Thursday, June 09, 2011

Αριθμός εισακτέων αναλυτικά

Ανακοινώθηκαν σήμερα τα λεπτομερή στοιχεία για την κατανομή του αριθμού των εισακτέων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Επισημαίνεται ότι είναι η πρώτη φορά που γίνεται γνωστός ο αριθμός των εισακτέων από κάθε κατηγορία αναλυτικά και με πλήρη διαφάνεια. Με τον τρόπο αυτό τα ιδρύματα θα γνωρίζουν από τώρα τον μέγιστο αριθμό φοιτητών που θα υποδεχτούν τον Σεπτέμβριο.

Είναι επίσης, η πρώτη φορά που όλοι οι πρωτοετείς θα ξεκινήσουν τις σπουδές τους στο ίδρυμα που θα φοιτήσουν από την αρχή του ακαδημαϊκού έτους, χωρίς την διαδικασία των μετεγγραφών στο μέσον της χρονιάς αφού από το ακαδημαϊκό έτος 2011-2012 οι μετεγγραφές αντικαθίστανται από καθορισμένο αριθμό εισακτέων για κάθε μια από τις κατηγορίες αυτές. Οι υποψήφιοι που είχαν δικαίωμα μετεγγραφής, θα διεκδικούν πλέον την εισαγωγή τους βάσει των μορίων τους και των προτιμήσεών τους στις επιπλέον θέσεις των ειδικών περιπτώσεων πολυτέκνων, τριτέκνων και κοινωνικών κριτηρίων.

Πιο αναλυτικά, η κατανομή περιλαμβάνει:

Α. Ορισμό και κατανομή των θέσεων ανά ίδρυμα και τμήμα για τις κύριες κατηγορίες και συγκεκριμένα:

1) τον αριθμό θέσεων που δίνεται για τους υποψηφίους ημερήσιων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Β΄) που διεκδικούν ποσοστό θέσεων εισακτέων 10%, χωρίς νέα εξέταση.

2) τον αριθμό θέσεων που δίνεται για τους υποψηφίους των ημερήσιων ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Α΄), που διεκδικούν ποσοστό θέσεων εισακτέων 20%.

3) τον αριθμό θέσεων που δίνεται για τους υποψηφίους των εσπερινών ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ A΄) που διεκδικούν ποσοστό θέσεων εισακτέων 1%.

4) τον αριθμό θέσεων που δίνεται για τους υποψηφίους των εσπερινών ΓΕΛ και ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Β΄) που διεκδικούν ποσοστό θέσεων εισακτέων 1% καθ’ υπέρβαση του συνολικού αριθμού εισακτέων.

5) τον αριθμό θέσεων που δίνεται για τους υποψηφίους των ημερήσιων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Β΄), οι οποίοι συμμετείχαν στις φετινές πανελλήνιες εξετάσεις.

Β. Ορισμό και κατανομή των επιπλέον θέσεων των ειδικών περιπτώσεων (Πολύτεκνοι, Τρίτεκνοι, Κοινωνικά Κριτήρια), για κάθε ανωτέρω κατηγορία.

Γ. Ορισμό και κατανομή του αριθμού θέσεων επιπλέον του αριθμού εισακτέων ανά ίδρυμα και τμήμα για:

1) αθλητές με διακρίσεις (ανά κατηγορία)

2) τέκνα Ελλήνων του εξωτερικού (ανά κατηγορία)

3) αλλοδαπούς – αλλογενείς (ανά κατηγορία)

4) Έλληνες πολίτες Μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης

5) πάσχοντες από σοβαρές παθήσεις (ποσοστό 5%).

Διαβάστε ολόκληρη την απόφαση του αριθμού εισακτέων εδώ

3 comments:

  1. Ενας συγκεντρωτικός πίνακας με γραμμές τα τμήματα και στήλες οι διάφορες κατηγορίες εισακτέων θα ήταν πολύ χρήσιμος. Είναι εύκολο να το βγάλετε από τη βάση σας;

    ReplyDelete
  2. Anonymous12:40 pm

    Η αδυναμία προγραμματισμένης ενημέρωσης με εργαλείο την αξιοποίηση των υπηρεσιών παιδείας που προσφέρει το ΥΠΔΜΘ:

    ΑΔΥΝΑΜΊΑ αντίληψης των προβλημάτων των αρνητικών εντυπώσεων που δημιουργούνται

    ΕΜΜΟΝΕΣ που σχετίζονται στην μη ανάδειξη των ΜΗ ικανοτήτων [ ο λαός μας συνήθως λέει: και πουλάμε φύκια για μεταξωτές κορδέλες]

    ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ μιας παρέας που δεν αντιλαμβάνεται ότι ευθύνεται για την αποδόμηση των ΑΥΤΟΝΟΗΤΩΝ πολιτικών παρεμβάσεων

    ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ θα μπορούσαν να συμβάλλουν στην κατανόηση των χρόνιων αδιεξόδων της εκπαίδευσης.

    ΚΡΙΜΑ για την επίκληση «φόρτου εργασίας» τη στιγμή που το μισό ΥΠΔΜΘ «κααάθεται» […. Κοιμάται τον ύπνο του δικαίου]

    ΚΡΙΜΑ γιατί δίνετε την ευκαιρία οι «επαναστατημένοι – τυχοδιώκτες» να αυξάνουν την ΕΝΤΡΟΠΙΑ του συστήματος των ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΩΝ συμπεριλαμβανόμενου και του ΤΕΩΣ.

    ο/η αγανακτισμένος /η που δεν πηγαίνει στις πλατείες των «δηθεν» αγανακτισμένων

    ΕΑΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΤΕ … ΘΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΘΕΙΤΕ….

    ReplyDelete
  3. Anonymous7:29 am

    είναι όντως σημαντικό που θα ξεκινήσουν όλοι οι φοιτητές τις σπουδές τους τον ίδιο μήνα. φανείτε σας παρακαλώ όμως και πιο τολμηροί. Από την επόμενη χρονιά μεταθέστε τις εισαγωγικές εξετάσεις τον Σεπτέμβριο (έναρξη σπουδών ΑΕΙ/ΤΕΙ τον επόμενο Γενάρη). τον Μάιο κρατήστε τον ΜΟΝΟ για τις απολυτήριες εξετάσεις του Λυκείου. αυτονομείστε το Λύκειο - αυτή θα είναι η σωστή βάση για τις αλλαγές και στην τριτοβάθμια.

    ReplyDelete