ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΡΕΤΟΣ (Υφυπουργός Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων): Ευχαριστώ, κυρία Πρόεδρε.
Δεν θα καθυστερήσω πολύ. Απλώς ζήτησα το λόγο και σας ευχαριστώ που μου τον δώσατε, γιατί στην αρχή της συζήτησης αναφέρθηκαν μια σειρά από προβληματισμούς για δυσκολίες, που ενδεχομένως υπάρχουν, στην εφαρμογή της πρωτοβουλίας για δημοσιοποίηση όλων των αποφάσεων στο διαδίκτυο.
Επειδή είμαι ένας από αυτούς που από τις 8 Οκτωβρίου δημοσιοποιώ όλες τις αποφάσεις και όλες τις ενέργειες που έχουν την υπογραφή μου, θέλω να σας πω ότι οι δυσκολίες είναι πολύ λιγότερες από αυτές που αναφέρθηκαν προηγουμένως. Υπάρχει δυνατότητα –και έτσι κάνω εγώ στη σελίδα μου- όλες οι αποφάσεις να είναι προσβάσιμες με μηχανή αναζήτησης και να είναι αρχειοθετημένες με βάση ημερομηνία, θεματολογία και λέξεις κλειδιά. Ο πολίτης με εφαρμογή RSS, μπορεί να ενημερώνεται αμέσως μόλις αναρτάται μία νέα απόφαση. Μπορεί επίσης να διαλέγει για τί είδους αποφάσεις θέλει να ενημερώνεται και ακόμα να παίρνει ενημέρωση και στο κινητό του. Πέρα από αυτό, υπάρχει και μία άλλη, σημαντική κατά τη γνώμη μου δυνατότητα, η δυνατότητα για σχολιασμό από τους πολίτες αυτών των αποφάσεων και των πρωτοβουλιών.
Μέχρι σήμερα αυτή τη δυνατότητα την είχαν μόνο όσοι γνώριζαν τα στελέχη της διοίκησης ή όσοι είχαν δυνατότητα πρόσβασης σε εφημερίδες που δημοσίευαν τις επιστολές τους.
Για μία σειρά άλλων επιμέρους θεμάτων που αναφέρθηκαν, εγώ χαίρομαι γιατί θα δημοσιοποιούνται, όπως αντιλαμβάνομαι, οι μισθοί και οι αμοιβές εν γένει, όλων όσων ασκούν δημόσιο λειτούργημα. Δεν μπορώ να αντιληφθώ γιατί είναι προσωπικό δεδομένο η αμοιβή που παίρνει κάποιος από το κράτος, από το φορολογούμενο πολίτη. Γνωρίζετε ίσως ότι εγώ στη σελίδα μου έχω αναρτήσει όλες τις αμοιβές που έχω ως Υφυπουργός, εξωκοινοβουλευτικός, όπως και τις αμοιβές που είχα ως καθηγητής στο Πανεπιστήμιο.
ΑΣΤΕΡΙΟΣ ΡΟΝΤΟΥΛΗΣ: Κύριε Υπουργέ, μου επιτρέπετε να σας διακόψω για πέντε δευτερόλεπτα;
ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΥΣΑ (Ροδούλα Ζήση): Κύριε Ροντούλη, σας παρακαλώ. Μιλάει ο κύριος Υφυπουργός.
ΑΣΤΕΡΙΟΣ ΡΟΝΤΟΥΛΗΣ: Κυρία Πρόεδρε, επιτρέψτε μου να μιλήσω μόνο για πέντε δευτερόλεπτα.
Επιτρέψτε μου να επισημάνω ότι αυτό που λέτε είναι πάρα πολύ σημαντικό αλλά, η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων το αντιμάχεται. Λέει δηλαδή, το εξής: Όταν υπάρχει μία περίπτωση Κοινοβουλευτικού Ελέγχου παραδείγματος χάριν και λέμε εμείς «πείτε μας, πόσο αμείβονται οι τάδε υπάλληλοι ή τα τάδε μέλη του διοικητικού συμβουλίου», να μη δίδονται τα στοιχεία, γιατί δεν το επιτρέπει η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. Άρα, λοιπόν, πρέπει να βρεθεί μία λύση σε αυτό το πολύ σημαντικό και καίριας σημασίας ζήτημα που τίθεται αυτή τη στιγμή από εσάς.
Και επειδή το θέτετε -και έχετε το θάρρος να το θέσετε- ζητάμε από εσάς κύριε Υφυπουργέ, να γίνει ζήτημα στην Κυβέρνηση, προκειμένου να έχουμε μία υπεύθυνη Κυβερνητική πρωτοβουλία για να τελειώσουμε με τη διελκυστίνδα αυτή.
Σας ευχαριστώ.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΥΣΑ (Ροδούλα Ζήση): Όταν έχουμε έλεγχο να το θέσετε το θέμα.
Κύριε Υπουργέ, παρακαλώ συνεχίστε.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΡΕΤΟΣ (Υφυπουργός Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων): Όπως αντιλαμβάνεστε και το γνωρίζετε, έχω τις απόψεις μου και αυτές τις διατυπώνω δημόσια.
ΑΣΤΕΡΙΟΣ ΡΟΝΤΟΥΛΗΣ: Να τεθούν στην Κυβέρνηση!
ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΡΕΤΟΣ (Υφυπουργός Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων): Θα προχωρήσω ένα βήμα παραπέρα.
Σε πολλές χώρες στο Εξωτερικό, οι αμοιβές για τις δημόσιες θέσεις είναι γνωστές πριν καταληφθούν από αυτούς που ενδιαφέρονται να τις καταλάβουν.
Μια και εσείς αναφερθήκατε και στη διαδικασία της ανοιχτής διακυβέρνησης και τη στελέχωση του κράτους, θα μου επιτρέψετε επίσης να πω ότι ούτε εγώ είμαι ικανοποιημένος από τον τρόπο που έχει εξελιχθεί μέχρι τώρα η διαδικασία. Θα παρακαλούσα όμως, να αναγνωρίσετε ότι έγινε ένα μεγάλο βήμα, έγινε μία μεγάλη προσπάθεια.
Μέχρι πριν τη διαδικασία αυτή δεν γνώριζε κανείς - ακόμη και οι υπουργοί της Κυβέρνησης- όλους τους φορείς που επόπτευαν. Οι Υπουργοί έβρισκαν πρόσωπα για να καλύψουν τις δημόσιες θέσεις, επειδή κάποιος ενδιαφερόμενος τους πλησίαζε και τους έλεγε: «Ξέρετε, έχετε και τον τάδε οργανισμό. Εγώ, είμαι κατάλληλος γι’ αυτόν τον οργανισμό.»
Σήμερα τουλάχιστον- υπάρχει αυτή η δημοσιοποίηση, υπάρχει αυτή η διαφάνεια και έχουν επιλεγεί και πρόσωπα τα οποία δεν ανήκουν στο χώρο του κυβερνώντος κόμματος. Μπορούν τα πράγματα να γίνουν καλύτερα και θα γίνουν καλύτερα. Είμαι βέβαιος. Γιατί σε κάθε νέο βήμα που γίνεται, υπάρχουν οι δυσκολίες, υπάρχει ένας τρόπος που λειτουργεί το Κράτος. Αυτός ο τρόπος δεν μπορεί να αλλάξει απλώς με το ότι λέμε πως γίνεται αυτή η αλλαγή και υπάρχει ανοιχτή διακυβέρνηση. Και το γεγονός ότι δημοσιοποιούνται τα βιογραφικά όσων καταλαμβάνουν θέση -όχι όλων το παραδέχομαι- και αυτό είναι κάτι. Γνωρίζει ο πολίτης, ποιος είναι αυτός που έχει πάρει τη δημόσια θέση.
Γυρίζοντας στην αρχική τοποθέτησή μου, θα ήθελα να παρατηρήσω ότι το νομοσχέδιο αυτό και οι προβλέψεις του, ουσιαστικά αναφέρονται στην εκχώρηση εξουσίας από αυτούς που την ασκούν. Συνήθως, αυτή η εκχώρηση εξουσίας προκαλείται και επιζητείται από την Αντιπολίτευση και δικαίως. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, όμως έρχεται ο ίδιος ο ασκών την εξουσία, να την εκχωρήσει.
Αν θέλετε τη γνώμη μου, δεν πρόκειται για περιορισμό της εξουσίας. Πρόκειται για διεύρυνση, με την προϋπόθεση βέβαια ότι αυτός που την ασκεί, την ασκεί με χρηστό τρόπο.
Οι πυλώνες της Δημοκρατίας είναι η συμμετοχή, η διαφάνεια και η ενημέρωση. Αυτό νομίζω ότι θα επιτευχθεί με τη δημοσιοποίηση των αποφάσεων στο διαδίκτυο.
Είναι γνωστό ότι υπάρχει μία απογοήτευση των πολιτών για τη λειτουργία της πολιτικής στη χώρα μας. Επίσης είναι γνωστό ότι η αδιαφάνεια οδηγεί στη διαφθορά καθώς και στην αποξένωση του πολίτη από τα κοινά.
Τι επιτυγχάνεται λοιπόν με τη δημοσιοποίηση; Με τη δημοσιοποίηση επιτυγχάνεται η άμεση λογοδοσία, ο ευρύτερος έλεγχος της διοίκησης από τους πολίτες, ο οποίος από τα Μέσα Ενημέρωσης τουλάχιστον, επικεντρώνεται συνήθως σε θέματα ευρύτερου ενδιαφέροντος και όχι εξειδικευμένα που μπορεί να απασχολούν τον κάθε πολίτη ξεχωριστά.
Κλείνω σε τριάντα δευτερόλεπτα, κυρία Πρόεδρε.
Ένας δημόσιος λειτουργός δεν είναι παρά ένας πολίτης, που εντέλλεται από τους συμπολίτες του να φέρει σε πέρας μία δημόσια αποστολή. Στους συμπολίτες του λοιπόν, πρέπει να αναφέρεται και να ενημερώνει για την διαχείριση της εντολής αυτής και την άσκηση του λειτουργήματός του.
Η αμεσότητα, η ευκολία και η λειτουργικότητα που παρέχει το διαδίκτυο με μηδενικό σχεδόν κόστος, θα επιτρέψουν να δημιουργηθεί μία νέα σχέση αμεσότητας ανάμεσα στους πολίτες και τους δημόσιους λειτουργούς επί τη βάση της θεμελιώδους αυτής αρχής.
Ευχαριστώ, κυρία Πρόεδρε.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΥΣΑ (Ροδούλα Ζήση): Ευχαριστούμε τον κύριο Υπουργό. Πιστεύουμε, κύριε Υπουργέ, ότι αυτά τα τρία στοιχεία της ενημέρωσης, της διαφάνειας και της συμμετοχής θα τα διευρύνουμε -αυτή είναι η άποψη- για όλους τους πολίτες, γιατί όντως η δημοσιοποίηση είναι ψυχή της Δημοκρατίας.
Wednesday, June 30, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Διαβάζουμε στο www.esos.gr
ReplyDelete«Τη δημιουργία ενός αξιόπιστου μηχανισμού/συστήματος μέσω του οποίου θα συγκεντρώνονται όλα τα στοιχεία των φορέων που χορηγούν βεβαιώσεις – πιστοποιητικά-τίτλους σπουδών απόκτησης γνώσεων – δεξιοτήτων - ικανοτήτων όλων των βαθμίδων όπως…..»
Ελπίζουμε να μην συμπεριλάβετε τις βεβαιώσεις «μαϊμού» που χορηγούν κάποιοι που χρησιμοποιούν το τίτλο ιστορικών επιστημονικών φορέων τους οποίους έχουν μετατρέψει σε Κ.Ε.Κ όπως η Ένωση Ελλήνων Φυσικών και αντί χιλιάδων ΕΥΡΩ [χωρίς να κόβουν αποδείξεις] κάνουν σεμινάρια για την ειδική αγωγή αντί για τη φυσική και υπόσχονται διορισμούς και δίνουν τις βεβαιώσεις σE καφέ μπαρ!!!
Είναι σίγουρό ότι έχετε διαβάσει τις καταγγελίες σε βάρος αυτών των κυρίων που θησαυρίζουν με το επάγγελμα των σεμιναρίων από τους επιστημονικούς συλλόγους που έχουν καταλάβει κάνοντας εκλογές εν κρυπτώ .
Μήπως πρέπει να ασχοληθεί και το Σ.ΔΟ.Ε με την περίπτωσή τους
Αφιερώνεται σε σας που συζητάτε το νομοσχέδιο για τη διαφάνεια
ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Και μην ξεχνάτε όταν κάναμε απεργία πείνας το Τμήμα μας έκανε τέτοια σεμινάρια μαϊμού με τους κυρίους της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών στην πόλη του Βόλου …. Σεμινάρια του Κ.λ.. Αν είναι δυνατόν απαξιώνοντας τους πτυχιούχους του …. Και είστε υπεύθυνος Ανώτατης Εκπαίδευσης κύριε υφυπουργέ και τους ανέχεστε …… να ξεφτυλίζουν το πανεπιστήμιο …. Τι δουλειά έχει ένα Τμήμα Ειδικής Αγωγής να συνεργάζεται με την Ένωση Ελλήνων Φυσικών και να κάνουν τέτοιου είδους σεμινάρια αντί του σεβαστού ποσού των 1800 ΕΥΡΩ ….. φαίνεται αξιοποιούν την πείρα τους για το πώς λειτουργεί ένα ΚΕΚ χωρίς να κόβει αποδείξεις ….
Το πρόβλημα θα πρέπει να λύσει το ΣΔΟΕ
Και για όσους ενδιαφέρονται για ψάξτε στο gogle βάζοντας τη μαγική λέξη ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ και θα δείτε τη διοργάνωση εκατοντάδων σεμιναρίων σε συνεργασία με φορείς που δεν τους χωράει ο νους του ανθρώπου
ΑΝΕΡΓΟΙ ΚΑΙ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Σχετικό με τον διάλογο που έγινε στην Βουλή για την δημοσιοποίηση των απολαβών των στελεχών του δημοσίου είναι το αποψινό δημοσίευμα του Guardian με τίτλο: BBC Trust bows to pressure to publish star presenters' salaries
ReplyDeleteκαι υπότιτλο
Dramatic U-turn for trust as it orders BBC to publish salary details of top talent.
http://www.guardian.co.uk/media/2010/jun/30/bbc-trust-star-salaries
κ. Πανάρετε,
ReplyDeleteθα εκτιμούσα τη γνώμη σας για τη δημοσιοποίηση των πρακτικών των Συμβουλίων των ΤΕΙ και των Πρυτανικών Συμβουλίων των Πανεπιστημίων στο διαδίκτυο.
Με μία απλή αναζήτηση θα διαπιστώσετε ότι μόνο λίγοι την εφαρμόζουν, μερικοί δημοσιοποιούν μόνο τις προσκλήσεις και οι περισσότεροι προτιμούν τον ασφαλή δρόμο της αφάνειας.
Κύριε Υφυπουργέ,
ReplyDeleteάκουσα τι είπε χτες για άλλη μια φορά ο Πρωθυπουργός για τη διαφάνεια ως μέσο περιορισμού του πελατειακού κράτους. Ας μην πούμε τα τετριμμένα, ότι οι προθέσεις είναι καλές, αλλά δεν αρκούν και ότι δεν γίνονται όλα από τη μια μέρα στην άλλη. Περιμένοντας την εφαρμογή του νόμου για την επιλογή των στελεχών της παιδείας, σας μεταφέρω εν ριπή λόγου μερικά από τα τελευταία στιγμιότυπα της σχολικής χρονιάς όπως τη βίωσα (στη δευτεροβάθμια).
• Δεν ενημερωθήκατε; έδωσα ένα κείμενο ενημέρωσης, βγήκε 6-7 φωτοαντίγραφα, δυστυχώς δεν έχω μαζί μου το αρχείο pps, δε μας τα εξήγησαν και καλά, να δούμε τώρα τι κέρδος θα έχουν όσοι πάρουν μέρος, εσύ ποιος είσαι που μιλάς;, τι θέλετε τώρα, να σηκωθώ να φύγω;
(Σχολική Σύμβουλος, στη συνεδρίαση του Σχολείου για την παρουσίαση του θέματος "αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας")
• Ε, ε ε αύριο, μεθαύριο, όχι, ε ε ε, στις 30; μα τότε αποχαιρετιζόμαστε και λέμε "καλό καλοκαίρι", ε, τώρα δεν έχουμε απαρτία για να αποφασίσουμε πότε θα γίνει η παιδαγωγική συνεδρίαση, λοιπόν, δεσμεύομαι προσωπικά το Σεπτέμβριο θα γίνει η παιδαγωγική!
(Διοίκηση του Σχολείου στην προτελευταία συνεδρίαση του συλλόγου, σχετικά με το αίτημα περί παιδαγωγικών συνεδριάσεων που υποβάλλεται επί 5 χρόνια)
• Στείλατε εσείς ένα κείμενο όλοι μαζί που να τα λέτε αυτά;, ναι, κι εγώ μπορώ να στείλω κείμενα, όλοι βέβαια ανήκουμε στη διοίκηση, Σήμερα στείλατε το κείμενο ; α! τόσο αργά! τι θέλετε να ζητήσω τώρα για τον 1ο ξάδερφο που λέει ότι έχει ο συνάδελφος; εγώ δεν ξέρω αν είναι 2ος βαθμός συγγένειας, έλα προϊστάμενέ μου (τηλέφωνο) - τώρα θα μάθουμε... τι έπρεπε να γράφει η άδεια εισόδου που σας δίνω για το εξεταστικό κέντρο; Δεν καταρτίζουμε εμείς τις λίστες, τι να σας πω, τώρα, αν επιτηρείτε μαθητές σας, δεν ξέρω...
(πρόεδρος εξεταστικού κέντρου ειδικών μαθημάτων στην ενημερωτική συνάντηση των επιτηρητών)
• Έστειλα το κείμενό σου στο Γραφείο, τώρα στον υφυπουργό δεν μπορώ να το στείλω, αν θέλεις, στείλτο εσύ
(πρόεδρος άλλου εξεταστικού κέντρου ειδικών μαθημάτων)
Καλή ξεκούραση
Κύριε Υφυπουργέ, άκουσα τι είπε χτες για άλλη μια φορά ο Πρωθυπουργός για τη διαφάνεια ως μέσο περιορισμού του πελατειακού κράτους. Ας μην πούμε τα τετριμμένα, ότι οι προθέσεις είναι καλές, αλλά δεν αρκούν και ότι δεν γίνονται όλα από τη μια μέρα στην άλλη. Περιμένοντας την εφαρμογή του νόμου για την επιλογή των στελεχών της παιδείας, σας μεταφέρω εν ριπή λόγου μερικά από τα τελευταία στιγμιότυπα της σχολικής χρονιάς όπως τη βίωσα (στη δευτεροβάθμια).
ReplyDelete• Δεν ενημερωθήκατε; έδωσα ένα κείμενο ενημέρωσης, βγήκε 6-7 φωτοαντίγραφα, δυστυχώς δεν έχω μαζί μου το αρχείο pps, δε μας τα εξήγησαν και καλά, να δούμε τώρα τι κέρδος θα έχουν όσοι πάρουν μέρος, εσύ ποιος είσαι που μιλάς;, τι θέλετε τώρα, να σηκωθώ να φύγω;
(Σχολική Σύμβουλος, στη συνεδρίαση του Σχολείου για την παρουσίαση του θέματος "αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας")
• Ε, ε ε αύριο, μεθαύριο, όχι, ε ε ε, στις 30; μα τότε αποχαιρετιζόμαστε και λέμε "καλό καλοκαίρι", ε, τώρα δεν έχουμε απαρτία για να αποφασίσουμε πότε θα γίνει η παιδαγωγική συνεδρίαση, λοιπόν, δεσμεύομαι προσωπικά το Σεπτέμβριο θα γίνει η παιδαγωγική! (Διοίκηση του Σχολείου στην προτελευταία συνεδρίαση του συλλόγου, σχετικά με το αίτημα περί παιδαγωγικών συνεδριάσεων που υποβάλλεται επί 5 χρόνια)
• Στείλατε εσείς ένα κείμενο όλοι μαζί που να τα λέτε αυτά;, ναι, κι εγώ μπορώ να στείλω κείμενα, όλοι βέβαια ανήκουμε στη διοίκηση, Σήμερα στείλατε το κείμενο ; α! τόσο αργά! τι θέλετε να ζητήσω τώρα για τον 1ο ξάδερφο που λέει ότι έχει ο συνάδελφος; εγώ δεν ξέρω αν είναι 2ος βαθμός συγγένειας, έλα προϊστάμενέ μου (τηλέφωνο) - τώρα θα μάθουμε... τι έπρεπε να γράφει η άδεια εισόδου που σας δίνω για το εξεταστικό κέντρο; δεν καταρτίζουμε εμείς τις λίστες, τι να σας πω, τώρα, αν επιτηρείτε μαθητές σας, δεν ξέρω... (πρόεδρος εξεταστικού κέντρου ειδικών μαθημάτων στην ενημερωτική συνάντηση των επιτηρητών)
• Έστειλα το κείμενό σου στο Γραφείο, τώρα στον υφυπουργό δεν μπορώ να το στείλω, αν θέλεις, στείλτο εσύ (πρόεδρος άλλου εξεταστικού κέντρου ειδικών μαθημάτων)
Καλή ξεκούραση
Ένας δημόσιος λειτουργός δεν είναι παρά ένας πολίτης, που εντέλλεται από τους συμπολίτες του να φέρει σε πέρας μία δημόσια αποστολή. Στους συμπολίτες του λοιπόν, πρέπει να αναφέρεται και να ενημερώνει για την διαχείριση της εντολής αυτής και την άσκηση του λειτουργήματός του.
ReplyDeleteΔιάβασα λέξη πρός λέξη την φράση σας αυτή. Βλέπω 'λειτουργός' αντί για 'αξιωματούχος'. 'Εντέλλεται' αντί 'αναδεικνύεται'. 'Αποστολή' αντί για 'εξουσία'. 'Συμπολίτες' αντί για 'λαός'. 'Αναφορά' αντί για 'διάγγελμα'. 'Διαχείριση εντολής' αντί για 'άσκηση εξουσίας'. Σπάνια η ποιότητά σας κ. Υφυπουργέ, ιδιαίτερα δεδομένου ότι είστε και καθηγητής - την υπεροψία των οποίων έχω γνωρίσει από πρώτο χέρι. Όσο χαίρομαι όταν διαβάζω το πώς αντιλαμβάνεστε τον ρόλο σας, άλλο τόσο οργίζομαι όταν σκέφτομαι πόσο έχουν ξεχάσει οι περισσότεροι πολιτικοί το ποιά είναι η δουλειά τους (ανεξάρτητα από κόμματα, του 'δικού μου', που δεν είναι κόμμα εξουσίας, συμπεριλαμβανομένου). Πόσοι νιώθουν αφεντικά ενώ το αφεντικό είναι οι συμπολίτες τους, όπως λέτε εσείς. Σκεφτείτε πόσοι θεωρούν προφανές ότι είναι υπεράνω του νόμου, είναι υπεράνω ελέγχου, πόσοι θεωρούν προνόμιο που απορρέει από το αξίωμά τους ότι οι ίδιοι και οι οικογένειές τους αξίζουν μία ειδική μεταχείριση παντού (στρατός, διορισμοί, φορολογία, εικονικά διδακτορικά, αναθέσεις έργων...). Καλά και χρήσιμα τα όσα προβλέπονται στο νόμο αυτό, αλλά ακόμα πιό χρήσιμο όμως να έχουμε ανθρώπους με την νοοτροπία αυτή, που δεν θα υποκύψουν απλώς σε αυτά που επιτάσσει ο νόμος (όσα δεν μπορούν να περιγράψουν έστω) αλλά θα τα θεωρούν αυτονόητη υποχρέωσή τους.
Ένας ΣΥΜΠΟΛΙΤΗΣ σας.
ενώ συζητείται το νομοσχέδιο περί διαφάνειας στη ΒΟΥΛΗ ....
ReplyDeleteΔιαβάζουμε στο www.esos.gr
"Αποσπάσεις εκπαιδευτικών στην Κ.Υ. του Υπουργείου-OΛΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ"
Μικρή λεπτομέρεια
Δεν είναι όλα τα ονόματα
Γιατί οι ανανεώσεις των αποσάσεων των ήδη υπηρετούντων αποσπασμένων στο υπουργείο ΔΕΝ περιλαμβάνονται στη λίστα που δώσατε στη δημοσιότητα
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΦΑΝΕΙ Ο ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΑΠΟΣΠΑΣΜΕΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΨΕΥΣΤΟΥΝ ΟΙ ΕΞΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΑΣ
ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΠΛΗΓΜΑ ΣΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΑΡΑΠΛΆΝΗΣΗΣ
ΚΑΙ ΟΙ [Υ]ΗΜΕΤΕΡΟΙ[ΕΣ] ΚΑΛΑ ΒΟΛΕΥΟΝΤΑΙ
ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΥΠΟΝΟΜΕΥΟΥΝ
Τι έχετε να πείτε κύριε υφυπουργε για όλα αυτά
Εγώ αν είμουν υφυπουργός θα έδινα αμέσως εντολή τουλάχιστον να δημοσιοποιηθούν ΟΛΑ τα ονόματα των αποσπασμένων στο υπουργείο
Περιμένουμε
Γιατί ενδεχόμενα να επανέλθουμε με τα προσόντα και τα έργα και τις ημέρες αποσπασμένων που όχι μόνο δεν κάνουν τίποτε ....αλλά ......κατέχουν και θέσεις χωρίς προσόντα .... κατά το κοινώς λεγόμενο ΠΑΡΑΝΟΜΑ
Υπάλληλος του Υπουργείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΣΟΣΠΑΣΜΕΝΟΣ ΣΤΗ ΖΟΥΛΑ....
Το κοντέρ έχει αρχίσει να γράφει...
ReplyDelete2000 καθηγητές (επίσημα) είναι εκτός τάξης!
Αν προσθέσουμε σε αυτά τις θητείες, τους σχολικούς σύμβουλους, του δ/ντες κλπ κλπ (όπως έκανε η κ. Διαμαντοπούλου) θα πιάσουμε άραγε το "μαγικό αριθμό" των 18.000;
Πιθανόν να είναι κάτιτις λιγότεροι...
Αλλά είπαμε..."ΟΛΟΙ οι εκπαιδευτικοί στα σχολεία"!
Η άγνοια σας, δυστυχώς σας εκθέτει...
Και μη μου πείτε ότι δεν τα έλεγε η ηγεσία του υπουργείου!
@9:39 πμ όταν κάνουμε κριτική δεν πρέπει να καταφεύγουμε σε υπερβολές γιατί τότε οι δίκαιες διαπιστώσεις αποδυναμώνονται
ReplyDeleteτι θέλεις να μην υπάρχουν σχολικοί σύμβουλοι, διευθυντές εκπαίδευσης και σχολείων?
η όποια κριτική να γίνεται με μέτρο και επιχειρήματα
ως εκτούτου δεν μπορώ να μην επικροτήσω τις διαπιστώσεις του/της
@6:08 πμ
@1:04 μμ έχεις απόλυτο δίκιο και μπραβο σου μόνο που κάνεις λάθος σε σχέση με τις εκτιμήσεις σου σε σχέση με τον/την @@6:08 πμ διότι αν και υπάλληλος του υπουργείου παιδείας δεν αντιλήφτηκε ότι η πολιτική ηγεσία του υπουργείου του ανακοίνωσε και τις ανανεώσεις των αποσπάσεων
ReplyDeleteφαίνεται ότι ο υπάλληλος του υπουργείου παιδείας δεν ξέρει και πολλά από τις ΝΤ γιατί αν ήξερε excell θα μπορούσε να δεί ότι στο σχετικό αρχείο υπάρχουν δύο φύλλα με αποσπάσεις [οι νέες και οι ανανεώσεις]
Πάντως έχει δίκιο ο υπάλληλος ανανεώθηκαν 500 αποσπάσεις.
Εγώ που δεν είμαι υπάλληλος του υπουργείου σαν πολλές μου φαίνονται και αν κρίνει κανείς ότι επί ΝΔ είχαν γίνει, τότε όλοι είναι οι υμέτεροι του ΑΣ [και ο νοών νοείτω]
Πάντως ας ελπίσουμε ότι θα δουλεύουν και δεν θα κάνουν λευκή απεργία αναγνωρίζοντας ότι η σημερινή πολιτική ηγεσία του υπουργείου δεν έχει εμμονές καταδίωξης όσων δεν είναι ΠΑΣΟΚ και μπράβο της αρκεί να δουλεύουν οι κύριοι που αποσπάστηκαν, αν και είναι πολλοί για ένα υπουργείο.. έτσι δεν είναι υπάλληλε του υπουργείου της παιδείας.
ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΕΝΝΟΥΣΕΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΟΙ ΑΠΟΣΠΑΣΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΣΟΥ .
ΠΑΝΤΩΣ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑΒΟΛΕΥΕΙ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΔΟΥΛΕΎΟΥΝ ΛΙΓΟΤΕΡΟ....!!!!!
ΚΑΙ ΠΑΝΤΩΣ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΑ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΝΑ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΧΕ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΕΙ ΤΟ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ
ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗ ΠΡΟΤΑΣΗ
ΝΑ ΣΥΣΤΑΘΕΙ ΜΙΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΙΔΙΚΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΚΑΛΟΘΕΛΗΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΝΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΥ ΩΣ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΣ ΓΡΑΦΙΚΑ
ΠΩΣ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΥΡΙΕ ΥΦΥΠΟΥΡΓΕ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΠΟΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΓΑΝ , ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΓΑΝ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΦΤΑΣΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ .....
Λογική πρόταση
ReplyDeleteΤο σύστημα θα ανοίξει για όλους τους υπόχρεους στις 12 Ιουλίου 2010.
ReplyDeleteΠρέπει να εισάγετε τα στοιχεία σας έως:
Αν ΑΦΜ λήγει σε
1 Δευ. 12 Ιουλίου
2 Τρι. 13 Ιουλίου
3 Τετ. 14 Ιουλίου
4 Πεμ. 15 Ιουλίου
5 Παρ. 16 Ιουλίου
6 Δευ. 19 Ιουλίου
7 Τρι. 20 Ιουλίου
8 Τετ. 21 Ιουλίου
9 Πεμ. 22 Ιουλίου
0 Παρ. 23 Ιουλίου
Μετά την καταληκτική ημερομηνία, δε θα γίνεται δεκτή η αίτησή σας
http://apografi.gov.gr/
*************************
Βλέπετε εσείς καμιά αντίφαση, κατάργηση της ισονομίας ή μόνον εγώ; Άλλος έχει περιθώριο μία μέρα και άλλος 10. Κι αν έχει διακοπή ρεύματος ή πέσει το σύστημα την πρώτη μέρα, ή, ή, αυτοί που έχουν ΑΦΜ να λήγει σε 1 τι θα κάνουν; Δε μπορεί κάποια τεχνική λύση θα υπάρχει. Καθόλου ευελιξία και πολύ αλά γκρεκ ΔΝΤ διαχείριση μου φαίνεται.
"...Μέχρι τις 7 Ιουλίου, η εφαρμογή θα χρησιμοποιείται μόνο κατόπιν προσκλήσεως σε επιλεγμένους χρήστες ή ομάδες χρηστών. Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την κατανόησή σας."
ReplyDeletehttp://apografi.gov.gr/
Αυτό κι αν είναι το κορύφωμα της διακηρυγμένης ίσης μεταχείρισης-ισονομίας. Και ποιός προσκαλεί, το apografi.gov.gr, ή μήπως ο χρήστης/ομάδα χρηστών, πράγμα άτοπο. Και τότε πώς μπορώ κι εγώ να υποβληθώ σε διαδικασία επιλογής για προσκληθώ, και μια ποιά κριτήρια; Δύσκολα, και τα ελληνικά μου έχουν πια κλονιστεί ανεπανόρθωτα.
Ευχαριστώ (κι εγώ με τη σειρά μου) εκ των προτέρων για την κατανόηση σας στη δυσαρέσκεια μου. Και βεβαίως δεν απευθύνομαι στον οικοδεσπότη, αλλά ας τ' ακούσει κι ο κούκος που επιμένει να φέρει την Άνοιξη.
"...Οι αναιρέσεις σε υποσχέσεις και δεσμεύσεις για τα μεγάλα ζητήματα όπως το ασφαλιστικό και η διαφύλαξη του εισοδήματος ακολουθούνται από ανακολουθίες σε μικρότερα ζητήματα που όμως επηρεάζουν την καθημερινότητά μας.
ReplyDeleteΕπί μακρόν «ενημερωνόμαστε» για το πόσο εύκολα θα απογραφούμε. Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις όλα θα γίνονταν εύκολα και γρήγορα αρκεί να μπαίναμε στη σελίδα http://apografi.gov.gr/ . Αρχικά η σελίδα απλώς δεν υπήρχε. Στη συνέχεια δημιουργήθηκε αλλά με διακριτικό μήνυμα μας πληροφορούσε ότι η εισαγωγή στοιχείων θα άρχιζε την 1η Ιουλίου. Κι έφτασε η 1η Ιουλίου. Σεμνό και διακριτικό το μήνυμα και πάλι μας έλεγε να κάνουμε υπομονή και πως η σελίδα θα ανοίξει στη διάρκεια της ημέρας. Η μέρα έφευγε, αλλά αντί για τον Τζόνι τον περιπατητή ήρθε η νέα ενημέρωση: «Βιάζεστε να απογραφείτε; Πριτς! Οι καταληκτικές ημερομηνίες που σας είχαμε πει, δεν είναι μόνο καταληκτικές αλλά και εναρκτήριες!» Από τις 12 Ιουλίου κι ένα τελικό ψηφίο του ΑΦΜ την ημέρα..."
http://elteekor.blogspot.com/2010/07/blog-post.html
@1:04 Νομίζω ότι δεν κατάλαβες το πνέυμα μου...
ReplyDeleteΠροφανώς και χρειάζονται οι σύμβουλοι, δντες, ΚΕΠΛΕΤ κλπ!
Απλά η κ. υπουργός ποτέ δεν μας ανέλυσε πως προέκυψε ο αριθμός των 18.000 εκπαιδευτικών εκτός τάξης όπως διατυμπάνιζε στα κανάλια, οπότε εξάγουμε το συμπέρασμα ότι συμπεριέλαβε και όλους αυτούς.
Νομίζω ότι δεν υπερβάλλω εγώ, αλλά το υπουργείο.
Κάνω λάθος;
@4:56 πμ δεν είναι θέμα αν κάνεις λάθος, το θέμα είναι ότι 1000 αποσπασμένοι σε ένα υπουργείο είναι πάρα πολλοί.
ReplyDeleteΥπάρχει πρόβλημα έτσι και αλλιώς
Οι περισσότεροι έρχονται στο υπουργείο για να γλυτώσουν την επαρχία ή επειδή έχουν κάποιο οικογενειακό ή άλλο προβλημα.
Επομένως αν αλλάζουν κάθε τόσο τι προγραμματισμός δουλειάς να γίνει.
Εξ άλλου η πολιτική ηγεσία του υπουργείου της παιδείας δεν μας είπε με τι κριτήρια ανανέωσε τις αποσπάσεις και με τι κριτήρια έκανε τις καινούργιες αποσπάσεις.
Δεν θα ήταν λογικό προτού ανακοινωθούν οι αποσπάσεις να είχαν καταγραφεί οι ανάγκες , οι απαιτήσεις των θέσεων απόσπάσης και τα προσόντα αυτών που θα αποσπαστούν.
Να μια συμπληρωματική πρόταση στην παραπάνω πρόταση προγραμματισμού την οποία κ. υφυπουργός βρήκε λογική
Τι να κάνει κανείς τις δαιπιστώσεις όταν δεν υλοποιούνται λογικές και αυτονόητες πολιτικές πρακτικές.
Έτσι δεν είναι κύριε υφυπουργέ, καλά να κάνουμε διαπιστώσεις, καλά να συμφωνούμε σε απόψεις που διατυποώνονται αλλά το καλύτερο είναι να σχεδιάζουμε , να προγραμματίζουμε, να υλοποιούμε τα αυτονόητα.
Το θέμα των αποσπάσεων μπορεί να λυθεί μόνο αν υπάρχει σωστός σχεδιασμός και προγραμματισμός.
ReplyDeleteΤο πρώτο βήμα είναι η κατάρτηση οργανογραμμάτων για το πλήθος των ατόμων και των ειδικοτήτων που χρειάζονται, τόσο στην Κ.Υ. του υπουργείου, όσο και στις περιφερειακές υπηρεσίες (περιφέρειες, διευθύνσεις, γραφεία).
Στη συνέχεια να γίνουν οι απαραίτητες μετατάξεις (όπως ήδη σχεδιάζεται).
Τέλος να γίνονται οι απαραίτητες αποσπάσεις.
Τα ερωτήματα που γεννόνται είναι τα εξής:
α) Έχει γίνει τετοια προεργασία;
β) Το υπουργείο έχει ζητήσει από τις περιφερειακές διευθύνσεις, ενόψει τον μετατάξεων που θα πραγματοποιήσει, να καταρτίσουν πίνακες ειδικοτήτων που περισσέυοθν και που υπάρχουν ελείμματα. Δεν είναι αυτονόητο ότι πρώτα έπρεπε να γίνει το πρώτο βήμα;
γ) Οι αποσπάσεις θα πρέπει να πραγματοποιούνται βάσει βιογραφικού και όχι βάσει βολέματος. Οι (πολύ σωστές) αποσπάσεις για οικογενειακούς λόγους θα πρέπει να περιορίζονται από περιοχής σε περιοχή (ΠΥΣΔΕ-ΠΥΣΔΕ, ΠΥΣΠΕ-ΠΥΣΠΕ).
δ) Το νέο νομοσχέδιο προβλέπει τη ότι ένας εκπαιδευτικός που δεν κρίνεται ικανός να διδάξει να μετατάσεται σε διοικητική θέση. Τι είναι αυτό που μας εξασφαλίζει ότι μπορεί να ανταποκριθεί στη διοικητική θέση;
ε) Το νέο νομοσχέδιο προβλέπει ότι εκπαιδευτικός ο οποίος θα μεταταχθεί σε υπηρεσία του υπουργείου θα διατηρήσει το μισθολογικό καθεστώς του εκπαιδευτικού. Ποιος μπορεί άραγε να το εγγυηθεί αυτό;
Πολύ φοβάμαι ότι το εγχείρημα των μετατάξεων θα έχει παταγώδη αποτυχία και δυστυχώς θα καταφύγετε σε μετατάξεις τύπου "Καλλικράτη", δηλαδή υποχρεωτικές!
Υ.Γ. Οι 1000 περσινές αποσπάσεις στην Κ.Υ. ήταν υπερβολή (και πρόκληση μαζί), οι 500 φετινές πάλι πολλές μου φαίνονται...
Για όσους γνωρίζουν τα πράγματα οι αποσπάσεις σε διευθύνσεις-γραφεία και ΟΕΕΚ, άκρως βυσματικές.
Άραγε κ. υφυπουρφέ έχετε παρευρεθεί σε κάποιο ΚΥΣΠΕ, ΚΥΣΔΕ;
Θα είχε ενδιαφέρον να μας μεταφέρετε τις εμπειρίες σας.
Τέλος, αναμένουμε στην αρχή της σχολικής χρονιάς να μας ενημερώσετε για το πλήθος των εκπαιδευτικών που βρίσκονται εκτός τάξης. Αφού το κάνατε πέρυσι, μπορείτε εύκολα να το κάνετε και φέτος. Θα είχε πολύ ενδιαφέρον.
Δεν έχω. Μην ξεχνάτε όμως ποιές είναι οι αρμοδιότητές μου.
ReplyDelete@6:45 πμ ΟΙ ΦΕΤΕΙΝΕΣ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 500 ΑΛΛΑ 601 ΓΙΑΤΙ σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου είναι
ReplyDelete476 [ΑΝΑΝΕΏΣΕΙΣ]+ 125 [ΝΕΕΣ] =601 [ΣΥΝΟΛΙΚΑ]. Αν τα στοιχεία είναι ακριβή και δεν γίνουν και άλλες
Τις τελευταίες ημέρες παρατηρήθηκε μεγάλη ταλαιπωρία των εκπαιδευτικών και των υπαλλήλων των διευθύνσεων-γραφείων λόγω της διαδικασίας υποβολής αιτήσεων αναπληρωτών-ωρομισθίων.
ReplyDeleteΣυμμετέχω στη διαδικασία τα τελευταία επτά χρόνια και πλέον είναι γεγονός ότι το σύστημα έχει ξεπεράσει τα προβλήματα (κυρίως ταχύτητας) των παλαιοτέρων ετών.
Θα ήθελα να σας κάνω μια πρόταση που αποτελεί ταυτόχρονα αίτημα πολλών συναδέλφων εκπαιδευτικών και το οποίο έθεσαν κατά τη διάρκεια της διαδικασίας.
Μήπως θα πρέπει να εξεταστεί η ηλεκτρονική υποβολή αίτησης άμεσα από τους ενδιαφερόμενους για να αποφεύγεται η ταλαιπωρία χιλιάδων ανθρώπων;
Άλλωστε ανάλογες διαδικασίες προβλέπονται σε πιο σοβαρές περιπτώσεις (π.χ. υποβολή δήλωσης εισοδήματος).
Το γνωρίζω ότι δεν είστε αρμόδιος, φροντίστε όμως να προωθηθεί ανάλογα.
Υ.Γ. Σας παρακαλούμε να εξετάζετε τις προθεσμίες που τίθονται με μεγαλύτερη προσοχή. Ο όγκος τη δουλειάς ήταν αδύνατο να αντιμετωπιστεί στις 7 μέρες τις προθεσμίας.
Σας ευχαριστώ πολύ
@12.52 Συμφωνώ και επαυξάνω για την ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων και θα φροντίσω να προωθηθεί η πρόταση.
ReplyDeleteκύριε υφυπουργέ στο @8:53 πμ επικαλείστε θέμα αρμοδιότητας το οποίο δεν σας απασχολεί στο σχόλιο σας @12:59 μμ που προφανώς δεν είναι πάλι θέμα της αρμοδιότητάς σας.
ReplyDeleteΈχουμε την εντύπωση ότι παρεμβαίνετε στα ανώδυνα και απλά δημοσιεύετε παρεμβάσεις έτσι για να γίνεται φασαρία για το τίποτε.
Η άσκηση πολιτικής πρέπει να είναι μια συλλογική διαδικασία που την καθιστά και αξιόπιστη και ουσιώδη.
και να απαντάμε και στα ουσιώδη .. αν δεν μπορείτε δημόσια σε ατομικό επίπεδο και αν ο σχολιαστής είναι ανώνυμος του ζητάμε επικοινωνία οπότε αν την αρνηθεί , δικό του πρόβλημα.
Δεν είναι όμως η δικτυακή επιοινωνία το άλλοθι της απευθείας επαφής.
Το αντίθετο η ΙΝΤΕΡΝΕΤ επικοινωνία μπορεί να οδηγήσει σε μια εικονική πραγματικότητα άσκησης πολιτικής που αποδυναμώνει τη συμμετοχή και τους θεσμούς της [κόμματα, συνδικάτα, συλλόγους κλπ].
ΑΛΗΘΕΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΣΑΣ ΔΕΧΕΤΑΙ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΡΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΦΗ ΜΑΣ ΜΕΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
@7:09 πμ σωστές και αναπάντητες οι παρατηρήσεις σας στη δημοκρατία της διαδικτυακής απάξίας των όποιων απόψεων.
ReplyDeleteΕίναι θέμα διαφάνειας και αυτό για όσους εμπλέκονται με τα θέματα της παιδείας
ReplyDeleteΔιαβάζουμε στο http://www.alfavita.gr/artro.php?id=4766 Τα αποτελέσματα των εκλογών της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών.
Μερικά ερωτήματα επειδή η ΕΕΦ χρηματοδοτείται από το υπουργείο με την έμμεση χρηματοδότηση συνεδρίων της, επειδή συμμετέχει στα όργανα του ΕΣΥΠ και επειδή δεν έχετε παρέμβει για τα «σεμινάρια» επί παντός του επιστητού μεταξύ των οποίων και για την ειδική αγωγή αντί αμοιβής χιλιάδων ΕΥΡΩ που διοργανώνει.
Γιατί η Ένωση Ελλήνων Φυσικών:
• δεν δημοσιεύει τον οικονομικό απολογισμό της στην επίσημη ιστοσελίδα της
• στα αποτελέσματα που έδωσε στη δημοσιότητα τα εκλεγέντα μέλη του ΔΣ είναι 15 ενώ στο καταστατικό της προβλέπει ότι το ΔΣ αποτελείται από 11 μέλη
• η εξελεγκτική επιτροπή αποτελείται από 3 μέλη γιατί τα αποτελέσματα ανακοινώνουν 2 μέλη και 2 αναπληρωματικά
• δεν αναφέρεται στα αποτελέσματα ο αριθμός των φυσικών που ψήφισαν συνολικά αλλά και πόσοι ψήφισαν στην κάλπη και πόσοι με επιστολή από τους διαμένοντας εκτός Αττικής
• τις τελευταίες ημέρες διέγραψε από την επίσημη ιστοσελίδα της όλες τις ανακοινώσεις για τα δεκάδες σεμινάρια που διοργάνωσε ή θα διοργανώσει, τις επιστολές προς το υπουργείο παιδείας κλπ , κλπ,κλπ
πότε δημοσίευσε την προκήρυξη των εκλογών στην ιστοσελίδα της
Απορίες γιατί έχουν πληρωθεί χιλιάδες «πιστοποιητικά» «επιμόρφωσης» και πιθανά χωρίς κανένα αντίκρισμα
Διαβάζουμε στο www.alfavita.gr Πιστοποιητικά Παιδαγωγικής Κατάρτισης στο … εμπόριο!
ReplyDeleteτου Χρήστου Κάτσικα [09/07/2010 - 08:27] για τα έργα και τις ημέρες της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών
• ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΩΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Πιστοποιητικά Παιδαγωγικής Κατάρτισης στο … εμπόριο!
«…..Και εδώ αρχίζουν τα «νόστιμα». Τον Απρίλιο που μας πέρασε, λίγο μετά την παρουσίαση από το Υπουργείο Παιδείας της πρόθεσής του να θεσμοθετήσει το Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Επάρκειας…….. η Ένωση Ελλήνων Φυσικών ανακοίνωσε ότι «σε συνεργασία με το Εργαστήριο Διδακτικής και Επιστημολογίας Φ.Ε του ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ του ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ και το Πρόγραμμα Ιστορίας, Φιλοσοφίας και Διδακτικής των Επιστημών του ΕΘΝΙΚΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΕΡΕΥΝΩΝ…. «κύριος σκοπός του Σεμιναρίου Επιμόρφωσης είναι η Παιδαγωγική Κατάρτιση των υποψηφίων και εν ενεργεία καθηγητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης»
Η ιστορία είναι απίστευτη κι όμως αληθινή!
Παρά της καταγγελίες ΟΛΜΕ-ΔΟΕ κλπ η Ένωση Φυσικών συμπεριλαμβάνεται σε αυτούς τους φορείς που τα τελευταία χρόνια διοργάνωσε πολλά σεμινάρια με πληρωμή (1700 – 2.200 ευρώ) που αφορούσαν την Ειδική Αγωγή[!!!! (ο νόμος προέβλεπε ότι μπορεί ο εκπαιδευτικός να προσληφθεί σε σχολείο ειδικής αγωγής εάν παρακολουθήσει σεμινάριο 400 ωρών) «ποντάροντας» σε ένα ακροατήριο με χιλιάδες άνεργους πτυχιούχους που γίνονταν εύκολα αντικείμενο οικονομικής και προσωπικής εκμετάλλευσης στη πορεία διεκδίκησης μιας θέσης στο δημόσιο σχολείο.
……. Ωστόσο το «χρυσό» εμπόριο σεμιναρίων όχι μόνο συνεχίζεται αμείωτο αλλά χρησιμοποιεί την υποδομή και τους υπαλλήλους της δημόσιας εκπαίδευσης. Τελευταία πάλι η Ένωση Ελλήνων Φυσικών σε συνεργασία με το ΚΕΚ του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων καλούσε τους ενδιαφερόμενους να παρακολουθήσουν νέο Σεμινάριο διάρκειας 400 ωρών στο Κιλκίς (εκεί έφτασε η χάρη τους αφού πέρασαν από πολλές άλλες πόλεις). Το Σεμινάριο τιμάται 2.200 ευρώ και το καταπληκτικό είναι ότι χρησιμοποιεί τις αίθουσες δημόσιου σχολείου (ΕΠΑΛ Κιλκίς) ενώ οι ενδιαφερόμενοι καλούνταν να κάνουν αίτηση σε εκπαιδευτικό που εργάζεται στην Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Κιλκίς!
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ …ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ!
Αν ρίξει κανείς μια ματιά στην ηλεκτρονική σελίδα της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών [εδώ η διαπίστωση ανακριβής διότι μετά τα δημοσιεύματα εξαγαν΄στηκαν οι αναρτήσεις...!!!!] θα διαπιστώσει ότι δεν υπάρχει τα τελευταία χρόνια ρύθμιση του Υπουργείου Παιδείας που αφορά σε κριτήρια πρόσληψης ή επιλογής προσωπικού το οποίο να μην προσφέρεται από την Ένωση Ελλήνων Φυσικών (σε συνεργασία πάντα με κάποιον φορέα) με δίδακτρα! Θεσμοθετείται ο διαγωνισμός των εκπαιδευτικών (ΑΣΕΠ); Η ΕΕΦ οργανώνει σεμινάρια παιδαγωγικών και γνωστικού αντικειμένου για τους πτυχιούχους Φυσικούς που θέλουν να πάρουν μέρος στο διαγωνισμό. Αντίτιμο; Πάνω από 2.000 ευρώ. Βάζει η προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας κριτήριο τη γνώση της γραφής Braille για την πρόσληψη εκπαιδευτικών σε σχολεία τυφλών παιδιών; Η Ε.Ε.Φ προσφέρει Σεμινάριο 50 ωρών της γραφής Braille με δίδακτρα. Για την Ειδική Αγωγή το ίδιο. Ετοιμάζεται κρίση/επιλογή στελεχών από το Υπουργείο Παιδείας; Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών διοργανώνει (σε συνεργασία με το ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ Πανεπιστήμιο) Σεμινάριο Εξειδίκευσης στην ΟΡΓΑΝΩΣΗ και ΔΙΟΙΚΗΣΗ της ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 250 ωρών με δίδακτρα 900 ευρώ… κλπ….κλπ.κλπ….
ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙ
ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΞΕΙ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΕΕΦ ΤΟ ΣΔΟΕ
Περίεργα πράγματα συμβαίνουν στις «συνεργασίες» της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών με πανεπιστήμια και τη διοργάνωση όλων αυτών των σεμιναρίων που δεν έχουν σχέση με τη φυσική ...... αλλά μόνο με θέματα «αναπήρων».
ReplyDeleteΟ/Η 7:18 πμ δεν έχει αντιληφτεί κάτι όταν αναφέρει «ότι η ανακοίνωση της Ε.Ε.Φ. αναφέρει ότι εκλέχτηκε 15μελές ΔΣ ενώ το καταστατικό της αναφέρει για 11μελές ΔΣ»
• Πράγματι η ανώνυμη ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των εκλογών της ΕΕΦ αναφέρει ότι εκλέγεται 15μελές ΔΣ
• .... και βέβαια η Εφορευτική Επιτροπή δεν υπογραφεί την ανακοίνωση......
• Η ανακοίνωση της ΕΕΦ για τη συγκρότηση του ΔΣ αναφέρει ότι συγκροτήθηκε 11μελές ΔΣ!!!!!
• .... και βέβαια η Εξελεγκτική Επιτροπή είναι διμελής αντί τριμελής .... αν είναι δυνατόν ... και μην ξεχνάτε και δύο αναπληρωματικά μέλη
Κάτι δεν πάει καλά ...... επιτέλους θα γίνει κάποιος έλεγχος.... τα πανεπιστημιακά τμήματα θα δώσουν κάποια εξήγηση
..... και βέβαια παλαιότερα η ΕΕΦ [ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΤΕ] είχε καταγγελθεί από τις Συνδικαλιστικές Ενώσεις των Πληροφορικών ότι διοργάνωνε σεμινάρια 400 ωρών πληροφορικής σε συνεργασία με φροντιστήρια ανά την Ελλάδα και τις Βεβαιώσεις υπέγραφε... κάποιο ΤΕΙ .!!!!!... και μόλις το θέμα πήρε διαστάσεις... το ΤΕΙ ανακοίνωσε ότι ουδέποτε είχε σχέση με αυτά τα σεμινάρια και το Υπουργείο Εθνικής [έτσι ήταν τότε] Παιδείας και Θρησκευμάτων [έτσι είναι και σήμερα]... έπαψε να αναγνωρίζει αυτές τις περίεργες βεβαιώσεις [μιλάμε για χιλιάδες τον αριθμό].....
Ο θεός να μας φυλάει ... παναγίτσα μου βάλε το χέρι σου ........ κάνε κάτι μεγαλοδύναμε.......
Διαβάζουμε στο www.alfavita.gr [17/07/2010 - 11:48] “Αναγνωρισμένα κέντρα πιστοποίησης επάρκειας νοηματικής γλώσσας και γραφής Braille” δεν βλέπουμε πουθενά τους μαϊντανούς των σεμιναρίων την Ένωση Ελλήνων Φυσικών !!!!!!!!!!!
ReplyDelete@2:07 μμ εμείς που πήραμε και πληρώσαμε τέτοια πιστοποιητικά από την Ένωση Ελλήνων Φυσικών και χάσαμε τα λεφτά μας που πρέπει να απευθυνθούμε για να πάρουμε πίσω τα λεφτά μας
ReplyDeleteκαι μη μας πείτε κορόϊδα γιατί εσείς του υπουργείου της παιδείας τους χρηματοδοτείτε τα συνέδρια και όχι μόνο
Μήπως πρέπει να πάρετε μια ξεκάθαρη θέση για το θέμα και να πράξετε τα δέοντα.