Απαλλαγμένος από ορισμένους συμβατικούς περιορισμούς της πολιτικής θέσης που κατείχα, θα ήθελα να προσπαθήσω να βοηθήσω τους υποψηφίους και τις οικογένειές τους που αυτές τις μέρες προβληματίζονται με την συμπλήρωση του μηχανογραφικού. Ελπίζω οι σκέψεις αυτές να εκληφθούν με την ειλικρίνεια που τις διατυπώνω.
Είναι μεγάλο λάθος οι υποψήφιοι και οι γονείς τους να επηρεάζονται από όσα γράφονται για τις βάσεις (π.χ. "πέφτουν οι βάσεις", "σφαγή εδώ και εκεί" κλπ.). Ένα μόνο πράγμα πρέπει να κάνουν: Να συγκεντρωθούν για λίγο μόνοι τους και να αποφασίσουν την ΣΕΙΡΑ προτίμησης των σχολών που τους ενδιαφέρουν. ΔΕΝ θα αλλάξει τίποτα αν κάποια από αυτές τις σχολές έχει χαμηλότερη ή υψηλότερη βάση από πέρυσι.Αποκλειστικό κριτήριο για την εισαγωγή σε κάποιο τμήμα ή σχολή είναι η απόδοση του υποψηφίου και η σειρά προτίμησης με την οποία έχει δηλώσει την συγκεκριμένη σχολή. Οι μόνοι άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν την εισαγωγή είναι η απόδοση των υπολοίπων υποψηφίων και κυρίως η σειρά των επιλογών των υπολοίπων υποψηφίων. Επειδή κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει το δεύτερο δεν έχει έννοια να ασχολείται με αυτό. Οι περυσινές βάσεις δεν επηρεάζουν σε τίποτα τα φετεινά αποτελέσματα.
Και όχι μόνο αυτό. Οι υποψήφιοι θα πρέπει να λάβουν επίσης υπ' όψη τους ότι όχι μόνο δεν έχουν σημασία οι περυσινές βάσεις αλλά και ότι δεν είναι εύκολο να προβλεφθούν και οι φετεινές. Ο λόγος είναι ότι μια βασική υπόθεση για να γίνει κάτι τέτοιο είναι ότι οι φετεινοί υποψήφιοι θα "συμπεριφερθούν" στις επιλογές τους όπως και οι περυσινοί. Η εμπειρία όμως έχει δείξει ότι αυτό δεν συμβαίνει.
Υπάρχει βέβαια και μια "αγορά" που έχει διαμορφωθεί γύρω από τις βάσεις. Δημοσιεύματα στον τύπο, ειδικοί που αναλύουν και συμβουλεύουν τους υποψήφιους κλπ. Αυτό όμως δεν πρέπει να αφορά τους υποψηφίους.
Ελπίζω οι σκέψεις αυτές να είναι χρήσιμες για τους ενδιαφερομένους.
Δίκιο έχετε για το τι πρέπει να απασχολεί τους υποψηφίους. Μόνο που η πλειοψηφία τους έχει ανατραφεί από την κοινωνία να ...βρει μια θέση στο Δημόσιο. Ακόμη και αν αυτή η διέξοδος φαίνεται να μην υπάρχει πλέον, θα περάσουν χρόνια πολλά μέχρι να βγει ο καρκίνος από το συλλογικό μας μυαλό. Και μέχρι τότε, θα εχουμε αποκτήσει χιλιάδες χασάπηδες γιατρούς, δασκάλους που μισούν τα παιδιά, νηπιαγωγούς που βαριούνται τη ζωή τους, κομπιουτεράδες που ήθελαν να γίνουν γυμναστές και γεωπόνους που ήθελαν να έχουν καφετέρια. Η Πολιτεία θα έπρεπε να έχει εδώ και πολλά χρόνια περιορίσει τον αριθμό εισακτέων στο μισό περίπου, για να μπαίνουν μόνο αυτοί που πραγματικά "γουστάρουν". Τότε, τα μισά από τα αναφερόμενα προβλήματα θα είχαν λυθεί αυτομάτως.
ReplyDeleteΝίκος Αντωνιάδης
ΤΕΙ Ηπείρου
πέρα και πάνω απ' όλα, σπουδάζουμε αυτό που αγαπάμε ανεξαρτήτως κόστους και συνεπειών; έχει έννοια δηλαδή η δήλωση στο μηχανογραφικο σχολής που δεν έχει παρά ελάχιστο ενδιαφέρον -για τον υποψήφιο- το γνωστικό της αντικείμενο, απλά και μόνο για να "κατοχυρωθεί" ο τίτλος του ακαδημαικού πολίτη, κόβοντας παράλληλα μια θέση απο κάποιον άλλον που διακαώς (ενδεχομένως) ενδιαφέρεται;
ReplyDeleteεπί του προκειμένου, έφεση στην πληροφορική, εξαιρετικές δυνατότητες, βαθμολογία όμως που δεν επιτρέπει (οριακά έστω) εισαγωγή στα υψηλόβαθμα τμήματα των ΑΕΙ, ούτε στα αντίστοιχα υψηλά των ΤΕΙ Αθ-Θεσ
τι πράττεις; πληροφορική εκτός Ελλάδος; συμβιβασμός και εισαγωγή στα μεταλυκειακά ιδιωτικά με ο,τι άδηλο συνεπάγεται αυτό;
απλά σκέψεις...
Αν δεν κάνω λάθος, άκουσα ότι οι βάσεις θα βγουν μέσα στον Αύγουστο (3ο δεκαήμερο); Για ποιό λόγο, με δεδομένο και ότι οι βαθμολογίες ήδη υπάρχουν, ενώ τα μηχανογραφικά θα κατατεθούν ηλεκτρονικά; Δε θα μπορούσαν / έπρεπε οι βάσεις να βγουν την επόμενη μέρα (για να μην πω ώρα) από τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των μηχανογραφικών;
ReplyDelete[ΜΕΡΟΣ Α]
ReplyDeleteΗ συμπλήρωση του Μηχανογραφικού Δελτίου
του Γιώργου Π. Μπουρίτσα
Η κατάθεση προτάσεων και απόψεων νομίζω ότι έχει ιδιαίτερη σημασία όταν γίνονται σε «ουδέτερο χρόνο»[Οκτώβριος 2010] και σκοπεύουν στην υιοθέτηση πρακτικών που κατά τη γνώμη μου συμβάλουν στην υλοποίηση των ΑΥΤΟΝΟΗΤΩΝ παρεμβάσεων στα θέματα της παιδείας που είναι συνήθως και οι απαραίτητες αλλαγές «αποτελματοποίσησης» της εκπαίδευσης.
Με την έννοια αυτή νομίζω ότι αξίζει τον κόπο η επαναδημοσιεύση του παρακάτω κειμένου για να τονισθεί η ανάγκη υλοποίησης προτάσεων έγκαιρου προγραμματισμού, η ανεπίτρεπτη αδράνεια όλων των συμμετόχων και η ανάγκη για αυτοαξιολόγηση γιατί η εκ των υστέρων κριτική είναι κακός σύμβουλος όλων όσων υποτίθεται ότι κόπτονται για τα «κακώς κείμενα στην παιδεία»
«Με αφορμή τις αλλαγές στο χρόνο συμπλήρωσης του Μηχανογραφικού Δελτίου για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2011-2012
Το Υπουργείο Παιδείας δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων [ΥΠΔΜΘ] ανακοίνωσε ότι οι υποψήφιοι για το ακαδημαϊκό έτος 2011-2012 θα συμπληρώσουν το Μηχανογραφικό Δελτίο [Μ.Δ.] πριν την έκδοση της βαθμολογίας στα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα.
Η αναγγελία αυτή υπήρξε η αφορμή για ποικίλα αρνητικά σχόλια που δεν στηρίζονται σε μια αντικειμενική προσέγγιση του θέματος και βέβαια παρακάμπτουν σκόπιμα τις επιστημονικές και παιδαγωγικές προσεγγίσεις από την πλευρά του Επαγγελματικού Προσανατολισμού [ΕΠ] και της Συμβουλευτικής Παρέμβασης.
Το «σοβαρό» επιχείρημα που προβάλλεται είναι ότι ο υποψήφιος πρέπει να γνωρίζει την βαθμολογία του και να τη συγκρίνει με τις βάσεις εισαγωγής προηγούμενων ετών ώστε να κάνει «σωστές επιλογές» και να έχει άνεση χρόνου και ηρεμία που δεν του «δίνεται» κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
Έχω την εντύπωση ότι για μια ακόμη φορά προβάλλονται επιχειρήματα που αναπαραγάγουν μια εικονική κατάσταση που καμιά σχέση δεν έχει με την πραγματικότητα που πρέπει να γνωρίζει ο υποψήφιος ώστε να αποφασίσει σύμφωνα με τα θέλω του σωστά και ταυτόχρονα η απόφασή του αυτή να αποτελεί κίνητρο για την καλύτερη προετοιμασία του για τις γενικές εξετάσεις.
Ποιοι λοιπόν είναι οι λόγοι που επιβάλλουν, κατά τη γνώμη μου, τη συμπλήρωση του Μ..Δ. πριν την έκδοση της βαθμολογίας των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων:
Οι Γενικές Εξετάσεις, μετά και την κατάργηση της βάσης του 10, αποτελούν διαγωνισμό προκειμένου να καλυφθούν όλες οι προσφερόμενες. θέσεις. Δηλαδή με απλά λόγια γίνονται για να καταταγούν σε μια σειρά οι υποψήφιοι σύμφωνα με τις επιθυμίες τους.
Και βέβαια οι Γενικές Εξετάσεις γίνονται επειδή ο αριθμός των προσφερόμενων θέσεων σε επίπεδο Ανώτατης Εκπαίδευσης ή Τμήματος είναι μικρότερος από τη ζήτηση [αριθμό υποψηφίων ]
Η σύνδεση της βαθμολογίας στα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα με τις βάσεις προηγούμενων ετών προκειμένου να αποφασίσει ο υποψήφιος για τον τρόπο συμπλήρωσης του Μ.Δ. είναι μια ανεπίτρεπτη αυταπάτη που έχει καλλιεργηθεί στους υποψήφιους αφού οι βάσεις εισαγωγής: εξαρτώνται από παράγοντες όπως [ενδεικτικά]:
• Η ζήτηση του κάθε τμήματος
• Το επίπεδο ευκολίας ή δυσκολίας των θεμάτων
• Το επίπεδο προετοιμασίας των υποψηφίων [ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ]
[ΜΕΡΟΣ Β]
ReplyDeleteΗ συμπλήρωση του Μηχανογραφικού Δελτίου
του Γιώργου Π. Μπουρίτσα
Με βάση αυτές τις παρατηρήσεις και με δεδομένο ότι η συμπλήρωση του Μ.Δ. πρέπει να γίνεται σε χρόνο που να επηρεάζει μόνο θετικά την πορεία του υποψηφίου για την εισαγωγή του στη σχολή ή το τμήμα που επιθυμεί επιβάλλεται η συμπλήρωση του Μ.Δ. πολύ ΠΡΙΝ τη διεξαγωγή των Γενικών Εξετάσεων γιατί έτσι ο υποψήφιος:
• Δηλώνει τις σχολές ή τα τμήματα που πραγματικά επιθυμεί ανεπηρέαστα
• Δηλώνοντας τα τμήματα που πραγματικά επιθυμεί, αν αυτά απαιτούν υψηλού βαθμού προετοιμασία, του δίνεται η δυνατότητα να καταβάλλεί την πρέπουσα προσπάθεια και τον αποτρέπει από πιθανή χαλαρότητα κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας του
• Η συμπλήρωση του Μ.Δ. ΠΡΙΝ την έκδοση των βαθμών ΟΥΔΕΜΙΑ επίδραση έχει στην ΜΗ εισαγωγή του σε κάποιο τμήμα με βαθμολογία μικρότερη των βαθμών που θα πετύχει, αφού όπως υπογραμμίσαμε οι Γενικές Εξετάσεις αποτελούν Διαγωνισμό [Η μόνη προϋπόθεση είναι να δηλώσει ΟΛΕΣ τις σχολές ή τα τμήματα που του επιτρέπεται .(Αυτονόητο είναι ότι η ΜΗ ΔΗΛΩΣΗ ενός τμήματος σημαίνει την κατηγορηματική θέση του υποψηφίου ότι δεν επιθυμεί την εισαγωγή του σε αυτό)]
Δεν μπορούν να τύχουν σοβαρής κριτικής οι απόψεις για «άνεση χρόνου και ηρεμία που δεν «δίνεται» κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς» ΓΙΑΤΙ η αποδοχή του επιχειρήματος αυτού στηρίζεται σε προσεγγίσεις που δημιουργούνται χάρη εντυπώσεων που δεν εξυπηρετούν τις πραγματικές ανάγκες του υποψηφίου στην πορεία του προς την επιτυχία.
Έχω την άποψη ότι οι διαπιστώσεις μου αυτές είναι αυτονόητες πραγματικότητες τις οποίες το σχολείο και τα στελέχη των δομών Επαγγελματικού Προσανατολισμού έπρεπε να έχουν κάνει κτήμα στους μαθητές και στους γονείς τους.
Οι απόψεις μου αυτές έχουν παρουσιαστεί σε συνέδρια, έχουν γραφτεί σε άρθρα και έχουν διατυπωθεί ως προτάσεις τόσο στις δομές ΣΕΠ της περιοχής μου όπως και στη Διεύθυνση ΣΕΠΕΔ του ΥΠΔΜΘ.[Η σημείωση αυτή κρίνεται απαραίτητη για να μην θεωρηθεί η παρέμβαση ως ευκαιριακή]
Προτάσεις που συνοδεύονται από την ανάγκη για συστηματική ενημέρωση και παρέμβαση των στελεχών ΕΠ στη διαδικασία ενημέρωσης και συμπλήρωσης του Μ.Δ. για το σύνολο των υποψηφίων της περιοχής τους.
Οι συγκεκριμένες προτάσεις που επανδιατυπώνονται είναι :
• Υποχρεωτική συμμετοχή των στελεχών ΕΠ στις επιτροπές συμπλήρωσης και παραλαβής των Μ.Δ. [έχει προταθεί η κατάρτιση ενός προγράμματος συμμετοχής όλων των στελεχών στη διαδικασία αυτή]
• Κατάρτιση με ευθύνη του ΚΕΣΥΠ, των ΓΡΑΣΕΠ , του Γραφείου και της Δ/νσης ΔΕ κάθε περιοχής ενός ολοκληρωμένου προγράμματος ενημέρωσης όλων των μαθητών /μαθητριών από τώρα μέχρι και το χρονικό διάστημα έναρξης της συμπλήρωσης των Μ.Δ.
• Συστηματική αποστολή ενημερωτικού υλικού σε έντυπη και σε ηλεκτρονική μορφή με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων που δίνει η INTERNET επικοινωνία για όλους τους μαθητές [υλικό που θα παράγεται τόσο κεντρικά από την Δ/νση ΣΕΠΕΔ του ΥΠΔΜΘ αλλά και τοπικά από κάθε Δ/νση ΔΕ με ευθύνη των δομών ΣΕΠ της περιοχής] [ΣΥΝΕΖΙΖΕΤΑΙ]
[ΜΕΡΟΣ Γ]
ReplyDeleteΗ συμπλήρωση του Μηχανογραφικού Δελτίου
του Γιώργου Π. Μπουρίτσα
Οι ΑΥΤΟΝΟΗΤΕΣ αυτές προτάσεις ΔΕΝ είχαν την όποια τύχη αν και επαναλαμβάνονται ΜΟΝΟΤΟΝΑ την τελευταία πενταετία
Σημειώνεται ότι οι προτάσεις αυτές συνοδεύονται και από την πάγια ΠΡΟΤΑΣΗ –ΘΕΣΗ μου για ύπαρξη ενός ενιαίου και ολοκληρωμένου προγράμματος δράσης των δομών ΣΕΠ στην περιοχή ευθύνης τους. Είναι ένα θέμα για το οποίο υπάρχει υστέρηση και που συνήθως προσεγγίζεται από τους οπαδούς του αυτοσχεδιασμού και της αδράνειας με κριτικές θεωρήσεις που χαρακτηρίζουν
«άκαιρες» και «ανεδαφικές» τις όποιες προτάσεις προγραμματισμού
Το στοίχημα των δομών ΕΠ της ΔΕ είναι να πετύχουν τη συστηματική ενημέρωση ΟΛΩΝ των μαθητών/τριών στην πορεία προς τη συμπλήρωση του Μ.Δ.
Το στοίχημα της Δ/νσης ΣΕΠΕΔ του ΥΠΔΜΘ είναι να συμβάλλει στον ενιαίο προγραμματισμό της όλης προσπάθειας
ΓΙΑΤΙ πέραν από τις «θεωρητικές και βιωματικές προσεγγίσεις των όρων της αυτογνωσίας, αυτοαντίληψης και αυτοεκτίμησης» που μονότονα επαναλαμβάνονται χωρίς να έχουν τύχει της όποιας αξιολόγησης
ΥΠΑΡΧΕΙ η αναγκαιότητα να επιτευχθεί η αυτογνωσία, αυτοαντίληψη και αυτοεκτίμηση των μαθητών με το να δοθεί σε αυτούς η δυνατότητα πρόσβασης στο σύνολο της χρήσιμης πληροφορίας που σχετίζεται με τα θετικά που προσφέρει η αλλαγή του χρόνου της συμπλήρωσης του Μ.Δ. και της πρόσβασης στην πληροφορία που σχετίζεται με την ουσία της διαδικασίας της συμπλήρωσης του ΜΔ που θα τους επιτρέψει να αποφασίσουν ΣΩΣΤΑ και ΑΝΕΠΗΡΕΑΣΤΑ
Στην Κοινωνία της Σύγχυσης την οποία βιώνουμε η λήψη της σωστής απόφασης σχετίζεται μονοσήμαντα με την αντικειμενική πληροφόρηση που δεν μπορεί να αντικατασταθεί από προσεγγίσεις που παρακάμπτουν αυτήν την αναγκαιότητα.
Η προτεινόμενη παρέμβαση των δομών ΕΠ κατά τη γνώμη μου είναι αυτή που αναδεικνύει ότι μόνο το δημόσιο σχολείο έχει τη δυνατότητα παροχής έγκυρων, αξιόπιστων και αντικειμενικών υπηρεσιών παιδείας.
Γιώργος Π. Μπουρίτσας
Σύμβουλος ΣΕΠ.»
@4:32 AM
ReplyDeleteΟ κανονας που αποκλειεται να σε βγαλει λαθος ειναι: ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΟΥ! Αν η ψυχη του ανθρωπου που συζηταμε λεει πληροφορικη (δεν ειμαι βεβαιος αν ξερει τη διαφορα μεταξυ του "μου αρεσει η ΧΡΗΣΗ ΗΥ" και του "μαθαινω την επιστημη ΗΥ"), τοτε πληροφορικη. Ειδικα σε αυτο, μπορει να βρει κανεις καμια 40αριά τμηματα σε Πανεπιστημιο ή ΤΕΙ. Με λιγη αναζητηση μπορει να βρει κανεις τι ακριβως γινεται στο καθενα. Ενα μικρο χωριο ειναι η Ελλαδα, καπου διπλα μας υπαρχει ενας αποφοιτος απο το καθε ενα. Περισσότερο απο τον ιδιο εξαρταται τι θα κανει, και αν θελει και ψαχνεται του αρκουν ερεθισματα απο 2-3 καθηγητες και θα βρει το δρομο του. Στο τελος θα ξερει ποιο δρομο να ακολουθησει περαιτερω. Κανεις δεν εχασε απο τετοιες επιλογες...
Νικος Αντωνιαδης
ΤΕΙ Ηπείρου
ΥΓ. Δεν θελω να κανω promotion, αν θελει ο υποψηφιος ας επικοινωνησει μαζι μου, να του πω τι κανουμε εμεις. Βρισκομαι στο Τμημα Πληροφ και Τηλεπ. του ΤΕΙ Ηπείρου
Κατι γενικοτερο και ασχετο με την ουσια του θεματος: ακομη και σε αυτο το θεμα, οπου δεν εκφραζεται καμια κριτικη, σχεδον ολοι επιμενουν να γραφουν ανωνυμα. Πραγματικα δεν μπορω να το καταλαβω. Και ο κατοχος δεν εχει πλεον ουτε την κυβερνητικη θεση! Τι ακριβως θα κανει αν δεν του αρεσει μια αποψη? Θα παρει τηλεφωνο στην τοπικη Ασφαλεια να "περασετε δι' υποθεσιν σας"?
ReplyDeleteΝικος Αντωνιαδης
ΤΕΙ Ηπειρου
ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΑΣΤΟΧΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ (ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ Κ.Α); Π.Χ.ΠΟΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ ΑΠΟ ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ;
ReplyDeleteΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ ΜΕ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΦΟΙΤΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟΠΟΥ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΜΗ ΔΗΛΩΣΕΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ;
Νομίζω ότι τα 18χρονα αγόρια και κορίτσια που δώσανε πανελλήνιες και έχουν όνειρα για το μέλλον τους θα πρέπει να ακολουθήσουν αυτό που αγαπάνε και μόνο αυτό:
ReplyDelete"Κάνουμε καλά μόνο τα πράγματα που μας αρέσει να κάνουμε"_Collete
'Ομως θα πρέπει να ψάξουν και μια σημαντική παράμετρο: Στο Τμήμα που θα πάω θα με κάνουν οι καθηγητές, οι συμφοιτητές οι συνθήκες να μισήσω το αντικείμενο που τώρα αγαπώ;
Ρωτήστε άλλους μεγαλύτερους να μάθετε και πάρτε μετά την απόφαση.
ΘΑ πρότεινα δε αν είστε αριστούχοι ή πολύ καλοί μαθητές και έχετε τη δυνατότητα να εγκαταλείψετε τη χώρα ακόμα και αν περάσατε Ιατρική ή Πολυτεχνείο και να πάτε αμέσως εξωτερικό. Εκεί θα συνεχίσετε να αγαπάτε το αντικείμενό σας. Εδώ θα γίνει το αντίθετο γιατί οι καθηγητές θα φροντίσουν να σας απογοητεύσουν. Και όσο πάτε σε "χειρότερες" σχολές τότε κινδυνεύετε να αλλωτριωθείτε πραγματικά. Εγκαταλείψτε την Ελλάδα όσοι μπορείτε. Τα ΠΑνεπιστήμια και τα ΤΕΙ της καταρρέουν.
Ν. Π.
συμφωνώ, τα παιδιά να δηλώσουν το τμήμα/σχολή που ονειρεύονται και εφόσον τους επιτρέπουν τα οικονομικά της οικογένειας... Επιπλέον, επειδή δεν είναι πάντα τα καλύτερα τμήματα στην Αθήνα ή στην Θεσσαλονίκη (!) ας επισκεφτούν τις ιστοσελίδες των τμημάτων της περιφέρειας, ας εξετάσουν τα βιογραφικά των μελών ΔΕΠ, ας διαβάσουν (και με τους γονείς τους) τις εκθέσεις αξιολόγησης όπου έχουν γίνει και τότε να επιλέξουν. θα είναι κρίμα λόγω της επιμονής για οποιοδήποτε τμήμα στην Αθήνα να μη σπουδάσουν αυτό που επιθυμούν κάτω από τις καλύτερες συνθήκες.
ReplyDeleteΚύριε υφυπουργέ, κατ΄ αρχάς θα ήθελα να εκφράσω την απογοήτευσή μου για την απομάκρυνσή σας από το υπουργείο παιδείας δια βίου μάθησης και Θρησκευμάτων.
ReplyDeleteΠαράλληλα θα ήθελα να σας συγχαρώ για τις παρατηρήσεις σας για το θέμα του μηχανογραφικού δελτίου όπως και για τα πολύ τεκμηριωμένα σχόλια που φιλοξενούνται [όπως αυτά του κ. Γ.Μπουρίτσα] που θέτουν τα πράγματα στην πραγματική τους διάσταση και βοηθούν τα παιδιά μας στην κατανόηση της πραγματικής διάστασης του θέματος ώστε να αποφασίσουν με γνώμονα τη λογική και τις πραγματικές επιθυμίες τους ώστε με τη σωστή τους απόφαση να μπορέσουν για το καλύτερο στη δύσκολη εποχή που ζούμε. Θα ήθελα όμως να σας κάνω και μια κριτική παρατήρηση. Η καθυστέρηση στην ενημέρωση των παιδιών αφήνει πεδίο δράσης για εκμετάλλευση και από οικονομική άποψη από τα φροντιστήρια που έκαναν και κάνουν το οτιδήποτε για να αναλαμβάνουν και τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού δελτίου των παιδιών μας. Τέλος θέλω να επισημάνω ότι δημοσιογράφοι , αμφίβολών προσόντων, ικανοτήτων και συμφερόντων που πιθανά εξυπηρετούν [πολιτικά, οικονομικά και όχι μόνο] εξακολουθούν να παραπληροφορούν όχι μόνο από τα ιδιωτικά κανάλι αλλά και από τη δημόσια τηλεόραση υποστηρίζοντας χωρίς κανένα επιχείρημα τα αντίθετα από όσα λέτε. Δεν νομίζετε ότι πρέπει κάτι να γίνει ,όχι στην κατεύθυνση της όποιας λογοκρισίας αλλά της αποδόμησης των σαθρών, αντιπαιδαγωγικών και αντιεπιστημονικών επιχειρημάτων τους?
Θέλω να πιστεύω ότι θα συνεχίσετε να εκφράζετε ριζοσπαστικές απόψεις για την παιδεία όπως και κατά τη διάρκεια της παρουσίας σας στο υπουργείο.
Με εκτίμηηση
Πατέρας μαθητή γ΄ λυκείου
Κύριε Πανάρετε τα παιδιά μου είναι δίδυμα και διαμένουμε στην Αθήνα υπάρχει πιθανότητα να περάσουν σε διαφορετικές πόλεις πχ Γιάννενα-Σάμο να έχουμε δηλ. τρία σπίτια (πράγμα αδύνατον).Υπάρχει περίπτωση το ένα απ' τα δύο να έρθει στην Αθήνα στη περίπτωση που δεν μπορεί να μετεγγραφεί στη Σάμο η στα Γιάννενα λόγω του οτι δεν υπάρχουν οι σχολές?
ReplyDeleteΣας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Περίπτωση α: υποψήφιος εισάγεται σε ΑΕΙ μέσω του συστήματος ειδικών κατηγοριών. Εκ των υστέρων αποδεικνύεται ότι δεν πληρούσε τις προϋποθέσεις και αποπέμπεται. Προβλέπεται εισαγωγή του πρώτου επιλαχόντος αντ’ αυτού; Αν όχι, πώς αίρεται η αδικία σε βάρος του επιλαχόντος; Κι αν ο τελευταίος κινηθεί δικαστικά δικεδικώντας την εισαγωγή του, το σύστημα θα αντέξει τη νομική διεκδίκηση;
ReplyDeleteΠερίπτωση β: υποψήφιος του 2010 που έχει ήδη εισαχθεί σε ΑΕΙ -1 εισάγεται σε άλλο ΑΕΙ-2 μέσω του 10% (η και μέσω νέας συμμετοχής στον Πανελλαδικό Διαγωνισμό) . Μπορεί να απορρίψει το ΑΕΙ-2 και να συνεχίσει στο ΑΕΙ-1;
Αν ναι, δεν στερεί την ευκαιρία σπουδών από άλλον υποψήφιο; Δεν στρεβλώνεται το σύστημα εισαγωγής με αυτόν τον τρόπο; Ακόμη και μετά την κατάργηση του 10%, το πρόβλημα θα παραμείνει για όσους δίνουν Πανελλήνιες για β ή γ φορά!
Π.Τσουκαλάς
όταν αναλαμβάνουν να φέρουν σε πέρας μια δουλειά όσοι διαχρονικά νομίζουν ότι είναι ειδικοί και δεν έχουν γνώσεις και παιδεία, τότε κάτι φραίει.
ReplyDeleteμάλιστα θεωρούνται οι απόφοριτοι λυκείου ότι η δουλειά του γραμματέα αποτελεί το α και το ω. και δεν βάζουν και μυαλό , αλλα για την έπαρση δεν φταίνε αυτοί αυτοί που τους χρησιμοποιούν διαζρονικά ευθύνονται.
και κριτικάρουν διαχρονικά και διαβάλουν, αργά το καταλάβανε οι ειδικοί καλά να παθουμε, πάθετε, πάθουν
Η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΑΠ. Φ251./74394/Β6/4.7.2011 ΜΕ ΘΕΜΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ ΣΤΗΝ ΑΠ. Φ.251/72470/Β6/29.6.2011 ΒΓΗΚΕ ΣΤΙΣ 4.7.2011 ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΣΤΙΣ 5/7/2011.
ReplyDeleteΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΟΡΤΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΟΔΟ.
ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΕΣΥΠ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΩΝ . ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΑΣ ΟΤΙ ΤΑ ΕΝ ΛΟΓΩ ΓΡΑΦΕΙΑ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΑΠΟ ΤΗΝ 30.6.2011.
ΚΑΙ ΟΤΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΠΟΤΕ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ
ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΦΤΑΝΕ.
ΜΠΑΧΑΛΟ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΕ ΑΓΑΣΤΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΠΑΧΑΛΑΚΙΔΕΣ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ…. Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΝΑ ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΦΡΕΝΟΚΟΜΕΙΟ
και μια διαχρονική διαπίστωση
ReplyDeleteτο να μην απαντάς σε προτάσεις και ιδέες δεν ειναι ότι το καλύτερο
το να μη σου δίνουν οι συνεργάτες σου προτάσεις και ιδέες που γίνονται πάλι δεν είναι ότι το καλύτερο
το να επιλέγουν συνεργάτες την επιλεκτική ενημέρωση των προϊσταμένων τους όταν μάλιστα δεν γνωρίζουν δηλαδή δεν έχουν προσόντα -πείρα - γνώσεις είναι ότι το χειτότερο
το αποτέλεσμα οι ηγεσίες στη γυάλα, .... οι κακές ηγεσίες που ευθύνονται για την διαιώνιση του τέλματος.
ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΔΕΝ ΕΠΙΒΙΩΣΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΆΣΤΑΣΗ
ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΟΧΙ ΟΛΟΙ ΑΛΛΑ ΟΙ ΕΧΟΝΤΕΣ ΣΤΑΣΗ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΔΙΝΟΥΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΕΠΝΑΣΤΑΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΝΕΜΟΜΕΝΟΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΒΟΚΑΡΟΥΝ ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ
....ίσως τη τελευταία στιγμή καταλάβαιτε .....γιατι οι "συνεργάτες" θα επιβιώσουν και με τους επόμενους.....