Tuesday, August 24, 2010

Αποτελέσματα Πανελληνίων

Τα αποτελέσματα είναι διαθέσιμα για τους υποψηφίους στην ιστοσελίδα http://www.minedu.gov.gr/ από τις 07.20 το πρωί. Τα τελευταία λεπτά γίνονται περίπου 2000 αναζητήσεις/λεπτό, χωρίς προβλήματα.
Ανανέωση: Μέχρι τις 9:10 είχαν γίνει περίπου 544.000 αναζητήσεις και όλες επιτυχείς.
Ανανέωση: Η επισκεψιμότητα έχει ξεπεράσει το 1 εκ. με όλες τις αναζητήσεις επιτυχείς.

21 comments:

  1. Anonymous11:50 pm

    Οι βάσεις πότε θα ανακοινωθούν;

    ReplyDelete
  2. Anonymous1:03 am

    Να προσέξουν οι αγαπητοί επιτυχόντες στα ΤΕΙ και ειδικά στη ΣΤΕΦ τα τμήματα χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα. Να μην πάθουν αυτά που έχουμε πάθει εμείς, που είμαστε όμηροι των συντεχνιών 25 χρόνια χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα.

    Να ξερετε ότι οι κυριότερες ειδικότητες των μηχανικών στα ΤΕΙ δεν έχουν επαγγελματικά δικαιώματα και ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΑ ασκούν το επάγγελμα του ΥΠΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ακόμα και σήμερα.

    Δυστυχώς ο κος Πανάρετος παρότι είχε δεσμευτεί για το θέμα, τηρεί σιγήν ιχθύος.

    Ρωτήστε τον και εσείς που σήμερα θε εισαχθείτε σε κάποιο τμήμα ΤΕΙ Μηχανικών.....

    ReplyDelete
  3. Anonymous4:12 am

    Αναρτωτιέμαι...

    Με ποιά λογική άνθρωποι που δεν είναι σε θέση να γράψουν στις Πανελλήνιες ούτε 5 πρέπει να εισάγονται σε Ανώτατες Σχολές και να χρηματοδοτούνται οι σπουδές τους από τον Έλληνα φορολογούμενο;

    Με ποιά λογική είναι όλοι οι απόφοιτοι Λυκείου ικανοί για Ανώτατες Σπουδές;

    Με ποιά λογική πρέπει ο Έλληνας φορολογούμενος να πληρώνει για τόσο πολλές θέσεις;

    ReplyDelete
  4. Anonymous5:20 am

    Με τα επαγγελματικα δικαιωματα των των ΑΤΕΙ τι γινεται?
    Είχατε δεσμευθεί και εσείς κύριε Πανάρετε αλλά και η κυρια Διαμαντοπούλου ότι θα λυθεί το ζήτημα τέλος Αυγούστου.
    Η δέσμευση ισχύει ακόμη?

    ReplyDelete
  5. Anonymous6:32 am

    ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ (10%)

    Ο Ν Ο Μ Α
    ΣΧΟΛΗΣ ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΥ - ΒΑΘΜΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ

    ===========================================================================================================================================================

    ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΑΙΓΑΙΟΥ (ΣΑΜΟΣ) ΗΜ. 17829 - 4816

    ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΛΙΚΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΗΜ. 13990 - 8514

    ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΙΓΑΙΟΥ (ΧΙΟΣ) ΗΜ. 12238 - 3991

    EΠIΣTHMHΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ(ΤΡΙΠΟΛΗ) ΗΜ. 17631 - 3994

    ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΡΗΤΗΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) ΗΜ. 13515 - 6105

    ΦYΣIKHΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΗΜ. 14787 - 3020

    IΣTOPIAΣ & APXAIOΛOΓIAΣ ΚΡΗΤΗΣ (ΡΕΘΥΜΝΟ) ΗΜ. 11558 - 5114

    IΣTOPIAΣ KAI APXAIOΛOΓIAΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΗΜ. 14684 - 6956

    IΣTOPIAΣ & APXAIOΛOΓIAΣ ΚΡΗΤΗΣ (ΡΕΘΥΜΝΟ) ΗΜ. 11558 - 5114
    ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (ΡΕΘΥΜΝΟ) ΗΜ. 14005 - 3764

    ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΑΙΓΑΙΟΥ (ΜΥΤΙΛΗΝΗ) ΗΜ. 9605 - 2631
    XHMEIAΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΗΜ. 18384 - 3498

    ΓEΩΛOΓIAΣ ΠΑΤΡΑΣ ΗΜ. 16578 - 4063

    ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΘΡΑΚΗΣ (ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ) ΗΜ. 17011 - 2092

    ReplyDelete
  6. Ανώνυμος 4:12 πμ

    Είναι ικανοί με την λογική της κυριάς Διαμαντοπούλου που κατήργησε την βάση του 10. Έτσι ακόμα και υποψήφιος που δεν έγραψε τίποτα και παρέδωσε κενό γραπτό,έφερε 0.8 της μονάδας και μπόρεσε και πέρασε στο ΤΕΙ δυτικής μακεδονίας. Απλά ξεφτίλα.

    Χρήματα από τους φορολογούμενους έτσι και αλλιώς ξοδεύονται είτε περάσει κάποιος με 0.8 και 1 είτε όχι διότι υπάρχουνε ακόμα φοιτητές από παλαιότερα έτη εισαγωγής σε αυτές τις σχολές οπότε οι καθηγητές πληρώνονται κανονικά. Όταν ξεμείνει τελείως από σπουδαστές μια σχολή,μόνο τότε είναι για κλείσιμο.

    ReplyDelete
  7. Anonymous10:56 am

    Απογοητευτική η παρουσία σας στο δελτίο του ΜΕGA.

    Επιτέλους, δεν καταλαβαίνετε πως απαιτείται ΠΟΙΟΤΗΤΑ, ΠΟΙΟΤΗΤΑ, ΠΟΙΟΤΗΤΑ παντού;

    Τι σημαίνει το ελληνικό κράτος έχει επενδύσει (δηλαδή πετάξει λεφτά σε μικροκομματικές και καθόλου ορθολογικές επιλογές) για να παίρνουν ουσιαστικά άχρηστα πτυχία άνθρωποι χωρίς προσόντα;

    Και τι τμήματα είναι πολλά από αυτά που 3 μόνιμοι και 50 έκτακτοι (με ελλιπή προσόντα) εκπαιδεύουν εκατοντάδες νέων στους οποίους καλλιεργούνται ψεύτικες ελπίδες;

    Δεν σχολιάζω την εξίσου φτωχή επιχειρηματολογία της Υπουργού.

    Αλλά επιτέλους: η ανώτατη εκπαίδευση θέλει αναβάθμιση της ποιότητας. Η εικόνα που δίνετε υπερασπιζόμενοι τον απόφοιτο του 0,9 είναι θλιβερή.

    ReplyDelete
  8. Anonymous11:53 am

    Αν δουμε την συνεντευξη σας στο mega θα δουμε ποσο δυσκολευεστε στα απλα ερωτηματα που σας κανουν ειδικα για τα τει ποσο να σας πετουσαν τιποτα για τα επαγγελματικα δικαιωματα στα τει .Αληθεια κυριε υπουργε ποτε θα εκδοθουν ?η απαντηση σαν το μεγα γενικη κ αοριστη ε
    μικ

    ReplyDelete
  9. Anonymous11:57 am

    kai aytos me to 0,9 AN kai OTAN apofoitisei, tha katigorei ta kollegis gis xsmilo epipedo...


    Thee mou se poia xwra zw!

    ReplyDelete
  10. Anonymous12:34 pm

    Για τους δικούσας τους απόφοιτους που πέρασαν με 2 και με 3 δεν μας είπες τιποτα

    ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΘΡΑΚΗΣ (ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ) 2092
    ΦYΣIKHΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 3020

    XHMEIAΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 3498

    ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΑΙΓΑΙΟΥ 4816

    Ούτε και για αύτον που ακόμη και με αυτές τις βάσεις, δεν καταφερε να μπει σε σχολη και θα ερθει μετα απο τρια χρονια εκ Βουλγαρίας, Ρουμανίας γιατρος.

    Όυτέ γι αυτον έχεις να πεις κάτι?

    ReplyDelete
  11. Anonymous1:39 pm

    [ΜΕΡΟΣ Α]

    ... Η βάση του 10
    του Γιώργου Π. Μπουρίτσα

    Πότε θα πάψουμε να λαϊκίζουμε?

    Γιατί όλοι [....οι περισσότεροι] παραβλέπουν ότι η διαδικασία εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι διαγωνισμός και όχι εξετάσεις?

    Οι βαθμολογίες εισαγωγής εξαρτώνται από την προετοιμασία των υποψηφίων, από το επίπεδο της παρεχόμενης εκπαίδευσης, από το επίπεδο των θεμάτων, από τον αριθμό των εισακτέων (ενδεικτικά). Με την αλλαγή των συνθηκών η κάθε παράμετρος είναι προφανές ότι υφίσταται μεταβολή και κατ΄ επέκταση και η βάση εισαγωγής.


    Για παράδειγμα αν τα θέματα εισαγωγής ήταν εύκολα θα μπορούσε η κάτω της βάσης βαθμολογία εισαγωγής να μεταβληθεί προς τα πάνω ,όπως και αν μεταβληθεί και ο αριθμός των εισακτέων

    Οι πολύ όμως χαμηλοί βαθμοί εισαγωγής κάτω από τη βάση ή οι κενές θέσεις σε τμήματα δείχνουν και την έλλειψη ενδιαφέροντος για τα εν λόγω τμήματα.

    Επομένως αντί να λαϊκίζουμε ας στρέψουμε το ενδιαφέρον μας στον σωστό προγραμματισμό και στη μελέτη του θέματος με επιστημονικό τρόπο και σωστή ανάλυση των στοιχείων και των δεδομένων,

    Αναφορικά με τις επιφανειακές διαπιστώσεις «αν είναι δυνατόν να εισαχθεί σε σχολή φοιτητής με τόσο χαμηλή επίδοση» η απάντηση δόθηκε από την πολιτική ηγεσία του ΥΠΔΒΜΘ ;
    * η διαδικασία εισαγωγής γίνεται για να πληρωθούν οι θέσεις [να μας πουν οι έχοντες
    αντίθετη άποψη γιατί δεν προτείνουν τη μείωση των θέσεων] και
    *αν υπήρχε η βάση όσοι δεν πετύχαιναν θα πήγαιναν σε κάποια «πανεπιστήμια» του εξωτερικού και θα γύρναγαν με «βαρβάτα πτυχία» [να μας πουν οι έχοντες αυτοί την άποψη αν είναι διατεθειμένοι να υποστηρίξουν την μη αναγνώριση των πτυχίων όσων ξεκίνησαν τις σπουδές τους με αφετηρία την πολύ χαμηλή βαθμολογία στον διαγωνισμό για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση της χώρας μας.

    Μια απλή και μεταβατική κίνηση θα ήταν ένας δεύτερος κύκλος αξιολόγησης των φοιτητών που θα οδηγούσε στην απώλεια της φοιτητικής ιδιότητας μετά από κάποιες αποτυχημένες αξιολογήσεις μετά την εισαγωγή [κάτι που ισχύει στις σπουδές του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου]

    Θα πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι όσοι βγάζουν εύκολα συμπεράσματα για το θέμα να ξεκαθαρίσουν και τη θέση τους. Γιατί δεν μπορεί να είναι υπέρ της ύπαρξης της βάσης εισαγωγής και υπέρ των εύκολων και γελοίων θεμάτων στο διαγωνισμό εισαγωγής και να μιλούν για σφαγιασμό των υποψηφίων όταν μπαίνουν δύσκολα θέματα , αφού γνωρίζουν ότι είτε με εύκολα θέματα είτε με δύσκολα θέματα θα εισαχθούν στην καλύτερη των περιπτώσεων τόσοι όσες οι θέσεις που προβλέπονται για κάθε τμήμα ή σχολή
    [ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ]

    ReplyDelete
  12. Anonymous1:41 pm

    [ΜΕΡΟΣ Β]
    ... Η βάση του 10
    του Γιώργου Π. Μπουρίτσα


    Η διαχρονική διαπίστωση είναι ότι θα πρέπει να γίνουν κινήσεις εφαρμογής των «αυτονόητων πολιτικών»

    Και βέβαια σε όλη αυτή την υπόθεση οι περισσότεροι ξεχνούν ότι ένα πανεπιστήμιο
    υπάρχει όταν η εκπαίδευση και η έρευνα σε συνθήκες ελεύθερης διακίνησης των ιδεών λειτουργούν αρμονικά προκειμένου να προάγουν την γνώση και όχι μόνο.

    Επομένως το πανεπιστήμιο δεν σχετίζεται μόνο με τη λεγόμενη επαγγελματική αποκατάσταση των φοιτητών του, αλίμονο αν ήταν έτσι τα πράγματα.

    Και μην ξεχνάμε και κάτι ακόμα ότι τα πανεπιστήμια είναι αυτοδιοίκητα [με συνταγματικά κατοχυρωμένη διάταξη ]

    Επομένως σε μια ακραία προσέγγιση του αυτοδιοίκητου τα πανεπιστήμια είναι τα ΜΟΝΑ αρμόδια να αποφασίσουν ποιους φοιτητές θα πάρουν.

    Το γιατί δεν το κάνουν είναι μια ολόκληρη ιστορία που για τους γνωρίζοντες είχε απασχολήσει το Εθνικό Συμβούλιο Ανώτατης Παιδείας και το Σ..Α.Π. αργότερα. Θα είχε δε μεγάλο ενδιαφέρον να ξεκινήσει ένας διάλογος και για το θέμα αυτό.

    Σε τελευταία ανάλυση οι προτείνοντες από τα παράθυρα των τηλεοράσεων «ειδικοί», «σχολιαστές» και κατά περίπτωση «ερευνητές» καλό είναι να παίρνουν υπόψη τους και αυτά τα θέματα για να μην οδηγηθούμε σε καταστάσεις απαξίας τις οποίες πολλοί επιζητούν

    Θα ήθελα επίσης να σημειώσω ότι θέματα που σχετίζονται με τη λειτουργία των πανεπιστημίων θα μπορούσαν να εφαρμοστούν αν επιτέλους υπήρχαν οι οργανισμοί λειτουργίας των πανεπιστημίων

    Επίσης θα ήθελα να σημειώσω ότι δεν μπορεί το ΥΠΔΜΘ, όπως ισχυρίζονται πολλοί, να επέμβει σε όλα τα ζητήματα νομοθετικά και να μεταβάλει το ρόλο εποπτείας και ελέγχου νομιμότητας που έχει σε ρόλο άσκησης διοίκησης.

    Σε πολλούς από μας που γνωρίζουμε, οι προτάσεις υπάρχουν. Θα πρέπει να κωδικοποιηθούν συνοδευόμενες από την απαιτούμενη τεκμηρίωση και τότε θα είναι πολύ απλό να υλοποιηθούν οι «αυτονόητες πολιτικές» χωρίς λαϊκισμούς και υπερβολές.

    Σαν επίλογο θα ήθελα να σημειώσω κρίσεις κύκλων ανώνυμων ή επώνυμων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που έκαναν την ακόλουθη διαπίστωση:
    «είναι δυνατόν να εισάγονται στην τριτοβάθμια εκπαίδευση άτομα επιπέδου που προσεγγίζει το απόλυτο μηδέν»
    Αν προς στιγμή ξεχάσουμε την επιχειρηματολογία υπέρ της μη ύπαρξης της βάσης θα έκανα την ακόλουθη συμπερασματική διαπίστωση:

    Μήπως αυτός είναι ένας επιπλέον λόγος για μια συστηματική αξιολόγηση όλων των βαθμίδων του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος [και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης] την οποία κάποιοι αρνούνται πεισματικά και κάποιοι την αντιλαμβάνονται με προσεγγίσεις που στόχο έχουν την υλοποίηση κάποιου ανεδαφικού ευρωπαϊκού προγράμματος ? [και μη βιαστούν κάποιοι ένθεν και ένθεν να μου προσάψουν το οτιδήποτε γιατί για το θέμα έχω εκφραστεί εγγράφως σε επίπεδο συλλόγου σχολικής μονάδας και έχω στείλει το σχετικό κείμενο δια της προβλεπόμενης διαδικασίας σε όλα τα επίπεδα της διοικητικής ιεραρχίας]

    Οι απόψεις αυτές κατατίθενται αποσπασματικά για να θέσουν ένα προβληματισμό που διαχρονικά έχει διατυπωθεί με συγκεκριμένες προτάσεις και θέσεις αναφορικά τόσο με την επιστημονική όσο και με την πολιτική διάστασή του

    Φιλικά
    Γιώργος Π. Μπουρίτσας

    ReplyDelete
  13. Anonymous2:34 pm

    exw na pw file mou h bash na paei sto 13 kai na kleisoun ta misa AEI

    ReplyDelete
  14. Πραγματικά ξεφτίλα για τα ΤΕΙ ήταν η απόφαση της υπουργού παιδείας για την κατάργηση της βάσης του 10. Αυτό που περιμέναμε αυτό ακριβώς έγινε. Όλοι οι πανεπιστιμιακοί παράγοντες από το πρωϊ να χαρακτηρίζουν ως τεράστιο πρόβλημα τις κενές θέσεις και τους εισακτέους με 0.9 και 1 και να λένε αρνητικά σχόλια για τα ΤΕΙ οτι έχουν από αντικείμενο της πλάκας εώς ΕΠΑΛ και μεταλυκειακών σχολών. Οι βάσεις στα ΤΕΙ Αθήνας/Θεσσαλονίκης/Πειραιά ανέβηκαν. Τα υπόλοιπα χάλια. Το κερασάκι στην τούρτα σήμερα από τον ΣΚΑΪ από το πρωϊ μέχρι το βράδυ και με την κυρία Τριανταφύλλου στο βραδυνό δελτίο να λέει οτι τα ΤΕΙ είναι το αποτέλεσμα της ποιο άθλιας κομματικής σκοπιμότητας και να προσβάλει τους πτυχιούχους λογιστές λέγοντας οτι ποιος θα προσλάβει σήμερα έναν λογιστή από ΤΕΙ αμα δεν έχει δοκιμάσει τις γνώσεις του. Ακόμα και οι εργοδότες θα αρχίσουν να λένε στους νέους πτυχιούχους κάτσε 1 μήνα δοκιμαστικά για να σε δοκιμάσουμε. Χώρια που θα βγούνε οι γνωστοί του ΤΕΕ και της ΕΜΔΥΔΑΣ να λένε τα δικά τους πάλι σε όλο το ιντερνετ. Όσο για τα επαγγελματικά δικαιώματα ακόμα κανένα νέο.

    ReplyDelete
  15. Anonymous3:27 am

    Τελείωσαν οι διακοπές και κάποιοι απόφοιτοι των τει ξανάπιασαν υπηρεσία.

    Σε αυτούς προστέθηκαν και ψυχιατρικά διαταραγμένοι. Αντί να σκεφτούν πως μπορεί να ανέβει το επίπεδο των τει, τι θα πρέπει να γίνει με την βάση του 10 (στα μισά τει μπήκαν κάτω από 10), ποιες αλλαγές θα πρέπει να γίνουν στα προγράμματα σπουδών οι άνθρωποι ασχολούνται με το τεε και τα πολυτεχνεία.

    Δυστυχώς δεν καταλαβαίνουν πως με αυτή την συμπεριφορά έχουν εκνευρίσει ένα πολύ μεγάλο μέρος της κοινωνίας.

    Κύριε Πανάρετε σας εκτιμώ αλλά αν θέλετε να αρχίσει να γράφει και άλλος κόσμος εδώ μήπως και βγει κάτι καλό για την παιδεία σκεφτείτε αν θα πρέπει να αλλάξετε σε κάποιο βαθμό την πολιτική του blog.

    ReplyDelete
  16. Anonymous4:28 am

    συνέχεια 3.27

    Οι φίλοι από τα τει αδυνατούν ή δεν θέλουν να συνειδητοποιήσουν πως η αναβάθμιση τους δεν μπορεί να γίνει μόνο με νόμους. Οι σημερινές βαθμολογίες στις πανελλήνιες δείχνουν πως εισάγονται άτομα που δεν θα τα χαρακτήριζες κατάλληλους να φοιτήσουν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και από εκεί ξεκινούν όλα. Είναι πολλή κακή η εικόνα που σχηματίστηκε γι αυτά. Αν ανοίξετε την τηλέοραση ή διαβάσετε τις εφημερίδες θα καταλάβετε τι εννοώ.

    Ούτε μπορώ να καταλάβω την εμμονή των μηνυμάτων που έχει κατακλήσει ολόκληρο το blog εναντίων επαγγελματικών ομάδων όπως των μηχανικών.

    Αυτά τα μηνύματα έστω και αν προέρχονται από πάρα πολύ λίγα άτομα δεν θα καταφέρουν να κλωνίσουν το εξαιρετικό κλίμα συνεργασίας μεταξύ ΠΕ και ΤΕ.

    ReplyDelete
  17. Anonymous5:45 am

    KLEISTE TA MISA TEI KAI ARKETA PANEPISTHMIA THS PLAKAS.

    ETSI THA ANEBOUN OI BASEIS, THA SPOUDAZOUN MONO OI IKANOI KAI DEN THA PLHRWNOUME SAN XREWKOPHMENO KRATOS ENAN SKASMO LEFTA GIA TO TIPOTA

    ReplyDelete
  18. Anonymous1:56 am

    νώνυμος είπε...

    exw na pw file mou h bash na paei sto 13 kai na kleisoun ta misa AEI
    @ 2:34 μ

    otan kapoips den 8elei na akanei dialogo kai dwn gnorizei ti exei symbei sto ellhniko ekpaideftiko systhma leei oti 8elei
    NA KLEISOU`YME OLA TA AEI
    NA BALOYME BASH TO 14 OPOS STHN ARXH STO ASEP KAI DEN EIXAME KA8HGHTES

    EPILEGOYME ENA SYSTHMA AKSIOLOGHSHS POY LEINEI PROBLHMATA KAI ADAPOKRINETAI STIS SYN8HKES MIAS XORAS KAI STO EPIPEDO

    H LYSH DEN EIBAI PONAEI XERI KOVO XERI
    ALLA NA LYNOYME PROBLHMATA

    KAI AFTOI POY LENE GIA ZXMHLO EPIPEDO MOLIS BAINOYN DYSKOLA 8EMATA MILAME GIA SFAGES

    APOFASISETE KYRIOI KAI KYRIES GIATI DIALOGOS DEN GINETAI ME TSITATA ALLA ME EPIXEIRHMATA

    ReplyDelete
  19. Τελείωσαν οι διακοπές και κάποιοι κύριοι της ΕΜΔΥΔΑΣ ξανάπιασαν υπηρεσία.

    Σε αυτούς προστέθηκαν και οι ψυχιατρικά διαταραγμένοι. Αντί να σκεφτούν πως μπορεί να ανέβει το επίπεδο των ΑΕΙ, τι θα πρέπει να γίνει με την βάση του 10 (σε αμέτρητα ΑΕΙ μπήκαν φέτος φοιτητές με βαθμό κάτω από 10), ποιες αλλαγές θα πρέπει να γίνουν στα προγράμματα σπουδών κτλ οι άνθρωποι ασχολούνται με τα ΤΕΙ.

    Δυστυχώς δεν καταλαβαίνουν πως με αυτή την συμπεριφορά έχουν εκνευρίσει ένα πολύ μεγάλο μέρος της κοινωνίας.

    Κύριε Πανάρετε σας εκτιμώ αλλά αν θέλετε να αρχίσει να γράφει και άλλος κόσμος εδώ μήπως και βγει κάτι καλό για την Παιδεία σκεφτείτε αν θα πρέπει να αλλάξετε σε κάποιο βαθμό την πολιτική του blog.

    ReplyDelete
  20. Anonymous2:44 am

    ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΟΣΟΥΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΟΥΝ ΚΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΕΧΟΥΝ ΕΙΣΑΧΘΕΙ ΜΕ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΩ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΣΤΑ ΑΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΣΛΗ ΔΕΠ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΕΙ ΚΑΙ ΠΡΩΤΗΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΒΑΘΜΙΔΑΣ

    ΑΣ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ ΛΙΓΑΚΙ ΚΑΙ ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑΣ ΔΙΑΛΟΓΟΑ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΜΠΛΟΚΣ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ ΜΠΛΟΚΣ ΩΣ ΤΟ ΑΛΛΟΘΙ ΣΝΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΠΟΤΕ

    ReplyDelete