Wednesday, April 07, 2010

Η θέση της Ισπανίας στην Ερευνα με βάση τις αναφορές

FIELD RANKINGS FOR SPAIN, 1999-2009,
BY RELATIVE CITATION IMPACT


Rank 
Field
Papers
Citations
Citations/
 Paper
World
Cites/Paper
%
+/-
1
Physics
28,646
317,344
11.08
8.82
+26
2
12,424
98,594
7.94
6.73
+18
3
Materials Science
11,684
82,759
7.08
6.44
+10
4
Chemistry
46,093
534,686
11.60
10.61
+ 9
4
Engineering
22,401
107,776
4.81
4.43
+ 9
6
22,174
173,462
7.82
7.49
+ 4
6
Space Science
7,397
108,558
14.68
14.10
+ 4
8
Environment/Ecology
10,386
109,455
10.54
10.70
- 1
8
Mathematics
11,463
37,667
3.29
3.34
- 1
10
Clinical Medicine
56,101
688,250
12.27
12.63
- 3
11
Geosciences
7,391
63,275
8.56
9.39
- 9
12
Pharmacology
5,061
52,170
10.31
11.80
-13
13
Microbiology
7,528
97,036
12.89
15.60
-17
14
Molecular Biology
8,096
170,304
21.04
25.63
-18
15
16,349
226,765
13.87
17.04
-19
16
Neuroscience
9,387
142,319
15.16
19.07
-21
17
Immunology
3,514
57,834
16.46
21.50
-23
18
Computer Science
9,791
24,938
2.55
3.45
-26
19
Economics/Business
4,994
20,204
4.05
5.72
-29
20
6,260
36,663
5.86
10.74
-45
SOURCE: Thomson Reuters Essential Science Indicators, January 1999–December 2009

The data above were extracted from the Essential Science Indicators database of Thomson Reuters. The database, currently covering the period January 1999 through December 2009, surveys only journal articles (original research reports and review articles) indexed by Thomson Reuters. Articles are assigned to a category based on the journals in which they were published and the journal-to-category field definition scheme used by Thomson Reuters. Both articles tabulated and citation counts to those articles are for the period indicated.
Spain ranks 9th in output, 11th in citations received, and 23rd in citations per paper (among nations publishing 50,000 or more papers during the period) across the science and social science fields surveyed in Essential Science Indicators. The table above ranks fields for Spain by relative citation impact, that is, citations per paper for Spain in a field compared with the world’s citations per paper score in the same field. Spain’s percentage above or below the world average is presented in the column at far right. Exceptional areas of strength for Spain, according to this measure, are Physics, Agricultural Sciences, Materials Science, Chemistry, and Engineering. For more information on the Thomson Reuters Essential Science Indicators database, see: http://scientific.thomsonreuters.com/products/esi

10 comments:

  1. Anonymous11:09 pm

    θα ηθελα να προτεινω κατι για την εγκυκλιο των αποσπασεων αλλα δεν ξερω που....σιγουρα δεν ειναι το σωστο σημειο αλλα ελπιζω να ληφθει υποψιν...θα μπορουσαν οι διοικητικοι που θα περισσεψουν απο τις συνενωσεις των δημων να αποσπαστουν ή να μεταταχθουν στις δευτεροβαθμιες ωστε να επιστρεψουν οι εκπαιδευτικοι στα σχολεια. ευχαριστω

    ReplyDelete
  2. Anonymous11:10 pm

    θα ηθελα να προτεινω κατι για την εγκυκλιο των αποσπασεων αλλα δεν ξερω που....σιγουρα δεν ειναι το σωστο σημειο αλλα ελπιζω να ληφθει υποψιν...θα μπορουσαν οι διοικιτικοι που θα περισσεψουν απο τισ συνενωσεις των δημων να αποσπαστουν ή να μεταταχθουν στις δευτεροβαθμιες ωστε να επιστρεψουν οι εκπαιδευτικοι στα σχολεια. ευχαριστω
    Καδδίτη Ελεντίνα
    Εκπαιδευτικός ΠΕ06
    elentina@sch.gr

    ReplyDelete
  3. Anonymous11:52 pm

    ο καθενας με τον πονο του και σε άσχετη ανάρτηση ....!!!!
    και μερικά σχετικά σχόλια χωρίς τεκμηρίωση απόωεις του αέρα.....
    να γιατί χρειάζεται τεκμηρίωση και επιστημονική επιστημονική μεθοδολογία προσέγγισης των θεμάτων ... και βέβαια πολιτική βούληση και οπωσδήποτε προγραμματισμός.....

    ReplyDelete
  4. Anonymous1:52 am

    Κε Πανάρετε,

    Έχω επικοινωνήσει μαζί σας με e-mail stis 01.04.2010 στο προσωπικό σας (....@aueb.gr)alla den exw lavei eidopoiisi oti to exete diabasei. Parakalw poly enimerwste me gia kapoio enallaktiko, prokeimenou na erthw se epafi mazi sas.

    Eyxaristw

    Kwstas K.

    ReplyDelete
  5. νικ1:58 am

    @Ανώνυμος 11:52

    Και ποιός θα προσεγγίσει τα θέματα επιστημονικά; Ο δημόσιος υπάλληλος που διορίσθηκε εκεί τελείως αναξιοκρατικά; Μαζί με την οικονομική χρεοκοπία, έρχεται και η χρεοκοπία του πολιτικού συστήματος που έφερε τη χώρα σε αυτό το χάλι.

    ReplyDelete
  6. Anonymous3:58 am

    Απαντηστη στον Ανωνυμο (11:52)
    Θα υπερασπιστω τον σχολιαστη που εγραψε για τις αποσπασεις, χωρις να γνωριζω ποιος ειναι προσωπικα. Ναι, αγαπητε φιλε, ο καθενας με τον πονο του, και φαινεται πως την ελλαδα μας περισσευει ο πονος απο τα κακως κειμενα που για δεκαετιες υπαρχουν σε αυτη τη χωρα. Δεν υπαρχει στηλη για γενικες παρατηρησεις και ο κυριος Παναρετος καταλαβαινει οτι ειναι ενα θεμα ασχετο με αυτο που εχει αναρτησει, ομως καταλαβαινει επισης και την αναγκη να ακουστουν φωνες για διαφορα αλλα θεματα της αρμοδιοτητας του που δεν τα ακουν αυτοι που θα επρεπε...

    ReplyDelete
  7. @1.52. Ελέγξα το εμαιλ μου της 1/4. Δεν έχω λάβει μήνυμα που δεν έχω απαντήσει.

    ReplyDelete
  8. Anonymous5:28 am

    ΈΛΕΟΣ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΑ

    ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ, ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΡAΔΕΙΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ

    ΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΧΤΕΣ ΥΠΟΘΕΤΩ ΤΟΥ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΥΠΟΘΕΤΩ ΟΤΙ ΕΠΙΚΡΟΤΟΥΝ ΤΟ ΧΑΜΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΤΩΡΑ ΟΙ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟΙΗΘΕΙΣΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ

    ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ,
    ΤΗΝ ΥΨΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΓΝΩΣΗ ΘΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΔΙΝΟΥΝ ΟΙ ΣΟΦΟΙ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΚΕΚ ΤΗΣ «ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ» ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ

    ΕΛΕΟΣ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ , ΛΑΪΚΙΣΤΕΣ
    ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΘΕΙ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ – ΤΗΝ ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ

    ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΑΥΤΟΣ Ο ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΣ ΧΩΡΟΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΕΙ Η ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΜΟΛΙΣ ΧΡΕΟΚΟΠΗΣΕΙ ΤΟΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Ο ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΕΧΟΝΤΕΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ ,ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΕΙMΑΙ.


    ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΚΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΚΑΤΙ AKOMH
    ΕΠΕΙΔΗ ΟΛΟΙ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ ΚΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΕΙΜΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΥΣΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ, ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΤΑΙ Ο ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ 2500- 3500 ΕYΡΩ/ ΜΑΘΗΤΗ (ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ)

    ΕΤΣΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΑΠΡΕΠΟΥΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΛΥ 1500 ΕΥΡΩ/ΜΗΝΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
    ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ 15.000 ΕΥΡΩ/ ΠΑΙΔΙ ΔΗΛΑΔΗ ΟΛΟ ΤΟ ΜΙΣΘΟ ΤΟΥΣ.
    ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΜΕ ΧΩΡΙΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΑΠΟΨΕΙΣ ΑΡΕΣΚΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΤΟΥΣ.
    ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΙΣΘΟ ΠΟΥ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ [ΑΝ ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΔΙΑΛΥΜΕΝΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ … ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΕ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΑ «ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ»]

    ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΝΕ ΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΧΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ
    ΦΑΓΩΘΗΚΑΝΕ ΚΑΙ ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ Ο ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΟΤΕ ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΕΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΤΣΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ …
    ΣΤΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΝ ΠΟΥΛΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΡΩΝΕ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΜΑΣ, ΝΑ ΥΠΟΝΟΜΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΜΑΣ ….. ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΜΑΣ ΔΑΝΕΙΖΟΥΝ
    ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΔΕΚΟ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ,ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΝΗΚΟΥΝ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΚΟΜΗ

    ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΩ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΤΑ ΦΟΒΕΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ
    ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ , ΤΗΣ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ κλπ….κλπ…

    ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΚΑΝΩ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΛΛΑΞΩ ΓΝΩΜΗ , ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΣΟΙ ΑΠΟ ΜΑΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΤΑ «ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ» ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ …. ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΣΕ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΣΥΝΤΗΡΟΥΣΑΝ ΟΙ ΦΟΡΟΙ ΠΟΥ ΕΔΙΝΑΝ ΚΑΙ ΔΙΝΟΥΝ ΟΙ ΜΙΣΘΩΤΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΡΟΪΔΑ…….

    ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ Η ΥΠΟΜΟΝΗ .. ΕΧΕΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ
    [σοφία ΠΑΣΟΚ]

    ReplyDelete
  9. Anonymous6:49 am

    @Aνώνυμος 5:28

    Έχετε καταλάβει πως σε μία χώρα πρέπει να παράγεται πλούτος για να μπορεί να επιβιώσει η χώρα; Το Δημόσιο δεν είναι κάνουλα που ανοίγει και στάζουν χρήματα. Επειδή λοιπόν έχουμε υπεράριθμους δημοσίους υπαλλήλους με τεράστιο κόστος στον προϋπολογισμό, περισσότερους εκπαιδευτικούς (κατ αναλογία) από κάθε άλλη χώρα στον κόσμο, σκεφτείτε με ποιό τρόπο θα μειωθεί το κόστος. Δύο απλοί τρόποι υπάρχουν: μείωση προσωπικού, μείωση αποδοχών.

    ReplyDelete
  10. Anonymous9:42 am

    @6:49 πμ
    Συμφωνώ απόλυτα να απολυθούν όλοι οι εκπαιδευτικοί και να λειτουργούν μόνο τα ιδιωτικά σχολεία και να πληρώνετε αυτά αναφέρονται στο σχόλιο 5:28!!!
    Εκτός από τη μείωση των μισθών και του προσωπικού, υπάρχει και ο προγραμματισμός. Φίλε μου αυτά που προτείνεις δεν είναι απλά είναι πολύπλοκα.
    Αλήθεια έχεις να μου προτείνεις μια μελέτη που να στηρίζει το επιχείρημά σου ότι η παραγωγικότητα του δημόσιου τομέα είναι χαμηλή σε σχέση με τον ιδιωτικό στο χώρο της εκπαίδευσης. Απλά λοιπόν είναι αυτά που προτείνω. Αυτονόητα θα έλεγα.
    Φαίνεται ότι δεν θέλεις να καταλάβεις, δεν πειράζει.
    Είσαι από αυτούς που ουσιαστικά αρνούνται τον προγραμματισμό γιατί δεν συμφέρει στην συντήρηση μιας συζήτησης με τα έωλα επιχειρήματά σου
    Άλλο προγραμματισμός και άλλο εκπαιδευτικοί των 1200 ΕΥΡΩ με 20 χρόνια υπηρεσία και μεταπτυχιακές σπουδές [Αλήθεια σε ποια χώρα της Ευρώπης συμβαίνει αυτό?] (ο κουλουρτζής της οδού Σταδίου βγάζει φοροδιαφεύγοντας τόσα σε μια μέρα)
    Άλλο εκλογίκευση του συστήματος προσλήψεων και ρύθμιση των ανά τάξη μαθητών και άλλο όλες οι τάξεις με 30 παιδιά, που σημαίνει απαξίωση της δημόσιας εκπαίδευσης [προς χάριν της ιδιωτικής εκπαίδευσης]
    Είμαι από εκείνους που θεωρούν ότι έχει λυθεί το θέμα τις εκλογίκευσης του συστήματος λειτουργίας των σχολικών μονάδων με τάξεις το πολύ με 25 μαθητές με τους υπάρχοντες εκπαιδευτικούς. Αυτός είναι και ο μοναδικός λόγος που δεν πραγματοποιείται μια πραγματική απογραφή των εκπαιδευτικών και των μαθητών και να γίνει μετά από διάλογο ουσίας και ευθύνης ανακατανομή των εκπαιδευτικών ώστε να τελειώνουμε μια για πάντα με τις ανούσιες παρεμβάσεις δημιουργίας εντυπώσεων.
    Για να σταματήσει αυτό το κακόγουστο παραμύθι. Μα είναι απλό γιατί από όσο θυμάμαι κανένας δεν το θέλει ούτε η εκάστοτε πολιτική ηγεσία [γιατί έχει πολιτικό κόστος και κοστίζει στην συγκέντρωση των ψηφαλακίων] αλλά ούτε και η ΟΛΜΕ που ποτέ δεν συμβιβάστηκε με την ιδέα του προγραμματισμού με πραγματικά στοιχεία και επιστημονική μεθοδολογικά προσέγγιση του θέματος.
    Και ένα τελευταίο ερώτημα προς όλους:
    Γιατί δεν κάθονται κάποιοι καλοπροαίρετοι επιστήμονες με γνώση και μεράκι να εκλογικεύσουν το σύστημα των εκπαιδευτικών δαπανών και τότε θα δούμε πόσα χρήματα σπαταλάμε [γιατί η κακοδιαχείριση (επιεικής ο χαρακτηρισμός- επειδή είμαι ευγενής), έχει φτάσει δυστυχώς πολύ χαμηλά] και τότε θα διαπιστωθεί ότι δεν θα χρειαζόταν η μείωση των μισθών των εκπαιδευτικών και όχι μόνο.
    Για τους γνωρίζοντες ο προϋπολογισμός του υπουργείου παιδείας θα μπορούσε θα μπορούσε να αναμορφωθεί, αλλά που τέτοια θέληση και φαντασία.
    6 μήνες μετά τον Οκτώβρη θα περίμενα να έχει ετοιμαστεί και να δίνεται στον πρωθυπουργό ένα σχέδιο προϋπολογισμού που θα περιέγραφε ακριβώς την εξοικονόμηση των δαπανών όχι ποσοστιαία αλλά «δραχμικά»[για να θυμηθούμε με νοσταλγία και τη δραχμούλα μας]
    Ανέλαβαν οι καινούργιοι περιφερειακοί διευθυντές και μαθαίνουμε ότι δεν μπορούν να συγκεντρώσουν στοιχεία για το μαθητικό δυναμικό και τους εκπαιδευτικούς.
    Μια ενέργεια που μπορεί να τελειώσει σε μια μέρα…. άντε σε δύο. Και αν δεν γίνει αυτό να πάνε σπίτι τους όσοι δεν το κάνουν.
    Τι νόημα έχει να μαθαίνουμε για όλα αυτά από τα ΜΜΕ ότι η πολιτική ηγεσία έγινε έξαλλη για το ζήτημα αυτό.
    Και μη μου πείτε τα παραμύθια για τα καινούργια λογισμικά που ηθελημένα δεν χρησιμοποιούνται. Με την παραδοσιακή μέθοδο το πρόβλημα λύνεται σε μια μέρα … άντε σε δύο, για να μην έχουν και επιχειρήματα οι διευθυντές των σχολικών μονάδων και οι προϊστάμενοι των γραφείων και οι διευθυντές των διευθύνσεων [και μην μου πείτε ότι υπερβάλλω, γιατί είμαι και πληροφορικός και γνωρίζω ακριβώς τι συμβαίνει με την εισαγωγή (διαβάζετε ΜΗ εισαγωγή) των νέων τεχνολογιών στο εκπαιδευτικό κα διοικητικό επίπεδο].
    Αυτά από αγανάκτηση και πίκρα γιατί «ήμουνα νιός και γέρασα» με το να ακούω διαπιστώσεις και κριτικές που απαξιώνουν μόνο επειδή έτσι όλοι είναι ευχαριστημένοι.
    [αγανακτισμέν σοφία ΠΑΣΟΚ ]

    ReplyDelete