Η ανακοίνωση είναι εδώ.
Η ανακοίνωση στα Αγγλικά για τους αλλοδαπούς υποψηφίους εδώ.
Τα αποτελέσματα εδώ.
Wednesday, June 01, 2011
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
η «ελληνικη πραγματικοτητα» υπαρχει μονο στο μυαλο εκεινων που δεν μπορεσαν (ή δεν ηθελαν;) ποτε να ξεφυγουν απο αυτην
Με σχόλια και παρατηρήσεις. Περισσότερα στην Ιστοσελίδα μου ως Υφυπουργού, στην Προσωπική Ιστοσελίδα και στο Προσωπικό Blog (Αγγλικά).
Μήπως υπάρχει κάποιο λάθος στον πίνακα των αποτελεσμάτων που αναρτήθηκε? Όλα τα ονόματα που αναφέρονται θα χρηματοδοτηθούν?
ReplyDeleteΠαρατηρώ για παράδειγμα ότι στην υποπεριοχή "PE9" παρουσιάζονται 23 προτάσεις με αύξοντα αριθμό "κωδικού πρότασης", αλλά από αυτές θα χρηματοδοτηθούν μόνοι οι 4 σύμφωνα με τον Πίνακα 1 της Ανακοίνωσης...
Πώς μπορούμε να καταλάβουμε ποιές είναι αυτές οι 4?
Ευχαριστουμε για την ανακοινωση.
ReplyDeleteΠαντως για μια ρεαλιστικη υλοποιηση τους, ισως πρεπει να επαναεξεταστει η ρητρα οπου απαγορευεται στον μεταδιδακτορικο να εχει αλλη εξαρτημενη σχεση εργασιας εκτος απο αυτο το εργο. Τετοιες απαγορευσεις δεν υπηρχαν στο FP5, FP6 ουτε τωρα στο FP7 η το ERC.
Ένα παράδοξο θα ήθελα να αναφέρω. Εκλέγονται λέκτορες σε ελληνικό πανεπιστήμιο ερευνητές που δε θεωρούνται ικανοί ούτε να περάσουν στο δεύτερο στάδιο για ένα απλό μεταδιδακτορικό. Αυτό λέει κάτι για τις διαδικασίες εκλογής στα πανεπιστήμια ή για τη διαδικασία επιλογής ερευνητών για μεταδιδακτορικό?
ReplyDeletetha staloun ta sxolia ton kriton kai se autous pou den perasan sti deuteri fasi?
ReplyDelete@5.29 και αξιότιμο κ. Πανάρετο,
ReplyDeleteΘεωρώ ότι είναι απαραίτητο να μην έχουν οι μεταδιδάκτορες άλλη εξαρτημένη σχέση εργασίας εκτός από το μεταδιδακτορικό.
Πρώτον γιατί έτσι θα διασφαλιστεί ότι οι μεταδιδάκτορες θα ασχοληθούν 100% με τη μεταδιδακτορική τους έρευνα.
Δεύτερον γιατί με την ανεργία που υπάρχει στους επιστήμονες είναι απαράδεκτο να υπάρχουν άνθρωποι που θα θέλουν να έχουν παράλληλα και τη θέση 407 στο πανεπιστήμιο ή τη θέση έκτακτου εκπαιδευτικού προσωπικού σε ΤΕΙ ή θέση σe ερευνητικά προγράμματα στο πανεπιστήμιο και άλλους ερευνητικούς φορείς ή όλα αυτά ταυτόχρονα.
Το θέμα με τους αρπαχτιάκηδες διδάκτορες έχει τραβήξει πολύ και το υπουργείο πρέπει να βάλει ένα τέλος. Πολλοί από αυτούς λειτουργούν με τρόπο ανεπίτρεπτο και το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι τα χρήματα και οι διασυνδέσεις ώστε να είναι μέσα στο "παιχνίδι" εάν προκηρυχθεί καμμία θέση. Είναι ντροπή και δεν τιμά το χώρο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και της έρευνας.
Το υπουργείο πρέπει να βρει τρόπο να διασφαλίσει ότι όσοι θα κάνουν χρήση των υποτροφιών δε θα έχουν καμία άλλη σχέση εργασίας με το δημόσιο.
Πρέπει επιτέλους να μάθουμε να επιλέγουμε με όλα τα υπερ και τα κατά. Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα δικά μας.
Ακόμη δε "στέγνωσε το μελάνι" της ανακοίνωσης και υπάρχουν συνάδελφοι που ζητούν να είναι διπλοθεσίτες και τριπλοθεσίτες;
κ. Πανάρετε, eίναι σίγουρο ότι έχετε όλη την καλή πρόθεση για να μη συμβεί κάτι τέτοιο. Eλπίζω να έχετε λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα.
Υπάρχει κάποια εκτίμηση αναφορικά στο πότε προσεγγιστικά θα ολοκληρωθεί η έκδοση των αποτελεσμάτων της πρώτης φάσης?
ReplyDeleteΚαλά εσύ που αναρωτιέσαι αν έχει γίνει λάθος στον πίνακα αποτελεσμάτων έχεις κάνει αίτηση για post-doc?!
ReplyDeleteΚαλησπέρα κ. Πανάρετε, θα έχουμε οι αποτυχόντες κάποιο feedback? Πχ. τη βαθμολογία συγκεντρώσαμε ή τα σχόλια των κριτών. Θεωρώ ότι είναι κάτι το απαραίτητο.
ReplyDeleteκ. Πανάρετε,
ReplyDeleteΛοίπουν πολλές θεματικές ενότητες νομίζω οτι έχει γίνει κάποιο λάθος. Τα νούμερα των χρηματοδοτούμενων προτάσεων δεν αντιστοιχούν με εκείνα του πίνακα που είχατε ανακοινώσει.
Είναι δυνατόν να μην έχει χρηματοδοτηθεί καμία πρόταση απο τις υπόλοιπες θεματικές ενότητες?
Π.χ PE1 Μαθηματικά?
PE2
PE5
PE7
PE8
και άλλα?
Σύμφωνα με την προκήρυξη το έργο συγχρηματοδοτείται από την ΕΕ και Εθνικούς Πόρους. Δεδομένης της αλγεινής κατάστασης στην Ελλάδα, πώς μπορεί να είναι κανείς βέβαιος ότι αυτοί οι "Εθνικοί Πόροι" όντως υφίστανται ή ότι δεν θα "αναδιατεθούν" για να καλύψουν έκτακτες ανάγκες (μισθοί, συντάξεις, δόσεις δανείων...); Αλλιώς: Πόσο σίγουρα είναι τα χρήματα που προορίζονται για την χρηματοδότηση των μεταδιδακτόρων;
ReplyDeleteΤο ερώτημα είναι πιεστικό για όσους εξ ημών σκέφτονται να αφήσουν θέσεις στην Εσπερία για μια ενδεχόμενη μεταδιδακτορική υποτροφία της ΓΓΕΤ.
Θα εκτιμούσαμε την γνώμη του κ. Υφυπουργού.
@10:19 AM
ReplyDeleteMπορείς να διαβάσεις και το πρώτο link (Ανακοίνωση), και θα πάρεις την απάντηση στο ερώτημά σου σχετικά με τις υπόλοιπες επιστημονικές περιοχές. Απλώς δεν έχουν βγει ακόμη τα αποτελέσματα για όλες. Φιλικά.
Ευχαριστούμε για την πληροφόρηση.
ReplyDeleteΦυσικά και υπάρχει περιορισμός στα Marie Curie Post-doctoral Fellowships που δίνει η Ευρωπαική Ενωση (FP7) αναφορικά με την απασχόληση του υπότροφου σε οτιδήποτε δεν αφορά την συγκεκριμένη υποτροφία! Μόλις τελείωσα ένα τέτοιο πρόγραμμα και το θεωρώ αυτονόητο ότι για να σταθεί κάποιος αντάξιος των υποχρεώσεών του σε μεταδιδακτορική έρευνα, πρέπει οχι μόνο να δουλεύει αποκλειστικά σε αυτό αλλά να δουλεύει μέρα και νύχτα.
Προς τον πρώτο Ανώνυμο και τον 10:19ΑΜ: Παιδιά μας κάνετε πλάκα έτσι; Διαβάστε λίγο την ανακοίνωση και όχι μονό τ' αποτελέσματα. Όπως ρώτησε και ένας συν-ανώνυμος "εσείς έχετε κάνει αίτηση για post-doc";
ReplyDeleteΚυριε Πανάρετε,
ReplyDeleteπου αποσκοπεί η δευτερη φάση αφού έχει γίνει κανονική αξιολόγηση των προτάσεων, και μάλιστα με διαφορετικά κριτήρια αξιολόγησης από αυτά που είχαν προβλεφθεί στην αρχική (ή μάλλον στην τροποποίηση της αρχικής) προκήρυξη? Υποτίθεται ότι οι προτάσεις θα ξανα-αξιολογηθούν? Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντηση
@12:46 Νομιζω οτι πρέπει να είμαστε εντός πραγματικότητας. Όταν όλα τα εληνικά ιδρύματα για να σου κάνουν σύμβαση σε υποχρεώνουν να μπεις στον ΟΑΕΕ και πληρώνεις 600Ε το δίμηνο ποσό που το πρόγραμμα θεωρεί οτι περιλαμβάνεται στα 1600Ε που δίνει θα ήθελα να μου πει κάποιος αν τα 1300- κρατήσεις έιναι σεβαστό ποσό για κάποιον που έχει κάνει PhD.Tα Marie curie δίνουν τουλάχιστον τα διπλάσια χρήματα οπότε λογικό είναι να εεχουν απαίτηση να μην κάνεις αλλη δουλεια!
ReplyDeleteΥπάρχει κάποια ενημέρωση ή ένδειξη για το πότε θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα της Α' φάσης και για τις υπόλοιπες θεματικές περιοχές;
ReplyDeleteKe Panarete, Lupamai oxi giati h ellnikh pragmatikothta pou uparxei dustuxws einai auth tou mesou kai tou paraskhniou kai oute eseis exete xefugei apo authn opws isxurezeste sto blog sas
ReplyDeleteMhpws uparxoun polloi sth lista pou einai apogonoi kathghtwn kai prwths genias malista kai alloi pou einai megalovismaties kai megaloglypsimaties oi upoloipoi post doc tous gnwrizoume kala kai isws prepei na arxisoyme na milame dioti apo diafaneia xortasame uposxeseis kai thn ellhnikh pragmatikothta thn zoyme kathhmerina!!!
Για να φτάσει στο σημείο να κάνει κάποιος (ένα ακόμα) μεταδιδακτορικό σημαίνει ότι έχει μεράκι, ότι αγαπά την έρευνα και ότι δίνει και την ψυχή του για να βρει την Αλήθεια. Και για να βρει κάποιος την Αλήθεια, πρέπει να είναι αφιερωμένος σε αυτή, να σκέφτεται την έρευνα του μέρα και νύχτα και όχι να την αντιμετωπίζει ως μέσο επιβίωσης. Δεν είναι θέμα χρημάτων. Είναι θέμα Αγάπης σε αυτό που κάνεις. Εμένα και 1000 ευρώ θα μου έφταναν. Έτσι κ΄ αλλιώς η έρευνα, όταν αυτή γίνεται σωστά, είναι ανεκτίμητης αξίας.
ReplyDeleteΒ.Μ.
Τελικά μήπως στη επικαιροποίηση της πρόσκλησης για τους μεταδιδάκτορες το σχετικό της μετακίνησης από ένα θεματικό πεδίο σε άλλο εξασφαλίζει τη μείωση του ανταγωνισμού και άρα την πρόκριση κάποιων προτάσεων προς χρηματοδότηση;
ReplyDeleteΑυτές βέβαια είναι πρακτικές που ας μη γελιόμαστε έφαρμόζονται και σε ευρωπαϊκούς οργανισμούς χρηματοδότησης. Πίστευα πάντως, οτι οι προσπάθειές σας κε Πανάρετε, ήταν προς την κατεύθυνση της διαφάνειας. Ο τρόπος που αξιολογούνται οι προτάσεις και ο τρόπος που εξάγονται τα αποτελέσματα χωρίς την ανακοίνωση της βαθμολογίας εγείρει ερωτήματα. Επιπλέον πως εξασφαλίζεται η μη εφαρμογή αθέμιτου ανταγωνισμού κατά την κρίση των προτάσεων; Είναι τελικά τουλάχιστον δύο οι αξιολογητές ή όποιος απαντήση στην έκληση του υφυπουργού να αξιολογήσει αυτός και επιλέγεται για να επιταχυνθεί η διαδικασία. Καιτελικά πως κρίνονται συγκριτικά οι προτάσεις αφού δεν υπάρχει κάποιο panel αξιολογητών αλλά οι αξιολογήσεις γίνονται με χρήση ηλεκτρονικής πλατφόρμας εξ'αποστάσεως. Αν δεν γίνεται συγκριτικά η αξιολόγηση ανά θεματική ενότητα τότε εγκυμονεί ο κίνδυνος τα κριτήρια και η αυστηρότητα κάποιου αξιολογητή να κινούνται σε τελείως διαφορετικά επίπεδα σε σχέση με κάποιον άλλο.
Σας ευχαριστώ για τη φιλοξενία και τη δυνατότητα που μας δίνεται να εκφραζόμαστε ακόμα κι από εδώ παρότι πολλοί διαφωνούν.
UoC
Και μία λεπτομέρεια που μου διέφυγε και την οποία συμπληρώνω: εδώ και αρκετούς μήνες κάνω έρευνα (και θα κάνω) όντας στο ταμείο ανεργείας. Αυτά.
ReplyDeleteΒ.Μ.
@ Β.Μ (5.57)
ReplyDeleteΣυμφωνώ απόλυτα με αυτά που γράφετε. Όλοι αυτοί που τώρα λένε ότι δεν τους φτάνουν τα χρήματα της μεταδιδακτορικής υποτροφίας γνώριζαν για τόσο για το ποσό αλλά και τη δέσμευση για αποκλειστική απασχόληση όταν υπέβαλλαν τις αιτήσεις τους. Τώρα γιατί διαμαρτύρονται;
Έχω κάνει μεταδιδακτορικό στην Ευρώπη με υποτροφία Marie Curie που τα χρήματα είναι σαφώς περισσότερα αλλά γνωρίζω καλά ότι δεν είναι δυνατόν όλες οι υποτροφίες να διαθέτουν χρήματα όπως οι Marie Curie.
Εγώ θεωρώ ότι τα χρήματα σε ετήσια βάση είναι σαφώς περισσότερα από αυτά που κερδίζει ένας 407 ή ένας επιστημονικός συνεργάτης ΤΕΙ με πλήρη προσόντα οι οποίοι πληρώνονται για εννέα μήνες. Αυτοί που έχουν πραγματικό μεράκι με την έρευνα δε θα έχουν πρόβλημα να αποδεχτούν τις υποτροφίες και με αυτά τα χρήματα. Διαφορετικά ας παραιτηθούν για να πάνε κάποιοι άλλοι.
Το μοναδικό θέμα που βλέπω είναι η διασφάλιση της πληρωμής από το υπουργείο. Δηλαδή να μην αφήσουν δουλειές και βρεθούν να περιμένουν να πληρωθούν για μήνες.
Το θέμα όμως της αποκλειστικής απασχόλησης πρέπει να διασφαλιστεί από το υπουργείο με κάθε δυνατό τρόπο.
@6:30 AM ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΑΛΛΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΤΣΑΜΠΑ ή ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ
ReplyDelete@6:09 : αναρωτιέσαι "όποιος απαντήση στην έκληση του υφυπουργού να αξιολογήσει αυτός και επιλέγεται για να επιταχυνθεί η διαδικασία." γνωρίζω καθηγητές (σε πανεπιστήμια του εξωτερικού) που απάντησαν στην έκκληση του υφυπουργού και εγγράφηκαν στην πλατφόρμα και μετά δεν τους έστειλαν τίποτα... αναρωτιέμαι τόσους πολλούς διαθέσιμους αξιολογητές βρήκε το υπουργείο που θεώρησε ότι μπορεί να παίζει με το χρόνο καθηγητών, να τους βάζει να εγγράφονται, και μετά να μην τους έχει ανάγκη?
ReplyDelete"Δεν είμαστε υψηλόμισθοι παίρνουμε μόνο 7000 ΕΥΡΩ το μήνα"
ReplyDeleteΔεν ξέρουμε αν είναι λίγα ή πολλά, ΜΑΛΛΟΝ ΠΟΛΛΑ ΕΙΝΑΙ,
αλλά για να κάνεις τέτοιες δηλώσεις, τέτοια εποχή, ΠΡΕΠΕΙ να έχεις χάσει την αίσθηση του χρόνου και το τι γίνεται γύρω σου. ΔΕΝ ΠΡΟΚΑΛΕΙΣ ΑΠΛΑ δημιουργείς εντάσεις άνευ αιτίας ΚΑΙ δίνεις επιχειρήματα στους "επαναστάτες του καναπέ" ΝΑ ΛΕΝΕ, ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ και να διεκφικούν θέσεις στο σύστημα έρποντας, γλίφοντας και δολιεύοντας.
ΚΡΙΜΑ, ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΠΑΡΑΝΟΙΑ.
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ στα ελληνικά για τους μη αλλοδαπούς ΤΟΥΣ ΜΗ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΕΣ ΑΓΓΛΙΚΑ αλλά που θέλουν να διδάσκονται και μια ακόμη γλώσσα στο δημοτικό, στο γυμνάσιο, στο λύκειο.....
ReplyDeleteΜεγάλη «αναστάτωση» στους κόλπους των καθηγητών γερμανικής και γαλλικής γλώσσας αναφορικά με ρυθμίσεις που αφορούν τη δεύτερη ξένη γλώσσα.
ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΑΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ
Με ενδιαφέρον διαβάσαμε τις ανακοινώσεις των συνδικάτων που υπερασπίζονται το εργασιακό καθεστώς των καθηγητών των παραπάνω ειδικοτήτων.
Η ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΜΑΣ οι όποιες προσεγγίσεις θεμάτων που αφορούν το ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ γίνονται με βάση την υλοποίηση ενός σύγχρονου προγράμματος για την καλύτερη εκπαίδευση των μαθητών.
ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΟΣ ΤΟΠΟΣ ΟΤΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΓΙΝΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΊΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΆΔΩΝ ΟΧΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ [συμπλήρωση ωραρίου, μη μετάβαση των καθηγητών και σε άλλο σχολείο κλπ]
Και όποιοι πρότειναν την ενημέρωση των μαθητών για την επιλογή της δεύτερης γλώσσας μες βάση τη χρηστικότητά της [επαγγελματική αποκατάσταση, επιλογή σπουδών και επαγγέλματος] είχαν να αντιμετωπίσουν τη διαβολή και όχι μόνο.
ΟΛΟΙ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΤΟ εκπαιδευτικό σύστημα της Φινλανδίας και άλλων Σκανδιναβικών Χωρών ως το πλέον σύγχρονο και παιδαγωγικά άρτιο.
Σε πρόσφατη ημερίδα που διοργάνωσε το ΥΠΔΜΘ με προσκεκλημένους ομιλητές επιστήμονες – εκπαιδευτικούς των χωρών αυτών υποστήριξαν την άποψη ότι θα πρέπει να διδάσκεται σε κάθε χώρα ΦΥΣΙΚΑ η γλώσσα της χώρας και η ΑΓΓΛΙΚΗ με τα εξής επιχειρήματα αναφορικά με τη διδασκαλία των ΑΓΓΛΙΚΩΝ
• Η Αγγλική τείνει να γίνει ή έχει γίνει η παγκόσμια γλώσσα σε όλους τους τομείς των δραστηριοτήτων μας
• Η ωφελιμότητα μιας δεύτερης ξένης γλώσσας αμφισβητείται αναφορικά με τη θέση που μπορεί να έχει σε ένα ήδη βεβαρημένο Α+Ω πρόγραμμα.
ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΝΗΦΑΛΙΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
Και ως επιχείρημα για συζήτηση θέτουμε τον προβληματισμό μας ΓΙΑΤΙ Γερμανικά ή Ιταλικά ή Γαλλικά ως δεύτερη ξένη γλώσσα και ΟΧΙ ΙΣΠΑΝΙΚΑ [για όσους γνωρίζουν τα τμήματα Ισπανικής Φιλολογίας δημιουργήθηκαν με την είσοδο στην ΕΕ της Ισπανίας και της Πορτογαλίας]
Και βέβαια ΔΕΝ είναι τυχαίο ότι χιλιάδες φοιτητές ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΚΙΝΕΖΙΚΑ στα δωρεάν μαθήματα που προσφέρουν τα Πανεπιστήμια. ΤΥΧΑΙΟ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ
ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΜΑΛΩΝΟΥΜΕ ΑΝ ΘΑ ΦΤΙΑΧΤΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ ή ΓΑΛΛΙΚΩΝ στα σχολεία για να βολεύονται οι εκπαιδευτικοί των παραπάνω ειδικοτήτων
ΜΗΠΩΣ ΠΟΙΟ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ : ΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ τόσες ώρες την εβδομάδα όσες διδάσκονται και οι δύο ξένες γλώσσες
Για να είμαστε ρεαλιστές … για να προσεγγίζουμε την πραγματικότητα…. Ένα δηλαδή αξιόπιστο εκπαιδευτικό σύστημα…. ΜΗΠΩΣ ΟΜΩΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΛΥΣΕΙΣ θα ενισχύσουν την αξιοπιστία και εγκυρότητα του ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ .
Ας αφήσουμε ΚΑΙ ΚΑΤΙ την δεύτερη ξένη γλώσσα στα φροντιστήρια … τα ιδιωτικά και τότε θα γελάσει κάθε πικραμένος….. και ο νοών ….!!!!
Πότε θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα για την υποπεριοχή ΡΕ5 των Postdocs ;;
ReplyDeleteκανείς δεν πρέπει να εργάζεται τζάμπα ή "μαύρα" αλλά ούτε και να χρεώνεται υπέρμετρες εισφορές όταν πληρώνεται σποραδικά. είναι παρανοϊκό που ζητάμε από νέους ερευνητές να γράφονται στο ΟΑΕΕ(ΤΕΒΕ) γιατί τέτοιου είδους ασφάλιση απαιτεί όλο και υψηλότερες εισφορές, οι ερευνητές μπλέκουν σε άσχετη γραφειοκρατεία, ενώ είναι γνωστό τοις πάσι ότι οι αμοιβές των 'μη-μόνιμων' ερευνητών όχι μόνο δεν αυξάνονται αλλά ούτε σταθερές δεν είναι. όταν χρηματοδοτείσαι τον ένα μήνα 300 ευρώ και τον άλλο 600 και μετά πάλι είσαι απλήρωτος, και ίσως εάν συμμετέχεις σε έκθεση μαζέψεις 500, κοκ δεν έχεις να πληρώνεις 500-600 το δίμηνο ασφάλιστρα. δεν είσαι έμπορος και δεν κάνεις ανταγωνιστική παροχή υπηρεσιών, ούτε έχεις ένα μαγαζί να το κλείσεις, αλλά κάνεις έρευνα σε ένα πεδίο και είσαι αφοσιωμένος (ή θα έπρεπε να είσαι) σε αυτό και πληρώνεσαι από μια πηγή, που κάποτε τρέχει νερό, κάποτε όχι. από την άλλη τα ιδρύματα (ΑΕΙ και Ερευνητικά Κέντρα) δεν ανοίγουν συμβάσεις με ΙΚΑ για να αποφύγουν τυχόν διεκδικήσεις μονιμοποίησης. το υπουργείο μάλιστα χειροτέρεψε τα πράγματα απαιτώντας τώρα προκηρύξεις ΑΣΕΠ για soft-money θέσεις...! δηλαδή κάνει τα αδύνατα-δυνατά να διώξει κι άλλο κόσμο στο εξωτερικό (γιατί μου απαγορεύει να προσλάβω εγώ όποιον θέλω - πιο πιθανά έναν συνεργάτη από αυτούς που έγραψαν/έφεραν το πρόγραμμα). βάλτε τώρα και την μείωση ή και κατάργηση του αφορολογήτου (κάτι που δυσχεραίνει την απονομή υποτροφιών σε περιπτώσεις νέων αποφοίτων και φρέσκων διδακτόρων - κάτω των 30) καιβλέπετε τις απίθανες δυσκολίες επιβίωσης που έχει να αντιμετωπίσει ο νέος ερευνητής αλλά και οι "παλιοί" που τον θέλουν ως συνεργάτη. Εδώ και τώρα να διεκδικήσει ο Υφυπουργός ειδικό καθεστώς ασφάλισης για ερευνητές των οποίων ο μισθός εξαρτάται από προγράμματα. Προτείνω μια ειδική συμφωνία με το ΙΚΑ (για σταθερότητα εισφορών και την 'συνέχεια' της περίθαλψης). Επίσης καλώ την κυβέρνηση να συνειδητοποιήσει ότι τα προγράμματα φέρνουν χρήματα στην χώρα αλλά και δημιουργούν προστιθέμενη αξία για το μέλλον. Για αυτό και το ειδικό καθεστώς εισφορών/ασφάλισης για τους 'μη-μόνιμους' ερευνητές είναι απαραίτητο.
ReplyDelete1. Σωστό το σχόλιο περί υποψηφίων διδακτόρων ή μεταδιδακτορικών ερευνητών που θελουν κομμάτι από πολλές πίτες...λίγο ως συμβασιουχοι ΤΕΙ ή αλλου, κανένα 407 να τρέχει και κανενα προγραμματακι δεν τους χαλάει...τίποτα αλλο ;
ReplyDelete2. Δεν ξέρω αν συμβαίνει μόνο στο Πολυτεχνείο Κρήτης, αλλά από πότε το διδακτορικό πρέπει σώνει και καλά να συνδέεται με χρήματα και αμοιβή ; Σαν πολύ δεν καλόμαθαν οι υποψήφιοι διδάκτορες ; Αναρωτιέμαι αν υπάρχει κανείς πλέον που αποφάσισε και έκανε διδακτορικό χωρίς να πάρει μια στη τσέπη...ωραία έρευνα...αγνή και αμόλυντη.
Anonymous των 3:48AM.
ReplyDeleteΠροφανώς ο υποψήφιος διδάκτροας πρέπει να πληρώνεται!
1) Πώς θα ζήσει? Κάνοντας π.χ. το σερβιτόρο ή τον πωλητή? Τέτοιες ψευτοαπασχολήσεις για τον άρτο τον επιούσιο αποσπούν την προσοχή από το στόχο.
2)Ο υποψήφιος διδάκτορας παράγει έργο όχι μόνο για τον ίδιο αλλά και για ένα σύνολο ανθρώπων γύρω του:
> τον επιβλέποντα της διατριβής, που βελτιώνει το βιογραφικό του, παιρνει grants και προάγεται στην επόμενη βαθμίδα
> τους νεότερους φοιτητές που κινούνται γύρω του και μορφώνονται από αυτόν
> τους διάφορους τεχνικούς, παρασκευαστές κλπ που δουλευουν στα εργαστήρια
Δεν υπάρχει σοβαρό πανεπιστήμιο που να αναλαμβάνει υποψήφιο διδάκτορα αν δεν εχει εξασφαλιστεί ο μισθός του!!!
Really great blog. My friends referred me your site. Looks like everyone knows about it. I'm going to read your other posts. Take care. Keep sharing.
ReplyDelete@3.48 AM
ReplyDeleteΘα συμφωνήσω με το πρώτο σχόλιό σου. Δε συμφωνώ όμως με το δεύτερο. Ας πούμε ότι κάποιος παίρνει πτυχίο στα 23, τελειώνει μεταπτυχιακό στα 24 και στρατό στα 25. Δεν το βρίσκω λογικό να είναι άμισθος μεταξύ 25-28. (αν υποθέσουμε ότι θα κάνει το διδακτορικό μέσα σε 3 χρόνια, που στην Ελλάδα για διάφορους λόγους συνήθως διαρκεί περισσότερο). Nαι, να γίνεται με αφοσίωση και μεράκι το διδακτορικό, αλλά ως πότε θα συντηρείται κάποιος από τους γονείς του?
άλλοτε το διδακτορικό το πληρώνεις (πληρώνεις δηλ δίδακτρα + έξοδα διαβίωσης), άλλοτε δεν το πληρώνεις (έχεις μόνο έξοδα διαβίωσης), άλλοτε έχεις κάποια μερική υποτροφία και άλλοτε κάποια πλήρη. το κάθε σενάριο έχει τα υπέρ- και τα κατά του (είτε από την μεριά του ιδρύματος/επιβλέποντος είτε από την μεριά του υποψηφίου) γιατί ΠΡΕΠΕΙ να συνοδεύεται από τις ανάλογες παροχές και απαιτήσεις οι οποίες καθορίζουν και την ποιότητα του υποψήφιου διδάκτορα και την ποιότητα και διάρκεια της καθαυτής έρευνας.
ReplyDeleteείτε σε χρόνο, είτε σε χρήμα, είτε σε αναλώσιμα, είτε σε χρήση εξοπλισμού, ΔΕΝ υπάρχει δωρεάν διδακτορικό! και φυσικά η αμοιβή (εφόσον απαιτούμε τον καλύτερο υποψήφιο και full-time στο εργαστήριο) δεν κάνει την έρευνα 'μολυσμένη'!!! ούτε φυσικά ο αγνός διδακτορικός υποψήφιος είναι αυτός που δεν αμοίβεται (και έτσι μπήκε στο εργαστήριο χωρίς ανταγωνισμό), κάνει άλλες δουλειές για να ζήσει και ίσως μπει και πιο εύκολα στον πειρασμό είτε να κάνει 'λαδιές' ή 'κάτι εύκολο' για να τελειώνει το βάσανο (= τα γνωστά ελληνικά διδακτορικά "της ευκαιρίας").
@3:48 AM
ReplyDeleteδηλ ένας τριαντάχρονος με μάστερ, διδακτορικό και δημοσιεύσεις, που αμοίβεται 350 ευρώ/μήνα (όταν τα λάβει) ως 407, και άλλα 400 ως αμοιβόμενος σε πρόγραμμα πιστεύετε ότι είναι 'πολυθεσίτης'; δεν θα προτιμούσε λέτε να εργάζεται σε μια δουλειά, και να πληρώνεται με έναν αξιοπρεπή μισθό ανάλογο με τα προσόντα του; αν έβρισκε δουλειά σε ιδιωτική επιχείρηση πιστεύετε ότι δεν θα πήγαινε; ή μπορεί και να έχει βρει και να είναι ακριβώς το μεράκι (ή ψώνιο) της έρευνας, που τον κρατάει κακοπληρωμένο 'επιστημονικό συνεργάτη'. και εσάς σας 'ενοχλεί' αυτός;
και δεν θα σας ενοχλούν τα δήθεν full-time ΔΕΠ που περνούν όλο τον χρόνο τους σε ιατρεία, δικηγορικά γραφεία, και οικοδομικές εταιρείες; οκ, να έχουν τις άλλες δουλειές, αλλά να αμοίβονται ως μερικής απασχόλησης στο πανεπιστήμιο και να αποδίδουν χρήματα στον ΕΛΚΕ. να επιτρέψουν και σε κάποιον άλλο να δουλέψει (κανέναν 'πολυθεσίτη' σαν τον τριαντάχρονο που λέγαμε).
Προφανώς ορισμένοι δεν γνωρίζετε οτι υπάρχουν τμήματα στην Ελλάδα όπου οι υποψήφιοι διδάκτορες πληρώνουν δίδακτρα και μάλιστα υψηλά
ReplyDeleteΥπάρχουν πάρα πολλές προτάσεις οι οποίες πριμοδοτήθηκαν με βάση οτι τα 2/3 της έρευνας θα γίνει στο εξωτερικό.
ReplyDeleteΠώς θα εξασφαλιστεί αυτό κ. Υφυπουργέ? Ξέρω πάνω απο τρεις προτάσεις που πέρασαν και μου είπαν οτι θα είναι Ελλάδα και απλά θα κάνουν τα κονέ για να "φαίνονται" οτι είναι στο εξωτερικό.
Μήπως τελικά αυτό το bonus αδικεί τους υπόλοιπους?
@12:13
ReplyDeleteΑθτο ειναι γνωστο απο την πρωτη μερα !!!! Επισης ειναι τραγικό να περνανε προτασεις που θα διεξαχθουν σε κατα δηλωση εργαστηρια. Αν φτοιαξω μια ιστοσελιδα εχω εργαστηριο??? ΧΩΡΙΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ, χωρις τιποτα !!! Ειδικα σε καποια ΤΕΙ και Περιφερειακα ΑΕΙ ..εισαι οτι δηλωσεις. Παρατηρω προτασεις στο αντικειμενο μου...που ειναι για γελια....και μαθαινοντας ποιος ειναι ο επιβλεπων ειναι για κλαματα. ΝΑ το κολπο.....ΦΕΛΟΣ επιβλεπων με εργαστηριο ιστοσελιδας [ ανυπαρκτο]λεει σε υποσχομενο postdoc: "Φτοιαχτο και εγω θα βαλω πλατη να σε παρουν 407/ωρομισθιο....να μπεισ στο συστημα" ΚΑΙ το τραγικο ειναι οτι 2 στους 3 που τα κανουν αυτα εινα ιΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ, νεαροι επικουροι και οχι οι μεγαλοκαθηγηταδες. Δυστυχως ΔΕΝ μπορεσατε να βαλετε "λεπτη υφή" στο συστημα. Επισης ειναι βεβαιο οτι ΚΑΝΕΙΣ δεν ειδε τα CV των supervisors. Δηλαδη τι επιβλεψη θα κανει Επικ. κα8. ΤΕΙ με 4 εργασιες οταν ο postdoc εχει 10 ????
και αλλα πολλα ΤΡΑΓΙΚΑ !!!
Δεν 8α επρεπε ο επιβλεπων να υπερεχει κατα μια ταξη μεγεθους απο τον μεταδιδακτορα ???
Διαφορετικα ασ παμε ολοι σε ΟΜΑΔΙΚΟ ΨΥΧΙΑΤΡΕΙΟ.
Kai epidi sas blepo ONLINE mia apantisi from time to time ...den blaptei
ReplyDeletefrendly yours
δεν νομίζω να έιναι κακό στο να επιτρέπεται σε μεταδιδάκτορες να διδάσκουν (407, επιστη συνεργάτεσ τει κτλπ). αρκεί να τίθεται ένα πλαφόν στις ώρες (δε μπορέι κάποιος να έχει ποστντοκ πρόγραμμα και φουλ ωράριο σα 407).
ReplyDeleteκύριε υφυπουργέ θα υπάρξει μέριμνα για αυτούς που ενώ περίμεναν το ποστντοκ βρήκαν άλλο ποστντοκ στην πορεία και δεν δύνανατι να ξεκινήσουν αμέσως? νομίζω οτι στη προκύρηξη έλεγε κάτι για χρόνο περαίωσης το 2015.
Θα πρέπει με την ανακοίνωση των τελικών αποτελεσμάτων να κάνετε μια υπευθυνη ενημερώση για το τι θα γίνει.
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
ReplyDeleteμε αφορμή το 1:25
1. πως θα ελεγθει η καταληλότητα του επιβλεποντα??? Μπορει ο μεταδιδακτορας νααλλαξει επιβλεποντα αν μετα καταλαβει οτι κατι δεν παει επιστημονικα καλα??
2. Πως θα αποτρεψετε την κατα αξιολογιση "μη-εργαστηριων" που απλα παρουσιαουν μια ιστοσελιδα ?
3. Για το ΘΑΛΗ το αναλογο φαινομενο πως θα αποτραπει ??
4. Σκεπτεσθε να δωσετε τις ιστοσελιδες σε postdoc/ ΘΑΛΗ...ωστε να ειναι σαφες τι ΔΗΛΩΣΕ ο καθενας, postdoc/supervisor, αλλα κα ιΕΥ ΘΑΛΗ κλπ ??????
Επειδη ειναι ευκολο για το υπουργειο...και το google δινει λυση σε θεματα ΔΙΑΦΑΝΕΙΣ ..δεν θα ηταν καλυτερο να το κανει θεσμοθετιμανα το υπυργειο και οχι ανεξελενκτα ο καθενας απο εμας.
Μια απαντηση απλα με ενα ΝΑΙ/ΟΧΙ θα την εκτιμουσαμε.
regards
Άριστη Ιδέα , να υπάρχει σύνδεσμος με όλες τις ιστοσελίδες με τα CV επιστημονικά υπευθυνων /Σελίδες Εργαστηρίων/ Συνεργαζόμενα Εργαστηρια, από όλους όσους πέρασαν στη Β φάση ΘΑΛΗ/ΑΡΧΙΜΗΔΗ/Μεταδιδακτορες !
ReplyDeleteΌποιος έχει CV που αντιστοιχεί σε ΑΡΙΣΤΕΙΑ και Εργαστήριο που παράγει έργο δεν έχει λόγο να διαφωνεί. Αλλά και το Υπουργείο θα βάλει τέλος σε όσους κακοπροαίρετα ισχυρίζονται διάφορα. Νομίζω ότι αυτό θα αποτελεί ένα ακόμα βήμα διαφάνειας. Γιατί αν υπάρχει δυσαρμονία Βιογραφικού-Αριστείας, τότε υπάρχει πρόβλημα κρίσης. Αν έχουν δηλωθεί ΜΗ υπαρκτά στοιχειά στα CV και Virtual Labs, τότε υπάρχει πρόβλημα και οι προτάσεις θα πρέπει να απορριφτούν και οι διοικήσεις των ΑΕΙ/ΤΕΙ να λάβουν μέτρα.
Είναι κάτι που το Υπουργείο δεν πρέπει να το φοβίζει γιατί καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται.
Αγαπητε Κε Παναρετε,
ReplyDeleteΥπάρχει η αίσθηση που εκπορεύεται από το Υπουργείο σας ότι οι ΙΔΙΟΙ κριτές που έκριναν στην Α φάση το ΘΑΛΗ θα κρίνουν και στη Β φάση. Είναι Αληθές??? Αν ΝΑΙ τότε ποιος ο λόγος??? Θα αλλάξουν άποψη??? Πρακτικά λίγο-πολύ τα ιδία ζητάτε και στην νέα υποβολή. Μήπως θα είναι σωστότερο να είναι διαφορετικοί?? Έτσι αν κάτι, παρ’ ελπίδα έχει ξεφύγει από την δομή αριστείας που είναι το ζητούμενο, οι διαφορετικοί κριτές να το εντοπίσουν. Έτσι δεν θα υπάρχουν επιχειρήματα από καμιά πλευρά. Και νομίζω είναι κάτι που πολιτικά πρέπει να το επιζητάτε. ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ μήπως είναι διάφανες και ΔΙΚΑΙΟ να γνωρίζουμε την διαδικασία??? Νομίζω ότι στοιχειωδώς επιβάλετε κάτι τέτοιο ώστε να υπάρχει ΞΕΚΑΘΑΡΟ τοπίο για όλους.
ΥΓ . Παρακαλώ ο συνεργάτης σας που διαβάζει τα μηνύματα να σας ενημερώσει. Επίσης ίσως δεν είναι «κομψό» μηνύματα που βάζουν ..θέματα …να κόβονται. Αδυνατώ να φανταστώ ότι γίνετε από εσάς !
ΠΑΙΔΙΑ ΜΗΝ ΖΟΡΙΖΕΣΤΕ Η ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΛΕΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΟΤΙ Ο ΜΕΤΑΔΙΔΑΚΤΟΡΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΑΛΛΟΥ. ΤΩΡΑ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΡΩΝΕ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ ΣΕ ΚΑΙΡΟ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΙΣΘΗΤΟΙ. ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΟΣΟΙ ΠΑΡΑΒΙΑΣΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΥΝΘΗΚΗ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΟΨΕΤΕ ΤΟ ΜΕΤΑΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΜΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ. ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ Ν. 1599 ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΓΑΣΤΕΙ ΑΛΛΟΥ. ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙ ΑΑΜΕΣΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ. ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΛΑ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ (ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ) ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ. ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ 407 ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΕΠ ΤΕΙ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ (ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ)
ReplyDeleteΚαι όμως η Πλατεία είναι … άδεια…. Οραμάτων και προοπτικών
ReplyDeleteΑν σήμερα ζούσε ο Ανδρέας Γ. Παπανδρέου
Με το μοναδικό πολιτικό του αισθητήριο.
Αυτός θα κατέβαζε τον λαό στις πλατείες
Επειδή με τη μοναδική ικανότητά του να καθοδηγεί το λαό θα:
• Έκανε σωστές πολιτικές εκτιμήσεις για τα ότι συμβαίνει στη «παγκοσμιοποιημένη κοινωνία» της απαξίας και των μη ιδεολογιών. ΕΠΕΙΔΗ και ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΕΙΧΕ και προοδευτική ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ προσφορά στο παγκόσμιο επαναστατικό κίνημα
• Έλεγε την αλήθεια στο ΛΑΟ και θα πρότεινε κινήσεις με ορατά αποτελέσματα ΟΧΙ πολιτικές υποτέλειας των μόνιμών αδιέξοδων και των αποτυχημένων ενεργειών που οδηγούν τον λαό στην εξαθλίωση ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΟΣ, ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΤΩΝ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ ενάντια στους νεοκαπιταλιστικούς εκβιασμούς των ΑΓΟΡΩΝ
• Απαιτούσε από τους έχοντες να συνεισφέρουν και σε περίπτωση άρνησης θα ήταν αμείλικτος έχοντας συμπαραστάτη το λαό
• Υπερασπίζονταν την εθνική μας αξιοπρέπεια και την αξιοπρέπεια του πολιτικού κόσμου απέναντι στους εκβιασμούς των ΑΓΟΡΩΝ για συγκυβέρνηση
• Άλλαζε την ροή των πραγμάτων στο Ευρωπαϊκό γίγνεσθαι επειδή το μπορούσε το είχε δείξει μαζί με τους 6 όταν ο κόσμος είχε ηγέτες που έκαναν το όραμα πράξη για τους μη προνομιούχους
• … και στα θέματα της παιδείας θα εφάρμοζε τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ επειδή ο διανοούμενος και οραματιστής ο Ανδρέας Γ. Παπανδρέου και άκουγε και υλοποιούσε εκπαιδευτικές πολιτικές που στην πράξη αναγνώριζαν ότι ΜΟΝΟ το Δημόσιο Εκπαιδευτικό Σύστημα με αξιοπιστία και εγκυρότητα μπορεί να αφυπνίσει συνειδήσεις αντίστασης σε πολιτικές ευνουχισμού της αξιοπρέπειας μιας χώρας , ενός λαού.
ΚΑΙ ΟΜΩΣ σήμερα
• η έλλειψη οράματος, , ηγεσιών αφήνουν τα περιθώρια άσκησης καιροσκοπικών πολιτικών στους «επαναστάτες του καναπέ» σε αυτούς που στηρίζουν την πολιτική παρουσία τους στον γκαιμπελισμό και στη μιζέρια μιας μόνιμης και παθογόνου διαμαρτυρίας που έχει οδηγήσει την αριστερά σε θέση στήριξης συντηρητικών εκβιαστικών και αδιέξοδων διλημμάτων
• η δεξιά φαντάζει ως η λύση διαχείρισης πολιτικών εξαθλίωσης των ΜΗ ΕΧΟΝΤΩΝ επειδή ο σοσιαλιστικός χώρος προτείνει στον πανικό του τη διαχείριση της κρίσης με όρους «αγορών» που πραγματικά ευθύνονται για την εκμετάλλευση των λαών.
Η ΔΙΑΦΟΡΑ
Η πλατεία σήμερα θα ήταν ΓΕΜΑΤΗ με το όραμα για υλοποίηση επαναστατικών συμμετοχικών πολιτικών με ΜΠΡΟΣΤΑΡΗ των καθηγητή, τον οραματιστή , το λαϊκό ηγέτη Ανδρέα Γ. Παπανδρέου
Μας λείπει ο Ανδρέας… όπως δυστυχώς λείπει το όραμα, η προοπτική στην πλατεία
[σοφία ΠΑΣΟΚ]
@1.41 nai, opos ehei apantisei kai gia to filo tou to Spyraki-pou diorizei dieuthyntes os ypiresiakos horis DS.....
ReplyDeleteΑυτό που διάβασα εδώ το άκουσα ήδη από δύο γνωστους μου που κατέβασαν πρόταση για post doc που θα γίνει στο εξωτερικο, αλλά τελικά η έρευνα στο εξωτερικό θα φαίνεται μόνο στα χαρτιά. Αν το υπουργείο δε θέσει αυστηρούς όρους τότε θα είναι άδικο για μας που δε θέλαμε να κοροιδέψουμε ή απλά δεν είχαμε τη δυνατότητα να το κάνουμε!!!!
ReplyDeleteπολλοί κατάλληλοι επιβλέποντες δεν έχουν εργαστήριο με την έννοια του θεσμοθετημένου εργαστηρίου (με ΦΕΚ) όπως συνηθίζεται στην Ελλάδα (σε πόσες χώρες ισχύει το δικό μας σύστημα; = παραλλαγή "έδρας"). [με το παραπάνω σκεπτικό δεν θα είχαν και δημοσιεύσεις...]. ας μην μπερδεύουμε τα πράγματα. για ερευνητική ομάδα μιλούσαν τα προγράμματα και μια ερευνητική ομάδα μπορεί να είναι ταυτόσημη με ένα εργαστήριο, μπορεί να αποτελεί μέρος του, μπορεί να συνδέεται με περισσότερα εργαστήρια είτε στο ίδιο τμήμα είτε σε πολλά (βλ δι-ιδρυματικές συνεργασίες). το θέμα είναι ο μεταδιδάκτορας να λάβει σωστή καθοδήγηση και αυτό εξασφαλίζεται από την ποιότητα και έργο του ΔΕΠ που θα τον υποδεχτεί. άρα το βιογραφικό του ΔΕΠ (που είναι διαθέσιμο - δεν χρειάζεται νέα δράση εκ μέρους του Υπουργείου) τα λέει όλα.
ReplyDeleteΈχει πέσει στην αντίληψή σας ότι αρκετοί post-docs έχουν ήδη βρει δουλειά και δεν ενδιαφέρονται για το post-doc που είχαν υποβάλει; Δεν θα ήταν καλύτερα να είχαν κληθεί να απαντήσουν στο ερώτημα αν συνεχίζουν να ενδιαφέρονται ή όχι πριν προχωρήσετε στην αξιολόγηση όλων των προτάσεων;
ReplyDeleteπροβληματσμός για το σχόλιο που ΔΕΝ... και η πλατεία ήταν γεμάτη.... και την καπέλωναν οι επαναστάτες του καναπέ και όχι μόνο... και η μνήμη στον ΑΓΠ που κάποιοι θεωρούν ότι ο λαός τον ξεχνά... ο λαός θυμάται και ίσως σήμερα καταλαβαίνει ... το ζητούμενο είναι να καταλάωουν και οι εξουσίες ... ίσως μικρή συμβολή στις διορθωτικές πορείες που ο λαός οραματίζεται η δημοσίευση του σχολίου για τον ΑΓΠ.
ReplyDelete@9:58 PM και η έρευνα υποτάχθηκε στις ανάγκες της κρίσης, η φυσική κατάληξη στην αγωνιώδη προσπάθεια της επιβίωσης. Το πανεπσιτήμιο αντανάκλση των όσων συμβαίνουν στην κοινωνία. ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΛΗΞΗ
ReplyDeleteΚύριε Υφυπουργέ,
ReplyDeleteθα υπάρξει κάποια ενημέρωση σχετικά με την αξιολόγηση της πρώτης φάσης της ενίσχυσης μεταδιδακτόρων (βαθμολογία, σχόλια κρτιών κλπ.)???
Επίσης, θα ήθελα να ρωτήσω πότε θα βγουν τα αποτελέσματα για τους υπόλοιπους τομείς έρευνας?
ΑΚ
Θα ηθελα να επανελθω στο θεμα που συζητηθηκε σχετικα με την μη-αποκλειστικη απασχοληση στο post-doc.
ReplyDeleteΠροφανως αυτοι που το εξελαβαν σαν επιθυμια "πολυθεσιτη" προφανως ειναι πολυ βαθια σε μια στρεβλη πλευρα της ελληνικης πραγματικοτητας. Στο εξωτερικο και σε ολα τα ερευνητικα προγραμματα του FP5, FP6 και FP7 που συμμετειχα το ενδιαφερον ηταν να βγαινουν τα deliverables και να γινεται ερευνα και αναπτυξη βασισμενα στα PersonMonths και οχι στην αποκλειστικη απασχοληση σε ενα μονο project αφου πολλες φορες ο ιδιος βασικος αλγοριθμος εχει πολλες εφαρμογες και χρειαζεται πολυ δουλεια ωστε να εχει πολλαπλες χρησεις σε διαφορα projects. Επισης και τα Marie-Curie IEFs (το οποιο το παρων post-doc μοιαζει πολυ) περιτρανα επιτρεπει την part-time απασχοληση, αρκει "να βγει η δουλεια". Σε τετοιους ζοφερους καιρους, ποιος post-doc απο το εξωτερικο θα ξεκοψει πληρως τις επαγγελματικες του δραστηριοτητες για να δουλεψει αποκλειστικα και μονο σε αυτο το project στην Ελλαδα σε αβεβαιο μελλον? (γιατι υποτειθεται ο βασικος λογος του προγραμματος αυτου ειναι η προσελκιση απο το εξωτερικο ικανων ερευνητων)
Πότε επιτέλους θα βγουν τα αποτελέσματα της α' φάσης για τους υπόλοιπους τομείς έρευνας?
ReplyDeleteΠότε θα βγουν τα αποτελέσματα της α' φάσης για τους υπόλοιπους τομείς έρευνας?
ReplyDeleteΠου θα ανακοινωθούν? Στη σελίδα της ΓΓΕΤ ή του Υπουργείου?