Friday, December 24, 2010

Αποτελέσματα για υποψηφίους με σοβαρές παθήσεις

Ανακοινώνονται σήμερα τα αποτελέσματα των υποψηφίων της ειδικής κατηγορίας ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
 
Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να πληροφορούνται σήμερα μετά τις 12:00 τα αποτελέσματα μέσω του ιστότοπου του Υπουργείου (http://www.minedu.gov.gr), πληκτρολογώντας τον δεκαψήφιο κωδικό αριθμό τους και τα τέσσερα αρχικά γράμματα των προσωπικών τους στοιχείων (Επώνυμο- Όνομα-Πατρώνυμο-Μητρώνυμο).
Οι επιτυχόντες στα Τμήματα και τις Σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης πρέπει να προσέλθουν για εγγραφή από 10.1.2011 μέχρι και 14.1.2011.
Για την εγγραφή τους οι επιτυχόντες ή νομίμως εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο, καταθέτουν στη γραμματεία της σχολής ή του τμήματος τα ακόλουθα δικαιολογητικά:
Για την εγγραφή του, ο εισαγόμενος ή νομίμως εξουσιοδοτημένο από αυτόν πρόσωπο, καταθέτει στη  γραμματεία της  σχολής  ή του τμήματος τα ακόλουθα δικαιολογητικά:
     α)Αίτηση για εγγραφή
β) Τίτλο απόλυσης: απολυτήριο ή πτυχίο ή αποδεικτικό του σχολείου από το οποίο αποφοίτησε ή νομίμως κυρωμένο αντίγραφο ή φωτοαντίγραφο των τίτλων αυτών.
Σε περίπτωση που υποβάλλεται απολυτήριο ή πτυχίο στην πρωτότυπη έκδοσή του, αυτό μπορεί ν’ αποσυρθεί, όταν ο ενδιαφερόμενος προσκομίσει αντίστοιχο αποδεικτικό ή επικυρωμένο φωτοαντίγραφο.
γ)Υπεύθυνη δήλωση στην οποία ο εισαγόμενος δηλώνει ότι δεν είναι γραμμένος σε άλλη σχολή ή τμήμα από αυτά που περιλαμβάνονται στο άρθρο 1 της παρούσας.
      δ) Πιστοποιητικό διαπίστωσης της πάθησης ή επικυρωμένο αντίγραφο του πρωτοτύπου από την αρμόδια επταμελή Επιτροπή του νοσοκομείου, που έχει συσταθεί, σύμφωνα με την αρ. πρωτ. Φ151/122732/Β6 (ΦΕΚΒ΄-1612/4-10-2010) Υπουργική Απόφαση κατόπιν εισήγησης του Κεντρικού Συμβουλίου Υγείας.
      ε) Έξι (6) φωτογραφίες τύπου αστυνομικής ταυτότητας.
Κατά την εγγραφή του ο εισαγόμενος επιδεικνύει στη γραμματεία της σχολής ή του τμήματος το δελτίο της αστυνομικής του ταυτότητας ή άλλο δημόσιο έγγραφο, από το οποίο αποδεικνύεται η ακριβής ημερομηνία γέννησης και τα ονομαστικά του στοιχεία.

   Για οποιαδήποτε διευκρίνιση οι εισαχθέντες μπορούν να απευθύνονται στις Γραμματείες των οικείων σχολών.

20 comments:

  1. Anonymous5:18 am

    Οι υπηρεσίες του ΥΠΔΜΘ και η συντριπτική πλειοψηφία των στελεχών Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού δεν συμμετείχαν στην ενημέρωση των ενδιαφερόμενων για τη διαδικασία της επιλογής και το βαθύτερο νόημα των αλλαγών που απέβλεπαν εκτός των άλλων στο να αποκτήσει η διαδικασία αξιοπιστία.

    Ο ΛΟΓΟΣ Η ΑΔΡΑΝΕΙΑ , Η ΑΡΝΗΣΗ ΝΑ ΕΠΙΒΛΗΘΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ

    Τα επιχειρήματα η δήθεν ταλαιπωρία των υποψηφίων , το άγχος «μήπως» και δεν διαπιστωθεί η «σοβαρή πάθηση», η δήθεν επιμήκυνση έκδοσης των αποτελεσμάτων.

    Όμως οι πραγματικά υποψήφιοι με σοβαρές παθήσεις ένοιωσαν δικαιωμένοι… ανακουφισμένοι…

    Όσοι πήραν θέση, ενημέρωσαν , εξήγησαν και αποδόμησαν τα επιχειρήματα διαιώνισης των προβλημάτων «σοβαρών παθήσεων» της διοίκησης υπέστησαν την κριτική αυτών που θέλουν όλα να μείνουν ίδια για να συνεχίσουν τα εκπαιδευτικά θέματα να αποτελούν αντικείμενο μιας κριτικής που εξυπηρετεί την «προοδευτική άποψη» του είμαστε με αυτούς που είναι και με τους από εδώ και με τους από εκεί μεταλλασσόμενοι ώστε να επιβιώνει μια κατάσταση στο επίπεδο της ενημέρωσης και της εκπαιδευτικής πράξης που είναι αδύνατο να αποτυπωθεί, να αξιολογηθεί.

    Και σε όλα αυτά είναι συνυπεύθυνη και η πολιτική ηγεσία του ΥΠΔΜΘ η οποία επιτρέπει να ακολουθούνται από τις υπηρεσίες του ΥΠΔΜΘ διαδικασίες αποτίμησης της κατάστασης που επικρατεί με συγκέντρωση στοιχείων με διαδικασίες που δεν εμπεριέχουν το στοιχείο της εγκυρότητας.

    Το αποτέλεσμα η νομιμοποίηση του τέλματος με τη σφραγίδα των «μαϊμού» στοιχείων που σας στέλνουν οι «μεταλλασσόμενοι» …οι θεσιθήρες.

    Πάντως οι Κασσάνδρες δεν επιβεβαιώθηκαν και γι΄ αυτό ανησυχούν

    Καλές γιορτές , ότι επιθυμούμε

    Και για την παιδεία: μια πραγματική μεταρρύθμιση που δεν σημαίνει τίποτε άλλο από την εφαρμογή των ΑΥΤΟΝΟΗΤΩΝ […]

    ReplyDelete
  2. Anonymous11:58 pm

    Και όμως έχει σχέση με το θέμα της ανάρτησης

    Αφορά τη παιδαγωγική και εκπαιδευτική διάσταση των υλοποιούμενων δράσεων στη σχολική μονάδα

    Αφορά τη διαθεματικότητα και ολιστική προσέγγιση του αναλυτικού προγράμματος!!!!

    Αφορά τις εκπαιδευτικές εκδρομές που αποτελούν τη «σοβαρή πάθηση» μιας κατάστασης που αποτυπώνει ανάγλυφα την παθογένεια του εκπαιδευτικού μας συστήματος.

    Και όμως δεν είναι ανέκδοτο

    Ενημέρωση για την «εκπαιδευτική» εκδρομή σε γειτονική χώρα.

    «… κέρμα της γειτονικής χώρας έχει τα χαρακτηριστικά [μέγεθος, βάρος, μορφή] που προσομοιάζουν με το 2ΕΥΡΩ… συνίσταται να μετατρέψετε τα χρήματα που θα σας περισσέψουν στο εν λόγω νόμισμα προκειμένου να σας κοστίζει φτηνότερα το εισιτήριο των αστικών συγκοινωνιών, αφού η αξία του εν λόγω κέρματος είναι σημαντικά μικρότερη του 2ΕΥΡΩ»!!!!

    Η εκπαιδευτική διάσταση των εκδρομών ….

    …. Και κάποιοι προσπαθούν να ενημερώσουν με παροχή στοιχείων για την υποτιθέμενη εκπαιδευτική εκδρομή … και να φτιάξουν εκπαιδευτικό υλικό … και να πείσουν ότι αυτά θα πρέπει να αποτελούν προϋπόθεση για την υλοποίηση της εκδρομής

    … Μάταιος κόπος, η προσπάθεια στο κενό… οι εκδρομές γίνονται για να περάσουμε καλά…. και κάποιοι καλύτερα….

    [Καλά Χριστούγεννα.. ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος…]

    ReplyDelete
  3. Anonymous3:17 am

    Φίλε/φίλη @ 11:58 μμ προφανώς θα εννοείς τη χρησιμοποίηση των κερμάτων της γείτονας χώρας για την εξαπάτηση των «μηχανημάτων αυτόματης έκδοσης» στη χώρα μας

    Το ψάρι δεν βρωμάει πάντα από το κεφάλι.

    Όλα είναι θέμα παιδείας και … όχι μόνο

    Τι το ψάχνεις … όποιος ασχολείται με τα πίτουρα τον τρώνε συνήθως οι «όρνιθες [κότες]».

    Και η «εξήγηση» σε όλα αυτά.

    Η μείωση των δαπανών για την παιδεία.. έλεος. Όλα σε αυτόν τον τόπο έχουν και τα όρια τους.

    Και όποιος λέει τα «σύκα- σύκα» και την «σκάφη – σκάφη» στην πυρά…ή το πιο εύκολο στην εύκολη λύση που αποφασίζουν οι πλειοψηφίες που το τέλμα τους βολεύει. Παλιά στα αμφιθέατρα τη λέγαμε τη λύση αυτή «γκεμπελισμό» …. και πάντα κάτι μένει επειδή οι «πλειοψηφίες» συνήθως συμπράττουν ετερόκλητες συμμαχίες ….

    Και η λάσπη βολεύει τους κενούς περιεχόμενου…. «τα ντουβάρια» που συνήθως επιβιώνουν, επειδή εξυπηρετούν και τους από εδώ και τους από εκεί …. Όπως και συ αναφέρεις.

    ReplyDelete
  4. Anonymous2:05 am

    Σχετικά με τους "δυσλεκτικούς" μαθητές της Γ Λυκείου.

    Μήπως θα ήταν σκόπιμο να ζητηθούν στοιχεία για μαθητές που χαρακτηρίστηκαν δυσλεκτικοί στην Γ Λυκείου (ξαφνικά...)?

    Το πρόβλημα δεν είναι των μαθητών αλλά των γονέων που έχουν μεγαλώσει και γαλουχηθεί με τα "παραθυράκια".

    Γ.Χ.

    ReplyDelete
  5. Άσχετο με το θέμα αλλά βρήκα χωρο και σκέφτηκα να το δημοσιεύσω:

    Διάβασα πως το ΥΠΔΒΜΘ, σε συνεργασία με τον Ο.Ε.Δ.Β., έχει σχεδιάσει το «Εθελοντικό Πρόγραμμα Συλλογής και Επαναχρησιμοποίησης Σχολικών Βιβλίων». Η υλοποίηση του προγράμματος θα ξεκινήσει από το τρέχον σχολικό έτος 2010-2011 .
    Η μεγάλη σπατάλη γίνεται με τα βιβλία των μαθημάτων επιλογής, εκεί όπου υπάρχει -και πάντα σύμφωνα με το νόμο- δραματική αλλαγή αριθμού λόγω μετακινήσεων. Τι πρέπει να γίνει; Την 1η Μαΐου, όλοι οι μαθητές με τους κηδεμόνες τους να καταθέτουν με Δήλωση την οριστική και δεσμευτική τους επιλογή που αφορά στην κατεύθυνση που θα παρακολουθήσουν καθώς και στο μάθημα επιλογής. Νωρίτερα να τους έχει γίνει σχετική και αναλυτική ενημέρωση περί κατευθύνσεων-επιστημονικών πεδίων-πανεπιστημιακών σχολών καθώς και για το περιεχόμενο των μαθημάτων επιλογής. Έτσι ώστε το υπουργείο να συγκεντρώσει τους αριθμούς και να παραγγέλνει τα σχετικά. Τι εξυπηρετεί αυτό που γίνεται μέχρι σήμερα, να δηλώνουν την 11η Σεπτεμβρίου και να έχουν δικαίωμα να …ξεδηλώσουν μέχρι και την 14η Οκτωβρίου. Ούτε το σχολείο μπορεί να λειτουργήσει με …ρευστούς αριθμούς τμημάτων, ούτε οι τοποθετήσεις μπορούν να γίνουν σωστά και έγκαιρα, ούτε οι παραγγελίες βιβλίων να γίνουν με ακρίβεια. Φεύγει ο Οκτώβριος και υπολειτουργούν τα σχολεία, η δημόσια εκπαίδευση εκτίθεται και ο ιδιωτικός τομέας ανθεί.
    Με την έγκαιρη Δήλωση τα σχολεία μπορούν να δημιουργούν τα τμήματα γενικής παιδείας, κατευθύνσεων και Επιλογής αλλά και να μπορεί το Υπουργείο να προσλαμβάνει το απολύτως απαραίτητο και αναγκαίο προσωπικό έγκαιρα. Σε ιδιαίτερες περιπτώσεις, να δικαιούται ο μαθητής –με τον Κηδεμόνα του- να καταθέτει Νέα Δήλωση από την 1η Σεπτεμβρίου και μέσα σε δυο τρεις μέρες για να οριστικοποιούνται τα τμήματα. Αυτό δε να είναι οριστικό και να μην καταστρατηγείται για κανένα λόγο. Τότε ίσως μπει μια τάξη στην …τάξη. Τόσο απλά!

    ReplyDelete
  6. Anonymous11:34 am

    ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΟ ...

    [Α ΤΜΗΜΑ]
    Και όμως την εφαρμογή της πολιτικής των ΑΥΤΟΝΟΗΤΩΝ δεν τη θέλουμε[ετε]

    Έχω ζητήσει από τον περασμένο Ιούλιο έγγραφο από διοικητική υπηρεσία εκπαίδευσης. Με ειδοποίησαν στις αρχές Αυγούστου ότι τα στοιχεία που ζητούσα θα μου τα έδιναν μόλις ανελάμβανε υπηρεσία ο νέος προϊστάμενος , ο οποίος κατέχει και θέση στη ΔΕ Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος.
    Ακόμα περιμένω.
    ΣΗΜΕΡΑ [28.12.2010] επικοινώνησα με την εν λόγω διεύθυνση της ΔΕ.
    Με πληροφόρησαν ότι ο αρμόδιος υπάλληλος έλλειπε σε διακοπές και μου συνέστησαν να επικοινωνήσω όταν επανέλθει.
    ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ότι η διοίκηση έχει συνέχεια και ότι η υπάλληλος [αποσπασμένη συνάδελφος] είχε την υποχρέωση να εξετάσει το θέμα με τον όποιο υπεύθυνο και ΣΗΜΕΙΩΣΑ ότι θα επανέλθω ζητώντας να εφαρμοσθεί η κείμενη νομοθεσία για την εξάμηνο καθυστέρηση.
    ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΤΗΣ ΜΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ [είναι οι ίδιοι λόγοι που δεν σας δίνουν στοιχεία τα Πανεπιστήμια … για τα γνωστά θέματα …. «διαφάνειας»]

    ReplyDelete
  7. Anonymous11:34 am

    [Β ΤΜΗΜΑ]
    Και όμως την εφαρμογή της πολιτικής των ΑΥΤΟΝΟΗΤΩΝ δεν τη θέλουμε[ετε]



    ΕΠΙΣΗΣ ΣΗΜΕΡΑ ΠΗΓΑ στο αρμόδιο γραφείο ΔΕ στο οποίο ανήκει η σχολική μονάδα από την οποία μισθοδοτούμε και ζήτησα βεβαίωση αποδοχών μου.
    ΕΛΛΕΙΠΕ με άδεια η αρμοδία υπάλληλος, πάλι επανέλαβα το «παραμύθι» για τη συνέχεια στην δημόσια διοίκηση.
    ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΜΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΔΕΚΑ ΜΕΡΕΣ ΟΠΩΣ ΟΡΙΖΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ [η κυρία που μου έλεγε όλα αυτά ήταν εξαιρετικά χαρούμενη επειδή νόμιζε ότι γνωρίζει τη νομοθεσία, …η καημένη]
    ΣΕ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΜΟΥ να μου δώσει αντίγραφο της αίτησής μου ώστε να μπορέσω να χρησιμοποιήσω το έγγραφο για την υπόθεση για την οποία απαιτείτο η βεβαίωση αποδοχών , η εν λόγω κυρία μου είπε με ύφος «δέκα καρδιναλίων» ότι το μόνο που δικαιούμαι είναι το σημείωμα στο οποίο αναγράφεται ο ΑΠ της αίτησης.!!
    ΕΓΩ ΑΠΛΑ ΘΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΟΤΙ ΘΑ ΚΙΝΗΣΩ ΤΗ ΝΟΜΙΜΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ μέσω των αρμόδιων υπουργείων [συμπεριλαμβάνεται και το ΥΠΔΜΘ] και θα θέσω το θέμα και στο ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ για τις περιπτώσεις εκείνες που η διένεξη δεν είναι μεταξύ υπαλλήλων του ιδίου υπουργείου [για να σας δείξω ότι γνωρίζω το θέμα , αφού έχω συμβάλλει στην θεσμοθέτηση κανόνων προστασίας των δικαιωμάτων των πολιτών και … των δημοσίων υπαλλήλων]
    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΟ
    Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΟΘΟΥΝ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΜΗ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΜΗΝΙΑΙΩΝ ΒΕΒΑΙΩΣΕΩΝ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ [είναι πρωτοτυπία (αυτή τη φορά στη χώρα μας και αφορά τη συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών) να μην χορηγείται στον υπάλληλο [εκπαιδευτικό] επίσημη βεβαίωση των αποδοχών που παίρνει]
    ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ:
    Οι υπηρεσίες του ΥΠΔΜΘ λένε ότι δεν έχουν υπαλλήλους [και τι με νοιάζει εμένα],
    Οι εκκαθαριστές ότι δεν προλαβαίνουν [και τι με νοιάζει εμένα, να αρνηθούν να κάνουν αυτή τη δουλειά]
    Και τώρα που η μισθοδοσία μας γίνεται κεντρικά το «κακόγουστο αστείο» συνεχίζεται [και μένα τι με νοιάζει]
    Αλλά για να επανέλθουμε η κυρία που «ήξερε» τη νομοθεσία μου είπε ότι αυτό είναι αρμοδιότητα της μηχανογράφησης της υπηρεσίας της , η οποία όμως ισχυρίζεται ότι δεν έχει χαρτί για να εκδίδει βεβαιώσεις!!!!!! [και μένα τι με νοιάζει]
    ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ
    ΚΑΙ Η ΑΥΤΟΝΟΗΤΗ ΛΥΣΗ :
    Η ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ, ΜΕ ΜΙΑ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΜΟ ΝΑ ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΑΙ Η ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΊΤΗΤΗ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΑΠΟΔΟΧΩΝ [ η χρηστικότητά της είναι ΑΥΤΟΝΟΗΤΗ , έτσι δεν είναι?]

    Και βέβαια μην μου πείτε ότι ΟΛΑ ΑΥΤΑ είναι ψιλά γράμματα
    ΓΙΑΤΙ τα ίδια και χειρότερα συμβαίνουν για σοβαρότερα θέματα εκπαίδευσης
    ΓΙΑ να διατηρείται το τέλμα
    ΕΠΕΙΔΗ κάποιους βολεύει η ΜΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΥΤΟΝΟΗΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ
    Και όποιος τα λέει και σκέπτεται έτσι θεωρείται γραφικός…ΟΧΙ αυτό δεν είναι δική μου εκτίμηση , όπως νόμιζα μέχρι τώρα, είναι στελέχους του ΥΠΔΜΘ στο τρίτο όροφο του κτιρίου της οδού Ανδρέα Γ. Παπανδρέου…….
    [με συγχωρείται για το πρόχειρο στην έκφραση … αποτυπώνει θυμό για όσα συμβαίνουν … για τη μη υλοποίηση των ΑΥΤΟΝΟΗΤΩΝ, και είναι πολλά τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ που μπορούν να γίνουν και δεν κοστίζουν τίποτε και δεν έχουν πολιτικό κόστος, δεν έχουν κανένα κόστος γιατί κανένας δεν μπορεί να ΑΡΝΗΘΕΙ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ]

    ReplyDelete
  8. Anonymous1:33 pm

    Απίστευτο και όμως πραγματικό, και παίρνει διαστάσεις χιονοστιβάδας.

    Το είχαμε επισημάνει , δημοσιεύατε τα σχόλια … το άλλοθι

    Οι διορισμένοι σε θέσεις προέδρων οργανισμών και όχι μόνο εκπαιδευτικών εκμεταλλευόμενοι σχετική ρύθμιση του υπουργείου σας διορίζονται ως σχολικοί σύμβουλοι ΠΕ και ΔΕ [μέχρι να γίνουν οι επόμενες κρίσεις]

    Και να είχαν επιλεγεί με τη «διαφανή και αξιοκρατική» διαδικασία της “opengov”?

    Τουλάχιστον ας δημοσιεύσετε τα βιογραφικά τους για να ξέρουμε ποιοι θα έρθουν να μας «συμβουλεύσουν»…. Μα τι λέμε αν δημοσιευθούν τα βιογραφικά τους «θα γελάσει κάθε πικραμένος»

    Και να ήταν μόνο αυτό θα πάρουν και μόρια «συμβούλου» για τις επόμενες κρίσεις και θα συγκεντρώσουν περισσότερα μόρια από τους έχοντες προσόντα, γιατί και στο νόμο που ψηφίσατε ισχύει ο κανόνας του στρατού « ο αρχαιότερος – ο καλύτερος»

    Γι΄ αυτό το τέλμα συνεχίζεται
    ….. για δες τε ποιοι αποσπώνται ως τμηματάρχες και όχι μόνο νευραλγικών τομέων του ΥΠΔΜΘ?

    Οι μηδενικών προσόντων, οι δημοσιοθεσήτες , οι μη έχοντες άποψη, οι από τα βόρεια προάστια για να είναι κοντά στο σπίτι τους , αυτοί που δηλώνουν, χωρίς να ντρέπονται, ότι δεν χρειάζονται τα προσόντα , αλλά η πείρα [κατείχαν θέσεις και δεν έκαναν τίποτε, ΟΥΤΕ ΤΩΡΑ ΚΑΝΟΥΝ αναπαραγάγουν την ανεπάρκειά τους] …. Και προκαλούν.

    ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ

    Η ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ [ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΕΞΑΓΓΕΛΙΕΣ]

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, ο μεγαλοδύναμος ας μας φωτίσει ,ας βάλει και το χέρι του στο κτίριο της οδού Ανδρέα Γ. Παπανδρέου.

    ReplyDelete
  9. Anonymous1:23 am

    διαβάζουμε στο www.esos.gr "ενεκρίθησαν από το ΥΠΔΜΘ 1500 ΕΥΡΩ για κουστικά βαρυκοίας για παιδιά των σχολείων ειδικής αγωγή"

    για τους εκπαιδευτικούς που δεν ακούν δεν εγκρίνεται η σχετική δαπάνη],

    για τους εκπαιδευτικούς που δεν βλέπουν δεν εγκρίνεταιη δαπάνη για αγορά γυαλιών

    ΚΑΙ θεωρούμεθα ικανοί για να διδάσκουμε
    ΑΛΛΙΩΣ θα μπαίνουμε στην τάξη και δεν θα ακούμε και δεν θα βλέπουμε

    ΚΑΙ να φανταστείτε ότι πολλά από τα παιδιά της ειδικής αγωγής είναι [ΉΤΑΝ] ασφαλισμένα σε φορείς που εγκρίνουν τέτοιες δαπάνες

    καθηγήτρια ειδικής αγωγής που δεν βλέπει και δεν ακούει ΚΑΙ που τις έκοψαν το μισθό ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

    ReplyDelete
  10. Περνάμε δύσκολες μέρες. Και ίσως γίνονται και αδικίες.

    Η υποχρέωση όσων από μας βρίσκονται σε θέσεις ευθύνης είναι να ελαχιστοποιούν αυτές τις αδικίες και όπου τις συναντούν να προσπαθούν να τις διορθώσουν.

    Και βέβαια να μην φτάσουμε να χρειαζόμαστε ακουστικά βαρηκοΐας για να ακούμε τα μηνύματα της κοινωνίας ή γυαλιά για να βλέπουμε τι γίνεται γύρω μας.

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ σε όλους!

    ReplyDelete
  11. Anonymous10:21 am

    Η υποχρέωση όσων από σας βρίσκeste σε θέσεις ευθύνης θα πρέπει να μην απαξιώνετε τους πάντες και τα πάντα

    Ως εκπαιδευτικός, επιστήμονας, ενεργός πολίτης με άποψη και προτάσεις ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΟΠΡΙΤΗΣ

    ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΕΝΑ ΗΧΗΡΟ ΣΥΓΓΝΩΜΗ
    Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΣΟΠΕΔΩΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΣΜΟ ΙΔΙΑΙΑΤΕΡΑ ΟΤΑΝ ΟΙ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΑΞΙΑ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΟΥ

    ReplyDelete
  12. Anonymous1:07 pm

    @10:21 πμ πεστα φίλε μας, η υπομονή έχει και τα όρια της, παίζουν με τις ανοχές μας
    Ο ΚΟΠΡΙΤΗΣ

    ReplyDelete
  13. Anonymous11:43 pm

    Λάθος μέγα «λάθος» αγαπητοί[ες] να λοιδορείται η εκφρασμένη άποψη για τους «κοπρίτες». Ο κοπρίτης γιος του Καραγκιόζη ήταν παιδί με εξαιρετικές ικανότητες και φιλοσοφημένη σκέψη. Κενοί περιεχομένου όσοι καπηλεύονται το «παιδάκι» για να λαϊκίσουν , για να απαξιώσουν, για να πυροδοτήσουν πρακτικές κοινωνικού αυτοματισμού που οδηγεί στην άμβλυνση της κοινωνικής συνοχής στην διαιώνιση του τέλματος, στην αποδόμηση των αυτονόητων πολιτικών πρακτικών. Και για να τους θυμίσουμε το παρελθόν τους που… ξέχασαν «Είμαστε ρομαντικοί , είμαστε ρεαλιστές , ζητάμε το αδύνατο» [σοφία ΠΑΣΟΚ]

    ReplyDelete
  14. Anonymous3:32 am

    Να ελεγχθεί η δυσλεξία.
    Και αν και και πόσες κοπελιές με "δυσλεξία" εισάγονται ή όχι στα παιδαγωγικά τμήματα.

    ReplyDelete
  15. Anonymous1:29 pm

    Διαβάσαμε ότι υπογράφτηκε η ετήσια επιχορήγηση των 63 Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Κ.Π.Ε.) για κάλυψη των λειτουργικών τους δαπανών συνολικού ύψους 256.000 ΕΥΡΩ

    Όλα τα ΚΠΕ επιχορηγούνται με το ποσό των 4000 ΕΥΡΩ εκτός 8 που επιχορηγούνται με το ποσό των 4500 ΕΥΡΩ [θα ήταν ενδιαφέρον να δοθεί η εξήγηση της διαφοροποίησης ]

    Και μερικές παρατηρήσεις

    Η ισόποση κατανομή παραπέμπει στη μη ύπαρξη αξιολόγησης του έργου και των αναγκών εκτός και αν όλα τα ΚΠΕ έχουν τις ίδιες ανάγκες και υλοποιούν τις ίδιες δραστηριότητες. Σε κάθε περίπτωση όμως η κατανομή που παραπέμπει σε ευθείες γραμμές παράλληλες προς τον άξονα των δικαιούμενων την επιχορήγηση εμπεριέχει μεγάλη αβεβαιότητα ως προς όλες τις παράμετρες της πολυπαραμετρικής συνάρτησης που προσδιορίζει την τεταγμένη τιμή [επιχορήγηση στην προκειμένη περίπτωση] !!!

    Η Δ/νση στην οποία ανήκει η αρμοδιότητα χρηματοδοτεί τα τελευταία χρόνια με ΜΗΔΕΝΙΚΟ ποσό τις δράσεις που αφορούν τον ΣΕΠ, ίσως είναι θέμα προτεραιοτήτων, ίσως ….

    Για φανταστείτε τη σχέση κόστους – ωφελιμότητας για επιχορήγηση πιλοτικών προγραμμάτων με αποδέκτες το σύνολο των μαθητών/τριών για θέματα [συναρμοδιότητάς σας κ. υφυπουργέ] όπως

    • η συμπλήρωση του μηχανογραφικού δελτίου
    • η ενημέρωση για το θέμα της επιλογής των ατόμων με σοβαρές παθήσεις για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
    • η μετάβαση από το γυμνάσιο στο λύκειο
    • η υλοποίηση του ΤΕΣΤ επαγγελματικών δεξιοτήτων για το οποίο δαπανήθηκαν εκατομμύριας ΕΥΡΩ
    • η ενημέρωση των μαθητών για θέματα επιλογής σπουδών και επαγγέλματος με αξιοποίηση των δυνατοτήτων του κυβερνοχώρου και της ΙΝΤΕΡΝΕΤ επικοινωνίας που ΣΗΜΕΡΑ υπάρχουν

    ΚΑΙ μη μας πείτε ότι ΟΛΑ αυτά καλά γίνονται, ΓΙΑΤΙ τα αποτελέσματα της άγνοιας και της παραπληροφόρησης μπορεί εύκολα να αναδειχθούν από την ανάλυση των απαντήσεων των συμμετεχόντων στη δημόσια διαβούλευση για το θέμα του χρόνου συμπλήρωσης του μηχανογραφικού δελτίου.

    Φαίνεται ότι ΄τέτοιες αυτονόητες δράσεις ΔΕΝ αξίζουν την όποια χρηματοδότηση ανεξάρτητα από τους γενικότερους και επί χάρτου επαναλαμβανόμενους ΜΗ σχεδιασμούς που αρνούνται τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ.

    Πάντως με αφορμή το γεγονός αυτό τίθενται επί τάπητος θέματα όπως:

    • η σχέση κόστους –ωφελιμότητας των σχολικών δραστηριοτήτων
    • η αντικειμενική αξιολόγηση του παραγόμενου έργου
    • η εφαρμογή στην πράξη της συμπληρωματικότητας, της διαθεματικότητας και της ολιστικής προσέγγισης του σχολικού προγράμματος.

    Να είστε σίγουροι ότι αν υπάρξει πραγματική αξιολόγηση [και όχι αξιολόγηση για την απορρόφηση κονδυλίων] και αξιοποίηση των προτάσεων και παρατηρήσεων που μόνιμα τίθενται στο χρονοντούλαπο της απαξίας οι εκπλήξεις θα είναι μεγάλες και θα αποδομήσουν μια εικονική πραγματικότητα που συντηρεί μια καθόλου κολακευτική εικόνα της σχολικής πραγματικότητας που πολλούς βολεύει. [Ο ΚΟΠΡΙΤΗΣ]

    ReplyDelete
  16. Anonymous1:58 am

    @1:29 μμ !!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  17. Anonymous11:34 am

    @3:32 πμ
    ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΤΟΥΣ ΒΑΣΗ
    ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 1η:
    ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ Η ΥΠΑΡΞΗ "ΜΑΙΜΟΥ" ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ" ΔΥΣΛΕΞΙΑΣ

    ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 2η:
    ΟΙ ΔΥΣΛΕΞΙΚΟΙ ΔΙΝΟΥΝ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΑΠΛΑ Η ΕΞΕΤΑΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΕΙΔΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΑΠΟ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

    ΕΠΟΜΕΝΩΣ
    ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ ΩΣ ΔΥΣΛΕΞΙΚΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΗΘΟΥΝ ΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Η ΟΠΟΙΑ ΕΚΑΝΕ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΜΑΤΙΑ ΟΧΙ ΣΤΟ ΘΛΕΜΑ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΛΕΞΙΚΟΣ ΑΛΛΑ ΣΤΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΤΟΥ [η επιτροπή τον έβαλε από το παράθυρο....]

    ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 3η [για τους κανονικούς δυσλεξικούς] στο σχολείο κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους
    ΣΥΝΗΘΩΣ οι εκπαιδευτικοί δεν τους συμπεριφέρονται και δεν τους αξιολογούν σύμφωνα με τις εγκυκλίους του ΥΠΔΝΘ [συνήθως θεωρούν τα παιδιά άρρωστα!!!]

    Είναι και αυτή μια διαπίστωση για το πως λειτουργεί το εκπαιδευτικό μας σύστημα

    ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΟΤΙ ΤΟ ΨΑΡΙ ΒΡΩΜΑΕΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ.. ΑΝ ΤΟ ΚΑΛΟΨΑΞΟΥΜΕ ΒΡΩΜΑΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΥΡΑ

    ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΛΕΕΙ ΤΑ ΣΥΚΑ- ΣΥΚΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΚΑΦΗ ΣΚΑΦΗ ΣΥΝΗΘΩΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΓΡΑΦΙΚΟΣ ή ΚΟΠΡΙΤΗΣ και από τους από κάτω και από τους από επάνω ... και από τους αποεδώ και από τους αποεκεί.

    ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ
    Για όλα αυτά γίνονται επιμορφώσεις με επιχειρήματα που ταυτίζονται με τις απόψεις που παραπέπμπουν οι παραπάνω παρατηρήσεις.
    Ξοδεύονται εκατομμύρια από τα ΚΠΣ ή τα ΕΣΠΑ
    Χορηγούνται βεβαιώσεις επιτυχούς παρακολούθησης με τις οποίες μοριοδοτούνται και επιλέγονται τα στελέχη της εκπαίδευσης

    Και το αποτέλεσμα στην πράξη Η ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ που καμμία σχέση δεν έχει με το τι συμβαίνει στην εκπαίδευση. ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ από τους απο κάτω μέχτι τους απο επάνω , ο καθένας για τους δικούς του ιδιαίτερους λόγους....

    ReplyDelete
  18. Anonymous12:04 pm

    Μήπως οι παρατηρήσεις του /της @11:34 πμ σχετίζονται με τις διαπιστώσεις σας στο "Δευτέρα, Ιανουάριος 03, 2011 Η πολιτική Ερευνας Δήλωση που μου ζητήθηκε από την Καθημερινή." ΓΙΑΤΙ διαφορετική αντιμετώπιση των θεμάτων στις εκπαιδευτικές βαθμίδες, η πολιτική δεν είναι ενιαία, οι πανεπιστημιακοί στην πολιτική ηγεσία δεν έχουν τους ίδιους στόχους, ΓΙΑΤΙ όποιος τολμά να έχει άποψη στην πυρά, κοπρίτης, ή γραφικός ΑΝΑΛΟΓΑ με τον αποδέκτη των απόψεων και την προσωπική πολιτική του καθενός... γιατί διαχρονικά ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΤΑ ΠΡΑΜΑΡΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ

    ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ
    Και οι έχοντες προσόντα και όχι αρχές υλοποίησης πολιτικών
    Και οι μη έχοντες προσόντα ούτε αρχές υλοποίησης πολιτικών

    που ΑΜΦΌΤΕΡΟΙ "επιλέχθηκαν" με τη "διαδικασία" opengov ΣΥΝΤΗΡΟΥΝ ΤΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ- ΤΟ ΤΕΛΜΑ

    ΛΙΓΗ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ
    ΑΞΙΟΠΟΙΕΙΣΤΕ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ, Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΑΛΛΟΘΙ ΓΙΑ ΤΗ ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΝΟΗΤΩΝ

    ReplyDelete
  19. Anonymous11:13 am

    ΟΙ ΣΟΒΑΡΕΣ.... ΠΑΘΗΣΕΙΣ

    To 21 είναι Ηράκλεια άρτιο για να μας το περπατάν με δεκανίκια.
    [Γιάννης Σκαρίμπας αγράμματος διανοητής …. , που λάτρεψε τον καραγκιόζη και το γιο του κοπρίτη]

    Οι επαναστάτες Μακρυγιάννης [ο αγράμματος διανοούμενος ]και ο Κολοκοτρώνης [ο αγράμματος ιδιοφυής στρατηγός] έκαναν την επανάσταση του 21 … και δεν περίμεναν τις νουθεσίες του Μπάυρον για να μορφωθεί πρώτα ο λαός για να αποκτήσει την λευτεριά του

    ΓΙΑΤΙ Ο Αγώνας του 21 ήταν βαθιά εθνικοαπελευθερωτικός και ταξικός [Ανδρέας Γ. Παπανδρέου] [σοφία ΠΑΣΟΚ]

    ReplyDelete