Saturday, March 13, 2010

Ανακρίβειες

Σημερινό δημοσίευμα της Καθημερινής αναφέρεται σε υποτιθέμενες θέσεις και απόψεις που, κατά τον ισχυρισμό της εφημερίδας, διετύπωσα στην σύνοδο των προέδρων των ΤΕΙ, και που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.

-Σε κανένα σημείο της τοποθέτησής μου δεν άφησα "να φανεί η εντύπωση" ότι το Υπ. Παιδείας προσανατολίζεται στην μείωση των θέσεων στα ΤΕΙ (κάτι που άλλωστε δεν πιστεύω).

-Πολύ περισσότερο δεν αναφέρθηκα σε "αλλαγή του συστήματος εισαγωγής από φέτος", ούτε και άφησα να εννοηθεί κάτι τέτοιο.

-Δεν δημοσιοποίησα ούτε εμμέσως ούτε σαφώς τις προθέσεις του Υπουργείου για την βάση του 10. Αντίθετα, είπα ότι: "Σε κάθε περίπτωση, οι τελικές πολιτικές αποφάσεις  θα ανακοινωθούν από την πολιτική ηγεσία όταν ολοκληρωθεί η επεξεργασία όλων των πτυχών των θεμάτων αυτών".

-Κατά την διάρκεια της συνόδου πολλοί πρόεδροι ΤΕΙ διετύπωσαν τις απόψεις τους για την βάση του 10 και μου ζήτησαν να τοποθετηθώ. Ήταν υποχρέωσή μου να τους εξηγήσω τεκμηριωμένα τους λόγους για τους οποίους η υιοθέτηση του μέτρου αυτού απέτυχε να ικανοποιήσει τους στόχους που επεδίωκε. Ουσιαστικά δηλαδή, τεκμηρίωσα με στοιχεία την επίσημη θέση του ΠΑΣΟΚ. Την τεκμηρίωση αυτή επανέλαβα εδώ.

-Δεν αναφέρθηκα "σε έρευνές μου". Έκανα χρήση των επίσημων στοιχείων του Υπουργείου. Σε ότι αφορά την τεκμηρίωση ή μη των απόψεών μου, δεν ανακαλώ στην μνήμη μου περίπτωση που μέλος των προηγούμενων πολιτικών ηγεσιών του Υπουργείου διατύπωσε θέση  με βάση τα επίσημα στοιχεία του Υπουργείου.

-Σε κανένα σημείο της τοποθέτησής μου (και της σχετικής ανάρτησης) δεν μίλησα για επαναπροκήρυξη κενών θέσεων (κάτι στο οποίο επίσης δεν πιστεύω), ούτε για άλλα σενάρια που αναφέρονται στο δημοσίευμα.

Η τοποθέτησή μου στην σύνοδο των προέδρων των ΤΕΙ βρίσκεται στο ιστολόγιό μου, είναι σαφής και προσβάσιμη από οποιονδήποτε. Την ανήρτησα αμέσως μετά την ομιλία μου στην σύνοδο ακριβώς για να αποφευχθούν παρερμηνείες, ηθελημένες ή μη. Δυστυχώς φαίνεται ότι αυτό δεν αρκεί.

ΥΓ. Δεν ασχολούμαι με τα σχόλια σκληρά αντιπολιτευόμενων εφημερίδων των οποίων ο στόχος είναι απλά να δημιουργήσουν αρνητικές εντυπώσεις για την κυβέρνηση.

4 comments:

  1. Anonymous11:03 am

    Aksiotime ke Ypoyrge,

    Se sxesi me ti vasi tou 10 kai ti sxetiki katargisi tou tha ithela na topothetithw.

    Ayto poy tha eprepe na koitaksete prwtistws einai na anavathmisete to rolo toy Gymnasioy-Lykeioy.

    Den noeitai na milame gia Tritovatmia Ekpaideysi kai i poitita twn gnwsew, twn apofoitwn toy Lykeioy na fthinei me to xrono.

    Stin periptwsi twn TEI (idiaitera sta perifereiaka) emfanizetai to eksis paradokso. Apo ti mia gia na eklegei kapoios EP se kapoio TEI tha prepei
    pera apo to PhD na exei epistimoniko ergo me dimoiseyseis se periodika poy na vriskontai sto ISI, impact factors ktl.
    Apo tin alli, i pleionotita twn foititwn na exoun vasikes elleipseis se Gnwseis Mathinatikwn-Fysikis Gymnasioy-Lykeiou!!

    San apotelesma i ekpaideytiki ginetai ekseraitika dysxairis. Otan oi Kathigites poy prospathoyn na kratisoun tin poiotita twn spoudwn se kapoio stoixeidws epipedo exoun se kathe mathima 200-500 foitites!! Otan sta panepistimia tis Amerikis poy episkefthikate prin apo 1 mina, i kathe taksi den exei parapanw apo 40-50 foitites. Xwris na ypologisei kaneis toys teaching assistants...

    Epipleon zitate gia tin ekseliksi tou EP twn TEI tin energi symmetoxi se ereyna kai tin syggrafi ergasiwn se Epistimonika Periodika. Sto perivallon poy periegrapsa parapanw einai ASTEIO na milisoume gia Ereynitimes Omades kai tin enasxolisi me ereuna.

    Epiprostheta oi EP twn TEI stis xamiles vathmides exoyn na kanoun 14-16 wres/ebdomada.

    Den einai loipon zitima an tha prepei to 10 gia tin eisagwgi sta AEI/TEI na ginei 8 i 12. Alla na yparxei ena eidos aksiologisis twn gnwsewn twn mathitwn sto Lykeio.

    Mono etsi tha anavathmistei kai i Tritovathmia Ekpaideysi

    ReplyDelete
  2. Anonymous10:05 am

    Δεν τολμουν τα ΜΜΕ να κάνουν αντιπολίτευση στην κ.Διαμαντοπουλου και στις απόψεις της περι παιδειας, εκπαιδευτικών κτλ.
    και "χτυπούν" εσας, που δεν παιζετε το "παιχνίδι" των ΜΜΕ.


    Κανένα ΜΜΕ δεν σχολίασε τις χθεσινές, απαράδεκτες δηλώσεις της κ.Διαμαντοπουλου οτι "Τα "καλά πρότυπα" από δω και τα "κακά πρότυπα" από κει."

    (Ευτυχώς δεν ησασταν στο panel να χειροκροτησετε αυτές τις δηλωσεις, θα είχα χάσει καθε υπόληψη για σας.)

    Αντιθετα, γράφουν σήμερα, για ψευδείς απόψεις σας.
    Συνεχίστε το έργο σας, ενοχλεί πολλούς του συστήματος.

    Να είστε καλά κ.Παναρετε.

    ReplyDelete
  3. Γονιός11:56 pm

    κ. Πανάρετε είστε φως σε αυτήν την απίστευτη μουντάδα του συνολικού ελληνικού πολιτικού σκηνικού. Η θέση σας ειναι παιδευτική και εκπαιδευτική για την ελληνική κοινωνία. Μιλάτε ελεύθερα, εξηγείτε, τεκμηριώνετε την άποψη σας, πέρα απο τα επικοινωνιακά τσιτάτα που επέλεξε να χρησιμοποιεί η κορυφή του Υπουργείου Παιδείας.
    Ανατρίχιασα βλέποντας το video με τις αναφορές της Υπουργού στους καλούς και κακούς εκπαιδευτικούς, εν μεσω οπλισμένων φρουρών.
    Ας καταλάβουν κάποιοι ότι η Ελλάδα, εχει ανάγκη παραγωγής πολιτικής και όχι τηλεοπτικής επικοινωνίας.
    Θερμά συγχαρητήρια.

    ReplyDelete
  4. Anonymous2:39 am

    Κύριε υφυπουργέ,
    με προηγούμενη ανάρτηση μου σας έχω ήδη γνωστοποιήσει τον επικείμενο αποκλεισμό των Τεχνολόγων Γεωπονίας απο τη σύνταξη οικονομοτεχνικών μελετών στα πλαίσια των προγραμμάτων ενισχύσεων. Παρόλα αυτά δεν είδα καμιά εισήγηση να γίνεται στην Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης επ'αυτού παρόλο που η κυρία Διαμαντοπούλου είχε διαμαρτυθεί στο παρελθόν για το ίδιο περιστατικό ούσα στην αντιπολίτευση.
    Πέρα απο όλα αυτά θα ήθελα να ρωτήσω το εξής:
    Στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης αναρτήσαν το προσχέδιο της ΚΥΑ για "διαβούλευση" εως τις 19/3 (μόλις μια βδομάδα) σε έναν ιστοτόπο εξαιρετικά δύσκολο να τον ανακαλύψει κανείς, αλλά ακόμα και αν τον ανακαλύψει, κατα την υποβολή σχολίου βγάζει "error" κλπ.

    http://www.agrotikianaptixi.gr/index.php?op=Bullet&todo=Load&id=9f060b51db125bbf

    Διερωτώμαι, όλα αυτά δεν θα έπρεπε να αναρτώνται στο open.gov. Ερωτώ εσάς μιας και είστε ο διαχειριστής του.

    Σας ευχαριστώ.

    ReplyDelete