Saturday, November 13, 2010

Μπλόγκερ από κούνια

Μια ανάρτηση αφιερωμένη σε μικρούς "συναδέλφους". Ελπίζω να τους γνωρίσω από κοντά σύντομα.

Ενα νηπιαγωγείο μπαίνει στην μπλογκόσφαιρα! Μαθητές νηπιακής ηλικίας πριν καλά καλά μάθουν την αλφαβήτα, πληκτρολογούν, ζωγραφίζουν, αφηγούνται και με τη συμβολή της δραστήριας νηπιαγωγού τους αναρτούν τα νέα τους σε μορφή βίντεο! 
Το πρωτοποριακό εγχείρημα έρχεται -όχι όπως θα περίμενε κανείς από κάποιο ακριβό ιδιωτικό σχολείο της πρωτεύουσας- αλλά από ένα δημόσιο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο που βρίσκεται 80 χλμ μακριά από την Αθήνα, σ' ένα χωριό που οι κάτοικοί του φθάνουν μετά βίας τους 1.700: Στο Καπαρέλλι της Βοιωτίας, έδρα του δήμου Πλαταιών.  

Περισσότερα στο ρεπορτάζ της Ελευθεροτυπίας.

Το μπλογκ είναι εδώ

3 comments:

  1. Πολλές φορές τα φαινόμενα απατούν. Καλό είναι να μην εξωραίζουμε τα πράγματα. Αν προσπαθήσουμε να τα δούμε στις πραγματικές τους διαστάσεις, θα είμαστε και πιο αποτελεσματικοί στη δουλειά μας.

    Οι υπολογιστές στις μικρές τάξεις του δημοτικού ή και του νηπιαγωγείου ,παρά όσα φαίνεται να υπόσχονται, δημιουργούν μακροπρόθεσμα μη προβλέψιμα προβλήματα.Ας ξανασκεφτούμε όλοι μας, εκπαιδευτικοί και κυρίως Υπουργείο, τι πραγματικά γίνεται στο σχολείο -αναφέρομαι στα πιλοτικά που από φέτος "διδάσκεται" το μάθημα της πληροφορικής- την ώρα της πληροφορικής.

    Το πότε, πώς και από ποιους γίνεται ένα μάθημα ή όπως αλλιώς μπορεί να το ονομάσει κανείς, πρέπει να απασχολήσει τους ιθύνοντες πριν την εισαγωγή του στα σχολεία.

    Δεν είμαι αντίθετη με το μάθημα της πληροφορικής στα σχολεία. Εξάλλου εγώ τη χρησιμοποιώ αρκετά(θα έλεγα καθημερινά) στο γυμνάσιο που διδάσκω. Όμως η φετινή μου εμπειρία από το σχολείο του γιου μου ( α'τάξη δημοτικού) -ενός από τα πιλοτικά- με κάνει πολύ επιφυλακτική, τουλάχιστον για τις πρώτες τάξεις του δημοτικού.

    ReplyDelete
  2. θα μπορούσατε να μου στείλετε τις επιφυλάξεις σας; (το εμαιλ μου υπάρχει στην σελίδα μου)

    ReplyDelete
  3. Αυτό... http://www.youtube.com/watch?v=Nh28a6XdlYk&feature=player_embedded
    γιατί εμείς ΔΕΝ ανήκουμε στα φαινόμενα που απατούν..

    Καλό είναι να μην γενικεύουμε..κυρίως αν δεν το έχουμε ψάξει καλύτερα

    ReplyDelete