Friday, July 30, 2010

Συνέντευξη στον Θέμα 98.9 (Μπάμπης Κούτρας), 29/7/2010

ΜΚ: Πάρα πολλά τα θέματα, αλλά Αύγουστος από μεθαύριο και Αύγουστος σημαίνει ότι πρέπει να ξανασκεφτόμαστε τα σχολεία, τουλάχιστον, αν όχι οι μαθητές που συνεχίζουν τις διακοπές τους, θα έλεγα οι εκπαιδευτικοί και κυρίως η Κυβέρνηση, οι αρμόδιοι, ο Υπουργός, ο Υφυπουργός, που έχουν την ευθύνη να οργανώσουν κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο το νέο σχολικό έτος. Για το λόγο αυτό, ζητήσαμε και είναι στην τηλεφωνική μας γραμμή ο Υφυπουργός, ο Υφυπουργός Παιδείας, όπως ξέραμε να τον λέμε ως τώρα, ο κ. Γιάννης Πανάρετος. Κύριε Πανάρετε καλό σας μεσημέρι.

ΙΠ: Γεια σας, καλό σας μεσημέρι.

ΜΚ: Τι κάνετε;

ΙΠ: Καλά, σας ευχαριστώ.

ΜΚ: Δεν θα πάτε διακοπές; Παρά την προτροπή του Πρωθυπουργού να πάτε χωρίς ενοχές;

ΙΠ: Πρέπει να τις ακούμε τις προτροπές του Πρωθυπουργού, δεν μπορούμε να τις αγνοούμε.

ΜΚ: Έτσι ε; Φαντάζομαι ότι είστε σε φάση προετοιμασίας της νέας σχολικής χρονιάς κύριε Πανάρετε, έτσι δεν είναι; Και το λέω αυτό γιατί διαβάζω ότι υπάρχει ένας προβληματισμός για το πόσοι τελικά εκπαιδευτικοί θα διοριστούν φέτος – δεν ξέρω αν η λέξη διορισμός είναι ακριβής – και ότι θα είναι οι μισοί σε σχέση με πέρυσι. Είναι ακριβές αυτό;

ΙΠ: Ναι είναι ακριβές σε σχέση με τους διορισμούς και είναι ακριβές ότι γίνεται μία προσπάθεια να οργανωθεί η όλη στελέχωση των εκπαιδευτικών μονάδων σε όλες τις βαθμίδες με έναν πιο ορθολογικό τρόπο.

ΜΚ: Πόσους είχε προσλάβει πέρυσι η τότε πολιτική ηγεσία του Υπουργείου και πόσους είναι στην πρόθεσή σας, σε γενικές γραμμές, να πάρετε φέτος κύριε Πανάρετε;

ΙΠ: Είναι λιγότεροι φέτος αυτοί που θα προσληφθούν, γιατί έχουν προβλεφθεί και λιγότερες πιστώσεις, αλλά και γιατί γίνεται προσπάθεια ενός εξορθολογισμού. Είναι ένα θέμα που απασχολεί έντονα την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και το χειρίζεται η αρμόδια Υφυπουργός, η κυρία Χριστοφιλοπούλου με την Υπουργό βέβαια, την κυρία Διαμαντοπούλου. Είναι στους τομείς των δικών τους ευθυνών και αρμοδιοτήτων.

ΜΚ: Μάλιστα. Ήθελα να ρωτήσω κάτι άλλο σε σχέση με το θέμα αυτό. Από ό,τι γνωρίζω πάντως, δεν θα είναι μόνο μέσω του ΑΣΕΠ, θα είναι και αυτή τη χρονιά κάποιοι ωρομίσθιοι, έτσι δεν είναι; Ή αναπληρωτές. Στο βαθμό που γνωρίζετε βεβαίως, μας είπατε ότι είναι αρμοδιότητα της κυρίας Χριστοφιλοπούλου, αλλά στο βαθμό που γνωρίζετε.

ΙΠ: Θα υπάρχουν και φέτος αναπληρωτές εκπαιδευτικοί με μία όμως λίγο διαφορετική λογική. Όχι την λογική του ωρομίσθιου, όπως υπήρχε προηγουμένως. Θα υπάρχουν αναπληρωτές, οι οποίοι θα έχουν μία πολύ πιο σωστή λειτουργική σχέση με το σχολείο από ό,τι παλαιότερα οι ωρομίσθιοι καθηγητές.

ΜΚ: Μάλιστα. Κύριε Υφυπουργέ ξέρουμε ότι τα προηγούμενα χρόνια, παρόλο ότι υπήρχαν περισσότεροι διορισμοί, υπήρχαν ζητήματα στα σχολεία, κενών και όλα αυτά. Πιστεύετε ότι με την προσπάθεια αναδιοργάνωσης που γίνεται δεν θα έχουμε τέτοιου είδους προβλήματα φέτος;

ΙΠ: Πιστεύω ότι τα προβλήματα θα είναι πολύ λιγότερα, ακριβώς γιατί η βάση και η λογική της στελέχωσης των σχολείων είναι διαφορετική. Η προσπάθεια έχει γίνει νωρίς. Θα έπρεπε να προσθέσω, πέρα από την αρμόδια Υφυπουργό, την Υπουργό και τον Γενικό Γραμματέα, ο οποίος έχει και την ευθύνη του οργανωτικού μέρους, η προσπάθεια είναι τέτοια και έχει ξεκινήσει εδώ και καιρό, ώστε και τα προβλήματα των κενών, αν είναι δυνατόν, να μην υπάρχουν, αλλά τουλάχιστον να είναι πολύ περιορισμένα έτσι ώστε τα σχολεία να λειτουργήσουν σωστά από την αρχή.

ΜΚ: Ας αλλάξουμε θέμα κύριε Πανάρετε. Ήθελα να ρωτήσω, είχαμε κάποια καθυστέρηση στην έκδοση των αποτελεσμάτων των Πανελλαδικών. Γνωρίζετε ότι το τελευταίο δεκαήμερο του Αυγούστου, συνήθως, έβγαιναν τα αποτελέσματα. Θα είναι και φέτος αυτή η ημερομηνία των αποτελεσμάτων ή θα έχουμε κάποια αναβολή;

ΙΠ: Όχι όχι όχι, δεν θα έχουμε. Όπως είχα πει από καιρό, παρά την κάποια καθυστέρηση που δημιουργήθηκε εξ αιτίας της αποχής των διορθωτών, στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των υποψηφίων, η έκδοση των τελικών αποτελεσμάτων και των βάσεων των εισακτέων, θα γίνει κανονικά μέσα στην τελευταία εβδομάδα του Αυγούστου, όπως γίνεται πάντα.

ΜΚ: Μάλιστα. Ήθελα να ρωτήσω και κάτι για τα κολλέγια. Ανακοινώσατε αυτή την εβδομάδα τα κολλέγια τα οποία, θα το πω έτσι, βάλτε τη λέξη εντός εισαγωγικών αν θέλετε, θα πάρουν «άδειες». Από ό,τι θυμάμαι, είχατε σταματήσει αυτή τη διαδικασία αμέσως μετά την εκλογή της νέας Κυβέρνησης θέτοντας διάφορα ζητήματα. Τι άλλαξε αυτούς τους εννέα μήνες, ώστε τώρα να δοθούν οι άδειες που τότε είχατε ακυρώσει κύριε Υπουργέ;

ΙΠ: Να πούμε καταρχήν τι είχε γίνει πέρυσι. Πέρυσι είχαν δοθεί μερικές μέρες, δεν θυμάμαι ακριβώς πόσες μέρες, πριν τις εκλογές μία σειρά από άδειες, χωρίς καμία αξιολόγηση των φακέλων όσων είχαν υποβάλει αίτηση για να αποκτήσουν άδεια. Δεν υπήρχε καμία αξιολόγηση. Αυτό ήταν εκείνο που προσπάθησε να αλλάξει η Κυβέρνηση. Υπήρξε μία νομοθετική ρύθμιση, η οποία έβαζε τους κανόνες που θα έπρεπε να υφίστανται για την λειτουργία των μονάδων αυτών και ανατέθηκε από την Υπουργό η αξιολόγηση, η ουσιαστική πια αξιολόγηση, των αιτήσεων των ενδιαφερομένων. Η αξιολόγηση αυτή ολοκληρώθηκε πριν από μερικές ημέρες, η Υπουργός αποδέχθηκε τις προτάσεις της αξιολόγησης και δόθηκαν άδειες σε τριάντα, αν θυμάμαι καλά, μονάδες μεταλυκειακής εκπαίδευσης.

ΜΚ: Κύριε Πανάρετε, εκτός από Υφυπουργός Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης, είστε από ότι γνωρίζουμε, και στενός συνεργάτης του Πρωθυπουργού και επικεφαλής αυτού που ονομάσαμε OpenGov, δηλαδή της επάνδρωσης κρίσιμων θέσεων του δημοσίου μέσα από μία δημόσια διαβούλευση. Δεν σας κρύβω ότι με ξενίζει όμως, ότι εννέα μήνες μετά μία θέση η οποία ετέθη σε δημόσια διαβούλευση, αυτή του Διοικητή του ΙΚΑ, επανδρώθηκε τελικά με ένα διακεκριμένο κομματικό στέλεχος, το οποίο συμβαίνει να ήταν και Γενικός Γραμματέας. Δεν σας δημιουργεί απαισιοδοξία αυτή η εξέλιξη;

ΙΠ: Αν έχετε χρόνο, πρέπει να μου δώσετε ίσως ένα λεπτό παραπάνω για να σας πω τη γενική μου εντύπωση και προσέγγιση σχετικά με την ανοιχτή διακυβέρνηση και να κλείσω με το θέμα που θέτετε, του Διοικητή του ΙΚΑ

ΜΚ: Θα το ήθελα.

ΙΠ: Φαντάζομαι θα συμφωνήσετε, ή ελπίζω να συμφωνήσετε, ότι η προσπάθεια αυτή που έγινε με την ανοιχτή διακυβέρνηση, η φιλοδοξία μάλλον, ήταν μία τιτάνια φιλοδοξία.

ΜΚ: Ως εδώ συμφωνώ.

ΙΠ: Δηλαδή, ουσιαστικά άλλαξε από τις ρίζες της μία παράδοση και μία πρακτική δεκαετιών.

ΜΚ: Αλλά όλα κρίνονται εκ του αποτελέσματος.

ΙΠ: Έχετε δίκιο. Και στο αποτέλεσμα, νομίζω έχουμε μιλήσει και άλλες φορές, εγώ τουλάχιστον θα πω ότι δεν είμαι ικανοποιημένος, γιατί σε πολλές περιπτώσεις δεν έγινε αυτό που θα περίμενε κανείς, ή θα ήλπιζε να έχει γίνει. Πρέπει όμως να σας πω και κάτι ακόμα.

ΜΚ: Για πες τε μου.

ΙΠ: Ότι η πολιτική, ακόμη και από μία προοδευτική Κυβέρνηση, είναι μία συντηρητική διαδικασία. Είναι θα έλεγα όπως και τα πανεπιστήμια που είναι από τους συντηρητικούς θεσμούς. Το να αλλάξεις νοοτροπίες και πρακτικές δεν είναι εύκολο πράγμα. Θα έλεγα λοιπόν ότι θα πρέπει να θεωρήσουμε την περίοδο αυτής της πρώτης καινοτομίας, ως μία πειραματική φάση μίας πολύ μεγάλης προσπάθειας. Οι εμπειρίες που αποκτήθηκαν, τα λάθη που έγιναν, οι αδυναμίες που υπήρξαν, αφού μελετηθούν, θα αποτελέσουν τον οδηγό ώστε στην επόμενη φάση η διαδικασία να είναι πολύ καλύτερη και η όποια αξιολόγηση και κριτική πρέπει να σας πω, τουλάχιστον από εμένα, θα γίνει και δημόσια. Το ξέρετε άλλωστε …

ΜΚ: Μα το ξέρω και γι’ αυτό ζήτησα να μιλήσουμε στον αέρα κύριε Υπουργέ.

ΙΠ: Τώρα, ερχόμαστε στο θέμα του ΙΚΑ. Το ΙΚΑ είναι αυτή τη στιγμή ίσως ο μεγαλύτερος και σημαντικότερος οργανισμός που υπάρχει στη χώρα. Οπως με πολλούς οργανισμούς, πολλοί πίστευαν ότι θα πρέπει εκεί να επιλέγονται managers, να το πω έτσι γενικά, όπως έχει επικρατήσει. Νομίζω ότι έχει δείξει όμως η εμπειρία ότι οι λεγόμενοι managers του ιδιωτικού τομέα δεν έχουν πάντοτε τόσο καλή απόδοση όταν καλούνται να διοικήσουν κρατικούς οργανισμούς, δημόσιους οργανισμούς, διότι υπάρχουν πολλές ειδικές πτυχές, πολλές διαφορετικές πλευρές …

ΜΚ: Ωστόσο η θέση μπήκε σε δημόσια διαβούλευση, μπήκε στην ανοιχτή διακυβέρνηση.

ΙΠ: Έχετε δίκιο. Και αξιολογήθηκε, με αυτό θέλω να κλείσω, ότι αξιολογήθηκε από την κυβέρνηση στο τέλος, μετά μάλιστα από μία μακρά και επίπονη διαδικασία και προσπάθεια, ότι ο κ. Σπυρόπουλος θα εξυπηρετήσει στην παρούσα χρονική στιγμή καλύτερα τις ανάγκες που έχει ο οργανισμός αυτός.

ΜΚ: Έχω πολλά ακόμη να σας ρωτήσω κύριε Πανάρετε. Υπόσχομαι, στο βαθμό που και εσείς μπορείτε, να ανανεώσουμε για μία από τις επόμενες ημέρες το ραντεβού μας.

ΙΠ: Να είστε καλά, σας ευχαριστώ.

ΜΚ: Καλό μεσημέρι. Εγώ ευχαριστώ για την παρουσία σας.

21 comments:

  1. Anonymous12:52 pm

    αυτή τηστιγμή σε κανάλι κριτηκάρουν την κυβέρνηση για σπατάλες στην ΕΡΤ

    καλά καποιες ενέργειες χρειάζεται κατί παραπάνω από κοινό νου για να γίνουν πράξη

    γιατί στο υπουργείο παιδείας δια βίου μάθησης και θρησκευμάτων δεν κάνετε κάποιες απλές κινήσεις για να δείξετε ότι κάνετε οικονομία πόρων

    είναι δυνατόν οι φύλακες στην είσοδο του υπουργείου να ανήκου νσε εταιρεία σεκιουριτη και να υπάρχει ολόκληρη υπηρεσία με φύλακες, θυρωρούς που να κάθεται

    καλά μπορεί νακαταλάβουμε γιατί χρηματοδοτείτε κάποιους, αλλά την εταιρεία σεκιουριτη που προσέλαβε ο κύριος Άρης δεν καταλαβαίνουμε γιατι την πληρώνετε.

    ασε που ήρθα σήμερα στο υπουργείο και δεν ήξεραν να διαβάσουν το όνομά μου στη ταυτότητα και μου ζήτησαν να τους το πω εγώ

    φανταστείτε πως προφυλλάσουν το υπουργείο από ανεπιθύμητες καταστάσεις.

    και όλους αυτούς τους πληρώνουμε
    και σε κάποιους άλλους κόβουμε το μισθό

    και σας το έχουμε επισημάνει το γεγονός από τον οκτώβριο

    και μας είχατε πει ότι θα το δείτε

    πότε τέλος πάντων θα λυθούν τέτοια απλά ζητήματα

    εκτός και αν υπάρχει πρόβλημα να φαλιρίσει η εν λόγω εταιρεία

    στσδιακά θα σας υπενθυμίζουμε τέτοια απλά θέματα που κατά καιρούς σας ελχουν τεθεί,όχι μόνο σε σας αλλά και στα άλλα μέλη της πολιτικής ηγεσίας , για να είμαστε δικαίοι

    ReplyDelete
  2. Anonymous1:25 pm

    εχουμε εκνευρισθεί πάρα πολύ με τον τρόπο που χειρίζεται κυβέρνηση και οι δημοσιογράφοι το θέμα των "συμπαθών" φορτηγατζήδων

    προτείνουμε η κυβέρνηση να κάνει δεκτά ΟΛΑ τα αιτήματα των συμπαθών αυτών και ευεργετιθέντων από τη χούντα επαγγελματιών

    ΔΗΛΑΔΗ να τους δώσουν όσα χρόνια ζητάνε και με όποιο τρόπο την απόσβεση του κεφαλαίου που λέγεται τιμή της άδειας που αγόρασαν
    ΝΑ αποδεχτεί η κυβέρνηση την όποια προτάση κάνουν

    ΜΙΚΡΗ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΟΛΕΣ ΟΙ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Η ΣΥΜΠΑΘΗΣ ΤΑΞΗ ΤΩΝ ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΗΔΩΝ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΥΠΟΨΗ ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ή ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΛΩΣΕΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ

    ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
    ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΡΚΕΤΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ

    ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΑΝ ΤΟ ΨΑΞΕΤΕ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ....

    ReplyDelete
  3. Anonymous4:18 am

    Κύριε υπουργέ.
    Σας ζητώ συγνώμη για το περιεχόμενο του σχολίου αλλά πιστεύω, παρότι το θέμα είναι ασχετο με τις αρμοδιότητές σας,θα βοηθήσετε.
    Εδώ και 4 ημέρες ο δημοτικός φωτισμός του δήμου Νάξου είναι ανοιχτός όλη την ημέρα(πρωι μεσημερι)
    Ευχαριστώ
    Κ.Απιδόπουλος

    ReplyDelete
  4. Anonymous4:26 am

    Κυριε υπουργε.
    Σας ζητώ συγνώμη για το σχόλιο αλλά πιστεύω ότι μπορείτε να βοηθήσετε.
    Εδω και 4 ημέρες ο δημοτικός φωτισμός του δήμου Νάξου είναι ανοιχτός 24 ώρες.
    ευχαριστώ.

    ReplyDelete
  5. Από το γραφείο του δημάρχου της Νάξου με ενημέρωσαν ότι το πρόβλημα όντως υπάρχει και έχει δημιουργηθεί από βλάβη στο εργοστάσιο της ΔΕΗ της Πάρου. Το ίδιο συμβαίνει και σε Πάρο, Νάξο και Αμοργό. Αυτή την ώρα προσπαθούν να διορθώσουν τη βλάβη. Η ΔΕΗ έχει ανακοινώσει ότι δεν θα χρεωθούν οι δημότες με δημοτικά τέλη για τις ημέρες που θα διαρκέσει η βλάβη.

    ReplyDelete
  6. Anonymous1:24 am

    Στο σημείο που βρίσκομαι,τα φώτα που χθές ήταν ανοιχτά,σήμερα είναι κλειστά.Ελπίζω να είναι έτσι σε όλη την Νάξο και τα άλλα νησιά.
    Ευχαριστώ για την προσπαθειά σας.
    Κ.Απιδόπουλος

    ReplyDelete
  7. Anonymous3:37 am

    ΜΕΡΟΣ Α
    Η απόγνωση ενός δάσκαλου- παραλίγο πολύτεκνου και μισθοσυντήρητου

    Κύριε υφυπουργέ,
    παίρνω το θάρρος να σας απασχολήσω για ένα πολύ σοβαρό, κατά τη γνώμη μου, θέμα που αφορά τη συγκέντρωση εσόδων από το κράτος και δευτερευόντως την προσπάθειά μου να συγκεντρώσω αποδείξεις για να «κτίσω» το αφορολόγητο ποσό που μου αναλογεί για τα εισοδήματά μου του έτους 2010.

    Είμαι δάσκαλος σε ένα δημοτικό σχολείο υποβαθμισμένης περιοχής του Μεταξουργείου και παραλίγο πολύτεκνος [έχω τρία ανήλικα παιδιά (δυο κοριτσάκια και ένα αγοράκι)]
    Για να τα βγάλουμε πέρα η γυναίκα μου κάνει εργασίες επεξεργασίας κειμένων στο σπίτι επειδή δεν έχουμε κάποιον να μας κρατήσει τα παιδιά [οι γονείς βρίσκονται στην επαρχία]. Μην νομίσετε ότι φοροδιαφεύγει έχει μπλοκάκι παροχής υπηρεσιών και έχουμε την αγωνία μήπως η δουλειά που βρίσκει αποδίδει λιγότερα από το κόστος πληρωμής του ΤΕΒΕ.

    Αλλά τι σας τα λέω όλα αυτά , ίσως δεν μπορείτε να με καταλάβετε

    Την Κυριακή 1 Αυγούστου 2010 αποφάσισε η οικογένεια να πάει για ένα μπάνιο στο πιο κοντινό νησάκι του Αργοσαρωνικού, τη Σαλαμίνα.[Προφανώς για να ελαχιστοποιήσουμε τα έξοδα της «διασκέδασης» που θα προσφέραμε στα παιδιά μας. Γιατί ούτε λόγος να γίνεται για διακοπές ή για να πάμε στους γονείς μας – θέλουμε τουλάχιστον 2000 ΕΥΡΩ για τη μετακίνησή μας]

    Για να μην σας κουράζω με τη φλυαρία μου η ολοήμερη εκδρομή που κάναμε μας προξένησε ΣΟΚ αναφορικά με το τι αντιμετωπίσαμε.

    Πήραμε το ταχύπλοο από τον Πειραιά για τη Σαλαμίνα
    Όταν πέρασε ο εισπράκτορας και του έδωσα το αντίτιμο των εισιτηρίων με ευχαρίστησε και προχώρησε ακάθεκτος στον επόμενο επιβάτη.
    Σαν καλός πολίτης τον παρακάλεσα να μου δώσει τα εισιτήρια.
    Με κοίταξε περίεργα και φανερά ενοχλημένος , μου έκοψε δύο εισιτήρια.
    Όταν του είπα ότι πρέπει να μου δώσει άλλα τρία, λίγο που δεν με έβρισε αλλά επειδή επέμενα μου τα έδωσε
    .... και προχώρησε ακάθεκτος στους επόμενους επιβάτες.
    Αυτό που διαπιστώσαμε, εγώ και η γυναίκα μου, μας προκάλεσε αγανάκτηση και μας σοκάρισε.... δεν έκοβε εισιτήρια και οι περισσότεροι επιβάτες έλεγαν στον εισπράκτορα ότι δεν θέλουν ... και όλοι τους μας κοίταζαν περίεργα και εχθρικά

    Κάποιος κύριος δίπλα μας με σιγανή φωνή, προφανώς είχε καταλάβει τι γίνεται και ήταν της ίδιας άποψης με εμάς, μας είπε ότι αυτό δεν είναι τίποτε, αλλά το εν λόγω δρομολόγιο επιχορηγείτε διότι η γραμμή θεωρείται άγονη . Σημειώστε ότι μέσα στο καραβάκι ήταν καμιά 80αριά άτομα και δεν κόπηκαν ούτε 15 εισιτήρια.

    Μετά από αυτό σκεφτήκαμε ότι εμείς οι μισθοσυντήρητοι και τίμιοι πολίτες όχι μόνο πληρώνουμε τους φόρους αλλά μας καλείται να πληρώσουμε και τη χρεοκοπία του ΝΑΤ και για τη μη είσπραξη ΦΠΑ ... και ο εν λόγω ιδιοκτήτης του καραβιού θα διαμαρτύρεται ότι δεν μπορεί να ζήσει [με πρόχειρους υπολογισμούς που κάναμε θα πρέπει το ποσό που αποκρύπτει να είναι της τάξης των 300.000. ΕΥΡΩ//ετος.]

    Με τις σκέψεις αυτές φτάσαμε στον προορισμό μας , κάναμε μια βόλτα στην παραλία και πήγαμε να αγοράσουμε παγωτά για τα παιδιά και δυο εφημερίδες [για να διαβάζουμε ξεχωριστά εγώ και η γυναίκα μου – μας επιτρέπετε αυτή την πολυτέλεια (δεν σας λέμε τις εφημερίδες που πήραμε για να μην μας πείτε ότι κάνουμε αντιπολίτευση, αλλά σημειώστε το με τον πρωθυπουργό μας είμαστε)]
    Η ιδιοκτήτρια του περιπτέρου μας ζήτησε 20 ΕΥΡΩ. Ούτε λόγος για απόδειξη.
    Επειδή όμως είπαμε ότι είμαστε συνειδητοί πολίτες της ζήτησα με ευγένεια τη σχετική απόδειξη
    Με κοίταξε περίεργα, άρχισε να κτυπά τη μηχανή και μου έδωσε τη σχετική απόδειξη
    Με μεγάλη χαρά και ικανοποίηση την πήρα.
    Το ΣΟΚ που πάθαμε ήταν όταν είδαμε τι έγραφε επάνω η απόδειξη [Τσιγάρα 20ΕΥΡΩ- ΦΠΑ 0%]. Δεν το έβαλα κάτω και γύρισα πίσω και της είπα ότι εμείς δεν αγοράσαμε τσιγάρα αλλά παγωτά και εφημερίδες.
    Λίγο μου δεν μας έβρισε μου είπε ότι αυτές τις αποδείξεις δίνει και άμα μου αρέσει...

    Το συμπέρασμα η απόδειξη που δόθηκε ήταν άχρηστη για μας και η κυρία φοροδιαφεύγει και εμείς τα «κορόιδα» πληρώνουμε τα σπασμένα [ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ]

    ReplyDelete
  8. Anonymous3:40 am

    ΜΕΡΟΣ Β [...ΣΥΝΕΧΕΙΑ]
    Η απόγνωση ενός δάσκαλου- παραλίγο πολύτεκνου και μισθοσυντήρητου

    Για να μην χαλάσουμε την ημέρα μας πήγαμε στην παραλία στήσαμε την ομπρέλα μας για να διαβάσουμε , να παίξουν τα παιδιά και να κάνουμε το μπάνιο μας

    Δεν σας κρύβουμε ότι είμαστε πολύ χαρούμενοι για την εξόρμησή μας αυτή και για τις χαλαρές οικογενειακές στιγμές, το χαιρόμαστε πραγματικά.....


    ....Μετά το μπάνιο μας το αποφασίσαμε να μην τι βγάλουμε με σάντουιτς αλλά να πάμε να φάμε σε ένα ταβερνείο. Ήταν πραγματικά πολύ ωραία και τα παιδιά ήταν πολύ χαρούμενα για τις τηγανητές πατάτες που απολάμβαναν.
    Αφού φάγαμε ζητήσαμε το λογαριασμό. Ο ταβερνιάρης μας έφερε το χαρτί της παραγγελίας που έγραφε επάνω τις τιμές και μας ζήτησε το ποσό των 86 ΕΥΡΩ.
    Του τα δώσαμε, μας ευχαρίστησε και έφυγε.
    Με ευγένεια λίγο αργότερα τον φώναξα και του ζήτησα απόδειξη
    Με κοίταξε περίεργα, είναι αλήθεια δεν μίλησε και λίγο αργότερα γύρισε με μια απόδειξη των 120 ΕΥΡΩ με ημερομηνία 27.07.10
    Είναι αλήθεια ότι πάθαμε ΣΟΚ εγώ και η γυναίκα μου. Του είπαμε ότι εμείς πληρώσαμε μόνο 86 ΕΥΡΩ και ότι σήμερα είναι 01.08.10 και όχι 27.07.10
    Λίγο που δεν μας έβρισε, μας είπε ότι η μηχανή του είναι χαλασμένη και ότι αυτή είναι η απόδειξη και αν μας αρέσει....

    Απογοητευμένοι πήραμε το δρόμο της επιστροφής

    Στο καραβάκι είναι αλήθεια μας έδωσαν αυτή τη φορά επιδεικτικά πέντε εισιτήρια και έκοψαν άλλα δέκα σε σύνολο 80 επιβατών

    Την άλλη ημέρα πήρα τηλέφωνο το ΣΔΟΕ, μου είπαν ότι θα δουν το θέμα, αλλά δεν έχουν υπαλλήλους.

    Πήρα το λιμεναρχείο και μου είπαν να κάνω επώνυμη καταγγελία.
    Τους είπα γιατί δεν «στήνονται» έξω από το καραβάκι και να κάνουν ελέγχους, και μου έκλεισαν το τηλέφωνο.

    Απογοήτευση πλήρης , αλλά δεν πρόκειται να κάνουμε επώνυμη καταγγελία γιατί μας είπαν κάτι φίλοι ότι την έχουμε «βαμμένη»

    Και η ζωή συνεχίζεται.. για να κόβετε τους μισθούς από τα κορόιδα και να φορολογείτε μόνο τα κορόιδα
    Αυτή είναι η πολιτική της εφαρμογής των αυτονόητων που επικαλείσθε?

    Καλοί οι έλεγχοι στη Μύκονο και στη Σαντορίνη για λόγους εντυπωσιασμού αλλά καλύτεροι οι έλεγχοι σε τόπους που πηγαίνει η φτωχολογιά.

    Τι σκέφτεστε για να μας προστατέψετε... και μην βιαστείτε να ρίξετε τις ευθύνες σε εμάς....

    Ευχαριστώ για την ανοχή σας
    Περιμένω την ανταπόκρισή σας
    Και περιμένω να ακούσω ότι κλείσατε τα μαγαζιά όλων αυτών των κυρίων

    Είναι τόσο απλό μια εξόρμηση ενός υπαλλήλου του ΣΔΟΕ στην εν λόγω περιοχή κοστίζει 38,20 ΕΥΡΩ[μετακίνηση με το βαποράκι 5,20 ΕΥΡΩ, εφημερίδα και παγωτό 8 ΕΥΡΩ και φαγητό στο ταβερνείο ούτε 25 ΕΥΡΩ] και θα εισπράξει το κράτος μερικές χιλιάδες ΕΥΡΩ και θα βάλλουν μυαλό όλοι αυτοί οι περίεργοι τύποι

    Ευχαριστώ για την ανοχή σας και την ανταπόκρισή σας

    Με εκτίμηση
    Δάσκαλος- παραλίγο πολύτεκνος και μισθοσυντήρητος

    ReplyDelete
  9. Anonymous11:13 am

    Ο Ιωάννης Πανάρετος είπε..."Η ΔΕΗ έχει ανακοινώσει ότι δεν θα χρεωθούν οι δημότες με δημοτικά τέλη για τις ημέρες που θα διαρκέσει η βλάβη"

    προφανώς το ίδιο θα ισχύει και όταν πουληθεί η ΔΕΗ? ... και όχι μόνο θα μειωθεί και η τιμή της KWh , όπως συνέβη και με ο φυσικό αέριο.....!!

    ReplyDelete
  10. Anonymous1:04 pm

    ο δάσκαλος @3:40 πμ πρέπει να είναι καλός παιδαγωγός και άριστος γνώστης απλών μαθημάτων πολιτικής οικονομίας.

    Τι τους θέλουμε τους ξένους οικονομολόγους της κεντροαριστεράς για οικονομικούς συμβούλους που είναι και ανώτεροι υπάλληλοι του ΔΝΤ, μάλιστα χωρίς διδακτορικό, ένα msc έχει ο άνθρωπος και είναι και παπούλης [ούτε αίτηση θα μπορούσε να κάνει στη διαδικασία της opengov λόγω ηλικίας]...
    ... εγώ τον δάσκαλο θέλω ... τα λέει πολύ καλά ... άριστος σύμβουλος για υλοποίηση των αυτονόητων πολιτικών..... μπράβο του!!!!!!

    ReplyDelete
  11. Κύριε Πανάρετε,

    Τη Δευτέρα 2 Αυγούστου δημοσιεύθηκε από το Υπουργείο η προκήρυξη για τον Ανοικτό Δημόσιο Διαγωνισμό με τίτλο "Εξωτερική Αξιολόγηση της Πράξης 'Θεσμός Αριστείας και ανάδειξη Καλών Πρακτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση'".

    ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 1 Σεπτεμβρίου 2010!!!

    http://www.eye-ypepth.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=779&Itemid=40

    Έχω και στο παρελθόν αναρτήσει σχόλια στο ιστολόγιό σας. Ίσως το έχετε προσέξει, ποτέ δεν έχω χρησιμοποιήσει αυτό το βήμα δημοκρατίας για παράπονα και σχόλια "μικροπολιτικής" - κι αυτό γιατί πιστεύω ειλικρινά ότι έχετε προσπαθήσει να ανοίξετε έναν άνευ προηγουμένου ουσιαστικό διάλογο για την Παιδεία.

    Σήμερα όμως θα μου επιτρέψετε να σας ζητήσω να κοιτάξετε άμεσα τι συμβαίνει με αυτή ειδικά την περίπτωση.

    Μέσα στον Αύγουστο ποιοι και πόσοι περιμένετε (όχι εσείς, οι αρμόδιοι υψηλόβαθμοι υφιστάμενοί σας) να δουν την προκήρυξη και ΚΥΡΙΩΣ να προετοιμάσουν σοβαρές προτάσεις;

    Επειδή τις έννοιες "αριστεία", "αξιολόγηση", "καινοτομία" τις έχουμε συζητήσει πολλές φορές σε αυτό το χώρο και ξέρω τις απόψεις σας:

    ΔΕΝ πιστεύω ότι θα αφήσετε την ιστορία που ξεκίνησε (με όραμα αλλά και πολλά οργανωτικά προβλήματα, που πριν 9-10 μήνες κι εγώ δικαιολογούσα λόγω της ταχύτητας των αλλαγών) να εξελιχθεί σε ακόμα μία φάρσα "μιλημένων" έργων.

    Δεν περιμένω να "γλιτώσουμε" αυτή την προκήρυξη μόνο. Περιμένω να επιβάλουμε δια της διαφάνειας, της ανάληψης προσωπικής ευθύνης από τον πολίτη, της παρρησίας και της απλής αλήθειας μια αξιοπρεπή λειτουργία στη διοίκηση της εκπαίδευσης.

    Με πολύ εκτίμηση και ελπίδα για την άμεση κινητοποίησή σας σε αυτό το θέμα.

    Όπως πάντα, επώνυμα

    Παύλος Κουλούρης

    ReplyDelete
  12. Προς το παρόν για την προκήρυξη αυτή: Οπως ξέρετε, δεν είναι θέμα της αρμοδιότητάς μου. Ισως το άγχος της απορροφητικότητας οδήγησε στην αδυναμία αυτή της προκήρυξης. Θα προσπαθήσω να δοθεί παράταση.

    ReplyDelete
  13. Εκ μέρους όσων πιστεύουν ότι μπορούμε να αλλάξουμε την "Ελληνική Πραγματικότητα", σας ευχαριστώ και μόνο για την απάντηση και την προσπάθεια. Ελπίζω και στο αποτέλεσμα.

    Καλή δύναμη

    Παύλος

    ReplyDelete
  14. Anonymous2:18 am

    ΜΗΠΩΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΑ ΑΠ΄ΟΤΙ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ

    Έχει δίκιο με τις επισημάνσεις του ο @12:18 πμ κύριος Π. Κουλούρης.
    Η ιστορία των «προκηρύξεων» με το ΕΠΕΑΕΚ μάλλον επαναλαμβάνεται.

    Είναι δυνατόν να γίνουν προτάσεις σε 20 μέρες, μέσα στον Αύγουστο?

    Αν διαβάσει καλά κανείς την προκήρυξη αυτή είναι διατυπωμένη στη λογική «υλοποίησης» μιας αποτυχημένης προκήρυξης και βράβευσης χωρίς στοχοθεσία «καινοτόμων δράσεων» που μάλλον εντάσσονται στην κατηγορία των "μιλημένων" έργων μιας επαναλαμβανόμενης φαρσοκωμωδίας που δε συμβάλει σε τίποτα στην αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό της παιδείας.

    Τα περισσότερα έργα και υποέργα της προκήρυξης μήπως είναι αρμοδιότητας υλοποίησης των υπηρεσιών του υπουργείου σας?

    Μήπως χρειάζεται μια άλλου τύπου λογική στην προκήρυξη έργων που να συμβάλουν σε πραγματικές καινοτόμες δράσεις?

    Μήπως η λογική που διέπει τους στόχους της προκήρυξης είναι ενταγμένη σε σχεδιασμούς που αποσκοπούν σε ατομικές ή στοχεύσεις ολιγομελών «ομάδων» στο επιστημονικό – ερευνητικό και επαγγελματικό επίπεδο και στην παρουσίαση με κάλυμμα διαδικασίες αμφίβολης αποτελεσματικότητας στο ερευνητικό και επιστημονικό επίπεδο μιας εικονικής πραγματικότητας που χρόνια τώρα ταλαιπωρεί το εκπαιδευτικό μας σύστημα?

    Η προκήρυξη μας θυμίζει:
    Προκηρύξεις συγγραφής σχολικών εγχειριδίων σε 4 μήνες?!
    Προκηρύξεις για θέματα οργάνωσης του υπουργείου σας και σύνταξης προεδρικών διαταγμάτων και νόμων που σχολιάστηκαν αρνητικά και σκωπτικά … και απεσύρθησαν…..

    Και αν όλες οι παραπάνω επισημάνσεις θεωρηθούν ως κακοήθεις αναφορές ένα είναι το σίγουρο, ότι σε μια προκήρυξη με θολό αλλά αρκούντως αναλυτικό περιεχόμενο αναφορικά με τους στόχους ΔΕΝ είναι δυνατόν να θεωρείται ανοικτή διαδικασία μια διαδικασία που προβλέπει σύνταξη μιας σοβαρής υποτίθεται πρότασης, εύρεσης από τον ανάδοχο των κατάλληλων συνεργατών μέσα σε 20 μέρες σε μια εποχή όπου τα Πανεπιστήμια [ως εν δυνάμει φορείς υλοποίησης και αυτά ] είναι κλειστά.

    Εκτός και αν οι συντάκτες της προκήρυξης θεωρούν ότι όλοι μέσα στο κατακαλόκαιρο, ενόψει της οικονομικής κρίσης, είναι με το «χέρι στη σκανδάλη» για να συμμετέχουν σε τέτοιου είδους σχεδιασμούς και μεθοδεύσεις.

    Κάποιοι ασχολούμενοι με θέματα οργάνωσης και διοίκησης της εκπαίδευσης και με θέματα εκπαιδευτικής έρευνας ΔΕΝ θα συμβάλλουν σε εγχειρήματα που αποδομούν πολιτικές.

    Θα περιμέναμε από το Υπουργείο Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων να έχει καταρτίσει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο προγραμματισμού για τα έργα του ΕΣΠΑ ώστε όλοι να προετοιμάζονται με άνεση, αλλά το κυριότερο να προωθούνται έργα εκσυγχρονισμού των εκπαιδευτικών ζητημάτων και όχι εφαρμογής παλαιομοδίτικων μεθόδων απορρόφησης κονδυλίων ή συλλογής δεδομένων αμφίβολης ερευνητικής αξίας.

    Πανεπιστημιακοί που γνωρίζουν ….. και το γνωρίζετε….. που είναι στο πανεπιστήμιο λόγω οικονομικής κρίσης και προετοιμάζονται για το επόμενο ακαδημαϊκό έτος…. και τα είπαν στην πολιτική ηγεσία κατά την επίσκεψη στο νησί μας….

    ReplyDelete
  15. Anonymous12:15 pm

    Μερικες φορες το 8εμα ειναι πιο απλο....
    Το ΕΠΕΑΕΚ παντα σχεδον βγαζει προκυρήξεις τελοw ΙΟΥΛΙΟΥ με καταληκτική ημερομηνια αρχες Σεπτ.
    Γιατι ???? ειναι απλο....οι υπάλληλοι φευγουν διακοπες τον Αυγουστο...και οταν γυρίζουν εχουν ετοιμες τις υποβληθήσες προτάσεις και τις διαδικασιες !!!! για να συνεχίσουν.

    Χωρις φυσικα να αποκλειοντα και ολα ...τα αλλα

    ΑΛΗΘΕΙΑ ..το ιδιο δεν εγινε με το αγγλικο κειμενο ΑΡΧΙΜΗΔΗ και ΘΑΛΗ.....???

    ReplyDelete
  16. Anonymous1:26 pm

    πραγματιτο πράγμα είναι απλό... οι υπάλληλοι πανε διακοπές.... αυτοί που θα κάνουν αίτηση είναι σε διακοπές..... και δεν παίρνουν είσηση για την προκήρυξη .... και αν πάρουν είδηση δεν βρισκουν τους υπαλλήλους να ρωτήσουν που είναι σε διακοπές.... και πάντα κάνουν αίτηση οι γνωρίζοντες.... για να μην μπούμε στην ουσία της προκήρυξης.... προσόντα αυτών που θα την υλοποιήσουν .... η χαμηλότερη σε κόστος προσφορά.... η αναγκαιότητα υλοποίησης του έργου ... καλές διακοπές .... δεν θα κάνουμε αίτηση .... όχι γιατί είμαστε σε διακοπές... όχι γιατί δεν πήραμε είδηση την προκήρυξη .... αλλά γιατί είμαστε αξιοπρεπείς.... καλές διακοπές....

    ReplyDelete
  17. Anonymous12:02 am

    Καλημερα

    Ισως θα ειναι μια καλή ιδεα να ανοιχτει ενα post που να αφορα την έκθεση της Αρχής Διασφάλισης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση, στην οποία [εικαζετε οτι] η πολιτική ηγεσία του υπ. Παιδείας θα βασιστεί -μεταξύ άλλων -για να διορθώσει τις "αδυναμίες" των ΑΕΙ .

    Ετσι θα καταγραφουν και εδω αποψεις...και ενδεχομενα να ακουσουμε και τις δικες σας...

    ReplyDelete
  18. Anonymous2:05 am

    καλή η ανταλλαγή απόψεων για την ΑΔΙΠ αλλά καλό είναι να εξασφαλίσουμε αρχές διασφάλισης της διαφάνειας- της ποιότητας και αναγκαιότητας έργων ΕΣΠΑ κλπ που κάνει το υπουεγείο σας και πολύ καλά σχολιαστηκαν από @12:18 πμ -@2:18 πμ και @1:26 μμ.

    ReplyDelete
  19. Anonymous7:23 am

    ΑΠΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
    Ο ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ [ΜΕΡΟΣ Α][…]

    Υπερβολικά ειλικρινής ή λάθος η τοποθέτηση του Υπουργού Οικονομίας στη σημερινή συνέντευξη τύπου

    Και να τα στοιχεία που έδωσε:
    Η συνεισφορά στην μείωση του ελλείμματος που οφείλεται στη μείωση των μισθών των ΔΥ είναι περίπου 3% ενώ το 50% οφείλεται στην μείωση των κρατικών δαπανών.
    Τι σημαίνει αυτό:
    Ας δεχθούμε ότι ο αριθμός των εκπαιδευτικών είναι περίπου 150.000 και το μέσο κόστος μισθοδοσίας τους 20.000 ΕΥΡΩ/ έτος και ότι η μείωση της μισθοδοσίας ανά εκπαιδευτικό είναι περίπου 10% δηλαδή 2000 ΕΥΡΩ/έτος δηλαδή συνολική μείωση δαπάνης 300.000.000 ΕΥΡΩ ποσό που αντιστοιχεί στο 0,6%.και όχι στο 3% [οι ΔΥ κατά την τελευταία απογραφή είναι 750.000] ή 27 ΕΥΡΩ/ πολίτη

    Θα μπορούσατε να εξοικονομηθούν τα χρήματα αυτά αν για παράδειγμα έμπαινε μια πρόσθετη φορολογία ανά φορολογούμενο με το ποσό των 100 ΕΥΡΩ [γίνεται αναγωγή του πληθυσμού σε αριθμό φορολογούμενων [τριμελής οικογένεια]. Αυτό το ποσό δεν θα το πλήρωνε ο φορολογούμενος αν συγκέντρωνε ποσό αποδείξεων αυξημένο κατά 1000 ΕΥΡΩ [ του ανώτερου ποσού των 15.000 ΕΥΡΩ ή κατά 1000 μεγαλύτερο από το συνολικό του ετήσιο εισόδημα [αν αυτό είναι μικρότερο των 15000ΕΥΡΩ] διότι η έκπτωση του φόρου είναι 10%.

    Με αυτό τον τρόπο ΟΛΟΙ θα προσπαθούσαν να συγκεντρώσουν τον μέγιστο αριθμό των αποδείξεων και θα ελαχιστοποιούνταν τα φαινόμενα φοροδιαφυγής που παρατηρούνται.

    Η λογική αυτή θα μπορούσε να κινητοποιήσει το λαϊκό παράγοντα σε όλες τις κυβερνητικές κινήσεις και έτσι θα ένοιωθε συμμέτοχος και όχι τιμωρούμενος για όσα δεν έκανε για όσα δεν έφταιξε [ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ]

    ReplyDelete
  20. Anonymous7:24 am

    ΑΠΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
    Ο ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ [ΜΕΡΟΣ Β][…]

    …….Αφήστε που θα μπορούσε εύκολα το κράτος να μειώσει ακόμα περισσότερο τις δαπάνες του με κινήσεις προγραμματισμού όπως μειώσεις των δαπανών θέρμανσης και φωτισμού και των λοιπών δαπανών των σχολικών μονάδων . Και μην μας πουν ότι τα χρήματα που διατίθενται είναι λίγα γιατί δεν έχω δει τις σχολικές επιτροπές , τους συλλόγους διδασκόντων να κάνουν προϋπολογισμούς και να επιδιώκουν οικονομίες στις δαπάνες ή στην αντίθετη περίπτωση να δικαιολογούν πειστικά τα περισσότερα χρήματα που απαιτούν. ΝΑ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

    Το υπουργείο μας μιλάει για την εφαρμογή των νέων τεχνολογιών στη διδακτική πρακτική.

    Δεν καταλαβαίνουμε γιατί όλες οι σημειώσεις που δίνονται στα παιδιά να μην τους δίνονται σε ηλεκτρονική μορφή. Ξέρετε τι χαρτί θα εξοικονομούσαμε και τι χρήματα θα περίσσευαν.

    Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί να μην επικοινωνούν οι σχολικές μονάδες και το Δημόσιο γενικότερα και «τηλεφωνικά» μέσω του διαδικτύου [μηδενικό κόστος], ξέρετε πόσα λιγότερα θα πληρώναμε στον ΟΤΕ των Γερμανών

    Και όλα αυτά θα ήταν και η καλύτερη επιμόρφωση για τους καθηγητές και δασκάλους για να μάθουν να χρησιμοποιούν τις νέες τεχνολογίες και όχι η προμήθεια των διαδραστικών πινάκων που κανένας δεν θα τους χρησιμοποιήσει.
    Επειδή σήμερα ισχύει η «εικονική πιστοποίηση» που έχει η συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών που τη χρησιμοποιεί για τη συλλογή μορίων!!!.[… για την επιλογή του σε θέσεις στελεχών της εκπαίδευσης…. Και επειδή τα σημερινά στελέχη δεν την έχουν η μετάβαση στην ΚτΠ μετατέθηκε για τις κρίσεις του 2015!!!]


    Επίσης θα περιμέναμε να δούμε το υπουργείο σας να ανακοινώνει πρόγραμμα περικοπών συγκεκριμένων δαπανών που δεν χρειάζονται αλλά θα έδινε ένα απτό δείγμα γραφής και συστράτευσης.

    ΟΧΙ στην ανάθεση της φύλαξης του υπουργείου σε ιδιωτικές εταιρείες
    ΟΧΙ χρηματοδοτήσεις συνεδρίων που δεν αποδίνουν [ το αντίθετο σας εκθέτουν]
    ΟΧΙ ….ΟΧΙ…. ΟΧΙ…. τα περισσότερα έχουν καταγραφεί τόσο από εσάς ή τους σχολιαστές του ιστολογίου σας και σας βρίσκουν σύμφωνο…..
    Είναι μικρές κινήσεις… αλλά σηματοδοτούν….

    Αυτά τα ανεδαφικά
    Θα περιμέναμε επίσης από το υπουργείο Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων να προσπαθήσει στο πλαίσιο της Δια Βίου Μάθησης των εκπαιδευτικών να απαιτήσει να γίνουν προτάσεις προγραμματισμού ΚΑΛΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ υλοποιώντας απλές αρχές της πολιτικής οικονομίας. Αντ΄ αυτών προγραμματίζονται μελέτες για 'Θεσμούς Αριστείας και ανάδειξης Καλών Πρακτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση'".

    Τελευταία αφήσαμε την πρόταση να επιστρέφονται οι περικοπές της μισθοδοσίας των καθηγητών εκείνων των σχολικών μονάδων που εξοικονομούν τα ποσά των περικοπών. Και τότε θα βρισκόσαστε προ εκπλήξεων……Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΡΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ

    Μήπως όμως όλα αυτά τα ανεδαφικά που αφορούν πολιτικές αυτονόητων λύσεων δεν γίνονται γιατί η ουσία ήταν να κοπούν οι μισθοί εξαθλίωσης των καθηγητών και των ΔΥ για άλλους λόγους και όχι για εισπρακτικούς που έτσι και αλλιώς δεν συνεισέφεραν στην ουσία τίποτε κατά τον υπουργό οικονομίας στη σημερινή του συνέντευξη , μήπως??? Μήπως ΓΛΩΣΣΑ ΛΑΝΘΑΝΟΥΣΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΠΕ!!!

    ΚΑΙ μην μας πείτε ότι οι προτάσεις είναι ανεδαφικές γιατί κάτι τέτοιες ουτοπικές» προτάσεις έκαναν προ 25ετίας κάποιοι «ανεδαφικοί» και τις εφαρμόζετε σήμερα που φτάσαμε εκεί που φτάσαμε…γιατί τότε αντιδρούσαν «οι μερίδες των…. .» που λοιδορούσαν τους «ανεδαφικούς» …… τόσο απλά είναι τα πράγματα.

    ΣΗΜ: Τα χρήματα που εξοικονόμησε το κράτος από τις μειώσεις των μισθών είναι πολύ λιγότερα αν αναλογιστεί κανείς τη μείωση του φόρου που θα πληρώσουν οι ΔΥ για το ποσό που τους κόπηκε και την απώλεια εσόδων των ασφαλιστικών φορέων.

    ΣΗΜ: Οι «μερίδες….» ήταν; 1. Πολλοί υπουργοί της τότε κυβέρνησης. 2. ΟΛΑ τα κόμματα της τότε Βουλής 3. Οι συνδικαλιστικές οργανώσεις των ΔΥ.

    ReplyDelete
  21. Anonymous6:21 am

    Για το φωτισμό της Νάξου σπεύδετε να απαντήσετε, παρότι είστε αναρμόδιος. Για τον εμπαιγμό από την πλευρά σας χιλιάδων αναπληρωτών, και ειδικά αυτών με 24 μήνες προϋπηρεσία και επιτυχίες στο ΑΣΕΠ, για τον εξευτελιστικό θεσμό του αναπληρωτή μειωμένου ωραρίου και για τόσα άλλα που κατά καιρούς έχω θίξει στο ιστολόγιό σας δε βρίσκετε κάτι να πείτε. Κρίμα! Πίστευα ότι ήσαστε πραγματικά ανοιχτόμυαλος και δημοκράτης. Τελικά το ιστολόγιό σας και η δήθεν διαβούλευση που επιχειρείτε με τους πολίτες είναι απλώς ένας μανδύας δημοκρατίας που σκεπάζει το αληθινό σας πρόσωπο. Οι κυρίες στο Υπουργείο σας με έχουν εξοργίσει. Εσείς απλώς (αν σας ενδιαφέρει) με έχετε αληθινά απογοητεύσει.

    ReplyDelete