Συνέντευξη στην ΝΕΤ (30/3/2010, Μπαλτατζή)
....
Δημ.: Άρρηκτα συνδεδεμένο με τον αριθμό των εισακτέων και όχι μόνο αλλά και επί της ουσίας με το τι παιδεία θέλουμε Υπουργέ, είναι και το ζήτημα της βαθμολογικής βάσης. Είστε από τα στελέχη εκείνα που ευθαρσώς έχετε τοποθετηθεί υπέρ της κατάργησης της βάσης.
Παν.: Έχω πει επανειλημμένα ότι το θέμα αυτό έχει αναχθεί σε πρωτογενές πρόβλημα ενώ είναι δευτερογενές πρόβλημα. Πιστεύω ότι θα το αντιμετωπίσουμε σύντομα. Θα υπάρξουν ανακοινώσεις από την πλευρά της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας. Η προσπάθεια μας, ξέρετε, είναι η εξής: Να μην κάνουμε μία ρύθμιση η οποία να μην έχει μελετήσει και αξιοποιήσει την εμπειρία και τα στοιχεία τα οποία είναι διαθέσιμα.
Συνέντευξη στο ΘΕΜΑ 989 (30/3/2010, Κούτρας, Μπιζόγλη)
Δημ.: Γνωρίζουμε επίσης ότι υπήρξε προβληματισμός για το θέμα της βάσης του 10. Από ό,τι αντιλαμβάνομαι φέτος εξακολουθεί να ισχύει το περσινό σύστημα και όλων των προηγουμένων ετών βεβαίως.
Παν.: Για το θέμα της βάσης του 10 έχω πει πολλές φορές ότι είναι ένα δευτερογενές πρόβλημα του εκπαιδευτικού συστήματος...
Δημ.: Είχατε εκφράσει την πρόθεση όμως ότι θα αντιμετωπιστεί. Από ότι αντιλαμβάνομαι θα το πάτε για την επόμενη χρονιά.
Παν.: Θα υπάρξουν ανακοινώσεις από την Ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας. Περιμένετε μερικές ημέρες ακόμα και θα υπάρξουν αυτές οι ανακοινώσεις.
Δημ.: Α.. τώρα μας δίνετε μία είδηση εάν καταλαβαίνω καλά. Ότι ενδεχομένως δηλαδή να έχουμε κάποιες αποφάσεις για τη βάση του 10 για τους υποψήφιους αυτής της περιόδου.
Παν.: Κοιτάξτε. Εμείς έχουμε υποχρέωση να ενημερώσουμε ως Πολιτική Ηγεσία. Το ποιές θα είναι οι αποφάσεις… αν θέλετε περιμένετε λίγο.
Δημ.: Είχατε εκφράσει την πρόθεση όμως ότι θα αντιμετωπιστεί. Από ότι αντιλαμβάνομαι θα το πάτε για την επόμενη χρονιά.
Παν.: Θα υπάρξουν ανακοινώσεις από την Ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας. Περιμένετε μερικές ημέρες ακόμα και θα υπάρξουν αυτές οι ανακοινώσεις.
Δημ.: Α.. τώρα μας δίνετε μία είδηση εάν καταλαβαίνω καλά. Ότι ενδεχομένως δηλαδή να έχουμε κάποιες αποφάσεις για τη βάση του 10 για τους υποψήφιους αυτής της περιόδου.
Παν.: Κοιτάξτε. Εμείς έχουμε υποχρέωση να ενημερώσουμε ως Πολιτική Ηγεσία. Το ποιές θα είναι οι αποφάσεις… αν θέλετε περιμένετε λίγο.
Έχει πολύ πλάκα το πώς μεταφέρονται οι δηλώσεις και πώς παραφράζονται. Καλά κάνατε και το βγάζετε προς τα έξω. Εγώ ακόμη μία φορά θα συμφωνήσω ότι η βάση του 10 -ειδικά όταν οι βαθμολογικές επιδόσεις εξαρτώνται από πληθώρα άλλων κοινωνικών και οικογενειακών παραγόντων- είναι δευτερεύον ζήτημα, για να μην πω τριτεύον.
ReplyDeleteωραίοι οι καυγάδες για το ποιος θα έχει το πάνω χέρι.αλλά αυτοί(ες) που όλη μερα φωνάζουν στα κανάλια το "πρώτα ο μαθητής", μήπως μπορουν να σκεφτούν την αγωνία των μαθητών που σε 1,5 μήνα δίνουν εξετάσεις; μήπως το Υπουργείο, η Ηγεσία του Υπουργείου, η Υπουργός, η Υφυπουργός, ο Υφυπουργός, ο Χατζηπετρής, οφείλει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να τους ενημερώσει για τους κανόνες του "παιχνιδιού";
ReplyDeleteΈνας από τους δείκτες επιτυχίας ενός/ μίας υπουργού είναι και η ικανότητα να λειτουργήσει με τους υφυπουργούς σαν μια αποτελεσματική ομάδα, και να αναδείξει ότι καλύτερο αυτοί μπορούν να προσφέρουν.
ReplyDeleteΟ κ. Πανάρετος είναι και γνώστης των προβλημάτων, φιλότιμος και εργατικός. Δεν δείχνει καλά αυτή η συνεχής υπόσκαψη του, μέσω των ΜΜΕ. Επιτέλους τι ζητάμε, άλαλους υφυπουργούς να στέκονται παθητικά στη γωνία;
Όσο για τον λόγο που έφτασε το θέμα μέχρι το υπουργικό συμβούλιο, τι να πω, ασήμαντος για μια ακόμη φορά.
«οφείλω να ενημερώσω πως από χθες έχω ενταχθεί και επισήμως στην ομάδα υποστήριξης του opengov.gr.
ReplyDeleteΗ θέση είναι έμμισθη θέση. Δυστυχώς, δεν γινόταν αλλιώς.» Γιώργος Κρόγιας
Τα παιδιά της «αξιοκρατίας» (Βρυώνης, Μπαλαμάτση και σία)βολεύτηκαν σε υψηλόμισθες δημόσιες θέσεις και βέβαια στη Βουλή.Δηλαδή όλοι όσοι διαθέτουν το «υψηλότατο» τυπικό προσόν που λέγεται απολυτήριο Λυκείου, αριστευσαν στην "αξιοκρατία".Σήμερα βολεύτηκε και ο Κρόγιας με το ίδιο τυπικό προσόν, στο opengov, στο οποίο προΐστασθε.Πόσο ακόμα πρέπει να απελπιστούμε?Πόσο πάτο ακόμα να πιάσουμε?
Θερμές ευχές στο ταξίδι της «αξιοκρατίας» που μας κουνάει το μαντήλι.
1. Η συζήτηση για την βάση του 10 είναι εκτός από κουραστική και ανούσια και σωστά δεν αποτελεί προτεραιότητα. Καθώς όμως το θέμα αυτό έχει μονοπωλήσει την εκπαιδευτική πολιτική και κατά συνέπεια την δημοσιότητα τα τελευταία χρόνια, διότι τα άσχετα επιτελεία του Υπουργείου μην έχοντας γνώσεις επί της ουσίας έπαιζαν με τον βαθμό εισαγωγής, νομίζω πως τα μέσα θα ζαλίζουν εμάς για καιρό ακόμη με τέτοια ρεπορτάζ και εσάς με τέτοιες ερωτήσεις. Είναι άλλωστε και εύκολο, διότι το να πας να κάνεις ένα σοβαρό ρεπορτάζ για την τριτοβάθμια εκπαίδευση στην χώρα μας, για την κατάσταση των Παν/μίων, για το παρόν των φοιτητών και το επαγγελματικό τους μέλλον προϋποθέτει σοβαρή δημοσιογραφία. Μέχρι να την βρούμε θα αρκεστούμε στο 10 (ή το 8) και στον αριθμό των εισακτέων (και πολύ μας είναι).
ReplyDelete2. Η κα Διαμαντοπούλου έχει ένα θεματάκι από παλιά για το "ποιός είναι το αφεντικό". Πού και πού κάτι την πιάνει και πετάει κάτι δηλώσεις τύπου "δεν κάνουν κουμάντο οι εκπαιδευτικοί, δεν κάνει κουμάντο η ΠΑΣΚ, δεν κάνει κουμάντο ο υφυπουργός, ο υπουργός πάνω από όλα". Επειδή αυτή δεν είναι ούτε πολιτική θέση, ούτε πολιτική συμπεριφορά (η οποία θυμίζει κακομαθημένο παιδί) θα έλεγα ως εκπαιδευτικός να αφήσει τις δηλώσεις τύπου "Ο Κωστάκης με πείραξε" και να δει τί θα γίνει με τα σοβαρά προβλήματα της παιδείας, που ως τώρα δεν τα έχει καν αγγίξει.
Και σε τελική ανάλυση δεν είπατε και τίποτα κ. Πανάρετε. Κάτι άλλο έχει ενοχλήσει. Εμείς είμαστε μαζί σα. Προχωρήστε όσο και όπως μπορείτε.
Δεν μπορούμε να καταλάβουμε τι πρόβλημα έχει η κυρία υπουργός με τις δηλώσεις οι οποίες παραπέμπουν σε ανακοινώσεις που θα γίνουν απο την ίδια.
ReplyDeleteΤι είπε ο υφυπουργός το αυτονόητο.
Τι θέλουμε μέλη της κυβέρνησης που να κάνουν εγκαίνια ή να παρευρίσκονται στις τελετές εγκατάστασης των ΔΣ των Οργανισμών που εποπτεύουν τα υπουργεία τους?
Τι έχει να πει ο πρωθυπουργός για τις συνεχείς παρεμβάσεις και συνεντευξεις της υπουργου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και θρησκευμάτων σε θέματα που αφορούν ΜΟΝΟ την ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ και δεν περιέχουν καμία ανφορά σε θέματα αρμοδιότητάς της [παιδείας]?
[ΔΕΝ ΕΙΔΑΜΕ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ σαν μικρά παιδιά στον Πρωθυπουργό]!!!
Για ενημέρωση
ReplyDeleteΣτην ανάρτηση http://kafeneio-gr.blogspot.com/2010/03/blog-post_8950.html/
«Τετάρτη, 31 Μαρτίου 2010
Συνεχίζεται η αντιπαράθεση Αννας - Πανάρετου»
Το σχόλιο 7 [01 Απριλίου 2010 4:39 μ.μ.] έχει ενδιαφέρον
Επαναφορά στο ίδιο θέμα.Επί της ουσίας συμφωνώ ότι είναι ένα δευτερογενές πρόβλημα (που όμως απασχολεί αυτούς που θα δώσουν εξετάσεις φέτος και δεν έχουν πολύ όρεξη για φιλοσοφικές συζητήσεις). Το έχω παρατηρήσει και άλλες φορές: Είστε, και θα εξακολουθήσετε να είστε, στόχος μερίδας δημοσιογράφων για πολλούς λόγους. Πράγματι παραφράστηκαν τα λεγόμενα σας. Καλύτερα λοιπόν λιγότερα λόγια και περισσότερα έργα.
ReplyDeleteΕπιτέλους δεν μπορείτε να τα συζητήσετε μεταξύ σας στο Υπουργείο, να καταλήξετε, και να δημοσιοποιείστε την απόφασή σας;
ReplyDeleteΑντί να βγαίνει ο καθένας σας με τις προσωπικές του απόψεις, βρείτε τα η Πολιτική Ηγεσία και βγάλτε ανακοίνωση.
Δεν σας φταίνει οι άλλοι, εσείς φταίτε που βγαίνετε, μιλάτε, αλλά ξεχνάτε πως σε ένα μήνα ξεκινούν οι Πανελλήνιες.
To αν θα τηρηθεί ή όχι η βάση του 10 απασχολεί προφανώς αυτούς που είναι στην κόψη. Οι υπόλοιποι υποψήφιοι δεν έχουν λόγους ανησυχίας. Ας διαβάσουν λοιπόν περισσότερο για να πάψουν να ανησυχούν. Κυνική άποψη, αλλά για Πανεπιστήμιο δίνουν εξετάσεις, όχι για να περάσουν την τάξη, την οποία παρεμπιπτόντως δεν την περνάνε με κάτω από 10. Ας συνέλθουμε λέω εγώ γενικότερα. Απορώ πως γίνονται θέμα οι ανησυχίες ανθρώπων που αντί να διαβάσουν περισσότερο εναποθέτουν τις ελπίδες τους στην κατάργηση της βάσης. Ωραίες νοοτροπίες μαθαίνουμε στα παιδιά, ωραίους φοιτητές φτιάχνουμε, ωραία επιστημονική σκέψη καλλιεργούμε. Μπορούμε να περιμένουμε κάτι από ανθρώπους με ανησυχίες τύπου "κάπου να τρυπώσω κι εγώ και βλέπουμε", τις οποίες για να πούμε την αλήθεια εμείς δημιουργήσαμε κάτω από την πίεση (και το ψώνιο) της κάθε ελληνικής οικογένειας, που θέλει να δει το καμάρι της σε ανώτατη σχολή;
ReplyDeleteΤα βάλατε με ισχυρά κατεστημένα και τώρα συμπράττουν για να σας φάνε.
ReplyDeleteΝα δούμε ποιος θα μας εξηγήσει τις περίεργες πρωταπριλιάτικες "ανοιχτές" προσκλήσεις-συμπράξεις που δημοσιεύτηκαν στο:
http://www.edulll.gr/default.asp?siteID=1&pageid=74&langid=1
Στη μια έχουμε ΕΥΕ, ΠΙ, ΚΕΓ και ΚΕΕ (20.000.000 Ευρώ) και στην άλλη ΕΥΕ, ΠΙ, ΕΑΙΤΥ και ΚΕΕ (80.000.000 Ευρώ). Τι σόι "ανοιχτές" προσκλήσεις είναι αυτές με προκαθορισμένους φορείς; Τι ωραία που (μας) δουλεύει ο ανταγωνισμός!
Αν θέλετε πραγματικά να συμβάλετε ουσιαστικά στη διαφάνεια, κάντε μας τη χάρη και δώστε στη δημοσιότητα (έστω χωρίς ονόματα) τις αμοιβές των μεγαλοστελεχών αυτών των φορέων. Και μην ξεχάσετε και τα έξοδα κίνησής τους (τα γνωστά και ως μαύρα).
Από τους βασικούς λόγους που δεν πάει μπροστά η Παιδεία είναι ότι μεγάλο μέρος των χρημάτων καταλήγουν στη γραφειοκρατική χαβούζα των εποπτευόμενων από το Υπουργείο Παιδείας φορέων. Κατα τα άλλα, "Πρώτα ο Μαθητής"!!
τετοιο βρωμικο πολεμο δεν εχω ξαναδει σε υφυπουργο . Ποσο εχετε βλαψει μερικους;
ReplyDeleteΤο νέο σύνθημα της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης:Πρώτα Η υπουργός!!!
ReplyDeletehttp://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=148029
ReplyDeleteΠλάκα έχουν αυτοί οι δημοσιογράφοι. Ειλικρινά γιατί θέλουν να σας παρουσιάζουν σαν άτομο που λειτουργεί απο μόνο του χωρίς να δίνει λογαριασμό σε κανέναν, εφόσον τα πράγματα σίγουρα δεν ειναι έτσι. Είναι δυνατόν να μας πείσουν πως για τις όποιες ενέργειες σας δεν έχει γνώση ο ακόμη και ο ίδιος ο Πρωθυπουργός?
Θα τραβήξει πολύ αυτό το "θέατρο" της διαμάχης σας με τη κυρία Διαμαντοπούλου, με θιασάρχες τους δημοσιογράφους και τους πρωταγωνίστες του στη θέση των θεατών?
Έλεος πια! Με τις μεγάλες αλλαγές που προσπαθείτε να περάσετε θα γράψει κανείς μια αράδα μπας και ξεκιτρινίσουν οι φυλλάδες?
Καλά τα λέει ο Ανώνυμος στις 2:18μμ, αλλά μήπως ιδρώνει το αυτί κανενός;
ReplyDeleteΕδώ δεν ίδρωσε όταν αποκαλύφτηκε ότι όλη αυτή η Πράξη για την "Αριστεία" (http://excellence.sch.gr/) θα στοιχίσει 1,4 εκ. ευρώ και το μόνο που είχε να απαντήσει το Υπουργείο είναι ότι αυτό το ποσό αποτελεί κοινοτικό κονδύλι από το ΕΣΠΑ και θα φαγωθεί σε βάθος 6ετίας! Χαρήκαμε τώρα!
Δε μας είπε όμως τίποτα το Υπουργείο για το ότι σύμφωνα με το
http://www.edulll.gr/UserFiles/File/APOFASEIS_ENTAXHS/120552_ae_aristeia.doc
η Πράξη αυτή είναι μία σύμπραξη του ΕΑΙΤΥ και της ΕΥΕ (της οποίας ο προϊστάμενος είναι υπάλληλος του ΕΑΙΤΥ!!)
Και μάλιστα αυτή η σύμπραξη επικυρώθηκε με Υπουργική Απόφαση της πολιτικής σας προϊσταμένου:
"11. Το Συμφωνητικό Σύμπραξης Φορέων, μεταξύ της Ειδικής Υπηρεσίας Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Δράσεων του Υπουργείου Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων και του Ερευνητικού Ακαδημαϊκού Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών (Ε.Α.Ι.Τ.Υ).
12. Η υπ’ αριθμ. πρωτ. 1445/10-03-2010 Υπουργική Απόφαση που επικυρώνει τη σύμπραξη των Φορέων, της Ειδικής Υπηρεσίας Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Δράσεων του Υπουργείου Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων και του Ερευνητικού Ακαδημαϊκού Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών (Ε.Α.Ι.Τ.Υ)."
Σοβαρές πρωτοβουλίες για τον περιορισμό της αδιαφάνειας όπως ζήτησε ο Πρωθυπουργός.
Καλά μας δουλεύουνε; Ααα, ξέχασα, ότι είναι νόμιμο είναι και ηθικό, ε;;
Καλύτερα όμως τα λέει ο/η @6:49 πμ και εκεί που παραπέμπει, λόγια σταράτα και μεστά ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ!!!!, για δείτε το σχόλιο 7 της σχετικής ανάρτησης και θα καταλάβετε πολλά και άμα το διαβάσει και ο πρωθυπουργός θα γίνει για μια ακόμη φορά έξαλλος!!!ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗ
ReplyDeleteΑφιερωμένο στους Μήδους που έχουν συνηθίσει να διαβαίνουν με την βοήθεια των Εφιαλτών τους. Σταθείτε και κρατήστε, όσο και αν μοιάζει μάταιο.
ReplyDelete--
Τιμή σ’ εκείνους όπου στην ζωή των
ώρισαν και φυλάγουν Θερμοπύλες.
Ποτέ από το χρέος μη κινούντες·
δίκαιοι κ’ ίσιοι σ’ όλες των τες πράξεις,
αλλά με λύπη κιόλας κ’ ευσπλαχνία·
γενναίοι οσάκις είναι πλούσιοι, κι όταν
είναι πτωχοί, πάλ’ εις μικρόν γενναίοι,
πάλι συντρέχοντες όσο μπορούνε·
πάντοτε την αλήθεια ομιλούντες,
πλην χωρίς μίσος για τους ψευδομένους.
Και περισσότερη τιμή τούς πρέπει
όταν προβλέπουν (και πολλοί προβλέπουν)
πως ο Εφιάλτης θα φανεί στο τέλος,
κ’ οι Μήδοι επί τέλους θα διαβούνε.
ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑ ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥ "ΑΓΙΟΥ" ΦΩΤΟΣ ΜΕ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ,ΠΛΟΙΑ ΚΑΙ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΑΦΟΥ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ ΙΣΡΑΗΛ?
ReplyDeleteΠΟΣΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΤΑΛΙΜΠΑΝ?
ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ?
ΣΤΟ ΙΡΑΝ ΖΟΥΜΕ Η ΣΤΟ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ Η ΜΗΠΩς ΣΤΟ ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ????
Σχετικά με την "Αριστεία" έχουν μείνει αναπάντητα πολλά ερωτήματα, όπως αυτά που διατυπώθηκαν στο
ReplyDeletehttp://troktiko.blogspot.com/2010/03/blog-post_9623.html
Από όσα όμως αναφέρθηκαν πιο πάνω, φαίνεται ότι η δουλειά είναι ΕΑΙΤΥ κερνάει, ΕΑΙΤΥ πίνει.
Επειδή γνωρίζουμε ότι πολλοί και πολλές δεν είναι εξοικειωμένοι/ες με τη διαδικτυακή αναζήτηση http://kafeneio-gr.blogspot.com/2010/03/blog-post_8950.html/
ReplyDeleteπαραθέτουμε το σχετικό σχόλιο
Ερωτήματα που υπονομεύουν την πολιτική διαφάνειας του πρωθυπουργού.
ΕΡΩΤΗΜΑ 1: Τι έγινε με την επιχορήγηση εκείνου του βιβλίου προεκλογικά με 800.000 ΕΥΡΩ. Ο/Η υπεύθυνος/η διευθυντής/ντρια εξακολουθεί να βρίσκεται στη θέση του/της επειδή είναι κουμπάρος/α τ. υπουργού της ΝΔ . Σε ποιες άλλες οικονομικές ατασθαλίες είναι μπλεγμένος/η. Αλλά για όλα φταίει ο στρατηγός άνεμος που φύσηξε και τα πήρε όλα στο διάβα του . [Μήπως έχουν ενοχληθεί κάποιοι/ες που το ψάχνει ο κύριος υφυπουργός?]
ΕΡΩΤΗΜΑ 2: Μήπως υπάρχει ενόχληση που ο κύριος υφυπουργός ψάχνει την νομιμότητα εκλογής μελών ΔΕΠ στα πανεπιστήμια ως οφείλει εκ του νόμου [Μήπως έτσι θα βρεθεί η άκρη για την εκλογή μελών ΔΕΠ πρώην βουλευτών επικρατείας του κυβερνώντος κόμματος?]
ΕΡΩΤΗΜΑ 3: Μήπως ενοχλεί ο έλεγχος που επιχειρεί ο υφυπουργός της για περίεργες χρηματοδοτήσεις στον ΟΕΕΚ και αλλού?
ΕΡΩΤΗΜΑ 4: Τι έχει να πει το υπουργείο για την πλήρωση της θέσης του ειδικού γραμματέα πανεπιστημιακής εκπαίδευσης χωρίς να προκηρυχθεί η θέση με την διαδικασία της opengov για την οποία είναι υπεύθυνος με εντολή του πρωθυπουργού ο υφυπουργός?
ΕΡΩΤΗΜΑ 5: Τι έχει να πει το υπουργείο για το ανακοινωθέν κόστος της φιέστας με τα αριστεία για αμφίβολής ποιότητας εκπαιδευτικές παρεμβάσεις με το ποσό του 1.400.000 ΕΥΡΩ σε εποχή που η οικονομία της ΄χώρας καταρρέει?
ΕΡΩΤΗΜΑ 6: Τι έχει να πει το υπουργείο για περίεργες επιχορηγήσεις συνεδρίων τι στιγμή που κόβονται οι αποδοχές των εκπαιδευτικών και για τις οποίες ο πρωθυπουργός έχει γίνει έξαλλος?
ΕΡΩΤΗΜΑ 7: Γιατί η υπουργός της παιδείας με συνεχείς συνεντεύξεις με αποκλειστικό περιεχόμενο την οικονομική πολιτική παρεμβαίνει στα χωράφια των οικονομικών υπουργών της κυβέρνησης [όπως παλαιότερα είχε κάνει με την παρέμβασή της σε θέματα αρμοδιότητας του υπουργού προστασίας του πολίτη]?
ΕΡΩΤΗΜΑ 8: ΜΗΠΩΣ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΝΑΡΕΤΟΥ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΓΙΑ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ?