Thursday, April 07, 2011

Προφορική Ερώτηση Βουλευτή Α. Δαβάκη για το Ινστιτούτο Πολιτισμού Μυστρά (07/ 04/ 2011)

Θα συζητηθεί η με αριθμό 10852/9-2-2011 ερώτηση του Βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας κυρίου Αθανασίου Δαβάκη προς την Υπουργό Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων σχετικά με την καθυστέρηση στο διορισμό μελών του ΔΣ στο Ινστιτούτο Έρευνας Βυζαντινού Πολιτισμού Μυστρά (ΙΝ.Ε.ΒΥ.Π.) από τον Πρύτανη του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.

Στην ερώτηση θα απαντήσει ο Υφυπουργός κ. Ιωάννης Πανάρετος.

Κύριε Δαβάκη, έχετε το λόγο για δύο λεπτά για να αναπτύξετε την ερώτησή σας.

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΑΒΑΚΗΣ: Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε.

Όπως κι εσείς αναφέρατε στην ανάγνωση του δελτίου της ερώτησής μου, αυτή έχει σκοπό την εύρυθμη λειτουργία ενός σημαντικού εκπαιδευτικού αλλά και πολιτισμικού ιδρύματος, του Ινστιτούτου Βυζαντινού Πολιτισμού στο Μυστρά που έχει ιδρυθεί πριν από πέντε περίπου χρόνια και το οποίο αντιμετωπίζει σημαντικότατα διοικητικά και λειτουργικά προβλήματα. Θεωρώ ότι η νομοκρατούσα πολιτεία πρέπει να επέμβει –αυτό είναι το ύστατο επιχείρημα ή το ύστατο μέσο το οποίο μπορούμε να αναφέρουμε αυτή τη στιγμή- προκειμένου να αποκατασταθεί η νομιμότητα και πέρα από προσκόμματα και από οποιεσδήποτε αναβολές ή αναστολές ή ψυχώσεις, αν θέλετε, κάποιων κυρίων, να λειτουργήσει ένα ίδρυμα το οποίο αποτελεί για τη Λακωνία μία πολιτιστική πρόταση υψηλότατου επιπέδου.

Έχει μια μεταπτυχιακή διάσταση, έχει μια πολιτισμική διάσταση και έχει και μια κοινωνική διάσταση, κύριε Υπουργέ, δεδομένου ότι η τοπική κοινωνία του Μυστρά έχει παραχωρήσει για την στέγαση του συγκεκριμένου ινστιτούτου, το παλιό δημοτικό σχολείο του Μυστρά το οποίο έχει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά παραδοσιακής αρχιτεκτονικής και το οποίο στέγαζε μέχρι πρότινος τα παιδιά του δημοτικού. Αυτή η κοινωνία κυρίως και μετά όλοι εμείς, αλλά και όλη η ευρύτερη λακωνική κοινωνία, απαιτεί αυτό το ινστιτούτο Βυζαντινού Πολιτισμού του Μυστρά – το οποίο προσιδιάζει με αυτή καθ’ εαυτή τη φυσιογνωμία της περιοχής- επιτέλους να λειτουργήσει και να πάψουν τα διάφορα προσχώματα που έχουν εγερθεί όσον αφορά στη σύνθεση και τη σύσταση του διοικητικού του συμβουλίου.

Σας ευχαριστώ.

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Βαΐτσης Αποστολάτος): Ευχαριστούμε τον κ. Δαβάκη.

Ο κ. Υφυπουργός, έχει το λόγο.

Κύριε Πανάρετε, έχετε το λόγο για πρωτολογία τριών λεπτών.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΡΕΤΟΣ (Υφυπουργός Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων): Ευχαριστώ.

Ο κ. Δαβάκης νομίζω δικαιολογημένα διατυπώνει ανησυχίες για το γεγονός ότι διοικητικά προβλήματα καθυστερούν την εύρυθμη λειτουργία του συγκεκριμένου Ινστιτούτου. Θα ήθελα όμως να περιγράψω τι ακριβώς συμβαίνει ώστε τόσο η Βουλή, αλλά και όσοι παρακολουθούν τις διαδικασίες της Βουλής από τα Πρακτικά που δημοσιοποιούνται, να γνωρίζουν..

Το 2007 ιδρύθηκε το συγκεκριμένο Ινστιτούτο με έδρα το Μυστρά. Τα πανεπιστημιακά ερευνητικά Ινστιτούτα δημιουργούνται μετά από πρόταση του Πανεπιστημίου και έγκριση του Υπουργού Παιδείας. Δεν είναι πολλά αυτά. Το Ινστιτούτο του Μυστρά ίσως να είναι το τελευταίο που ιδρύθηκε και μάλιστα μετά από πολύ καιρό.

Το καθαρά διοικητικό του μέρος, το πώς λειτουργεί δηλαδή, θα έπρεπε να είναι ένα εσωτερικό θέμα του Πανεπιστημίου. Να λύνεται εσωτερικά στο Πανεπιστήμιο. Έχει εμφανιστεί μια αντίθεση μεταξύ της καθηγήτριας που είχε οριστεί ως πρόεδρος του Ινστιτούτου από την Διοικούσα Επιτροπή του Πανεπιστημίου, και της νέας εκλεγμένης αρχής του Πανεπιστημίου.,.

Να σημειώσω εδώ ότι το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου μέχρι πέρυσι διοικείτο από μια Διοικούσα Επιτροπή. Δεν ήταν δηλαδή αυτοδύναμο. Και επομένως η Διοικούσα Επιτροπή έπαιρνε όλες τις αποφάσεις. Και από πέρυσι έχει Πρύτανη και Πρυτανικό Συμβούλιο. Έχει δηλαδή εκλεγμένη διοίκηση..

Είναι φανερό ότι η νέα διοίκηση είχε μια διαφορετική άποψη για την επιλογή του Διοικητικού Συμβουλίου. Και η διαφορετική άποψη είχε ένα επιστημονικό χαρακτηριστικό όπως προκύπτει από τα έγγραφα που έχουν έρθει στο Υπουργείο Παιδείας. Δηλαδή, η καθηγήτρια κ. Ξανθάκη που είχε οριστεί ως Πρόεδρος του Ινστιτούτου δεν ήταν στο γνωστικό αντικείμενο του Ινστιτούτου όπως προβλέπει ο νόμος. Εν τω μεταξύ έχουν διοριστεί καθηγητές που είναι στο γνωστικό αντικείμενο.

Εδώ, λοιπόν, ερχόμαστε να αντιμετωπίσουμε μια ακαδημαϊκή προσέγγιση του Πανεπιστημίου με μια διοικητική-νομική προσέγγιση που πρέπει να ακολουθηθεί. Και αυτό έχει κάνει ήδη η υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας. Λέει ότι θα πρέπει να παραμείνει η κ. Ξανθάκη και να συνεχιστεί η διαδικασία με τον τρόπο που προβλεπόταν προηγουμένως.

Είναι από τα πράγματα εκείνα για τα οποία δεν γνωρίζω αν το Υπουργείο Παιδείας πρέπει να εμπλέκεται.

Επειδή δεν θέλω να ξεπερνώ το χρόνο που μου δίνετε θα επανέλθω στην δευτερολογία μου να σας πω τι προτιθέμεθα να κάνουμε για να συμβάλλουμε στην επίλυση αυτού του προβλήματος που είναι προφανώς καθαρά εσωτερικό θέμα του Πανεπιστημίου.

Ευχαριστώ.

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Βαΐτσης Αποστολάτος): Ευχαριστούμε τον κ. Υπουργό. Ο συνάδελφος, κ. Δαβάκης, έχει το λόγο για τρία λεπτά.

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΑΒΑΚΗΣ: Κύριε Πρόεδρε, άκουσα με πολλή προσοχή τα λεχθέντα από τον κύριο Υπουργό και πραγματικά δεν μπορώ να προβάλω ουδεμία αντίρρηση σ’ αυτά, τα οποία αναφέρει είτε ως πραγματικά περιστατικά, είτε ως διαπιστώσεις.

Αυτό το οποίο εμένα με εμβάλλει σε ιδιαίτερο προβληματισμό, κύριε Υπουργέ, είναι κατά πόσον σήμερα η πολιτεία δια του Υπουργείου Παιδείας μπορεί ένα Ινστιτούτο, το οποίο ιδία το χρηματοδοτεί, το οποίο θα έχει σκοπό την περαιτέρω, αν θέλετε, καλλιέργεια γραμμάτων, σπουδών κλπ. μέσα στη χώρα μας, μέσα στην πατρίδα μας και που είναι το μοναδικό Ερευνητικό Ινστιτούτο στη Πελοπόννησο -όπως αναφέρατε και εσείς στην ομιλία σας- να το αφήνει στη διάσταση ή στην άλλη άποψη της νέας επιτροπής, της νέας διοικητικής δομής, της Πρυτανείας του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.

Το ζήτημα του αν η κυρία Ξανθάκη, όπως αναφέρατε, έπρεπε να είναι ή όχι, έχει λυθεί. Μάλιστα έχει λυθεί κατά τρόπον, θα έλεγα, συγκεκριμένο και απόλυτο.

Τι γίνεται με το ζήτημα της παράβασης της νομιμότητας, όπως εσείς ο ίδιος μου αναφέρατε σε ερώτηση που είχα κάνει και στο έγγραφο, το οποίο γνωρίζετε που ο αρμόδιος διευθυντής μεταπτυχιακών σπουδών καλεί τον κύριο Πρύτανη, να εφαρμόσει τη νομιμότητα και να στείλει -δεν μιλάμε για την κυρία Ξανθάκη αλλά για την κάθε κυρία- στο Εθνικό Τυπογραφείο για δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως τα δύο ονόματα των νομίμως εκλεγέντων μελών του Διοικητικού Συμβουλίου, προκειμένου νομικά να συσταθεί και να υπάρξει το Διοικητικό Συμβούλιο;

Αντιλαμβάνεστε ότι έχει παρέλθει ο χρόνος. Αυτήν τη στιγμή δεν λειτουργεί στη διοικητική του μορφή το Ινστιτούτο Έρευνας Βυζαντινού Πολιτισμού και εδώ, στο χώρο αυτό του Βουλευτηρίου, στο χώρο της Δημοκρατίας ερχόμαστε εμείς και ζητάμε τη συνδρομή της πολιτείας και του κεντρικού κράτους.

Εάν ο κύριος Πρύτανης έχει κάποια προηγούμενα με την κυρία συνυποψήφια του στις πρυτανικές εκλογές ή δεν βλέπει με σωστή άποψη την ιδιότητα της ή το γνωστικό της αντικείμενο, αυτό είναι «άλλου παπά ευαγγέλιο».

Θεωρώ ότι ο κλασσικός, ο αρχαίος πολιτισμός, η αρχαία γραμματεία είναι σε άμεση συνάφεια με τον βυζαντινό πολιτισμό -το λέω και ως ειδικός, αν θέλετε-, αλλά, εν πάση περιπτώσει, αυτό το οποίο προέχει είναι ο Μυστράς να αναδείξει πολιτιστικά αυτή καθεαυτή τη φυσιογνωμία του όσον αφορά τις μεταπτυχιακές σπουδές -αλλοδαπούς ερευνητές και εγχώριους ερευνητές, που θέλουν να κάνουν μεταπτυχιακά σ’ αυτό το χώρο- κάτι το οποίο το ζητούσαμε επί πάρα πολλά χρόνια.

Ερχόμαστε σήμερα με τον κάθε κύριο Πρύτανη, ο οποίος διέπεται ή δεν γνωρίζω τι από τις δικές του απόψεις, να κωλυσιεργούμε και, θα έλεγα, να μπλοκάρουμε τέτοιου είδους μακρόπνοης τροχιάς επιλογές για έναν εμβληματικό τόπο για την πατρίδα μας, όπως είναι ο Μυστράς και, αν θέλετε, μια παράδοση που μπορεί να υπάρξει εκεί, μέσω του Ινστιτούτου Βυζαντινών Σπουδών.

Θέλω, κύριε Υπουργέ, στην απάντησή σας, επιτέλους, να λύσετε το ζήτημα. Ο κύριος Πρύτανης από ό,τι πληροφορούμε και στο έγγραφο του, ζητάει από εσάς να του απαντήσετε, λες και η Υπηρεσία του Υπουργείου είναι κάτι το αυτόνομο.

Θεωρώ ότι πρέπει να υπάρξει συγκεκριμένη τομή και συγκεκριμένη απάντηση και να εφαρμοστεί νομιμότητα, εν πάση περιπτώσει. Δεν μπορεί να μην στέλνουμε τα δύο ονόματα εκλεγέντων νομίμως -επαναλαμβάνω- προσώπων, τα οποία θα απαρτίσουν το Διοικητικό Συμβούλιο, επειδή κάποιος θέλει. Εν πάση περιπτώσει, ποιος κυβερνά το ελληνικό Πανεπιστήμιο και ποιος έχει τις ευθύνες;

Θεωρώ ότι η αποκλειστική ευθύνη είναι δική σας όσον αφορά την εύρυθμη λειτουργία. Μιλάμε για εύρυθμη λειτουργία ενός ακαδημαϊκού ιδρύματος, όπως είναι και το Ινστιτούτο Έρευνας Βυζαντινού Πολιτισμού. Είμαι βέβαιος ότι θα κλίνετε προς αυτή την κατεύθυνση.

Σας ευχαριστώ.

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Βαΐτσης Αποστολάτος): Ευχαριστούμε τον κ. Δαβάκη.

Ο Υφυπουργός Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων κ. Πανάρετος, έχει το λόγο, για τρία λεπτά.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΡΕΤΟΣ (Υφυπουργός Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων): Γνωρίζετε ότι είναι πολλές οι περιπτώσεις για τις οποίες έχω κατηγορηθεί ότι παρεμβαίνω στη λειτουργία των Πανεπιστημίων.

Ελπίζω, επίσης, να συμμερίζεστε την άποψη ότι ποτέ δεν το έκανα με πρόθεση να παρέμβω στα εσωτερικά ζητήματα οποιοδήποτε Πανεπιστημίου, αλλά αντίθετα πάντοτε με το πνεύμα, που αναφέρατε εσείς προηγουμένως: της τήρησης της νομιμότητας και των κανόνων ορθής λειτουργίας.

Και εδώ, όπως και σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, η προσπάθεια που κάνω είναι να δοθούν οι απόψεις του Υπουργείου Παιδείας προς τα Ιδρύματα, όπως αυτές εκφράζονται από τις Υπηρεσίες. Ξέρετε είναι από τις περιπτώσεις εκείνες -και το λέω αυτό με μεγάλη ικανοποίηση- που η πολιτική ηγεσία δεν υποδεικνύει στις Υπηρεσίες την εισήγησή τους. Αποδέχεται ή δέχεται τις εισηγήσεις και όπου χρειάζεται ρωτά ή διερευνά περισσότερο αυτές τις εισηγήσεις.

Επομένως, τα έγγραφα που έχουν αποσταλεί από την αρμόδια Διεύθυνση εκφράζουν τη νομιμότητα. Πράγματι, όπως είπατε, έχει αποσταλεί από τον Πρύτανη ένα έγγραφο, στο οποίο διατυπώνεται μία σειρά από σκέψεις, όπως αυτή που σας ανέφερα προηγουμένως για το θέμα του γνωστικού αντικειμένου. Ομολογώ ότι αυτό δεν ήταν από τα πράγματα εκείνα που είχαν ύψιστη προτεραιότητα. Είναι πάρα πολλά τα θέματα που υπάρχουν στο Υπουργείο Παιδείας. Υπάρχουν δεκάδες –σιγά-σιγά θα μιλάμε για εκατοντάδες- ενστάσεις για εκλογές, διαμαρτυρίες και πρέπει κανείς να τις αντιμετωπίσει με την υπάρχουσα υποδομή.

Σας υπόσχομαι, όμως, ότι θα εξετάσουμε αυτό το θέμα και θα δοθεί απάντηση από εμένα, όπως ζητάει ο Πρύτανης. Απλώς, στο λίγο χρόνο που μένει, θα ήθελα να σας πω ότι δεν είναι ευχάριστο για κάποιον που είναι Υφυπουργός Παιδείας και μάλιστα καθηγητής να καταγράφει μία σειρά από έγγραφα:

Στις 9/2/2010 υπάρχει απόφαση της Συγκλήτου για αντικατάσταση. Στις 17/2/2010 η κ. Ξανθάκη ζητάει με έγγραφο την ανάκληση της απόφασης. Στις 22/2 ο Πρύτανης απαντά. Την 1/3 η κ. Ξανθάκη επιμένει με νέο έγγραφο. Στις 31/3, στις 26/5, στις 9/6, στις 7/7, στις 30/11, στις 13/12, στις 14/12, στις 13/1. Δεν είναι αυτή η λειτουργία του Πανεπιστημίου.

Αυτό το λέω, για να τονίσω, και την ανάγκη της δικής σας συμπαράστασης στην προσπάθεια που κάνουμε. Για αυτό και θα φέρουμε στη Βουλή ένα νόμο με τον οποίο θα βοηθηθεί το Πανεπιστήμιο να απαλλαγεί από την εσωστρέφεια, και άλλα χαρακτηριστικά της σημερινής πρακτικής όπως η ανούσια ανταλλαγή εγγράφων και η επακόλουθη σπατάλη χρόνου. Έτσι ώστε το Πανεπιστήμιο να επιλύει τα δικά του ζητήματα εσωτερικά και ακαδημαϊκά. Αυτή είναι υποχρέωσή μας και σκοπεύουμε να την ολοκληρώσουμε στο ακέραιο.

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΑΒΑΚΗΣ: Τι φταίει…

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Βαΐτσης Αποστολάτος): Όχι διάλογο, κύριε Δαβάκη.

Ευχαριστώ πάρα πολύ.

Κύριε Υπουργέ, νομίζω ότι ολοκληρώσατε ένα τέτοιο θέμα με τον καλύτερο τρόπο αγαστής συνομιλίας με τον κύριο συνάδελφο.

3 comments:

  1. Anonymous12:19 pm

    ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΒΥΖΑΝΤΙΛΟΓΟΥΜΕ ....


    Διαβάζουμε στα ιστολόγια, διαβάζουμε στα έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ για διαμαρτυρίες ομάδων, συνιστωσών, αλλά και επιστημονικών φορέων και οργανώσεων σαν αυτές:

    • Δείτε φωτογραφίες από κινητοποίηση, Κυριακή 10/4, ενάντια στην υπουργό Παιδείας Α. Διαμαντοπούλου που μιλούσε σε επιλεγμένους μαθητές στο Metropolis

    • ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ για το νέο Λύκειο Διαμαρτυρίες με ηχηρά ΟΧΙ στις συνθετικές εργασίες, ΟΧΙ στην χρήση της Αγγλικής, ΌΧΙ στην εμβάθυνση
    • ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ για την μη ύπαρξη ΜΟΝΟ του μαθήματος της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ σε όλες τις τάξεις ΚΑΙ για να μην χάσουν ώρες αυτοαναγορεύονται ως οι ΜΟΝΟΙ ειδικοί για την διδασκαλία της συνθετικής εργασίας και από κοντά οι πληροφορικοί για να μην χάσουν ώρες
    • ΤΗΣ ΕΛΕΣΥΠ για το θέμα του ΣΕΠ όπου μια ομάδα 20 ατόμων προτείνει κοιτάζοντας την επιβίωσή της προτείνοντας ότι δεν ισχύει στη σύγχρονη κοινωνική πραγματικότητα και αυτοαναγορεύεται σε μοναδικούς εκπροσώπους , η ομάδα , για θέματα Επαγγελματικού Προσανατολισμού για θέματα που δεν γνωρίζουν ή που απηχούν απόψεις του περασμένου αιώνα ΚΑΙ συμφέροντα του σήμερα
    • ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ προτείνουν το μάθημα τους και όχι μόνο για να εξασφαλίσουν ωρούλες σε βάρος άλλων συντεχνιών
    • Η ΟΛΜΕ καταγγέλει , το ΚΕΜΕΤΕ της σιωπά. Δεν αναλαμβάνουν την ευθύνη της συνολικής πρότασης, γιατί μάλλον δεν το μπορούν ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΑ ΠΑΡΑΤΕΤΑΜΕΝΟ ΟΧΙ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
    • ΑΛΛΑ και οι πανεπιστημιακοί κοντά σε όλους αυτούς συμπαρίστανται χωρίς να προτείνουν και να αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους ως η υποτιθέμενη διανόηση αυτού του τόπου

    Και τελειωμός δεν υπάρχει
    Απουσιάζουν οι προτάσεις , η ανάληψη ευθύνης στην υλοποίηση πολιτικών παιδείας

    ΑΛΛΑ σε όλα αυτά ευθύνες και στο ΥΠΔΜΘ γιατί συνήθως τα προτεινόμενα που παραπέμπουν σε μια εικονική πραγματικότητα κανένας δεν υλοποιεί.

    ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΥΤΟΝΟΗΤΩΝ ΑΓΝΟΟΥΝΤΑΙ και από εδώ και από τους από εκεί

    ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΜΑ ΔΙΑΙΩΝΙΖΕΤΑΙ
    Μαϊμού οι αξιολογήσεις
    Μαϊμού οι εισαγωγή των τεχνολογιών αιχμής στην εκπαίδευση αφού καλούνται αν υλοποιήσουν άτομα άσχετων ειδικοτήτων που θα επιμορφώσουν τους ειδικούς
    Οι διαδραστικοί πίνακες δεν θα χρησιμοποιηθούν ποτέ όπως και οι εκατοντάδες χιλιάδες προσωπικοί υπολογιστές που .χορηγήθηκαν σε όλους τους μαθητές της φετεινής Β΄ Γυμνασίου.

    ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙ την απαξίωση του εκπαιδευτικού συστήματος όπου ΟΛΟΙ είναι ευχαριστημένοι για την νεκρική ηρεμία του

    ΚΑΙ για να είμαστε ήσυχοι με τη συνείδησή μας ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΕ ένα ΟΧΙ σε όλα ΣΑΡΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΧΙ

    Ε λοιπόν και ΜΕΙΣ οι ΛΙΓΟΙ οι ΓΡΑΦΙΚΟΙ φωνάζουμε ΟΧΙ ΣΤΑ ΟΧΙ των ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΩΝ των επαναστατών του καναπέ, της διανόησης που λουφάζει για να μην εκτεθεί, των πολιτικών που για το μόνο που ενδιαφέρονται είναι η επανεκλογή τους

    Περιμένουμε να βάλετε μυαλό, να μην γράφετε στα παλιότερα των υποδημάτων σας τις προτάσεις , τον προγραμματισμό που σας προτείνεται

    Και μην τολμήσετε να μας πάρςτε τηλέφωνο για να παραστήσουμε τα φυτά σε εκδηλώσεις που αναπαραγάγουν μια εικονική πραγματικότητα που εξωραϊζει το τέλμα ΜΗΝ ΤΟ ΤΟΛΜΗΣΕΤΕ,

    ΚΡΙΜΑ, ΑΛΗΘΙΝΑ ΚΡΙΜΑ να παράγουν πολιτική οι ανεύθυνοι , οι περιφερόμενοι διαμαρτυρόμενοι σε μια τόσο κρίσιμη εποχή ΚΑΙ σεις να τους δίνετε την ευκαιρία ΑΠΟΔΟΜΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΝΟΗΤΩΝ

    Ο Παπανούτσος έλεγε ότι η μεγαλύτερη μεταρρύθμιση είναι η υλοποίηση και διαχείριση των αυτονόητων , 50 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ , μισό αιώνα μετά ΚΑΝΟΥΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ.

    Σήμερα τελευταία ημέρα της απεργίας των ΜΜΕ στο κανάλι ΡΙΚ ο Βάσως Λυσσαρίδης επαναλάμβανε σκέψεις που συμπλέουν με τη διαμαρτυρία μας.

    ΜΟΝΟΣ και αυτός μετά την απώλεια του καθηγητή, του οραματιστή, Ανδρέα Γ. Παπανδρέου.

    ReplyDelete
  2. Anonymous8:25 am

    ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΒΥΖΑΝΤΙΛΟΓΟΥΜΕ ....όπως η/ο @12:19 PM αναφέρει


    Πλατεία Κοντζιά σήμερα 12 Απρίλη 2011 [16:30]

    Παλαιό Δημαρχείο ΚΑΤΑΛΗΨΗ … μαύρες σημαίες

    Ο χώρος της Πλατείας. Γεμάτος αστραφτερές λιμουζίνες. Δεκάδες πολυτελείς λιμουζίνες παράνομα σταθμευμένες σε παράταξη στο χώρο της πλατείας
    Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ

    Και στο νεοκλασικό κτίριο της Εθνική Τράπεζας της Ελλάδας κάποιοι δεξιώνονται

    Και στην Βαρβάκειο αγορά την ώρα που κλείνει κάποιοι αγοράζουν σε τιμή ευκαιρίας εντόσθια πτηνών, Η τιμή 1,29 ΝΑΙ 1,29 το κιλό για να ζήσουν.

    Είναι οι «κοπρίτες» που τους έκοψαν το μισθό
    Είναι οι άνεργοι που πασχίζουν να ζήσουν τα παιδιά τους
    Είναι , γιατί όχι, οι καταληψίες του Δημαρχειακού Μεγάρου

    ΟΙ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ

    και οι Τραπεζίτες και οι Τροϊκανοί…. Και όχι μόνο προκαλούν με χλιδάτα «τσιμπούσια» στο νεοκλασικό μέγαρο της Ε.Τ.Ε.

    Για να καταλάβουν τι συμβαίνει όλοι αυτοί έπρεπε να δεξιωθούν από το Δήμαρχο στο χώρο εστίασης των αστέγων

    Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ και όχι τυχαία.

    ReplyDelete
  3. Anonymous5:56 am

    Θα ηθελα να τονισω ενα πολυ σημαντικο θεμα.Υπαρχει μια προπαγανδα μεταξυ των ηλεκτρολογων των τει και των ηλεκτρονικων των τει.
    Κατα'ρχιν το ΤΕΙ ηλεκτρονικης ειναι το μονο τει που πλεισιαζει πραγματικα το επιπεδο των Ηλεκτρολογων μηχανικων και μηχανικων υπολογιστων.Τα μαθηματα και τα βιβλια, ειναι τα περισσοτερα κοινα.Υψηλο επιπεδο με μαθηματικα.Οι αποφοιτοι του τει ηλεκτρολογιας δεν εχουν καμια σχεση τοσο με το τει ηλεκτρονικης οσο και με αντιστοιχη πολυτεχνικη σχολη.Και δεν ειναι δυνατον να προβαλονται και να διεκδικουν δικαιωματα μηχανικων. Δεν εχουν μαθηματα με τηλεπικοινωνιες ουτε και με προγραματισμο και αρχιτεκτονικη υπολογιστων. Ασχολουνται μονο με καθαρα ενεργειακα θεματα και τιποτα αλλο. Παρακαλω να το λαβετε υποψην αυτο.Ειναι κριμα γιατι το τει ηλεκτρονικης εχει αδικηθει παρα πολυ. Και μην σας μπερδεβει ο τιτλος του ηλεκτρολογου τοσο του τει οσο και του πολυτεχνειου. Στην ουσια ο ηλεκτρολογος μηχανικος του πολυτεχνειου ειναι ο ηλεκτρονικος μηχανικος. Και δεν ειναι καμια δικη μου θεωρια, αλλα η αληθεια που ισχυει σε ολες τις χωρες του κοσμου.Καντε μια μικρη αναζητηση και θα το διαπιστωσετε και μονοι σας...Ευχαριστω!!!!

    ReplyDelete