Tuesday, February 15, 2011

Ομιλία στο 1ο Συμβούλιο δια Βίου Μάθησης


(Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011)

Φίλες και φίλοι καλημέρα,

Αν πριν από 30 και χρόνια, στο τέλος της δεκαετίας του ’70, αυτοί που ασχολούνταν με την επιμόρφωση, όπως λεγόταν τότε, μπορούσαν να δουν μακριά και μπορούσαν να περιμένουν μια συνάντηση όπως την σημερινή, θα έλεγαν ότι καθυστερήσαμε πολύ. Αν δούμε όμως την θετική πλευρά, θα πρέπει να παρατηρήσουμε ότι η σημερινή συνάντηση είναι νομίζω η πιο εντυπωσιακή που έχει γίνει στην χώρα για θέματα δια βίου μάθησης Είναι η πιο εντυπωσιακή γιατί προφανώς τον τελευταίο χρόνο με τις προσπάθειες της Άννας Διαμαντοπούλου, της Εύης Χριστοφιλοπούλου και τώρα της Φώφης Γεννηματά, η δια βίου μάθηση παύει να είναι ένα παράξενο κομμάτι που αναφέρεται στην εκπαίδευση γενικά, ή κάποιας μορφής εκπαίδευση που δεν σχετίζεται με το κλασικό εκπαιδευτικό σύστημα. Γίνεται ένα αναπόσπαστο κομμάτι της πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας, αλλά και της ουσίας του τρόπου που βλέπουμε την ζωή μας και του τρόπου που μαθαίνουμε.

Νομίζω ότι όχι μόνο έχουμε προχωρήσει σημαντικά, αλλά και ότι πολλές από τις διαχωριστικές γραμμές που είχαμε μέχρι σήμερα, τυπική και άτυπη, μη τυπική εκπαίδευση, ξεπερνιούνται. Όμως χρειάζεται ο χώρος της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, αλλά και ο χώρος της Έρευνας, να κινηθούν ταχύτερα στην κατεύθυνση αυτή.

Δεν φτάνει να έχουμε ένα ανοιχτό Πανεπιστήμιο που προσφέρει εκπαίδευση από απόσταση. Πρέπει όλα τα Πανεπιστήμια και τα Τεχνολογικά μας Ιδρύματα να έχουν αυτή την ευχέρεια. Να έχουν την δυνατότητα να προσφέρουν εκπαίδευση σε περισσότερους συμπατριώτες μας, ανεξάρτητα από ηλικία, που δεν μπορούν να είναι μόνιμα εγκατεστημένοι στον χώρο που βρίσκεται το εκπαιδευτικό Ίδρυμα.

Ταυτόχρονα, πρέπει να προχωρήσουμε και σε άλλες μορφές διάχυσης της γνώσης. Δεν μπορεί το ένα βιβλίο στο Πανεπιστήμιο και στο ΤΕΙ, αυτό το ένα ή τα δυο συγγράμματα, να εξακολουθούν να μοιράζονται με τον τρόπο που μοιράζονται σήμερα. Πρέπει να είναι διαθέσιμα στον κάθε φοιτητή, στον κάθε πολίτη, να είναι διαθέσιμα στο Διαδίκτυο ηλεκτρονικά.

Πρέπει να αξιοποιήσουμε άλλες διεθνείς πρακτικές, όπως π.χ. το OpenCourseWare του MIT, όπου όλοι οι Καθηγητές έχουν δώσει την δυνατότητα ώστε όλα τα βοηθήματα να είναι διαθέσιμα όχι μόνο στους φοιτητές του Πανεπιστημίου, αλλά και σε όλο τον κόσμο. Και δεν έχουν ζητήσει πνευματικά δικαιώματα γι' αυτό.

Θέλουμε και περιμένουμε η έρευνα να μην είναι απομονωμένη στους ερευνητές των Ερευνητικών Κέντρων και των Πανεπιστημίων, αλλά να περάσει και στις προπτυχιακές σπουδές και - γιατί όχι - ακόμη και στο σχολείο.

Όταν σκεφτόμουν χτες το βράδυ με τι τρόπο θα μπορούσε κανείς να δει σε τι βαθμό έχει προχωρήσει η γνώση στην Ελλάδα του αντικειμένου της δια βίου εκπαίδευσης, σκέφτηκα να κάνω κάτι απλό. Να βρω έναν απλό τρόπο, έναν απλό δείκτη, που να μου δώσει μια εικόνα για το πόσο έχουμε προχωρήσει.

Και έκανα το εξής: κοίταξα τον αγγλικό όρο «life long learning» και τον ελληνικό όρο «δια βίου μάθηση». Πόσες ανταποκρίσεις στο Διαδίκτυο έχει ο ένας όρος και πόσες έχει ο άλλος. Το «life long learning» είχε χτες το βράδυ 12.700.000, το «δια βίου μάθηση» 133.000. Δηλαδή έχουμε μια αναλογία περίπου 1 προς 100. Για κάθε 100 αποτελέσματα στον διεθνή χώρο, 1 στην Ελλάδα.

Σκέφτηκα και την λέξη εκείνη που έχει τις περισσότερες ανταποκρίσεις στα περισσότερα hits στο Διαδίκτυο -που όσοι από εσάς γνωρίζουν, ξέρουν πως είναι η λέξη health. Η λέξη «health» έχει 3.550.000.000 ανταποκρίσεις, ενώ η λέξη «υγεία» στην Ελλάδα έχει 7.240.000, δηλαδή αναλογία 1 προς 500.

Μάλιστα θα προσέθετα και το εξής: ενώ χτες το βράδυ για την δια βίου μάθηση ήταν 133.000 τα αποτελέσματα, σήμερα το πρωί είναι 168.000. Δεν ξέρω αν οφείλεται στην σημερινή εκδήλωση ή αν οφείλεται στο γεγονός ότι θα έρθει και ο Πρωθυπουργός εδώ. Ελπίζω όμως αυτός ο αριθμός να μεγαλώνει διαρκώς.

Μιλώντας για δείκτες -και κλείνοντας- αναρωτιέμαι ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να βρούμε έναν δείκτη για το πότε η χώρα θα έχει ξεπεράσει την κρίση που περνάει σήμερα. Πολλοί -και κυρίως οι οικονομολόγοι- θα πουν ότι: «όταν το χρέος μειωθεί τόσο ή όταν οι επενδύσεις φτάσουν σε κάποιο συγκεκριμένο το επίπεδο». Εγώ έχω έναν πολύ πιο απλό δείκτη.

Πιστεύω ότι η χώρα θα έχει ξεπεράσει την κρίση, όταν ο Πρωθυπουργός χρειάζεται να μιλάει λιγότερο με τον Υπουργό Οικονομικών, και περισσότερο με την Υπουργό Παιδείας.

Σας ευχαριστώ.

19 comments:

  1. Anonymous8:20 am

    [Α ΜΕΡΟΣ]
    ΜΙΚΡΗ ΣΥΜΒΟΛΗ στην προσπάθεια που ξεκινάει …..
    ΜΙΚΡΗ ΣΥΜΒΟΛΗ στη προσπάθεια της Δια Βίου ,Μάθησης , της Επιμόρφωσης όπως λεγόταν στη δεκαετία του 70……

    Αν κανείς κάνει μία έρευνα και αξιολόγηση των επιμορφωτικών προγραμμάτων που έχουν γίνει για εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα διαπιστώσει ότι οι εκπαιδευτικοί μας είναι όχι επιμορφωμένοι αλλά "παραμορφωμένοι".

    Προγράμματα για κάθε αντικείμενο κα επί παντός του επιστητού
    .
    Βεβαιώσεις «επιτυχούς» παρακολούθησης με το «τσουβάλι», για να χρησιμοποιούνται για μόρια για την κατάληψη θέσεων «στελεχών εκπαίδευσης»

    Οι «διδάσκοντες» στα επιμορφωτικά σεμινάρια:

    Πανεπιστημιακοί που περιφέρουν ανά την επικράτεια το σαρκίο τους επαναλαμβανόμενοι αναφορικά με το «επιμορφωτικό» αντικείμενο» που διαπραγματεύονται, συνήθως το ίδιο.

    Συνδικαλιστές της ΟΛΜΕ και ΔΟΕ με μη ανακοινώσιμα «επιστημονικά» προσόντα

    και τέλος οι ίδιοι και οι ίδιοι που επιλέγονται από τους φορείς που έχουν αναλάβει την υλοποίηση των επιμορφωτικών προγραμμάτων …..
    ….. που πολλές φορές γίνονται και σε παραλίες και ξενοδοχεία για να περνούν καλά και εμείς καλύτερα …..

    ….Και μετά ο καθένας αναλαμβάνει τον ιδιαίτερο καταγγελτικό λόγο του για μια άλλη επιμόρφωση , ουσιαστική, σύγχρονη, μαζική, μακράς ή μικράς διάρκειας, επαναλαμβανόμενη , περιοδική ή όχι.
    Αφού όμως έχει συμμετάσχει στο ανοσιούργημα της υλοποίησης της επιμόρφωσης την οποία καταγγέλλει.[ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ….]

    ReplyDelete
  2. Anonymous8:20 am

    [Β ΜΕΡΟΣ]
    ΜΙΚΡΗ ΣΥΜΒΟΛΗ στην προσπάθεια που ξεκινάει …..
    ΜΙΚΡΗ ΣΥΜΒΟΛΗ στη προσπάθεια της Δια Βίου ,Μάθησης , της Επιμόρφωσης όπως λεγόταν στη δεκαετία του 70……

    ………….
    Παρόλα αυτά όλοι ζητούν και άλλη επιμόρφωση.

    Μήπως κάτι δεν πάει καλά και όλα γίνονται για να απορροφώνται κονδύλια της ΕΕ?
    Μήπως όλα αναπαραγάγουν μια επίπλάστη , μια εικονική πραγματικότητα?
    Μήπως όλοι βολεύονται από την επικρατούσα κατάσταση?


    Μέσα στα πλαίσια αυτά γίνονται και ημερίδες και συνέδρια για «απολογισμό» και «αξιολόγηση» των αποτελεσμάτων των επιμορφώσεων. Πάντα με την ίδια δομή , πρόγραμμα, λογική. Επειδή το επιβάλλει το «πρωτόκολλο» της υλοποίησης για να εγκριθούν οι δράσεις ως επιτυχείς από τους κάθε είδους γραφειοκράτες της ΕΕ.

    Και ουσιαστική αξιολόγηση καμία.
    Έχει εξετάσει κανείς το μέγεθος [κόστος/όφελος] των επιμορφώσεων στην πληροφορική για τους εκπαιδευτικούς της ΔΕ , όλοι έχουν επιμορφωθεί σε πρώτο και δεύτερο επίπεδο και με πιστοποίηση επίσημη ΚΑΙ η μεγάλη πλειοψηφία τους αρνούνται να υλοποιήσουν δράσεις εισαγωγής των τεχνολογιών αιχμής στα σχολεία τους επικαλούμενοι ότι αυτές δεν είναι μέσα στις συμβατικές υποχρεώσεις τους, ΕΝΩ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ είναι ότι δεν το μπορούν γιατί δεν ξέρουν γιατί ποτέ δεν έμαθαν. ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΠΙΜΟΡΦΩΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΡΤΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΟΠΤΙΚΉ ΚΑΤΑΛΗΨΗΣ ΘΕΣΟΥΛΑΣ.

    Και η παράνοια αναφορικά με το εγχείρημα επιβεβαιώνεται με προγράμματα ΕΕ όπου τα παραδοτέα της επιμορφωτικής προσπάθειας όχι μόνο είναι κατώτερα των όποιων προσδοκιών αλλά και εικονικά με συμφωνία όλων των συμμετεχόντων [και των φίλων μας της ΕΕ(αν πρόκειται για διακρατικά προγράμματα) ].
    Και αυτό επειδή γίνονται για τα ταξιδάκια, για να περάσουμε καλά
    Είναι η νοοτροπία η ίδια , πανευρωπαϊκή νοοτροπία.
    Η μόνη διαφορά ότι τα αποτελέσματα της «ρεμούλας» που επικρατεί χρεώνονται στην Ελλάδα και απαλλάσσονται οι φίλοι μας οι Γερμανοί, Γάλλοι κλπ.

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ : Η νοοτροπία των συμμετεχόντων σε τέτοια προγράμματα είναι ή ίδια παντού.

    Η πρόταση μήπως και γίνει τίποτε:
    Να καταγραφούν ΟΛΑ μα ΟΛΑ τα προγράμματα που έχουν γίνει μέχρι τώρα αναφορικά με το περιεχόμενο τους, τα παραδοτέα τους, τον αριθμό και την προέλευση (επαγγελματική, επιστημονική κλπ) των συμμετεχόντων[επιμορφωτών και επιμορφούμενων] και να γίνει μια αποτίμηση της χρηστικότητας τους ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟ ΟΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ ΝΑ ΞΑΝΑΜΙΛΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟ τους ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙ.

    ΤΟ ΟΦΕΛΟΣ ίσως και θέλω να το πιστεύω, επειδή δεν αμφισβητούνται οι προθέσεις εάν αποτυπωθεί η μέχρι τώρα εικόνα να ξεκινήσει μια προσπάθεια πραγματικά δημιουργική με μόνο στόχο την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ όχι εικονική ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ . Υποθέτω ότι όλοι γι΄ αυτό πασχίζουμε ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ.

    Και μια διαπίστωση:
    Είναι βέβαιο ότι κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να γίνει ΔΙΟΤΙ έχει ζητηθεί διαχρονικά και οι προτείνοντες στη γωνία ως γραφικοί, επικίνδυνοι. Ρομαντικοί και πραγματιστές θα λέγαμε ΑΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΨΕΥΣΟΥΜΕ , επιτέλους ας τους διαψεύσουμε.[31612]

    ReplyDelete
  3. Anonymous10:45 pm

    Πρέπει να αξιοποιήσουμε άλλες διεθνείς πρακτικές, όπως π.χ. το OpenCourseWare του MIT, όπου όλοι οι Καθηγητές έχουν δώσει την δυνατότητα ώστε όλα τα βοηθήματα να είναι διαθέσιμα όχι μόνο στους φοιτητές του Πανεπιστημίου, αλλά και σε όλο τον κόσμο. Και δεν έχουν ζητήσει πνευματικά δικαιώματα γι' αυτό.
    .....εκει τα επιδόματα δεν τα κόβουν και δεν δουλεύουν για την ψυχή του πατέρα τους

    ReplyDelete
  4. Anonymous12:10 am

    @10:45 μμ κανένας δεν μπορεί να διαφωνίσει με την τακτική που ενδεχόμενα ακολουθείται στο ΜΙΤ.

    Κανένας δεν μπορεί να διαφωνίσει με την ανταμοιβή των εργαζόμενων

    Αλλά που "κολάει" η δωρεάν παροχή των πνευματικών δικαιωμάτων και το "δουλεύω για την ψυχή του πατέρα μας" ΜΗΠΩΣ κάτι άλλο θέλουμε να πούμε και το λέμε πλαγίως.

    ΓΙΑΤΙ στα δύο πρώτα σχόλια λέγονται αλήθειες, αλήθειες που πραγματικά βάζουν κάποια πράγματα στη σωστή τους βάση.

    ReplyDelete
  5. Anonymous1:22 am

    Με την μετονομασία του τμήματος Διαχείρισης Περιβάλλοντος και Φυσικών Πορων σε Μηχανικών Περιβάλλοντος, τι γίνεται ? γιατί καθυστερεί?Υπάρχουν απόφοιτοι, φοιτοιτές που είναι κυριολεκτικά στον αέρα..

    ReplyDelete
  6. Anonymous1:40 pm

    Αξιότιμε κ. Πανάρετε,

    Στη "Δια Βίου Μάθηση" δεν πρέπει να εντάσσεται και η απόκτηση δεύτερου πτυχίου από κάποιο άλλο τμήμα χωρίς κατατακτήριες εξετάσεις υπό προυποθέσεις;

    Για παράδειγμα είμαι κάτοχος πτυχίου, μεταπτυχιακού και διδακτορικού διπλώματος. Επίσης έχω δουλέψει ως μεταδιδακτορικός επιστήμονας σε ερευνητικό ίδρυμα του εξωτερικού. Ενδιαφέρομαι να φοιτήσω σε ένα πανεπιστημιακό τμήμα για να βελτιώσω τις γνώσεις στο ερευνητικό μου πεδίο. Η ελληνική πραγματικότητα απαιτεί να δώσω κατατακτήριες εξετάσεις και να αν περάσω να παρακολουθήσω μαθήματα που τα έχω ήδη διδαχτεί είτε στο πρώτο πτυχίο ή τα ξέρω από το μεταπτυχιακό ή το διδακτορικό. Με αυτά τα δεδομένα και λαμβάνοντας υπ΄όψη ότι εργάζομαι θα τελειώσω το τμήμα σε περίπου 5-6 χρόνια. Το σκεπτικό ότι εφόσον ξέρω τα μαθήματα δε θα έχω πρόβλημα να τα περάσω δεν είναι αρκετό γιατί υπάρχουν και πολλά εργαστηριακά μαθήματα που απαιτούν παρακολούθηση κάτι ιδιαίτερα δύσκολο για εργαζόμενους.

    Σε ποια σύγχρονη χώρα γίνονται αυτά; Κανονικά δε θα έπρεπε να καταθέτω αναλυτικό βιογραφικό σημείωμα στη γραμματεία του τμήματος που θέλω να παρακολουθήσω και μετά μία ακαδημαϊκή επιτροπή να αποφασίζει για τα μαθήματα που πρέπει να παρακολουθήσω και να εξεταστώ;

    ReplyDelete
  7. Anonymous1:53 pm

    Κύριε τφυπουργέ,
    είναι δυνατόν να κυκλοφορεί και να διαφημίζεται στο διαδίκτυο η ανυπόγραφη προκήρυξη για τους σχολικούς συμβούλους πρωτοβάθμιας εκπαιδευσης χωρίς αριθμό πρωτόκολλου να αναφέροεται ότι θα σημοσιευθεί σε δύο ημερήσιες εφημερίδες και να αναφέρεται το χρονικό διάστημα υποβολής των αιτήσεωνπου αντιστοιχεί σε ημερομηνίες πρώτερες της σημοσίευσης στις εφημερίδες [που δεν έχει γίνει αφού οι υπηρεσίες του υπουργείου σας λένε ότι δεν έχει υπογραφεί ακόμα]. Τι γίνεται με αυτή την υπόθεση. Ούτε στην ιστοσελίδα του υπουργείου σας είναι αναρτημένη η προκήρυξη [αφού δεν έχει υπογραφεί]. Κατά τα άλλα μας λέτε ότι όλες οι αποφάσεις σας πρέπει να αναρτώνται στην ιστοσελίδα του υπουργείου .
    Τι αλήθεια συμβαίνει, γιατί κάποιοι ενυπόγραφα δημοσιεύουν αυτά τα έγγραφα, ισχύουν ή δεν ισχύουν?

    ReplyDelete
  8. Anonymous2:51 am

    O "ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ" ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ... ΥΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΣ, ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ... ΚΑΙ Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΥΠΔΜΘ ΣΙΩΠΑ

    "Η καθυστέρηση δημοσιοποίησης της προκήρυξης για τους Σχολικούς Συμβούλους οφείλεται στο γεγονός ότι δεν έχει δοθεί ακόμη από το Εθνικό Τυπογραφείο αριθμός Φ.Ε.Κ. και για αυτό κατά πάσα πιθανότητα θα αλλάξουν οι ημερομηνίες υποβολής των αιτήσεων κατά 2-3 ημέρες.

    Η προκήρυξη έχει υπογραφεί από την Τρίτη 15-2-2011.

    ΜΑ ΑΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΟΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΥΠΟΓΡΑΦΕΙ Η ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ

    ΜΕ ΠΟΙΑΝΟΥ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΧΩΡΙΣ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΟΥ

    ΚΑΤΑΝΤΙΑ......

    ReplyDelete
  9. Anonymous7:17 am

    @2:51 πμ προφανώς εννοείς ότι δημοσιεύτηκε στις διάφορες ιστοσελίδες από αυτόν που εκθέτει σ εδύσκολες εποχές την πολιτική ηγεσία διαρρεόντας έγγραφα χωρίς πρωτόκολλο και υπογραφές από εδώ και από εκεί για να παραγοντίσει. Εκτός και αν είναι εξουσιοδοτημένος. Δεν θέλουμε να το πιστεψουμε με τίποτα.

    ReplyDelete
  10. Anonymous2:08 pm

    ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ @1:53 μμ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ

    ΤΟ www.esos.gr αναδημοσιεύει από τον ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΕΠΕΝΔΥΤΗ :«Θεσμικό πραξικόπημα κατά της Αννας Διαμαντοπούλου» Η είδηση αφορά τα σχόλια που αναρτήσατε μετά από παρεμβάσεις αναγνωστών του blog σας πολύ πιο πριν το δημοσίευμα

    Σχόλια από ενεργούς πολίτες, οι οποίοι προσπαθούν με τις παρεμβάσεις τους και την έντιμη κριτική τους να προφυλάξουν την πολιτική ηγεσία του ΥΠΔΜΘ υλοποιώντας στο μέτρο του δυνατού την πολιτική του κινήματος, την πολιτική των αυτονόητων.

    Είναι οι λόγοι που κάποιοι/ες γκεμπελίζοντες/ζουσες τους διαβάλουν ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΆ.

    Οι ανοχές της πολιτικής ηγεσίας στην παραπληροφόρηση και σε υποδείξεις όσων έχουν οδηγήσει την παιδεία σε μια παρατεταμένη κατάσταση τέλματος είναι καιρός να δώσουν τη θέση τους τουλάχιστον στη μη περιφρόνηση των προτάσεων και θέσεων που σας γίνονται που χαρακτηρίζονται από επιστημονική επάρκεια , ρεαλισμό και διαχρονική ανιδιοτέλεια.

    Δεν μπορεί να υλοποιούνται πολιτικές από τους θεσιθήρες, τους μη γνωρίζοντες, τους κυρίους και κυρίες «τίποτα»[σοφία ΠΑΣΟΚ]

    ReplyDelete
  11. Anonymous9:18 am

    ΘΕΜΑ:ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ « Πλήρωση θέσεων Σχολικών Συμβούλων δημοτικής εκπαίδευσης και προσχολικής αγωγής»

    ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΛΕΝΕ ΚΑΙ NA ΤΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΚΑΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΛΕΙ


    Μετά τα όσα γράφτηκαν για τον τρόπο που εκθέτει την πολιτική ηγεσία του ΥΠΔΜΘ για τη διαρροή ανυπόγραφων εγγράφων επανήλθε σήμερα και ως εκπρόσωπος του ΥΠΔΜΘ ενημερώνει – σχολιάζει – προβλέπει νομοθετικές ρυθμίσεις- εξηγεί το τι συνέβη με το θέμα και αυτοαναγορεύεται ως θεματοφύλακας των λειτουργιών του ΥΠΔΜΘ..

    Η κατάντια του συνδικαλιστικού κινήματος που εκπροσωπούσε.

    ΠΑΝΤΩΣ ψάχνουμε να βρούμε την ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ [τώρα με ΦΕΚ κα Αριθμό Πρωτοκόλλου] στην ιστοσελίδα του ΥΠΕΔΜΘ μάταια όμως.

    Γιατί άλλωστε να αναρτηθεί από τις υπηρεσίες του ΥΠΔΜΘ, αφού την αναρτά ο εκπρόσωπος τύπου του ΥΠΔΜΘ που άμα λάχει θυμάται ότι «εκπροσωπεί» και τους εκπαιδευτικούς

    Φάρσα επαναλαμβανόμενη καταντά κακόγουστη πρόκληση και αποδόμηση των επαναλαμβανόμενων περί διαφάνειας πολιτικών του πρωθυπουργού

    Πόσο θα κρατήσει η ανοχή σε τέτοιες προκλητικές παρεμβάσεις

    Και ενώ στο ΦΕΚ 247/τ.Β/15.2.2011 δημοσιεύεται η Αριθμ. Φ. 351.1/3/19075/Δ1 "Καθορισμός της διαδικασίας υποβολής αιτήσεων τωνυποψηφίων σχολικών συμβούλων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης".

    Η σχετική προκήρυξη για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση δεν έχει βγει.

    Τυχαίο δεν νομίζουμε.

    ReplyDelete
  12. Anonymous10:50 pm

    ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
    ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΑΝ ΟΙ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ ΠΛΗΡΩΣΗΣ ΘΕΣΕΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ
    ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.

    ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΑΝ ΜΕΣΩ ΤΡΙΤΩΝ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ

    ΔΕΝ ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΑΝ ΑΚΟΜΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΥΠΔΜΘ

    ReplyDelete
  13. Anonymous2:21 am

    enegreies apodynamosHs twn politikwn tou pro8ypoyrgoy

    ReplyDelete
  14. Anonymous7:59 am

    @10:50μμ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ.... ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.... ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΑΝ..... ΣΤΗ ΔΙΑΒΑΝΕΙΑ TOY ΥΠΔΜΘ ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ 22.02.2011... ΤΩΡΑ ΤΙ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΚΟΠΙΣΤΗ ΚΡΙΤΙΚΗ. ΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΠΟΥ ΓΚΡΙΝΙΑΖΑΤΕ.... ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΑΝ ΟΙ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΥΠΔΜΘ.

    ΠΕΣΑΤΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΤΟΝ ΦΑΤΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ
    ΣΕ ΤΟΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΔΕΙ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ... ΑΟΜΑΤΟΙ.....

    ReplyDelete
  15. Anonymous11:06 am

    ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕ ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΛΕΠΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΠΟΥ ΠΟΡΤΕΙΝΟΥΝ- ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΥΠΟΨΗ

    ReplyDelete
  16. Anonymous10:14 am

    Αγαπητέ κ υπουργε ,
    ειμαι μαθητήσ τησ β λυκειου και δεν ξερετε ποσο ωραια θα μ ακουγοταν αν τα βηματα που εχει κανει το υπουργειο σασ στο χωρο τησ δια βιου μαθησησ γινονταν και σε αυτο τησ δευτεροβαθμιασ ...
    βγαινω με τουσ φιλουσ μου και αντι να διασκεδασουμε , συζηταμε για το ποσο μασ εχει εγκλωβισει αυτο το λυκειο και το τι πρεπει να γινει οχι για να το βελτιωσουμε αλλα για να το ΕΠΑΝΑΘΕΜΕΛΙΩΣΟΥΜΕ
    ...

    ReplyDelete
  17. Anonymous1:11 pm

    αλήθεια πωσ εφαρμόζεται η δια βίου μάθηση στο λύκειο. σήμερα μασ μοίρασαν οι καθηγητέσ μας κάτι χαρτία να τα πάμε στους γονείσ μασ για κάτι σεμινάρια δια βίου μαθησησ για τουσ γονεισ μας, σχολεσ γονεών έλεγαν τα σεμιναρια. οι καθηγητέα μας μας ειπαν οτι τα διοργανωνει καποια σχολη δημοσιασ διοικησησ. έτσι εγραφε το χαρτί. αλλά οι καθηγητεσ μασ μας ειπαν οτι σε αυτά τα σεμιναρια δεν τους κάλεσαν να διδαξουν και οι ειδικοί καθηγητεσ που έχουμε στο σχολείο και κάνουν ημεριδεσ ενημερωσησ για τουσ γονεισ μασ. στα σεμιναρια αυτά μιλούν οι καθηγητεσ μασ και φερνουν και αλλουσ καθηγητεσ απο τα πανειστημία για να μιλησουν. αλλα αυτουσ τουσ ειδικουσ καθηγητεσ μασ ουτε τουσ ρωτησαν και αυτοι που θα μιλήσουν στα σεμιναρια δεν θα ενημερωσουν τουσ καθηγητεσ μασ που θα κανουν τα ιδια σεμιναρια με αυτά που πληρώνει τουσ ομιλητεσ η ευρώπη. μετά από αυτά καταλαβαμε οτι υπάρχει πληρησ ασυνενοησια και ο καθενασ κανει οτι θελει. θελουμε να πιστευουμε οτι αυτο δεν ειναι η δια βιου μάθηση που δεν ξέρουμε τι ειναι εντελει και ουτε με αυτη τη δια βιου μαθηση θελουμε να μοιασει το καινουργιο σχολειο μας.
    μαθητριες της α λυκείου
    που δεν θελουμε να γινουν τα πραγματα όπωσ στη δια βιου μάθηση της ανακοινωσης που πηγαμε σημερα στουσ γονεισ μας
    κάντε κατι κυριε υφυπουργέ, γιατί σας αγσαπάμε και πιστευουμε σε σας γιατι λέτε λογικά πραγματα, που φαίνεται οι άλλοι στο υπουργείο δεν καταλαβαίνουν και τα κανουν μπάχαλο. μας συγχωρείται για την έκφραση αλλά είμαστε παιδια, μας καταλαβαίνετε...!!!΄ετσι δεν είναι κύριε υφυπουργέ γιατί εκτός από τους λίγους καθηγητές μας που μας είπαν οσα σας γραψανε οι περισσότεροι ενδιαφερόντουσαν να μοιράσουν την ανακοιωνση για να την πάμε στους γονείς μας
    ειναιαυτοί οι καθηγητέσ που δεν θέλουν να συνεργάζονται με τους καλούς καθηγητέσ μας που ξέρουν και μασ λένε την αλήθεια για ότι συμβαίνει, ενώ οι άλλοι δεν το θέλουν για να είναι ήσυχοι. βέβαια φταίμε και μεις που δεν διαβάζουμε και που πολλές φορέσ παραξηγούμε τους καλούσ καθηγητέσ μασ που μασ λενε την αλήθεια και είνα αυστηροι. γιατιμας λενε οτι η ζωή είναι δύδκολη και δεν πρέπει να ζουμε με τα ψέμματα που μασ λενε οι πολλοί.
    γεια σας κυριε υφυπουργέ και να κάνετε αυτά τα ωραία που γράφετε και μας αρέσουν σε μασ τα παιδιά και να αγαπάτε τουσ καλούς και αυστηρούσ καθηγητέσ που λένε την αλήθεια και μεισ πολλέσ φορέσ τουσ μικραίνουμε. αλλά είμαστε παιδια και μεισ. να ξέρετε και να ξέρουν οτι και εμεισ τουσ αγαπάμε , μονο αυτούς αγαπάμε, αλλά δεν τουσ το δείχνουμε, γιατί έιμαστε παιδιά
    οι μαθητριεσ τησ α΄΄ λυκειου

    ReplyDelete
  18. Anonymous6:28 am

    το σχολείο που όλοι ΔΕΝ «οραματιζόμαστε»

    η κομματικοποίηση της σκοπιμότητας από μειοψηφίες που αρνούνται την όποια αξιολόγηση και έχουν με το μέρος τους όλους που επενδύουν στη μιζέρια τους.

    αν δε η εκδήλωση δεν παραπέμπει στην καθολική νομιμοποίηση των «λαθρομεταναστών» -«οικονομικών μεταναστών» [διαλέγετε και παίρνετε] δεν γίνεται στο σχολείο, κα ι αυτές γίνονται για να προβάλουν κομματικές υποψηφιότητες προεκλογικά κάποιας «συνιστώσας» της ανύπαρκτης συνισταμένης.

    όποια πρόταση για εισαγωγή των τεχνολογιών αιχμής στη ζωή και τη δράση της σχολικής μονάδας λοιδορείται. Οι λόγοι η άγνοια της υλοποίησης , η άρνηση να φανεί η διαφορά. Η ουσία της άρνησης για αξιολόγηση. Καταγγέλλουν του ΥΠΔΜΘ για απλές/ αυτονόητες παρεμβάσεις αξιοποίησης των δυνατοτήτων που προσφέρει ο κυβερνοχώρος. Ενώ δεν έχουν πει το οτιδήποτε για το σκάνδαλο της αγοράς των φορητών με το προεκλογικό κουπόνι των 400 ΕΥΡΩ.[Θυμάστε η μισή επιταγή είχε αντικατασταθεί με δωροεπιταγή για να γιομίσει το καλάθι της νοικοκυράς]

    υπερωρίες μαϊμού χιλιάδων για πολιτιστικές παρεμβάσεις εκτός ωραρίου που ποτέ δεν έγιναν ή έγιναν από καθηγητές ειδικότητας άσχετης με τον πολιτισμό.

    «εκπαιδευτικές» εκδρομές αναψυχής με προσκλήσεις που ποτέ δεν έγιναν ή διήρκεσαν δευτερόλεπτα. Και υπονόμευση προτάσεων για εκπαιδευτικές εκδρομές που αναβαθμίζουν τη λειτουργία του σχολείου επειδή δεν εντάσσονται στο ιδεολογικό ιδεόγραμμα των συνιστωσών.

    και όλα αυτά η αιτία για αυξημένη δράση και στρατολόγηση σε νεοφασιστικά μορφώματα που εξυπηρετούν και τις συνιστώσες επειδή άμα λάχει διαπραγματεύεαιι η αλλαγή περιβάλλοντος με την απαξίωση των «πρακτικών αριστείας» που προτείνουν οι φωτισμένοι δάσκαλοι.

    η χωρίς όρια προσφορά βαθμών στην κλίμακα [18-20] προκειμένου να ελαχιστοποιούνται οι αντιδράσεις ή να χρησιμοποιούνται οι μαθητές για συμμετοχή στη διαιώνιση του τέλματος.

    η παραβατικότητα στα ύψη . η διαχείριση των κρίσεων μοναδικό στόχο έχει τη διατήρηση ενός συσχετισμού δυνάμεων που στοχεύει στη διαιώνιση της παθογένειας.

    οι επαναστατημένες μειοψηφιες προτρέπουν τη μη συμμετοχή στο μάθημα των θρησκευτικών των παιδιών τους, η εξήγηση να γλιτώσουν το διάβασμα τα παιδάκια τους, να νομίζουν ότι απελευθερώθηκαν Και στην προσευχή «οι άθεοι» κάνουν επιδεικτικά το σταυρό τους !!! Τι υποκρισία θεέ μου για μας που θεωρούμε ότι πραγματικά το μάθημα των θρησκευτικών με τι μορφή που γίνεται δεν έχει θέση στο δομημένο αναλυτικό πρόγραμμα..


    και όλα καλύπτονται και όταν υπάρχουν προτάσεις οι προτείνοντες διαβάλλονται για να έχουν κάποιοι ήσυχο το κεφάλι τους, επειδή έχουν εκποιήσει το λειτούργημα του εκπαιδευτικού με την ησυχία τους που τους εξασφαλίζουν οι μερίδες των συνιστωσών.

    Αλλά σε όλη αυτή την κατάσταση έχετε μεγάλη μερίδα ευθύνης
    Επειδή επιτρέπεται τη διαιώνιση αυτών των «καλών πρακτικών»

    Το αποτέλεσμα σε άλλο επίπεδο οι παραιτήσεις αντιδημάρχων για πρακτικές και συμμαχίες που επιδίωξαν για να εκλεγούν
    Η ΠΑΡΑΝΟΙΑ ή ΚΑΛΥΤΕΡΑ Η ΣΥΝΔΙΑΛΛΑΓΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ

    Και οι πραγματικά ειλικρινείς και έντιμοι στην πυρά.

    Αυτό όμως είναι το λιγότερο. Με τη διαιώνιση του τέλματος τι θα γίνει ?
    Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη για την αποδόμηση των πολιτικών των ΑΥΤΟΝΟΗΤΩΝ

    ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗ ΜΑΧΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΝΟΗΤΩΝ ΤΩΝ ΩΡΑΙΩΝ έτσι για να την σπάσουμε στους «μικρούς», επειδή αντέχουμε

    ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑΤΙ επειδή δεν διαπραγματευόμαστε καρέκλες. Επειδή δεν επιζητούμε όπως οι συνιστώσες μερίδα εξουσίας που στα λόγια αποκηρύσσουν για να καθοδηγούν επαναστάσεις του καναπέ

    ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΡΕΑΛΙΣΤΕΣ , ΕΠΕΙΔΗ ΖΗΤΟΥΜΕ ΤΟ ΑΔΥΝΑΤΟ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΕΠΕΙΔΗ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΙ Η ΜΙΖΕΡΙΑ ΤΟΥΣ.

    ReplyDelete
  19. Anonymous10:33 am

    ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ Η συμμετοχή σε δράσεις που προκαλούν αντιδράσεις από τις μερίδες έχει αξία παιδαγωγική, εκπαιδευτική ΓΙΑΤΙ συμβάλλει στη διοικητική αναβάθμιση των λειτουργιών των σχολικών μονάδων ΚΑΙ αναγκάζει τις μερίδες να τοποθετηθούν ΚΑΙ ΕΤΣΙ αναδεικνύονται οι προθέσεις της συνειδητής απαξίας της ΟΠΟΙΑΣ προσπάθειας αναβάθμισης του εκπαιδευτικού συστήματος.

    ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΕΝΤΑΞΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΩΝ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΠΙΣΤΩΣΕΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΤΥΠΩΔΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΟΥ ΤΟ ΥΠΔΜΘ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ και ΓΙΑΤΙ ΥΠΟΝΟΜΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΕ ΣΥΝΗΘΩΣ «ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ»

    ΕΥΤΥΧΩΣ ΟΙ ΑΝΤΕΧΟΝΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ [όχι έτσι για να γίνεται λόγος] ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΙΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ [προς το παρόν οι αναφορές μέχρι το επίπεδο, δυο σκαλιά πάνω από αυτό της σχολικής μονάδας]. ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΕΓΓΡΑΦΑ ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΗν ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΔΜΘ ΑΠΟ ΠΕΡΥΣΙ ΤΟ ΜΑΗ ΚΑΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ….. ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ …ΕΥΤΥΧΩΣ …..

    [ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ] Άκου εκεί δεν έχουμε χρήματα για …. Ενώ ΔΕΝ υπάρχει πρόβλημα για τη χρηματοδότηση και προβολή «δράσεων» σκοπιμότητας των μερίδων …..

    ΟΙ ΑΝΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥΣ

    ΟΤΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΓΓΙΖΟΥΝ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΝΟΨΕΙ ΤΗΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ.

    ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΦΟΡΑ ΚΥΡΙΕ ΥΦΥΠΟΥΡΓΕ

    ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΕΙΣΜΑΤΙΚΑ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΦΑΣΕΙΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ?, ΓΙΑΤΙ?

    ΑΥΡΙΟ παρουσιάζετε τα Ψηφιακά Εκπαιδευτικά Βοηθήματα για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις ΣΩΣΤΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ

    ΑΛΛΑ δεν μπορεί να αρνούμεθα την υλοποίηση παροχής προσωπικών emails στο sch.gr ΕΠΕΙΔΗ είναι μια παλιομοδίτικη μέθοδος την οποία γνωρίζουν τα παιδιά.[είναι σίγουροι οι έχοντες την άποψη?]

    Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ότι δεν θέλουμε την προγραμματισμένη υλοποίηση της υπηρεσίας ΓΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ για εκπαιδευτικούς λόγους ΓΙΑΤΙ τότε θα προσωποποιηθεί η ενημέρωση και η παροχή συγκεκριμένων πληροφοριών .ΚΑΙ ΑΥΤΟ χαλάει τα σχέδια των ΜΕΡΙΔΩΝ [είναι και μια αντικειμενική μέθοδος αξιολόγησης … και αυτό ενοχλεί….. προκαλεί πανικό….όταν μάλιστα εμπλέκονται στην διαδικασία και οι γονείς… τότε η πληροφορία διαχέεται ….με όλες τις συνέπειες]

    Και όταν κάποιοι έχουν ήδη υλοποιήσει το πείραμα από διετίας και αγνοούνται και απαξιώνονται γιατί η άρτια παιδαγωγική μέθοδος υλοποίησης της υποτιθέμενης προσπάθειάς σας για υλοποίηση των αυτονόητων για το θέμα των γενικών εξετάσεων είναι η εφαρμογή μουσικών μεθόδων βιωματικών προσεγγίσεων [μη γελάσετε κύριε υφυπουργέ ξέρουμε πολύ καλά τι λέμε, αν συνεχιστούν οι προκλήσεις θα «γελάσει και το παρδαλό κατσίκι», γιατί η ερευνητική προσπάθεια το έδειξε με αναφορές σε τεκμήρια που ενοχλούν- και το ξέρετε γιατί έχει λάβει το ΥΠΔΜΘ τα πορίσματα της σχετικής έρευνας περίπτωσης και όχι μόνο]

    ΓΙΑΤΙ κάποιοι ,μη γνωρίζοντες, θεωρούν ενημέρωση την προβολή της πραμάτειας της ενημέρωσης για τις σπουδές και επαγγέλματα από έντυπα που δεν ισχύουν επειδή τυπώθηκαν προ δεκαετίας και τα δίνουν στους «πελάτες τους» και τα διαφημίζουν στους πάγκους των άδειων γραφείων τους που τα πλασάρουν ως γεμάτα ενδιαφερόμενους [η αποθέωση της εικονικής προσέγγισης της μετατροπής της ανεπάρκειας σε πρότυπη μέθοδο υλοποίησης των εκπαιδευτικών στόχων!!!] ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΙΔΡΑ στην επικίνδυνη περιφορά της άγνοιάς τους ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΤΙΣ ΒΙΑΙΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΕΡΙΔΩΝ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΙΩΝΙΣΗ ΤΟΥ ΤΕΛΜΑΤΟΣ

    Είναι φανερό ότι δεν αντέχουν στο διάλογο αλλά επενδύουν στους συσχετισμούς δυνάμεων των μερίδων

    Αυτά προς το παρόν, ελπίζουμε και οι συνεργάτες σας να κατανοήσουν ότι και η παθητική συμμετοχή στο ατόπημα συνιστά αρνητική παρέμβαση στην ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΥΤΟΝΟΗΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ που με πάθος και σωστά υποστηρίζει ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και πρωθυπουργός της χώρας […]

    ReplyDelete