχωράτε με βάση την ελληνική παροιμία "το καλό πράγμα αργεί να γίνει".... και καλό κουράγιο!

    Αθηναίος blogger

    ReplyDelete
  8. Αναμφίβολα, το γνωρίζετε άλλωστε, "ο δρόμος για την κόλαση είναι στρωμένος καλές προθέσεις". Πάντως, κατά την άποψή μου, στα θέματα διοίκησης, καλύτερα μια γρήγορη υποβέλτιστη λύση παρά μια καθυστερημένη βέλτιστη.

    ReplyDelete
  9. κ. Υπουργέ,
    έστω και ως ψευδαίσθηση αξίζει…
    Επισκέφθηκα σήμερα για πρώτη φορά το blog σας και πρέπει να πω ότι εντυπωσιάστηκα γιατί βλέπω ότι το ενημερώνετε καθημερινά όχι με ομιλίες και δηλώσεις αλλά με απόψεις, ιδέες, ακόμη και συναισθήματα από τα νέα σας καθήκοντα. Μ αρέσει να νομίζω πως σκέφτεστε φωναχτά και σας ακούω εγώ, ως πολίτης αυτής της χώρας. Και επειδή στην πρώτη επίσκεψη δεν συνηθίζουμε να πηγαίνουμε με άδεια χέρια, σας καταθέτω μια απλή πρόταση.
    Μια πρόταση με στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας στα σχολεία: τη δημιουργία θεματικών αιθουσών. Από την εμπειρία μου στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης εικάζω ότι με μια διαφορετική οργάνωση του προγράμματος σε επίπεδο σχολικής μονάδας θα μπορούσε να δοθεί η δυνατότητα σε καθηγητές συναφών ειδικοτήτων να οργανώσουν τη δική τους αίθουσα με τον δικό τους εξοπλισμό, μέσα, υλικά, διακόσμηση, κάτι που θα είχε σαν αποτέλεσμα ένα ελκυστικό μαθησιακό περιβάλλον για τους μαθητές και έναν οργανωμένο εργασιακό χώρο για τους καθηγητές. Αρκεί ίσως να δοθεί αυτή η δυνατότητα στους καθηγητές να υλοποιήσουν σε συνδιαμόρφωση με τους μαθητές το μαθησιακό περιβάλλον που μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες τους και να αξιώσει την προσοχή και το ενδιαφέρον τους. Νομίζω πως δεν είναι δύσκολο, ούτε ιδιαίτερα δαπανηρό, κυρίως όμως δεν είναι αποσπασματικό αφού θα βοηθήσει στην μετάβαση προς τις μεγάλες αλλαγές…
    Και ένα σχόλιο για τις ροές πληροφόρησης: Ο Roland Barthes στο βιβλίο του Μυθολογίες-Μάθημα σημείωνε: «…υπάρχει μια ηλικία όπου διδάσκεις αυτό που ξέρεις, μετά έρχεται μια άλλη όπου διδάσκεις αυτό που δεν ξέρεις(αναζήτηση) και τώρα η ηλικία μιας άλλης εμπειρίας, η ηλικία όπου ξεμαθαίνεις, αυτό το κομβικό σημείο που λέγεται sapientia: καμιά εξουσία, μια στάλα γνώση, μια στάλα σύνεση, και όσο πιο πολύ καλό γούστο…»
    Σας το εύχομαι…

    ReplyDelete
  10. Οποιαδήποτε ιδέα δίνει πρωτοβουλίες στην σχολική μονάδα είναι χρήσιμη. Μου άρεσε και το σχόλιο του Barthes. Σίγουρά δεν είμαι στην πρώτη ηλικία :)

    ReplyDelete
  11. "Κατάληξη: μπορείτε να κάνετε μια παρέμβαση στο ΥΠΑΑΤ να παραχωρηθεί το ΚΕΓΕ (έστω για μερικούς μήνες), για να τελειώνει το θέμα;5:29 πμ."
    .
    αγαπητέ Ανώνυμε,Στη χώρα του Δούριου ίππου και τού ουδέν μονιμότερου τού προσωρινού μήπως είναι καλύτερα να προσπεράσει κανείς τις ράγες διότι μία απομονωνομένη συνοικία είναι μία απομονωμένη εκτός εάν προτιμηθεί η "εισπήδηση" οπότε καλόν είναι νά είναι οικιστική και όχι σχολική. καλήν ημέρα

    ReplyDelete
  12. Anonymous11:32 pm

    Γειά σας κύριε Υφυπουργέ,

    είμαι ωρομίσθια εκπαιδευτικός με μηναίο εισόδημα 350 ευρω. Γιατί δεν ανήκω στις ομάδες που θα πάρουν το επίδομα αλληλεγγύης; Θα σκεφτόσασταν να το προτείνετε στον υπουργό Οικονoμικών;

    Mε εκτίμηση
    EB

    ReplyDelete
  13. Anonymous2:21 am

    Κύριε Υφυπουργέ, επειδή παρατηρώ συστηματικά, ότι οι πολίτες μπαίνουν και γράφουν τα προβλήματά τους μέσα σε οποιοδήποτε θέμα (off topic) με αποτέλεσμα ενώ π.χ. παρακολουθείς μια συζήτηση για τα ΑΕΙ, βρίσκεσαι να διαβάζεις παράπονα για την απόσυρση των αυτοκινήτων, θα σας πρότεινα να ανοίξετε στο blog ένα γενικό θέμα με τίτλο π.χ. Καταγγελίες, παράπονα, ώστε να καταγράφονται εκεί τα σχετικά θέματα των πολιτών...

    Νομίζω αυτό θα βοηθήσει όλους τους αναγνώστες του ιστολογίου σας.

    Καλημέρα και καλή δουλειά :)

    Αθηναίος blogger

    ReplyDelete
  14. Γ. Νάσαινας3:45 am

    Διάβασα το βιογραφικό σας και χάρηκα γιατί ένας άνθρωπος που δεν είναι δικηγόρος, γιατρός, ή τα λοιπά βουλευτικά επαγγέλματα είναι στο υπουργείο αυτό.
    Αντίθετα ένας πραγματικός καθηγητής, και όχι καθηγητής κατά τίτλο μόνο, έχει μέρος της ευθύνης για το πολυτιμότερο αντικείμενο της πατρίδας μας.
    Εύχομαι οι πιθανότητες επιτυχίας σας να είναι μεγάλες και να μην χαθούν στις stohastic και chaotic καταστάσεις της ελληνικής πολιτικής κουλτούρας
    Καλή δύναμη και να αντέξετε.

    ReplyDelete
  15. Μια καλή συνέντευξη (από την μεριά του ερωτώντος) πρέπει να έχει το στοιχείο της differance κατά Derrida : να ενδιαφέρει η ίδια η παρουσία του ενδιαφερομένου ως originary (και όχι original)translation των πραγματικών ικανοτήτων του υποψηφίου.

    Sapereaudegr

    ReplyDelete
  16. Με αφορμή το σχόλιο σας για πρωτοβουλίες στη σχολική μονάδα θα ήθελα να επισημάνω, από ιδίαν εμπειρία, τα εξής:

    Η υλοποίηση μίας πρωτοβουλίας εξαρτάται σε πολύ μεγάλο βαθμό από τη στήριξη της διεύθυνσης του σχολείου. Πιστεύω πως εκεί πρέπει να επικεντρωθείτε, στη σωστή τους επιλογή (μεγάλο θέμα). Ο/Η διευθυντής-τρια μπορεί να σε στηρίξει (κυρίως ηθικά, αλλά και με ιδέες, να είναι ενωτικός, συνεργάσιμος), μπορεί ωστόσο και να σου διαλύσει οποιαδήποτε ιδέα, δράση, πρωτοβουλία πάρεις. Μου έχουν τύχει και τα δύο. Δυστυχώς πολλές φορές δεν αρκεί η ιδέα.

    Χρειάζεται ωστόσο και η στήριξη της πολιτείας. Πάλι από προσωπική εμπειρία θα αναφερθώ στην υλοποίηση προγραμμάτων Comenius (ανταλλαγής μαθητών). Είναι αδύνατο να υλοποιήσεις σωστά ή γενικώς να υλοποιήσεις ένα τέτοιο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα με ωράριο 19 ωρών (μειώνεται κατά 2 ώρες το υποχρεωτικό ωράριο). Είναι πρόγραμμα με μεγάλες απαιτήσεις, που χρειάζεται αφοσίωση και δεν αρκεί η κατά 2 ώρες ελάφρυνση του ωραρίου.

    Οι συνάδελφοι επίσης που ασχολούνται με θεατρικές παραστάσεις αφιερώνουν πάρα πολλές ώρες και σχεδόν όλα τους τα Σαβ/κα. Έχω δει εξαιρετικές δουλειές από σχολικές θεατρικές ομάδες, χορωδίες, μουσικά συγκροτήματα, χορευτικές ομάδες. Εάν γίνουν και φέτος οι Παν/νιοι Καλλιτεχνικοί Αγώνες αξίζει να τους παρακολουθήσετε. Εκεί καταλαβαίνεις τί δουλειά μπορεί να κάνει ένας εκπαιδευτικός ή μία ομάδα εκπ/κών σε ένα δημόσιο σχολείο. Θα επανέλθω κάποια στιγμή για τους καλλιτεχνικούς, για να μην κουράζω αυτή τη στιγμή.

    Καλή συνέχεια!

    ReplyDelete
  17. Πανεπιστημιακός7:26 pm

    Ποια είναι τα κριτήρια επιλογής; Αν δεν είναι γνωστά από πριν, τότε μπορούν να 'προσαρμοστούν' στον υποψήφιο της αρεσκείας μας.

    ReplyDelete
  18. Anonymous12:04 am

    Κύριε Πανάρετε,

    Αν κρίνω την επιλογή στην Γενική Γραμματεία Εμπορίου όπου ορίστηκε ο Κομνηνός Στέφανος, συμπεραίνω ότι τα κριτήρια επιλογής είναι μόνο αναξιοκρατικά!!!! Μην δημιουργείτε μια διαδικασία μόνο και μόνο για να την καταργήσετε.

    Ράνια

    ReplyDelete
  19. Anonymous12:48 am

    Ο κ. Πάγκαλος είπε κάποιες μέρες πριν σε τηλεοπτικό κανάλι οτι "οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν διδακτορικό" και πως ηλικιακά δεν μπορεί να είναι "κάτω απο 35". Αυτά τα δύο στοιχεία γιατί δεν αναρτήθηκαν ως κριτήρια;

    Ελε.Λα.

    ReplyDelete
  20. mariasw5:18 am

    Για το μελλον - Θα βοηθουσε πολυ η δημοσιοποιηση οχι μονο του τιτλου του ποστου αλλα και το περιεχομενο του –Job description. Θα προχωρουσα επισης και στο επομενο επιπεδο -person specification- για τα συγκεκριμενα ποστα.
    Σωστο το ξεκινημα αλλα εχει να γινει πολυ δουλεια ακομα για να κανουμε σιγουρο οτι οι καταλληλοι ανθρωποι κανουν τις σωστες δουλειες στη Δημοσια Διοικηση.
    Με εντυπωσιασε η λεπτομερης εξεταση του ιδιου του Professor Miles οταν ανελαβε την προεδρια Κυβερνητικης επιτροπης τον Ιουλιο, στη Βρετανια-
    http://www.bankofengland.co.uk/publications/other/treasurycommittee/appoint/miles_july09.pdf
    Ετσι εμπρακτα μπορει να εγκαθιδρυθει η εμπιστοσυνη στους θεσμους για ολους τους Ελληνες πολιτες-οι οποιοι φυσικα πληρωνουν αδρα για ολα αυτα!
    Ειμαι σιγουρη οτι η παραπανω πρακτικη θα αποδωσει αποτελεσματα για ολες τις θεσεις του Υπουργειου.
    Εχει το καθε τμημα (η Υπηρεσια) τον εσωτερικο κανονισμο της?
    φιλικα

    ReplyDelete
  21. Anonymous5:02 am

    Κύριε υπουργέ,
    θα ήθελα να σας συγχαρώ για την προσπάθεια που ως κυβέρνηση καταβάλλετε για την αποκατάσταση της αξιοκρατίας και διαφάνειας στη δημόσια ζωή της χώρας μας. Θεωρώ ότι η κοινωνική εμπιστοσύνη και η εμπιστοσύνη στους θεσμούς από τους πολίτες αποτελούν τις σημαντικότερες βάσεις για την πρόοδο μιας χώρας. Σχετικά με τις θέσεις στο γραφείο σας, πότε περίπου αναμένονται τα αποτελέσματα; Αγωνιούμε όλοι οι υποψήφιοι! Σας ευχαριστώ πολύ και σας εύχομαι καλή δύναμη στο δύσκολο αλλά πολύ ενδιαφέρον έργο της παιδείας που έχετε αναλάβει!

    ReplyDelete