Με αφορμή τις ανησυχίες που έχουν εκφρασθεί θα ήθελα να κάνω γνωστό ότι πρoωθείται η σχετική κοινή υπουργική απόφαση και δεν υφίσταται λόγος ανησυχίας για τους εκπαιδευτικούς.
Η καθυστέρηση που σημειώθηκε οφείλεται στην ανάγκη έκδοσης νέας κοινής υπουργικής απόφασης βάσει του νέου νόμου 3833/2010.
Wednesday, May 26, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Δεν υπάρχει αξιολογητής που να πιστεύει ότι θα πληρωθεί σε λογικό χρόνο. Οι άνθρωποι φυσικά δεν έχουν και τι άλλο να κάνουν από το να περιμένουν.
ReplyDeleteΔείτε για παράδειγμα τους διορισμούς των 340 ΔΕΠ που ανακοινώσατε στις 17 Μαρτίου τους ανακοινώσατε και μετά τους ξεχάσατε.
(και παρά το "πάγωμα προσλήψεων" κάνατε προσλήψεις στην βουλή και στο "Μουσείο της Πέλλας" (τομείς της υγείας και της παιδείας :-) ).
Τον "Ηράκλειτο ΙΙ" τον πάτε από εβδομάδα σε εβδομάδα. Τον "Θαλή" περιμένατε 3 μήνες μετά την λήξη της προθεσμίας υποβολής να αρχίσετε να αναζητάτε αξιολογητές!
Μήπως θα ήταν εύκολο να δει το Υπουργείο τί γίνεται με τις πληρωμές της εισαγωγικής επιμόρφωσης του 2008; Χιλιάδες επιμορφωτές και επιμορφούμενοι είμαστε όλοι, εδώ και δύο χρόνια σχεδόν, απλήρωτοι. Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα τον Ιανουαριο με την αρμόδια υπηρεσία του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου μου ανέφεραν πως αρχές Μαρτίου θα είχαμε πληρωθεί. Σε δεύτερη τηλεφωνική επικοινωνία που είχα την προηγούμενη εβδομάδα μου είπαν πάλι σε δύο μήνες. Στο μεταξύ ακόμη περιμένω τηλέφωνο από το γραφείο της υπεύθυνης του έργου να μου δώσει ένα φαξ για να ζητήσω εγγράφως εξηγήσεις και απαντήσεις για το πότε θα πληρωθούμε. Να σημειωθεί πως όλοι οι συμμετέχοντες έχουμε πληρώσει διόλου ευκαταφρόνητα ποσά σε διαμονή και οδοιπορικά.
ReplyDeleteΜήπως και εδώ πρέπει να παρέμβει το Υπουργείο; Θα λειτουργήσουν ποτέ υπεύθυνα οι αρμόδιες υπηρεσίες ή θα πρέπει κάθε φορά να απευθυνόμαστε στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου για τα αυτονόητα;
Παιδιά τα λεφτά των επιτροπών πανελλαδικών είναι πολλά, για εποχή κρίσης ειδικά, και δίνονται πάντα στους ίδιους τα τελευταία χρόνια....Ψάξτε να δείτε....
ReplyDeleteΘα μπορούσαν να είναι λιγότερα τα λεφτά και να εργάζονται όλοι στις εξετάσεις εκ περιτροπής.
Και κάτι άλλο: στην εγκύκλιο για τοποθετήσεις κ.λ.π. λέει ότι θα παίρνουν 2 έξτρα μόρια/έτος οι αποσπασμένοι σε Γραφεία?
Αν είναι έτσι..."δάσκαλε που δίδασκες...."
Κύριε Υφυπουργέ, Κύριε Ιωάννη Πανάρετε, έχετε πράγματι σκοπό να εκδώσετε τα Επαγγελματικά Δικαιώματα των Τ.Ε.Ι. (Α.Ε.Ι.- βλέπετε: Νόμο 3549/2007);, όπως τα παίρνουν οι ισότιμοί μας και αντίστοιχοι Πτυχιούχοι Μηχανικοί σε όλο τον κόσμο;, πριν το τέλος αυτού του έτους, του 2010;. Περιμένω ειλικρινή απάντηση όσο το δυνατόν πιο σύντομα, διότι το σκέπτομαι να πάω Αγγλία για να γραφτώ στο τελευταίο εξάμηνο 3ετούς αναγνωρισμένου Πανεπιστημιακού Ιδρύματος (Α.Ε.Ι.- βλέπετε: Νόμο 3549/2007) της αντίστοιχης ειδικότητας για να πάρω και άλλο Πτυχίο για να τελειώνω με αυτήν την υπόθεση. Μιλήστε μας ειλικρινά, ώστε και να φροντίσουμε όσες σχολές είναι «άχρηστες» για κάποιους, να τις κλείσουμε όσο το δυνατόν πιο σύντομα. Αν δεν μπορείτε να απαντήσετε από εδώ, μπορούμε να κανονίσουμε μια συνάντηση, όποτε θέλετε στο γραφείο σας για έστω για 5 λεπτά να μου απαντήσετε προσωπικά για το θέμα, με την ειλικρίνεια που σας διακατέχει και με απλά λόγια. Περιμένω την απάντηση σας Κύριε Υφυπουργέ, Κύριε Ιωάννη Πανάρετε.
ReplyDeleteΤα Κολλέγια έχουν ήδη αναγνωριστεί και θα παίρνουν τα Επαγγελματικά Δικαιώματά τους Κύριε Υφυπουργέ, εμείς των Κρατικών Ανωτάτων Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι. - ISCED 5A) 4ετούς φοίτησης πότε;
Φιλικά,
Με τιμή και εκτίμηση,
Θεοδώρου Θεόδωρος,
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός, Ανώτατης Τεχνολογικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστημιακού Επιπέδου.
κ. Πανάρετε Πριν από λίγους μήνες μας είχατε υποσχεθεί ότι θα δημοσιεύσετε αναμορφωμένα σχέδια προεδρικών διαταγμάτων ΑΛΛΑ προ ολίγων ημερών διαβάσαμε προεδρικά διατάγματα για τους τεχνολόγους μηχανικούς τα οποία παραπέμπουν στην έκδοση άλλου προεδρικού διατάγματος προκειμένου να δοθούν τελικά μέσω ενός φορέα που δεν έχει καθοριστεί ακόμα. Περιμένουμε να δώσετε στην δημοσιότητα και το άλλο π.δ. που θα καθορίζει τον φορέα ( π.χ. διευρυμένο ΤΕΕ) ,γιατί αυτά τα πδ που μας δώσατε για διαβούλευση δεν είναι καθορισμός επαγγελματικών δικαιωμάτων αλλά πλαίσιο άσκησης επαγγέλματος –περιεχόμενο σπουδών .Προσωπικά με εξοργίζει το γεγονός ότι απαντάτε σε πολλά άλλα ερωτήματα που προσωπικά θεωρώ ότι είναι τριτεύοντα και δεν επιταχύνετε την εν λόγο έκδοση και του άλλου Π.Δ. που θα καθορίζει τόσο τον φορέα όσο και τις προϋποθέσεις άσκησης των επαγγελμάτων.
ReplyDeleteΕπίσης τραγική ειρωνία :
Πρώτα βγήκε το π.δ. για τα κολλέγια ενώ εμείς ……………έχουμε βασιλικά διατάγματα.
Σύμφωνα με το π.δ. για τα κολλέγια
http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=7901:to-&catid=204:2009-12-01-09-56-07&Itemid=654
α) Άρθρο 6
Απαλλαγές του παρόχου υπηρεσιών
(Άρθρο 6 της Οδηγίας 2005/36/ΕΚ)
Ο πάροχος υπηρεσιών του άρθρου 5 παράγραφος 1
απαλλάσσεται ιδίως από τις απαιτήσεις που επιβάλλο−
νται στους επαγγελματίες που είναι εγκατεστημένοι
στην Ελλάδα και οι οποίες αφορούν:
α) την αδειοδότηση, την καταχώρηση ή την προσχώ−
ρηση σε επαγγελματική οργάνωση ή σε επαγγελματικό
φορέα……………
β) Άρθρο 47
Παρεκκλίσεις από τους όρους
εκπαίδευσης του αρχιτέκτονα
(Άρθρο 47 της Οδηγίας 2005/36/ΕΚ)
1. Κατά παρέκκλιση από το άρθρο 46, αναγνωρίζεται
επίσης ότι πληροί το άρθρο 21 η τριετής εκπαίδευση
των “Fachhochschulen” στην Ομοσπονδιακή Δημοκρατία
της Γερμανίας, η οποία λειτουργούσε στις 5 Αυγούστου
1985, πληρούσε τις απαιτήσεις του άρθρου 46 και πα−
ρείχε πρόσβαση στις δραστηριότητες του άρθρου 48
στο ανωτέρω κράτος μέλος βάσει του επαγγελματικού
τίτλου αρχιτέκτονα, με την προϋπόθεση ότι η εκπαίδευ−
ση συμπληρώνεται από περίοδο επαγγελματικής πείρας
τεσσάρων ετών, στην Ομοσπονδιακή Δημοκρατία της
Γερμανίας, η οποία βεβαιώνεται από πιστοποιητικό που
χορηγείται από την επαγγελματική τάξη στον πίνακα
της οποίας είναι εγγεγραμμένος ο αρχιτέκτονας που
επιθυμεί να επωφεληθεί των διατάξεων της οδηγίας
2005/36/ΕΚ………………….
ΕΜΕΙΣ 4 χρόνια σε Ανώτατα τεχνολογικά ιδρύματα και περιμένουμε τον Πανάρετο…………….. και μάλιστα ζητά πίστωση χρόνου για να βγάλει κάτι π.δ.
Πίστωση χρόνου γιατί ? για τα αυτονόητα ? για προσχέδια που έχουν επαναδιατυπωθεί 1000 φορές ?είναι πιο δύσκολη η έκδοση Π.Δ. για τα ΤΕΙ από αυτά των κολλεγίων ?
Αγαπητέ Κε Υφυπουργέ
ReplyDeleteΠαρακολουθώ απο μακρια τα γεγονότα στις ΠΡΥΤΑΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ στο Πανεπιστημιο Αθηνών και ντρεπομαι ως μελος της Ελληνικής - αν τον κοσμο- ακαδημαικης κοινότητας ..αλλα και σαν αποφοιτος του.
Ο ένας υποψηφιος ...μεγαλογιατρος ...με 1000αδες υποψ. διδάκτορες. Ο αλλος μεγαλοδικηγόρος ...με ΜΕΓΑΛΟ ΕΤΑΙΡΕΙΑ !!!
Αν δεν κανω λάθος...υπαρχει η πληρης απασχοληση αλλα και η δουλεια του πρυτανη με το ΝΟΜΟ ειναι full time με απαγόρευση καθε ΕΞΩΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ απασχόλησης.
ΚΑΙ Ο ΕΛΕΝΧΟΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ..ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΣΑΣ κε Παναρετε.
Γιατι τα ΑΕΙ ακομα - δυστυχώς- λειτουργουν απο τους φορους αυτων που τουσ κόπικαν οι συντάξεις.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΣΕ ΕΑΝ ΕΙΧΑΝ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΧΡΗΜΑΤΑ ....
ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΠΛΟΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ????
κ. Υφυπουργέ,
ReplyDeleteμε τις αποζημιώσεις των επιτροπών παραλαβής μηχανογραφικών των ΕΠΑΛ τι θα γίνει;
Θα δωθεί άμεσα ανάλογη λύση;
Περάσαν ήδη δυο μήνες!
Αξιότιμε κ. Υφυπουργέ,
ReplyDeleteΧωρίς να θέλω να μειώσω την συνεισφορά των εκπαιδευτικών στην εξεταστική διαδικασία, ειλικρινά, αδυνατώ να κατανοήσω για ποιόν λόγο μπορεί κάποιος να ζητά επίδομα επιτήρησης κατά τη διάρκεια της εργασίας του. Δηλαδή οι εκπαιδευτικοί έχουν και άλλη απασχόληση αυτή την περίοδο και οι επιτηρήσεις είναι υπερωρίες; Γιατί έχω, αντίθετα, την αίσθηση πως είναι η μόνη κατηγορία εργαζομένων που θεσμοθετημένα κάνει 4 ολόκληρους μήνες διακοπές (3 το καλοκαίρι και 1 Χριστούγεννα-Πάσχα). Συνεπώς, πως είναι δυνατόν να ζητούν να πληρώνονται επιπλέον μια εργασία που πραγματοποιούν εντός του (ούτως ή άλλως περιορισμένου) ωραρίου τους;
Εαν με τα λεγόμενα μου αδικώ την συγκεκριμένη κοινωνική ομάδα, παρακαλώ να μου υποδείξει κάποιος το αντίθετο.
Με σεβασμό προς τους δασκάλους και καθηγητές μας.
Α.Κ.
Αγαπητέ Α.Κ. 12:06 ΜΜ,
ReplyDeleteΣέβομαι την άποψη σου και θα προσπαθήσω να σου απαντήσω για όσα έχω άποψη.
Η επιτήρηση πληρώνεται 17 ευρώ μεικτά τη μέρα (περίπου 11 ευρώ καθαρά). Θα μπορούσε και να μην υπάρχει (σιγά το έξτρα ποσό), αλλά οι Πανελλήνιες είναι πολύ σημαντικός θεσμός για να αφήνεται έρμαιος στο πώς ξυπνάει ο καθένας το πρωί (γι'αυτό και υπάρχουν αμοιβές για ΟΛΟΥΣ τους εμπλεκόμενους, επιτηρητές, συγκέντρωση μηχανογραφικών, βαθμολογητές κλπ). Να φανταστείς ότι η βαθμολόγηση ενός γραπτού Πανελληνίων αμοίβεται μόνο με 2,10 ευρώ μεικτά!
Σχετικά με τις διακοπές, έχει επικρατήσει η λανθασμένη αντίληψη ότι το καλοκαίρι οι διακοπές είναι 3 μήνες, ενώ στην πραγματικότητα είναι Ιούλιος και Αύγουστος, απλά τον Ιούνιο οι εκπαιδευτικοί δεν διδάσκουν, αλλά ασχολούνται με τις ενδοσχολικές εξετάσεις (θέματα, επιτηρήσεις, βαθμολόγηση) και με την έκδοση αποτελεσμάτων.
Αγαπητέ Ανώνυμε 1:14ΜΜ
ReplyDeleteΕυχαριστώ για τις διευκτρινήσεις που είναι απόλυτα σεβαστές. Πράγματι, σημαντικά τα όσα αναφέρεις, δεν τα γνώριζα. Κακά τα ψέματα και οι εκπαιδευτικοί δεν αμοίβονται σωστά όπως και πολλοί άλλοι, και φυσικά εκτιμούμε ότι διδάσκουν τα παιδιά μας.
Απλώς αφορμήθηκα από μια ανακοίνωση που διάβασα ότι ο κλάδος σκέφτεται να απεργήσει εαν δεν πληρωθούν οι δαπάνες των επιτηρήσεων και για να πω την αλήθεια εξακολουθώ να πιστεύω ότι υπάρχει μια αντίφαση. Δηλαδή αν θεωρούμε ότι ο Ιούνιος δεν είναι διακοπές διότι οι καθηγητές διορθώνουν γραπτά και διεξάγουν εξετάσεις τότε δεν υπάρχει λόγος να πληρώνεται κάποιος έξτρα αφού παίρνει το μισθό του. Και από μια άποψη ακόμα και 2 ευρώ το γραπτό, αν διορθώσει κανείς 20 γραπτά τη μέρα = 40 ευρώ έξτρα την μέρα.
Επιπλέον, ακόμη και αν αφαιρέσουμε όπως αναφέρεις τον Ιούνιο, 2 μήνες Ιούλιος-Αύγουστος + 1 μήνα Χριστούγεννα-Πάσχα διακοπές είναι επιστημονική φαντασία για τον ιδιωτικό τομέα, ιδιαίτερα σε άλλα επαγγέλματα. Ας μην υπεισέλθω στο ότι από ότι βλέπω από το σχολείο των παιδιών μου οι περισσότεροι διδάσκουν περίπου 15 (45λεπτες ώρες) την εβδομάδα, δηλαδή καλά καλά ούτε δύο πλήρη οκτάωρα, διότι πράγματι υπάρχει και κάποιος χρόνος προετοιμασίας, διοικητικού έργου κλπ.
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι σε αυτή την δύσκολη συγκυρία, ας είμαστε όλοι κάπως προσεκτικοί με την ευκολία με την οποία "κατεβάζουμε τα ρολλά". Διότι τελικά αν θέλουμε να αναβαθμίσουμε το μισθολόγιο των εκπαιδευτικών, αυτό θα πρέπει να γίνει συνολικά και όχι αποσπασματικά με τα "ψιλά" των επιτηρήσεων, αλλά αντίθετα, με μια έντιμη συμφωνία ότι το κράτος θα πληρώνει τον καθηγητή καλύτερες, αξιοπρεπείς αμοιβές όπως του αξίζει αλλά και αυτός με τη σειρά του θα δουλεύει ένα πιο ουσιαστικό και ανταποδοτικό ωράριο.
Προφανώς τα παραπάνω αφορούν μια ποσοτική και όχι ποιοτική αποτίμηση του έργου του δασκάλου και συνεπώς σηκώνουν συζήτηση. Αλλά ειλικρινά, ως γονέας και μέσος πολίτης, θεωρώ ότι πρέπει να επιδιώκουμε αμοιβαίως επωφελείς λύσεις και όχι πως το κράτος θα εκμεταλλευτεί τον δάσκαλο ή το αντίστροφο.
Με ειλικρινή εκτίμηση
Α.Κ.
Τελείως διαφορετικό είναι το επιχείρημα της «έξτρα αμοιβής» των επιτηρητών σε «μη έξτρα ωράριο», από το θέμα συσχετισμού της «έξτρα αμοιβής» με τον «αυξημένο χρόνο διακοπών» (;). Το δεύτερο ανοίγει μια συζήτηση που επί του παρόντος δεν επιθυμώ να τοποθετηθώ. Ως προς το πρώτο όμως, έχω μια παρατήρηση: το ζήτημα της μίζερης συμπεριφοράς στην οποία ωθούνται οι διδάσκοντες, εξαιτίας των χαμηλών αποζημιώσεων επιτηρητών και βαθμολογητών (σήμερα τουλάχιστον, την απαξίωση του εκπαιδευτικού παραδέχονται οι πάντες). Η συμπεριφορά αυτή έχει να κάνει με ένα ρεύμα απαλλαγών όπως σημειώνει και ένας προϊστάμενος εκπαίδευσης, καταλογίζοντας έμμεσα στους εκπαιδευτικούς που ζητούσαν να εξαιρεθούν από τη διαδικασία των Πανελλαδικών Εξετάσεων μειωμένο «αίσθημα καθήκοντος». Εκτιμώ ότι η «υποχρέωση» παραλαβής χαμηλής (σε σχετικά και σε απόλυτα μεγέθη) αποζημίωσης για τα καθήκοντα της επιτήρησης και της βαθμολόγησης γραπτών είναι αυτή που ωθεί τον εκπαιδευτικό στην πιο πάνω συμπεριφορά και συνεπώς, πλαγίως, του καλλιεργεί μια χαμηλή αυτοεκτίμηση και ένα περαιτέρω μειωμένο αίσθημα καθήκοντος.
ReplyDeleteΈχουμε δύο περιπτώσεις για να επιλέξουμε: ή η απασχόληση στις Πανελλαδικές είναι «έξτρα» σε σχέση με τα καθήκοντα του διδάσκοντα, οπότε θα πρέπει να αναπροσαρμοστεί σε άλλα επίπεδα η σημερινή κλιμάκωση αποζημιώσεων μεταξύ πατρικίων και πληβείων, ή θα θεωρηθεί η υποχρέωση του Ν.1566/85 άρθρο 55, «υποχρέωση» και για τους προέδρους επιτροπών, χειριστών VBI… οπότε, σημαντικά μικρότερο ποσό σε σχέση με το σημερινό θα πρέπει να δικαιολογείται ως αποζημίωσή τους (θέμα συζήτησης είναι και ο μηδενισμός των ποσών σ’ αυτή την περίπτωση).
Προφανώς, το θέμα αυτό σχετίζεται και με τον χαρακτήρα των Πανελλαδικών Εξετάσεων που προβλέπεται να αλλάξει, να σχετίζονται δηλαδή οι "εξετάσεις" (κατ' ουσίαν: διαγωνισμός) περισσότερο με την τριτοβάθμια και λιγότερο με τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Sorry for the off-topic!!! Παρακολουθώ κατά καιρούς τις αναρτήσεις και παρεμβάσεις σας. Μου κάνει εντύπωση ότι ακόμη στο ΕΑΠ διατηρείτε (και εσείς κ. Υφυπουργέ!!!) μια Διοικούσα Επιτροπή με επί κεφαλής ένα Πρόεδρο που ο Υπουργός Πολιτισμού έστειλε στον Εισαγγελέα (πράξεις ή παραλείψεις του) αφού ήταν εκλεκτός της ΝΔ και ήταν επί κεφαλής της αμαρτωλής ΕΤΑ του Τουρισμού!!!
ReplyDeleteΕλεος πια με τα περί διαγραμμάτου!!!
Σχετική με τα παραπάνω σχόλια είναι και η φανατική εξειδίκευση συγκεκριμένων σχολικών μονάδων (με ότι αυτό συνεπάγεται για τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό και τη λειτουργικότητα τους) σε διαρκή, για όλη τη χρονιά, εξεταστικά κέντρα (ΑΣΕΠ, Γλωσσομάθεια, ειδικά μαθήματα κλπ). Στην περίπτωση αυτή, η κατάσταση δεν απέχει από αυτήν μιας εντατικής -και συχνά βαριά προβληματικής- βιομηχανικής μονάδας, με συνακόλουθη, αν όχι πρωθύστερη, την ενδιαφέρουσα, από κάθε άποψη, παγίωση μιας κάστας πατρικίων, προέδρων, γραμματέων, χειριστών, και άλλων συναφών επαγγελμάτων, που μόνο την υπόθεση της παιδείας δεν αφορά.
ReplyDeleteΕύστοχη παρατήρηση.
ReplyDeleteΘα συμφωνήσω κι εγώ με την παρατήρηση. Οι αλλεπάλληλες εξετάσεις διαφόρων ειδών έχουν συμβάλλει στη δημιουργία μίας προνομιούχας κάστας εκπαιδευτικών και διοικητικών, που κατοικοεδρεύουν ως επί το πλείστον στα κέντρα συγκρότησης των επιτροπών (διευθύνσεις και σχολεία-εξεταστικά κέντρα). Πιστεύω πως εάν κάποιος δει τα ονόματα των μελών των επιτροπών αυτών θα βαρεθεί να διαβάζει τους ίδιους και τους ίδιους, με κορυφαίους στην λίστα βέβαια τους παλιούς και τους γύρω αυλοκόλακες.
ReplyDeleteΑυτή η παράμετρος των επιτροπών είναι πιστεύω μία από τις αιτίες της μιζέριας του συστήματος, της διαπλοκής στην εκπαίδευση, του αποσυντονισμού από τον ρόλο του εκπαιδευτικού. Κάπως πρέπει να τελειώνει αυτό κάποια στιγμή, γιατί πραγματικά για τους νέους είναι ό,τι χειρότερο να βλέπουν τέτοιο κλίμα μέσα στην εκπαίδευση με το καλημέρα σας.
Κύριε Υφυπουργέ, Κύριε Ιωάννη Πανάρετε, σας έχουμε κάνει κάτι κακό και δεν μπορείτε να μας απαντήσετε με ειλικρίνεια;, ή απλά δεν έχετε τον χρόνο ή για κάποιον άλλο λόγο γίνεται αυτή η καθυστέρηση;. Πέστε μας να μπορέσομε να κινηθούμε και να βαδίσουμε προς τον σωστό δρόμο, έχουμε μέλλον μπροστά μας, και δεν μας αφήνεται έμμεσα, ούτε μας καθοδηγείτε να δράσουμε προς την σωστή κατεύθυνση. Περιμένουμε κάποια κατατοπιστική απάντηση όσον το δυνατόν πιο γρήγορα, δεν αντέχουμε άλλο, πρέπει να κατευθυνθούμε σωστά, ο χρόνος προχωράει και είμαστε όμηροι του παρόντος, του παρελθόντος (27 Ολόκληρα Χρόνια) και του μέλλοντος. Πέστε μας επιτέλους τι να κάνουμε, εμείς οι Πτυχιούχοι Μηχανικοί χωρίς τα Επαγγελματικά Δικαιώματά μας. Ελπίζω, να εκδοθούν σύντομα τα εκκρεμή Επαγγελματικά Δικαιώματά μας που είναι εγκεκριμένα εδώ και καιρό από το Σ.Α.Τ.Ε. και να λυθεί το πρόβλημα μας πριν το τέλος του επόμενου μήνα ή τουλάχιστον πριν το τέλος αυτού του ακαδημαϊκού εξαμήνου.
ReplyDeletehttp://www.kysats.ac.cy/?page=applications&action=list_authorised_view&lang=gr&instID=35
Φιλικά,
Με τιμή και εκτίμηση,
Θεοδώρου Θεόδωρος,
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός, Ανώτατης Τεχνολογικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστημιακού Επιπέδου.
Κύριε ΥΦΥΠΟΥΡΓΕ
ReplyDeleteδεν είναι δυνατόν να συμβαίνουν αυτές οι απίστευτες καταστάσεις με κάποια θέματα των εξετάσεων των Πανελλαδικών, όπως έγινε σήμερα με το θέμα Γ στο μάθημα 'Ανάπτυξη Εφαρμογών'! Πιστεύω ότι στην επιτροπή υπάρχουν εξαιρετικοί -συνάδελφοι- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ που όμως δεν μπορούν να κατανοήσουν το μαθητή ο οποίος οφείλει να κινηθεί μέσα στα πλαίσια της ύλης του σχολικού βιβλίου. Αν υπάρχουν ασάφειες και λάθη στο βιβλίο να το διορθώσουν οι ειδικοί. Αν πάλι η συγκεκριμένη επιτροπή είχε στο μυαλό της ένα συγκεκριμένο τρόπο λύσης θα μπορούσε να δώσει την 'ΔΙΑΤΑΓΗ' της στα παιδιά και αυτά θα συμμορφώνονταν αμέσως. Δυστυχώς η πλειονότητα των μαθητών δεν είχε μαντικές ικανότητες έτσι ώστε να μαντέψει τις προτιμήσεις τους... Και έγκριτοι καθηγητές πληροφορικής -και στο διαδίκτυο-αναφέρουν ότι αφού δεν ζητούσαν συγκεκριμένο τρόπο επίλυσης, κάθε τρόπος επίλυσης με πίνακες κ.ά. θα πρέπει να θεωρηθεί σωστός.
Του χρόνου
ΚΥΡΙΕ ΥΦΥΠΟΥΡΓΕ
θα πρέπει να αφαιρεθεί από το φυλλάδιο των Πανελλαδικών εξετάσεων το 'κάθε απόδειξη επιστημονικά τεκμηριωμένη είναι σωστή' και να μπει 'σκεφτείτε ότι ακριβώς σκεφτόμαστε... γίνετε αντίγραφά μας'
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Αγαπητέ Κε Πανάρετε,
ReplyDeleteΘΕΜΑ "Εξοικονόμηση Πόρων από την Συγχώνευση των ΑΕΙ [Πανεπιστημίων –ΤΕΙ]"
Ένα από τα μεγάλα θέματα είναι η στρατηγική διαχείρισης των περιορισμένων [ αναγκαστικά] πόρων για την εκπαίδευση έτσι ώστε να υπάρχει το καλύτερο αποτέλεσμα. Είναι προφανές ότι το πρόβλημα είναι καθαρά ΠΟΛΙΤΙΚΟ.
Η οικονομία από μια συγχώνευση Πανεπιστημίων ΤΕΙ αλλά και μεταξύ πανεπιστημίων είναι τεράστια κύρια από τη μισθοδοσία των εκτάκτων στα ΤΕΙ αλλά και από την επιβράδυνση της προκήρυξης νέων θέσεων ΔΕΠ στα Πανεπιστήμια.
Εστω ένα σενάριο ¨
Αν ένα τμήμα Πανεπ. έχει 20 ΔΕΠ και 3-4 διδάσκοντες ΠΔ405 [ αν δεν είναι οι καθηγητές του διπλανού ΤΕΙ !! [ αλήθεια τι υποκρισία υπάρχει !! Είναι ΟΚ για ΠΔ 407 αλλά δεν είναι δεκτοί ως προσωποπαγές ΔΕΠ !!!] και ένα τμήμα ΤΕΙ έχει 15 ΕΠ και 50 εκτάκτους για τα εργαστήρια [!!!] [ αυτή είναι η αναλογία γιατί εργαστήρια στα Πανεπιστήμια κάνουν οι Μεταπτυχιακοί !!! με υποτροφίες] μετά από μια ενδεχόμενη συνένωση θα έχουμε
ΜΕΙΟΝ 50 full time εκτάκτους x 14 ώρες/εβδομάδα x 25 εβδομάδες x 20 ευρώ = 350.000ευρω !!!!!!!! μόνο σε ΕΝΑ ΤΜΗΜΑ. !!!
[σε σύνολο 10 τμήματα [average] x 20 TEI= 70.000.000 euro per year κατ’ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟ ΔΙΠΛΑΣΙΟ !!!! Και τα παραπάνω στοιχεία είναι για ΚΑΛΟ τμήμα ΤΕΙ σε σχέση με το πλήθος φοιτητών. Σκεφτείτε ότι τα πληρώνουν οι φορολογούμενοι και για ΑΔΕΙΑ ΤΕΙ !!! [ οι μισθοί Καθηγητών/Διοικητικών τρέχουν και με ΜΗΔΕΝ ΦΟΙΤΗΤΕΣ !!!]
ΕΠΙΣΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕ 2000 ΘΕΣΕΙΣ ΔΕΠ ΜΕΙΟΝ ΣΤΗΝ 4-ΕΤΙΑ ΛΟΓΟ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΕΠ ΤΕΙ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΟΠΑΓΕΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΔΕΠ
ΜΕΙΟΝ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΑΡΙ8ΜΟ ΠΔ 407. ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ !!!!
ΑΡΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΤΑΝΕΙ [ ORDER OF MAGNITUDE] TO 1 δισεκατ. Ευρω/έτος, ΠΟΥ ΑΝ ΚΑΤΑ 20 % ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΕΙ ΣΤΑ 17-20 NEW UNIVERSITIES ΔΙΠΛΑΣΙΑΖΕΙ ΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥΣ !!!!
ΕΠΙΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΛΙΜΑΚΟΣ ΣΕ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ/ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ/ ADMIN COST !!!
Σε ότι αφορά τις κτηριακές υποδομές , αυτές παραχωρούνται σε τοπικά κολλέγια/ Α-Β θμια εκπαίδευση ή ενοικιάζονται ως περιουσία του νέου ΑΕΙ και προσφέρουν έσοδα σε αυτό.
ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ.
ΕΔΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΙ ΛΟΓΙΚΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΑΚΑΔΗΜΙΩΝ [ 2ετους φοίτησης που έγιναν 4 έτη] και λύθηκε ΟΡΙΣΤΙΚΑ στην αρχή της δεκαετίας του 80 με όφελος για την Ελληνική κοινωνία.
Έχουμε πολλές κατηγορίες [ΑΦΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΕ ΤΕΙ]
1. Όσοι φοιτούν …..συνεχίζουν κανονικά ΚΑΙ περνούν πτυχίο ΤΕΙ. Στη συνέχεια προαιρετικά αλλά σε 'Οσους το επιθυμούν και μπορούν ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ [ υπό όρους ...ακαδημαϊκούς, βαθμός πτυχίου, και κάποια μορφή εξετάσεων] συνεχίζουν για άλλο Ένα-ενάμιση [???] χρόνο για να λάβουν το πτυχίο του νέου ΑΕΙ .
2 Όσοι έχουν αποφοιτήσει από το 2001 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΕ ΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ υπό όρους …ακαδημαϊκούς,[ βαθμός πτυχίου, και κάποια μορφή εξετάσεων] να συνεχίζουν για άλλο Ένα-ενάμιση [???] χρόνο για να λάβουν πτυχίο …νέου ΑΕΙ
3 ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟ ΑΤΕΙ ΠΑΝΕ ΜΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ. Εξομοίωση διαρκείας ΔΥΟ ετών και με ότι προβλέπετε για τις κατατάξεις. Για το σκοπό αυτό λειτουργούν στα νέα ΑΕΙ ειδικά Τμήματα για μια μεταβατική περίοδο .
Αρα
TO ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΑΜΕΣΑ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΙΑΛΟΓΟΥ/ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ..ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΧΘΟΥΝ …..ΜΕΓΑΛΑ ΛΑΘΗ [Εξαιτίας ΑΓΝΟΙΑΣ...ΤΩΝ "συμβούλων" στο υπουργείο ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟ παρατρεχάμενων πρυτάνεων ].
Ο ΚΑΝΟΝΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ = ΕΝΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΝΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΕΙ (πανεπιστήμια και ΤΕΙ) ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ.
ΟΧΙ ΑθΡΟΙΣΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΟ γνωστικό ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ..ΔΟΜΩΝ ΒΙΩΣΙΜΩΝ [ ΔΕΝ ΛΕΩ ΑΚΟΜΑ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ...ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ]
ΠΡΕΠΕΙ Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΑΜΕΣΑ ……..ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΦΟΡΟΥΣ ΣΕ ΠΗΓΑΔΙ ΔΙΧΩΣ ΠΑΤΟ !!!!!
ΥΓ. Ετσι ασ ελπισουμε οτι θα σπασουν και τα αποστήματα που βλέπουν το φως της δημοσιότητας ....με τισ προσφατες Πρυτανικές εκλογές !!!
Γιατί να σου απαντήσει βρε αγαπητέ μου Θεόδωρε; Τι λόγο έχει πλέον; Δεν πήραν επαγγελματικά δικαιώματα οι απόφοιτοι των κολλεγίων; Δεν καταργήθηκε η βάση του 10 ώστε να ξαναγεμίσουν τα ΤΕΙ της περιφέρειας και να μην χάσουν τις θέσεις τους οι πρόεδροί τους; Εσύ ακόμα ρωτάς το Πανάρετο πότε θα εκδόσει τα ΠΔ; Και αύριο να τα εκδόσει τι θα κάνεις; Θα πας να δουλέψεις; Δεν έχεις διαβάσεις το μικρό μυστικό;
ReplyDelete"...λαμβάνουν την άδεια άσκησης του επαγγέλματός τους, μετά από επιτυχή συμμετοχή στις εξετάσεις πιστοποίησης επαγγελματικής επάρκειας της ειδικότητάς τους στον διευρυμένο τους φορέα, όπως θα προσδιορίζεται ειδικότερα από το Π.Δ..."
όπως επίσης και
"...Με Π.Δ. θα καθορισθούν:
α. η συγκρότηση του ενιαίου φορέα που θα καλύπτει όλο το φάσμα των Μηχανικών
β. τα 3 Επίπεδα Τεχνικής Ευθύνης που αντιστοιχούν σε συνήθη έργα, προωθημένα έργα και εξειδικευμένα έργα, καθώς και οι προϋποθέσεις και η διαδικασία εξέλιξης από το ένα επίπεδο στο άλλο με βάση τις πιστοποιημένες γνώσεις, εμπειρία ή/και Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Σπουδών, εξειδίκευση η/και Διδακτορικό Δίπλωμα.
γ. τα όρια Τεχνικής Ευθύνης που θα αντιστοιχούν σε όλες τις δραστηριότητες που αναφέρονται στη συνέχεια, όπως θα καθορίζονται εκάστοτε και για κάθε ειδικότητα από τον ενιαίο φορέα.
..."
Δύο μήνες τώρα τον παρακαλάμε να μας πει πότε θα δωθεί σε διαβούλευση αυτό το περίφημο ΠΔ και μας αγνοεί. Εσύ ακόμη πιστεύεις ότι θα μας δώσουν επαγγελματικά δικαιώματα, έτσι αμαχητή, χωρίς προσφυγή στα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια; Έτσι κι αλλιώς σε αυτή τη χώρα για να δικαιωθείς πρέπει ή να είσαι πλούσιος είτε να προσφεύγεις στο εξωτερικό και να κάνεις ρεζίλι τη χώρα σου. Σταμάτα λοιπόν να κουράζεσαι. Δυστυχώς είναι όλοι τους ξεπουλημένοι. Μην ξαφνιαστείς εάν δεις το κύριο Πανάρετο σε λίγες μέρες να παρευρίσκεται σε καμία εκδήλωση αποφοίτησης κανενός κολλεγίου...
Φαντασθείτε τώρα, ένα τέτοιο σχολείο, καθώς και τα κριτήρια που το καθιστούν ελκυστικό να "εντοπισθεί",
ReplyDeleteώστε να επωμισθεί, κατόπιν συναινέσεως του συλλόγου των διδασκόντων, το διακύβευμα της "αυτοξιολόγησης".
Παρότι οι τρέχουσες συνθήκες είναι δραματικά διαφορετικές από αυτές του 1997-98 (βλ. εφαρμογή Ν.2525), η ποιότητα των εντεταλμένων εισηγητών/διαχειριστών της τύχης των σχετικών προβλέψεων του νέου νόμου, φοβάμαι ότι μόνο ένα εφιαλτικό "deja vou" μπορεί να εγγυηθεί σ' αυτούς που θα τολμήσουν να ξανα-σκεφτούν/επιχειρήσουν μια υπερβατική συναίνεση/συμμετοχή στις δρομολογούμενες διαδικασίες.
Αν και τίποτα δεν προοιωνίζεται μια ευτυχισμένη επανάληψη του παυσίλυπου:
"...νομίζω ότι θα πρέπει να χαλαρώσουμε όλοι και να ξανα-λειτουργήσουν τα σχολεία με τον καλύτερο τρόπο όπως είχαμε πετύχει τόσα χρόνια."
η ρευστότητα της τρέχουσας πολιτικής συνθήκης, η εκζήτηση της διαφημιστικού τύπου ρητορικής και η πρόδηλη αγωνία για ιδεολογική ταυτοποίηση τού εν λόγω εγχειρήματος, όσο και η τετελεσμένη αποδόμηση ενός παραδείγματος σχολικής "κοινότητας", μάλλον μια "επί δικαίοις και αδίκοις" αναδιευθέτηση τού εξ απαλών μεταπολιτευτικών ονύχων ελλείμματος, προδικάζουν.
Εχω βαρεθεί κε Πανάρετε να διαβάζω τους λασπολόγους εναντίον των ΤΕΙ, όμως στην περίπτωση του greek academia πρόκειται για άνθρωπο που είναι παντελώς άσχετος με το θέμα .
ReplyDeleteΑυτά τα περί 2 ετών και την εξομοίωση των διετών σχολών δασκάλων και των ΑΤΕΙ αναρωτηθήκατε ποιο σκοπό εξυπηρετεί όταν τα λέει ο παραπάνω ακατανόμαστος; Γιατί είναι προφανές πως ο μόνος σκοπός είναι η παραπληροφόρηση και η δημιουργία εντυπώσεων στο κοινό με ατεκμηρίωτες απόψεις του στύλ 3.5 =2 ή 4 = 2.
Και πάμε στο ζουμί...για ποιο λόγο να φοιτήσει κάποιος που αποφοίτησε σε κάποιο ΤΕΙ άλλα δύο χρόνια για να πάρει ένα ισότιμο πτυχίο (ή και κατώτερο ακόμα)με το σύστημα των διεθνών πιστωτικών μονάδων όταν θα πάει σε κάποιο ΑΕΙ που διδάσκονται λιγότερα μαθήματα από ότι στην σχολή του και όταν μάλιστα σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο (εκτός από τα γραφεία κάποιων συντεχνιών και αριστερών κομάτων) θεωρούν όλοι πως έχει πτυχίο ΑΕΙ; Μήπως για να έχει και πιο πολλές πιστωτικές μονάδες από κατόχους διδακτορικού; Ασφαλώς και όχι.
Ομως πλέον τη σκυτάλη την παίρνει ο νόμος και όχι η λύπηση και το φτύσιμο που σας αξίζει.
Ήδη από ότι μαθαίνω οι πρώτες αγωγές για συκοφαντικές δυσφημίσεις εναντίον των συντεχνιακών λασπολόγων έχουν κατατεθεί. Ηδη τρέμουν πολλοί αρχηγοί - υπερεπιστήμονες. Οπότε μόνο εδώ μπορείτε να πετάτε τις λάσπες σας ανώνυμα βασιζόμενοι στην ανεκτικότητα και στην αίσθηση του πλουραλισμού του κου Υπουργού. Τελειώνει όμως ο χρόνος σας και οι μάσκες θα πέσουν όπως... και οι μαζικές αγωγές τόσο για θέματα προσβολής της υπόληψης προς τους αποφοίτους ΤΕΙ όσο και για τα διαφυγόντα κέρδη από την καθυστέρηση του κράτους να κάνει το σωστό τόσα χρόνια. Και θα πάρει πολλούς η μπάλα καθώς γυρίζει ως τον Σεπτέμβρη.
Κύριε ή Κυρία «Greek Academia…10:12 πμ», Τα Τ.Ε.Ι. είναι Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Α.Ε.Ι.) -βλέπε Νόμους: 1404/1983, 2530/1997, 2817/2000, 2916/2001, 3027/2002, 3404/2005, 3549/2007, 3685/2008, 3794/2009 κ.α..- και διέπονται ως προς την οργάνωση και την λειτουργία τους από τις ίδιες συνταγματικές αρχές και διατάξεις, όπως και τα Πανεπιστήμια/Πολυτεχνεία. ο χρόνος προχωράει και είμαστε όμηροι του παρόντος, του παρελθόντος (27 Ολόκληρα Χρόνια) και του μέλλοντος. Πέστε μας επιτέλους τι να κάνουμε, εμείς οι Πτυχιούχοι Μηχανικοί ISCED 5A με BSc Honours 240 E.C.T.S. ή οι Πτυχιούχοι Μηχανικοί με BSc Honours ISCED 5A ή οι Πτυχιούχοι Μηχανικοί με BSc Honours 210 E.C.T.S. ISCED 5A, χωρίς τα Επαγγελματικά Δικαιώματά μας που αυτοδίκαια δικαιούμαστε. Ελπίζω, να εκδοθούν σύντομα τα εκκρεμή Επαγγελματικά Δικαιώματά μας που είναι εγκεκριμένα εδώ και καιρό από το Σ.Α.Τ.Ε. και να λυθεί το πρόβλημα μας πριν το τέλος του επόμενου μήνα ή τουλάχιστον πριν το τέλος αυτού του ακαδημαϊκού εξαμήνου. Το αν θέλει κάποιος απόφοιτος Μηχανικός ή μη, να πάρει και δεύτερο, και τρίτο…κ.λ.π., βασικό τίτλο ανωτάτων σπουδών, συνδυασμένου κύκλου σπουδών 2 ή περισσότερων ειδικοτήτων ή μη, ακόμη και στην ίδια ειδικότητα, είναι αναφαίρετο δικαίωμα του αν το θελήσει ο ίδιος και μόνον, με ή χωρίς κατατακτήριες. Φαίνεται, ότι έχεις μπλέξει αρκετά την ανώτερη εκπαίδευση δηλαδή το διετές full-time Higher National Diploma ή το 2-3ετές part-time Higher National Diploma, με την Ανώτατη Εκπαίδευση και τα Πτυχία ή Διπλώματα που χορηγούν στους αποφοίτους τους τα Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και τα Πανεπιστήμια/Πολυτεχνεία (Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα – Α.Ε.Ι. ISCED 5A).
ReplyDeletehttp://www.doatap.gr/en/rechei.php
http://www.kysats.ac.cy/?page=applications&action=list_authorised_view&lang=gr&instID=35
http://www.kysats.ac.cy/?page=applications&action=list_authorised_view&lang=gr&instID=122
http://www.enic-naric.net/index.aspx?c=Greece#University%20Education0
http://www.webometrics.info/rank_by_country.asp?country=us
http://www.webometrics.info/rank_by_country.asp?country=cy
http://www.webometrics.info/rank_by_country.asp?country=gr
http://www.webometrics.info/rank_by_country.asp?country=uk
http://www.ypepth.gr/el_ec_category31.htm
http://www.ypepth.gr/el_ec_category131.htm
http://www.ypepth.gr/el_ec_page969.htm
http://www.ekep.gr/education/tritobathmia.asp#AEI
http://www.ekep.gr/education/tritobathmia.asp#anoteri
http://www.tuc.gr/fileadmin/NOMOS_PLAISIO.pdf
http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/documents/eurybase/structures/041_EL_EN.pdf
Φιλικά,
Με τιμή και εκτίμηση,
Θεοδώρου Θεόδωρος,
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός, Ανώτατης Τεχνολογικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστημιακού Επιπέδου.
Κύριε Πανάρετε
ReplyDeleteΜπορεί να γίνει κάτι επιτέλους με τους απόφοιτους τει που βρίσκονται σε υπηρεσία και έχουν ρυπάνει το blog σας; Λένε τα ίδια και τα ίδια σε όλα τα θέματα που βάζετε τι θα γίνει πια; Θα βάλετε κάποια όρια για να αρχίσουν να γράφουν και άλλοι άνθρωποι που δεν δέχονται να πέφτουν σε αυτό το επίπεδο;
Ευχαριστώ
@ «Ανώνυμος είπε... 3:32 πμ»,
ReplyDeleteΜάλλον, κάποιοι άλλοι βρίσκονται σε διατεταγμένοι σε υπηρεσία εναντίων μας και λασπολογούν τους αποφοίτους Μηχανικούς των Τ.Ε.Ι. (Α.Ε.Ι. - ISCED 5A -βλέπε Νόμους: 1404/1983, 2530/1997, 2817/2000, 2916/2001, 3027/2002, 3404/2005, 3549/2007, 3685/2008, 3794/2009 κ.α..-) και διέπονται ως προς την οργάνωση και την λειτουργία τους από τις ίδιες συνταγματικές αρχές και διατάξεις.
Όσο λασπολογείτε εσείς, θα συνεχίζουμε και εμείς Κύριοι Ανώνυμοι.
Εμείς παλεύουμε μόνο για την δικαίωσή μας, και τίποτα περισσότερο.
Ευχαριστούμε επίσης, Κύριε Υφυπουργέ, Κύριε Ιωάννη Πανάρετε.
Φιλικά,
Με τιμή και εκτίμηση,
Θεοδώρου Θεόδωρος,
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός, Ανώτατης Τεχνολογικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστημιακού Επιπέδου.
@Greek Academia
ReplyDeleteΠολύ ωραία τα λέτε, αλλά δυστυχώς η (απαραίτητη) συγχώνευση τμημάτων, σχολών, ιδρυμάτων, απαιτεί τόλμη... Και όπως φαίνεται ό,τι τολμηρό γίνεται στη χώρα είναι μόνο όταν πέφτει μαστίγιο από την Ευρωπαϊκή Ένωση και το ΔΝΤ... Μόνοι μας αδυνατούμε να τα βάλουμε με το περίφημο 'πολιτικό κόστος' το οποίο έχει καταστρέψει τη χώρα τις τελευταίες δεκαετίες...
@ "Ο/Η Ανώνυμος είπε...1:32 μμ",
ReplyDeleteΠολύ ωραία τα λέτε, αλλά η τόλμη, προϋποθέτει την λογική και το δίκαιο όπου είναι απαραίτητα στοιχεία για να υπάρξει μια δίκαιη και σωστή λύση, οπότε για όποια λύση υπάρξει και ότι και να γίνει, απαραίτητα πρέπει να είναι δίκαιο, για να μην αδικείται κανείς.
σε συνέχεια του http://panaretos.blogspot.com/2010/05/blog-post_26.html?showComment=1275067234193#c1022302277852866714
ReplyDeleteΚαι ώ του θαύματος:
Ο Αρμόδιος διαβάζει ένα εισαγωγικό "φωτοαντίγραφο" που τόχε, λέει, βγάλει 6-7 φορές, αλλά δεν τόδαν όλοι...
Κι ύστερα αρχίζει η Εντεταλμένη, και ζητά συγγνώμη που την έχουν φορτώσει με πολλά εντολοδοχεία, και θα είναι δύσκολη η μέρα σήμερα. Και δεν της τάχουν εξηγήσει επαρκώς, και που ένα πιο ωραίο εξηγητάρι, δικό της, δυστυχώς δεν το πήρε μαζί της. Και πιάνει πια να εξηγεί το ξένο, το στριφνό, που είναι, λέει, καλό στα λόγια αλλά δύσκολο, κι από που κανείς ν' αρχίσει και που να τελειώσει. Κι αφού τόχε στείλει, το ξένο, στον Αρμόδιο όλο και κάτι θα πρέπει, ίσως, εκτός απροόπτου, μάλλον, ή μπας και μήπως όχι, να το έχουν πάρει, οι δημοσκοπούμενοι. Κι ύστερα, όλα αυτά ωραία είναι, αλλά για να γίνουν θέλουν φόρμες, πολλές φόρμες, και δεν υπάρχουν εντεταλμένες φόρμες, και πως και τι, και τα λοιπά, και θάρθει κι χειμώνας...
Κι ύστερα, λέει η Εντεταλμένη, οι δημοσκοπούμενοι, από τ' άλλα δημοσκοπεία, θέλουν να ξέρουν τι κέρδος θάχουν. Ή μήπως θάχουν ζημία; Πάντα οι Δημοσκοπούμενοι θέλουν να ξέρουν με τι κέρδος θα αποζημιώνονται, αλλιώς γιατί να μπλέξουν. Αυτός είναι χρόνια τώρα ο καημός τους. Το σωστό να λέγεται, με τ' όνομα του. Και στεναχωριέται κι η Εντεταλμένη που ποτέ δεν άφησε ποτέ Δημοσκοπούμενο αβοήθητο και παραπονεμένο. Βέβαια κάτι, λέει, μπορεί, αλλά και μήπως όχι, να βγεί στο τέλος, καλό για όλους, αλλά κέρδος, Κέρδος, δεν υπάρχει. Κρίμα.
-"Μα εμείς λεφτά ΔΕΝ είπαμε πως θέλουμε! Κανείς μας", πουλάκι αγανάκτησε, πήγε να τιτιβίσει.
- "Ποιός είσαι εσύ, και πως τολμάς; Και πως και τι, και τα λοιπά, με ξέρει η Οικουμένη, δεν έγινα στα κουτουρού, Μεγάλη Εντεταλμένη".
Και πέσαν και ΤΑ θέματα πούχαν οι εφημερίδες, τα πονηρά, τα ευαίσθητα που τάχαν εντοπίσει, οι εξ "ευωνύμων" ειδικοί, που παν στις ημερίδες.
Λοιπόν, "Ναι" ή "Όχι";
-"Μα μια στιγμή, δε γίνεται, δεν τόχουμε διαβάσει", πουλάκι λάλησε γλυκά, κι η απάντηση που πήρε:
-"Έχουμε περιθώρια; Μπορεί, δεν αποκλείεται, θα δούμε, ίσως, δηλαδή, η ώρα πάει έξι, άλλο να μην αργήσουμε κοντεύει πια να φέξει".
-Να το πάρει το ποτάμι;
http://www.youtube.com/watch?v=wE_yLoPf-w0
ReplyDelete