08.30 Χώρα - Δημοτικό
09.15 Χώρα - Γυμνάσιο-Λύκειο
09.45 Λιβάδι - Δημοτικό
10.30 Καρβουνάδες - Δημοτικό
11.15 Ποταμός – Δημοτικό
Στο 6/θέσιο Δημοτικό Σχολείο Ποταμού, εκτός του αγιασμού θα γίνουν και εγκαίνια του νέου σχολείου που έχει προκύψει από την συγχώνευση των ολιγοθέσιων Δημοτικών Σχολείων Ποταμού, Καστρισιανίκων και Αγίας Πελαγίας.
Η συγχώνευση των Σχολείων αυτών είναι η πρώτη που γίνεται στην Ελλάδα ως αναγκαίο πρώτο βήμα για την παροχή πλήρους, σύγχρονης και ποιοτικής εκπαίδευσης στα μαθήματα όλων των ειδικοτήτων, που πρέπει να διδάσκονται στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, ώστε όλοι οι μαθητές να έχουν ίσες ευκαιρίες μάθησης υψηλής ποιότητας.
Ήταν όμως και αποτέλεσμα της συντονισμένης προσπάθειας της εκπαιδευτικής κοινότητας με την συνεργασία και την σύμφωνη γνώμη όλων των φορέων, γονέων και τοπικών αρχών. Η προσπάθεια και η πρωτοβουλία αυτή θα πρέπει να αποτελέσει παράδειγμα σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές της χώρας, ηπειρωτικές και νησιωτικές για τους λόγους που προαναφέρθηκαν.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΙΣΤΟΤΟΠΟ .. ΛΟΓΩ ΔΙΑΡΡΟΗΣ
ReplyDelete"
Την ερχόμενη Τρίτη θα αποφασίσει η πολιτική ηγεσία του υπ. Παιδείας για το ωράριο των καθηγητών που αποσπώνται ή μετακινούνται -ως υπεράριθμοι -υποχρεωτικά στα Δημοτικά Σχολεία.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του esos.gr η υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου προσανατολίζεται στη λήψη των εξής αποφάσεων:
α. Οι καθηγητές που με αίτησή τους αποσπάσθηκαν σε Δημοτικά Σχολεία θα ακολουθήσουν το ωράριο των δασκάλων ,και,
β. Οι καθηγητές που μετακινούνται- ως υπεράριθμοι -υποχρεωτικά στα Δημοτικά Σχολεία θα έχουν το ωράριο που είχαν στο σχολείο από το οποίο προέρχονται."
Εάν ισχύει αυτό μάλλον αυτοί που το εισηγούνται θα δημιουργήσουν πρόβλημα και θα συμβάλουν ηθελημένα ή όχι στην αποδόμηση της προσπάθειας για υλοποίηση των "αυτονόητων πολιτικών"
ΤΙ ΠΙΟ ΑΠΛΟ οι μετακινούμενοι εκπαιδευτικοί είτε με αίτησή τους είτε υποχρεωτικά ακολουθούν το ωράριο της θέσης την οποία κατείχαν.
Αν η πολιτική ηγεσία για τους όποιους λόγους θέλει να ακολουθείται το ωράριο των δασκάλων τότε αυτό να ισχύει για ΟΛΟΥΣ, όχι δύο μέτρα και δύο σταθμά
Και κάτι ακόμα δεν μπορεί να μην επιβραβεύεται η απόφαση των εκπαιδευτικών εκείνων που αποφάσισαν να στηρίξουν και την πρωτοβάθμια εκπαίδευση και το θεσμό του ολοήμερου.
Μα ποιανού εγκέφαλου, αν ισχύει, είναι η δημιουργία ενδοκλαδικών αντιθέσεων
Και κάτι ακόμα άλλο ο καθηγητής ειδικότητας και άλλο ο δάσκαλος αναφορικά με τις ανάγκες που έρχεται να καλύψει [Άλλο εξίσωση και άλλο εξομοίωση όπως έλεγε για το θέμα της ισότητας η Ροούμποθαμ]
ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ
ΣΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΣ ΔΟΘΟΥΝ ΩΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ ΟΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΩΡΕΣ [ hΠΕ- hΔΕ]* για τον εκπαιδευτικό, όπως δίνονται υποχρεωτικές υπερωρίες λόγω μείωσης ωραρίου ανάλογα με τα έτη εκπαιδευτικής υπηρεσίας.
Κύριε υφυπουργέ, ας εφαρμόσετε επιτέλους, είμαστε βέβαιοι γι αυτό, πολιτικές των αυτονόητων και όχι πολιτικές που υπαγορεύονται από συντεχνιακές παρεμβάσεις και εκβιασμούς σκοπιμοτήτων για τους γνωστούς λόγους.... Είναι πιο έντιμη και σε τελευταία ανάλυση γίνεται αποδεκτή η ξεκάθαρη πολιτική από την πολιτική των διακρίσεων, των γκρίζων επιλογών που δημιουργούν εντάσεις και οδηγούν σε αδιέξοδες και άνευ ουσίας αντιθέσεις που παρακάμπτουν την ουσία.
Μην αποδομείται η υποτιθέμενη συνολική προσπάθεια που μάλλον στα χαρτιά μένει για τον απλό λόγο, αλλά όχι κατανοητό, με την εφαρμογή και αποδοχή προτάσεων που δημιουργούν χωρίς λόγο αδιέξοδες καταστάσεις
* hΠΕ = ώρες διδασκαλία στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
hΔΕ = ώρες διδασκαλία στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
[Ο ΜΗ «ΛΟΓΙΚΟΣ», ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ και ΑΠΟΔΟΜΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ]
Τελικά, γιατί το βουντού - αγιασμός είναι τόσο απαραίτητο;
ReplyDeleteΜετά την πριβόητη κατάργηση της βάσης του "10", αρχίζουμε να βλέπουμε της συνέπειες.
ReplyDeleteΔεν νομίζω ότι διαφώνησε κανένας μαζί σας ότι το 10 είναι απόλυτο και πιθανόν άδικο. Όταν όμως αλλάζετε κάτι καλό θα είναι να λαμβάνετε υπόψιν σας όλες τις παραμέτρους και να μην λειτουργείτε κοντόφθαλμα. Έπρεπε πρώτα να υπάρξει ένα λειτουργικό σχέδιο και μετά να πάμε στην κατάρτηση που ήταν το εύκολο.
Το μόνο που πέτυχε η περίφημη κατάργηση της βάσης "10" ήταν να αποδομήσει (για μια ακόμη φορά) την εκπαίδευση.
Τι δεν υπολογίσατε λοιπόν;
Ένα ντόμινο εξελίξεων στη δευτεροβάθμια και μεταδευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Οι μαθητές των ΕΠΑΛ φεύγουν κατά κύμματα προς τα Γενικά Λύκεια για να κάνουν τουρισμό και να περάσουν κάπου όπως λένε.
Οι εγγραφές στα ΙΕΚ έχουν πέσει κατακόρυφα, ενώ το επίπεδο των σπουδαστών αναμένεται να πέσει ακόμη ποιο κάτω από το ήδη χαμηλό που ήταν μέχρι τώρα.
Τα νούμερα που τόσο σας αρέσουν θα μπορείτε να τα βρείτε (αν τα ζητήσετε) πολύ εύκολα σε λίγες ημέρες.
Μια απορία έχω όμως. Κάποιος "σύμβουλός" σας δεν βρέθηκε να σας τα πει αυτά; Αν δεν τα γνωρίζατε έχει καλώς, αν όμως τα γνωρίζατε ήταν εγκληματικό.
Δυστυχώς ήσασταν από τους προτεργάτες της κατάργησης της βάσης "10" και το χρεώνεστε.
Καληνύχτα σας κ. Υφυπουργέ
Καλυνύχτα άμοιρη εκπαίδευση
@1:38 πμ ΑΠΟ ΤΑ ΕΠΑΛ ΔΕΝ ΦΕΥΓΟΥΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΟΧΙ ΒΑΣΗΣ 10 ΑΛΛΑ ΜΕΙΟΝ [-] ΔΕΚΑ
ReplyDeleteΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΠΑΛ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ ΕΙΤΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΙΣΧΘΡΙΖΕΣΑΙ [ΔΙΚΟ ΟΥ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ] , ΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΣΟΣΤΟΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΟ ΕΠΑΛ , ΜΕ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΗΔΕΝ
ΑΥΤΑ , ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΨΕΙ Ο ΛΑΙΚΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΠΑΛ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΚΥΡΟΣ , ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΔΙΕΞΟΔΟ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΦΕΡΟΥΝ ΟΙ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΕΡΓΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ , ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ, ΜΕ ΤΟ ΧΑΜΗΛΟ ΕΠΙΠΕΣΟ ΤΩΝ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ, ΜΕ ΤΑ ΜΑΪΜΟ ΥΤΜΗΜΑΤΑ , ΜΕ....ΜΕ .... ΜΕ ...... ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗ ΩΣ ΤΗΝ ΠΙΟ ΠΕΡΙΖΗΤΗΣΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΣ......
γιατί να κάνουμε αγιασμό στα σχολεία! Πόσα χρόνια πρέπει να περάσουν έτσι ώστε η Ελλάδα να γίνει πραγματικό κοσμικό κράτος από
ReplyDeleteΙραν της Ευρώπης που είναι τώρα?
Επίσης γιατί να υπάρχουν χριστιανικές εικόνες στα σχολεία?
Γιατί στα δικαστήρια να ορκίζονται στο ευαγγέλιο?
Γιατί οι βουλευτές να ορκίζονται στην Αγία Τριάδα?
@4:13 πμ γιατί έχουμε ανεξιθρησκεία και δεν καταπιέχουμε κανένα, που να δεις σε σχολεία τις αττικής που οι αιθουσες έχουν γίνει εκκλησίες με εικόνες, καντήλια, έντυπα παραχριστιανικών οργανώσεων κα ιτοιχογραφίες των αγίων πάντων.
ReplyDeleteΚΟΥΙΖ ΠΡΟΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΥΤΑ
για διευκόλυνση ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!!
@4:13 πμ ΜΠΡΑΒΟ ΠΕΣΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ
ReplyDeleteΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ
ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΕΠΑΛ ΔΕΝ ΓΝΕΤΑΙ ΜΑΘΗΜΑ , ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΝ ΑΠΟΥΣΙΕΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΛΥΘΟΥΝ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΕΥΝΟΗΤΟΥΣ
Παράκληση, αν μπορείτε βάλτε και καμια φωτογραφία στο blog σας να δούμε και όσοι δεν πήγαμε καμία εικόνα από τα σχολεία των Κυθήρων. Ευχαριστώ.
ReplyDeleteΗ απορία ενός γονιού … ο προβληματισμός ενός εκπαιδευτικού
ReplyDeleteΔευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010
Η έναρξη της σχολικής χρονιάς
Δημοτικό Σχολείο περιοχής Αθήνας
Απέναντι ακριβώς Γυμνάσιο
Στην είσοδο του Γυμνασίου μοιράζονται φυλλάδια που διαφημίζουν τις «καλές υπηρεσίες» που προσφέρουν τα φροντιστήρια της περιοχής.
Ο αγιασμός αρχίζει, έτσι ξαφνικά χωρίς ο ιερωμένος να πει το οτιδήποτε, μια τυπική διαδικασία και στο τέλος η αναφορά: και τώρα θα διαβαστεί το μήνυμα του Αρχιεπισκόπου Αθηνών… κανένας δεν προσέχει.
Το μήνυμα της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΔΜΘ δεν διαβάστηκε γιατί έφτασε αργά μέσω των δυνατοτήτων που προσφέρει ο κυβερνοχώρος ή ο πληροφορικός έφτασε αργά για να τυπώσει το μήνυμα….. . Καλύτερα γιατί κανένας δεν θα πρόσεχε.. εδώ δεν έδινε σημασία στις αναφορές του εκπροσώπου του Θεού επί της γης.
Μετά ο χαιρετισμός του εκπροσώπου του Δήμαρχου με λίγη αντικυβερνητική κριτική, οι εκλογές πλησιάζουν… Και καθόλου αυτοκριτική για την μη ανταπόκριση στις προτάσεις των εκπαιδευτικών για υλοποίηση προγραμμάτων ΕΣΠΑ [άλλωστε η υλοποίηση τέτοιων προτάσεων δεν συμβάλλει στην συλλογή ψήφων , ενώ οι εκδηλώσεις με γεύματα και οι συναυλίες… προάγουν την παιδεία…]
Δεν θέλω να φανταστώ τι θα συμβεί όταν θα εφαρμοστεί ο Καλλικράτης με τέτοιες νοοτροπίες…
Ο ιερέας βιαστικά αποχωρεί , έχει να επαναλάβει την τυπική του υποχρέωση και σε άλλες σχολικές μονάδες της περιοχής
Και το αφημένο τραπέζι με τον αγιασμό, το θυμιατήρι και την εικόνα του θεανθρώπου συνθέτουν ένα ψυχρό σκηνικό αποτυπώνοντας ανάγλυφα μια τυπική διαδικασία χωρίς τη σημειολογία [άσχετα με το τι ο καθένας πρεσβεύει ] άλλων εποχών.
.Μετά από ένα τυπικό καλωσόρισμα στα παιδιά μοιράζονται τα βιβλία
Στο απέναντι ΔΗΜΟΣΙΟ δημοτικό σχολείο τα πρωτάκια αποχωρούν ευτυχισμένα, το καθένα κρατάει με καμάρι μια χάρτινη σακούλα [με τη μορφή σχολικής τσάντας] η οποία διαφημίζει μια εταιρεία με περιεχόμενο: εμφιαλωμένο νερό, μπισκότα, τσιπς, καραμέλες, τετράδιο, βιβλίο με οδηγίες, ετικέτες και προγράμματα που διαφημίζουν κάποιο πολυεθνικό μονοπώλιο γνωστού αναψυκτικού και μια κόλλα στικ.[όλα παραπέμπουν στην διαφήμιση καταναλωτικών υποπροϊόντων]
ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ: Η πρώτη επαφή των παιδιών με το σχολείο που αποτυπώνουν τις διατροφικές επιλογές που προτείνονται και τη διαφήμιση συγκεκριμένων εταιριών
Σε όλα αυτά η εκπαιδευτική κοινότητα δεν αντιδρά
Ίσως τα βρίσκει φυσιολογικά
Και αντιδρά , θεωρώντας ότι επιτελεί το έργο της διαμαρτυρίας στα όσα μας συμβαίνουν με κριτική στην εξουσία, με μη αυτοκριτική στην αποδόμηση των αρχών που επιχειρείται και για την οποία ΟΜΩΣ όλοι μας είμαστε συνυπεύθυνοι
Οι Οργουλιανές περιγραφές ωχριούν στα όσα η εικόνα περιγράφει…
Και όποιος κάνει διαπιστώσεις είναι εκτός κλίματος…. Και από τους από εδώ και από τους από εκεί.
«Ανεξήγητο» είπες «ανεξήγητο
δεν καταλαβαίνω τους ανθρώπους
όσο και να παίζουν με τα χρώματα
είναι όλοι τους μαύροι»
[…]
@12.10 Ενδιαφέρουσες οι παρατηρήσεις και οι απορίες σας.
ReplyDelete