Friday, June 11, 2010

Δήλωση μετά την συνάντηση με το ΔΣ της ΟΛΜΕ

ΥΦ: Όλοι όσοι εμπλέκονται στη διαδικασία των πανελληνίων εξετάσεων έχουν υποχρέωση και όλοι δείχνουν ότι αντιλαμβάνονται αυτή την υποχρέωση να ολοκληρωθεί η διαδικασία των εξετάσεων με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, κυρίως με τη σκέψη στα παιδιά που δίνουν εξετάσεις και στις οικογένειές τους.

Είχαμε με το συμβούλιο της ΟΛΜΕ μια μακρά συνάντηση και συζητήσαμε όλα τα θέματα που αφορούν τις εξετάσεις. Τους διαβεβαίωσα ότι η ανησυχία που έχουν όσο αφορά τα χρήματα για τις αμοιβές τους, είναι διαθέσιμα και οι αμοιβές θα δοθούν όπως έχουν προβλεφθεί.

Όσο αφορά το άλλο τους αίτημα το οποίο αναφέρεται στο χρόνο καταβολής των αμοιβών αυτών, τους διαβεβαίωσα ότι συνεχίζουμε την προσπάθεια ώστε οι αμοιβές αυτές να καταβληθούν το συντομότερο δυνατό.

ΕΡ: Οι καθηγητές μίλησαν για εμπαιγμό. Θεωρούν ότι δεν τους ξεκαθαρίσατε εξ αρχής την πρόθεση του Υπουργείου ή του Υπουργείου Οικονομικών να πάρουν μειωμένες τις αποδοχές αυτές, τα επιδόματα αυτά. Εσείς τι απαντάτε σ’ αυτό;

ΥΦ: Δεν έχω εμπαίξει ποτέ κανέναν και αυτό το γνωρίζουν και οι εκπαιδευτικοί. Την γενικότερη οικονομική πολιτική την γνωρίζουν και εκείνοι και νομίζω ότι οι στιγμές και οι δυσκολίες που περνά η χώρα είναι γνωστές σε όλους.

ΕΡ: Τι επιπτώσεις θα έχει αυτό χρονικά στην έκδοση των αποτελεσμάτων. Σας θυμίζω ότι πέρσι βγήκαν 19 Ιουνίου.

ΑΠ: Η ολοκλήρωση της διαδικασίας των βαθμολογήσεων δεν πρόκειται να αποκλίνει σημαντικά από τις προκαθορισμένες προβλέψεις του Υπουργείου Παιδείας.

36 comments:

  1. Anonymous7:56 am

    Φοβάμαι ότι η ΟΛΜΕ δεν στηρίζει το σύνολο των εκπαιδευτικών αλλά μια κλίκα που ατόμων που "είναι χωμένοι παντού" και παίρνουν ένα σωρό λεφτά και κανείς δεν ξέρει με τι κριτήρια γίνεται η επιλογή τους....Αν ήθελε να στηρίξει όλους θα παρέμβαινε και για τον τρόπο επιλογής...

    ReplyDelete
  2. Anonymous8:48 am

    Εσύ βαλτέ "συνάδελφε" είσαι ο τύπος που επειδή δεν έχει κατσίκα, θέλει να ψοφήσει η κατσίκα που έχει ο γείτονας. Ζήτησες να μπεις επιτηρητής στις Πανελλαδικές και δεν μπήκες? μας δουλεύεις και εσύ. Διδάσκεις μάθημα που εξετάζεται και δεν σε έβαλαν με το ζόρι βαθμολογητή? Μάλλον δεν σε ενημέρωσαν καλά προβοκάτορά μου...

    ReplyDelete
  3. Anonymous9:09 am

    Πολύ φοβάμαι επίσης πως η ΟΛΜΕ δείχνει ένα σύνολο άσχετων εκπαιδευτικών που κρύβονται πίσω από την ασυλία του συνδικαλιστή και που προτίμησαν να κάνουν το επόμενο βήμα προς το να γίνουν είτε βουλευτές είτε γιεσμέν της κάθε κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ ή της ΝΔ για να εξυπηρετήσουν τις προσωπικές τους φιλοδοξίες αλλά σίγουρα δεν εκφράζουν τα προβλήματα του έλληνα εκπαιδευτικού και ούτε προσπαθούν με το σωστό τρόπο να να τα λύσουν όπως είπε ο κύριος παραπάνω στο 7.56 πμ.

    'Εχουν τη συνολική ευθύνη για την αποτυχία της εικόνας αλλά και των προσδοκιών του κόσμου για τον κλάδο. Αλλά μέσα στις μερσεντάρες σας που να δείτε τι συμβαίνει έξω στον πραγματικό κόσμο. Κάποτε ο εκπαιδευτικός ήταν ένα από τα κοσμήματα της περιοχής του. Τώρα περπατάς στο δρόμο και βλέπεις τα βλέματα του κόσμου που αν κάνεις σωστά το λειτούργημα σου αναρωτιούνται μήπως απλά είσαι από άλλο πλανήτη.

    ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΨΤΕ Ή ΦΥΓΕΤΕ !

    ReplyDelete
  4. Anonymous9:47 am

    Δεν έχω εμπαίξει ποτέ κανέναν και αυτό το γνωρίζουν και οι εκπαιδευτικοί. Την γενικότερη οικονομική πολιτική την γνωρίζουν και εκείνοι και νομίζω ότι οι στιγμές και οι δυσκολίες που περνά η χώρα είναι γνωστές σε όλους.

    Αν καταλαβαίνω καλά την απάντησή σας, οι πρώτες σας ανακοινώσεις που διαψεύστηκαν με την ΚΥΑ δεν ήταν ανειλικρινείς. Απλώς σας εξέθεσαν οι συνάδελφοί σας. Αν είναι έτσι γιατί δεν το λέτε ευθέως; Με την ειλικρίνεια οικοδομείται η εμπιστοσύνη.

    ReplyDelete
  5. Anonymous12:03 pm

    Κ. Πανάρετε,

    είστε μορφωμένος άνθρωπος και φαντάζομαι καταλαβαίνετε πως αυτό που συνέβη φέτος δεν λέγεται απλά εμπαιγμός, αλλά εκβιασμός. Είναι η δεύτερη φορά που με κουτοπονηριές πατε να περάσετε αθλιότητες εν μέσω πανελληνίων, αναγκάζοντας τους καθηγητές να υποχωρήσουν σκεπτόμενοι τους μαθητές, αν και αυτήν την φορά δεν ξέρω κατά πόσο θα το καταφέρετε. Το κάνατε με το νομοσχέδιο πριν τις παν/νιες. Το ξανακάνετε τώρα. Δημιουργείτε κλίμα στην ελληνική κοινωνια εναντίον μας, για να βγείτε εσείς λάδι, ενώ έχετε την όλη ευθύνη των όσων συμβαίνουν.

    Η τακτική σας είναι απαράδεκτη. Δεν νομίζω πως βοηθαέι σε τίποτα όλη αυτή η κουτοπονηριά. Δεν μπορώ να καταλάβω πώς βάζετε ανθρώπους να δουλεύουν, με την λογική του "βλεπουμε ως προς το τί θα τους πληρώσουμε μετά, αφού έχουν τελειώσει την δουλειά". Σε αυτές τις αρχές φτιάχνετε την σχέση σας με τους πολίτες και με τους δημόσιους υπάλληλους; Υπάρχει μετά περίπτωση να δημιουργηθεί σχέση εμπιστοσύνης με το Κράτος όταν οι πολιτικές του ηγεσίες φέρονται τόσο ανήθικα;

    ReplyDelete
  6. Anonymous12:17 pm

    "Την γενικότερη οικονομική πολιτική την γνωρίζουν και εκείνοι και νομίζω ότι οι στιγμές και οι δυσκολίες που περνά η χώρα είναι γνωστές σε όλους."

    Φυσικά και τις γνωρίζουμε, όλοι οι υπόλοιποι, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ. Και για να είμαι ακριβής έχετε κατασπαταλήσει τα χρήμτα του ΕΣΠΑ, αλλά και χρήματα των φορολογουμένων σε άχρηστους συμβούλους που τους πληρώνετε πανάκριβα και σε άθλιους φορείς (π.χ. Ινστιτούτο Ορθόδοξης Θεολογίας).
    Το γραφείο τύπου του υπουργείου δεν έχει βγει να απαντήσει ούτε σε μία από τις καταγγελίες που έχουν βγει περί 1.000.000 ευρώ για τρεις ως τώρα συμβούλους για βλακείες. Αντιθέτως έδειξε ιδιαίτερη σπουδή όταν ήταν να διαψεύσει άλλες ειδήσεις. Εδώ σιγή ιχθύος. Αλλά τί να πει; Αφού είναι όλα αλήθεια.

    Η κα Ορφανού είχε το θ΄ρασος σήμερα στην συγκέντρωση για το ΕΣΠΑ να ψέυδεται ασύστολα πως τους συμβούλους τους επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση. Προφανώς νομίζει πως είμαστε άσχετοι σαν κι αυτήν. Και είχε το θράσσος να προσθέτει πως πληρώνουν από το ΕΣΠΑ και διαφήμιση για το πρόγραμμα, και μάλιστα πως η εταιρία κάνει πολύ καλή τιμή. Δεν ντρέπεστε λίγο εκεί στο Υπουργείο;

    Πήγατε την αμοιβή της επιτήρησης 14 ευρώ. Βάλατε τους συναδέλφους να δουλεύουν πιστεύοντας πως θα πληρωθούνε κανονικά κι εσείς κόψατε το 60%; Και έχετε το θράσος να μας πείτε αν ξέρουμε εμείς για την οικονομική κατάσταση, ενώ εσείς έχετε κατασπαταλήσει τα χρήματα σε τζιτζιφιόγκους και το πάιζετε οικονόμοι στους εκπαιδευτικούς; Κόψατε τις εκπαιδευτικές άδειες και από την άλλη πληρώνετε άχρηστες διαφημίσεις; Έχετε το θράσος και προτείνετε αμοιβή 14 ευρώ μικτά για την επιτήρηση όταν η αμοιβή των 19 ευρώ ήταν ήδη εξευτελιστική;

    ReplyDelete
  7. Anonymous12:40 pm

    8.48 είσαι εντελώς out ...
    Λόγω ειδικότητας μπαίνω παντού αλλά δεν κοιτώ μόνο τη δικιά μου κατσίκα αντίθετα κοιτώ το γείτονα που δεν έχει και δεν του δίνουν γάλα γιατί δεν είναι σε κλίκες....
    Άγνωστο σε όσους κοιτούν μόνο την πάρτη τους....
    Άντε πες τώρα....

    ReplyDelete
  8. Anonymous11:37 pm

    Κύριε Υπουργέ βγάλτε μια ανακοίνωση και πέστε στο Ελληνικό Λαό ότι η συντριπτική πλειοψηφία των γραπτών έχουν ήδη διορθωθεί , στο δικό μου Νομό η βαθμολόγηση τελείωσε 6-6-2010 , και όλα αυτά που αναφέρονται στο τύπο περί «μπλακαουτ στη βαθμολόγηση των γραπτών» δεν έχει καμία σχέση με τη πραγματικότητα. Η ΟΛΜΕ όπως τόσα χρόνια έτσι και τώρα δεν εκφράζει την πλειοψηφία των καθηγητών απόδειξη οι απεργίες που εξαγγέλλει κάθε τόσο και το πανελλαδικό ποσοστό συμμετοχής να είναι μονοψήφιοι αριθμοί πολλές φορές και κάτω από το 5%.

    ReplyDelete
  9. Anonymous12:46 am

    Μέχρι πέρσι δουλεύαμε στα βαθμολογικά με ελάχιστα χρήματα.
    Κάθε ημέρα 2-6 ή 6-10 και τα Σάββατα και τις Κυριακές.
    Δευτέρα έως και Παρασκευή κανονική εργασία το πρωί.

    Τα βαθμολογικά ήταν για μας εργασία ευθύνης απέναντι στα παιδιά μας, τους μαθητές μας.

    Φέτος, που η εργασία ήταν πολύ πιο δύσκολη, πήγαμε και πάλι στο 37ο Βαθμολογικό, γιατί εκεί έχουμε μάθει να εργαζόμαστε συναδελφικά, να περνάμε καλά και ταυτόχρονα να βγάζουμε τη δουλειά στην ώρα της.

    Γράφτηκε στο Διαδίκτυο ότι θα λαμβάναμε 19€ το 4/ωρο δηλαδή 4,75€ την ώρα μεικτά. Ξέρουμε ότι μια οικιακή βοηθός πληρώνεται περισσότερο, οι υπουργοί-υφυπουργοί κ.λπ. θα ξέρουν καλύτερα.
    Δεν καμφθήκαμε, χαμογελάσαμε για μια ακόμα χρονιά και αρχίσαμε την εργασία. Τόσο εκτιμά τους εκπαιδευτικούς και την οποιαδήποτε εργασία τους το Υπουργείο. Έχουμε συνηθίσει.
    Χ… το έχουμε, εμείς πρέπει να κάνουμε τη δουλειά μας για να μάθουν τα παιδιά μας (οι μαθητές μας) τα αποτελέσματα μια ώρα αρχύτερα. Κάθε χρόνο ζούμε την αγωνία τους, βλέπουμε το μόχθο τους. Κάθε χρόνο λυπόμαστε τα παιδιά μας που έχουν να αντιμετωπίσουν ένα παράλογο και απάνθρωπο σύστημα επιλογής για την εισαγωγή τους στα ΑΕΙ. Αν ήταν στο χέρι μας θα είχαμε αλλάξει αυτό το σύστημα. Δεν είναι όμως...

    Έτσι αρχίσαμε να δουλεύουμε στο Βαθμολογικό.
    Αποχή λέει η ΟΛΜΕ, δεν έχει υπογραφεί η ΚΥΑ που ορίζει τις χρηματικές μας αποζημιώσεις.
    Δεν κάνουμε αποχή, συνεχίζουμε, η ΟΛΜΕ συναντάται με τον υφυπουργό, καθορίζεται το ύψος των αποζημιώσεων (χαμογελάμε για μία ακόμα χρονιά) και περιμένουμε την υπογραφή του Υπ. Οικονομικών.

    Ώσπου στις 9/6, βρίσκουμε την ΚΥΑ, καλά κριμένη στο site του www.ypepth.gr. Πρέπει να πας "Υπουργείο", μετά "Οργανόγραμμα", μετά "Υφυπουργοί" και τέλος "Πανάρετος". Εκεί έχει δημοσιεύσει το υπουργείο την ΚΥΑ παρόλο που αφορά δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικούς. Είχε υπογραφεί από 4/6 αλλά δεν είχε ανακοινωθεί. Στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης, έμαθα ότι, έφτασε στις 10/6.

    Και τι λέει η ΚΥΑ; 3€ την ώρα μεικτά, δηλαδή 2€ και κάτι στο χέρι! Στο χέρι; Ποιο χέρι; Στις 11/6 διαβεβαίωσε ο κ. Πανάρετος ότι θα πληρωθούν εντός του έτους. Δεν γνωρίζω αν προσδιόρισε το έτος!
    Πάντως μέχρι πέρσι, τα χρήματα τα λαμβάναμε με τη λήξη της εργασίας και οι περισσότεροι από εμάς τα χρησιμοποιούσαμε να πάμε διακοπές. Κομμένες κι αυτές φέτος εκτός κι αν το γυρίσουμε στο ελεύθερο κάμπινγκ όπως κάναμε όταν είμαστε 20άρηδες. Είναι κι αυτό μια λύση.

    Μόλις μάθαμε την αμοιβή μας, χωρίς πολλές κουβέντες, χωρίς την παρακίνηση κανενός συνδικαλιστή, σηκωθήκαμε και φύγαμε όλοι από το Βαθμολογικό.

    Κύριοι υπουργοί, θίξατε την υπερηφάνεια μας και το φιλότιμό μας.
    Μας προσβάλατε.
    Μας κάνατε να θυμώσουμε πραγματικά.

    Αν από τη αρχή λέγατε ότι "δεν υπάρχουν χρήματα και παρακαλούμε τους εκπαιδευτικούς να στελεχώσουν τα Βαθμολογικά κ.λπ. ώστε να βγουν τα αποτελέσματα" πολλοί από εμάς θα το κάναμε.
    Τώρα όμως μας έχετε προσβάλει ανεπανόρθωτα και δεν γυρίζουμε πίσω. Τα 2 ευρώ και κάτι την ώρα σας τα επιστρέφω, δεν τα θέλω.

    Ζείτε σε ένα τελείως διαφορετικό κόσμο από αυτόν που ζούνε οι εργαζόμενοι. Είστε μια ελίτ που βλέπει τον υπόλοιπο κόσμο από ψηλά ως νέες Αντουανέτες.

    Τώρα το γιατί ένας Πανεπιστημιακός που είχε το σεβασμό του φοιτητόκοσμου της εποχής μου αποφάσισε να μπλεχτεί μες τα σκατά είναι προσωπικό του ζήτημα.

    Δ.Φ.

    ΥΓ1: Από τα αρχικά μου και το Βαθμολογικό Κέντρο μπορείτε να βρείτε ποιος είμαι και να πράξετε ότι θέλετε. Αυτό που δεν θα μου στερήσετε ποτέ είναι να λέω ελεύθερα τη γνώμη μου.

    ΥΓ2: Όσο για την κατασπατάληση των χρημάτων του ΕΣΠΑ αυτή συνεχίζεται. Γιατί να δίνεις 90.000€ σε κάποιους για να σου πουν αν μια υπηρεσία της εκπαίδευσης είναι αναγκαία και πως πρέπει να λειτουργήσει όταν υπηρεσιακοί παράγοντες, σύμβουλοι και εκπαιδευτικοί θα μπορούσαν να δώσουν απάντηση χωρίς κανένα κόστος. Και να προσθέσω ότι παρόμοιες μελέτες που έκαναν στο ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ "’άσχετοι" με την πραγματικότητα της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ερχόμασταν εμείς, υπηρεσιακοί παράγοντες και εκπαιδευτικοί, να τις διορθώσουμε...

    ReplyDelete
  10. Anonymous2:19 am

    Όπα.
    Μην αδικούμε τον Πανάρετο για τους συμβούλους.
    Είχα διαβάσει ότι έχει 5 και μάλιστα υπηρεσιακούς.
    Άλλοι στο υπουργείο έχουν 10άδες.
    Μία ολόκληρη πτέρυγα του υπουργείου είναι σύμβουλοι της υπουργού.

    Το ερώτημα παραμένει.
    Τι δουλειά έχει ένας καταξιωμένος Πανεπιστημιακός ανάμεσα στα σκ…
    Για να κάνει τη "βρώμικη" δουλειά τους όπως στην ΚΥΑ για τις εξετάσεις;

    ReplyDelete
  11. Anonymous2:46 am

    Δεν πρόκειται απλά για εμπαιγμό, αλλά για έναν ακόμη εκβιασμό. Για πόσο καιρό θα εκβιάζετε έτσι την εκπαιδευτική κοινότητα φέρνοντας την προ τετελεσμένων σε περιόδους που εσείς πιστεύετε πως οι εκπαιδευτικοί δεν θα αντιδράσουν λόγω κοινωνικής πίεσης (π.χ. Πανελλήνιες). Το ίδιο κάνατε και με το νομοσχέδιο. Το ίδιο κάνετε και τώρα. Πιστεύετε πως μπορεί να λειτουργήσει η εκπαίδευση με τέτοιες εντάσεις, που εξ αρχής δημιουργείτε;

    Τις εκκλήσεις της Χριστοφιλοπούλου τις ακούμε βερεσέ, όπως βερεσέ ακούσατε και τις δικές μας εκκλήσεις ως τώρα.

    Και ξεκινήστε να μαζεύετε τις σπατάλες, που ακόμη πληρώνουμε φορείς, συμβούλους και υπηρεσίες παντελώς άχρηστες.

    ReplyDelete
  12. Quarkonium3:36 am

    Συγγνώμη που παρεμβαίνω αλλά διαβάζοντας την ανάρτηση του Δ.Φ. μου γεννήθηκε μια απορία.
    Για την βαθμολόγηση πληρώνεστε μόνο με τα επιδόματα που αναφέρετε για την ώρα ή και τον βασικό μισθό ως καθηγητές.
    Χωρίς να θέλω να σας αναστατώσω δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να υπάρχει ειδικό επίδομα για τους βαθμολογητές (αντίστοιχη απορία έχω για πολλά επιδόματα του Δημοσίου ).
    Δεν είναι και η βαθμολόγηση μια από τις υποχρεώσεις ενός εκπαιδευτικού δεδομένου πως αυτός δε βαρύνεται με άλλο εκπαιδευτικό έργο κατά τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο;
    Δεν λέω πως είναι καλά αμοιβόμενοι οι εκπαιδευτικοί αλλά νομίζω χρειάζεται ένα πιο γενναίο συνδικαλιστικό όργανο που θα καταδικάζει και τα κακώς κείμενα του κλάδου, και μια αναπροσαρμογή -προς τα πάνω - του μισθολογίου παρά αυτή η πολιτική πρόσθεσης διαφόρων επιδομάτων που στο τέλος θα οδηγήσουν σε έναν πόλεμο όλων εναντίων όλων (όχι με τη Χομπσιανή έννοια του όρου).



    Υ.Γ. Μπορεί η κατσίκα του γείτονα-π.χ. πανεπιστημιακοί- να πει πως αφού και εμείς κάνουμε εξετάσεις και διορθώνουμε γραπτά να παίρνουμε ειδικό επίδομα; Εκτός αν ήδη έχουν κατοχυρώσει κάποιο επίδομα που δεν το γνωρίζουμε;

    2) @Δ.Φ. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ως προς τα προβλήματα που επισημαίνεις αναφορικά με το ΕΣΠΑ.

    3) Θα είχαν ενδιαφέρον και οι απόψεις του κ.Παντούλα ως Προέδρου της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων και παλαιού στελέχους της ΟΛΜΕ. Τουλάχιστον στο θέμα του ΔΟΑΤΑΠ μαθαίνω πως γίνετε καλή δουλειά.

    ReplyDelete
  13. Anonymous5:33 am

    Προς τον κύριο-α με τις απορίες.

    Αυτό που είναι μέσα στα καθήκοντα μας είναι ό,τι αφορά τους μαθητές μας. Δηλαδή η επιτήρηση των τάξεων του σχολείου, όπου δουλεύουμε και η διόρθωση των γραπτών των μαθητών που διδάσκουμε. Η οποιαδήποτε περαιτέρω απασχόληση με γραπτά άλλων μαθητών και άλλων εξετάσεων ΔΕΝ είναι μέσα στα καθήκοντα μας και πολύ σωστά. Δεν σημαίνει πως επειδή είσαι καθηγητής μπορείς να επιτηρείς τα πάντα ή να διορθώνεις τα πάντα χωρίς να αμοίβεσαι επιπλέον.
    Και οι πανεπιστημιακοί που αναφέρεις επιτηρούν και διορθώνουν γραπτά φοιτητών τους και τάξεις ή γραπτά άλλων. Όταν δε καλούνται να διορθώσουν άλλα γραπτά πληρώνονται έξτρα.

    Αυτό δεν συμβαίνει μόνο με τους εκπαιδευτικούς. Όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι που επιτηροπυν εξετάσεις του Δημοσίου π.χ. ΑΣΕΠ ή διορθώνουν γραπτά πληρώνονται επιπλέον και μάλιστα πάρα πολύ καλύτερα από εμάς.

    Πληρωνόμαστε για τις υπηρεσίες που παρέχουμε στον χώρο εργασίας μας και όχι για όλους τους χώρους εργασίας, ακόμη και αν αυτοί είναι συναφείς. Και αυτό είναι το σωστό. Η εκμετάλλευση πρέπει να τελειώσει όπως και αυτές οι υπεραπλουστεύσεις μερικών εδώ μέσα. Υπ' όψιν και του υπουργείου τα παραπάνω. Οι εκπαιδευτικοί δεν είναι τα παιδάκια για όλες τις δουλειές, που θα τους δώσουμε 2 ευρώ χαρτζηλίκι και θα πρέπει να πούνε και ευχαριστώ.
    Είμαστε εργαζόμενοι, έχουμε οικογένειες, είμαστε μορωμένοι άνθρωποι με δύο και τρία πτυχία και ένα σωρό προσόντα, οι νεότεροι έχουμε περάσει από πολύ δύσκολες εξετάσεις, εργαζόμαστε σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, η δουλειά μας έχει αυξημένες ευθύνες και έχουμε να αντιμετωπίσουμε και την κοροϊδία σας. Ντροπή πια!

    ReplyDelete
  14. Anonymous6:15 am

    Κύριε Quarkonium γενικά τα λέτε πολύ σωστά, όμως ίσως πρέπει να ξανασκεφτείτε ποιους ακούτε για πηγές.

    Κατάθεσε ο αδελφός μου το φάκελο πέρυσι το Σεπτέμβρη για αναγνώριση Μaster (που έχει αναγνωριστεί με ΦΕΚ !!) και ακόμα περιμένουμε τον κύριο προϊστάμενο να βάλει την υπογραφή του όπως μας είπε η ευγενέστατη κοπέλα.

    Και με άλλους απόφοιτους που έχουμε μιλήσει ακόμα και από άλλα μεταπτυχιακά και δεν είναι λίγοι ΚΑΝΕΙΣ δεν έχει δει την υπόθεση του να προχωράει.

    Κύριε Υφυπουργέ, επί των ημερών της Ν.Δ. η ταρίφα εξυπηρέτησης λέγεται πως ήταν κατ' ελάχιστον γύρω στο χιλιάρικο στην υπηρεσία που επιβλέπετε . Πόσο έχει πάει αλήθεια τώρα το γρηγορόσημο που έχουν παγώσει όλες οι "γνωματεύσεις"; Ξέρετε πως υπάρχουν άνθρωποι που περιμένουν στην εξώπορτα που μας έπιασαν και μας υποσχέθηκαν "διάφορα"; Γιατί δεν στέλνετε ένα δικό σας άνθρωπο στην αμαρτωλή υπηρεσία να προφασιστεί πως θέλει θέλει να εξυπηρετηθεί άμεσα για να δείτε αν θα πιάσετε κανένα λαυράκι; Προσέξτε όμως να διαλέξετε ένα στέλεχος που να έχει αποφοιτήσει από Ελληνικό ΑΕΙ αλλιώς κινδυνεύετε να πέσετε στην περίπτωση να έχει σκάσει και αυτός διεκπεραιώσημο οπότε κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει!!!

    ReplyDelete
  15. Quarkonium8:16 am

    @Ανώνυμε 6:15 πμ

    Δεν αμφιβάλω καθόλου για την κατάσταση που περιγράφετε. Η πηγή μου ανέφερε πως θα γίνουν ριζικές αλλαγές στον τρόπο λειτουργία του συγκεκριμένου οργανισμού.
    Ωστόσο για να μην δημιουργούνται συγχύσεις και παρεξηγήσεις ας περιμένουμε μέχρι ο ίδιος ο κ.Πανάρετος να αναρτήσει σχετικό θέμα. Πιστεύω πως θα το κάνει σύντομα.

    Καλό κουράγιο στον αδελφό σου. Πέρασα και εγώ πολλές ώρες αναμονής στα τηλέφωνα, αγανάκτησης και απογοήτευσης (μόνος απέναντι στο τέρας της γραφειοκρατίας. Μέχρι που επισκέφτηκα τον ΔΟΑΤΑΠ και ένοιωσα μια συμπάθεια για τον υπάλληλο που μέσα σε στοίβες φακέλων προσπάθησε να με εξυπηρετήσει. Ωστόσο δεν μου αφέθηκε κανένα υπονοούμενο για χρηματισμό.
    Όπως έχω ξαναγράψει μέρος της λύσης είναι η αποκέντρωση της όλης διαδικασίας και η αποσύνδεση της αναγνώρισης πτυχίων με τα οποία θεμελιώνονται επαγγελματικά δικαιώματα από την εγγραφή για μεταπτυχιακό/διδακτορικό κύκλο σπουδών.

    Υ.Γ Βέβαια επειδή και το σύστημα εισαγωγής σε μεταπτυχιακά/διδακτορικά έχει αρκετά προβλήματα καταλαβαίνω πως η τελευταία πρόταση μπορεί οδηγήσει άλλα προβλήματα.
    Τελικά στην Ελλάδα τα προβλήματα είναι μέλη ευρύτερων σειρών. Ελπίζω το μαθηματικό υπόβαθρο του κ.Υφυπουργού να βοηθήσει στο να βρεθεί ο κατάλληλος μετασχηματισμός.

    ReplyDelete
  16. Quarkonium8:34 am

    @Ανώνυμος 5:33

    Ευχαριστώ που απαντήσατε στην απορία μου. Έχω βέβαια και μια τελευταία ένσταση καθώς μπορεί να διορθώνεται γραπτά άλλων μαθητών αλλά αυτό γίνεται προκειμένου να εξασφαλιστεί το αδιάβλητο του συστήματος και όχι ως μέρος άλλων εξετάσεων όπως αναφέρεται (δεν καλείστε για παράδειγμα να διορθώσετε γραπτά για τις εξετάσεις φυσικής της Ε.Ε.Φ. ή για το Ιδρυμα Κρατικών Υποτροφιών που θα ήταν όντως μια εντελώς άλλη εξέταση).

    Επίσης αν ρωτήσετε πόσο αμείβονται οι πανεπιστημιακοί για να διορθώσουν άλλα γραπτά (όπως για παράδειγμα του Ι.Κ.Υ) θα δείτε πως η κατάσταση δεν είναι όπως την περιγράφετε.

    Λυπάμαι αν νομίζετε πως υπεραπλουστεύω. Το ίδιο νοιώθω και εγώ όταν ακούω πως οι εκπαιδευτικοί είναι μορφωμένοι άνθρωποι με δυο και τρία πτυχία. Το ίδιο είναι και χιλιάδες άνεργοι νέοι οπότε δεν μπορείτε να χρησιμοποιείτε το επιχείρημα μονομερώς. Άλλωστε νομίζω πως εγώ ο ίδιος τόνισα πως δε θεωρώ τη δουλειά σας καλοπληρωμένη αλλά υποστήριξα πως κάποια στιγμή πρέπει να τελειώνουμε με τα άπειρα επιδόματα (συνολικά στο Δημόσιο) τα οποία τελικώς δεν ανακουφίζουν αυτούς που τα έχουν ανάγκη και συχνά τα καρπώνονται άνθρωποι που δεν τα δικαιούνται.

    Σε καμία περίπτωση η κοροίδια δεν ήταν στις προθέσεις μου.

    ReplyDelete
  17. Απαντώ σε μια σειρά από θέματα που έχουν τεθεί, κυρίως από τον Δ.Φ. (@ 12:46 πμ)

    Με στενοχωρεί το ύφος του σχολίου (όπως και άλλων παρομοίων) αλλά το δικαιολογώ ως αποτέλεσμα του θυμού που αναφέρετε ο ίδιος ότι σας διακατέχει. Θεωρώ ότι με αδικεί το σχόλιό σας. Θα έλεγα ότι με θίγει.

    -Ξεκινώ από ένα βασικό: δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσω τα αρχικά σας για να «ψάξω» τον αποστολέα. Αφού λέτε ότι με ξέρετε, δεν μπορεί να μην γνωρίζετε ότι ποτέ δεν δαιμονοποίησα απόψεις, όσο επικριτικές και αν είναι αυτές.

    -Αναγνωρίζω ότι πολλοί καθηγητές θα ήταν έτοιμοι να συνεισφέρουν, έστω και χωρίς αμοιβή. Έχω συναντήσει και έχω συνομιλήσει με πολλούς από αυτούς στα εξεταστικά και βαθμολογικά κέντρα που έχω επισκεφθεί.

    -Η απόφαση δεν ήταν ποτέ «κρυμμένη». Δημοσιεύτηκε από την πρώτη στιγμή στην επίσημη σελίδα μου ως Υφυπουργού (την σελίδα του υπουργείου την βρίσκω και εγώ δύσχρηστη και γι’ αυτό δεν την χρησιμοποιώ).

    -Για τις περικοπές που σημειώθηκαν: δεν πρέπει να μου τις χρεώνετε προσωπικά. Είχα φροντίσει να διασφαλιστούν τα ποσά που είχαν δημοσιοποιηθεί αρχικά. (Ίσως θα έπρεπε να εκτιμήσετε ότι, στο πλαίσιο της διαφάνειας, τα δημοσιοποίησα αμέσως). Μπορείτε να μου αποδίδετε εκείνες τις ευθύνες που έχω ως μέλος της κυβέρνησης για την οικονομική πολιτική που ακολουθείται.

    -Για τον χρόνο καταβολής των αμοιβών από της εξετάσεις, καταλαβαίνω και την ανησυχία και την δυσπιστία. Υπάρχουν γραφειοκρατικά προβλήματα που έχουν προκληθεί από την εφαρμογή του νέου νόμου και δεν έχει έννοια να τα εξηγήσω εδώ. Αυτό όμως, δεν σας ενδιαφέρει και το αντιλαμβάνομαι. Όπως είπα και στην ΟΛΜΕ, όλες αυτές τις μέρες προσπαθώ να τα ξεπεράσω για να γίνουν οι πληρωμές όπως στο παρελθόν. Ελπίζω μέχρι την Δευτέρα να το καταφέρω.

    -Και στην περίπτωση αυτή, όπως και στις μέρες της απεργίας, απέφυγα τις δηλώσεις. Γιατί πιστεύω ότι δηλώσεις της πολιτικής ηγεσίας προκαλούν ένταση. Προχθές το έκανα γιατί έπρεπε αφού είχε προηγηθεί η συνάντηση με την ΟΛΜΕ.

    (συνεχίζεται)

    ReplyDelete
  18. (συνέχεια)

    Και κάποιες απαντήσεις σε περισσότερο προσωπικά σχόλια.

    -Αν άνθρωποι που, όπως έχετε την καλοσύνη να σημειώνετε, χαίρουν εκτίμησης δεν αποφάσιζαν να συμμετέχουν στα κοινά, η αρνητική εικόνα της πολιτικής στην οποία αναφέρεσθε δεν θα άλλαζε.

    -Τα περί Μαρίας Αντουανέτας και ελίτ που βλέπει τον υπόλοιπο κόσμο από ψηλά είναι μάλλον άστοχα, όσο με αφορά. Αναφέρεσθε σε μία κόρη βασιλιά πού κληρονόμησε και εξουσία και πλούτη. Έχω πράγματι μια οικονομική άνεση - αυτήν που προσφέρει ο μισθός ενός καθηγητή πανεπιστημίου πρώτης βαθμίδας εδώ και 23 χρόνια και μόνον αυτήν. Όμως, αυτή την άνεση την απέκτησα με σκληρή δουλειά, και υπό συνθήκες πολύ δύσκολες. Ξεκίνησα, όπως και πολλοί της ηλικίας μου, από έναν κόσμο -για να χρησιμοποιήσω την έκφρασή σας- πολύ δυσκολότερο από αυτόν που ζουν οι περισσότεροι εργαζόμενοι σήμερα. Δουλεύω σκληρά ήδη από μαθητής του δημοτικού και δεν έχω σταματήσει μέχρι σήμερα να κάνω το ίδιο. Δεν κληρονόμησα τίποτα, δεν μου χάρισε ποτέ κανείς τίποτα και ό,τι έχω το απέκτησα με την δουλειά μου και μόνο. Και ο ίδιος λιτός άνθρωπος που ήμουν τότε από ανάγκη είμαι και σήμερα από συνήθεια.

    -Δεν έχω τίποτα να κερδίσω από την συμμετοχή μου στην πολιτική. Δεν έχω μέλη της οικογενείας μου να «τακτοποιήσω», δεν μου λείπει η άσκηση εξουσίας, και προφανώς δεν απέκτησα σ' αυτήν την φάση της ζωής μου μωροφιλοδοξίες. Η νέα συμμετοχή μου στην πολιτική μόνο προσωπική, οικογενειακή και οικονομική ζημιά μπορεί να μου προκαλέσει. Ακόμα και η αμφισβήτηση που εκφράζετε στο μήνυμά σας, είναι για μένα ζημιά.

    -Αν νομίζετε ότι πρέπει να φύγω, θα ήθελα να μου το πείτε. Δεν θα αποτελούσε όμως αυτό φυγή από δύσκολα; Γιατί για ένα μόνο να είστε βέβαιος: η προσωπική μου ζωή μόνο καλύτερη μπορεί να γίνει σε μία τέτοια περίπτωση, και πάντως δεν θα αλλάξει σε τίποτα σε σχέση με αυτήν που ήταν. Πιθανόν το μόνο που να έχω "χάσει" είναι την συμπάθεια ορισμένων ανθρώπων - διότι στην πολιτική, ή οπουδήποτε έχει κανείς την ευθύνη να παίρνει αποφάσεις, δεν μπορεί να γίνει αλλιώς.

    -Εσάς, ίσως σας έχασα. Ελπίζω όχι. Θα ήθελα όμως να αναλογισθείτε μήπως ο θυμός σας υπερκάλυψε την ικανότητά σας να κρίνετε νηφάλια τα πράγματα. Εγώ πάντως ελπίζω ότι την Τετάρτη θα είσαστε πάλι στις επάλξεις.

    Τέλος τα περί ΕΣΠΑ δεν με αφορούν.

    ReplyDelete
  19. Ιονέσκο6:03 pm

    "...όταν υπηρεσιακοί παράγοντες, σύμβουλοι και εκπαιδευτικοί θα μπορούσαν να δώσουν απάντηση χωρίς κανένα κόστος..."
    Μα εδώ για ένα ζήτημα που σε μια ευνομούμενη πολιτεία εξυπακούεται ότι είναι σύμφυτο με τον διοικητικό της μηχανισμό, ερχόμαστε να εισάγουμε την "αυτοαξιολόγηση" ως άνωθεν πιλοτικό-προαιρετικό πρόγραμμα με ιδιαίτερες οικονομικές μέριμνες (ΕΣΠΑ) για τη διοικητική γραφειοκρατεία που πρόκειται να το ... διεκπεραιώσει.
    Από τον "εντοπισμό" και τα ήξεις αφίξεις στην επαφή/αποδοχή συνεργασίας μεταξύ σχολικών συμβούλων και σχολικών μονάδων, της σχετικής εγκυκλίου, έως και τα ευτράπελα των -στη βάση μιας δολερής ισονομίας- αφ' "υψηλού" καλλιεργούμενων/αυτοδιαψευδόμενων προσδοκιών για "έξτρα" αποζημιώσεις ΚΑΙ για τους απλούς εκπαιδευτικούς, η ίδια, πασίγνωστη, επιδοματική αντίληψη, συνοψίζει την τραγική απουσία νοήματος που διατρέχει την κυρίαρχη αντίληψη για τα εκπαιδευτικά πράγματα.
    Μ' αυτούς τους όρους, η "δημοσκοπική" τακτική του συναινετικώς "διαίρει και βασίλευε", αντί μιας θαρραλέας εφαρμογής ενός (υπό κανονικές συνθήκες άγραφου) νόμου, φαίνεται να παλινδρομεί μεταξύ κακοφορμισμένου δούρειου ίππου και ανατροφοδοτούμενης κενοτομίας.

    ReplyDelete
  20. Anonymous12:26 am

    Ο/Η Ιωάννης Πανάρετος είπε...
    "Τέλος τα περί ΕΣΠΑ δεν με αφορούν."

    Δεν μπορούν να μην σας αφορούν κ. Υφυπουργέ!
    Ρίξτε μια ματιά εδώ:
    http://www.edulll.gr/
    ΟΛΑ κινούνται από το ΕΣΠΑ, είτε μας αρέσει, είτε όχι.
    Στις δε προκηρύξεις έχει ακόμη μεγαλύτερο γέλιο (http://www.edulll.gr/default.asp?siteID=1&pageid=34&tablepageid=7&langid=1)
    Έχουμε πήξει στους συμβούλους! Τα 100χίλιαρα φεύγουν σαν τρελά (άραγε σε ποιούς...), λες και μας περισσεύουν.
    Το νέο σχολείο, αναμόρφωση ΚΕΠΛΗΝΕΤ, αναμόρφωση ΚΕΣΥΠ, ψηφιακοί πίνακες, βιβλία, προγράμματα, κλπ,κλπ,κλπ...ΟΛΑ παιρνάνε από εκεί. Και εσείς λέτε ότι δεν σας αφορά;
    Ετσι αντιλαμβάνεται το υπουργείο το "νέο σχολείο";
    Και μόλις "φάμε" το ΕΣΠΑ τι θα γίνει; Θα μας μείνουν αμανάτι οι μελέτες και διαλύσουμε τις δομές γιατί δεν θα έχουμε χρήματα (ότι έχει γίνει δηλαδή και με τα προηγούμενα ΚΠΣ).
    Αν δεν σας αρέσει, να φύγετε...να πάτε αλλού.
    Δεν μπορείτε όμως να κοροϊδεύετε τον κόσμο και να λέτε ότι δεν σας αφορά.
    Είτε θα πάρετε θέση και θα τους καταγγείλετε, είτε θα πάρετε την αξιοπρεπειά σας και θα την κοπανήσετε. Δεν γίνεται να μην σε αφορά κάτι που κινεί το "σπίτι" σου (ή το υπουργείο σου στην προκειμένη περίπτωση).
    Τέλος, ο Δ.Φ. (@ 12:46) εκφράζει δυστυχώς την "ψυχολογική κατάσταση" της πλειοψηφιάς του κλάδου. Έχετε πάρει χαμπάρι ότι με αυτά που κάνετε (εσείς προσωπικά, η υπουργός και η κυβέρνηση γενικότερα) έχετε τσακίσει το ηθικό του κόσμου;
    Δεν σας εμπιστευόμαστε...και δεν μας πείθετε ότι έχετε σχέδιο για την παιδεία. Το σχέδιο στα μάτια του κόσμου είναι η "απορρόφηση" του ΕΣΠΑ, αν έχω λάθος διορθώστε με, αλλά τα στοιχεία αυτό δείχνουν.

    Υ.Γ.1 Όταν θέλεις να κάνεις διαβούλευση, θέτεις τις προτάσεις σου. Η διαβούλευση του Δεκεμβρίου για την παιδεία, όπως καταλάβατε ήταν ανέκδοτο, καθώς έγραφε ο καθένας τον πόνο του επί ασχέτου αντικειμένου.
    Το σχέδιο νόμου όμως γιατί δεν μπήκε ΠΟΤΕ προς διαβούλευση, έτσι ώστε να τεθούν οι παρατηρήσεις επί της ουσίας;
    Έτσι λοιπόν βλέπουμε διάφορα τραγελαφικά με την προϋπηρεσία (π.χ. ένας χρόνος αναπληρωτή μορδιοδοτείτε λιγότερο από ένα πιστοποιητικό Η/Υ), μετα μόρια (οι επιμορφωτές Β΄ επιπέδου που έχουν παρακολουθήσει επιμόρφωση 400 ωρών ΔΕΝ μοριοδοτούνται, ενώ οι "μαθητές" τους παίρνουν απλόχερα 3(!) μόρια...). Και πολλά άλλα τέτοια δυστυχώς.
    Υ.Γ.2 Ο θυμός διακατέχει όλο τον κόσμο, κοιτάξτε μόνο μην ξεχειλίσει.

    ReplyDelete
  21. Anonymous8:00 am

    Quarkonium

    Σε παρακαλώ διάβασε την αρχή όσων γράφω.
    Τα Βαθμολογικά των Πανελληνίων λειτουργούν ΕΚΤΟΣ ΩΡΑΡΙΟΥ ΚΑΙ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΑ.
    Για να λειτουργήσουν χρειάζονται προσωπικό (επικουρικό λέγεται).
    Στήνεται ένας ολόκληρος μηχανισμός μέσα στο υπουργείο και σε όλη τη χώρα για να ασχοληθεί με τις Πανελλήνιες από τις αρχές Μαΐου έως τη στιγμή που θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα.
    Σε όλη τη χώρα υπάρχουν Εξεταστικά και Βαθμολογικά Κέντρα και δεν ξέρω τι άλλο.
    Εγώ εργαζόμουν σε Βαθμολογικό Κέντρο από τις 10 (περίπου) Μαΐου, καθημερινά τα απογεύματα ή το βράδυ και τα Σαββατοκύριακα.

    Όπως ίσως καταλαβαίνεις οι Πανελλήνιες δεν έχουν καμία σχέση με την καθημερινή λειτουργία του σχολείου και τις ενδοσχολικές εξετάσεις. Εκεί παίρνεις τα γραπτά σπίτι και τα διορθώνεις κάτι που φαντάζομαι καταλαβαίνεις δεν μπορεί να γίνει στις Πανελλήνιες.

    Αν εργάζεσαι στον ιδιωτικό τομέα, είναι σαν να σου ζητάει το αφεντικό σου να εργαστείς υπερωριακά για βγει η δουλειά που σε κάποια χρονική περίοδο είναι αυξημένη.

    Ανάλογα με τη σχέση που έχεις με το αφεντικό σου επιλέγεις τον τρόπο που θα ανταμειφθείς από την επιπλέον εργασία σου: σύμφωνα με το Νόμο, με κάποια επιπλέον άδεια, χωρίς τίποτα απ’ όλα αυτά γιατί θεωρείς ότι πρέπει να στηρίξεις την επιχείρηση τις δύσκολες ώρες, ...

    Αυτό που λέω εγώ είναι ότι υπήρξε συμφωνία που δημοσιεύθηκε στις 26/5/2010 χωρίς να διαψευθεί:
    http://www.alfavita.gr/ank_b/ank26_5_10_2114.php

    Αυτή η συμφωνία αθετήθηκε.
    Με βάση αυτή τη συμφωνία εργαζόμασταν μέχρι τις 9/6/2010 ημερομηνία κατά την οποία μάθαμε την τελική απόφαση.

    Quarkonium, αυτό που με εκνευρίζει αφάνταστα στη χώρα μας είναι ότι οι "κανόνες του παιχνιδιού" αλλάζουν κατά τη διάρκεια του "παιχνιδιού". Χρειάζεται σοβαρότητα και δεν την έχουμε βρει ακόμα.

    Αυτό που με πρόσβαλε είναι ότι μου δίνουν 2 ευρώ και κάτι την ώρα, που το θεωρώ εξευτελισμό.
    Νομίζω ότι και στην προηγούμενη δήλωσή μου έγραψα ότι θα ήταν καλύτερα να μας πούνε από την αρχή το ποσό ή ότι ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΧΡΗΜΑΤΑ.

    Πίστεψέ με, δεν θα ήταν η πρώτη φορά που, εγώ προσωπικά, θα εργαζόμουν χωρίς να πληρωθώ για να λειτουργήσει η υπηρεσία.

    Τώρα όμως με έχουν προσβάλει ανεπανόρθωτα.
    Ούτε επιστρέφω στο Βαθμολογικό, ούτε τα μεροκάματα που έκανα μέχρι σήμερα θέλω. Τους τα χαρίζω.

    Δ.Φ.

    ReplyDelete
  22. Anonymous8:01 am

    Προς κ. Πανάρετο

    Το ότι επιτρέψατε να δημοσιευθεί το προηγούμενο σχόλιό μου το οποίο όπως λέτε σας έθιξε προσωπικά αποδεικνύει ότι δεν ζείτε σε άλλον κόσμο από εμάς και παραμένετε άνθρωπος. Αυτό, "στους από κάτω" έχει σημασία.

    Πράγματι όταν κυριαρχεί ο θυμός και γράφεις στα blog (αντί να συζητάς πρόσωπο με πρόσωπο) θα πεις και μια κουβέντα παραπάνω.
    Προχθές, ήμουν εκεί, και με βγάλατε ευγενικά έξω από το γραφείο σας πριν μιλήσετε στους δημοσιογράφους.

    Χαίρομαι που παραμένετε Δημοκράτης. Το ότι μπορείτε να μάθετε πως λέγομαι το ανέφερα για δύο λόγους. Πρώτον γιατί σιχαίνομαι να γράφω ως "ανώνυμος" και δεύτερον γιατί έπρεπε να μάθω με ποιον συνομιλώ.
    Ανέφερα ότι σας "ξέρω" από τα παλιά φοιτητικά χρόνια, έχω ακούσει καλά λόγια για εσάς από συναδέλφους σας Πανεπιστημιακούς που βρίσκονται σε διαφορετικό πολιτικό χώρο αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι σας γνωρίζω. Από την απάντησή σας καταλαβαίνω αρκετά πράγματα για εσάς.
    Τα περί Αντουανέτας στόχευαν αλλού και γράφτηκαν και αυτά με θυμό και αγανάκτηση.

    Το ότι άνθρωποι σαν και εσάς αποφάσισαν να ασχοληθούν με τα κοινά από θέσεις εξουσίας, μόνο θετικά μπορεί να αντιμετωπιστεί.
    Αρκεί να κρατήσουν τις "βασικές τους της αρχές" και να μην διαφθαρούν από την εξουσία.
    Μέχρις στιγμής, πολιτεύεστε με σεμνότητα.
    Το αν θα συνεχίσετε να ασχολείστε με τα κοινά από τη θέση στην οποία βρίσκεσθε είναι προσωπική σας απόφαση και δεν μου πέφτει λόγος.
    Δεν με "χάσατε" γιατί ποτέ δεν με "είχατε".
    Αντιθέτως, κερδίσατε την προσωπική μου εκτίμηση.

    Αυτά για τα περί "προσωπικού".

    -----

    Για τα υπόλοιπα:

    1. Γιατί θεωρείτε δεδομένο ότι έπρεπε να ξέρουμε ποιος από το Υπ. Παιδείας θα υπογράψει την ΚΥΑ; Εγώ είχα την εσφαλμένη εντύπωση ότι εσείς θα ασχοληθείτε με θέματα που έχουν να κάνουν με την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Μόλις τώρα διάβασα τις αρμοδιότητές σας. Μην θεωρείτε παράλογη την εντύπωση ότι η ΚΥΑ ήταν "κρυμμένη". Πόσο μάλλον όταν την Τετάρτη 9/6 δεν είχε διαβιβαστεί στα Βαθμολογικά.
    2. Γιατί η ΚΥΑ είναι διαφορετική από αυτό που είχε ανακοινωθεί στις 25/5; Με βάση την ανακοίνωση αυτή αναλάβαμε υπηρεσία. Όταν αναφέρεστε "στις περικοπές που σημειώθηκαν" εννοείτε περικοπές που έγιναν σε αυτό που είχε δημοσιευθεί στις 25/5; Αν ναι, παρόλο που καταλαβαίνω ότι προήλθαν από το Υπ. Οικονομικών, φέρει την υπογραφή σας οπότε, πολιτικά, είστε υπεύθυνος κι εσείς.

    Κ. Πανάρετε,
    στα 15 χρόνια που υπηρετώ τη Δημόσια Εκπαίδευση ποτέ κανένας υπουργός Παιδείας δεν κτύπησε το χέρι του στο Υπουργικό Συμβούλιο για να πιέσει να μας δοθεί κάποια αύξηση. Σε άλλα υπουργία κάποιοι το έκαναν. Εμείς πάντα ήμασταν "πολλοί" και στο excel του Υπ. Οικονομικών δεν έβγαιναν τα νούμερα.
    Ότι κερδίσαμε ήταν με απεργία (1997) ή δικαστικά (επίδομα 176€).

    Η οικογένειά μου περίμενε αυτά τα 500 περίπου ευρώ να πάει διακοπές. Το να λέω όμως ότι δεν θα πάω διακοπές φέτος είναι πρόκληση για όσες οικογένειες είναι στα πρόθυρα του να χάσουν τα σπίτια τους, για όσους ζουν στην πραγματική φτώχια.

    Κ. Πανάρετε,
    ζητώ πραγματικά συγνώμη για την προηγούμενη ανάρτηση που έθιξε κάποια ευαίσθητα στοιχεία της προσωπικότητάς σας. Αν προηγουμένως είχα διαβάσει το "Εισαγωγικό Σημείωμα" δεν θα έγραφα όσα έγραψα.
    Η οργή και ο θυμός όμως είναι διάχυτα.
    Και δεν μας φταίει ο γιαλός, εμείς στραβά αρμενίζουμε.

    Δ.Φ.

    ReplyDelete
  23. Anonymous3:30 am

    Μετά από όλα αυτά κ Πανάρετε μιά λύση σας μένει: να αποσύρετε την υπογραφή σας από την ΚΥΑ, να ζητήσετε συγγνώμη για τον εμπαιγμό μας και να παραιτηθείτε . Μόνο έτσι θα διατηρήσετε τη αξιοπρέπειά σας που τόσο σας ενδιαφέρει και μόνο έτσι θα επιστρέψουμε στα ΒΚ. Όσο υπάρχει η ΚΥΑ-εμπαιγμός ο θυμός μας θα μεγαλώνει.... Αν δεν υπάρχει η ΚΥΑ-εμπαιγμός θα δουλέψουμε χωρίς αμοιβή, για τους μαθητές μας

    ReplyDelete
  24. Quarkonium4:48 am

    Αγαπητέ Δ.Φ.

    Ευχαριστώ πολύ για τις διευκρινήσεις σου. Καταλαβαίνω πλήρως την αγανάκτησή σου καθώς έχω βιώσει και εγώ αντίστοιχες καταστάσεις στον ιδιωτικό τομέα.
    Ελπίζω πως σύντομα θα τακτοποιηθούν όλα.

    Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω ποιο είναι το ωράριο ενός εκπαιδευτικού τους θερινούς μήνες αλλά δε θέλω να επιμείνω άλλο καθώς είναι ένα θέμα για το οποίο ακούγονται πολλές απόψεις και δεν πρόκειται να το εξαντλήσουμε σε αυτό το post.
    Πιστεύω πως η δουλειά του εκπαιδευτικού πρέπει να είναι καλοπληρωμένη και πρέπει να αλλάξει η εικόνα που επικρατεί στην κοινωνία(ωστόσο η εικόνα δεν οφείλεται αποκλειστικά σε μια παρεξήγηση και οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες τους).

    Υ.Γ.1) Το παραπάνω το γράφω χωρίς διάθεση ειρωνείας.

    2) Πιστεύω πως ένας από τους άξονες διαπραγμάτευσης οποιουδήποτε χρέους θα έπρεπε να είναι η επένδυση στην πρωτοβάθμια/δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Η φράση βεβαίως ακούγεται σχεδόν κάθε χρόνο επομένως από μόνη της δεν έχει καμία αξία

    3) Αγαπητέ κ.Πανάρετε,
    Ειλικρινά αισθάνομαι ντροπή όταν πολιτικοί αποδέχονται χορηγίες 200.000 ευρώ και δεν μπορεί να βρεθεί μια χορηγία 600.000 ευρώ για να συνεχίσει τη λειτουργία της η Σχολή Τυφλών Θεσσαλονίκης. Ίσως το θέμα να παρουσιάζεται δραματοποιημένο από τα Μ.Μ.Ε και να υπάρχουν άλλες παράμετροι που δεν γνωρίζουμε σχετικά με το έλλειμμα. Ωστόσο γνωρίζω από προσωπική πείρα πως στη σχολή γίνεται μια σοβαρή δουλειά που πρέπει να συνεχιστεί.

    ReplyDelete
  25. Anonymous5:11 am

    Quarkonium

    είναι προφανές πως ανήκετε στον χωρο της Γ/θμιας και μάλιστα είστε ειδικότητας που δεν έχει καμία σχέση με την εκπαίδευση. Ως συνήθως όμως σε αυτήν την χώρα όλοι έχουν άποψη για τα πάντα και την θεωρούν και σωστή.

    Τέλος πάντων. Το για ποιό λόγο διορθώνουμε γραπτά άλλων μαθητών δεν αλλάζει κάτι. Η ουσία είναι πως το κάνουμε και όπως είπε και ο συνάδελφος εκτός ωραρίου. Και ναι οι Παν/νιες είναι άλλες εξετάσεις που έχουν σχέση με την εισαγωγή στα Παν/μια και αφρούν μόνο μία μερίδα μαθητών.

    Θα συμφωνήσω να καταργηθούν τα επιδόματα, αρκεί να ενσωματωθούν στον μισθό. Εννοείται πως η οποιαδήποτε επιπλέον εργασία πληρώνεται επιπλέον όπως συμβαίνει σε όλον τον πολιτισμένο κόσμο.Ήδη μέσα στην χρονιά κάνουμε σαράντα άσχετες εργασίες χωρίς αμοιβή, πέρα από τα πράγματα τα δικά μας που φέρνουμε στο σχολείο για το μάθημα μας, με δικό μας κόστος. Έχουμε φιλότιμο, αλλά έχουμε και αξιοπρέπεια. Δεν θα κόβουν από εμάς για να δίνουν στους τζτζιφιόγκους, στις κουρτίνες και στα ινστιτούτα ορθοδοξίας ανά την υφήλιο.

    Θα συμφωνήσω με τον Δ.Φ. σε όλα. Τώρα πάει το Υπουργείο να χρυσώσει το χάπι με την έγκαιρη πληρωμή. Αναρωτιέται κανείς γιατί τελικά δεν μπόρεσαν να το κανονίσουν εξαρχής. Είναι προφανές πως υπήρξε αδιαφορία. Μάλλον τελικά δεν ήταν και τόσο δύσκολο να ρυθμιστεί, γιατί το κανόνισαν μάνι μάνι σε δύο ημέρες.

    Προσωπικά δεν νομίζω πως θα πάει κανείς να δουλέψει με το ξεροκόματο που του πετάνε, γιατί υπάρχει και μία αξιοπρέπεια, την οποία το υπουργείο από την αρχή της θητείας της νέας υπουργού μας την έχει τσαλαπατήσει επανειλλημένως. Όταν θα το καταλάβει αυτό, αν δεν είναι αργά, τότε μόνο θα μπορούμε να αρχίσουμε να συζητάμε. Μέχρι τότε θα φωνάζουμε.

    ReplyDelete
  26. Anonymous6:35 am

    Κύριε Υπουργέ μπορείτε να μας πείτε ποιο είναι ακριβώς το μέγεθος του προβλήματος με τη βαθμολόγηση των γραπτών? Ποιο είναι το ποσοστό των γραπτών που δεν έχουν βαθμολογηθεί ακόμα?

    ReplyDelete
  27. Τζον Βον Νέιμαν7:27 am

    Δεν υπάρχει λόγος να είσαι ακριβής όταν δεν ξέρεις για ποιο πράγμα μιλάς.

    http://www.tanea.gr/default.asp?pid=10&ct=13&artID=4579452

    ReplyDelete
  28. Anonymous3:30 pm

    κ. Πανάρετε αυτά που λέει ο Δ.Φ. εκφράζουν 100% όλους τους εκπαιδευτικούς που δούλεψαν φέτος στα Βαθμολογικά Κέντρα. Λυπάμαι ειλικρινά που στήριξα αυτή την κυβέρνηση. Τέτοιο εμπαιγμό και κοροϊδία δεν αντιμετωπίσαμε ποτέ από καμμία προηγούμενη κυβέρνηση. Αν ισχύουν αυτά που γράφετε και θέλετε να διατηρήσετε ένα ελάχιστο ίχνος αξιοπρέπειας θα έπρεπε ήδη να είχατε παραιτηθεί.
    ΥΓ. Ο εκπαιδευτικός είναι η ψυχή του σχολείου. Πώς περιμένετε να βελτιώσετε την παιδεία μας με τους εκπαιδευτικούς ταπεινωμένους και εξαθλιωμένους;
    ΥΓ2. Φροντίστε του χρόνου οι ερωτήσεις στις Πανελλήνιες να είναι μόνο πολλαπλής επιλογής αλλιώς θα πρέπει να διορθώσετε μόνος σας τα γραπτά.

    ΓΒ. - ένας εκπαιδευτικός με 8 χρόνια προϋπηρεσία, διδακτορικό και 2 παιδιά και καθαρό μηνιαίο μισθό 1350 ευρώ. Περίμενα το μειωμένο επίδομα αδείας (190 ευρώ καθαρά) και τα λεφτά από τη βαθμολόγηση για να πάμε λίγες μέρες διακοπές...

    ReplyDelete
  29. Anonymous3:35 pm

    κ. Πανάρετε αυτά που λέει ο Δ.Φ. εκφράζουν 100% όλους τους εκπαιδευτικούς που δούλεψαν φέτος στα Βαθμολογικά Κέντρα. Λυπάμαι ειλικρινά που στήριξα αυτή την κυβέρνηση. Τέτοιο εμπαιγμό και κοροϊδία δεν αντιμετωπίσαμε ποτέ από καμμία προηγούμενη κυβέρνηση. Αν ισχύουν αυτά που γράφετε και θέλετε να διατηρήσετε ένα ελάχιστο ίχνος αξιοπρέπειας θα έπρεπε ήδη να είχατε παραιτηθεί.
    ΥΓ. Ο εκπαιδευτικός είναι η ψυχή του σχολείου. Πώς περιμένετε να βελτιώσετε την παιδεία μας με τους εκπαιδευτικούς ταπεινωμένους και εξαθλιωμένους;
    ΥΓ2. Φροντίστε του χρόνου οι ερωτήσεις στις Πανελλήνιες να είναι μόνο πολλαπλής επιλογής αλλιώς θα πρέπει να διορθώσετε μόνος σας τα γραπτά.

    ΓΒ. - ένας εκπαιδευτικός με 8 χρόνια προϋπηρεσία, διδακτορικό και 2 παιδιά και καθαρό μηνιαίο μισθό 1350 ευρώ. Περίμενα το μειωμένο επίδομα αδείας (190 ευρώ καθαρά) και τα λεφτά από τη βαθμολόγηση για να πάμε λίγες μέρες διακοπές...

    ReplyDelete
  30. Anonymous8:24 am

    "-Αν νομίζετε ότι πρέπει να φύγω, θα ήθελα να μου το πείτε. "

    Θα αστειεύεστε βέβαια.
    Βρέθηκε ένας άνθρωπος με ιδέες, ειλικρινής, πολιτικός (με την κυριολεκτική σημασία της λέξης), που δεν θα ζητήσει να τον "σταυρώσουμε" σε παλαιοκομματικά ψηφοδέλτια, που είναι εκπαιδευτικός, που δεν πλούτισε από την ενασχόλησή του με τα κοινά, που, μερικές φορές, είναι αγύριστο κεφάλι, που δεν του συντηρούμε πολιτικό γραφείο, που θέτει σε δημόσια θέα τη γραφειοκρατία, και κυρίως που, λόγω μιας σπάνιας πια ευαισθησίας, μας ρωτάει αν θέλουμε να παραιτηθεί!...

    Ποιός το περίμενε? Κι όμως, ετυχώς, συμβαίνουν κι αυτά.

    Γ.Χ.

    ReplyDelete
  31. Anonymous4:41 am

    Σαν παλιος,θα πω κι εγω κατι.
    Για τη βαθμολογια,σωστα,πρεπει να παιρνουν παραπανω λεφτα,γιατι διορθωνα επι παρα πολλα χρονια,και ειδα τη...γλυκα.Στραβωθηκα.Τα ματια μου,εκαναν πουλακια,μετα τη διορθωση.
    Εξ αλλου,δεν ειναι δυνατον,να διορθωνουν μερικοι,αναγκαστικα μερικοι,χωρις να πληρωνονται για τη διορθωση,και να καθονται οι υπολοιποι.
    Οσον αφορα ομως στην επιτηρηση,εκει,και να με συγχωρειτε,δεν καταλαβα γιατι θα πρεπει να πληρωνονται παραπανω οι καθηγητες.
    Απο τη στιγμη που δεν κανουν πια διδασκαλια,αφου τα μαθηματα εχουν σταματησει λογω καλοκαιριου,απο που κι ως που,ζητανε να παιρνουν παραπανω χρηματα,και μαλιστα στην κατασταση που βρισκομαστε ολοι;
    Δηλαδη θελουν να πληρωνονται παραπανω,για να κανουν μια τετραωρη υπηρεσια,την οποιαν και εχουν ηδη πληρωθει, απο το μισθο που παιρνουν;
    Σαν πολλα δε ζητανε;
    Ξερετε,με την κατασταση στην οποιαν βρισκομαστε,οι ανθρωποι,αγριευουν πολυ,και δφεν θα εκπλαγω,αν διαβασω,οτι πλακωσανε στο ξυλο καποιους καθηγητες,καποιοι γονεις.
    Μην ξεχνατε,οτι η θεση σς,ειναι μονιμη,και εστω και ενα σας ελαττωσουν τις αποδοχες,ολο και κατι θα παιρνετε τελικα.
    Για ρωτηστε και τους αλους,που δουλευουν στον Ιδιωτικο,που χανουν τις δουλειες τους με επιταχυνομενο ρυθμο,τον τελευταιο καιρο.

    ReplyDelete
  32. Anonymous9:20 am

    ΓΒ: Κράτα τις αξίες που σε φέρανε στη Δημόσια Εκπαίδευση και μη τις εκχωρήσεις πουθενά. Από το κράτος μην περιμένεις τίποτα. 15 χρόνια τώρα έχω κουραστεί να μπαλώνω αποφάσεις ηλιθίων και άσχετων.
    Μόνος σου ότι καταφέρεις μέσα στην τάξη. Την ανταμοιβή θα την εισπράξεις από την αγάπη των παιδιών, θα την εισπράξεις όταν πετύχεις κάποιον/α από αυτούς μετά από χρόνια και θα τρέξει να σε χαιρετήσει.
    Ως προς την ψήφο σου, πρόσεχε άλλη φορά που τη δίνεις. Το μη χείρον βέλτιστο όπως καταλαβαίνεις, δεν είναι λύση. Κοίτα και τη χθεσινή (15/6) κατάντια των συνδικαλιστών μας στην ΟΛΜΕ. Και οι τρεις της ΠΑΣΚ μονοκούκι παρόλο που τουλάχιστον ένας από αυτούς ξέρει τι συμβαίνει.

    κ. Πανάρετε: Ναι πρέπει να παραιτηθείτε. Δεν μπορείς τη μία να υπογράφεις κάτι και μετά από λίγες μέρες να υπογράφεις, εσύ ο ίδιος, κάτι τελείως διαφορετικό.

    κ. Πανάρετε δεν πρόκειται να γυρίσουμε πίσω στα Βαθμολογικά ακόμα κι αν η ΟΛΜΕ άρει την αποχή αύριο (17/6). Ο εμπαιγμός μας και ο εξευτελισμός μας από την πλευρά σας (όσο κι αν δεν το καταλαβαίνετε) μας έχει προσβάλει αφάνταστα. Αυτό που δεν μπορεί κανείς να μας πάρει είναι η τιμή και η αξιοπρέπειά μας.

    Δ.Φ.

    ReplyDelete
  33. Anonymous4:00 pm

    Μερικά σχόλια για όλα τα παραπάνω:
    -Σχετικά με το ΔΟΑΤΑΠ πρώην ΔΙΚΑΤΣΑ: το μεταπτυχιακό μου από χώρα του εξωτερικού αναγνωρίστηκε μέσα σε 15 μέρες. Δεν είχα κανένα "μέσο", δεν είχα κανένα «γνωστό» και ούτε είχα χρήματα (στην κυριολεξία) για κανένα «γρηγορόσημο»
    -Σχετικά με τις αμοιβές του ΙΚΥ: η αμοιβή που μου έδινε το ΙΚΥ στο παρελθόν ως αξιολογητής για τις εξετάσεις και επειδή μετακινούμουν από επαρχία, ίσα που έφτανε να καλύψει τα έξοδά μου. Η συμμετοχή μου αλλά και των περισσοτέρων συναδέλφων στις εξετάσεις του ΙΚΥ αφορά τη δυνατότητα που δίνουμε στους αποφοίτους μας για ένα καλύτερο αύριο, όπως αυτή δόθηκε και σε εμάς από το εν λόγω ίδρυμα.
    -Σχετικά με το ύφος των προλαλησάντων συναδέλφων: Ευτυχώς που είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας...

    ReplyDelete
  34. Anonymous2:00 pm

    Εγω θα γραψω τα εξης λιγα.
    Οι μεν βαθμολογητες,δικαιουνται καποιας αποζημιωσης,γιατι ειναι ζορικη δουλεια,και απατει συγκεντρωση και κοπο.
    Οι αλλοι ομως,οι επιτηρητες,δεν πρεπει να παιρνουν κατα τη γνωμη μου,δεκαρα τσακιστη,μιας και η δουλεια που κανουν σαν επιτηρηση,γινεται μεσα στο σχολικο ετος και στο ωραριο,που θα επρεπε να κανουν διδασκαλια,υπο αλλες συνθηκες.
    Μιας λοιοπν και τα μαθημνατα εχουν τελειωσει απο το Μαιο,ενω το σχολικο ετος,τελειωνει την 1 Ιουλιου,ειναι υποχρεωμενοι να κανουν ο,τι τους ζητησουν μεσα στο χρονο αυτο,χωρις να απιτησουν καμια προσθετη αμοιβη.

    ReplyDelete
  35. Anonymous2:04 pm

    Otan αλλοι υπαλληλοι επιτηρουν,και πληρωνονται εξτρα,αυτο γινεται γιατι οι εξετασεις γινονται σε ωρες εκτος υπηρεσιας,οποτε ειναι υπερωριακη εργασια.Εδω ομως,δεν ειναι ετσι.Καθονται μεσα στο χρονικο διαστημα που το σχολειο ειναι κλειστο σαν διαδασκαλια,ενω πληρωνονται.
    Αρα,γιατι να απαιτουν κι αλλα λεφτα;

    ReplyDelete
  36. Anonymous2:08 pm

    Και κατι αλλο.
    Αν καταργουνταν οι εξετασεις τον Ιουνιο,και αντι γι αυτο,γινονταν μαθηματα μεχρι τα μεσα Ιουνιου,με τελος εξετασεων σχολειου,την ημερα του Αη Γιαννη,που πηδαγαμε τις φωτιες,οπως γινοταν παλια,θα απαιτουσατε προσθετη αμοιβη γι αυτα;

    ReplyDelete