Thursday, July 15, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
η «ελληνικη πραγματικοτητα» υπαρχει μονο στο μυαλο εκεινων που δεν μπορεσαν (ή δεν ηθελαν;) ποτε να ξεφυγουν απο αυτην
Με σχόλια και παρατηρήσεις. Περισσότερα στην Ιστοσελίδα μου ως Υφυπουργού, στην Προσωπική Ιστοσελίδα και στο Προσωπικό Blog (Αγγλικά).
Μπορεί να είναι άσχετο το θέμα αλλά πρέπει να το διαβάσετε. Τα σχολεία δεύτερης ευκαιρίας τα εφτιαξαν με κόπο και αίμα καμια 60 αριά τρελοί εκπαιδευτικοί ββάθμιας εκπαίδευσης που με τρομερό κόπο σε αντίξοες συνθήκες όταν χιλιάδες άλλοι δεν ήθελαν να πλησιάζουν την πόρτα τους εργάστηκαν σκληρά και έκαναν ένα ΘΑΥΜΑ. Τώρα η πεφωτισμένη ηγεσία του Minedu.gov.gr θα τα δουλέψει λέει με ωρομισθίους (sic) και με νέους διευθυντές που από οτι είδαμε στις λίστες των συνεντεύξεων οι περισσότεροι δεν έχουν ιδέα για τα σχολεία αυτά και το πως λειτουργούν. Πάνω από 5 εκατομύρια ευρώ ξοδεύτηκαν για να εκπαιδευτούν οι μόνιμοι που ως αποσπασμένοι έστησαν τα σχολεία αυτά. Τα χρήματα αυτά, οι γνώσεις τους, οι εμπειρίες τους και κυρίως το ψυχολογικό τους δέσιμο με τα δημιουργήματά τους πετιόνται σαν στημένες λεμονόκουπες σε βάρος των εκπαιδευομένων. Άγνοια? Φασίζουσα νοοτροπία? ή απλά νομίζουν ότι οι εκπαιδευτικοί είναι κομματικά χρωματισμένοι, κάτι που δεν ισχύει? Μια εξήγηση είναι απαραίτητη!
ReplyDeleteΚΡΙΜΑ!
@9:33 πμ den einai akrivos etsi ta pragmata kai to kserete.
ReplyDeleteΆγνοια? Φασίζουσα νοοτροπία? ypervoles
απλά νομίζουν ότι οι εκπαιδευτικοί είναι κομματικά χρωματισμένοι,
O/H exon/ousa THN MYIGA MYGIAZETAI
Μια εξήγηση είναι απαραίτητη! aftoaxiologisi edo kai tora
κ. Υφυπουργέ,
ReplyDeleteζητώ συγνώμη για το άσχετο με την ανάρτηση σας σχόλιο, αλλά δεδομένου ότι επιμένετε να είστε ο διαχειριστής του μόνου πολιτικού τόπου που επιτρέπει την διαδραστική επικοινωνία με τους πολίτες και ταυτόχρονα εμπλέκεστε με το opengov, θεώρησα ότι θα μπορούσα να απευθύνω εδώ αυτό το σχόλιο.
Η περίφημη απογραφή των μισθοδοτούμενων από το Δημόσιο, που εξαγγέλθηκε μετά φανών και λαμπάδων, απεδείχθη μια τεραστία ταλαιπωρία. Άνευ κανενός λόγου και άνευ καμιάς ουσίας, αντί να έχουμε ένα αξιόπιστο και τεσταρισμένο σύστημα, αντί να μπορεί κάθε δημόσιος λειτουργός να απογραφεί εντός δεκαλέπτου, έχουμε την παράγκα του Καραγκιόζη, όπου τίποτα δεν λειτουργεί, ταλαιπωρώντας μεταμεσονυκτίως χιλιάδες ανθρώπους. Αν δεν ήταν τόσο ψυχοφθόρο και απόλυτα αναξιοπρεπές να μας μπουζουριάζετε στην κυριολεξία μέσα σε δέκα μέρες με λογικές του αποφασίζομεν και διατάσσομεν σε ένα σύστημα που δεν λειτουργεί, θα ήταν εξαιρετικά γελοίο, το πως νοείται στις μέρες μας η ...ηλεκτρονική διακυβέρνηση και η αξιόπιστη ...λειτουργία της δημόσιας διοίκησης.
κ. Πανάρετε, αποδειχτήκατε η μόνη αξιοπρεπής, αξιόπιστη και πολιτικά παραγωγική παρουσία σε μια Κυβέρνηση που και αυτή όπως η προηγούμενη παράγει πολύ περισσότερη επικοινωνία από πολιτική. Ανεξάρτητα της όποιας πολιτικής ή κομματικής τοποθέτησης του κάθε δημόσιου λειτουργού, η δημόσια διοίκηση που θα της συμπεριφερθούν ανθρώπινα και με αξιοπρέπεια θα αποδώσει τα μέγιστα.
Και νομίζω ότι είστε ο μόνος που το κατανοείτε, πιθανότατα γιατί εσείς είστε ένα κομμάτι μας, και όχι κάποιος πολιτικός που κάνει καριέρα στα τηλεπαράθυρα. Σε αυτή την ζωή εργαστήκατε και εξακολουθείτε να εργάζεστε. Κάνω λοιπόν έκκληση σε εσάς, να σώσετε για μια ακόμη φορά αυτήν την παράγκα που κάποιοι άσχετοι ονόμασαν πλατφόρμα απογραφής, ζητώντας και απαιτώντας τεχνικές βελτιώσεις και μία παράταση ελάχιστων ημερών που θα ανακοινωθεί έγκαιρα και όχι την τελευταία στιγμή. Εμείς θα καταφέρουμε με τον έναν ή τον άλλο τρόπο να απογράφουμε, αλλά αυτό το δείγμα γραφής που εμφάνισε η ...ηλεκτρονική διακυβέρνηση, είναι επιεικώς απαράδεκτο για ευρωπαϊκή χώρα του 21ου αιώνα. Πέρα από την όποια ταλαιπωρία, θίγει ότι απέμεινε από τη δημόσια διοίκηση. Την αξιοπρέπεια μας.
Μετά τιμής
Γ. Στάμου
Λυπάμαι που ταλαιπωρηθήκατε.
ReplyDeleteΔεν έχω συμμετοχή στην (δύσκολη) αυτή προσπάθεια. Φαντάζεστε βέβαια τι θα γινόταν αν η απογραφή αυτή ακολουθούσε την παραδοσιακή διαδικασία της "ουράς και χαρτούρας".
Δεν γνωρίζω όλες τις παραμέτρους της διαδικασίας και του χρονοδιαγράμματός της, αλλά δεν βλέπω γιατί να μην διερευνηθεί η δυνατότητα παροχής μιας παράτασης.
Μια και ο λογος περι απογραφης.
ReplyDeleteΟντος η διαδικασια ειναι αστεια. Και αυτα που ζητουνται..ειναι ετοιμα σε ολες τις υπηρεσιες αλλα και τις ΔΟΥ!!!! Η φορμα απογραφής κολλαγε ή οταν ειχε "καταλαβει" κατι λαθος.....αντι να ζητα την αλλαγη ΜΟΝΟ του λαθους...ζηταγε ΟΛΑ τα στοιχεια απο την αρχή.
Επισης....ποσο στοιχησε ???
Απο περιέργεια....κε πανερετε....αντιμετωπισατε ...καποιο προβλημα ???
κ. Υφυπουργέ,
ReplyDeleteευχαριστώ θερμά για την απάντηση σας. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό για ένα πολίτη να μπορεί να δημοσιοποιήσει την άποψη του και να λαμβάνει απάντηση από ένα μέλος της Κυβέρνησης μιας που προφανώς οι ιθύνοντες δεν διανοήθηκαν καν να επιφορτίσουν έστω μερικούς υπάλληλους για να δίνουν έστω και μια στοιχειώδη απάντηση –πόσο μάλλον βοήθεια- σε αυτό το απίστευτο μπάχαλο της περίφημης απογραφής.
Είναι εγνωσμένη η ευγένεια σας και η τελευταία προθέση που θα είχα, είναι να σας φέρω σε δύσκολη θέση απέναντι σε αυτούς που συνέλαβαν και κατέστρωσαν τεχνικά αυτό το άθλιο τερατούργημα που δεν δουλεύει. Ασφαλώς κανείς δεν μίλησε για χαρτούρα, το σχόλιο μου επικεντρώνεται μόνο στα τεράστια τεχνικά προβλήματα, στην απίστευτη προχειροδουλειά, στις διαρκείς αλλαγές του ποδαριού, και στο εξωφρενικά μικρό χρονικό διάστημα. Επιμένω στον παράγοντα χρόνο, δεδομένου πέραν όλων των άλλων τεράστιων τεχνικών προβλημάτων του, δεν είναι τεσταρισμένο να αντέχει τέτοιο όγκο εγγραφών, με αποτέλεσμα να πέφτει διαρκώς.
Επίσης δεν είναι δυνατόν να χρειάζεται να κάνεις αλχημείες, γιατί δεν δέχεται κάποιες επιλογές πχ. σπουδές στο ΕΜΠ. Όταν το υπέθεσα, είχε λήξει η ώρα που έδινε πρόσβαση το σύστημα στο ΑΦΜ μου. Και όλα αυτά μεταξύ μεσάνυχτων και 7ης πρωινής. Σκηνικά μεταξύ απολύτως τραγικού και απολύτως γελοίου.
Ας δινόταν τουλάχιστον η δυνατότητα αν τυχόν κάποιος δεν μπορεί τελικά να το υποβάλει- αφού το έχει συμπληρώσει 50 φορές, αφού τον έχει πετάξει άλλες 100 έξω, στον ελάχιστο χρόνο που αναλογεί στο ΑΦΜ του, και εφόσον δεν του ανοίγει το σύστημα την δυνατότητα υποβολής- να μπορεί να το σώσει και να το στείλει με e-mail σε κάποιο mail του Υπουργείου Εσωτερικών. Και βέβαια να του αποσταλεί ο κωδικός. Αντ’ αυτού χιλιάδες άνθρωποι παλεύουν επί 10 μέρες το ...ακατόρθωτο. Αυτό που τελικά θα έπρεπε να είναι τόσο μα τόσο απλό.
Και πάλι ευχαριστώ θερμά
Οι ατέλειες του συστήματος απογραφής μας πείραξαν
ReplyDeleteΔεν λέω προχειρότητες
Αλλά κανένας δεν μιλάει για το πόσοι από τους πιστοποιημένους συναδέλφους τρέχουν σε φίλους και γνωστούς για να απογραφούν
Κανένας δεν μιλάει για τη μη ενημέρωση των επίσημων ιστοσελίδων των υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας, των Διευθύνσεων και Γραφείων ΔΕ και ΠΕ που έχουν να ενημερωθούν χρόνια επειδή οι προϊστάμενοι τους μπερδεύουν τον Η/Υ με την καφετιέρα
Άλλωστε αυτός είναι ο λόγος που στις επικείμενες κρίσεις των στελεχών της εκπαίδευσης η γνώση Η/Υ αναβλήθηκε για το 2016.
ΚΟΥΙΖ : Ποια "στελέχη" της εκπαίδευσης πεισματικά αρνούνται την αναγκαιότητα χρήσης των ΝΤ για την άσκηση των καθηκόντων τους στο επιστημονικό, διδακτικό και διοικητικό επίπεδο επειδή μπερδεύουν τον Η/Υ με την καφετιέρα
Και το πιο σπουδαίο οργανώνουν "επιστημονικά" συνέδρια για να υπερασπίσουν την άποψη αυτή
Τους λείπει η "ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ" αν και την επικαλούνται για να θεμελιώσουν την "επιστημονική" τους άποψη για την περί "εαυτού" θεωρία τους
Κατά τα άλλα θέλουμε διαδραστικούς πίνακες που δεν θα χρησιμοποιηθούν αντι για πιο απλά πράγματα για μια πιο ήπια εφαρμογή των ΝΤ στη ΔΕ και ΠΕ
Μήπως θα έπρεπε στο πλαίσιο της αυτοαξιολόγησης να προσεγγισθεί το θέμα αυτό και να είστε σίγουροι ότι θα βρεθείτε προ οδυνηρών εκπλήξεων
ΑΥΤΑ για όσους κριτικάρουν εκ του ασφαλούς την προσπάθεια απογραφής των ΔΥ
.... ΚΑΙ μην ξεχνάτε το εγχείρημα έχει πολλά αδύνατα σημεία ... αλλά η κριτική πρέπει να είναι ειλικρινής και όχι επιφανειακή , έτσι για να γίνεται κουβέντα..
.....
KAI KATI TELEYTAIO
μήπως είμαστε υπέρτης "ουράς και χαρτούρας".
επειδή επιθυμούμαιτη συνέχιση της "θολούρας"
ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟ www.esos.gr
ReplyDelete"απεστάλησαν με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο οι πίνακες μοριοδότησης των υποψηφίων Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στους ενδιαφερόμενους καθώς και στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.
To esos.gr λόγω προσωπικών Δεδομένων δεν δημοσιεύει τα μόρια των υποψηφίων"
ΤΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ [η υπηρεσιακή, επιστημονική κατάσταση]
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙ ΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Γι αυτό σε προηγούμενες κρίσεις κάποιοι κατάλαβαν θέσεις με "μαϊμου" μόρια, με χρόνια προϋπηρεσίας που δεν υπήρχαν, με συνολικά μετρήσιμα μόρια περισσότερα από τα μέγιστα προβλεπόμενα κλπ, κλπ.
Και αν κάποιος ήθελε να ελέγξει την ακρίβεια των ανακοινωθέντων μορίων του έλεγαν να πάει στα δικαστήρια !!!
Και πολλοί πήγαν και δικαιώθηκαν και κατέλαβαν προσφάτως θέσεις Προϊσταμένων Διευθύνσεων μετά από χρόνια ταλαιπωρίας.
ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ?
ΓΙΑ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΟΙΟΙ ΜΑΣ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΜΑΣ ΚΡΙΝΟΥΝ
Τι έχει να δηλώσει για όλα αυτά το ΑΠΥΣΔΕ
ΠΡΟΤΑΣΗ να δοθεί εντολή να δημοσιοποιηθούν οι πίνακες στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων. ΑΜΕΣΩΣ
Αυτή δεν είναι η εντολή και του Πρωθυπουργό για πλήρη διαφάνεια και όλα τα στοιχεία στο διαδίκτυο
Μην αποδομούμε την προσπάθεια και την όποια πολιτική βούληση
ΣΗΜ: Πάντως έχει ενδιαφέρον να δει κανείς τα μόρια "στελεχών" προηγούμενων ετών που καταλαμβάνουν τις τελευταίες θέσεις στους πίνακες που ανακοινώθηκαν, όπου τα περισσότερα μόρια που συγκεντρώνουν είναι αυτά που πήραν από τη θέση που κατάλαβαν με τη "βοήθεια" που τους προσέφερε η περιβόητη διαδικασία της συνέντευξης ΚΑΙ βέβαια ΔΕΝ έχει ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΕΙ το θεάρεστο έργο που έκαναν και ήταν και παραπονούμενοι
ΑΜΕΣΩΣ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΕΝΤΟΛΗ ΩΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΘΟΥΝ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ www.ypepth.gr
Φιλικα, σε ολους τους συναδελφους σας ...επι τον οικονομικών
ReplyDeleteαπο σχολιο στο IN.GR
Διαβάστε το επισυναπτόμενο κείμενο Κάνει καλό
The Bond Trader Το 1982 δούλευα σε μεγάλη βιομηχανική Αμερικανική εταιρεία στην Νέα Υόρκη. Η ύφεση άρχιζε και στο Διοικητικό Συμβούλιο γινόταν η συζήτηση για το πόσο κόσμο θα απολύσουμε. Ήμουν υπεύθυνος για το σχέδιο κερδοφορίας και είχα μαζέψει όλες τις προτάσεις από 42 χώρες. Όλοι είχαν προτείνει περικοπές προσωπικού - 15.000 υπάλληλοι παγκοσμίως. Ο κάθε Αντιπρόεδρος έκανε τις προτάσεις του. Ο Πρόεδρός μας δεν μιλούσε. Κοιτάζαμε όλοι ο ένας τον άλλον και δεν είχαμε ιδέα γιατί ήταν αμίλητος. Όταν τελειώσαμε, ξαφνικά ο Πρόεδρος ζήτησε την άδεια να μιλήσει. Ο λόγος του έχει μείνει αποτυπωμένος στο μυαλό όλων που ήμασταν εκεί, και αν και έχουν περάσει 28 χρόνια, τον θυμάμαι λες και ήταν χθες. Θα τον αναπαράγω όσο πιο σωστά μπορώ, διότι η αξίες που περιέχει είναι αθάνατες και μπορούν να φανούν χρήσιμες σε αυτό που θα ζήσουμε σύντομα. Ο καθαριστής όταν περνά την πόρτα του εργοστάσιου είναι σύζυγος, πατέρας παιδιών που πάει στο σπίτι που χρωστάει και κοιτάζει με υπερηφάνεια αυτά που δημιούργησε και αν και λίγα του είναι αρκετά. Αποφασίζουμε σήμερα να τον διώξουμε. Να χάσει την δουλειά του, να πάει σπίτι άνεργος με μια επιταγή δυο μηνών. Τί θα πει στα παιδιά του; Τί θα πει στην γυναίκα του, πώς να τους εξηγήσει ότι από αύριο χάνει την αξιοπρέπειά του; Και εάν σε τρεις μήνες δεν έχει βρει δουλειά θα χάσει το σπίτι του και ίσως την γυναίκα του. Δεν μπορώ να βάλω την υπογραφή μου σε ένα σχέδιο που καταδικάζει την ζωή και την ύπαρξη τόσων ανθρώπων. ΑΛΛΑ, την ιδία στιγμή, έχω και υποχρέωση στους μετόχους μου που μου εμπιστεύτηκαν τις οικονομίες τους, και εάν δεν κάνω κάτι, τα συνταξιοδοτικά ταμεία δεν θα έχουν λεφτά για τις συντάξεις. Οι απολύσεις που όλοι μου προτείνετε μειώνουν τα ετήσια έξοδα κατά $ 135.000.000. Έκανα ένα απλό υπολογισμό και προτείνω το εξής σχέδιο: Ελάττωση του μισθού μου, 75% ελάττωση μισθού όλων των αντιπρόεδρων, 50% ελάττωση μισθού γενικών διευθυντών, 40% υψηλόμισθων στελεχών κλπ. Καμία απόλυση.
Θέλω τους αριθμούς σε μια ώρα. Σηκώθηκε και έφυγε...κι όπως έφευγε, είπε με ένα ειρωνικό χαμόγελο: Κρίμα που θα παίζετε γκολφ μόνο τρεις φορές αντί για έξι παιδιά.... Περάσαμε την θύελλα χωρίς να διώξουμε ούτε ένα άτομο, και σε τρία χρόνια η αξία της μετοχής ήταν $ 147 από $ 7.5 το 1980 πριν αρχίσει η κρίση. Α ναι, είχαμε και 27 διπλώματα ευρεσιτεχνίας από απλούς εργάτες σ''αυτό το διάστημα. Δεν χρειάζεται να πω ότι ο κόσμος έπινε νερό στο όνομά του. Το 1992, στο τραπέζι που του κάναμε για την συνταξιοδότησή του (και είχαμε έρθει από όλο τον κόσμο, αν και δουλεύαμε σε άλλες εταιρείες), τον ρωτήσαμε να απαντήσει στον αποχαιρετιστήριο λόγο του, γιατί διάλεξε να κάνει αυτό που έκανε. Όπως το θυμάμαι η απάντηση ήταν: Ακούστε, μπορεί να είχε και συναισθηματικές ρίζες η απόφαση αυτή. Αλλά δεν χωρούν συναισθήματα σε τέτοιες αποφάσεις. Απλώς βρήκα μια λύση που απαντούσε και στη λογική και στο συναίσθημα. Ήμαστε σε σε 42 χώρες, από τις οποίες οι 38 είναι φτωχές. Θα κατέστρεφα ολόκληρες μικρές κοινωνίες, διότι όπως ξέρετε τα εργοστάσια μας είναι σε κωμοπόλεις. Εάν το έκανα, όπως μου είχατε προτείνει, είναι αυτονόητο ότι θα έφερνα ανθρώπους στην απελπισία. Και κανείς, μα ΚΑΝΕΙΣ, δεν ξέρει τι μπορεί να κάνει ένας απελπισμένος άνθρωπος. Η πιθανότητα ακόμα και να ΕΚΑΙΓΑΝ το εργοστάσιο ήταν μεγάλη. Ενώ εσείς που ήσασταν δίπλα μου, και όλο το μισθό να σας έπαιρνα δεν θα κάνατε τίποτα, γιατί πιστεύετε ότι είστε μέσα στο ΣΥΣΤΗΜΑ, και άνθρωποι που αισθάνονται κομμάτι του συστήματος δεν κάνουν επαναστάσεις. Να θυμάστε, ότι η πραγματική καταστροφή έρχεται όταν ο κόσμος αισθάνεται αποκλεισμένος από το σύστημα, νιώθει αδικία και δεν έχει καμία ελπίδα. Τότε είναι έτοιμος για όλα...και εργοστάσια καίει. Σήμερα ζωγραφίζει στο San Francisco και είναι στο στρογγυλό τραπέζι της κουζίνας (άτυπη συνάντηση κάθε 8 εβδομάδες) του Όμπυα... Γιατί το έγραψα; Βλέπω όλους τους να βγαίνουν στη τηλεόραση/ράδιο και να μιλούν για διαρθρωτικές αλλαγές (ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ), ανάγκη για αλλαγή (ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ), αλλαγή νοοτροπίας (ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ). Όλα αυτά, χωρίς ίχνος συμπόνιας και λογικής σκέψης για το ποιο μπορεί να είναι το αποτέλεσμα. Ζουν με την φαντασίωση ότι ΑΥΤΟΙ δεν χρειάζεται να αλλάξουν. Δεν έχουν τίποτα να χάσουν διότι είναι με το ΣΥΣΤΗΜΑ. Έτσι, θα είναι όχι μόνο προστατευμένοι, αλλά η ΚΡΙΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ (σας θυμίζει κάτι αυτό;) να γεμίσουν περισσότερο τις τσέπες τους. Λοιπόν, νάνοι της νοημοσύνης, έγραψα το άρθρο αυτό για να ξέρετε πώς συμπεριφέρονται οι άνθρωποι που είναι πραγματικά σκεπτόμενοι. Έτσι, δεν θα έχετε καμία δικαιολογία ότι δεν ξέρατε, όταν όμορφα εργοστάσια όμορφα καίγονται...ΠΑΝΤΟΥ!
ReplyDelete@2.01πμ.
ReplyDeleteΗ άποψή μου για τα προσωπικά δεδομένα είναι γνωστή σε όλους. Την έχω διατυπώσει και στην Βουλή. Δεν αντιλαμβάνομαι γιατί τα προσόντα που επικαλείται κάποιος για να καταλάβει μια δημόσια θέση δεν μπορούν να είναι διαθέσιμα σε κάθε ενδιαφερόμενο. Το αντίθετο μάλιστα.
Η αρχή προσωπικών δεδομένων έχει, σε αρκετές περιπτώσεις, αντίθετη άποψη.
@9:52 πμ ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΚΥΡΙΕ ΥΦΥΠΟΥΡΓΕ
ReplyDeleteΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ... ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ @2.01πμ. ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΛΑΣΟΥΝ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΟΣΩΝ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΔΟΜΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ
[...]
Διαβάζουμε το Δελτίο Τύπου του Υπουργείου Παιδείας στο www.alfavita.gr αυτή τη φορά
ReplyDelete”Δημοσιότητα, διαφάνεια και αξιοκρατία στις επιλογές των Διευθυντών για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Την Παρασκευή 16/7/2010, κοινοποιήθηκαν από τα Συμβούλια Επιλογής Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι πίνακες με τις αξιολογικές μονάδες των υποψηφίων που προέκυψαν από τα στοιχεία των φακέλων που υπέβαλαν με βάση το νόμο 3848/2010. Οι πίνακες αυτοί έχουν ήδη σταλεί στις κατά τόπους Διευθύνσεις και Γραφεία Εκπαίδευσης και έχουν κοινοποιηθεί στους υποψηφίους.
Η κοινοποίηση των πινάκων σε όλους τους υποψήφιους με τα μόρια όλων των συνυποψηφίων γίνεται για πρώτη φορά, ώστε και με αυτό τον τρόπο να διασφαλίζεται η διαφάνεια και η εγκυρότητα των μοριοδοτούμενων κριτηρίων. Τα Συμβούλια Επιλογής εργάστηκαν με υψηλό αίσθημα ευθύνης και συνέπειας και έφεραν σε πέρας ένα πραγματικά δύσκολο έργο με όρους αξιοκρατίας και αντικειμενικότητας.”
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 1η: γιατί δεν δημοσιεύεται και στην ιστοσελίδα του Υπουργείου? Προφανώς για να μη χαλάσουμε τις δημόσιες σχέσεις μας.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 2η: η διαφάνεια διασφαλίζεται όταν τα προσόντα όλων όσων πρόκειται να ασκήσουν διοίκηση γίνονται γνωστά σε όλους όσους θα τους υποστούν.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 3η: δεν αμφιβάλουμε ότι τα συμβούλια επιλογής έφεραν σε πέρας ένα δύσκολο έργο με όρους αξιοκρατίας και αντικειμενικότητας, γιατί τότε δεν δημοσιοποιούν τους πίνακες σε όλους. Εκτός των άλλων για να διορθωθούν πιθανά λάθη γιατί άνθρωποι είναι και τα μέλη των υπηρεσιακών συμβουλίων και μπορεί να κάνουν και μερικά λαθάκια , ιδίως αυτά που συμμετείχαν και σε προηγούμενα υπηρεσιακά συμβούλια και είχαν κάνει λαθάκια, αρκετά….
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 4η: αντιλαμβανόμαστε την ανάγκη έκδοσης του Δελτίου Τύπου μετά τα σχόλια που είδαν το φως της δημοσιότητας
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 5η: Η άποψη της κυβέρνησης και προσωπικά του πρωθυπουργού είναι ότι σε αυτή την περίπτωση δεν συντρέχει λόγος ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ. Άρα το πρώτη φορά κοινοποιήθηκαν τα μόρια στους ενδιαφερόμενους δεν λέει και πολλά πράγματα…. Την αδιαφάνεια ακολουθούσε η ΝΔ με θρησκευτική ευλάβεια [και κάποιοι στα συμβούλια επιλογής οι επονομαζόμενοι και «δοαπλεκόμενοι] … την μερική διαφάνεια κάποιοι και στην κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ….. Γιατί αποδομείται η θέληση και η προσπάθεια του Πρωθυπουργού?
den katalabainΩ tH skopimotHta tou deltiou typou tou ypoyrgeiou tHs Paideias gia tHn adiablHtH diadikasia pou alolou8Hse to sumboulio epilogHs
ReplyDelete8a BOROUSE dHladH na kanei kati to diaforetiko?
ta aftonoHta ypoti8etai oti ekane
mHn mas trelanete Ωs Ypoyrgeio Paideias
ektos kai an opoios exei tHn myiga kai myigiazetai...
... ektos kai an apodektes einai aftoi pou exoyn tHn aporsi tHs plHrous diafaneias
Όταν η οποία παρέμβαση στηρίζεται στην προσπάθεια για διαφάνεια και προάσπιση των δικαιωμάτων των πολιτών ΤΌΤΕ συμβάλει στην προστασία των θεσμών, την αναβάθμιση της λειτουργίας του δημοσίου τομέα και της αξιοπιστίας της πολιτικής.
ReplyDeleteΌταν η πολιτική ηγεσία δεν έχει παρωπίδες και αποδέχεται τέτοιες παρεμβάσεις σημαίνει ότι σε αυτόν τον τόπο κάτι έχει αρχίσει να κινείται
Φανταστείτε το ΠΟΛΙΤΙΚΟ όφελος αν είχατε ακούσει τις προτάσεις για υιοθέτηση ενός αντικειμενικού μοντέλου δεικτών αξιολογήσης των στελεχών της εκπαίδευσης.
Προτάσεις που επιβεβαιώνονται «εκ των υστέρων» αν γίνει μια προσεκτική ανάλυση των ανακοινωθέντων σταθερών μορίων των υποψηφίων.
Πάντως, η μετά τις αντιδράσεις και εκ των υστέρων ανακοίνωση των σταθερών μορίων των υποψηφίων Διευθυντών ΠΕ και ΔΕ ικανοποιεί το κοινό αίσθημα και αποδομεί τα επιχειρήματα όσων είχαν την άποψη της μη κοινοποίησης, επικαλούμενοι το σαθρό επιχείρημα των «ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ» και την ικανοποίηση της αρχικής λαθεμένης άποψης της πολιτικής ηγεσίας προκειμένου να γίνουν αρεστοί με τρόπο που ΠΡΟΦΑΝΩΣ θέλουμε να πιστεύουμε δεν επιδιώκεται(ε).
Έτσι θεωρείται άστοχη ΚΑΙ κενή περιεχομένου ενέργεια, το σχετικό Δελτίο Τύπου του Υπουργείου σας.
Μπράβο σε εκείνους που με τις παρεμβάσεις τους, τα σχόλια, τις ξεκάθαρες πολιτικές θέσεις και τοποθετήσεις τους προκάλεσαν την έστω «εκ των υστέρων» σωστή αντίδραση του υπουργείου.
Πολλά θα μπορούσαν να γίνουν αν μπορούσατε να ακούσετε
Πολλοί θα μπορούσαν να συμβάλλουν στην αναβάθμιση της παιδείας αν μπορούσαμε να σας πείσουμε να αποδεχτείτε τη βοήθεια των εχόντων γνώση, πείρα και όσων πιστεύουν στην υλοποίηση των πρακτικών που επιβάλλει ο δημοκρατικός προγραμματισμός και ο κοινωνικός έλεγχος, εκείνων που συνέβαλαν, αθόρυβα αλλά δημιουργικά, στη διατύπωση της πάντα επίκαιρης εισηγητικής έκθεσης του Ν.1566 και όχι μόνο.
Πάντα στη λογική
Να είμαστε ρεαλιστές
Να επιδιώκουμε το αδύνατο […]
Για να μην γίνομαι "μετά Χριστόν προφήτης" τα γράφω από τώρα, και σε καμια 20αρια μέρες μπορείτε να τα διαπιστώσετε και μόνοι σας.
ReplyDeleteΠόσες άραγε θα είναι οι "ανατροπές" της συνέντευξης;
Πόσοι υποψήφιοι με υψηλά μόρια δεν θα προσέλθουν στη διαδικασία της συνέντευξης;
Κρατήστε το αρχείο με τη μοριοδότηση και συγκρίνετέ το με τις τοποθετήσεις που θα γίνουν.
Μακάρι να βγώ ψεύτης!
giati den 8a prosel80un stin synedeusi
ReplyDeleteafou den borei na tous parei ti 8esi kapoios allos
kai an tous tin parei 8a ginei rezili i oli diadikasia
malon la8os eisai @1:26 μμ
ektos kai an mas peis kati na katalavoume kai meis oi adaeis
@1:26 μμ 8α μας τρελλανεις δηλαδη ας υποθέσουμε ότι ένας έχει 24 μόρια και είναι πρώτος και δεν προσέλθει και την θέση του την παίρνει καποιος με 17 μόρια.
ReplyDeleteτι θα συνέβαινε αν δεν προσέλθει στην συνέντευξη.
για να του πάρει τη θέση αυτός με τα 17 μόρια θα έπρεπε να του βάλουν στη συνέντευξη 7 και του αΛλονού 15
τι λοιπόν ισχυρίζεσαι ότι θα γίνουν τέτοια πράγματα
μάλλον δεν θα γίνεις "μετά χριστόν προφήτης"
αν δεν γίνεις μάλλον θα το χρωστάς στη μειωμένη αντίληψη αυτού που δεν προσήλθε.
αν κάποιος έχει τέτοιο μυαλό μάλλον δεν κάνει για τη θέση και συ θα γίνεις "μετά χριστόν προφήτης" κατά τύχη, άρα ΜΗ ΠΡΟΦΗΤΗΣ.... ΧΑ..ΧΑ...ΧΑ
@2:15 μμ ΜΙΚΡΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ[ΜΑΛΛΟΝ ΑΠΟ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΕΚΑΝΕΣ ΤΟ ΛΑΘΟΣ] 17+15= 32 ΚΑΙ 24+7=31 ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ
ReplyDeleteΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ
ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΕΚΔΙΚΩ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΦΗΤΗ ΣΗΜΕΙΩΝΩ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΑ
1. ΘΑ ΠΡΟΣΕΛΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΧΟΝΤΕΣ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΟΡΙΑ [ΕΠΕΙΔΗ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΟΥΝ ΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ]
2. ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ [ΕΚΤΟΣ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ] ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΩΝ ΣΤΑΘΕΡΩΝ ΜΟΡΙΩΝ [ΑΛΛΩΣΤΕ Η ΥΠΑΡΞΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΣΦΥΚΤΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΜΙΚΡΩΝ ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ ΣΕ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΩΝ [με την αρνητική έννοια] ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΠΛΗΡΗΣ ΠΛΕΟΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΩΝ
3. ΕΙΝΑΙ Η ΧΡΥΣΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ, Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΡΙΣΗΣ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΟ ΧΑΜΕΝΟ ΚΥΡΟΣ ΜΙΑΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΠΟΥ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΣΗΜΕΙΑ ΓΡΑΦΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΙΜΟΥΝ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΧΩΡΟ
4. ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ "ΜΠΛΕΧΘΕΙ" ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ
Αυτά και μάλλον υπάρχουν δύο κατηγορίες που πλέον πρέπει να ανησυχούν;
• αυτοί που περίμεναν να διορισθούν με βάση τη συνέντευξη . Ο εκπαιδευτικός χώρος δεν θέλει τέτοια στελέχη γιατί του αξίζει μια καλύτερη αντιμετώπιση
• αυτοί που τόσο καιρό παρίσταναν τους διωκόμενους ή αδικημένους επειδή έχασαν τη θεσούλα σκοπεύοντας και από εδώ και από εκεί [και έπαιρναν 20 και από τους από εδώ και από τους από εκεί στην συνέντευξη] και σήμερα είναι πρώτοι αν δει τη σειρά σταθερής μοριοδότησης από την αντίστροφα
Και βέβαια θα είναι κατάντια για τον εκπαιδευτικό χώρο να διοικηθεί για τα επόμενα χρόνια από τους έχοντες σειρά τριάντα, σαράντα , πενήντα και βάλε για κατάληψη για παράδειγμα εφτά – οκτώ θέσεων αν είναι δυνατόν
ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΠΟΛΥ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ /ΤΗΣ @ 4:41
γιατι τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι πολύ καλύτερα και το ξέρουμε όλοι μας αυτό.
Σημεία των καιρών [α]
ReplyDeleteΔιαβάζουμε στο www.alfavita.gr
Ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ένωσης Διευθυντών και Προϊσταμένων Εκπαίδευσης: Επιστολή προς τους αιρετούς του ΚΥΣΠΕ και του ΚΥΣΔΕ με θέμα τι νομίζετε:
Καλεί τα αιρετά μέλη του Συμβουλίου Επιλογής Διευθυντών ΠΕ και ΔΕ να μην πάρουν μέρος στη διαδικασία επιλογής επειδή δεν πρέπει να γίνει κρίση και να μείνουν οι ίδιοι διευθυντές «γράφοντας στα παλαιότερα των υποδημάτων τους» τη Βουλή των Ελλήνων που νομοθέτησε αρμοδίως
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 1η: Ποιοι είναι αυτοί οι κύριοι που συνδικαλίσθηκαν με έδρα του σωματείου τους το Γύθειο της Λακωνίας? Γιατί κόπτονται για όσους επελέγησαν πριν τρία χρόνια με τα γνωστά «γαλάζια “αξιοκρατικά” κριτήρια»? Που ήταν τότε πριν τρία χρόνια?
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 2η: Τους καλύπτει η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ τις οποίες επικαλούνται ότι είναι τα συνδικαλιστικά τους όργανα και σε κάθε περίπτωση τι παριστάνει ο σύλλογος τους και οι ίδιοι που έχουν συμβάλλει σημαντικά στην «αναβάθμιση» της οργάνωσης και διοίκησης της εκπαίδευσης? Μήπως θα πρέπει να πει κάτι η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ?
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 3η: Μήπως έχουν σχέση οι κινήσεις αυτές με σχεδιαζόμενες αναταραχές και περίεργες καταστάσεις που θέλουν να δημιουργήσουν αυτοί που έχουν καταδιναστεύσει την ελεύθερη έκφραση των συναδέλφων και εκπροσωπούν την αναξιοκρατία, την μετριότητα και την μιζέρια της εκπαίδευσης?
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 4η : Μέσα σε αυτούς είναι και μερικοί/ες που τότε επελέγησαν με τη διαδικασία της «γαλάζιας και διαπλεκόμενης» παρέμβασης και όχι μόνο. Και όταν την τελευταία φορά δεν πήραν τη θεσούλα ήρθαν με τους από εδώ και τώρα «πουλώντας φύκια για μεταξωτές κορδέλες» πουλάνε νομιμοφροσύνη για να «σώσουν» την εκπαίδευση. Και όλα αυτά χωρίς να έχουν προσόντα ή έχουν δοτά προσόντα ή άσχετα «προσόντα» και για το μόνο που ενδιαφέρονται είναι μια προσωπική ανέλιξη που επιβεβαιώνει την κατάντια του κλάδου
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 5η: Το κωμικοτραγικό της υπόθεσης είναι ότι η επιστολή απευθύνεται σε αυτούς που πριν τρία χρόνια τους προέτρεπαν να ακολουθήσουν μια διαδικασία που δεν έχει και σχέση με αυτή που σήμερα καταγγέλλουν.
Συνεχίζεται….
Σημεία των καιρών [β]
ReplyDeleteΚαι κάτι σαν επίλογος
Η ερμαφρόδιτη κατάσταση που θα προκύψει από τις κρίσεις θα επιβεβαιώσει όλους εκείνους που πεισματικά σας προέτρεπαν να νομοθετήσετε ένα σύστημα δεικτών αξιολόγησης που θα αξιολογεί ΟΛΑ τα προσόντα των υποψηφίών, που δεν θα στηρίζεται στην αρχή του στρατού « ο παλιότερος ο καλύτερος» που δεν θα παίρνει υπόψη του «προσόντα» που δεν έχουν αξιολογηθεί, που δεν θα προβλέπει αξιολόγηση στελεχών της εκπαίδευσης από μέλη που έχουν προσόντα που υπολείπονται των κρινόμενων, που θα γνωρίζουν από προγραμματισμό που ….που ….
Θέλω να ελπίζω ότι δεν θα εισακουστούν οι νοσταλγοί «ανώμαλων» καταστάσεων στον χώρο της παιδείας
Θέλω να πιστεύω ότι σε αυτή την στιγμή οι επιλογές του Συμβουλίου Επιλογής θα πρέπει ταυτίζονται με την επιλογή που έχει προκύψει με βάση τα σταθερά μόρια, προκειμένου να μη συμβάλλει σε καταστάσεις αμφισβήτησης της όποιας επιλογής και επιβεβαιώσει πρακτικές του παρελθόντος [που τις γνωρίζουν οι συμμετέχοντες και σήμερα στα συμβούλια επιλογής] που οδήγησαν σε αδιέξοδο τα εκπαιδευτικά πράγματα στη χώρα.
Θέλω να πιστεύω ότι ΟΛΟΙ θα προσέλθουν στη διαδικασία της συνέντευξης προκειμένου να αποδείξουν ότι δεν παίζουν με τους θεσμούς και τις διαδικασίες [γιατί όλοι αυτοί που έκαναν αίτηση γνώριζαν εκ των προτέρων τη διαδικασία και αποφάσισαν να υποστούν τη βάσανο προκειμένου να «σώσουν» την εκπαίδευση]. Και είναι γνωστές τέτοιες πρακτικές στο παρελθόν προκειμένου να διαμορφωθεί ένα προφίλ «διωκόμενου» ή «αδικημένου» που στηριζόταν σε μια εικονική πραγματικότητα που αναπαραγάγει την επικίνδυνη μιζέρια στο χώρο της εκπαίδευσης
ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΙΑ ΟΣΑ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΑ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΕΠΕΙΔΗ ΧΑΘΗΚΕ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΤΟΜΕΣ ΠΟΥ ΜΕ ΠΟΛΥ ΣΑΦΗΝΕΙΑ ΕΙΧΕ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΙΛΕΙ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΑΣΤΟΧΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΕΙΝΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΔΟΜΗΣΟΥΝ ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ, ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΤΗ ΠΑΡΕΛΑΒΑΝ
ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΘΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
ΣΗΜ: ΟΛΟΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΜΗ ΕΧΟΝΤΑΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΧΕΣΗ ΑΛΛΑ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΤΙ ΠΡΟΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ.
Στο www.esos.gr υπάρχει «αποκλειστικό» ρεπορτάζ με θέμα Πως θα γίνει η συνέντευξη των υποψηφίων Διευθυντών ΠΕ και ΔΕ- ΜΕ ΜΙΚΡΟΦΩΝΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΙΚΑ Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
ReplyDeleteΑπορίες:
1. τι αποκλειστικό ρεπορτάζ όταν αναφέρει τμήμα μόνο των όσων προβλέπει ο νόμος 3848/19.5.10/ΦΕΚ.71/τ. Α΄
2. Μικρή λεπτομέρεια το «ρεπορτάζ» αναφέρει ένα τμήμα από όσα προβλέπει η διαδικασία της συνέντευξης. Δεν αναφέρει τίποτε για τα άλλα στοιχεία του βιογραφικού που δεν έχουν μοριοδοτηθεί και την έκθεση αυτοαξιολόγησης του υποψηφίου.
Και το ερώτημα είναι ένα μεγάλο ΓΙΑΤΙ? [άγνοια του νόμου ή σκοπιμότητα από τον ρεπόρτερ του «αποκλειστικού» ρεπορτάζ που είναι αντιγραφή αυτούσια των σχετικών εδαφίων του νόμου?]
ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ: στο πλαίσιο της διαφάνειας μήπως κρίνεται σκόπιμο να δημοσιοποιηθούν ΟΛΑ και τα βιογραφικά των μελών του Συμβουλίου Επιλογής. Και η πρόταση αφορά όλους για να μην νομίσουν κάποιοι ότι στοχοποιούνται.
Άλλωστε είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο ότι ΟΛΑ τα μέλη έχουν προσόντα περισσότερα από τους κρινόμενους, έτσι δεν είναι?
Ο «γατούλης» ρεπόρτερ
epeidH yParxoun kai oi kakopistoi
ReplyDelete8eΩreitai autonoHto oti 8a dHmosiopoiH8oun ta moria kai meta tis ensanseis
gia na mHN yparksoun aformes
gia na mHn apodomH8ei H prospa8eia
gia na mHn yparksoun epixeirHmata typou ANGEL
ΑΠΟΡΙΑ
ReplyDeleteΣτο τμήμα της συνέντευξης της διαδικασίας επιλογής των Διευθυντών ΔΕ και ΠΕ που αναφέρεται στη μελέτη περίπτωσης έχουν όλα τα μέλη του Συμβουλίου Επιλογής τις γνώσεις για να κρίνουν υποψηφίους με αυξημένα προσόντα σε σχέση με αυτά που διαθέτουν οι ίδιοι?
ΣΚΕΨΕΙΣ
ReplyDeleteΕίναι δυνατόν κάποιος/α:
• Να έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές σε χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης , να μην παρουσιάζει μεταπτυχιακό δίπλωμα και να μην γνωρίζει τη γλώσσα της χώρας που υποτίθεται ότι έκανε ΜΣ?
• Στις προηγούμενες εξετάσεις για τους Δ/ντες Εκπαίδευσης να έχει με το ζόρι περάσει τη βάση ή να μην γνωρίζει να αντιμετωπίζει τρέχοντα ζητήματα της διοίκησης?
• Να έχει ένα διδακτορικό για τον Μέγα Αλέξανδρο και αυτό να θεωρείται προσόν ενώ μεταπτυχιακά και επιμορφώσεις σε θέματα οργάνωσης και διοίκησης της εκπαίδευσης να μην λαμβάνονται υπόψη?
• Να μην γνωρίζει τι είναι Η/Υ και ΝΤ?
• Να παρουσιάζει εργασίες, σεμινάρια, δημοσιεύσεις κλπ, κλπ που απέκτησε κατέχοντας δοτή θέση στελέχους επειδή οι υφιστάμενοί του του/της έβαζαν το όνομα για ευνόητους λόγους?
• Να «αμπελοφιλοσοφεί» αρθρογραφών /ουσα?
• Να μοριοδοτείται με μόρια που πήρε από μια διαβλητή διαδικασία επιλογής ως στέλεχος της εκπαίδευσης?
• Να θεωρείται έργο της θέσης που κατείχε αυτό που έκαναν υφιστάμενοι σου με περισσότερα προσόντα, πείρα και γνώση?
• Να είναι τελευταίος/α στη σειρά αναφορικά με τα σταθερά μετρήσιμα μόρια και να έχει απαιτήσεις?
• Να θεωρεί την ισόβια κατοχή θέσης στελέχους εκπαίδευσης ως κάτι το αυτονόητο και υποτιμητικό την άσκηση των απλών διδακτικών καθηκόντων?
• Να ασκήσει αμερόληπτη διοίκηση για το καλό της εκπαίδευσης όταν έχει συμμετάσχει ενεργά στα όσα δεινά που έχουν ταλαιπωρήσει τον εκπαιδευτικό χώρο προκειμένου να είναι αρεστός/η στην εκάστοτε διοίκηση?
΄Όχι …. Όχι δεν είναι δυνατόν … δεν θέλουμε ούτε να το πιστεύουμε……… ο θεός τους φωτίσει…….
Αφορά μέλη του Συμβουλίου Επιλογής των Δ/ντών ΔΕ και ΠΕ
ReplyDeleteΘΕΜΑ ΜΕΛΕΤΗΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ
ΣΗΜ:σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο νόμο 3848/19.5.10/ΦΕΚ.71/τ. Α΄
«Εάν μετείχατε στο αρμόδιο υπηρεσιακό συμβούλιο πως θα διασφαλίζατε την αδιάβλητη διαδικασία των αποσπάσεων εκπαιδευτικών από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ ώστε να μην δημιουργηθούν τα όποια προβλήματα?»
ΣΗΜ: δεν σας δίνεται χρόνος προετοιμασίας επειδή γνωρίζετε πολύ καλά το θέμα…
Εφόσον η αντιμετώπιση του θέματος κριθεί επαρκής και εξακριβωθεί ότι ταυτίζεται η θεωρητική του προσέγγιση με την πρακτική που έχει ακολουθηθεί από τα μέλη αυτά τα τελευταία 30 χρόνια ΤΟΤΕ επιτρέπεται η συμμετοχή τους στο συμβούλιο επιλογής!!!!
Μα τι λες φίλε/η @ 1:40 πμ
ReplyDeleteΤι σχέση έχει ένα διδακτορικό για τον Μέγα Αλέξανδρο τον μεγάλο στρατηλάτη που διακρινόταν για τα ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΑ και ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ του προσόντα… μα τι μας λες τώρα … συγκρίνεται ένα τέτοιο διδακτορικό με μεταπτυχιακές σπουδές σε θέματα οργάνωσης και διοίκησης της εκπαίδευσης…. ΔΕΝ συγκρίνεται και το γνωρίζεις…..
Άλλωστε ούτε ο Μέγας Αλέξανδρος ήξερε από Η/Υ !!!
Ο με χιούμορ γατούλης…
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ για να είναι αληθινό
ReplyDeleteΔιαβάζουμε στο διευκρινιστικό έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας σχετικά με τη διαδικασία προφορικών συνεντεύξεων υποψηφίων Διευθυντών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης [Α.Π. Υ103/90832/Δ2-23/07/2010]
«Κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας των υποψηφίων για την παρουσίαση του θέματος-μελέτη περίπτωσης καθώς και σε όλης της διάρκειας της συνέντευξης δεν επιτρέπεται η χρήση Η/Υ και κινητών τηλεφώνων όπως και οποιουδήποτε έντυπου υλικού.»
Τι υπονοεί το έγγραφο, ότι τα υποψήφια στελέχη της εκπαίδευσης θα προσέφευγαν στο γνωστό μέσο του «σκονακίου».
Απίθανα πράγματα , νοοτροπία μαθητή, με τέτοια αντίληψη θα διοικούν?
Πάντως και σε ορισμένα μέλη του Συμβουλίου Επιλογής θα πρέπει να απαγορευθεί η χρήση «σκονακίου» αναφορικά με τις ερωτήσεις που θα κάνουν και τη διαδικασία βαθμολόγησης….
Για τους υποψηφίους Διευθυντές της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης έχει βγει ανάλογο έγγραφο ή οι δάσκαλοι και είναι πιο καλοί μαθητές…..
Σαν αστείο μοιάζουν όλα όσα συμβαίνουν … και ανακοινώνονται…..
Έχει σχέση με τη διαδικασία επιλογής Διευθυντών ΠΕ και ΔΕ:
ReplyDeleteΘεόφιλος [1873-1934]
Λαϊκός ζωγράφος
Όπως σε κάθε ονειροπόλο ο μύθος και η πραγματικότητα συγχέουν τα όρια τους
Αντί να παίζει με τα παιδιά που τον κορόιδευαν για τα ελαττώματά του κλεινόταν στο υπόγειο του σπιτιού του…….
Ήταν αριστεροχέρης και τραυλός
Όσα έλεγε με καμάρι για τον εαυτό του δεν δίνουν καμιά εγγύηση για την ακρίβειά τους
ΠΗΓΗ: Παγκόσμιο Βιογραφικό Λεξικό – Εκπαιδευτική Εγκυκλοπαίδεια – Εκδοτική Αθηνών – Τόμος 4 -Σελ 80
Για όσους βιαστούν να παρεξηγήσουν τις αναφορές , υπάρχει απεριόριστος σεβασμός και αναγνώριση ΜΟΝΟ για τον μεγάλο Λαϊκό μας Καλλιτέχνη
Σε διάφορα σχόλια έχουν εκφραστεί απόψεις, έχει γίνει κριτική για το θέμα της επιλογής των στελεχών της εκπαίδευσης αναφορικά με τα «προσόντα» που προσμετρώνται, με τη μη μοριοδότηση όλων των επιστημονικών προσόντων και διοικητικών ικανοτήτων των υποψηφίων και έχουν διατυπωθεί ενστάσεις αναφορικά με την αξιοπιστία της διαδικασίας της συνέντευξης και της επάρκειας μελών του Συμβουλίου Επιλογής με λιγότερα προσόντα από αυτά των υποψηφίων στο επιστημονικό- παιδαγωγικό και διοικητικό επίπεδο.
ReplyDeleteΑπό το σημείο αυτό μέχρί του σημείου να μιλάει κάποιος για αξιοκρατία της διαδικασίας με την οποία επελέγησαν τα σημερινά στελέχη της εκπαίδευσης και να αμφισβητεί την διαδικασία επιλογής που δεν έχει σχέση με αυτή που υποστηρίζει η ξαφνικά συσταθείσα Ένωση Διευθυντών και Προϊσταμένων Εκπαίδευσης υπάρχει χάος απύθμενο.
Αλλά που ήταν οι κύριοι και κυρίες της Ένωσης αυτής την περίοδο 2004-2009
Πουθενά, αφού ιδρύσαν την Ένωσή τους ξαφνικά το σωτήριο έτος 2010.[θα ήταν χρήσιμο να μας πουν την ακριβή ημερομηνία ίδρυσης της Ένωσης και να δημοσιοποίησουν τα ιδρυτικά μέλη και γιατί όχι όλα τα μέλη τους]
Στην προηγούμενη δε ανακοίνωσή της που επίσης φιλοξένησε, σε εξέχουσα θέση, γνωστή ιστοσελίδα είχαν βάλει διεύθυνση και τηλέφωνα τα οποία ΌΛΩΣ τυχαία εξαφανίστηκαν λίγο μετά την ανάρτηση.
Αυτά πρέπει να προβληματίσουν την πολιτική ηγεσία του υπουργείου της παιδείας γιατί:
• άκουσε κάποιους από αυτούς ώστε να μπορέσουν να επιβιώσουν σέρνοντας την αμάθειά τους και με τις προβλέψεις του νέου νόμου
• χρηματοδοτεί και καλύπτει «επιστημονικούς» φορείς που έχουν μετατραπεί σε κερδοσκοπικά ΚΕΚ και βγάζουν ανακοινώσεις «μαίμου» ΔΣ για τα τεκταινόμενα στο χώρο της παιδείας
• δεν δημοσιοποίησε τα σταθερά μόρια και τη βαθμολογία της συνέντευξης της προηγούμενη διαδικασίας επιλογής των στελεχών
…. για να γελάσει κάθε πικραμένος και να ζητήσει ΕΥΘΥΝΕΣ που πιθανά υπάρχουν
Αληθινά χρειάζεται μεγάλο θράσος για να παριστάνεις τον τιμητή των διαδικασιών και προσπαθειών για αναβάθμιση της εκπαίδευσης σε αυτό τον τόπο και να μην σιωπούν ως οφείλουν μερικοί και μερικές για το παρελθόν τους και τις παρεμβάσεις τους στο χώρο της παιδείας και όχι μόνο.
ΝΤΡΟΠΗ, τίποτε άλλο ντροπή …… γιατί πρέπει να είμαστε σεμνοί[ες] και ταπεινοί[ες] έτσι δεν είναι?
ΜΠΡΑΒΟ, ΕΥΓΕ, ΠΕΣ ΤΑ ΧΡΙΣΟΣΤΟΜΕ/Η Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ [ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ , ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΘΕΙΣ]!!!!!!
ReplyDeleteΝΑ ΤΑ ΑΚΟΥΝ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ
Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ
Η ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΟΕ
ΟΙ ΑΙΡΕΤΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣ
ΝΥΣΑΦΙ ΠΟΙΑ
ΠΟΙΟΙ ΑΝΕΧΟΝΤΑΙ ΤΗ ΔΙΑΙΩΝΙΣΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΡΜΑΦΡΟΔΙΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
ΠΟΙΟΙ ΑΠΟΔΟΜΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ
ΠΟΙΟΙ ΔΙΝΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΕ ΤΙΜΗΤΕΣ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ ΝΑ "ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ" ΝΑ ΠΑΡΑΦΡΑΖΟΥΝ , ΝΑ.... ΝΑ.... ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
λόγω αγανάκτησης και εκ παραδρομής δεν γραφτηκε ότι το σχόλιο αναφέρεται στο @2:51 μμ ΚΑΙ αφρορά την ΕΝΩΣΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ και τις απαράδεκτες μεθοδεύσεις της.
ReplyDelete[ο/η @10:46 μμ]