Διάβασα σήμερα ανακοίνωση της MIG για τις άγονες γραμμές.
Η Aegean "προτάσσοντας το κοινωνικό συμφέρον" έχει προτείνει προς την ΥΠΑ να αναλάβει με ανάθεση τις πτήσεις 17 δρομολογίων με το "συμβολικό" αντιστάθμισμα του 50% της υφισταμένης σήμερα επιδότησης.
Η MIG, βάσει των αρχών πάνω σ τις οποίες έχει δομηθεί και λειτουργεί ο Όμιλος, δεν επιθυμεί ούτε ένα ευρώ κρατικής επιδότησης με ανάθεση, υπό περιστάσεις όπου το "συμβολικό" μπορεί να αποδειχθεί και εξαιρετικά επικερδές.
Κατόπιν αυτού η MIG θα προτείνει στην Διοίκηση της θυγατρικής της OlyLYMPIC AIR, η οποία είναι και η μόνη εταιρεία που μπορεί να εξυπηρετήσει και τις 24 άγονες γραμμές, να το πράξει, έως ότου ολοκληρωθεί μια διαφανής και ορθή διαγωνιστική διαδικασία, χωρίς καμία κρατική επιδότηση".
Είναι ευχάριστο ότι άρχισε να αποδίδει ο ανταγωνισμός, τουλάχιστον σε αυτό τον τομέα.
Αναρωτιέμαι βέβαια πόσο "άγονες" είναι αυτές οι γραμμές όταν προκαλούν τόσο συγκινητικές κοινωνικές ευαισθησίες. Εχω επίσης διαβάσει ότι για την "άγονη" των Κυθήρων έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον οι Aegean, Olympic Air, Athens Airways Sky Express, Astra Airlines, K2 Smart Jets!
Δεδομένου ότι οι συμβάσεις θα έχουν διάρκεια από 1/10/09-1/10/13 φαίνεται ότι οι βραχυχρόνιες κοινωνικές ευαισθησίες θα εξαργυρωθούν με τον καλύτερο τρόπο...
ΥΓ. Καλές είναι οι ευαισθησίες του Α. Βγενόπουλου. Ελπίζω να επεκταθούν και στους πελάτες της εταιρίας. Σήμερα στις 13.30, μετά από μια ώρα αναμονής στο ακουστικό "έπεσε" η γραμμή (κάποιος σήκωσε το τηλεφωνο και το έκλεισε). Στις 3.30 χρειάστηκε άλλη μια ώρα αναμονής για να υπάρξει επικοινωνία.
Η Aegean "προτάσσοντας το κοινωνικό συμφέρον" έχει προτείνει προς την ΥΠΑ να αναλάβει με ανάθεση τις πτήσεις 17 δρομολογίων με το "συμβολικό" αντιστάθμισμα του 50% της υφισταμένης σήμερα επιδότησης.
Η MIG, βάσει των αρχών πάνω σ τις οποίες έχει δομηθεί και λειτουργεί ο Όμιλος, δεν επιθυμεί ούτε ένα ευρώ κρατικής επιδότησης με ανάθεση, υπό περιστάσεις όπου το "συμβολικό" μπορεί να αποδειχθεί και εξαιρετικά επικερδές.
Κατόπιν αυτού η MIG θα προτείνει στην Διοίκηση της θυγατρικής της OlyLYMPIC AIR, η οποία είναι και η μόνη εταιρεία που μπορεί να εξυπηρετήσει και τις 24 άγονες γραμμές, να το πράξει, έως ότου ολοκληρωθεί μια διαφανής και ορθή διαγωνιστική διαδικασία, χωρίς καμία κρατική επιδότηση".
Είναι ευχάριστο ότι άρχισε να αποδίδει ο ανταγωνισμός, τουλάχιστον σε αυτό τον τομέα.
Αναρωτιέμαι βέβαια πόσο "άγονες" είναι αυτές οι γραμμές όταν προκαλούν τόσο συγκινητικές κοινωνικές ευαισθησίες. Εχω επίσης διαβάσει ότι για την "άγονη" των Κυθήρων έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον οι Aegean, Olympic Air, Athens Airways Sky Express, Astra Airlines, K2 Smart Jets!
Δεδομένου ότι οι συμβάσεις θα έχουν διάρκεια από 1/10/09-1/10/13 φαίνεται ότι οι βραχυχρόνιες κοινωνικές ευαισθησίες θα εξαργυρωθούν με τον καλύτερο τρόπο...
ΥΓ. Καλές είναι οι ευαισθησίες του Α. Βγενόπουλου. Ελπίζω να επεκταθούν και στους πελάτες της εταιρίας. Σήμερα στις 13.30, μετά από μια ώρα αναμονής στο ακουστικό "έπεσε" η γραμμή (κάποιος σήκωσε το τηλεφωνο και το έκλεισε). Στις 3.30 χρειάστηκε άλλη μια ώρα αναμονής για να υπάρξει επικοινωνία.
No comments:
Post a Comment