Friday, May 20, 2011

Δήλωση για το αδιάβλητο των εξετάσεων

Οι πανελλήνιες εξετάσεις διεξάγονται κανονικά και με απόλυτα αδιάβλητο τρόπο.

Υπάρχουν προσπάθειες και τώρα και στο παρελθόν από μεμονωμένα άτομα δολίευσης των εξετάσεων. Αυτές οι περιπτώσεις και αυτά τα περιστατικά αντιμετωπίζονται άμεσα. Οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι έχουν την ευθύνη της επιτήρησης και οι υπεύθυνοι των σχολικών μονάδων έχουν δείξει το αίσθημα ευθύνης που χρειάζεται και σε όσες περιπτώσεις γίνεται αντιληπτή προσπάθεια δολίευσης, τα γραπτά των συγκεκριμένων μαθητών μηδενίζονται και οι μαθητές οδηγούνται στον εισαγγελέα. Ένα τέτοιο περιστατικό έγινε πριν από δύο μέρες όπου διαπιστώθηκε ότι είχαν σταλεί στο κινητό μαθητή λύσεις θεμάτων της συγκεκριμένης εξέτασης.

Θέλω να είμαι απόλυτα σαφής ότι δεν υπάρχει η παραμικρή δυνατότητα ή το παραμικρό ενδεχόμενο διαρροής των θεμάτων. Τα θέματα είχαν αναρτηθεί στη σελίδα του Υπουργείου Παιδείας στις 9:35 και το συγκεκριμένο μήνυμα στο κινητό του μαθητή ήταν στις 10:04. Έχει επιληφθεί ο εισαγγελέας για τα περαιτέρω.

Ο νόμος προβλέπει τις διαδικασίες για τέτοιες προσπάθειες δολίευσης των εξετάσεων και οι διατάξεις αυτές εφαρμόζονται.

24 comments:

  1. Anonymous2:52 am

    Η σχολαστική υλοποίηση των οδηγιών της Κεντρικής Επιτροπής των Πανελληνίων Εξετάσεων [Κ.Ε.Π.Ε] είναι το «Α+Ω» για να αποτρέψει πολλούς και από τους συμμετέχοντες στις Σχολικές Επιτροπές των Πανελληνίων Εξετάσεων [Σ.Ε.Π.Ε.] να συμβάλλουν με τον τρόπο τους στη δημιουργία προβλημάτων στη διεξαγωγή τους , στη δημιουργία συνθηκών για «ηλεκτρονική αντιγραφή»και όχι μόνο.

    Δεν μπορεί η χαλαρότητα και η μη τήρηση των αυτονόητων οδηγιών της Κ.Ε.Π.Ε. να θεωρητικοποιείται ως σύγχρονη παιδαγωγική προσέγγιση των «μαθητοπατέρων/μητέρων» των μηδενικών προσόντων που παριστάνουν τα «στελέχη της εκπαίδευσης» και έχουν οδηγήσει στην τελματοποίηση την όποια λειτουργία του σχολείου στο εκπαιδευτικό, παιδαγωγικό και διοικητικό επίπεδο.

    Δεν μπορεί η έλλειψη ευθύνης, η ηθελημένη ή αθέλητη ενθάρρυνση της παραβατικής συμπεριφοράς να αποτελούν μέρος της διαδικασίας των Πανελληνίων Εξετάσεων [Π.Ε]. και η απόπειρα υλοποιήσης διαδικασιών που προβλέπονται και δίνονται από την ΚΕΠΕ να αποτελούν στοιχείο απαξίωσης και συκοφάντισης εκείνων των εκπαιδευτικών που επιδιώκουν στο μέτρο του δυνατού την επιλογή των άξιων με τη διαδικασία των Π.Ε.

    Και για να αντιληφθούν κάποιοι το μέγεθος της ευθύνης τους εσείς ως πολιτική ηγεσία του ΥΠΔΜΘ και ως επικεφαλής της Κ.Ε.Π.Ε. έστω και τώρα που οι Π.Ε. βρίσκονται στο τέλος τους να στείλετε ένα ΑΥΣΤΗΡΟ διευκρινιστικό έγγραφο στο ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 23.05.2011 στο οποίο να αναφέρονται τα εξής ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ:

    1.Στην πρώτη σελίδα του τετραδίου αναγράφονται με σχολαστικότητα τα εισαγωγικά στοιχεία που υπάρχουν στο έντυπο των θεμάτων δηλαδή :
    [ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ , (ημερομηνία), ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ: (η ακριβής ονομασία του)]

    ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΟΒΑΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ και κύρια για να καταλάβουν όλες οι πλευρές ότι οι Π,Ε δεν είναι παιχνίδι και σκοπιμοτήτων που κάποιοι το επιδιώκουν διακαώς

    2. Στις φωτοτυπίες των θεμάτων να αναγράφουν ΟΛΟΙ το όνομά τους και να ΜΗΝ σημειώνουν το οτιδήποτε [Η συντριπτική πλειοψηφία των συμμετεχόντων στη διαδικασία των Π.Ε. ( Σ.Ε.ΠΕ., επιτηρητές και μαηθτές/τριες δεν ακολουθούν την οδηγία … και όποιοι επιτηρητές είναι σχολαστικοί συνήθως αποδυναμώνονται στην όποια προσπάθεια τους)

    ΥΣΤ. Επειδή «οι βλάκες» είναι επικίνδυνοι θα πρέπει στο μέλλον να μην χρησιμοποιούνται σε θέσεις διοίκησης. Εστάλη διευκρίνιση την Παρασκευή από την Κ.Ε.Π.Ε να αντικατασταθεί η λέξη Απολυτήριες Εξετάσεις με την λέξη Πανελλήνιες Εξετάσεις και… οι «βλάκες» που μας κυβερνούν στο χώρο των σχολικών μονάδων έβαλαν τα παιδιά να διορθώσουν το έντυποι των θεμάτων [ναι αυτό που θα πεταχτεί μετά το τέλος της εξέτασης, ναι αυτό που δεν θα το δει κανείς, ναι αυτό που οι « ψευτο- κουλτουριάρηδες» θα το δώσουν για ανακύκλωση στη γειτονική αλυσίδα SUPER MARKET για να αυξήσει τα κέρδη της!!!] και όχι στο τετράδιο. Ξέρετε γιατί μα είναι απλό ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΓΡΑΦΤΕΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΣΑΝ ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΗΣ Κ.Ε.Π.Ε [ άλλος έγγραφε ΜΟΝΟ το εξεταζόμενο μάθημα όπως ήθελε, άλλος το εξεταζόμενο μάθημα και την ημερομηνία…. Και «ουκ έστι αριθμός αναγραφόμενων περιπτώσεων (με αποκλειστική ευθύνη της Σ.Ε.ΠΕ.Ε)

    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ «οι βλάκες είναι επικίνδυνοι» όταν τους δίνετε η δυνατότητα άσκησης εξουσίας ιδιαίτερα στα κατώτερα και μεσαία επίπεδα της διοικητικής ιεραρχίας ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ [σύμφωνα με την βιβλιογραφία … και ο Αλβέρτος έχει γράψει ένα σχετικό πόνημα] όλοι αυτοί είναι οι ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ για το τέλμα και την αποτυχία υλοποίησης των ΑΥΟΤΝΟΗΤΩΝ [των μικρών αλλά ουιαστικών]ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ στο χώρο της εκπαίδευσης.
    ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ....
    Φιλικά […]

    ReplyDelete
  2. Γιατί αναρτώνται στο διαδίκτυο τα θέματα των πανελλαδικών πριν τη λήξη της εξέτασης; Δεν θα ήταν καλύτερα μετά;

    ReplyDelete
  3. Anonymous2:13 pm

    Γιατί δίνονται στη δημοσιότητα τα θέματα πριν τελειώσει η εξέταση; Τι εξυπηρετεί αυτό;

    ReplyDelete
  4. Anonymous11:09 pm

    ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ "ΚΟΠΤΕΣ" ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΙΝΗΤΩΝ ΣΤΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ , ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ?

    "ΚΟΦΤΕΣ" ΤΩΝ ΜΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΚΟΝΑΚΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ?

    ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ/Α ΣΤΗΝ ΤΟΥΑΛΕΤΑ 7 ΚΑΙ 8 ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΤΟ 166?

    ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ

    ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΟΠΟΙΟΣ/Α ΠΙΑΝΕΤΑΙ ΜΕ ΣΚΟΝΑΚΙ "ΜΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ" ΟΤΙ ΜΗΔΕΝΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΓΡΑΠΤΟ ΤΟΥ/ΤΗΣ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ?

    ΑΥΤΑ... ΚΑΙ Ο ΝΟΩΝ ΝΟΗΤΩ

    ReplyDelete
  5. Anonymous11:18 pm

    Kαι ποιός είναι ο λόγος να αναρτώνται τα θέματα στην ιστοσελίδα του Παιδείας πριν την λήξη των εξετάσεων;

    ReplyDelete
  6. Anonymous2:13 pm

    ΠΟΙΟΣ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΕΞΕΤΑΣΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΙΧΑΝ ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ, ΜΗΠΩΣ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕς ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ

    ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΟΥΝ , ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΕΙ.

    ReplyDelete
  7. Anonymous2:17 pm

    ΚΥΡΙΕ ΓΕΝΙΚΕ ΤΟ ΨΑΡΙ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΒΡΩΜΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ [ΑΥΤΟ ΑΠΟΣΤΕΟΘΗΚΕ[...ΒΡΩΜΑΕΙ ΚΥΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΥΡΑ.....

    ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΡΑΤΣΑΣ ΨΑΡΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΗΝ ΠΛΑΝΕΨΑΝ ΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ

    Ο ΑΝΤΙΡΑΣΤΙΚΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ

    ReplyDelete
  8. Anonymous3:19 pm

    Προφανώς η δημοσίευση των θεμάτων πριν τη λήξη των εξετάσεων ήταν απαίτηση των ιδιοκτητών φροντιστηρίων, για ευνόητους λόγους που φέτος φάνηκαν. Μήπως θα έπρεπε το υπουργείο να μην εξυπηρετει τα συμφέροντα των φροντιστηρίων και να μην αναρτά τα θέματα καθώς και να φτιάξει ένα νομοθετικό πλαίσιο με αυστηρές κυρώσεις σε περιπτώσεις νοθείας των εξετάσεων. Μεχρι στιγμής δεν υπάρχει κάτι νομικά μεμπτό σε αυτό που έκανε ο ιδιοκτήτης του φροντιστηρίου. Μετά την αθώωση του από τα δικαστήρια (αν ποτέ παει) θα αναγκαστεί η πολιτεία να του ζητησει και συγγνώμη.

    ReplyDelete
  9. Anonymous1:19 am

    Νομίζω ότι ειναι ουτοπικό να πιστεύουμε εμείς που είμαστε στο τέλος της λίστας ή ακόμα και αυτοί που είναι ακόμα εκτός λίστας επειδή τα χαρτια τους δεν εχουν φτάσει ακόμα στο υπουργείο, ότι υπάρχει περίπτωση να διοριστούμε. Έτσι δεν είναι κε Υφυπουργέ; Καλό θα ήταν να μας ξεκαθαριστεί όμως, ώστε να κοιτάξουμε να φύγουμε έξω ή να κάνουμε κάτι άλλο.

    ReplyDelete
  10. Anonymous4:12 am

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
    ΜΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΑΠΛΗ,ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ, ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ... ΚΑΙ ΜΠΗΚΕ ΜΙΑ ΤΑΞΗ .... ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΣΟΒΑΡΑ ΥΠΟΨΗ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΝΤΙΜΩΝ, ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΠΑΣΧΙΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΜΑ....

    ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ

    ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΣΥΧΝΟΟΥΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΤΟ 166

    ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΤΩΝ ΑΥΤΟΝΟΗΤΩΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΕΣ ΤΟΥΣ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΕΝΤΙΜΟΥΣ

    Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ, ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ , ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΥΤΑ ΠΟ ΥΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΎΝΤΑΙ ... ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΤΕΛΜΑΤΟΣ


    ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΑΡΧΙΣΑΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΑΒΑΙΝΕΤΕ
    ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ Η ΑΡΧΗ

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  11. Anonymous5:31 am

    Το αδιάβλητο των εξετάσεων θεωρείται βέβαιο μέχρι την ανακοίνωση των θεμάτων από το Υπουργείο.
    Από κει και πέρα...
    Ρωτήστε τους επιτηρητές για τη συχνότητα "θέλω να πάω στην τουαλέτα", αλλά και για τις περιπτώσεις "συχνουρίας".
    Όταν είπα στο γιο μου για το "αδιάβλητο" χαμογέλασε λέγοντάς μου πόσο συχνά πηγαίνουν οι συμμαθητές του στην τουαλέτα.

    Το ζήτημα δεν είναι αυτό. Προφανώς οι μέτριοι και χειρότεροι μαθητές ελπίζουν σε τέτοιες μεθοδεύσεις με αβέβαιο αποτέλεσμα.

    Το ζήτημα είναι η ακριβής και επαρκής διατύοπωση των θεμάτων.
    Υπάρχουν παραδείγματα (μαθηματικά γενικής παιδείας ερωτήσεις σωστού λάθους) όπου κάποιες διατυπώσεις είναι απαράδεκτες ή ελλιπείς.
    Ο καλός μαθητής εντοπίζει τα "κενά" της διατύπωσης και απντάει "σωστό, με την προύπόθεση...". Πώς αντιμετωπίζει ο βαθμολογητής μια τέτοια περίπτωση;
    Γ.Χ.

    ReplyDelete
  12. Anonymous2:57 pm

    H ΑΠΟΜΥΘΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΓΙΑ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΙΣ ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΟΔΗΓΙΑ

    Και ξαφνικά τα «λαμόγια» ή οι «βλάκες» της εκπαίδευσης σκέφτηκαν να μην γράφουν όλα τα ονόματα των εξερχόμενων για «πι- πι» τους

    Ο περίεργος στο διάδρομο επιτηρητής που εκτός των άλλων γνωρίζει και στατιστική και είναι και πειραματικός αναφορικά ως προς τα ερευνητικά ενδιαφέροντά του στο γνωστικό αντικείμενο του βασικού του πτυχίου ΡΩΤΗΣΕ τον μαθητή που συνόδευε προς «πι-πι» του αν του πήραν το όνομα.
    Ο μαθητής ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΤΗΚΕ και απάντησε ΟΤΙ ΔΙΝΟΥΝ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΟΣΟΙ ΕΚ ΤΩΝ ΕΞΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΕΧΟΥΝ ΔΗΛΩΣΕΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΑΦΗΣΕΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥΣ !!!!!

    ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Ο μαθητής πρέπει να κοπεί λόγω βλακείας!!!!!
    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΕΛΑ ΝΑ ΔΕΙΣ
    Ο μαθητής πήγε και ενημέρωσε την επιτηρήτρια
    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΠΕΣΕ ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΤΗΣ ΑΡΚΟΥΔΑΣ
    Η Επιτηρήτρια δεν προλάβαινε να μπαινοβγαίνει προς «πι-πι» της στην τουαλέτα
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΚΑ – ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ
    Η ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΥΤΟΝΟΗΤΩΝ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΑΠΟΔΙΔΕΙ
    ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ

    Στο εξεταστικό κέντρο είχε πέσει θλίψη μεγάλη … και κατήφεια….

    ΔΕΝ ΣΑΣ ΛΕΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΟΥΝ ΟΙ μαθητοπατέρες και μαθητομητερες σε αγωνία επειδή οι εξετάσεις ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΑΚΟΜΑ και δεν επιτρέπεται να ξεψαρώσουν ….. όλοι/ες αυτοί/ες που ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ ΤΟ ΤΕΛΜΑ ΩΣ ΤΟ ΑΛΛΟΘΙ ΜΙΑΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΞΕΦΤΙΛΙΣΕΙ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ .

    ReplyDelete
  13. Anonymous8:48 am

    Γιατί δεν τις καταργείτε επιτέλους (τις εξετάσεις)?

    Άλλος με συχνουρία, άλλος αξιοποιεί την κινητή τηλεφωνία, άλλος με "δυσλεξία", ο άλλος αθλητής, ό άλλος με "κινητικά προβλήματα", ο άλλος με 10%, ο άλλος εκ Γερμανίας, ο άλλος από Εσπερινό, ο άλλος...

    Αφού έτσι κι αλλιώς όλοι μπαίνουν κάπου από τους υποψήφιους που θα γράψουν "κάτι" και γενική βάση εισαγωγής δεν υφίσταται, ποιος ο λόγος ύπαρξης των εξετάσεων?
    Για τα κεράσματα των γονέων?

    ReplyDelete
  14. Anonymous10:46 am

    ΑΕΧΙΣΑΝ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΟΥΝ
    ΔΕΝ ΓΩΝΡΙΧΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝΝ "ΧΕΣΜΕΝΗ" ΤΗ ΦΩΛΙΑ ΤΟΥΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΡΙΕΤΙΑ

    ΕΔΩ ΙΣΧΥΕΙ Η ΛΑΪΚΗ ΣΟΦΙΑ, "Η ΣΙΩΠΗ ΕΙΝΑΙ ΧΡΥΣΟΣ"

    ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΖΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΤΗΝ ΠΕΙΟΔΟ ΠΡΙΝ ΤΗ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ... ΔΕΝ ΧΑΜΠΑΡΙΑΖΟΥΝ .... ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙΞΕΙ ΑΛΛΩΣΤΕ

    ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΑΡΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΣΗ ΖΩΗΣ , ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ....

    ΑΥΤΑ ΑΣ ΣΥΝΕΛΘΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΑΛΑΣΟΥΝ ...
    ...ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΛΟΛΥ ΚΥΡ΄ΕΛΕΗΣΟΝ ΤΟ ΒΑΡΙΕΤΑΙ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΑΣ.....

    ΣΗΜ: ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΑΡΓΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ... ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΘΕΤΙΚΑ..... ΑΛΛΑ ΚΑΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ/ΤΙΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΝ....

    ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΝΕΛΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗς ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ή ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΞΙΜΑΛΙΣΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.

    ...ας κάνουμε το άλμα πιο γρήγορα από τη φθορά.

    ReplyDelete
  15. Anonymous11:00 am

    Κύριε υφυπουργέ,
    σας κοινοποιώ τις απόψεις μου επειδή νομίζω ότι μόνο εσεις θα με καταλάβετε. Άρχισαν οι διαδικασίες επιλογήε των σχολικών συμβούλων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και άρχισαν να δημοσιοποιούνται στοιχεία στατιστικά και μη που αφορούν τους υπψήφιους.
    Κάποιος αιρετός νομίω που θα μας κρίνει έδωσε στη δημοσιότητα στοιχεία που αφορούν τη συγγραφική επίδοση των υποψηφίων.
    Θα ήθελα να κάνω μια παρατήρηση στη διαπίστωση του αιρετού για το δήθεν υψηλό επίπεδο τωνυποψηφίων με βάση τις συγγεαφικές τους επιδόσεις

    Γνωρίετε ότι τα περισσότερα βιβλία των υποψηφίων είναι λυδάρια στο μάθημα της ειδικότητάς τους καιεπιδιώκουν την εκλογή τους για να συνεχίσουν το θεάρεσο έργο των κατ΄οικον φροντιστηριακών μαθημάτων εξαργυρόνοντας τον τ΄τιλο του "συμβούλου" , μέχρι τώρα εξαργύρωναν τον τίτλο του Διευθυντή.
    Η σαπίλα έχει διασπαρεί και όζει η ατμάσοφαιρα.
    ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ?
    Υποψήφιος που σκεφτεται να αποσύρει την υποψηφιότητά του όχι γιατί δεν έχει πιθανόυηυες να επιλεγεί, αλλά δεν μπορεί να αποτελέσει το άλλοθι μιας συνεχιζόμενης φαρσοκωμωδίας.

    ReplyDelete
  16. Anonymous11:47 am

    Οι Πανελλαδικές είναι σε πολλές περιπτώσεις διαβλητές.
    1]Στις τουαλέτες γίνεται "πάρτυ" αντιγραφής. Το "σκονάκι - μικρογραφία " του ΑΟΔΕ με αξία 1,5 ευρώ ήταν πάλι best seller!!
    2]Σε πολλές περιπτώσεις οι επιτηρητές κάνουν τα στραβά μάτια.
    Ειδικά σε σχολεία με μικρό αριθμό μαθητών. Είναι ακατανόητο κάθε σχολείο να είναι εξεταστικό κέντρο.
    Η λύση είναι μία: θέματα με ανοιχτά βιβλία. Το σημερινό σύστημα είναι τερατούργημα που έπρεπε να έχει καταργηθεί χθές

    ReplyDelete
  17. Anonymous1:36 pm

    οι χοντροί/ες [ευτραφείς] {ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ] είναι και καλοί/ες και έντιμοι/ες. ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΩΣ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΧΑΑΛΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, κρίμα... κρίμα...

    ReplyDelete
  18. Anonymous4:54 am

    [ΜΕΡΟΣ Α]

    [Η … σοφία… ΠΑ.ΣΟ.Κ. που αρνείται την όποια αποδόμηση]

    Οι Πανελλήνιες Εξετάσεις είναι ο μόνος θεσμός που έχει σχεδιαστεί και υλοποιείται, ως διαδικασία, με σχολαστικότητα και επομένως ΑΔΙΑΒΛΗΤΟΣ.

    Είναι και ο μόνος θεσμός που κατά τεκμήριο διακρίνεται για την ακεραιότητα του η κορυφή της διοικητικής ιεραρχίας και πολιτικής ηγεσίας [Σπάνιο- μοναδικό φαινόμενο στα όσα μας συμβαίνουν]

    Είναι όμως και ο μόνος θεσμός που γίνονται προσπάθειες απαξίωσής του από τους συμμετέχοντες στη διεξαγωγή τους στο επίπεδο της σχολικής μονάδας [εξεταστικού κέντρου].

    Εκεί παρατηρεί κανείς όσα και πολύ σωστά αναφέρουν οι σχολιαστές της ανάρτησής σας.

    ΓΙΑΤΙ
    • για τα στραβά μάτια μέσα στα αίθουσες και τις τουαλέτες

    • για τη μη τήρηση των οδηγιών αναφορικά ως προς την ομοιομορφία που πρέπει να έχουν τα γραπτά σε σχέση με «σημάδια» που μπορούν να αξιοποιηθούν πριν τα γραπτά καταλήξουν στα κέντρα διόρθωσης


    • για τις «ανοχές» στα κέντρα διόρθωσης των γραπτών αναφορικά με την απόκρυψη της βαθμολογίας του πρώτου βαθμολογητή , με μοναδικό στόχο να περιοριστούν οι διαφορές στη βαθμολόγηση κα κατά συνέπεια το «κύρος» των διορθωτών

    • για το επίπεδο της σχολαστικότητας των Λυκειακών Επιτροπών Πανελληνίων Εξετάσεων, Επιτηρητών που έχουν χάσει κάθε μέτρο σε σχέση με αυτό που χαρακτηρίζεται ως παιδαγωγική αντιμετώπιση των υποψηφίων.


    • για τα στελέχη της εκπαίδευσης που επιλέγουν τις Λ.Ε.Π.Ε, τους επιτηρητές και τους διορθωτές που θυμίζει την εποχή και τις πρακτικές «μαυρογιαλούρου»

    • για… για… για…


    • ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΦΗΣΑΜΕ τις περιπτώσεις εκείνες που συνειδητά γίνονται προσπάθειες ΔΟΛΙΕΥΣΗΣ του αδιάβλητου των εξετάσεων με τη συμμετοχή ΟΛΩΝ εκείνων που επιδιώκουν να πουλήσουν ΕΚΔΟΥΛΕΥΣΗ [με όποια ερμηνεία μπορεί να δώσει ο κάθε «κακόπιστος»]

    ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η Κεντρική Επιτροπή Πανελληνίων Εξετάσεων και η Πολιτική Ηγεσία του Υ.Π.Δ.Μ.Θ.

    ReplyDelete
  19. Anonymous4:55 am

    [ΜΕΡΟΣ Β]

    [Η … σοφία… ΠΑ.ΣΟ.Κ. επιμένει και προτείνει]


    Θα περιμέναμε οι Σύλλογοι Διδασκόντων των Σχολικών Μονάδων, οι Σύλλογοι Γονέων ,οι ΕΛΜΕ και η ΟΛΜΕ να πρωτοστατήσουν στη διαδικασία προφύλαξης του αδιάβλητου της διαδικασίας διεξαγωγής των Πανελληνίων Εξετάσεων και να μην :

    • Επιτρέπουν να συμβαίνουν όσα επισημαίνονται παραπάνω

    • Ξεκινάει η διαδικασία των εξετάσεων αν δεν λειτουργεί το σύστημα απενεργοποίησης των κινητών [γιατί κάτι τέτοια διαπίστωσε ο Νιόνιος (ο Διονύσης Σαββόπουλος , για όσους δεν κατάλαβαν, και είπε-ξείπε για το θέμα των οικονομικών μεταναστών. Στην περίπτωση των Πανελληνίων Εξετάσεων ( διάβαζε φαινόμενο τουαλέτας) θα πρότεινε ΚΑΜΕΡΕΣ ΣΤΙΣ ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ , πρόταση που αποκηρύσσουμε με όση δημοκρατική δύναμη μας έχει απομείνει και επειδή έχουμε συνεισφέρει στη θεσμοθέτηση των ανεξάρτητων αρχών. ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΕΘΕΙΜΕΝΟΙ ΝΑ ΠΟΥME mea culpa

    ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΑΦΥΛΑΞΟΥΝ ΤΟ ΚΥΡΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΔΙΩΚΟΜΕΝΗ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΜΑΥΡΩΣΗ ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΡΈΠΕΙΑΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

    Επειδή δυστυχώς πάψαμε να είμαστε ρομαντικοί και ευαίσθητοι, το κατόρθωσαν και αυτό όσοι μας ευνούχισαν την ιδεολογία μας αναφορικά με τη συνιστώσα που σχετίζεται με στάσεις ζωής ΚΑΙ προσγειωθήκαμε ανώμαλα σε μια πραγματικότητα που πραγματικά μας ισοπεδώνει ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ

    • Οι μαθητές να δίνουν εξετάσεις σε εξεταστικά κέντρα που να μην είναι to σχολείο τους η σχολείο της περιοχής κοντά στη μόνιμη κατοικία τους (κάτι που εφαρμόζεται εύκολα στα αστικά κέντα και αντιμετωπίζεται με άλλα μέτρα σε επαρχιακές μικροκοινωνίες και

    • Οι επιτηρητές και τα μέλη των ΛΕΠΕ να προέρχονται από Δ/νσεις και Γραφεία που δεν ανήκουν τα σχολεία που υπηρετούν ή είναι οι οργανικές τους θέσεις.

    ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ «ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕ» ότι οι προτάσεις είναι αντιπαιδαγωγικού χαρακτήρα ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ που δώσαμε σε τέτοιες συνθήκες ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ μάθαμε και να είμαστε και ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ και ΕΝΤΙΜΟΙ και γίναμε ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ για να αντέχουμε στα «καψόνια» που εφαρμόζουν οι ΕΡΑΣΤΕΣ της διαιώνισης του τέλματος στην εκπαίδευση και όχι μόνο.

    ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ ΝΑ ΕΠΙΚΑΛΕΣΘΕΙΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ και ΝΟΘΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ γιατί ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΜΕ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΕΥΝΟΥΧΙΣΕΙ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΟΡΑΜΑΤΙΖΌΜΑΣΤΕ, ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΝΟΗΤΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ αυτών που πολύ απλά διετύπωνε με όλη την αγνότητα – αφέλεια διέθετε ο[η] δάσκαλος[α] της δεκαετίας του 50-60 και ήταν αποδεκτή από τους γονείς μας.

    ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟΥΣ ή ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΤΟΙΜΗ ΚΑΙ ΤΗ ΣΧΕΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ …..ΟΠΩΣ έχουμε έτοιμες και τις σχετικές επιστημονικές και παιδαγωγικές προσεγγίσεις για πολλούς από τους προτείνοντες στο ΥΠΔΜΘ σας.

    ΓΙΑΤΙ οι εραστές των ΑΥΤΟΝΟΗΤΩΝ πιστεύουν και προτείνουν
    «να κάνουμε το άλμα πιο γρήγορα από τη φθορά» [σοφία ΠΑ.ΣΟ.Κ.]

    ReplyDelete
  20. Anonymous4:42 am

    Γέμισαν τα παιδαγωγικά και άλλα τμήματα με "δυσλεκτικές" κορασίδες?
    Ισχύει ή όχι? Ελπίζω να μην ισχύει.

    Αν ισχύει αυτές θα διοριστούν σε 4 χρονάκια για να διδάξουν ήθος και ακεραιότητα στα παιδάκια?

    ReplyDelete
  21. Anonymous12:21 pm

    ΤΟ ΑΔΙΑΒΛΗΤΟ ΤΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ

    Δύο μέτρα και δύο σταθμά
    Πλήρης σύγχυση ή κινήσεις σκοπιμοτήτων

    ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ

    ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ :«πό «κόσκινο» τα Μεταπτυχιακά των εκπαιδευτικών -Από τους 1103 κατόχους Μ.Σ. μόνο 135 κατέθεσαν αιτήσεις για Σχολικοί Σύμβουλοι-ΤΙ ΣΥΖΗΤΗΣΕ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ Ε.Σ.Σ.» ΘΑ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΤΙΤΛΟΥ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ Η ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ.

    ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΠΕ & ΔΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

    Η ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΟΥ ΥΠΔΜΘ: «….6. Πτυχίο, προπτυχιακό ή μεταπτυχιακό δίπλωμα ή διδακτορικό δίπλωμα οποιουδήποτε αναγνωρισμένου ιδρύματος τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της αλλοδαπής θεωρείται αποδεικτικό άριστης γνώσης της γλώσσας.» ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ & ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΛΛΑ ΑΡΙΣΤΑ ΤΗΝ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ

    Δηλαδή ύποπτοι ΜΟΝΟ οι υποψήφιοι σχολικοί σύμβουλοι , οι υπόψηφιοι διευθυντές λευκές περιστερές
    ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ ή
    ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ή
    ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ




    Διαλέγετε και παίρνετε…………………………

    ReplyDelete
  22. Anonymous3:41 pm

    Γιατί αναρτώνται στο διαδίκτυο τα θέματα των πανελλαδικών πριν τη λήξη της εξέτασης(1), και μάλιστα από τις 09.30;

    Είναι, ως ένα βαθμό, κατανοητή η ανάγκη για έγκαιρες απαντήσεις στα θέματα από τους κάθε είδους εμπλεκόμενους. Όμως, μείζον είναι το επιζητούμενο αδιάβλητο, και αυτό δεν μπορεί να υποσκελίζεται από το έλασσον. Αρκεί ο χρόνος, μετά τη λήξη των εξετάσεων, για μια πρώτη δημοσίευση των λύσεων, στις 14.00. Και εκεί μπορεί να εξαντλείται όλη η αυστηρότητα στις επιτροπές και στους επιτηρητές, και όχι στο αν μπορούν να σταδιοδρομήσουν παραβιάζοντας την ιδιωτικότητα που προϋποθέτουν οι αναπόφευκτες φυσικές ανάγκες των υποψηφίων. Χωρίς να παραγνωρίζονται οι παραληφθείσες σχετικές παθογένειες και ευθύνες, -μέσα στο σημερινό ταχύτατα αλληλεπιδραστικό (και προφανώς νόμιμο) τεχνολογικό πλαίσιο, και με δεδομένο το ηλεκτρονικό ανοχύρωτο των εξεταστικών κέντρων- η τρέχουσα ορθρινή ψηφιακή διευκόλυνση του ΥΠΒΔΜθ, πέρα από εξωλογική, αντιπολιτική και ανοικονόμητη (για το δημόσιο συμφέρον) είναι, για την τρέχουσα υπόθεση, η πρώτη νομικά ελεγκταία κατάσταση.

    (1)Aς δανειστώ και το: Είναι πράγματι η ζωή , ψυχρή , ψαρίσια.

    ReplyDelete
  23. Anonymous11:09 pm

    ΠΟΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ

    ΑΠΛΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΤΑΙ Η ΩΡΑ ΕΙΣΟΔΟΥ ΚΑΙ ΕΠΑΝΟΔΟΥ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ

    ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ Η ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ "ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ" ΤΑΥΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ή ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥ ΣΚΟΝΑΚΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΩΣΗΣ ΤΟΥ "ΠΙ-ΠΙ" ΜΑΣ

    ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕ ΤΗΝ ΒΙΝΤΕΟΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ΤΟΥ "ΠΙ-ΠΙ"

    είναι πράγματι η ΖΩΗ ΚΑΙ ΨΥΧΡΗ ΚΑΙ ΨΑΡΙΣΙΑ

    ReplyDelete
  24. Anonymous1:48 pm

    ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΔΕ
    ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΔΕ
    ΚΙΝΤΗΡΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
    ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΤΑΙ Η ΣΧΕΤΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ
    ΚΑΙ ΑΝ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΤΟ ΠΙΛΟΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΑ ΥΠΟΛΕΙΠΕΤΑΙ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΘΗΚΑΝ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΤΥΧΕΙ Η ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΕΣΠΑ
    Η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ
    ΣΑΝ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΛΙΓΑΚΙ
    ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΙΟΙ ΔΗΛΩΣΑΝ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑΝ ΜΕΣΟ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
    ΟΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΟΣΟΝ
    ΟΙ ΜΑΘΗΤΟΠΑΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΟΜΗΤΕΡΕΣ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΣΑΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ή ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΣΤΗ ΔΟΛΙΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
    ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΙΜΟΥ ΤΗΣ ΕΕ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑΞΙΔΑΚΙΑ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΝΨΡΙΖΟΥΝ ΟΧΙ ΑΓΓΛΙΚΑ ΑΛΛΑ ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΛΑΤΙΝΙΚΟΥ ΑΛΦΑΒΗΤΟΥ ...

    ReplyDelete