Tuesday, July 06, 2010

Βαθμολογίες πανελληνίων εξετάσεων

Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες των πανελλαδικά εξεταζομένων μαθημάτων των μαθητών και αποφοίτων του έτους 2010.

Οι υποψήφιοι μπορούν να βρίσκουν την βαθμολογία τους εδώ.

11 comments:

  1. Anonymous11:06 am

    Α΄ΜΕΡΟΣ
    «Με αφορμή την ανακοίνωση των βαθμών των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων» η ουτοπία, η απόπειρα προσέγγισης μιας εικονικής πραγματικότητας.
    του Γιώργου Π. Μπουρίτσα
    Εκπαιδευτικού – Φυσικού – Συμβούλου Ε.Π.


    Η ανακοίνωση των βαθμών των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων φέρνει στην επικαιρότητα το θέμα της σωστής ενημέρωσης- πληροφόρησης για το θέμα των εξετάσεων και το θέμα των βάσεων που κατεξοχήν προβάλλεται από τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας και τους «ειδικούς» που σχολιάζουν και επιχειρηματολογούν κατά περίπτωση.

    Ο προβληματισμός για το θέμα και η προσέγγιση του θέματος μπορεί να συνοψισθεί στα ακόλουθα:

    1. Οι εξετάσεις γίνονται γιατί η ζήτηση είναι μεγαλύτερη από την προσφορά θέσεων

    2. Στις εξετάσεις αξιολογείται ο υποψήφιος για να καταταγεί σε σειρά μικρότερη ή ίση του συνολικού αριθμού των προσφερόμενων θέσεων εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση γενικά και ειδικά στο τμήμα κατά τη σειρά που το επιλέγει κατά τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού δελτίου.


    3. Η εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν σχετίζεται με την όποια βάση η οποία καθορίζεται από το βαθμό ευκολίας ή δυσκολίας των θεμάτων, το επίπεδο προετοιμασίας των υποψηφίων και τον αριθμό αυτών που επιλέγουν το α ή β τμήμα σε συνάρτηση με τα αναφερόμενα στο σημείο 2.

    4. Η επιχειρηματολογία για το ότι η εισαγωγή σε τμήματα μπορεί να είναι 4 ή 5 της 20βαθμης κλίμακας βαθμολογίας δεν έχει νόημα αφού το 4 ή 5 μπορεί να είναι 1 ή 3 αλλά και 10 ή 13 και ότι άλλο μπορεί κανείς να φαντασθεί ,σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο σημείο 3

    Με βάση τα παραπάνω θεωρώ ότι πλέον θα πρέπει να επιχειρηθεί μια πιο ουσιαστική προσέγγιση του θέματος που επιφανειακά αντιμετωπίζεται κάθε χρόνο με την ανακοίνωση της βαθμολογίας ή των βάσεων εισαγωγής

    Και εδώ ο ρόλος του υπουργείου της παιδείας, της διανόησης, των εκπαιδευτικών και της υπηρεσίας παιδείας που το δημόσιο σχολείο παρέχει και αφορά το Σχολικό Επαγγελματικό Προσανατολισμό πρέπει να είναι υπεύθυνη , ουσιαστική και να βάζει τα προβλήματα με τρόπο αντικειμενικό.

    Ειδικότερα ο Σ.Ε.Π. αντιμετωπίζεται έξω από τις ανάγκες και απαιτήσεις που η Κοινωνία της Πληροφορίας βάζει και αυτό για να δικαιολογηθούν επιστημονικοφανείς εμμονές που δεν ανταποκρίνονται σε διαπιστώσεις που μπορούν να συνοψισθούν:

    • Στις προτεραιότητες που τίθενται και συνοψίζονται στη διατύπωση «πρώτα ο μαθητής» και

    • Στην προσπάθεια απαξίωσης της κοινωνικής πραγματικότητας που βιώνουμε και που θεωρεί ως κύρια κατεύθυνση της εκπαίδευσης την δυνατότητα κριτικής προσέγγισης της χρήσιμης πληροφορίας προκειμένου να αποκτηθεί η γνώση και να μπορέσει ο πολίτης να πάρει αβίαστα τις σωστές αποφάσεις που θα καθορίσουν το κάθε βήμα της προσωπικής του ζωής και της σταδιοδρομίας του ενταγμένης σε μια κοινωνία με προσανατολισμό και κοινωνικές ευαισθησίες

    Με τις διαπιστώσεις αυτές σύντομα θα σας διατυπώσω δια της υπηρεσιακής οδού της συγκεκριμένες απόψεις μου για τα παραπάνω ζητήματα και ιδιαίτερα για το θέμα του Σ.Ε.Π. ως υπηρεσίας παιδείας που μόνο το δημόσιο σχολείο μπορεί να προσφέρει με τρόπο έγκυρο και αξιόπιστο αρκεί να στηρίζεται σε αρχές όπως αυτές που διατυπώθηκαν παραπάνω εν συντομία και να υπηρετείται από στελέχη με γνώσεις και εμπειρίες που οι απαιτήσεις της σύγχρονης εκπαιδευτικής και κοινωνικής πραγματικότητας υπαγορεύουν

    Θα ήθελα δε να σημειώσω ότι την αυταπόδεικτή αυτή πραγματικότητα αντιπαλεύουν «πλειοψηφίες» που έχουν διαμορφωθεί στη βάση συντεχνιακών συμφερόντων, επιστημονικοφανών προσεγγίσεων ή στην χειρότερη περίπτωση για να επιβιώσει η άγνοια κάποιων που δεν έχουν αντιληφθεί τις πραγματικές ανάγκες όπως έχουν διαμορφωθεί στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς.
    [συνεχίζεται στο Β΄ΜΕΡΟΣ]

    ReplyDelete
  2. Anonymous11:41 am

    Β΄ΜΕΡΟΣ
    «Με αφορμή την ανακοίνωση των βαθμών των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων» η ουτοπία, η απόπειρα προσέγγισης μιας εικονικής πραγματικότητας.
    του Γιώργου Π. Μπουρίτσα
    Εκπαιδευτικού – Φυσικού – Συμβούλου Ε.Π.


    ΣΗΜ: Ακολουθεί το σχόλιο με αφορμή τα θέματα των Γενικών Εξετάσεων
    σχόλιο στην ανάρτηση στο http://panaretos.blogspot.com/2010/05/63-152010.html σε ανύποπτο χρόνο και γι αυτό επίκαιρο
    ΜΕ ΘΕΜΑ:
    «Ο «πόλεμος» των γενικών εξετάσεων και η «σφαγή» των υποψηφίων.

    ReplyDelete
  3. Anonymous12:42 am

    Δεν είναι άσχετο, αλλά δείχνει μια νοοτροπία
    Πολύ καλή η πρωτοβουλία της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου παιδείας, με την οποία οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δουν τις βαθμολογίες τους αξιοποιώντας τις δυνατότητες που προσφέρει η INTERNET επικοινωνία.
    Όμως….
    Προσπάθησα να επικοινωνήσω με την αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου για τις Γενικές Εξετάσεις
    ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ: Από το σύνολο των τηλεφωνικών αριθμών που αναφέρονται κανένας εκτός από 4 δεν σηκώνει το τηλέφωνο
    Όταν κάποιος/α σηκώνει μια από τις 4 γραμμές και θέτω το αίτημα μου, με παραπέμπουν σε τηλέφωνο το οποίο δεν αναγράφεται στον τηλεφωνικό κατάλογο.
    Και όταν ζητάω τις πληροφορίες που θέλω για τον τρόπο εισαγωγής των φυσικών αδυνάτων με παραπέμπουν σε άλλο τηλέφωνο και μετά σε άλλο… σε άλλο…
    Και επειδή απογοητεύομαι ξαναρχίζω να παίρνω τηλέφωνα, αυτά που βλέπω στον επίσημο κατάλογο της υπηρεσίας των Γενικών Εξετάσεων και αφού παίρνω καμμια 20αρία τηλέφωνα και κανένα δεν απαντάει παίρνω το επόμενο που αναφέρεται στον κατάλογο το 2103442645 και ω!... του θαύματος το τηλέφωνο απαντάει αμέσως και μια ευγενέστατη κυρία όταν την ρωτάω αν είναι η υπηρεσία των Γενικών Εξετάσεων μου απαντάει ότι κάνω λάθος γιατί το τηλέφωνο που πήρα ανήκει στο γραφείο της υπουργού παιδείας…..
    Ομολογώ έμεινα έκπληκτος και της ανέφερα το γεγονός το οποίο βρήκε φυσιολογικό και είπε ότι πρόκειται περί λάθους.
    Εγώ έχω την απορία μα είναι δυνατόν να μην το ήξερε αφού είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο ότι θα την έχουν ενοχλήσει και άλλοι πολίτες αφού το τηλέφωνο ανήκει σε μια κατεξοχήν «δημοφιλή» υπηρεσία του υπουργείου σας
    Μετά από αυτό ευχαρίστησα τη συνεργάτιδα της υπουργού, της ζήτησα συγγνώμη [ως μη όφειλα- αλλά είμαι ευγενής] …. και συνέχισα την προσπάθεια προσπαθώντας να εξαντλήσω τις δυνατότητες που μου δίνει ο «επίσημος» και «ακριβής» κατάλογος του υπουργείου της παιδείας
    Τυχαία το επόμενο νούμερο [δεν σας λέω το νούμερο για να μην εκθέσω την υπάλληλο και για λόγους αρχής] που πήρα το σήκωσε μια ευγενέστατη κυρία η οποία μου επανέλαβε το «παραμύθι» λέγοντας μου ότι δεν είναι αρμόδια για το θέμα και ότι έπρεπε να πάρω το τηλέφωνο 2103442009 και αυτό το τηλέφωνο αν δεν κάνω λάθος [αν κάνω συγγνώμη…] δεν ανήκει στα αναφερόμενα τηλέφωνα στον κατάλογο της υπηρεσίας των Γενικών Εξετάσεων..
    Μετά επειδή έχω και χιούμορ είπα στην παραπάνω κυρία να πει στην προϊσταμένη της να διορθώσουν το τηλέφωνο 210 3442645 γιατί αφορά τηλέφωνο υπουργικού γραφείου και όχι … τηλέφωνο της υπηρεσίας των γενικών εξετάσεων….
    Μόλις το άκουσε έβαλε τα γέλια… δεν μπορούσε να κρατηθεί …. από τα γέλια και μου είπε ότι καλό είναι που έχει γίνει ένα τέτοιο λάθος για να ενοχλούν και τα γραφεία της πολιτικής ηγεσίας ….. και το γέλιο της δεν είχε τέλος…..

    Την ευχαρίστησα [επειδή είμαι ευγενής ως μη όφειλα] και συνέχισα την άκαρπη προσπάθειά μου να επικοινωνήσω με το 2103442009 για το θέμα της εισαγωγής των φυσικώς αδυνάτων μαθητών……
    Η προσπάθεια συνεχίζεται…
    Μάλλον θα έρθω απευθείας στο υπουργείο της παιδείας για να διεκπεραιώσω το θέμα μου
    Κατά τα άλλα η προσπάθεια συνεχίζεται για την εφαρμογή των ΝΤ στην διαδικασία απλούστευσης των διαδικασιών εξυπηρέτησης των πολιτών
    … Θα μπορούσε και να είναι ανέκδοτο
    Θα μπορούσε … δυστυχώς είναι μια αντικειμενική πραγματικότητα που απομυθοποιεί την εικονική πραγματικότητα που υποθέτω βιώνετε ως πολιτική ηγεσία και την οποία με πολύ φυσικό τρόπο παρουσιάζετε ως έργο στους πολίτες οι οποίοι απορούν και απαξιώνουν με το δίκιο τους και κάθε θετική προσπάθεια που ενδεχόμενα γίνεται ….[…]

    ReplyDelete
  4. Anonymous1:19 am

    Διαβάζουμε στο www.esos.gr
    το σχόλιο της ΝΔ [Νέας Δημοκρατίας] για τα αποτελέσματα των πανελλαδικών εξετάσεων
    «Η κατάργηση της βάσης του 10 οδήγησε μέτριους μαθητές σε ελαστικοποίηση της προσπάθειάς τους, με αποτέλεσμα να έχει αυξηθεί ο αριθμός των υποψηφίων οι οποίοι έγραψαν κάτω από τη βάση…..»

    τι επιχειρήματα θεέ μου που θα οδηγούσαν στην αναβάθμιση της παιδείας , πόσο δίκιο έχει ο @ 11:41 πμ

    ReplyDelete
  5. Anonymous2:40 am

    Ευφυές το σχόλιο της Νέας Δημοκρατίας!!!

    Δηλαδή αν τα θέματα ήταν ευκολότερα και οι μαθητές/τριες που εφέτος έγραψαν κάτω από τη βάση θα έγραφαν, οι ίδιοι/ες, πάνω από τη βάση και ενδεχόμενα αν τα θέματα ήταν γελοία θα αρίστευαν

    Το αποτέλεσμα θα ήταν ότι τα ίδια άτομα θα είχαν καταβάλει ταυτόχρονα μεγαλύτερη προσπάθεια και ταυτόχρονα θα είχαν ελαχιστοποιήσει την προσπάθειά τους!!!!!…

    Θεέ μου η παράνοια σε όλο της το μεγαλείο
    Θεέ μου τόσο δύσκολο είναι να συνεννοηθούμε σε αυτό το τόμο

    Διαφωνώ με την διαπίστωση που έχετε ως προμετωπίδα στο μπλοκ σας
    “η «ελληνική πραγματικότητα» υπάρχει μόνο στο μυαλό εκείνων που δεν μπόρεσαν (ή δεν ήθελαν;) ποτέ να ξεφύγουν από αυτήν”

    ΔΕΝ είναι θέμα Ελληνικής Πραγματικότητας είναι θέμα μιας νοοτροπίας που αναπαραγάγουν αυτοί που απαξιώνουν τα αυτονόητα, την επιστημονική προσέγγιση, την πολιτική, τους θεσμούς
    Και είναι θέμα απαξίας αρχών για να επιβληθούν οι μέτριοι και στο πλαίσιο μιας παγκοσμιοποιημένης υποκουλτούρας να βιώσουμε τη δικτατορία των αγορών και να ανεχθούμε την επιχειρούμενη αποδόμηση του κοινωνικού κράτους.

    O Αινστάιν πάντως είχε πει περί βλακείας: Δύο πράγματα δεν έχουν τέλος....η βλακεία και το σύμπαν! Και για το σύμπαν δεν είμαι σίγουρος. ...[…]

    ReplyDelete
  6. zoenivo3:59 am

    Αγαπητή κα Διαμαντοπούλου, κα Υπουργέ και κύριε Υφυπουργέ,

    Με έκπληξη αλλά και οδύνη πληροφορηθήκαμε από το σημερινό ημερήσιο τύπο την προθεσή σας να καταργήσετε ή να περιορίσετε δραστικά τις μετεγγραφές φοιτητών τρίτεκνων οικογενειών σε πανεπιστήμια του τόπου διαμονής τους.

    Η πρόθεσή σας αυτή μας βρίσκει κάθετα αντίθετους διότι καταργείτε με αυτό τον τρόπο ένα από τα ελάχιστα -για να μην πω- το μοναδικό υποστηρικτικό μέτρο για τις τρίτεκνες οικογένειες και μάλιστα με έωλες δικαιολογίες, οτι δηλαδή τα δικαολογητικά των τριτέκνων είναι ψεύτικα και δεν μποτείτε να ελέγξετε την γνησιότητα τους.

    Δεν κάναμε τρία παιδιά για να τύχουμε της εύνοιας του κράτους, τα κάναμε γιατί τα θέλαμε! Αν, όμως, το ΠΑΣΟΚ που πάντα υποστηρίξαμε και η κυβέρνησή σας θεωρεί ότι στηρίζει το δημογραφικό πρόβλημα της Ελλάδας βάζοντας ταφόπλακα στα ελάχιστα δικαιώματα των τριτέκνων, την ώρα που οι οικογένειες τους μαστίζονται από τα οικονομικά και άλλα προβλήματα της περιόδου που ζούμε, κάνετε μεγάλο λάθος και ΜΑΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΕΤΕ ΒΑΘΥΤΑΤΑ.

    Κάντε αυστηρούς ελέγχους στα δικαολογητητικά των τριτέκνων, αλλά μην βαζετε τις οικογένειες μας να πληρώσουν ακόμη ένα "μιισθό", παράλληλα με όλα τα έξοδα των μικρότερων παιδιών μας, φροντιστήρια, ιδιαίτερα, ξένες γλώσσες, γυμναστήρια, ρούχα, παπούτσια και τρόφιμα επι 3.

    Με τιμή,

    Ζωή Νιβολιανίτη-Κουνάνη

    Μητέρα τριών ανήλικων παιδιών και δημόσιος υπάλληλος με περικοπή όλων των επιδομάτων και κατάργηση του 13ου και 14ου μισθού.

    Τηλ 2106503744, 2106028998, 6944797904

    ReplyDelete
  7. Anonymous4:50 am

    Κύριε υπουργέ είμαι μαθητής σε ΕΠΑ.Λ με λύπη διαπίστωσα οτι οι δικοί μας βαθμοί δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα...για ποιό λόγο παρακαλώ;δηλαδή εμείς δεν ήμαστε άνθρωποι; δεν έχουμε δικαιωμάτα;σκέφτεται κανείς την αγωνία την δικιά μου άλλων πόσο μαθητών που έδωσαν φέτος εξετάσεις;ούτε καν αναφέρεστε πότε θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα μας, απλά γράφεται "μέχρι 12 Ιουλίου" ενώ όταν πρόκειτε για τα γενικά λύκεια ξέρετε μέχρι και την ώρα που θα βγουν..δηλαδή εμείς τι ήμαστε;παιδιά ένως κατώτερου Θεού επειδή πήγενουμε στα ΕΠΑ.Λ; θα ηθέλα να σας εκφράσω την οργή μου που μας έχετε στο περίμενε σε μία τόσο σημαντική στιγμή της ζωής μας.ΑΠΛΑ ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ''ΠΑΙΔΙΑ'' ΚΑΙ ΣΕ ''ΚΟΛΟΠΑΙΔΑ'' ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ!!

    ReplyDelete
  8. Anonymous11:28 pm

    @12:42 πμ αν ανατρέξει κανείς στο http://troktiko.blogspot.com/2010/07/blog-post_181.html θα διαβάσει τη συνέχεια του «ανέκδοτου» που αναφέρεις…. Η τρέλα σε όλη της το μεγαλείο και μας πουλάτε φύκια για μεταξωτές κορδέλες… Νέες τεχνολογίες, αγορές υλικού και λογισμικού, διαδραστικοί πίνακες και άλλα τέτοια…. Δεν κοιτάτε να δουλέψει λιγάκι το συμβατικό σύστημα επικοινωνίας και μετά βλέπουμε και τα άλλα ….

    Να η συνέχεια του ανέκδοτου του/της σχολιαστού/στριας @12:42 πμ


    «Αγαπητη Κ Διαμαντοπουλου

    γεια σας.Ειμαι ενας αγανακτισμένος 18αρης (πρωην) υποψηφιος Πανελληνιων ο οποιος μολις αντικρισε το προσωπο του τερατος που ονομαζεται "Ελληνικη Γραφειοκρατεία".Εχτες σαν πολλους αλλους συνομήλικους μου ετρεξα...
    στο λυκειο μου για να μαθω τις βαθμολογιες που συγκεντωσα στις Πανελληνιες.Με απογοητευση ανακαλυψα οτι ενω ολες οι βαθμολογιες μου ηταν υψηλοτατες (17+) ο βαθμος μου στην Εκθεση (Νεολληνικη Γλωσσα) ηταν...8.8(!).Ειπα αποκλειεται καθως οι εκθεσεις μου σπανια πεφτανε κατω του 17.5,και σκεφττομουν πως μπορω να αντιμετωπισω την κατασταση καθως τωρα θα εξαρτηθει απο την πτωση των βασεων αν θα καταερω να περασω στο ΑΕΙ του 2ου πεδιου που θελω (καθως ειμαι θετικη κατευθυνση).


    Και εδω αρχιζουν ολα.Απο τις 9 το πρωι σημερα προσπαθουσα να επικοινωνισω με το Υπουργειο Παιδειας (Υ.Π.Δ.Β.Μ.Θ.) ωστε να ενημερωθω για τα δικαιωματα μου.
    Ματαια ομως καθως τα 2 τηλεφωνα απο τα 4 τα οποια μαλιστα ειναι και στην νεα(?) σελιδα του υπουργειου ηταν σπιτιων(!) ενω τα αλλα 2 κλασσικα...δεν απαντουσαν!
    Ειπα να παρω το τηλεφωνικο κεντρο του υπουργειο καθως μεχρι πριν καλουσα την γραμματεια ενημερωσης πολιτων του υπουργειου!
    Η ωρα ειχε παει 9 και 40 οταν καποιος το σηκωσε και με παρεπεμψε σε ενα τηλεφωνο το οποιο ηταν τελικα και αυτο οικιας (και εγω ωστοσο να εχω μπει ηδη στου τρυπακι να περασω ζαμπονοκοπτικη Θρακης).Αφου μετα απο 5' ξαναμιλισα με τον τηλεφωνητη στο υπουργειο,μου εδωσε ενα ΑΛΛΟ τηλεφωνο στο οποιο με την 2η(!) προσπαθεια απαντησε!
    Και εκει με χαρα επαθα οτι για να δω το γραπτο μου θα πρεπει να κανω αιτηση στο τοπικο γραφειο της Β'Βαθμιας τον Σεμπτεμβρη (!!!) πληρωνοντας και ενα παραβολο αξιας 50 ευρω(!!!).Και λογω οτι θα εχουν βγει ηδη οι βασεις αμφιβάλω αν θα αλλαξει κατι σε περιπτωση λαθους καθως το συστημα ειναι ιδιαιτερα ευαισθητο και ακομη και η παραμικρη αλλαγη σε βαθμολογια τεινει να αλλαξει τις βασεις.

    Δηλαδη γιατι να περιμενει κανεις τοσο για μια διαδικασια ζωης η θανατου οταν διακυβευεται το ιδιο του το μελλον?Μιλαμε για τραγελαφικες καταστασεις για κλαματα οι οποιες ισως μου στερησουν αυτο για το οποιο παλευω τα τελευταια 2 χρονια της ζωης μου...Την σχολη των ονειρων μου...

    Με εκτιμιση ενας αγανακτησμενος 18αρης (πρωην) υποψηφιος Πανελληνιων"»

    ΣΗΜ: το τηλέφωνο 210 3442099 είναι εδώ και δυο μέρες εκτός λειτουργίας … δηλαδή μόνιμα κατεβασμένο.

    ReplyDelete
  9. Εύλογος ο προβληματισμός για τις μεταγραφές σε βάρος της ποιότητας των σπουδών.
    Αν στην περίπτωση των τρίτεκνων ξεκαθαρισθούν οι περιπτώσεις " εικονικών " υιοθεσιών ! και αλλαγών ημερομηνιών γέννησης με δικαστικές αποφάσεις ! των πρώτων κατά σειρά τέκνων ( λόγω ορίου), μήπως τελικά αποδειχθεί ότι ο αριθμός των γνήσιων τρίτεκνων είναι πολύ μικρός.
    Στην ξαφνική αλλαγή του μέτρου που προτίθεσθε να αλλάξετε σε βάρος οικογενειών με πραγματικά προβλήματα, μήπως εκτός του βαθμού πρόσβασης πρέπει να λάβετε υπόψη και τη φοίτηση άλλου τέκνου εκ των τριών εκτός τόπου μόνιμης κατοικίας της οικογένειας .
    Ευχαριστώ για τη σημαντική και άμεση επικοινωνία στις μέρες μας.

    ReplyDelete
  10. Δεν πρόκειται να υπάρξουν μέτρα "σε βάρος οικογενειών με πραγματικά προβλήματα". Το αντίθετο θα συμβεί.

    ReplyDelete
  11. Anonymous5:43 am

    Η διαιώνιση της φράσης " ελληνική πραγματικότητα "και η νοοτροπία που την περιβάλλει σίγουρα μας υποβιβάζει. Ομως μέσα σε αυτήν την ελληνική πραγματικότητα ( χωρίς επαρκείς φοιτητικές εστίες, χαμηλή σε κόστος σίτηση , έλλειψη ικανοποιητικού αριθμού υποτροφιών κλπ ) καλούνται οι αληθινές τρίτεκνες οικογένειες να επωμισθούν την ξαφνική αλλαγή του πλαισίου των μεταγραφών , ενώ ήδη η κατάθεση των μηχανογραφικών δελτίων είναι σε εξέλιξη . Πάμε στο άγνωστο με βάρκα την ελπίδα...
    Πώς θα ανταπεξέλθουν οι τρίτεκνες οικογένειες, όταν σε αρκετές περιπτώσεις έχουν και άλλα παιδιά που φοιτούν μακριά από τον τόπο διαμονής της οικογένειας. Ή περιπτώσεις τρίτεκνων οικογενειών που δεν έκαναν μέχρι σήμερα χρήση του ευεργετήματος των μεταγραφών για τα άλλα παιδιά τους , αλλά ειδικές προσωπικές συνθήκες το επιβάλουν σήμερα . Είναι δίκαιο να προσμετράται ως κριτήριο μόνο ο βαθμός πρόσβασης , όπως φημολογείται , και να μη λαμβάνονται και άλλα αντικειμενικά κριτήρια, (ίσως παράλληλη φοίτηση άλλου αδελφού σε άλλη πόλη, εντοπιότητα γονέων κλπ) Οι τρίτεκνοι " μαιμούδες " είναι ως οι μύγες μέσα στο γάλα και θα αδικούσα το Υπουργείο αν πίστευα ότι δεν μπορεί να τις εντοπίσει και να τις τιμωρήσει , όταν με τις ενέργειές τους βλάπτουν τα συμφέροντα των οικογενειών που πραγματικά θα πληγούν από τα μέτρα που διαφαίνεται ότι θα πάρετε.
    Ευχαριστώ για τη δυνατότητα της άμεσης επικοινωνίας και διαλόγου, που πάντα αποσκοπούν σε καλύτερες μέρες !

    ReplyDelete