Tuesday, November 16, 2010

O πρόεδρος των Πρασίνων της Γερμανίας Cem Özdemir για την Α. Merkel

Από συνέντευξη στο Newsweek σχετικά με  την πολιτική της Α. Μέρκελ για την πολυπολιτισμικότητα.


Ν: Why is Angela Merkel jumping into this discussion now?
CO: She’s trying to prove to the right wing of the party that she can be tough. She’s trying to push forward a more radical line, and part of it is that she’s now shying away from multiculturalism. A Protestant lady, without children, being divorced, coming from the East as the chancellor of Germany, would have been completely unthinkable without multiculturalism. So in a way she should be thankful that we have a multicultural society. If you talk about multiculturalism, that does not just include people of color.

5 comments:

  1. Anonymous5:05 am

    Όλα αυτά, περιλαμβανομένης και της επίθεσης στους PIGS, συνδέονται μεταξύ τους. Eίναι συνολικά μία επίθεση στους ξένους, και στους εντός Γερμανίας και στους εκτός Γερμανίας (αλλά "εντός" με την εννοιά του εντoς της Ευρωζώνης). Στον πολιτικό της κατήφορο, η Μέρκελ απευθύνεται σε ό,τι πιό σκοτεινό υπάρχει στα βάθη της ψυχής των Γερμανών αναζητώντας την επιβίωσή της. Για τα κακά φταίνε οι ξένοι! Η ιστορία επαναλαμβάνεται, άλλοτε ώς φάρσα και άλλοτε ώς τραγωδία. Την τραγωδία την είδαμε ήδη, τώρα βλέπουμε και την φάρσα.

    ReplyDelete
  2. Anonymous10:17 am

    Στο περιθώριο των όσων συμβαίνουν με την Angela Merkel…..

    17 Νοέμβρη 2010

    Στη σχολική γιορτή γυμνασίου

    από τα 350 παιδιά του σχολείου παρόντα τα 130

    από τους 40 καθηγητές παρόντες οι 20

    η γιορτή αρχίζει , κανένα παιδί δεν προσέχει, τους γίνονται νουθεσίες να μην μιλούν, μερικά με το ακουστικό στο αυτί ακούν μουσική

    τα παιδιά που οργάνωσαν τη γιορτή διαβάζουν κείμενα από φωτοτυπίες που τους έδωσαν οι καθηγητές που οργάνωσαν την γιορτή

    είναι σίγουρο ότι δεν έχουν επαφή με το κείμενο, αν και το διαβάζουν – απαγγέλλουν πολύ καλά..

    διαβάζουν από τη φωτοτυπία και το κείμενο του Γ. Σεφέρη
    είναι σίγουρο ότι τον αγνοούν

    ΕΓΩ ο αιρετικός καθηγητής έκανα πείραμα σε όλα τα παιδιά της τρίτης τάξης ρωτώντας ποιος είναι ο νομπελίστας ποιητής …ο διπλωμάτης ποιητής και εισέπραξα την άγνοια… δεν είμαι φιλόλόγος αλλά προσπαθώ….

    Διαθεματικότητα –ολιστική προσέγγιση του προγράμματος… και άλλα τέτοια ηχηρά

    Εκατομμύρια σπαταλώνται από το ΚΠΣ, το ΕΣΠΑ για σεμινάρια για να μαζεύουμε μόρια οι καθηγητές, για να γίνουμε στελέχη της εκπαίδευσης, για να μην εφαρμόσουμε ποτέ –τίποτα … επειδή «το τέλμα» μας βολεύει, ΓΙΑΤΙ βολεύει ΟΛΟΥΣ η διαχείριση της μιζέριας..

    Η χορωδία αποδίδει πολύ καλά τα τραγούδια του Μίκη …. Οι πρόβες έγιναν σε ώρες λειτουργίας της σχολικής μονάδας … για να γλιτώσουν το μάθημα τα παιδιά.. είναι ο μόνος τρόπος για να εξασφαλιστεί η συμμετοχή ,το ίδιο γίνεται και με τα σχολικά προγράμματα …

    Θα περίμενε κανείς να γίνονται ειδικές συζητήσεις ενταγμένες στα μαθήματα του προγράμματος

    Θα περίμενε κανείς τα παιδιά να επιλέγουν μόνα τους τα κείμενα και να τα αναλύουν, να φτιάχνουν μόνα τους το πρόγραμμα με τη συμβουλευτική παρέμβαση των δασκάλων

    Θα περίμενε κανείς η προετοιμασία των εκδηλώσεων , η υλοποίηση των προγραμμάτων να γίνεται σε χρόνο εκτός ωραρίου λειτουργίας του σχολείου

    Οι προτάσεις του αιρετικού καθηγητή για μια τέτοια προσέγγιση βρίσκουν την αντίδραση του συνόλου των εκπαιδευτικών …. Ίσως μερικοί συμφωνούν αλλά δεν τοποθετούνται …. Δεν αντέχουν τις πιέσεις….

    Στη σχολική μονάδα παρουσιάζεται μια εικονική πραγματικότητα … την οποία επιβάλλουν «οι προοδευτικοί» που μαζί με τους «συντηρητικούς» ταυτίζουν την υλοποίηση δράσεων με την προβολή των εκπαιδευτικών «της ομάδας» που αρνούνται τη όποια συνεργασία γιατί δεν μπορούν τον προγραμματισμό… δεν θέλουν τη συνεργασία... για να μην απομυθοποιηθεί η «εικονική πραγματικότητα»

    • της σημερινής γενιάς ….. που μπορεί να «απογειώσει» τη χώρα
    • των «αριστείων και της καινοτομίας στην εκπαίδευση» που ποτέ δεν έγιναν με τον τρόπο που προβάλλονται και διαφημίζονται

    ΑΛΛΑ δεν έχουν και τις δυνατότητες

    και γιατί ο αιρετικός καθηγητής είναι «συντηρητικός» … όχι μόνο γι αυτούς αλλά και για τον ιδεολογικό χώρο που ο ίδιος συμμετέχει από το 1973, γιατί ΟΛΟΙ δεν αντέχουν την υλοποίηση των ΑΥΤΟΝΟΗΤΩΝ της μόνης προοδευτικής διεξόδου για τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση της εκπαίδευσης… της παιδείας [αν θέλετε]

    Δεν μπορεί να είναι σωστές οι παραπάνω απόψεις
    Δεν μπορεί να συμβαίνουν
    Είναι όλα υπερβολές
    Είναι και οι λόγοι που δεν λαμβάνονται υπόψη τέτοιου είδους αναφορές

    Και ο φοιτητής του 1973 της κατάληψης της Πολυτεχνικής Σχολής του ΑΠΘ , ο σημερινός εκπαιδευτικός , ο ερευνητής που όταν παρουσιάζει τις απόψεις του σε επιστημονικά συνέδρια και σε εργασίες σε επιστημονικά περιοδικά επιδοκιμάζεται για τις θεωρητικές και πρακτικές προσεγγίσεις

    … όταν το προσπαθεί στο περιβάλλον της σχολικής μονάδας … απαξιώνεται γιατί απλά μας βολεύει ΟΛΟΥΣ η συντήρηση της «εικονικής πραγματικότητας» γιατί ίσως δεν πιστεύουμε στο σχολείο που λέμε … γιατί δεν το μπορούμε… γιατί δεν το θέλουμε …..γιατί ένα τέτοιο σχολείο θα αναδείξει τη μετριότητά μας και θα δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για μια γενιά που μπορεί ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ να «απογειώσει» τη χώρα.


    17 Νοέμβρη 2010 … 37 χρόνια μετά
    ο καταληψίας του Νοέμβρη 1973 , απλά γράφει υπερβολές… μην τον «παίρνεται στα σοβαρά»
    γιατί
    είναι στραβός ο γιαλός,
    εμείς ίσα αρμενίζουμε.

    ReplyDelete
  3. Anonymous7:21 am

    Και τι σημασία έχουν πια όλα αυτά κ. Πανάρετε;
    Έχετε υπόψη σας τι νοιώθουν,τι εισπράτουν οι μαθητές μας;

    Μια απέραντη απέχθεια,για όλους και για όλα. Για αυτά που δεν καταλαβαίνουν,για αυτά που φοβούνται,για αυτά που ακούν στο σπίτι τους, για αυτά που ακούν στο σχολείο τους, για αυτά που ακούν στην τηλεόραση. Φόβος. Οργή. Μίσος. Για όλους και για όλα.

    Τι σημασία έχει "να σωθεί η Ελλάδα";
    Για ποιά Ελλάδα μιλάτε;
    Αφορά και τους κατοίκους της Ελλάδας, αυτή η σωτηρία;

    Έχετε σκεφτεί, αναλογιστεί,μετρήσει, τι νοιώθουν αυτοί οι έφηβοι, που οι γονείς τους,κάτοικοι λαικών προαστείων, μεροκαματιάρηδες χωρίς μεροκάματο, άνεργοι ή εν δυνάμει άνεργοι, δεν πήγαν να ψηφίσουν γιατί όλη αυτή η παράτα του πολιτικού σκηνικού ειναι μια παράσταση που δεν τους αφορά; Δεν τους εμπεριέχει,δεν τους αγγίζει.

    Τωρα θυμηθήκαμε τι είναι η Μέρκελ;
    Μια χαρά προστατεύει τα εθνικά της συμφέροντα η Μέρκελ, εμείς τι στο καλό προστατεύουμε;

    Τι να πω στα παιδιά που με κοιτάνε στα μάτια κ. Υφυπουργέ;
    Τι να πω στα παιδιά που δεν τους πείθει το στραβό χαμόγελο που προσπαθώ να καρφώσω στα χείλη μου;
    Για ποια Πατρίδα να τους μιλήσω;

    Κατανοείτε, καταλαβαίνετε, αντιλαμβάνεστε τι ζει, εισπράτει, διαχειριζεται η κοινωνία κάτω απο τα πόδια σας;
    Ή το show αφορούσε τις εκλογές; Μαζέψαμε τα κουκιά,κοροιδέψαμε το πόπολο, και τρίβουμε τα χέρια μας, χύνοντας κροκοδείλια δάκρυα;

    Τι μας νοιάζει εμάς, τι νοιάζει τα παιδιά μου, τι νοιάζει τους μαθητές μου, η ακαδημαική σας καριέρα;

    Πιθανότατα έχετε δίκιο. Πιθανότατα είστε ένας έντιμος άνθρωπος. Αλλά τι σημασία έχει πια;

    ReplyDelete
  4. Anonymous11:01 pm

    ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ: Πτυχία και όχι βεβαιώσεις θα χορηγούν τα "Κολλέγια" – ΤΙ ΟΡΙΖΕΙ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΤΟΥ ΔΝΤ

    ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ: WWW.ESOS.GR
    http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=10209:ip-paideias-ptixia-kai-oxi-bebaioseis-tha-xorigoun-ta-kollegia-%E2%80%93-ti-orizei-to-mnimonio-tou-dnt&Itemid=842

    ΜΝΗΜΟΝΙΟ

    Στο μνημόνιο που υπέγραψε η κυβέρνηση με το ΔΝΤ στο κεφάλαιο «Κλειστά επαγγέλματα» υποχρεώνει το ελληνικό Κράτος να εφαρμόσει μέχρι 31 Δεκεμβρίου τα εξής:

    «Η κυβέρνηση θα υιοθετήσει νομοθεσία και θα πάρει τα απαραίτητα μέτρα ώστε να ολοκληρώσει την ουσιαστική μεταφορά στο εθνικό δίκαιο των κανόνων της ΕΕ σχετικά με την αναγνώριση των επαγγελματικών προσόντων, συμπεριλαμβανομένης και της συμμόρφωσης με όλες τις αποφάσεις του Δικαστηρίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων (εκτός των άλλων, σχετικά με τα franchised διπλώματα),τη σύσταση των διοικητικών δομών που είναι υπεύθυνες για την εφαρμογή των κανόνων αναγνώρισης των επαγγελματικών προσόντων όπως και την έγκαιρη ενημέρωση των πολιτών σχετικά με τις εκκρεμείς αιτήσεις τους για αναγνώριση»

    Το esos.gr υπενθυμίζει πως το δικαστήριο των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων επιβάλει την αναγνώριση των franchised διπλωμάτων , χωρίς να κάνει διάκριση ακαδημαϊκή ή επαγγελματική , διότι πρόκειται για πτυχία άλλου κράτους-μέλους.

    ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΟΕΔΡΙΚΑ ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΤΕΙ;

    ReplyDelete
  5. Anonymous8:52 am

    πανε αυτα φιλοι μου ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΑ
    ΜΑ ΤΕΤΟΙΟ ΔΟΥΛΕΜΑ.ΟΥΤΕ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ ΝΑ
    ΕΙΜΑΣΤΕ

    ReplyDelete