Η συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων διεξήχθη σε εποικοδομητικό πνεύμα. Η υπεύθυνη στάση όλων των μελών των Συμβουλίων υπήρξε καθοριστική για την ποιότητα του διαλόγου.
Το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των ΠΔ που έχει ανακοινωθεί από την ηγεσία του Υπουργείου θα τηρηθεί, λαμβάνοντας υπόψη τις παρατηρήσεις και τα σχόλια που διατυπώθηκαν στην συνεδρίαση.
Τα υπόλοιπα σχέδια ΠΔ που εκκρεμούν θα τεθούν άμεσα σε δημόσια διαβούλευση και θα συζητηθούν σε επόμενη κοινή συνεδρίαση ΣΑΠΕ-ΣΑΤΕ.
Επειδή υπήρξαν πολλές επιστολές, μπορούμε να μάθουμε ποιοι προσήλθαν;
ReplyDeleteΚαι βέβαια θα τηρηθεί το χρονοδιάγραμμά σας. Αφού είτε τηρηθεί είτε όχι, καμία σημασία δεν έχει αφού κανείς από εμάς δεν θα μπορεί και πάλι να εργαστεί. Αλλά και να υπογράψετε επιτέλους το μαγικό ΠΔ (που κανείς από εμάς δεν έχει ακόμα δει, και υποψιάζομαι ότι ούτε εσείς) και πάλι δεν θα μπορούμε να εργαστούμε, διότι τότε θα βρεθεί κάποιος που θα κρίνει παράνομη την όλη διαδικασία που ακολουθήσατε και θα την ανατρέψει στο ΣΤΕ. Οπότε ξαναγυρίζουμε στις παλιές καλές μέρες. Και εσείς είστε ήσυχος στη συνειδησή σας (λέμε τώρα) ότι κάνατε ότι κρίνατε σωστό, και τα μέλη του ΤΕΕ, θα συνεχίσουν την δουλειά τους κανονικά και εμείς θα συνεχίσουμε να εκτελούμε καθήκοντα μηχανικών με αμοιβές διανομέων πίτσας. Όλα εντάξει δηλαδή...
ReplyDeleteka8e mera kai mia paraitHsH gia prosωpikous logous sto Πaidagωgiko Institouto.... Kapoioi apeilousan kai ebrizan to YPEPTH [se ekdHlodH mesa sto YPEPTH dia stomatos AGRAMMATΩΝ] kai prospa8Hsan na xrHsimopoiHsoun tous ka8hgHtes giati den tous edosan megalo kommati apo tHn pita
ReplyDeleteSHMEIA TΩΝ KAIRΩN POU PREPEI NA SAS PROBLHMATISOYN , EKTOS KAI AN OLA EINAI FYSIOLOGIKA PLEON SE TOYTO TON TOPO
τελικα ποιοι προσηλθαν στην συνεδριαση.
ReplyDeleteΑπο τους προεδρους-ΤΕΙ προσηλθαν οσοι εχουν πασοκ ταυτοτητα! ! !
ReplyDeleteΗΜΟΥΝ ΝΙΟΣ ΚΑΙ ΓΕΡΑΣΑ…….
ReplyDeleteΑΧ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
ΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΟΥ ΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΑΠ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΧΡΗΣΙΜΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ ΝΑ ΛΥΘΕΙ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΤΩΝ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ
ΝΑ ΒΑΛΛΟΥΝ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΚΡΑΣΙ ΤΟΥΣ ΟΙ ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ
ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΜΙΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΛΥΣΗ
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΑΥΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ
ΚΑΙ ΣΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΤΕΙ ΝΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΘΟΥΝ ΣΤΙΣ ΑΝΩΤΑΤΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΑΥΤΗ Η ΦΑΡΣΟΚΩΜΩΔΙΑ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΤΡΙΑΝΤΑ ΕΤΩΝ
ΜΙΑ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ
ΟΤΑΝ ΤΑ ΚΑΤΕ, ΚΑΤΤΕΕ ΟΝΟΜΑΣΘΗΚΑΝ ΤΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΠΕΜΠΟΥΝ ΣΕ ΣΥΝΕΙΡΜΟΥΣ ΤΩΝ ΑΕΙ
………
ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΟΜΟΙΩΣΗ ,δεν τους έφτανε στην αρχή η μισθολογική ήθελαν και επιστημονική για να κάνουν διδακτορικά οι «πτυχιούχοι» των δύο ετών και μετά ΜΟΛΙΣ ΠΗΡΑΝ ΤΗΝ ΕΞΟΜΟΙΩΣΗ όσοι την πήραν άρχισαν να λένε ότι έχουν δύο πτυχία και έπαιρναν μόρια και κατελάμβαναν θέσεις στελεχών της εκπαίδευσης
ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΑΥΤΟΙ … τι δουλειά τους έκαναν
… και όσοι είχαν δύο και τρία μεταπτυχιακά στη γωνία γιατί δεν ήταν δάσκαλοι με εξομοίωση !!!!!
…….
ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΣΕ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΩΝ ΤΕΙ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΕΙΧΑΝ ΠΤΥΧΙΟ ή ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΠΤΥΧΙΟ
ΠΟΥ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΜΕ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙ ΣΕ ΤΕΙ ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΝ ΟΙ "ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ" ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΖΗΤΟΥΣΑΝ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΙΧΑΝ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ ΕΠΕΙΔΗ ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΝ!!!
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΤΟ ΝΑ ΓΙΝΝΕΣΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Α ΒΑΘΜΙΔΑΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΤΥΧΙΟ ΑΕΙ , ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ή ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΡΟΥΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ
ΕΛΕΟΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΥΤΗ Η ΦΑΡΣΟΚΩΜΩΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΟΛΟΙ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΛΕΙ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΤΟΥΣ
ΣΗΜ: ΑΛΗΘΕΙΑ τελικα ποιοι προσηλθαν στην συνεδριαση?
Αλήθεια, εκείνο το πολυτραγουδισμένο ΠΔ του περίφημου "διευρημένου οργάνου", δεν το δώσατε ακόμη στη δημοσιότητα. Τι έγινε, δεν έχουν προλάβει ακόμη στο ΤΕΕ να το συντάξουν για να σας το δώσουν; Αλλά ξέχασα. Η δέσμευσή σας αφορούσε μόνο την έκδοση των προεδρικών διαταγμάτων που εκκρεμούσαν και τίποτα άλλο.
ReplyDeleteΚύριε Πανάρετε.
ReplyDeleteΗταν συνάντηση επιπέδου Bildeberg με επτασφράγιστα μυστικά, κελεμπίες και think tanks ή θα ακολουθήσετε την πολύ καλή επικοινωνιακή πολιτική που έχετε ως τώρα προς τους ενδιαφερόμενους πολίτες και θα μας ενημερώσετε για τις αποφάσεις που λάβατε αλλά και για τα πρακτικά του συνεύλεσης;
Eυχαριστώ πολύ
Είναι κρίμα που επί 27 χρόνια δεν υπάρχει κυβέρνηση με βούληση να τακτοποιήσει το θέμα των επ. δικαιωμάτων των αποφοίτων των ΤΕΙ. Δυστυχώς η κατάσταση συνεχίζετε και επί των ημερών σας, αφού τίποτα ουσιαστικό δεν βγαίνει από τις κινήσεις του Υπουργείου Παιδείας. Δημιουργήθηκαν τα Συμβούλια ΣΑΤΕ και ΣΑΠΕ με σκοπό τον καθορισμό των δικαιωμάτων των αποφοίτων. Απαξιώνετε την εργασία τους και τα χαρακτηρίζετε διακοσμητικά, αφού δεν δέχεστε τις συμβουλές τους. Τότε καταργήστε τα να μην πληρώνει και ο Ελληνας φορολογούμενος.
ReplyDeleteΟ χρόνος τελειώνει και μαζί μ'αυτόν και η ελπίδα μας σε σας.
κ. Υπουργέ έχω μια πρόταση για την χρηματοδότηση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
ReplyDeleteΟι απόφοιτοι ενός τμήματος που είναι εργαζόμενοι να δίνουν ένα ποσοστό του μισθού τους (π.χ 1 τις χιλίοις) στο τμήμα. Επίσης να έχουν λόγο για τις δαπάνες του πανεπιστημίου (κοινωνικός έλεγχος)...
Ταυτόχρονα θα είναι και μέτοχοι του Πανεπιστημίου..
με εκτίμηση
Γιάννης Φάκας
Κύριε Υφυπουργέ,
ReplyDeleteκατανοώ ότι μπορεί να έχετε πολλά να κάνετε αλλά κάποιες χιλιάδες άνθρωποι αναμένουν με αγωνία τις εξελίξεις. Δεν θα έπρεπε να μας ενημερώσετε για το τι συζητήθηκε στη συνεδρίαση του ΕΣΥΠ και τι γίνεται από δω και μπρος;
Ευχαριστώ.
Κε Υπουργέ,
ReplyDeleteΕλπίζω να μην έχετε την απαίτηση πτυχιούχοι με εμπειρία χρόνων να μπούνε στην διαδικασία εξετάσεων ώστε να εγγραφούν στο διευρυμένο φορέα, τη στιγμή που οι απόφοιτοι πολυτεχνικών σχολών όλα αυτά τα χρόνια έπαιρναν την άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος από το ΤΕΕ 'νύχτα' !!!
Υπενθυμίζω ότι οι απόφοιτοι κολλεγίων με τριετή εργασιακή εμπειρία εγγράφονται αυτομάτως!
Θα πρέπει τα δικαιώματα να ισχύουν από τη ημέρα δημοσίευσης του ΦΕΚ και όχι να περιμένουμε άλλες ρυθμίσεις, με άλλα επερχόμενα ΦΕΚ!
Ελπίζω να κάνετε την υπέρβαση ! Εμείς θα σας στηρίξουμε αν κάνετε την υπέρβαση!
Κύριε Πανάρετε
ReplyDeleteΑν δεν σας καθυστερούμε στην προσπάθεια σας να κάνετε με νόμους τα τει παραπάνω από τα αει μπορείτε να μας ενημερώσετε ποιοι συμμετείχαν στην συνάντηση;
@ανώνυμος 11.42
ReplyDeleteΌταν λες νύχτα πήραν την άδεια άσκησης τους επαγγέλματος μάλλον τα μπέρδεψες λίγο. Νύχτα έγιναν τα βαφτίσια των τει σε ατει.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΙΕΙΑΣ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ReplyDeleteΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ
ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΤΟΜΕΑ
ΚΕΙΜΕΝΟ ΒΑΣΗΣ
Αυτο το "ΠΑΙΔΙΕΙΑΣ" ας το διορθώσει κάποιος....
κ. Υφυπουργέ,
ReplyDeleteέχετε ακούσει τι γίνεται στο ΕΑΠ; Έχτε διαβάσει την επιστολή των καθηγητών του που μας λένε ότι πρεπει να πληρώνουμε δίδακτρα για να προσλαμβάνουν τους φίλους τους και ότι το Α16 του συντάγματος δεν ισχύει για το ΕΑΠ γιατί ψηφίστηκε πριν ιδρυθεί το ΕΑΠ; Παρακολουθείτε τι λεγεται στα φορουμ των φοιτητών του ΕΑΠ; Έχετε άποψη για το θέμα η θα το βάλετε και αυτό σε διαβούλευση;
κ. Καθηγητά καλησπέρα,
ReplyDeleteέχω μια απορία: Ένα paper μου έγινε πρόσφατα accept σε επιστημονικό συνέδριο. Να βάλω καλού-κακού ένα ack στον Ηράκλειτο ΙΙ, διευκρινίζοντας όμως ότι εκρεμμεί η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων ή δε χρειάζεται;
Σας ρωτάω επειδή σκέφτηκα ότι μπορεί να δημιουργηθεί πρόβλημα αν όταν ανακοινωθούν τα αποτελέσματα (που κοντεύουν όπως μας έχετε πει) έχω πάρει την υποτροφία... και εγώ δεν έχω ευχαριστήσει το πρόγραμμα.
Σας ευχαριστώ!
k. ΠΑΝΑΡΕΤΕ, παρακολουθώ τις εξελίξεις στο τμήμα Κ.Θ. και ομολογώ με έχετε αφήσει άφωνη. 5 ακυρώσεις για τυπικούς λόγους όπως λέτε. Μα τέτοιους λόγους έιχε και η δική σας εκλογή, ή οχι? Αν κάνετε τέτοιους ελέγχους σε όλα τα τμήματα, είμαι σίγουρος πως του χρόνου δεν θα υπάρχει μέλος ΔΕΠ για να διδάξει στα Ελληνικά Παν/μια. Νομίζω πως αυτό που κάνετε δε λέγετε χρηστή διοίκησή, ούτε ίση μεταχείρηση του διοικούμενου, ούτε πολιτική απόφαση και γενικά δεν ξέρω πως να το ονομάσω. Νομίζω πως πρέπει να κάνετε έλεγχο σε όλες τις εκλογές μελών ΔΕΠ όλων των Ελληνικών Παν/μιων , μόνο και μόνο για να καταλάβετε τι κάνετε! Σε κάθε περίπτωση , πιστεύω πως είστε άνθρωπος με θάρρος , και μπορείτε να αναγνωρίστε τα λάθη σας.
ReplyDeletek. ΠΑΝΑΡΕΤΕ, παρακολουθώ τις εξελίξεις στο τμήμα Κ.Θ. και ομολογώ με έχετε αφήσει άφωνη. 5 ακυρώσεις για τυπικούς λόγους όπως λέτε. Μα τέτοιους λόγους έιχε και η δική σας εκλογή, ή οχι? Αν κάνετε τέτοιους ελέγχους σε όλα τα τμήματα, είμαι σίγουρος πως του χρόνου δεν θα υπάρχει μέλος ΔΕΠ για να διδάξει στα Ελληνικά Παν/μια. Νομίζω πως αυτό που κάνετε δε λέγετε χρηστή διοίκησή, ούτε ίση μεταχείρηση του διοικούμενου, ούτε πολιτική απόφαση και γενικά δεν ξέρω πως να το ονομάσω. Νομίζω πως πρέπει να κάνετε έλεγχο σε όλες τις εκλογές μελών ΔΕΠ όλων των Ελληνικών Παν/μιων , μόνο και μόνο για να καταλάβετε τι κάνετε! Σε κάθε περίπτωση , πιστεύω πως είστε άνθρωπος με θάρρος , και μπορείτε να αναγνωρίστε τα λάθη σας.
ReplyDeleteπαντως υπάρχουν και άλλες γκρίζες εκλογές που κανένας δεν αγγίζει
ReplyDeleteκαι οι ενδιαφερόμενοι με γκρίζο τρόπο εκλεγέντες προβάλλουν ως πειχείρημα το: "η νομιμότητα της εκλογής έχει γίνει δύο ή τρεις φορές από το πανεπιστήμιο(!!!)και άλλες τόσες από το ΥΠΔΜΘ (????)"
σημ1:γκρίζες= παράνομες
σημ2: αυτές τις περιπτώσεις κανείς δεν τις αγγίζει , ίσως γιατί ενοχλούν το σύστημα
Συγκεκριμένα στοιχεία, όχι γενικότητες.
ReplyDeleteΚύριε Υφυπουργέ,
ReplyDeleteδεν μπορείτε να μας πείτε μία κουβέντα; Τι έγινε με τα ΠΔ, προχωράνε, δεν προχωράνε, τι αποφάσισε το ΕΣΥΠ, ποια θα είναι η τελική τους μορφή πριν σταλούν στο ΣΤΕ και πότε; Γιατί δεν μας απαντάτε;
Κε Πανάρετε γιατί απαντάτε μόνο σε ερωτήσεις που δεν άπτονται των επαγγελματικών δικαιωμάτων?
ReplyDeleteΜπορείτε για παράδειγμα να μας πείτε πότε θα εκδοθούν τα Π.Δ για τα ΤΕΙ?
Και ακόμα μπορείτε να μας εξηγήσετε γιατί δεν υπάρχουν μεταβατικές διατάξεις για τους ήδη ασκουντες το επάγγελμα? Είναι σοβαρά πράγματα να ζητάτε εξετάσεις σε ανθρώπους που δουλέουν ήδη 5-10-15 χρόνια?
Στο ΕΑΠ κ. Υπουργε, σε όλες τις Σχολές του και ειδικώτερα στη Σχολή που υπηρετεί η κ. Χριστοφιλοπούλου όπου η διοίκηση της ΝΔ έχει παρανομήσει σε κρίσεις κατα εξακολούθηση και εκρεμούν καταγγελίες και τις ξέρετε. Όπως ξέρετε επίσης τι κάνει η σημερινή ΔΕ (και αυτή της ΝΔ) που διορίζει τα μέλη της συντονιστές και ΣΕΠ στη θέση μελών ΔΕΠ του ΕΑΠ για ένα μισθό ακόμα και απειλεί αποπάνω με πειθαρχικές κυρώσεις όσους αντιδρούν. Παρακαλώ κ. Υπουργέ, απαντήστε, το ξέρετε; έχετε κάνει κάτι; προτίθεστε να κάνετε κάτι; μήπως θέλετε να σας ξανασταλούν τα στοιχεία; Ή μήπως το ΕΑΠ δεν είναι δική σας αρμοδιότητα; Μερικές φορές αναρωτιέμαι εάν μιλάμε για το ίδιο ΠΑΣΟΚ, την ίδια αξιοκρατία, την ίδια διαφάνεια την ίδια ειλικρίνεια τέλως πάντων.
ReplyDeleteΔεν το γνώριζα (μέχρι τώρα). Θα το διερευνήσω.
ReplyDeletehttp://physicslab.eap.gr/EN/Communicating_Science/Entries/2009/9/25_EAP__Panepistemio_e_kolegio_files/%CE%97%CE%9C%CE%95%CE%A1%CE%91_%CE%95%CE%91%CE%A0.pdf
ReplyDeleteΈνας καθηγητής που έχει ερμηνεύσει σωστά και εποικοδομητικά το νόημα της εξ'αποστάσεως ανώτατης εκπαίδευσης, τον οποίο όμως η ΔΕ του ΕΑΠ αγνοεί προκλητικά.
Ο καθηγητής Σπύρος Τζαμαρίας είναι ο άνθρωπος που με την απάντησή του στην επιστολή των ΔΕΠ της Σχολής Κοινωνικών σπουδών του ΕΑΠ, έφερε στο κέντρο των συζητήσεων την λογική και την καθαρή σκέψη ευεργετώντας έτσι την πανεπιστημιακή κοινότητα που τέθηκε σε κατάσταση πανικού ύστερα από τις απειλές περί κατάργησης προγραμμάτων και βίαιης διακοπής των σπουδών, απειλές που διέρρευσαν από την ΔΕ και τους 7 ΔΕΠ του ΕΑΠ.
Ξέρουμε ότι η λογική συνηθίζεται να βαφτίζεται ουτοπία και στην καλύτερη περίπτωση να αγνοείται ως ανεφάρμοστη, ενώ στην χειρότερη λοιδορείται ως μωρία, ή ακόμα και τιμωρείται. Έχουμε να κάνουμε με έναν αγώνα υπεράσπισης της λογικής.
Ελπίζουμε σε μια άμεση διαβεβαίωση από το υπουργείο σχετικά με την απρόσκοπτη συνέχιση των σπουδών μας στο ΕΑΠ και μια ειλικρινή και ανοιχτή συζήτηση των προβλημάτων λειτουργίας του.
Α.M.
(προπτυχιακή φοιτήτρια στο ΕΑΠ)
Σας έγραψα προηγουμένως για τις κρίσεις στο ΕΑΠ. Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση και περιμένουμε την παρέμβασή σας. Επιτρέψτε μου να αναφερθώ και στην φοιτήτρια του ΕΑΠ που έγραψε μόλις τώρα.Αξιότιμε κ Υπουργέ (και Αγαπητή φοιτήτρια του ΕΑΠ)η αρχή της λύσης στο πρόβλημα ΕΑΠ ξεκινά από τον ορισμό νέας ΔΕ και σοβαρής διαβούλευσης για το ρόλο του ΕΑΠ στην δια βίου εκπαίδευση. Έχετε καθυστερήσει πολύ και χρεώνεστε την κακόβουλη πολιτική του παρελθόντος.
ReplyDeleteκαι μιας και ο λόγος για το ΕΑΠ με τα επαγγελματικά δικαιώματα των πτυχιούχων ευρωπαϊκού πολιτισμού για τους οποίους έχει εκδοθεί ΠΔ που τους δίνει δικαίωμα να απασχοληθούν στις δομές της εκπαίδευσης τι γίνετε; μήπως ακόμα δεν έχει ενημερωθεί η διοίκηση του υπουργείου για το θέμα ; μήπως το παιδαγωγικό ινστιτούτο δεν έχει αποφανθεί για μια ακόμη φορά η μήπως φταίει η προηγούμενη κυβέρνηση για την καθυστέρηση;
ReplyDeleteεπιτέλους ένας κλάδος πολιτισμού στην χώρα που γέννησε τον πολιτισμό. Εμείς που σπουδάσαμε τον πολιτισμό της Ευρώπης ζούμε σε ευρωπαϊκή χώρα αλλά δεν μπορούμε να διδάξουμε πολιτισμό διότι δεν έχουμε κλάδο πολιτισμού δεν μπορούμε να απασχοληθούμε σε δομές του υπουργείου πολιτισμού διότι δεν υπάρχει διακριτός κλάδος που να προβλέπει θέσεις απασχόλησης για εμάς....
κ υπουργε απαντηστε επιτελους
ReplyDeleteκαι καθαριστε το θολο τοπιο
ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΕΠ-ΔΙΚ
ΟΙ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΤΕΙ
ΒΑΣΕΙΣ 2009
ReplyDeleteΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΡΥΚΤΩΝ ΠΟΡΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ (ΧΑΝΙΑ) 12782
ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ, ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗΣ & ΣΧΕΔ.ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ 19487
ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΗΣ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ 17808
ΠΟΛ. ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ 15663
ΠΟΛ. ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ 12769
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ 12154
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑ ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ 13427
ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ 12167
Ποια απο τις παραπάνω σχολες θα διαλέγατε ?
Γιατι το Πολυτεχνείο έχει καλύτερο επιπεδο σπουδων απο τα ΤΕΙ αφου έχει λιγότερα μόρια ?
Τοτε αφου δεν παιζουν ρόλο τα μόρια γιατι τα ΤΕΙ δεν έχουν επαγγέλματικα δικαίωματα ?
Διευκρίνιση
ReplyDeleteγια το πιο πάνω σχόλιο
Οι σχολές ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑΣ
& ΕΣΩΤΕΡ.ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ κλπ συγκρίνονται σε λάθος βάση , γιατί στη βαθμολογία τους εμπεριέχεται και το σχέδιο που είναι υποχρεωτικό. Εξ ου και η "υψηλή" βαθμολογία που στην περίπτωση αυτή δεν είναι ο καθαρός βαθμός πρόσβασης.
ΟΤΑΝ ΜΠΗΚΑ ΣΤΟ ΑΤΕΙ ΟΛΟΙ ΜΟΥ ΕΛΕΓΑΝ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΙΣΑΞΙΟ ΜΕ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΣΤΗΝ TV ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΕΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΟΥ ΜΕ ΤΑΡΑΞΕ ΣΤΟ ΚΟΨΙΜΟ
ReplyDeleteΔΩΣΤΕ ΜΑΣ ΤΑ Ε.Δ. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ !!!
Το θεμα δεν ειναι μόνο ποτε θα βγούν τα Ε.Δ αλλα και το εαν την επομένη μερα αυτά θα εξασφαλίζουν α) το αυτοδύναμο της ασκησης του επαγγέλματος β) εαν θα αντικατροπτίζουν δικαια το γνωστικο αντικειμενο των σπουδων της καθε σχολης(ΣΑΤΕ 2008) καθως και γ) τα επαγγελματικά προσόντα που μπορει να αποκτησει ενας πτυχιούχος στην σταδιοδρομια του (Μεταπτυχιακά Msc,Phd,εμπειρία) να λαμβάνονται υπόψη.
ReplyDeleteΝα επιστήσω την προσοχή ολων στο οτι στα Ε.Δ των αντιστοίχων σχολων ΤΕΙ με τους Πολιτικους Μηχανικους ολες οι παραπανω προυποθεσεις δεν ικανοποιούνται μιας και μιλαμε για συνδρομη μελετητικων μοναδων μηχανικων ΤΕΙ κατα το ημισυ και απαραιτητη συμμετοχη Πολ Μηχ Πολυτεχνιου για μελέτες δημοσίων έργων. Οτι δηλαδη επιβαλει ο σκληρος πυρηνας του ΤΕΕ που αναγνωριζει στον Μηχανικο ΤΕΙ μονο το ρολο του βοηθου του, αφου ειναι επικινδυνος να εργαστει αυτοδυναμα χωρις την επιβλεψή του...... Κυριε Υφυπουργε ελπιζουμε στο τελικο σχεδιο που θα παρει ΦΕΚ να τροποποιησετε τα παραπανω τραγελαφικα που εν ετη 2010 εντος ενιαιας ανωτατης εκπαιδευσης στην Ελλαδα, εντος ευρωπαϊκης ενιαιας αγορας, εντος ευρωπαϊκης ενιαιας εκπαιδευσης παραβιαζουν καθε αισθημα δικαιου και μοιαζουν φωτογραφικα.
Καλή συνέχεια στο Έργο σας,
Πτυχιούχος Μηχανικός Πολιτικών
Ε/Υ , Msc ,MICE.
εκεί που καταντήσαμε ΟΛΑ είναι σχετικά:
ReplyDeleteΤώρα τελευταία όλα τα περίεργα και με «νόημα» ρεπορτάζ τα διαβάζουμε στο www.esos.gr
«Γκάλοπ" για τους αποσπασμένους εκπαιδευτικούς στο υπ. Παιδείας»
Τρίτη, 27 Ιούλιος 2010 09:20
Ρεπορτάζ:esos.gr
Ο Σύλλογος των υπαλλήλων του υπ. Παιδείας έθεσε- ηλεκτρονικά-προς το κοινό το εξής ερώτημα:
Συμφωνείτε με την απόφαση της πολιτικής ηγεσίας να ανανεωθούν μόνο 420 αποσπάσεις εκπαιδευτικών;
Η απαντήσεις που έλαβε είναι:
ΟΧΙ
20 55.6%
ΝΑΙ
16 44.4%
Αριθμός Ψήφων : 36
Πρώτη ψήφος : Δευτέρα, 28 Ιούνιος 2010 12:38
Τελευταία Ψήφος : Παρασκευή, 23 Ιούλιος 2010 11:35
Το "γκάλοπ" βρίσκεται σε εξέλιξη.
Και τα ερωτήματα:
• Ξαφνικά τους ήρθε στο συλλόγου να ασχοληθούν με την έρευνα? [και χωρίς καμιά επιστημονική μεθοδολογία, αλήθεια ποια η σκοπιμότητα δημοσίευσης στοιχείων ενώ η «έρευνα» βρίσκεται σε εξέλιξη ]!!!!
• Δεν μας λένε τη διαχρονικά εκφρασμένη θέση τους?
• Δεν μας λένε πόσοι υπάλληλοι και με ποια προσόντα χρειάζονται στο Υπουργείο της Παιδείας?
Αυτά προς το παρόν, εγώ πάντως θα έλεγα ότι χρειάζεται μελέτη για τις πραγματικές και υπαρκτές ανάγκές
Και για την παρούσα κατάσταση ένα ηχηρό ΝΑΙ γιατί ένα μεγάλο ποσοστό των αποσπασμένων αφορούσε την ικανοποίηση του αιτήματος «ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ (από τα δικά μας παιδιά )ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ» ,
αφήστε τις περιπτώσεις κατάληψης διευθυντικών θέσεων [με τριετείς αποσπάσεις] ατόμων χωρίς πτυχία για να επιτευχθεί στην πράξη όχι το «ΠΡΩΤΑ Η ΠΑΙΔΕΙΑ» αλλά με τους αγράμματους «Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ (ΠΑΤΟ)»…. …..
και η ζωή συνεχίζεται ……..…..
Κύριε Υφυπουργέ,
ReplyDeleteσε προηγούμενη ερώτησή μου για το χρόνο δημοσίευσης του ΠΔ που θα αφορά το διευρυμένο φορέα και τα επίπεδα τεχνικής ευθύνης, μού είχατε απαντήσει "τις επόμενες ημέρες". Μήπως μπορείτε να μας πείτε κάτι πιο συγκεκριμένο σήμερα;
Ευχαριστώ πολύ.
Περι προγραμματων ΑΡΧΙΜΗΔΗ και ΘΑΛΗ
ReplyDeleteΑγαπητε Κε Παναρετε,
Κατ' αρχην σωστή η νεα προσεγγιση για την συμπληρωση και στην Αγγλική των βασικών στοιχείων της προτασης. Αν και πιστευω οτι τα ζητουμενα δεν ειναι μονο τα βασικά αλλα τα ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ.
Με αυτο τον τροπο εγινε φανερο...πως 1000αδες αν8ρωπο-ώρες χαθηκαν ...απλά για το τιποτα.....κανοντας ασκήσεις επι χάρτου στα εντυπα του ΕΠΕΑΕΚ !!!
Εκανε το ΥΠΕΠθ αυτο που και το μικροτερο Ιδρυμα κανει....οταν καλει προς χρηματοδότηση.
Τα αδυνατα σημεια της προτασης:
1. Ο ΧΡΟΝΟΣ. Μετα απο ενα ετος [για τον Αρχιμήδη] και 6 μηνες [ για το θαλή] και αφου γραψαμε τομους...ειναι "σκληρο" το να ζητας μέσα στον ΑΥΓΟΥΣΤΟ νεα κειμενα !!!! Αρα απο την αρχη επρεπε να υπάρχει deadline ...1/10 ή και 15/10 !!!
Εξεταστε το απο τωρα ...και αποφασίστε αναλογα.
2. Οι Ιδρυματικές πράξεις. Αν εξαιρέσουμε οτι ειναι ο τροπος...για να δινει το ΥΠΕΠΘ το "κατι τις" στους Αντιπρυτανεις/ΑντιΠροεδρους... ΔΕΝ καταλαβαίνω ενα ποσοστά τις τάξης του 20% επι του ερευνητικου προυπολογισμου γιατι ειναι αποδεκτα ως λειτουργικο κοστος- κοστος προβολής και δημοσιότητας?? ΠΧ αν ενα ιδρυμα παρει 4 προτασεις ΘΑΛΗ των 500 ΚEuro= 2000 Keuro τοτε ο ΑΝΤΙΠΡΥΤΑΝΗΣ/ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΡΩΤΑ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΩΝ 8Α ΛΑΒΕΙ 400.000 !!!! EURO για ΠΡΟΒΟΛΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΒΤΗΤΑ [ ΤΟΥ !!!], δηλαδη αλλη μια ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ 8Α ΠΑΕΙ ΣΕ ΠΑΡΛΑΤΕΣ, ΠΡΟΒΟΛΗ και ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ των !!!
ΕNA ποσοστο΄MAX 5% EINAI ΛΟΓΙΚΌ για αν καλύψει τα λειτουργικα εξοδα...εαν και οπου υπάρχουν !!!
ΑΦΟΥ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΡΥΤΑΝΗΣ/ΑΝΤΙΠΡΥΤΑΝΗΣ/ΠΡΟΕΔΡΟΣ/ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΣΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΡΟΠΗ ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ ΣΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΡΥΜΑΤΙΚΟΣ ΣΕ ΔΥΟ+ ΕΠΕΕΑΚ...ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΑΤΩΘΕΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ??? ΑΠΟ 20% σε 5%????
Για το καλο της ΕΡΕΥΝΑΣ.....
φιλικα
ΥΓ. Ελπιζω να εχω την ευκαιρία να σας εκθεσω τις οποιες σκεψεις μου και ..δια ζώσης.
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΡΥΚΤΩΝ ΠΟΡΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ (ΧΑΝΙΑ) 12782
ReplyDeleteΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ, ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗΣ & ΣΧΕΔ.ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ 19487
ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΗΣ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ 17808
---------------------------------
ΔΙΟΡΘΩΣΗ:
Τα ΤΕΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ.
ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΠΕΡΝΑΕΙ ΤΟ ΤΕΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΑΘΗΝΑΣ.
Η ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΕΜΠ ΜΕ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΧΕΙ 29500!
ΛΑΘΟΣ ΗΤΑΝ Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ ´Η ΓΙΑ ΛΑΙΚΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Περι προγραμματων ΑΡΧΙΜΗΔΗ και ΘΑΛΗ
ReplyDeleteεπισης οι 1000 λεξης στην περιγραφή , αν αυτη χρησιμοποιηθει για ΠΡΩΤΗ και ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ κριση απο αξιολογητες εκτος Ελλαδος και μη Ελληνοφωνους ΔΕΝ ΕΠΑΡΚΕΙ !!!
Ειδικα για το ΘΑΛΗ με 3-4 ΑΕΙ και Ερυνητικα κεντρα και ΠΥ 500ΚΕ θα ειναι φοβερή αδικια για προτασεις που εχουν θεμα νεο και καινοτομο. Ειναι ανεφικτο σε 3 σελιδεσ να περιγραψεισ το εργο που προτεινεισ να γινει εντος 4 ετπων με συμμετοχη 4 ΑΕΙ και 30-40 ΔΕΠ.
Χαρακτηριστικα σε ατομικες προτασεις στο PEOPLE της ΕΕ ενα κειμενο των 10 σελιδων ειναι το ζητουμενο.
Επισης πρεπει να ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΕΙ πως θα γινει η ΑΞΙΟΛΟΓΙΣΗ. Επι των Ελληνικών κειμενων ή επι των ΑΓΓΛΙΚΩΝ.
και οσο ποιο συντομα απατηθουν τα παραπανω ...τοσο το καλυτερο.
Φιλικα