Η κοινή υπουργική απόφαση είναι εδώ.
ΥΓ. Οπως θα δουν οι ενδιαφερόμενοι, υπάρχει μια σημαντική "διόρθωση" σε σχέση με πέρυσι.
Friday, May 06, 2011
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
η «ελληνικη πραγματικοτητα» υπαρχει μονο στο μυαλο εκεινων που δεν μπορεσαν (ή δεν ηθελαν;) ποτε να ξεφυγουν απο αυτην
Με σχόλια και παρατηρήσεις. Περισσότερα στην Ιστοσελίδα μου ως Υφυπουργού, στην Προσωπική Ιστοσελίδα και στο Προσωπικό Blog (Αγγλικά).
Κ. Πανάρετε, ποια είναι η "διόρθωση"; Βλέπω ότι δεν υπάρχει αποζημίωση για επιτροπή μηχανογραφικών ΓΕΛ και ΕΠΑΛ. Υπάρχει κάτι άλλο;
ReplyDeleteΜε την ευκαιρία των αποζημιώσεων θυμήθηκα τις διεκδικούμενες αναδρομικές αποζημιώσεις των βουλευτών μας.
ReplyDeleteΕπειδή στους προεκλογικούς τους λόγους εκδήλωναν παντοιοτρόπως το αμέριστο ενδιαφέρον τους για την κοινωνική πρόοδο και το καλό του τόπου, έστω και την ύστατη αυτή στιγμή να ικανοποιήσουν τα επαγγελλόμενα τους, δηλώνοντας ότι τα διεκδικούμενα ποσά θα τα προσφέρουν υπέρ του προϋπολογισμού της Παιδείας.
Γ.Χ.
ΥΣ1. Δεν ξέρουμε τι θα δουν και θα διαπιστώσουν οι ενδιαφερόμενοι σε σχέση με πέρυσι.ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΙΑΦΕΡΕΙ
ReplyDeleteΈκείνο που έπρεπε να γίνει εκ μέρους του ΥΠΔΜΘ και να είχε προταθεί και από τις συνδικαλιστικές οργανώσεις για πολλούς λόγους αλλά και για λόγους ίσης μεταχείρισης των εκπαιδευτικών είναι:
ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΑΜΟΙΒΕΣ ΤΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ, ΑΛΛΑ ΟΣΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΣΟΝΤΑΙ ΑΠΌ ΑΛΛΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ 30.6.2011
ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΜΟΙΒΟΜΕΝΟΙ ΕΠΙΤΗΡΗΤΕΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΘΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΌΣ ΝΑ ΑΛΑΛΑΒΕΙ ΜΙΑ [1] ΕΠΙΤΗΡΗΣΗ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΓΙΑ ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ ΩΡΕΣ [4] ΣΤΟ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ , ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΠΑΕΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΊΟ ΤΟΥ
ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ
ΤΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ
ΤΑ ΟΣΑ ΘΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΧΑΜΕΝΟ ΚΥΡΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΕΥΤΙΚΩΝ ως ΔΥ [ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΔΙΚΑ]
ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΤΕΤΟΙΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ
ΝΑ ΔΙΕΚΙΚΟΥΜΕ, ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΙ...
ΥΣ2. Βέβαια εσείς στο ΥΠΜΘ δίκιο έχετε επειδή σε μια τέτοια περίπτωση κάποιοι θα επιχειρούσαν να τινάξουν στον αέρα τις εξετάσεις
ΥΣ3. ....ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΣΕ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ , ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ .... ΚΑΙ Η ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΘΑ ΣΤΕΚΟΤΑΝ "ΕΥΛΑΒΙΚΑ" ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ... ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΦΑΝΤΑΣΙΑ .....
[σοφία ΠΑΣΟΚ]
Κ. Πανάρετε.
ReplyDeleteΕπειδή τα στοιχεία που ζητάτε από τις διοικήσεις για τους συγγενείς έκτακτους εκπαιδευτικούς στα ΤΕΙ και στα Πανεπιστήμια, μπορεί να μην είναι ακριβή, καλό θα ήταν να τα δημοσιεύσετε για να τα δούν κι αυτοί που, σε κάθε ίδρυμα, ξέρουν πρόσωπα και πράγματα και να τσεκάρουν την αλήθεια. Εκτός κι αν υπάρχει άλλος τρόπος να ελέγξετε την αλήθεια των στοιχείων που θα σας δώσουν οι διοικήσεις.
ο/η 4:27 AM αιθεροβάμων, ρομαντικός/η και γι΄αυτό στο περιθώριο και από τους απο εδώ και από τους από εκεί . Επικίνδυνη/ος για όσους πραγματικά καταβάλουν "φιλότιμες προσπάθιες" για τη ΔΙΑΙΩΝΙΣΗ ΤΟΥ ΤΕΛΜΑΤΟΣ.
ReplyDeleteΚαλά τα λέει ο/η @4:27 AM
ReplyDeleteΠοιος έχει αντίρρηση για τις διαπιστώσεις του/της @7:25 AM
Αλλά επειδή είμαστε πρακτικοί άνθρωποι, αν αποδεχόμαστε την παραπάνω πρόταση θα μπορούσε να δοθεί ολόκληρο το επίδομα αδείας σε όλους τους εκπαιδευτικούς [μια απλή διαίρεση για την επιβεβαίωση του λόγου το αληθές (συνολική δαπάνη /αριθμός εκπαιδευτικών ΔΕ)
Και άλλες τέτοιες στοχευόμενες ενέργειες θα μπορούσαν να γίνουν , και έτσι θα μπορούσε να μη χαθεί η αγοραστική δύναμη των εκπαιδευτικών, να τονωθεί η αγορά και βέβαια αν «σουλουπώναμε» όλες τις δαπάνες [προγράμματα μαϊμού και αναψυχής, δαπάνες άνευ προγραμματισμού και ουσίας από τις σχολικές επιτροπές, επαναπροσδιορισμός δαπανών για υποδομές που ποτέ δεν χρησιμοποιούνται και επιμορφώσεων όπου ο καθένας λέει τον ΄πόνο του]
ΞΕΡΕΤΕ εσείς εκεί στο ΥΠΔΜΘ τι θαύματα θα μπορούσαν να γίνουν ….
…. Το ξέρετε βέβαια …. Αλλά …..το ξέρουν και οι συνδικαλιστικές ηγεσίες των εκπαιδευτικών … αλλά περί άλλων τυρβάζουν …. Γιατί αν είχαν την τόλμη να προτείνουν τέτοιες λύσεις … εσείς του ΥΠΔΜΘ δεν θα είχατε το όποιο επιχείρημα άρνησης….. Ο ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ .. αλλά συνήθως σε προτάσεις που ενισχύουν πολιτικές ουσίας…. Δεν απάντά κανείς… γιατί λείπουν τα επιχειρήματα και το τέλμα διαιωνίζεται ….
Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ
Πάντως υπάρχουν και οι ρεαλιστές που επιδιώκουν το ΑΔΥΝΑΤΟ δηλαδή ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ….. για να μην υπερβάλουμε […]
"Anonymous said...
ReplyDeleteΥΣ1. Δεν ξέρουμε τι θα δουν και θα διαπιστώσουν οι ενδιαφερόμενοι σε σχέση με πέρυσι.ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΙΑΦΕΡΕΙ"
Ωραία κοινωνία... Αν ενδιαφέρει καθέναν να κάνει μόνο τη δουλειά του σωθήκαμε!
Kύριε Πανάρετε και αγαπητοί αναγνώστες,
ReplyDeleteΘα με συγχωρέσετε που αλλάζω λίγο το θέμα της συζήτησης αλλά δε βλέπω άλλο τρόπο εύκολης επικοινωνίας με την πολιτική ηγεσία.
Κ. υφυπουργέ, έχετε πει ότι μέχρι το καλοκαίρι θα βγούνε τα αποτελέσματα για το πρόγραμμα ’Θαλής’ αλλά και για το πρόγραμμα των μεταδιδακτόρων. Για το τελευταίο, εννοείτε τα αποτελέσματα της Α ή και της Β φάσης? Αν εννοείτε την Α, σημαίνει ότι η Β θα πιάσει φθινόπωρο και ’βλέπουμε (ίσως και το 2012?)'? Aν εννοείτε τη Β φάση βέβαια, αυτό σημαίνει ότι τα αποτελέσματα της Α φάσης πρέπει να βγούνε... άμεσα!
Θα παρακαλούσα για μια απάντηση, καθώς καλούμε στα τηλέφωνα που αναγράφονται στην προκήρυξη των μεταδιδακτόρων, ωστόσο οι υπάλληλοι δηλώνουν πλήρη άγνοια...
Σας ευχαριστώ, πιστεύω πως καταλαβαίνετε κι εσείς πως ορισμένοι νέοι ερευνητές πρέπει να ’προγραμματίσουν το μέλλον τους’... Έστω στο ’περίπου’...
@3:19 AM, Άνδρέα η έννοια του ΥΣ1 παραπέμπει στην ξεκάθαρη πρόταση που διατυπώννεται.
ReplyDeleteΠΡΑΓΜΑΤΙ ΩΡΑΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ο καθένας προσπαθεί με πλάγιους συνήθως τρόπους να συμμετέχει στην διαδικασία των εξετάσεων για 100 ΕΥΡΩ, για μια δουλειά για την οποία οι εκπαιδευτικοί έπρεπε να την θεωρούν υποχρέωσή τους.
ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ .
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΩΘΗΚΑΜΕ!!!!
ΥΣΤ4. Άλλωστε μέχρι την 30.6.2011 στα σχολεία πηγαίνουν μόνο όσοι είναι επιτηρητές ή εισηγητές εξετάσεων
ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ
ΠΡΟΤΑΣΗ: Επειδή δεν ενδιαφέρει καθένα να κάνει μόνο τη δουλειά του.
ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΧΤΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Κύριε υφυπουργέ , κατά τη διάρκεια των γενικών εξετάσεων έξω από το σχολείο – εξεταστικό κέντρο συγκεντρώνονται μαθητές, κατ΄ όνομα, και φωνασκούν και δεν αφήνουν τα παιδιά μας να γράψουν. Αυτά διαμαρτύρονται αλλά δεν γίνεται τίποτε, η επιτροπή απλά λέει στους ταραξίες που κάνουν χαβαλέ να φύγουν , αλλά αυτοί τους κάνουν πλάκα. Ο αστυνομικός αντί να είναι στην είσοδο του εξεταστικού κέντρου , στην πόρτα της αυλής δηλαδή , πίνει το καφεδάκι του μέσα στο σχολείο. Μήπως πληρώνεται για να κάνει κάτι και σε τελευταία ανάλυση να φωνάξει και το 100. Λίγος σεβασμός στα παιδιά που κρίνεται το μέλλον τους δεν βλάπτει.
ReplyDeleteΤο ξέρουμε ότι δεν φταίτε εσείς αλλά πρέπει να δώσετε σχετικές οδηγίες στις εξεταστικές επιτροπές και σε τελευταία ανάλυση ας φωνάξουν οι καθηγητές το 100 αφού δεν το κάνει ο αστυφύλακας, και μετά διαμαρτύρεται η αστυνομία για παράπονα των πολιτών περί συνειδητής απραξίας.
Ένας γονιός που σας παρακαλεί να επέμβετε.
Σας ευχαριστώ για την ανταπόκρισή σας
Παρακαλώ να μου δώσετε στοιχεία.
ReplyDeleteΔιαβάζουμε στα έντυπα με τα θέματα των Πανελληνίων Εξετάσεων την αυστηρή Οδηγία (για τους εξεταζόμενους)
ReplyDelete«……
2. Να γράψετε το ονοματεπώνυμό σας στο πάνω μέρος των φωτοαντίγράφων αμέσως μόλις σας παραδοθούν .ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΤΕ καμιά άλλη σημείωση….»
ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ότι την ΟΔΗΓΙΑ αυτή η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών, των επιτηρητων με την πλήρη ανοχή των επιτροπών των εξεταστικών κέντρων την γράφουν «στα παλαιότερα των υποδημάτων τους» ή την υλοποιούν κατά την παράδοση των γραπτών. [σβήνουν ότι έουν γράψει και γράφουν το όνομά τους]!!!!
Είναι δύσκολο να επιβάλλουν την υλοποίηση της οδηγίας οι ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΤΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΏΝ ΚΈΝΤΡΩΝ ? … ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ??? ….. και απαξιώνουν τις παρατηρήσεις επιτηρητών που είναι σχολαστικοί …. για ευνόητους λόγους …. ΚΑΙ Ο ΝΟΏΝ ΝΟΉΤΩ……
ΙΣΩΣ Η ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΥΝΕΤΙΣΕΙ ….. τους "αφελείς" και ΟΧΙ ΜΟΝΟ…
Όταν το μέτρο της ΕΝΤΡΟΠΙΑΣ [σήμερα παρεμπιπτόντως εξεταζόμενο μάθημα ήταν η ΦΥΣΙΚΗ] αυξάνει δηλαδή η ΑΤΑΞΙΑ του συστήματος τότε κάποιοι επιδιώκουν συνειδητά την απαξίωση της διαδικασίας των Πανελλαδικών Εξετάσεων και συμβάλουν στη διαβλητότητά τους αναφορικά με τη ΜΗ ΠΙΣΤΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ των οδηγιών της Κεντρικής Επιτροπής των Εξετάσεων.
ReplyDeleteΤΟ ΘΕΜΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΟΒΑΡΟ ΟΤΑΝ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΕΣ ΠΑΡΑΛΗΨΕΙΣ ΣΤΙΣ Σχολικές Επιτροπές των Εξετάσεων οι οποίες «ποιούν την νύσσα (κοινώς την πάπια)» [σήμερα παρεμπιπτόντως εξεταζόμενο μάθημα ήταν και τα ΑΡΧΑΙΑ] και τις καλύπτουν επειδή έτσι έχουν εκ των προτέρων αποφασίσει «οι κλίκες των χωρίς προσόντα στελεχών της εκπαίδευσης σε επίπεδο σχολικής μονάδας. .ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΠΟΛΛΟΙ
ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: τέτοιες επισημάνσεις ανησυχούν κάποιους/ες και αυξάνεται η ΕΝΘΑΛΠΙΑ του συστήματος ΔΗΛΑΔΗ η ΗΣΥΧΙΑ. ΄Ετσι χαλάνε τα σχέδια όσων προσβλέπουν σε κάτι από τη ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΤΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ …..
@12:17 PM ΤΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΚΑΝΕ ΤΙΣ ΣΩΣΤΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΟΥ ΤΙΜΟΥΝ ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ ΠΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΝ , ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ , ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕ ΩΣΑΥΤΩΣ.
ReplyDeleteΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΣΣ ΦΑΝΕΡΑ , ΜΕ ΑΙΣΘΗΜΑ ΕΥΘΥΝΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΙΣΧΥΟΝΤΑ
ΝΑ ΑΝΤΙΙΔΡΟΥΣΑΝ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ Η ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΙΕΡΑΡΧΙΑ, ΠΟΛΛΑ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΝΟΗΤΩΝ.