Wednesday, April 14, 2010

Συνέντευξη στο ΒΗΜΑ FM (15/4/10)

Η συνέντευξη

7 comments:

  1. Anonymous12:03 am

    Παρατηρώντας τα τεράστια προβλήματα διαφθοράς στη χώρα μας, μήπως πρέπει να μπει ένα μάθημα στα σχολεία όπου να αναλύεται διεξοδικά το κόστος της διαφθοράς για την πολιτεία, για την κοινωνία, για τους αδύναμους, για όλους μας;

    Την αφορμή για τη σκέψη αυτή μου τη δίνει η επόμενη είδηση.
    http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=4569856

    ReplyDelete
  2. ΟΚ, αντιλαμβάνομαι τη λογική σας.

    Δε γνωρίζω όμως το link του υπουργείου παιδείας που ενημερώνει το κοινό για τις ποσοτικές μετρήσεις στο χώρο.
    Π.χ. πώς προσδιορίζεται και πώς μετριέται η ποιότητα σπουδών στο παν-μιο?
    Πού θα βρώ γραφικές παραστάσεις της ποιότητας σε συνάρτηση με το χρόνο?
    Το μέλλον των αποφοίτων καταγράφεται κάπου? Η πρώτη τους δουλειά, η δεύτερη, τρίτη..
    Τα χρόνια στην ανεργία ανά γνωστικό αντικείμενο και σχολή? κλπ κλπ

    Ευχαριστώ
    ΦΔ

    ReplyDelete
  3. Μ.Β.5:12 am

    «Τα σχολεία μας παράγουν νεκρές ψυχές, που βρίσκονται στο έλεος των πολιτικών, των εμπόρων των κανονιών και των κερδοσκόπων... Σήμερα, η φωτισμένη μειονότητα δεν μπορεί παρά να αναστενάζει και να υποφέρει τις ηλιθιότητες που ονομάζονται ΄΄εκπαίδευση΄΄».
    Α.Σ. Νιλ, Δ/ντης Σαμερχιλ.

    Εξαιρετικό το "εκπαιδευτικό" κριτηριο καταργησης της βάσης. Και πως θα ζήσει ο πιτσαδόρος στην Κοζάνη και στο Μεσολόγγι αν ο φοιτητής δεν μεταναστευσει εσωτερικά και δεν ενισχυσει την τοπική κοινωνία.

    Μιας που δεν μας έκατσε η πρασινη αναπτυξη, ας μας κάτσει τουλάχιστον το αναπτυξιακό μοντέλο της εσωτερικής μεταναστευσης των ευνουχισμένων φοιτητων στα τραγικά ΤΕΙ της επαρχίας. Δεν θα σπέρνουμε βαμβάκι, θα σπερνουμε ΤΕΙ και θα θερίζουμε φοιτητές.

    Τι αφόρητη η κατάντια μας!

    ReplyDelete
  4. Anonymous10:27 am

    Δεν εχω παρακολουθησει τις αλλαγες και το νεο νομοσχεδιο στις λεπτομερειες. Εχει συζητηθει αν καποιες σχολες πρεπει να κλεισουν ελλειψει φοιτητων(οπως γινεται στην Αγγλια) και ολες ισως να μειωσουν τον αριθμο των εισακτεων; Noμιζω η μεγαλυτερη μεταρρυθμιση θα ηταν να μειωθει δραστικα ο αριθμων φοιτητων σε σχολες που ηδη δεχονται παρα πολλους φοιτητες (ιατρικη, νομικη, ΕΜΠ). Εαν η ζητηση ειναι μεγαλυτερη απο την προσφορα στην αγορα εργασιας, θα σταματησουν οι αποφοιτοι νομικης να κανουνε πρακτικη με 600 ευρω (!), οι γιατροι να περιμενουν 6 χρονια για ειδικοτητα και αλλοι επιστημονες να ειναι ανεργοι. Ετσι θα δωθει αξια στα πανεπιστημιακα πτυχια. Αυτη τη στιγμη το μεγαλυτερο προβλημα ειναι οτι η προσφορα ειναι μεγαλυτερη της ζητησης και ετσι υπαρχει και εκμεταλλευση και ανεργια.

    ReplyDelete
  5. Anonymous1:50 pm

    Ζούμε στην εποχή της ΚτΠ
    Ποια Διεύθυνση του ΥΠΕΠΘ και ποια του ΠΙ αφού σιώπησε ιστοσελίδα εκπαίδευσης δικαιοδοσίας της και αφού την έφτιαξαν, «έτσι ισχυρίζονται», και αφού άλλαξαν την διεύθυνσή της ξέχασαν να ειδοποιήσουν τους ανά την Ελλάδα ενδιαφερόμενους.

    Ποιες άλλες υπηρεσίες που ήταν υπεύθυνες για το θέμα έκαναν το ίδιο επειδή είτε ειδοποιούν επιλεκτικά είτε δεν το μπορούν «αφού μπερδεύουν τους υπολογιστές με τις καφετιέρες»

    Αν αυτό συνδυαστεί με το γεγονός ότι ιστοσελίδες Διευθύνσεων Εκπαίδευσης και όχι μόνο έχουν να ενημερωθούν ακόμα και από πενταετίας , τότε το θέμα είναι αρκετά σοβαρό.

    Φανταστείτε να ψάξει το ΔΝΤ το ΕΣΠΑ

    Θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι [Φωκίωνα (για τους παλιούς)που είσαι … να μεγαλουργήσεις. Τότε που δεν είχαμε τον κυβερνοχώρο και η έντυπη δημοσιογραφία πούλαγε εκατομμύρια φύλλα]

    Ελλάς το μεγαλείο σου.

    ReplyDelete
  6. Anonymous1:02 am

    Έχει σχέση με τα προηγούμενα
    Παρ΄ όλα αυτά εξακολουθούν ως «λάτρες» της ιδιωτικής πρωτοβουλίας να συμμετέχουν [ ως Υπουργείο Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων (ο Θεός να τους φωτίσει)] σε εκθέσεις αμφίβολης ποιότητας που λανσάρουν (υπο)προϊόντα παιδείας.

    Όταν υφίστανται την κριτική για το θέμα απαντούν με την υπηρεσιακή τους ιδιότητα με το φοβερό επιχείρημα «την ευθύνη της ποιότητας της έκθεσης έχει ο ιδιώτης οργανωτής»!!!

    Και εκθέτουν το υπουργείο με την «ποιότητα της παρουσίας τους»
    Ελπίζουμε να μην πάρουν και αυτοί αριστείο πρωτοπόρας συμμετοχής.
    Έχουν επίσης αναρτήσει στο δαδίκτυο φωτογραφίες από την παρουσία του Υπουργείου σας κύριε υφυπουργέ που τι νομίζετε απεικονίζουν?

    Την πινακίδα του υπουργείου και της διεύθυνσης … και
    Τις φωτογραφίες τις ομάδας με φόντο ένα τοίχο που προβάλει ένα κείμενο …. Και τίποτε άλλο!!!

    …. Και γιατί όλα αυτά … μα από ότι είδαμε όταν πήγαμε στην έκθεση ήταν ένα περίπτερο άδειο (άλλωστε αυτό φαίνεται και αν κάποιος με επιμέλεια προσέξει τη φωτογραφία) …επίπεδου της έκθεσης που φιλοξενούσε το περίπτερο
    ….. Και μια μικρή λεπτομέρεια στη φωτογραφία η ομάδα δεν παρέλειψε να ενσωματώσει στην εικόνα «κάτω από τους πόδας των συμμετεχόντων» τις ιδιότητες και τα ονόματα τους…..
    Τι να πούμε σε ιδιωτικό φορέα ήταν η διαφήμιση αναγκαία ,«δυσφήμιση» θα λέγαμε για όσους έχουν στοιχειώδες γνώσεις marketing.
    ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ

    ReplyDelete
  7. Anonymous7:59 am

    προσφατη ανάρτηση του www.esos.gr

    "Ένα εκατομμύριο ευρώ στοίχισε η ιστοσελίδα της Βουλής ομολόγησε ο πρόεδρος Φίλιππος Πετσάλνικος , ενώ στο υπ. Παιδείας η πολιτική ηγεσία κρατά «μυστικό» εάν και πόσα ξόδεψε ο προηγούμενος υπουργός Παιδείας Αρης Σπηλιωτόπουλος για την δημιουργία της ιστοσελίδας «meafora.gr» την οποία στη συνέχεια η Αννα Διαμαντοπούλου την απενεργοποίησε.

    Το esos.gr στο παρελθόν ζήτησε από συνεργάτες της υπ. Παιδείας Aννας Διαμαντοπούλου, να πληροφορηθεί πόσο στοίχισε η ιστοσελίδα και η

    απάντηση που λάβαμε ήταν «ακόμη ψάχνουμε κι εμείς».

    Το esos.gr διερεύνησε το θέμα και από άλλες πηγές , χωρίς αποτέλεσμα.

    Το esos.gr καλεί για μια ακόμη φορά την πολιτική ηγεσία του υπ. Παιδείας να ενημερώσει τους αναγνώστες μας εάν και πόσο στοίχισε στο υπ. Παιδείας η ιστοσελίδα «meafora.gr»."

    ΚΟΥΙΖ: Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ ... ΛΙΓΟ ΠΑΝΩ , ΓΡΗΓΟΡΑ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΙ Ο ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΑΝΕΜΟΣ

    υπάλληλοι του πρωήν υπουργειου εθνικής παιδειας και θρησκευμάτων

    ReplyDelete