Tuesday, September 07, 2010

Μεταδιδακτορικές Υποτροφίες

Προκειμένου να διευρυνθούν οι δυνατότητες και οι ευκαιρίες για αξιοποίηση των δυνατοτήτων που προσφέρει η χρηματοδότηση για ενίσχυση της μεταδιδακτορικής έρευνας θα υπάρξει σύντομα επικαιροποίηση και διεύρυνση της προκήρυξης ώστε:

-Να μην αποτελεί προυπόθεση υποβολής πρότασης η εξασφάλιση φορέα υποδοχής (κάτι που περιόρισε σηματικά τον αριθμό των υποψηφίων).
-Να δοθεί η δυνατότητα σε διδάκτορες που απέκτησαν το διδακτορικό στην Ελλάδα να εκπονήσουν μεταδιδακτορικές σπουδές στο εξωτερικό.
-Η προκήρυξη να γίνει και στα αγγλικά ώστε να υπάρξει προσέλκυση μεταδιδακτόρων από το εξωτερικό
-Να υπάρξει σημαντική απλούστευση στα στάδια υποβολής και αξιολόγησης στα πρότυπα του ERC.
-Να δοθεί περισσότερος χρόνος για την υποβολή των προτάσεων.
-Να μην απαιτείται επικυρωμένη μετάφραση του διδακτορικού που έχει αποκτηθεί σε πανεπιστήμια του εξωτερικού.

Τα παραπάνω θα περιλαμβάνονται στην επικαιροποιημένη πρόσκληση που θα εκδοθεί σύντομα από την ΓΓΕΤ στην οποία και θα ορίζεται νέα καταληκτική ημερομηνία.

48 comments:

  1. Anonymous2:15 am

    Κύριε Υφυπουργέ ωραίες οι μεταδιδακτορικές υποτροφίες αλλά να μη ξεχνάμε και τα πτυχιακά και τα μεταπτυχιακά. Στο νήμα για το ΕΑΠ συνεχίζεται η συζήτηση με 159 σχόλια και εσείς δεν είπατε ακόμη τίποτα και πολύ χειρότερα δεν κάνετε τίποτα. Ωραία η φυγή προς τα εμπρός αλλά λύσετε και κανένα πρόβλημα !!!!

    ReplyDelete
  2. Anonymous4:11 am

    Αν μάλιστα η τελική επιλογή των προτάσεων προς χρηματοδότηση γίνει ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ (και όχι με τους συνήθεις γνωστούς τρόπους της ΓΓΕΤ), τότε πραγματικά η έρευνα θα προαχθεί και τα ερευνητικά ιδρύματα θα αναβαθμίσουν ουσιαστικά το έμψυχο δυναμικό τους !!!! Προσωπικά αναμένω τους παραδοσιακούς χειρισμούς της ΓΓΕΤ οπότε άδικα θα ξεσηκωθούν οι ξένοι και θα σπαταλήσουν χρόνο για υποβολή "καταδικασμένων" προτάσεων. Μακάρι να διαψευθώ

    ReplyDelete
  3. Anonymous6:00 am

    Το αρχείο «Α΄ Φάση Αναπληρωτών ΠΕ60-Νηπιαγωγών Σχολ. Έτ. 2010-2011» αφαιρείται καθώς διαπιστώθηκε τεχνικό πρόβλημα κατά τη ροή του προγράμματος. Η ροή του προγράμματος θα επαναληφθεί και οι προσλήψεις θα ανακοινωθούν εντός της ημέρας.
    Αυτή είναι η ανακοίνωση του υπουργείου παιδείας στην επίσημη ιστοσελίδα του που αφορά την πρόσληψη αναπληρωτών νηπιαγωγών.
    Αυτή τη στιγμή υπάρχει κόσμος που ταξιδεύει για απομακρυσμένες περιοχές, ώστε να προλάβει να αναλάβει υπηρεσία...
    Μόνο που όταν φτάσουν, θα μάθουν ότι θα πρέπει να πάνε κάπου αλλού για να αναλάβουν!
    Και το μπάχαλο συνεχίζεται.
    Αλήθεια, θα αναλάβει κάποιος την ευθύνη;
    Θα παραιτηθεί ποτέ κανείς;
    Θα παραιτήσετε ποτέ κάποιον "εκλεκτό";
    Είναι μεγάλη υποκρισία να κρύβεστε πίσω από "τεχνικά προβλήματα".
    ΩΦΕΙΛΕΤΕ να ελέγχετε τις ανακοινώσεις σας.
    Δεν μπορείτε να παίζετε έτσι με τον κόσμο. Ήδη τον έχετε φτάσει στο αμήν.
    Ντροπή σας

    ReplyDelete
  4. Anonymous6:25 am

    Τα αποτελέσματα του Ηράκλειτου πότε θα ανακοινωθούν;

    ReplyDelete
  5. Anonymous7:19 am

    Πολύ καλά όλα αυτά κ. Πανάρετε, μου μοιάζει όταν τα διαβάζω πως ζω στην καλύτερη χώρα του πλανήτη- Καλύτερα κι από Ελβετία!
    Πραγματικά αναρωτιέμαι όπως κάθε κακόμοιρος μεταδιδάκτορας αν οι κυβερνώντες και οι κατέχοντες τις διάφορες θέσεις ζουν όντως στην Ελλάδα ή σε καμιά άλλη χώρα, ή ενδεχομένως σε άλλη διάσταση, άγνωστη προς τους κοινούς θνητούς.
    Οι περισσότεροι από εμάς είμαστε άνεργοι ή κάνουμε δουλειές του ποδαριού προκειμένου να επιβιώσουμε και παράλληλα γράφουμε προτάσεις και κάνουμε έρευνα απλήρωτοι προκειμένου να είμαστε ερευνητικά ενεργοί.
    Έχετε κάτι να μας προτίνετε (εκτός από το να φύγουμε από τη χώρα) αντί να παρατείνετε τις αξιολογήσεις των προγραμμάτων; Κάτι που να μπορεί να δείχνει πως το υπουργείο σέβεται αυτούς που παράγουν έρευνα; Φαντάζομαι γνωρίζετε πως πολλοί υποψήφιοι διδάκτορες κοντεύουν να τελειώσουν το διδακτορικό τους και ακόμη δεν έχουν δει 1 €.

    ReplyDelete
  6. Anonymous7:54 am

    εχοντας εκπονησει διδακτορικη διατριβη πριν απο 5 χρονια , ακομη προσμενω επαγγελματικη αποκατασταση. επειδη με ενδιαφερει η ερευνα δεν θα ημουν αρνητικη σε κατι παραπανω. δεν εχω καταλαβει ομως αν στα πλασματικα χρονια συνταξιοδοτησης, σπουδες σε τετοιο επιπεδο θα μετρηθουν ως χρονια επαγγελματικης εμπειριας οπως γινεται στο εξωτερικο. Απαντηση κυριε Παναρετε?

    ReplyDelete
  7. Κύριε υπουργέ, η ενίσχυση μεταδιδακτόρων είναι σημαντική, αξιέπαινη αλλά και εδώ και πολύ καιρό αναμενόμενη δράση, ειδικά αν αναλογιστούμε οτι προκηρύσσεται 7 χρόνια μετά την προκήρυξη των προηγούμενων προγραμμάτων "Πυθαγόρας" του ΕΠΕΑΕΚ. Ωστόσο, θέλω να κάνω μια παρατήρηση - πρόταση, που αποτελει ίσως αμελητέα λεπτομέρεια για την πλειονότητα των ενδιαφερομένων, εντούτοις θα μπορούσε να ενδιαφέρει μια ειδική κατηγορία κοινού. Αφορά την απαγορευση συμμετοχής όσων έχουν εξαρτημένη εργασια. Αυτό αποκλείει πολλούς δυνητικούς υποψηφίους, κυρίως όμως αποκλείει τους Δημοσιους Υπαλλήλους (Δ.Υ.). Θα πει κάποιος βέβαια, γιατι να διαμαρτύρεται ένας ΔΥ και να μην αφεθεί χώρος για τους ανέργους Διδάκτορες; Στο ερώτημα αυτό, αντιτείνω οτι στους ΔΥ "Άδεια υπηρεσιακής εκπαίδευσης με αποδοχές δε χορηγείται για μεταδιδακτορική έρευνα (σχετική η αρ. 546/2005 γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους)."(Εκτός και αν δεν ειμαι καλα ενημερωμένος). Με τον τρόπο αυτό ουσιαστικά είναι αδύνατο σε έναν ΔΥ να πραγματοποιησει Μεταδιδακτορικη έρευνα. Θα προτεινα να μελετησει το Υπουργείο την δυνατότητα οι ΔΥ να δικαιούνται συμμετοχής στο πρόγραμμα χωρίς την αποζημιωση που προβλέπεται για τον μεταδιδάκτορα αλλα με δυνατότητα εκπαιδευτικης άδειας με αποδοχες. (Η αντίστροφα, συμμετοχη στο πρόγραμμα με αποζημίωση και εκπαιδευτικη άδεια ανευ αποδοχων). Αν θελουμε αναβάθμιση του επιπέδου του δημοσιου, πρεπει να επενδύσουμε στο προσωπικό και στην δια βίου εκπαίδευση του.

    ReplyDelete
  8. GIATI ???8:10 am

    Αγαπητε Κε Παναρετε,
    Ερωτήσεις:
    1 Αφου ΔΕΝ ειχατε στόχευση για τα POSTDOC γιατί εγινε η προσκληση ??
    2 ΜΑΚΑΡΙ η νεα προσκληση να ειναι ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ. Παντος τα αποτελεσματα της ΓΓΕΤ στις διακρατικες...[πχ Ελλαδα ΤΟΥΡΚΙΑ] ΔΕΝ το δειχνουν....Μα ολοι απο σχεδόν το ιδιο και διαχρονικα τα Ιδια ΑΕΙ ??? Τελικα μήπως και ο ΑΞΙΟΛΟΓΙΤΗΣ ειναι διαχρονικα ο ιδιος??? Λεω ...μήπως και μαλιστα απο φορέα τις ΓΓΕΤ??? Ισως ειμαι καχύποπτος....

    ΒΕΒΑΙΑ αυτό που θα ειναι το πρωτο "σκανδαλακι","χαριστικο" ειναι αυτο το ΚΕΝΤΡΟ ΓΙΑ ΤΣΟΥΝΑΜΙ στο Αστεροσκοπείο. Εδω ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να βγαλουν ενα μεγεθοσ και τσακόνονται στην TV .....θα μας προειδοποιησουν για τσουναμι ???
    Ενα τσουναμι εχει πι8ανοτητα 1:10^6 το δε κόστος του συστήματος θα ειναι of the order of 10^6 euro !!
    Gia na ginei TSOYNAMI sto Aigaio ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ οι τεκτονικές προυποθέσεις !!! Και σε καθε περίπτωση το κύμα θα έχει φτασεισ σε ακτη σε 5-10 λεπτα MAX !!! αρα δεν υπαρχει η δυνατότητα να γινει κατι στιν Ελλαδα. Ισως στην Ιταλια Αιγυπτο, κυπρο ΝΑΙ..ελλαδα ΟΧΙ !!! Αλλο οι κλειστες θαλλασες και Αλλο ο ωκεανός!!!
    Oi παλοιριογραφοι [που λενε οι του ΕΑΑ} καταγραφουν το κυμα ...ΟΤΑΝ ΦΤΑΣΕΙ στην ακτη !!!! Αρα ειναι αχριστο γαι προειδοποιηση. Οι δε sensors poy χρειαζονται στον πυθμενα..εχουν κοστοs 500.000 euro/station me elaxisto 5-7 stations. Diladi minimum 3-4 ekatomiria Euro se pre operational mode !!!

    ΑΡΑ ΚΑΘΑΡΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ...ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ...

    ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΤΩΡΑ:
    1 Ποιο οργανο ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟ προτεινε ??? ΚΑΝΕΝΑ !!
    2 Οταν μιλάμε για συνχωνέυσεις γιατι προτεινετε ενα νεο unit ??
    3 Giati sto Asteroskopeio kai oxi sto ΕΛΚΕΘΕ poy exei αρμοδιοτητα τη ΘΑΛΑΣΣΑ και εχει εγκαταστεισει και σειρα υποθαλάσσιων σεισμογράφων??
    4 Γιατι ΑΘΗΝΑ και οχι σε νησιωτική περιοχη στη μεση ή στην ακρη του ΑΙγαιου [Πανεπ. Αιγαιου/Κρητης/ΙΤΕ???] που υπαρχουν υποδομες αναλογες..αλλα και για να μπορει να ενδιαφερετε για την προστασια των νησιωτικών περιοχών. ...
    5. env yp;rxei diaboylefsi gia thn EREYNA kai anadiatajh toy EREYNHTIKOY ISTOY...se ti aposkopei kai POIΟΥΣ ΟΦΕΛΕΙ ..i (n)tropologia sti boyli sto nomosxedio gai ti DIABIOY EKPAIDEYSH...
    5 ΕΙναι αληθεια οτι πιεζουν οι ΚΜ [ιδρυμα Καραμανλή !!] και ΚΣ [ Μπακογιαννη] για να αναλλάβουν και σχετικές ..καρεκλες???

    Oi απαντήσεις και η παρεμβαση σας θα αποτρεψει ενα ατόπιμα...

    ReplyDelete
  9. Anonymous8:46 am

    Ενδιαφέρον, αλλά αν όσοι πάνε στο εξωτερικό μείνουν στη συνέχεια στο εξωτερικό ποιό το όφελος για την Εθνική Οικονομία;

    Μήπως πρέπει τα χρήματα να δοθούν για ενίσχυση της εγχώριας έρευνας ή/και με όρους σε τομείς που υπάρχει ανάγκη για τα μελλοντικά μέλη ΔΕΠ των Πανεπιστημίων;

    (Disclaimer: Ως μέλος ΔΕΠ κορυφαίου πανεπιστημίου του εξωτερικού, μετά χαράς να δεχτώ καλό έλληνα μεταδιδακτορικό που δεν θα τον πληρώνω εγώ. Μάνα εξ ουρανού θα είναι.)

    ReplyDelete
  10. Anonymous10:23 am

    Πώς συμπεραίνετε ότι "περιορίστηκε σημαντικά ο αριθμός των υποψηφίων"; Στην ανακοίνωση του Αυγούστου ανακοινώθηκε ότι η ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής "θα λειτουργήσει σύντομα", και έκτοτε ΠΟΥΘΕΝΑ δεν έχω βρει link ή ανακοίνωση ενεργοποίησής της. Μήπως είναι κρυφή για να μην τη βρουν οι ενδιαφερόμενοι; ΕΛΕΟΣ.

    Συμμερίζομαι την αγωνία του ανώνυμου φίλου σχετικά με τη βραδύτητα και την αναξιοκρατία στις αξιολογήσεις. Να λέμε πως είμαστε και τυχεροί που δεν άλλαξε η ηγεσία στο Υπουργείο σας.

    ReplyDelete
  11. Anonymous10:29 am

    Πώς άραγε συμπεράνατε ότι είναι λίγοι οι υποψήφιοι; Λειτούργησε ποτέ η φόρμα υποβολής; Πρέπει να τηλεφωνήσουμε οπωσδήποτε από την άλλη άκρη της γης, ή απλά κρατάτε το Link κρυφό και δεν μάς το δίνετε; ΕΛΕΟΣ.

    Όσο για το μπάχαλο, την αμετροέπεια, την ασυναρτησία και την αναξιοκρατία, στο χέρι μας είναι να με διαψεύσετε...

    ReplyDelete
  12. Anonymous10:42 am

    μια συμβουλή
    οταν γραφονται αποψεις που κανενας δεν παιρνει υποψη του,
    οταν στους χωρους δουλειας, της εκπαιδευσης εν προκειμένω, κανενας δεν λαμβανεται υπόψη
    τοτε το όλο σκηνικο μοιάζει με οργουλιανή φαρσοκωμωδία που μπορεί να καταλήξει σε μπουμεραγκ γι αυτούς που παιζουν
    ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΣ ΠΕΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ

    ReplyDelete
  13. Anonymous12:08 pm

    είναι δυνατόν κάποιος να είναι μαθητής και ταυτόχρονα καθηγητής και μέλος της επιστημονικής επιτροπής μεταπτυχιακού σεμιναρίου ΔΕΝ είναι δυνατόν

    είναι δυνατόν το ίδιο πρόσωπο να δίνει συμβουλές για το θέμα στο οποίο ήταν μαθητής

    μα και βέβαια είναι , αφού ήταν ταυτόχρονα μέλος της επιστημονικής επιτροπής και καθηγητής
    δηλαδή έδωσε πτυχίο στον εαυτό του ?
    μάλλον ναι

    σαν σενάρια επιστημονικής φαντασίας μας φαίνονται όλα αυτά που δεν προσεγγίζονται ούτε με κοινωνιολογικά κριτήρια.

    Να ήταν μόνο αυτό , στην ίδια επιστημονική επιτροπή ήταν και κάποιος χωρίς πτυχίο και έκανε και μάθημα σε άτομα με μεταπτυχιακές σπουδές «ο αγράμματος»

    ΜΙΚΡΗ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ στην ίδια επιτροπή ήταν και πανεπιστημιακοί γνωστού αμαρτωλού εκπαιδευτικού ιδρύματος ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ

    Ο θεός να μας φωτίσει αν και το βρίσκω απίθανο αφού είναι αυτοί που εξέθεσαν και τον προκαθήμενο της εκκλησίας μας που είναι και προκαθήμενος του εν λόγω ιδρύματος.
    Είναι δυνατόν να μας φωτίσει ο μεγαλοδύναμος , εδώ δεν βοήθησε τον προκαθήμενο

    ReplyDelete
  14. Anonymous12:24 pm

    Κύριε Πανάρετε κάντε επιτέλους κάτι για το ανοικτό πανεπιστήμιο.

    http://3.bp.blogspot.com/_OxttzbzsJhQ/TE9U_phHZiI/AAAAAAAABEs/NqHBeSBVRVw/s1600/%CE%95%CE%91%CE%A0.png

    ReplyDelete
  15. Anonymous1:30 pm

    τι συνέβη και αντικαταστάθηκε ο πρόεδρος συμβουλίου επιτροπής στελεχών της υποχρεωτικής εκπαίδευσης?

    ReplyDelete
  16. Anonymous1:44 pm

    ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ Η ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ
    ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΟΠΟΥ ΣΥΖΗΤΕΙΤΑΙ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ

    ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΑΓΟΡΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΛΕΕΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΙ ΠΕΡΙΛΑΒΜΑΝΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ, ΔΗΛΑΔΗ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ

    ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΩΣΤΕ ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΤΩΝ ΑΓΟΡΙΤΩΝ ΤΗΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ,ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΑΓΟΡΙΤΕΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΩΧΤΕ Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΗΡΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΑΣ

    Η ΒΟΥΛΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΣΣΑΡΕΛΛΑ ΑΝΑΓΩΝΣΗΣ ΕΚΘΕΣΕΩΝ

    ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΔΟΜΗΘΕΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΜΑΣ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ , ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΑΠΑΙΤΕΙ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ , ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ , ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΗ ΝΑ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΣΥ ΝΕΡΓΑΤΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΚΜΜΑ ΤΟΥΣ ΟΡΙΖΕΙ ΝΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΦΘΟΥΝ

    ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ
    ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΒΑΘΕΙΑ ΝΥΧΤΩΜΕΝΟΙ ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΟΝΟΜΑΖΟΥΝ ΤΑ "ΣΤΕΛΕΧΗ" ΤΗΣ OPENGOV ΔΙΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

    ΕΙΜΟΥΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΚΕΦΕΝΕ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΜΕ ΕΝΑ ΣΤΕΛΧΟΣ ΤΟΥ ΥΠΔΒΜΘ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΟΥΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΤΟ ΕΞΗΣ
    Α ΡΕ ΦΙΛΑΡΑ ΤΙ ORENGOV ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΦΕΞΑΛΑ

    ... ΚΑΙ ΕΠΑΦΑ ... ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΣΥΝΕΛΘΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΟΚ... ΤΟ ΗΞΕΡΑ ... ΑΛΛΑ ...ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ... ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΩ...

    ReplyDelete
  17. Αποκαλυπτικό Δελτίο2:19 pm

    Μόλις έγιναν γνωστές οι μετατάξεις υπαλλήλων από υπουργεία στο γραφείο του προθυπουργού κατά την ημέρα ανακοίνωσης του ανασχηματισμού. Ο προθυπουργός νόμιζε οτι ο κόσμος είναι χαζός και ασχολείται με το νέο κυβερνητικό σχήμα και δεν θα κοιτάξει τα ΦΕΚ διορισμών.

    Τώρα αυτό το τσουναμοκέντρο τι είναι πάλι ? Έίναι άλλη μια δημόσια υπηρησία για να βολευτούνε πράσινα παιδιά και να αυξήσει τις ήδη μεγάλες κρατικές δαπάνες. Ούτε που χρειαζόμασταν τέτοιο κέντρο.

    Επιπλέον 15.000.000 ευρώ θα πληρώσει ο ελληνικός λαός για τους νέους συμβούλους και συνεργάτες των επιπλέον ατόμων που προστέθηκαν στην κυβέρνηση κατά τον ανασχηματισμό.

    Τώρα τι είδους υποτροφίες θα είναι αυτές... Θα είναι ψύχουλα μόνο,είδαμε και τις υποτροφίες προπτυχιακών φοιτητών που δίνονται και από το 2009 ελαχιστοποιήθηκαν τα κριτήρια για να λάβουν υποτροφίες λιγότεροι,δεν έχει λευτά το κράτος αλλά έχει για συμβούλους μεταταχθέντες και πράσινα παιδιά.

    ReplyDelete
  18. Anonymous2:22 pm

    Να'χαμε και καποιο σχόλιο απο τον οικοδεσποτη....που και που...καλα θα΄τανε.
    Διαφορετικα καταντά ψυχανάλυση!!!

    ReplyDelete
  19. Καλό θα ήταν ο καθένας που σχολιάζει να μένει στο θεμα και να μην λέει τον πόνο του, το μακρύ ή το κοντό του! Υπάρχουν άλλοι χώροι συζήτησης για ζητήματα που θίγονται άκαιρα εδώ. Εδώ μιλάμε για τα μεταδιδακτορικά, όχι για το ΕΑΠ ή για τα απιθανα αλλα που διαβασα εδω περα! Οσο για τον μάλλον επαρχιώτη πρασινοφρουρο που παραπονιέται γιατι το κόμμα του δεν τον πήρε σύμβουλο, του συνιστώ να κάνει αίτηση ως μεταδιδάκτορας μπας και αποκτήσει κανα προσον και σε μελλοντική opengov διαδικασία έχει καλύτερη τύχη! Επι της ουσιας λοιπόν, επειδή το μεταδιδακτορικό όχι μόνο προάγει την έρευνα αλλά μπορεί να αποτελεσει και εφόδιο για την δημοσια διοικηση, αναμενω κάποια απάντηση απο τον κ. υπουργό σχετικα με την δυνατότητα των ήδη υπηρετούντων υπαλλήλων να πραγματοποιήσουν μεταδιδακτορικο.

    ReplyDelete
  20. Anonymous7:48 pm

    @1:30 μμ δεν ξέρεις όμως ότι συγγενικό του πρόσωπο που μάζευε "προσόντα" με την συνδρομή του ιδίου περιφέρει την άγνοια του και παραγοντίζει διαβάλοντας προκειμένουν να επιβιώσει.

    ReplyDelete
  21. Anonymous8:36 pm

    Διαβάσαμε την κατάργηση των ΓΡΑΣΥ
    Ανεξάρτητα από τις όποιες απόψεις έχετε για τα θέματα του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού και επειδή προκηρύσσετε συνέχεια προγράμματα για το θέμα
    ΜΗΠΩΣ θα έπρεπε να ζητήσετε και την άποψη αυτών που έχουν τα προσόντα, ασχολούνται με το θεσμό και δεν ταυτίζονται οι απόψεις τους με το ατομικό τους συμφέρον ΚΑΙ ΟΧΙ αυτόν που σιωπούν περιφέροντας την άγνοιά τους και που πλασάρουν τις αυτογνωσίες και κουραφέξαλα για το θέμα και που σας ώθησαν στο άλλο άκρο να απαξιώσετε ένα θεσμό που εξήρε χθες στη Βουλή και ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ.
    Έχουμε την εντύπωση ότι η απαξίωση ενός θεσμού λόγω της ανεπάρκειας μεγάλης μερίδας των στελεχών του δεν σημαίνει ότι ο θεσμός δεν είναι αναγκαίος
    ΑΛΛΟ ΣΗΜΑΊΝΕΙ ότι η επιλογή των στελεχών ήταν ανεπιτυχής
    Και σε αυτό φταίει η εκάστοτε πολιτική ηγεσία
    Δεν είναι ο γιαλός στραβός, στραβά αρμενίζουν κάποιοι
    ΠΡΟΤΑΣΗ ζητείστε τις απόψεις τουλάχιστον αυτών που τις έχουν και σας το έχουν ζητήσει
    ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ η στελέχωση των αρμόδιων επιτροπών και των θέσεων απόσπασης των υπηρεσιών του υπουργείου παιδείας γίνεται με κριτήρια δημόσιων σχέσεων και με άτομα που δεν έχουν ποτέ εκφράσει την άποψη τους για το θέμα.

    ΑΛΛΩΣΤΕ Η ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΕΞΑΓΓΕΛΙΩΝ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΜΑΣ, ΜΗΝ ΑΠΟΔΟΜΕΙΤΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΒΟΥΛΗΣΗ , ΜΗΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΕΤΕ ΤΟΥΣ ΕΧΟΝΤΕΣ ΑΠΟΨΗ,
    Στο τέλος, τέλος της γραφής δεν θα χάσουν οι έχοντες άποψη, απλά θα απογοητευθούν, η παιδεία θα χάσει
    Και στο τέλος , τέλος της γραφής εσείς θα πάρετε τις όποιες αποφάσεις, ακούστε και τους άλλους ίσως οι αποφάσεις σας θα είναι σωστότερες και θα εισπράξετε και τους καρπούς της επιτυχίας,
    Ακούστε τους όμως με προσοχή όχι μέσα από διαδικασίες όπου οι απόψεις περιφέρονται σε ιστολόγια και δημιουργούν εντυπώσεις ενός εικονικού διαλόγου που ποτέ δεν γίνεται
    ΔΕΝ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ, ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΓΝΟΕΙΤΕ

    Και μια τελευταία συμβουλή
    ΑΚΟΥΣΤΕ αυτούς που σας λένε να αποτυπωθεί με αντικειμενικά κριτήρια [αξιολογηθεί] ο θεσμός του ΣΕΠ. Είναι ο μόνος τρόπος για να οδηγηθείτε σε σωστά συμπεράσματα.

    Γιατί αυτοί που ομιλούν πετώντας πομφόλυγες και εκφράζοντας σαπουνόπερες εναντιούμενοι στις επιταγές της ΚτΠ και εκείνοι που χρησιμοποιούν τις αρχές της ΚτΠ για να απορροφήσουν μόνο Ευρωπαϊκά κονδύλια προσφέρουν χείριστη υπηρεσία στην υπόθεση της αναβάθμισης της παιδείας στην χώρα μας
    Φιλικά ο θυμωμένος που σας αγαπά

    ReplyDelete
  22. Anonymous10:16 pm

    @5:08 μμ o επαρχιώτης πρασινοφρυρός φίλε μας δεν παραπονιέται απλά περιγραφεί μια κατασταση.
    Όσο για τα άλλα που λες θα ήθελα να σε πληροφορήσω ότι και πτυχίο έχει. και μεταπτυχιακές σπουδες σε επίπεδο μεταπτυχιακού διπλώματος έχει κάνει, και για να μην νομίζεις ότι είμαι εκτός θέματος και δεύτερο μεταπτυχιακό αυτό του ΕΑΠ έχω και διδακτορικό διπλωμα έχω και καμιά εκατοστή δημοσιεύσεις έχω και 407 έχω διατελέσει .Τώρα δε μου το είπες θα σκεφτώ και τις μεταδιδακτορικές σπουδές μπας και αποκτήσω κανένα προσόν εκτός αυτό του πρασινοφρουρού....

    ReplyDelete
  23. Anonymous1:25 am

    @ Αποκαλυπτικό Δελτίο
    "Τώρα αυτό το τσουναμοκέντρο τι είναι πάλι ? Έίναι άλλη μια δημόσια υπηρησία για να βολευτούνε πράσινα παιδιά και να αυξήσει τις ήδη μεγάλες κρατικές δαπάνες. Ούτε που χρειαζόμασταν τέτοιο κέντρο. "

    einai ena BOLEMA se 2-3 an8ropoys. DES poioi milane sta kanalia . Prin apo ligo o KS [ gnostos periferomenos sta limenika tamia gia meletes kimatismoy !!!] kai ypospifios Dief8intis ELKE8E alla kai YPOPSIFIOS proedros Asteroskopeioy....elege gia aniparkta tsoynami sto Egeo!!!

    SE KA8E PERIPTOSI OMOS TA POLITIKA EROTHMATA POY E8ESE O "GIATI??" MENOYN ANAPANTHTA.

    H SIOPH DEIXNEI KAI ENOXH ????

    ReplyDelete
  24. Όσοι κάναν μεταπτυχιακά και διδακτορικά να πάνε στο εξωτερικό να βρούνε εργασία. Ο δημόσιος τομέας δεν αντέχει άλλο,όσους μπορούσε να πάρει τους πήρε. Ειδικά κάτι μεταπτυχιακά μαϊμού από ΤΕΙ που τα έχουνε για να βολευτούνε οι ΤΕιτζίδες στο δημόσιο πλέον θα πάτε στο εξωτερικό για να βρείτε δουλειά. Επίσης δεν υπάρχει λόγος να μπεί στο ελληνικό σχολείο ο ευρωπαϊκός πολιτισμός. Όσοι έχουν αυτή την απαίτηση προσδωκούν μήπως βγούνε προκυρήξεις ΑΣΕΠ για να βολευτούν στα δημόσια σχολεία. Ο έλληνας φορολογούμενος δεν μπορεί να πληρώνει άλλα έξοδα για το κράτος.

    ReplyDelete
  25. Anonymous4:24 am

    Θα ηθελα να ενισχυσω το σχολιο αλλου φιλου του blog που σας προτρεπει κυριε Παναρετε να δηλωνετε παρον εστω και με πολυ συντομες παρατηρησεις.Πολλα τα θεματα, πολλες οι αποριες, ελαχιστος ο χρονος σιγουρα. Ομως πραγματικα θα θελαμε εναν virtual διαλογο που και που ...ευχαριστω

    ReplyDelete
  26. ΕΜΠ 4:04 πμ

    Ο δημόσιος τομέας δεν αντέχει άλλο από άτομα σαν εσένα που αμοίβονται αδρά με διάφορα επιδώματα και τα ξύνουν από το πρωϊ μέχρι το απόγευμα.

    Μεταπτυχιακά μαϊμού για να πάρουν οι απόφοιτοι του ΕΜΠ περισσότερα μόρια στον ΑΣΕΠ και να βολευτούν στο δημόσιο και να το παίζουν MSc κάνετε και εσείς.

    Όσο για τα master των ΤΕΙ που τα διεξάγουν σε σύμπραξη με πανεπιστήμια του εξωτερικού άσε τους κριτές των διεθνών οργανισμών να κρίνουν άμα είναι μαϊμού ή όχι,δεν σου πέφτει λόγος να μιλάς για πανεπιστήμια του εξωτερικού που είναι πολύ ποιο πάνω από την σχολή σου.

    Και πολύ καλά κάνουν οι ΤΕιτζίδες να βολευτούν στο δημόσιο όπως κάνεις και εσύ άλλωστε και σουλατσάρεις στις νομαρχίες και στις πολεοδομίες και απειλείς συμβασιούχους υπαλλήλους οτι αν αποδεχτούν μελέτες από ΤΕΙτζίδες θα απολυθούνε.

    Ο ευρωπαϊκός πολιτισμός μπορεί να προσφέρει αρκετά ενδιαφέροντα πράγματα στους μαθητές όπως προανέφερε και ο απόφοιτος ευρωπαϊκού πολιτισμού εδώ. Καλά θα κάνουν να βολευτούνε και άλλοι καθηγητές στο δημόσιο όπως βολεύτηκες και εσύ. Φάινεται οτι στο σχολείο σου ήσουν άριστος στα θετικά μαθήματα και σκράπας στην κοινωνιολογία και στην έκθεση ε? Οι φορολογούμενοι θα πληρώνουν για την παιδεία διότι χώρα χωρίς σωστή παιδεία προς τους μελλοντικούς πολίτες της είναι άξια της μοίρας της.

    ReplyDelete
  27. Όσοι κάναν μεταπτυχιακά και διδακτορικά και σπούδασαν στο ΕΜΠ να πάνε στο εξωτερικό να βρούνε εργασία. Ο δημόσιος τομέας δεν αντέχει άλλο,όσους μπορούσε να πάρει τους πήρε. Ειδικά κάτι μεταπτυχιακά μαϊμού από το ΕΜΠ που τα έχουνε για να βολευτούνε οι άσχετοι στο δημόσιο πλέον θα πάτε στο εξωτερικό για να βρείτε δουλειά. Επίσης δεν υπάρχει λόγος να μπεί στο ελληνικό σχολείο ο ευρωπαϊκός πολιτισμός. Όσοι έχουν αυτή την απαίτηση προσδοκούν μήπως βγούνε προκυρήξεις ΑΣΕΠ για να βολευτούν στα δημόσια σχολεία. Ο έλληνας φορολογούμενος δεν μπορεί να πληρώνει άλλα έξοδα και να θρηνεί νεκρούς για το παρακράτος που χτίζει ρικομέξ και ύστερα καλύπτει τους μπανάνα-θέλω μηχανικούς.

    ReplyDelete
  28. Anonymous6:30 am

    Αξιότιμε κ. Πανάρετε,

    Στις νέες κατευθύνσεις που παραθέτονται για την επικαιροποίηση και διεύρυνση του προγράμματος μεταδιδακτορικών υποτροφιών θα ήθελα να σταθώ στο παρακάτω σημείο׃

    «Να δοθεί η δυνατότητα σε διδάκτορες που απέκτησαν το διδακτορικό στην Ελλάδα να εκπονήσουν μεταδιδακτορικές σπουδές στο εξωτερικό»

    Κατά τη γνώμη μου στο συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι σαν να ανοίγεται ένα “can of worms”. Ένας υποψήφιος μεταδιδακτορικός υπότροφος ο οποίος μπορεί να φέρει τη δική του χρηματοδότηση γίνεται πρακτικά δεκτός στο πιο κορυφαίο ίδρυμα του εξωτερικού, αρκεί να έχει καλές συστάσεις. Επιπλέον στην κατάθεση της πρότασης θα έχει συνήθως αμέριστη βοήθεια σε πρωτογενή δεδομένα και δεδομένα της ομάδας που αυτόματα αναβαθμίζουν την πρόταση χρηματοδότησης σε άλλη κατηγορία.
    Έτσι όμως οι Ελληνικές ερευνητικές ομάδες θα βρεθούν να ανταγωνίζονται με όλο τον υπόλοιπο κόσμο.
    Αν λάβω υπόψη τον αριθμό των νέων επιστημόνων που γνωρίζω να εκπονούν μεταδιδακτορική εργασία στο εξωτερικό, έχω την αίσθηση ότι δεν είναι και ιδιαίτερα δύσκολη η μετάβαση στο εξωτερικό, καθώς υπάρχει πάντα σχετική ζήτηση για εκπαιδευμένο προσωρινό επιστημονικό δυναμικό και διαθέσιμοι πόροι χρηματοδότησης του.
    Η συνεισφορά των μεταδιδακτορικών επιστημόνων που θα εργάζονται στο εξωτερικό θα είναι μικρή. Αντίθετα, είναι πιο σημαντικό ο μεταδιδακτορικός υπότροφος της χώρας μας να έχει τη δυνατότητα στα πλαίσια της υποτροφίας του να εκπονήσει για ένα μικρό διάστημα (3-5 μήνες) μέρος του έργου του σε συνεργαζόμενο εργαστήριο του εξωτερικού, κάτι που θα βοηθήσει και στη μεταφορά τεχνογνωσίας στη χώρα μας και στη προαγωγή της ερευνητικής συνεργασίας (αυτό ανεπίσημα γίνεται και σήμερα).

    Αν είναι απόλυτα αναγκαίο να χρηματοδοτηθούν μεταδιδακτορικοί υπότροφοι του εξωτερικού, τότε νομίζω ότι πρέπει να γίνει σε ξεχωριστή πρόσκληση μόνο για το εξωτερικό, και οι αξιολογητές να μην είναι Έλληνες επιστήμονες, της διασποράς και μη, για ευνόητους λόγους.

    Τέλος, παρά το ότι αναγνωρίζω την αναγκαιότητα των αλλαγών και διευρύνσεων, αυτές αρχίζουν λίγο να μοιάζουν με τις ανακλήσεις αυτοκινήτων (recalls). Κόντεψαν να φουντάρουν ακόμη και την Toyota.

    Με εκτίμηση,

    Αντ.

    ReplyDelete
  29. Anonymous8:21 am

    Θα μπορούσε επίσης να ξεκινήσει μία περιοδικότητα στις προκυρήξεις αντί για αποσπασματικότητα και τις συνεχείς αναβολές (της προθεσμίας υποβολής και φυσικά κρίσης).
    Έλεος! Ας ολοκληρωθεί πρώτα μια προκύρηξη και σε έξι μήνες, επαναλλάβετε την με τις αναγκαίες βελτιώσεις....
    Ίσως να πρέπει να μιλήσετε με νέους ερευνητές και μέλη ΔΕΠ να σας εξηγήσουν τα πραγματικά προβλήματα της έρευνας στην Ελλάδα.
    Εκτός αν όλα αυτά είναι προφάσεις για να εγγραφούν οι δαπάνες το 2011 (το νωρίτερο).

    ReplyDelete
  30. Anonymous9:04 am

    Εκλεγμένος λέκτορας από τον Απρίλη του 2009, αύριο καταθέτω τα απαραίτητα χαρτιά στον ΟΑΕΔ για κάρτα ανεργίας. Βλέπετε φέτος δεν δώσατε πιστώσεις ούτε για 407 στο τμήμα μου, έστω για τους εκλεγμένους. Θα εργαστώ λοιπόν με ανάθεση αμισθί. Σε τέσσερα-πέντε χρόνια, όμως, θα θέλετε να κριθώ για την επόμενη βαθμίδα με κριτήρια εξωτερικού. Αν αυτό δεν είναι ξεφτίλα τότε τι είναι.

    Συγγνώμη για το ακατάλληλο του χώρου μιας και το post αφορά τα μεταδιδακτορικά.

    ReplyDelete
  31. Anonymous9:21 am

    Έχω την εντύπωση πως κάποια σχόλια θα μπορούσαν να είναι σχόλια σε καμιά φυλλάδα και όχι σε ένα blog που αφορά τις ζωές πολλών ανθρώπων που αυτή τη στηγμή προσπαθούν να επιβιωσουν σε ένα χώρο που έχει να χρηματοδοτηθεί 5-6 χρόνια. Αλλά Δυστυχώς, στην Ελλάδα του σήμερα δεν μπορούμε να έχουμε παράλογες απαιτήσεις: ούτε προγράμματα να χρηματοδοτούνται, ούτε ανθρώπους να συζητούν εντός θέματος.
    Κατάντια, τουλάχιστον κ. Υφυπουργέ, θα μπορούσατε να δείνετε απαντήσεις στα σοβαρά σχόλια ενώ κάποια άλλα να μην τα ανεβάζετε προκειμένου και να μην χάνεται το νόημα της συζήτησης.
    Αλλά τι να λέμε, Παράλογες απαιτήσεις...

    ReplyDelete
  32. Anonymous12:45 pm

    @5:08 μμ
    Σπύρο μου όλοι μα όλοι οι «επιλεγέντες» με τη διαδικασία της opengov μα όλοι είναι τουλάχιστον μεταδιδάκτορες.
    Να φανταστείτε ότι το επίπεδο αποσπασθέντων και προοριζόμενων για θέσεις προϊσταμένων τμημάτων του ΥΠΔΜΘ είναι του επιπέδου που φαντάζεσαι.

    Πληροφορίες αναφέρουν ότι τον σχεδιασμό εκπαιδευτικού θεσμού θα κληθεί να υπηρετήσει άτομο που επελέγη με μόνο προσόν τον τόπο κατοικίας του κάπου στα βόρεια προάστια.

    Μάλιστα οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το εν λόγω άτομο δεν έχει εκφράσει ποτέ την άποψή του για θέματα επιστημονικά, διοικητικά και οργανωτικά που αφορούν τον θεσμό, ούτε έχει αξιολογηθεί η δουλεία του από τη θήτευση του στο θεσμό, το αντίθετο μάλιστα είχα καταλάβει θέση που δεν είχε χώρο να στεγαστεί αλλά την προτίμησε επειδή ήταν κοντά στο σπίτι του.
    Έ λοιπόν αυτό το άτομο με τη μηδενική εμπειρία κλήθηκε να συμβάλλει στο γενικό σχεδιασμό. Πάντως πρέπει να ομολογήσουμε ότι υπάρχει πρόοδος , τη θέση του στην προηγούμενη κυβέρνηση κατείχε άτομο χωρίς πτυχίο.!!1

    Και συ Σπύρο μου παραπονιέσαι για εμβόλιμα σχόλια που δεν έχουν άμεση αναφορά στις μεταδιδακτοικές ανησυχίες .

    Φαντάσου κάποιοι που αγωνίζονται με πλούσιες σπουδές και εμπειρία να πείσουν κάποιους να τους ακούσουν , όχι να καταλάβουν θέσεις για να γίνει σωστός σχεδιασμός κρίσιμων θεσμών της εκπαίδευσης και βρίσκουν τείχος αδιαπέραστο «στελεχών» σαν αυτό που σου ανέφερα παραπάνω το οποίο αφότου αποσπάστηκε προσπαθεί να δει τι περιέχει ο σκληρός δίσκος του Η/Υ του άδειου γραφείου που εγκαταστάθηκε. Δεν είναι γνωστό αν γνωρίζει τη χρήση Η/Υ αν και πτυχιούχος σχετικής με το αντικείμενο σχολής. Πάντως ένα είναι βέβαιο ότι θα εκφράζει άποψη για θέματα προγραμματισμού και όχι μόνο… Κρίμα….
    Πάντως επειδή ασχολούμαι με θέματα εκπαιδευτικής έρευνας και οι σπουδές και επιμορφώσεις που έχω κάνει δεν χωρούσαν στην ηλεκτρονική καταγραφή που έγινε των ΔΥ είμαι μαζί σου για το θέμα των μεταδιδακτορικών σπουδών , αλλά αντίθετος με τη συνάδελφο που θέλει να κάνει τέτοιες σπουδές και ενδιαφέρεται από τώρα για την τύχη των ετών αναφορικά με την αναγνωρισή τους ως συντάξιμα…!!! Τι να πω … πάντως εξακολουθώ να προβάλω ως προτεραιότητα την ανάγκη να ακουστούν κάποιες φωνές με προσόντα και άποψη για να οργανωθεί σωστά το εκπαιδευτικό μας σύστημα… γιατί δεν είναι και πολύ καλή η πρακτική πονάει χέρι κόβω χέρι και κάνω αλλαγές για να υλοποιήσω καινούργια προγραμματάκια του ΕΣΠΑ για να λόγους που αντιλαμβάνεσαι Σπύρο μου …

    Σου εύχομαι να κάνεις τις μεταδιδακτορικές σου σπουδές και μέχρι να βρεις το πρόγραμμα που επιθυμείς να μέμφεσαι αυτούς που εκφράζουν «άσχετες» απόψεις που όμως αν δεν εισακουστούν οι μεταδιδακτορικές σπουδές θα αποτελούν το άλλοθι ενός εγκλήματος που ποτέ δεν διαλευκάνθηκε …

    Είμαι σίγουρος ότι ο κύριος υφυπουργός αντιλαμβάνεται το πρόβλημα και ανεξάρτητα της μη απάντησης θα συμβάλει να μην επαναλαμβάνονται αδιέξοδες καταστάσεις που διαιωνίζουν το υφιστάμενο τέλμα

    ReplyDelete
  33. Αγαπητε/η ανώνυμε/η 12.45 αν και δεν συνηθίζω να σχολιάζω σε blogs,πολύ περισσότερο να ανοίγω διάλογο με άλλους σχολιαστές,πρέπει να πω οτι εκτιμω τον τροπο γραφής σου και διευκρινίζω οτι ο μόνος λόγος που έξέφρασα την ενόχλησή μου για τα άσχετα σχόλια είναι το οτι έτσι δυσχεραίνεται η συζήτηση πάνω στο κάθε συγκεκριμένο θέμα που αναρτά ο κ. υπουργός. Πχ,αφου υπάρχει συζήτηση για το ΕΑΠ, γιατι να επανέρχεται εδώ το θέμα σε μια συζήτηση σχετικά με τα μεταδιδακτορικα;Το αν δεν απαντά εκεί ο υπουργός ειναι ένα θέμα,και τον καλώ και εγώ όπως και αλλοι σχολιαστες εδώ να καθιστα γνωστή την παρουσια του, εστω και με μικρα συντομα σχολια ωστε να μην μετατρέπονται οι συζητήσεις σε ανουσιους μονολογους πικραμενων πολιτων που απλως θελουν να ξεσπασουν την οργή τους στον φιλοξενο ιστοχώρο ενος κυβερνητικου.Οσο για το γενικότερο πολιτικο προβλημα της στελεχωσης και της μη προσπελασιμότητας της πολιτικης ηγεσιας (οχι μονο των κεφαλων αλλα και οσων επιλεχτηκαν με την opengov διαδικασια και του τείχους των συμβούλων) νομιζω οτι το προβλημα αυτο δε θα λυθει με σχολια στο blog του υπουργου. Αλλος ειναι ο δρόμος αλλα αυτό δεν είναι της παρούσης.
    Και εγώ οπως πιστεύω πολλοί αλλοι εδώ, ειμαι διδάκτορας.Ετσι το θεμα με απασχολει άμεσα και για αυτό θελω η συζήτηση να μην βγαινει εκτος θέματος.Παράλληλα, εχω την τύχη να ειμαι και δημοσιος υπαλληλος.Αντιπαρέρχομαι τη εδώ διαμαχη αποφοιτων ΤΕΙ-ΕΜΠ περι δημοσιου και λέω οτι όποια γνώμη και αν έχουν καποιοι για την αναγκαιότητα ή την πληρότητα του δημοσιου,αυτό δεν παύει να ρυθμίζει σημαντικά ζητήματα της ζωής μας και να παίζει καθοριστικο ρόλο στην διοικηση καθώς χωρις μια ικανη διοικητική μηχανή η οποιαδήποτε πολιτική ηγεσία δεν θα μπορεσει να πραγματοιήσει το μεγιστο του έργου της,ακομα και αν εχει τις καλυτερες ιδεες και προθέσεις.Για αυτό επιμένω στην αναγκαιότητα του να δοθεί η δυνατότητα στους διδάκτορες δημοσιους υπαλλήλους να παραμένουν κοντά στο επιστημονικό τους αντικείμενο με μεταδιδακτορική έρευνα καθώς αυτό νομιζω οτι θα ωφελήσει και την δημοσια διοικηση.Διευκρινίζω οτι για μενα κατι τετοιο εννοείται και δεν θα πρεπει να υπακούει στην λογικη της "λούφας και παραλλαγής" (δηλ. να κανει κανεις μεταδιδακτορικο για να εχει εκπαιδευτικη άδεια και να μην πηγαίνει στην εργασια του,ή να μπορεί να παίρνει προσαυξημένο μισθό ή πλεονασματικα χρονια προυπηρεσιας κλπ).Οσο για τον πιθανο φόβο οτι ενα μεταδιδακτορικο μπορει να αποτελεσει εφαλτήριο για έξοδο απο το δημόσιο με προορισμό κάποια καλύτερη θέση (είτε στον ιδιωτικο τομεα ή σε αλλο τομεα του δημοσιου,πχ ΑΕΙ) έχω να πω οτι μπορει να ισχυσει οτι στις εκπαιδευτικες αδειες των διδακτορικων (υποχρεωση παραμονης για καποιο συγκεκριμενο χρονικο διαστημα μετα την αδεια στην υπηρεσια χωρις δυνατοτητα μετακινησης).

    ReplyDelete
  34. Anonymous9:04 am

    @7:02 πμ
    Αντίθετα πιστεύω ότι ο διάλογος είναι χρήσιμος όταν γίνεται με επιχειρήματα και μπορεί να οδηγήσει στην επίλυση προβλημάτων γι΄ αυτό και ενδιαφέροντα τα σχόλια και οι επισημάνσεις σου.

    Θεωρώ ότι ο υφυπουργός λαμβάνει υπόψη του τις επισημάνσεις, τους προβληματισμούς, τις προτάσεις. Θεωρώ όμως υπερβολικό μέσα από το ιστολόγιο, πέραν από τη δυνατότητα που δίνεται για δημοσίευση σχολίων, να απαντά δημόσια σε όλα ο υφυπουργός για ευνόητους λόγους.
    Όπως θεωρώ αδιανόητο ο αναπτυσσόμενος διάλογος και προτάσεις που γίνονται να αποτελούν το άλλοθι για την λήψη των όποιων αποφάσεων

    Αναφορικά με τις προτάσεις σου για τη δυνατότητα πραγματοποίησης και μεταδιδακτορικών σπουδών από τους ΔΥ είναι ένα θέμα που μπορεί να συζητηθεί.

    Πάντως θα ήθελα να εκφράσω την κάθετη διαφωνία μου να δημιουργηθούν συνθήκες στο δημόσιο τομέα διαρκούς εκπαίδευσης- μετεκπαίδευσης των ΔΥ με βάση τα θέλω τους. Οι μετεκπαιδεύσεις- επιμορφώσεις πέραν της δυνατότητας που δίνεται για μεταπτυχιακές σπουδές [σε επίπεδο μεταπτυχιακού και διδακτορικού διπλώματος] πρέπει να γίνεται σύμφωνα με τις ανάγκες –τις προτεραιότητες που η υπηρεσία βάζει.

    Μια δημόσια υπηρεσία δεν μπορεί κατά την ταπεινή μου γνώμη να ταυτισθεί με τον ακαδημαϊκό χώρο αναφορικά με τις συνθήκες/ δυνατότητες μετεκπαίδευσης - ενημέρωσης που ισχύουν σε αυτόν.[ο/η 12.45]

    ReplyDelete
  35. Anonymous9:47 am

    Μία παρατήρηση σχετικά με την εν λόγω πρόσκληση. Θα μπορούσε να μου απαντήσει κάποιος (γιατί όχι και ο κ.Υφυπουργός) για πιο λόγο υπάρχει η παρακάτω προυπόθεση εκτέλεσης της έρευνας από τον ΜΕ (Σελ. 15 της πρότασης):

    1β) Προϋποθέσεις από την ημερομηνία έναρξης του έργου και κατά την διάρκεια υλοποίησης του.
    Ο/Η ΜΕ θα απασχοληθεί στο Φορέα Υποδοχής, με σχέση εργασίας ορισμένου χρόνου ή μίσθωσης έργου και κατά τη διάρκεια του ανωτέρω χρονικού διαστήματος δεν θα πρέπει να εργάζεται με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας σε οποιονδήποτε φορέα ή/και να λαμβάνει υποτροφία από άλλο φορέα διεθνή ή εθνικό (π.χ., ΙΚΥ).

    Με άλλα λόγια θα πρέπει ο υποψήφιος ΜΕ να μην έχει καμία σύμβαση με φορέα (ΠΔ/80 407, επιστημονικός συνεργάτης, συμμετοχή σε ερευνητικά προγράμματα κλπ.).Δηλ. απευθύνεται
    στους άνεργους διδάκτορες που δεν μπορούν βρούν απασχόληση στον ιδιωτικό τομέα.Περισσότερο θυμίζει πρόσκληση του ΟΑΕΔ για τους ανέργους, παρά για πρόσκληση ενίσχυσης της έρευνας.

    ReplyDelete
  36. Anonymous1:10 pm

    Γιατί να δώσουμε χρήματα για μεταδιδακτορική έρευνα που θα γίνει σε χώρα του εξωτερικού όταν τα χρήματα που έχουμε είναι περιορισμένα? Έτσι πριμοδοτούμε την έρευνα άλλων χωρών, οι οποίες έχουν υψηλότερο προϋπολογισμό έρευνας από τη χώρα μας! Ήδη πολλοί διδάκτορες από ελληνικά Παν/μια και ΕΚ εργάζονται ως μεταδιδάκτορες σε εργαστήρια του εξωτερικού, αφού το ελληνικό δημόσιο έχει δαπανήσει χρήματα για την πρωτόλεια εκπαίδευση τους στην έρευνα. Τα χρήματα αυτά να πριμοδοτήσουν μεταδιδακτορικούς ερευνητές (έλληνες και αλλοδαπούς) που θα εργασθούν στην Ελλάδα. Το Υπουργείο θα πρέπει να το επανεξετάσει.

    ΚΑΘ ΠΑΝ/ΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ

    ReplyDelete
  37. Anonymous8:51 am

    1) Πώς ξέρατε ότι δεν υπήρχε μεγάλη ανταπόκριση όταν δεν είχε προλάβει καν να γίνει διαθέσιμη η ηλεκτρονική φόρμα;

    2) Θέλετε να προσελκύσετε και αλλοδαπούς. Αυτό θα ήταν θετικό βήμα αν δεν είμασταν εν μέσω οικονομικής κρίσης οπότε οι Έλληνες μεταδιδάκτορες ερευνητές φεύγουν στο εξωτερικό ή μένουν άνεργοι ή ετεροαπασχολούμενοι.

    3) Από τη μία ο Πρωθυπουργός θέλει στελέχη της Δημόσιας Διοίκησης με προσόντα και από την άλλη τους αποκλείει από την έρευνα με τέτοιου είδους προκηρύξεις. Το θέμα είναι η ποιότητα των προτάσεων ή η πάταξη της ανεργίας μέσω των προγραμμάτων; Η λύση με χορήγηση άδειας για την έρευνα χωρίς επιπλέον χρηματοδότηση θα έδινε περισσότερες ενισχύσεις/υποτροφίες με τα ίδια χρήματα.

    4) Κύριες υφυπουργέ μου προξενεί εντύπωση το γεγονός ότι ενώ έχετε διδάξει στην Αμερική ακολουθείτε το κλασικό ελληνικό μοντέλο: Αφού βγάλατε την προκήρυξη με καταληκτική ημερομηνία τέλη Σεπτέμβρη και μας κάνατε να χάσουμε το καλοκαίρι τρέχοντας να προλάβουμε τις προθεσμίες ενώ οι υπόλοιποι συμπολίτες μας έκαναν διακοπές, έρχεστε να ακυρώσετε την προκήρυξη ενώ πλησίαζε η καταληκτική ημερομηνία. Στο εξωτερικό δε μάθατε να διαχειρίζεστε τέτοια θέματα με μεγαλύτερη σοβαρότητα; Πώς περιμένετε να αλλάξει αυτή η χώρα όταν εσείς δίνετε συνεχώς το παράδειγμα της προχειρότητας στο σχεδιασμό;

    Φιλικά,

    ένας πολίτης

    ReplyDelete
  38. Κυριε Υφυπουργε,

    Αν και συμφωνω απολυτως και με τα 6 σημεια - βελτιωσεις που αναφερετε, θα ηθελα να θυμησω το ρητο του Βολταιρου "το καλυτερο ειναι ο εχθρος του καλου".

    Επισης, η συνεπεια και η συνεχεια της Διοικησης (ή η ελλειψη αυτης) αποτελει για πολλους σημαντικο κριτηριο για μια αποφαση φευγω-μενω-επιστρεφω για οποιοδηποτε συστημα (οργανισμο, εταιρεια, χωρα). Υπο αυτη την εννοια η αλλαγη των ορων του παχνιδιου κατα την διαρκεια του μαλλον δεν ενισχυει την προς Ελλαδα μετακοινηση.

    Με εκτιμηση
    Χρηστος Τουραμανης

    ReplyDelete
  39. Anonymous12:48 pm

    Κύριε Υφυπουργέ,

    Μήπως θα πρέπει να υπάρξει κάποια τροποποίηση ως προς το ποιοί δικαιούνται να κάνουν αίτηση για μεταδιδακτορική έρευνα; Όλα τα Πανεπιστήμια και Ιδρύματα του εξωτερικού δέχονται αιτήσεις για post-doc και από Υποψηφίους Διδάκτορες, οι οποίοι σκοπεύουν να τελειώσουν το διδακτορικό τους μέσα σε ένα χρόνο. Γιατί, λοιπόν, να μην υπάρχει δυνατότητα να υποβάλει κάποιος την πρότασή του, εάν σκοπεύει να τελειώσει στο προαναφερθέν χρονικό διάστημα; Το επιχείρημα αυτό ενισχύεται εάν λάβει κανείς υπόψη του το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί ανάμεσα στην υποβολή των προτάσεων και στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων... Πιο πιθανό μου φαίνεται να χρησιμοποιήσει τη χρηματοδότηση για μεταδιδακτορική έρευνα και να πληρεί ταυτόχρονα τις προυποθέσεις ως προς την εργασία κάποιος που θα τελειώσει μέσα στο τρέχον ακαδημαϊκό έτος, παρά κάποιος που έχει ήδη ολοκληρώσει το διδακτορικό και είναι πολύ πιθανό να εργάζεται ήδη είτε σε πανεπιστήμιο είτε σε ερευνητικό κέντρο. Νομίζω ότι θα πρέπει να λάβεται σοβαρά υπόψη σας το παραπάνω θέμα και να το συμπεριλάβεται στις τροποποιήσεις που σκοπεύετε να κάνετε...

    ReplyDelete
  40. Anonymous5:45 am

    Τι γινεται με αυτην την πρόταση?
    Πότε θα μάθουμε νεότερα?
    Και γιατι δεν απαντά κανενα από τα 4 email contacts?

    Ευχαριστώ

    ReplyDelete
  41. Anonymous12:45 pm

    Αγαπητέ κ. Υφυπουργέ,

    Κατ' αρχάς συγχαρητήτια για τη διατήρηση του παρόντος ιστολογίου.

    Ορισμένα σύντομα σχόλια επί των αναμενόμενων τροποποιήσεων.

    "-Να μην αποτελεί προυπόθεση υποβολής πρότασης η εξασφάλιση φορέα υποδοχής"

    Χρήσιμο. Η προκαταβολική υποβολή της "βεβαίωσης συνεργασίας" ήταν ανούσια. Αυτή θα πρέπει να απαιτηθεί μόνο από τις εγκριθείσες προτάσεις, πριν την έναρξη αυτών.

    "-Να δοθεί η δυνατότητα σε διδάκτορες που απέκτησαν το διδακτορικό στην Ελλάδα να εκπονήσουν μεταδιδακτορικές σπουδές στο εξωτερικό."

    Δεν συνίσταται. Στόχος πρέπει να είναι η ενίσχυση υψηλού επιπέδου ΜΕ στα ιδρύματα της χώρας ώστε να προβληθούν αυτά και το έργο τους διεθνώς. Παρόλα αυτά, θα ήταν εξαιρετικά χρήσιμο να επιτρέπεται η συνεργασία του ΜΕ με ίδρυμα εξωτερικού στο οποίο θα προβλέπεται η εκτέλεση μέρους του ερευνητικού προγράμματος (φυσικά με την αντίστοιχη "βεβαίωση συνεργασίας"). Μια τέτοια ρύθμιση θα μπορούσε να ενισχύσει σημαντικά την κινητικότητα ΜΕ, συνεργασία με προεξέχοντα ιδρύματα εξωτερικού, κλπ.

    "-Η προκήρυξη να γίνει και στα αγγλικά ώστε να υπάρξει προσέλκυση μεταδιδακτόρων από το εξωτερικό."

    Απαραίτητο.

    "-Να υπάρξει σημαντική απλούστευση στα στάδια υποβολής και αξιολόγησης στα πρότυπα του ERC."

    Απαραίτητο, εφόσον εξασφαλισθεί το αδιάβλητο της διαδικασίας.


    Σε πολλά σχόλια διακρίνω λαθασμένες εντυπώσεις για το ποίος είναι (ή πρέπει να είναι) ο ρόλος της ενίσχυσης ΜΕ. Κατά την ταπεινή μου άποψη, οι υποτροφίες για ΜΕ (δημόσιο χρήμα) οφείλεται να στοχεύουν στους άριστους κάθε τομέα για την προώθηση έρευνας υψηλού επιπέδου ανταγωνιστικής σε διεθνές επίπεδο.

    Οι υποτροφίες αυτές δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται μόνο ως μέτρο επίλυσης του βιοποριστικού ζητήματος ή τυπικής αναβάθμισης του βιογραφικού. Το αίτημα του κ. Σπύρου για συμμετοχή ΔΥ είναι τουλάχιστον φαιδρό.


    Με φιλικούς χαιρετισμούς από το Houston, USA.

    ReplyDelete
  42. Anonymous8:23 am

    Αφού εμείς οι διδάκτορες χαρήκαμε με την πρόσκληση για τα PostDoc, ο κ. Υφυπουργός μας κούφανε λέγοντας ότι θα δίνει κίνητρα για να φεύγουνε οι ΜΕ για έρευνα στο εξωτερικό!!! Μάλιστα, αυτές οι προτάσεις θα έχουν λέει προτεραιότητα (δείτε στο site edull.gr την ανακοίνωση)!!! Μπράβο κ. Υφυπουργέ, έτσι θα ενισχυθεί η έρευνα στην Ελλάδα, δίνοντας προτεραιότητα σε προτάσεις για έρευνα στο εξωτερικό.
    Εμείς λοιπόν που θέλουμε να συνεχίσουμε την ακαδημαϊκή και ερευνητική σταδιοδρομία μας, πρέπει να ξενιτευτούμε και μετά να γυρίσουμε στην Ελλάδα! Το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε; Υπάρχει κανένας που πιστεύει ότι άτομα που είναι 30+, θα κάνουν το μεγάλο βήμα να μεταναστεύσουν (γιατί περί αυτού πρόκειται) και μετά τι; Να γυρίσουν πίσω; Σε ποιό κόσμο ζείτε εκεί στο υπουργείο;

    ReplyDelete
  43. Anonymous9:22 am

    Επίσης θα ήθελα να προβληματιστείτε κ. Υφυπουργέ,στο τι σημαίνει "γυρνώ πίσω". Να γυρίσουμε πίσω σε τι ακριβώς; Στην ανεργία; Σε ακαδημαϊκή θέση, η οποία μέχρι να έρθει ο διορισμός θα έχει περάσει 1-1.5 χρόνος; Ή μήπως στον ιδιωτικό τομέα;(άλλο αστείο. Εδώ δεν μας παίρνουν έχοντας διδακτορικό, θα μας πάρουν με PostDoc;)
    Κύριε Υφυπουργέ, εμείς οι διδάκτορες που θέλουμε να ακολουθήσουμε ακαδημαϊκή/ερευνητική καριέρα, φάγαμε τα χρόνια μας πάνω στα βιβλία και την έρευνα για να καταλήξουμε να κάνουμε ορισμένες ώρες σε ΑΕΙ/ΤΕΙ βγάζοντας 300/600 ευρώ (και αν). Αν αποφασίσει κάποιος τελικά να πάει στο εξωτερικό, είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα μείνει εκεί-συνεχίζοντας την πορεία του σε κράτη πιο οργανωμένα και με μεγαλύτερα κονδύλια για έρευνα- παρά να γυρίσει στα 35 του και να αγωνιά για το αύριο.

    Πρέπει πραγματικά να ξανασκεφτείτε τους στόχους αυτού του προγράμματος. Ενισχύστε την έρευνα στα σφοδρώς υποχρηματοδοτούμενα Ελληνικά ιδρύματα. Το υπουργείο δεν είναι το ERC. Είναι το Ελληνικό Υπουργείο Παιδείας και πρέπει να κοιτάτε και την Ελληνική πραγματικότητα.

    ReplyDelete
  44. Δημοσίευση της προκήρυξης στο Nature
    http://www.nature.com/naturejobs/science/jobs/165809

    ReplyDelete
  45. Anonymous3:23 am

    Κ. Υφυπουργέ,

    Σχετικά με τις μετα διδακτορικές υποτροφίες. Διαβάζω στην τροποποιημένη προκυρηξη στο site της ΓΓΕΤ:

    "Ποσοστό 30% του προυπολογισμού θα διατεθεί στισ άριστες προτάσεις, δηλαδή στις προτάσεις που θα συγκεντρώσουν την υψηλότερη βαθμολογία. Ποσοστό 30% θα διατεθεί σύμφωνα με εισήγηση ειδικής επιστημονικής επιτροπής που θα συνταχθεί. Για το υπόλοιπο 40% θα υπάρξει ενδεικτική κατανομή στις 5 επιστημονικές περιοχές, η οποία θα ανρτηθεί στη σελίδα της ΓΓΕΤ"

    Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω την δεύτερη κατηγορία του 30%. Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι αφού οι πρώτες (30%) άριστες χρηματοδοτηθούν, στη συνέχεια θα χρηματοδοτηθούν 30% από προτάσεις χωρίς βαθμολογικά κριτήρια αλλά κατόπιν εισήγησης μιας "επιτροπής". Κατά τη γνώμη μου η προκύρηξη αφήνει συγκεκριμένο παράθυρο επιλεκτικής επιλογής προτάσεων, εκτός των ορίων της διαδικασίας αξιολόγησης (των ξένων κριτών) και εκτός των διαδικασιών οποιασδήποτε Ευρωπαικής προκύρηξης σε όλες τις δράσεις του FP7.

    Ελπίζω για την απάντησή σας.
    Με εκτίμηση
    ΣΚ.

    ReplyDelete
  46. Anonymous7:14 am

    Αξιότιμε κ. Υφυπουργέ,

    σχετικά με τις μεταδιδακτορικές υποτροφίες θα ήταν σημαντικό να ανακοινώνατε τον αριθμό των υποβληθέντων αιτήσεων καθώς και ένα χρονοδιάγραμμα της διαδικασίας αξιολόγησης των προτάσεων.

    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις ενέργειές σας,

    Με εκτίμηση,
    ΜΠ.

    ReplyDelete
  47. Anonymous11:25 am

    Αξιότιμε κ. υφυπουργέ,

    Θεωρώ ότι είναι απαραίτητο να ενημερώσετε τους υποψήφιους μεταδιδάκτορες για το συνολικό αριθμό των αιτήσεων που υποβλήθηκαν, τον αριθμό των αιτήσεων ανά θεματικό πεδίο, και ένα χρονοδιάγραμμα εργασιών.
    Με ιδιαίτερη εκτίμηση,
    ΕΚ

    ReplyDelete
  48. The myth behind PhD:

    http://www.nature.com/nature/journal/v472/n7343/full/472259b.html

    http://www.nature.com/news/2011/110420/full/472261a.html

    http://www.nature.com/news/2011/110420/full/472276a.html

    http://www.nature.com/nature/journal/v472/n7343/full/472283a.html

    http://www.nature.com/naturejobs/2011/110421/full/nj7343-381a.html

    ReplyDelete