Τελείωσαν χθες οι εξετάσεις των ΤΕΕ.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω την επιτροπή των εξετάσεων, τους εκπαιδευτικούς και το διοικητικό προσωπικό για την συμμετοχή τους και την προσπάθεια που κατέβαλαν για να γίνουν ομαλά οι εξετάσεις. Χαρακτηριστικό της επιτυχίας τους ήταν ότι δεν απασχόλησαν τα ΜΜΕ.
Tuesday, May 11, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Συγχαρητήρια κ. Υπουργέ, που κάνατε αυτή την ανάρτηση. Είναι σημαντικότερη από ότι φαίνεται με μια πρώτη ματιά. Δείχνει ειλικρινές ενδιαφέρον για την Τεχνική Εκπαίδευση και είναι σημαντικό ακόμη και το ότι γνωστοποιήσατε στο ευρύ κοινό (και στα ΜΜΕ) τις πανελλαδικές εξετάσεις των ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ Β΄ ΚΥΚΛΟΥ των ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΩΝ.
ReplyDeleteH αλήθεια είναι ότι τα ΜΜΕ δεν ασχολήθηκαν καθόλου με τις εξετάσεις των Τ.Ε.Ε. απλούστατα γιατί δεν ήξεραν για τις εξετάσεις των Τ.Ε.Ε. Μάλλον δεν ξέρουν καν τι είναι τα Τ.Ε.Ε. (το πιθανότερο να τα συγχέουν με το Τεχνικό Επιμελητήριο). Τα Τ.Ε.Ε. θυμίζω ότι είναι τα σχολεία της Τεχνικής Εκπαίδευσης που αντικαταστάθηκαν πρόσφατα από τα ΕΠΑ.Λ. Ακόμη και όταν – εκ παραδρομής και όχι σκόπιμα – μια απεργία εκπαιδευτικών συνέπεσε με τις εξετάσεις (Μαθηματικά) των Τ.Ε.Ε., τίποτε δεν αναφέρθηκε. Και συχνά ρωτούν τις τελευταίες μέρες οι δημοσιογράφοι τους εκπαιδευτικούς: «Θα απεργήσετε μέσα στις πανελλαδικές;» Μα ήδη ΕΓΙΝΕ απεργία εκπαιδευτικών σε μέρα πανελλαδικών εξετάσεων των Τ.Ε.Ε. (Μαθηματικά, 4/5/2010). Αλλά ΚΑΝΕΙΣ δεν το πήρε είδηση, δεν έγινε ντόρος, ποια Τ.Ε.Ε. τώρα, τι είναι αυτά, τι μας σκοτίζουν με την Τεχνική Εκπαίδευση, οι μαθητές αυτοί δεν αξίζουν τίποτε, τι θέλουν και δίνουν και εξετάσεις;
Μάλλον τελικά αδιαφορούν όλοι για τα παιδιά της Τεχνικής Εκπαίδευσης και γι αυτό δεν μαθαίνουν ούτε πότε είναι οι πανελλαδικές εξετάσεις τους. Γιατί άραγε;
Θα σας απαντήσω. Γιατί γνωρίζουμε, τουλάχιστον οι εκπαιδευτικοί που τους κάνουμε μάθημα, ότι τα παιδιά μας αυτά είναι από φτωχές οικογένειες, είναι εργαζόμενα σε φούρνους και καφετέριες ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΑ και κακοπληρωμένα από μικρή ηλικία τα βράδια και τα Σαββατοκύριακα όταν τα άλλα παιδιά χαίρονται τα παιδικά και εφηβικά τους χρόνια, είναι παιδιά που συχνά και τη γλώσσα δεν ξέρουν καλά όταν προέρχονται από άλλες χώρες, παιδιά από προβληματικές οικογένειες, παιδιά που στο διάλειμμα δεν αγοράζουν ούτε κουλούρι και στις εκδρομές δεν πάνε (πώς να πληρώσουν τη συμμετοχή;), που αγωνίζονται να βρουν μια δουλειά μετά το σχολείο αφού αν περάσουν σε άλλη πόλη απλώς δεν μπορούν να πάνε, είναι παιδιά ενός κατώτερου Θεού. Γι αυτά τα παιδιά δεν νοιάζεται ΚΑΝΕΙΣ, πώς να νοιαστούν τα ΜΜΕ;
Συνέχεια στο επόμενο σχόλιο …
…. Συνέχεια από το προηγούμενο σχόλιο
ReplyDeleteΚαι φυσικά, στους μαθητές μας αυτούς της Τεχνικής Εκπαίδευσης, τους διατίθενται – και σήμερα ακόμη, το ίδιο εξακολουθεί να ισχύει και για τα ΕΠΑ.Λ. (Επαγγελματικά Λύκεια)- ελάχιστο ποσοστό θέσεων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση σε σχέση με το ποσοστό τους επί του συνόλου των μαθητών (10% αντί 29%) και μονοψήφιος αριθμός θέσεων σε στρατιωτικές σχολές.
Επίσης αν αρρωστήσουν απορρίπτονται αφού ΔΕΝ ορίζονται εδώ και χρόνια, όπως στα …άλλα παιδιά, επαναληπτικές πανελλαδικές εξετάσεις για όσους απουσιάσουν δικαιολογημένα (και σε νοσοκομείο να μπουν, ποιος νοιάζεται, ας κοπούν!!).
Επίσης επί χρόνια, όταν είχε καταργηθεί η βάση του 10 (με το οποίο διαφωνώ) και μπαίνανε στα ΤΕΙ με ευκολία τα …άλλα παιδιά, για τα παιδιά της Τεχνικής Εκπαίδευσης, η βάση του 10 ποτέ δεν καταργήθηκε και οι θέσεις εισακτέων που έμεναν κενές χαρίζονταν επίσης στα παιδιά των Γενικών Λυκείων.
Αργότερα σε ορισμένα παιδιά μας της Τεχνικής Εκπαίδευσης, στις ΕΠΑ.Σ. (Επαγγελματικές Σχολές), ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΗΚΕ να παρέχεται Γενική Παιδεία, να παίρνουν απολυτήριο, να δίνουν πανελλαδικές !. Θεωρήθηκε φαίνεται ότι τους αξίζει να μείνουν αμόρφωτα και χωρίς εφόδια για τη ζωή τους (ευτυχώς θα αλλάξει με το Τεχνολογικό Λύκειο, εξαγγέλθηκε αυτό, ελπίζω πια ότι ΚΑΙ η κομμώτρια ΚΑΙ ο υδραυλικός θα μαθαίνουν Ιστορία, Μαθηματικά, Βιολογία, θα μορφώνονται και αυτοί, ΤΟ ΑΞΙΖΟΥΝ).
Και κανείς δεν μιλάει ποτέ γι αυτές τις καταφανείς κοινωνικές διακρίσεις, ούτε πολιτικοί, ούτε στελέχη της εκπαίδευσης, ούτε δημοσιογράφοι, κανείς. Μήπως ήλθε η ώρα να αλλάξει κάτι; Τι λέτε; Τώρα τουλάχιστον, που όσοι διαβάσανε την ανάρτησή σας και τις λίγες αυτές γραμμές σχολίων, ΜΑΘΑΝΕ επιτέλους τι είναι αυτά τα Τ.Ε.Ε., ΕΠΑ.Λ., ΕΠΑ.Σ., Τεχνική Εκπαίδευση και ποια άξια παιδιά μας, αδικημένα από όλη την κοινωνία, φοιτούν σ’ αυτά.
Ελπίζω το Τεχνολογικό Λύκειο που είναι στα σκαριά να αποτελέσει σύντομα μια ρηξικέλευθη τομή στην Εκπαίδευση, αποδεικνύοντας έμπρακτα ότι στην κοινωνία που οραματιζόμαστε για τα παιδιά μας, δεν θα υπάρχουν κοινωνικές διακρίσεις.
Αυτό θα είναι πραγματική επιτυχία.
Ευχαριστώ πολύ. Γιώργος Στάμος, Εκπαιδευτικός 1ου ΕΠΑ.Λ. Άνω Λιοσίων.
ΤΑ ΜΜΕ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΙΑΝΟΥΣ ΟΠΩΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ ΕΠΑΛ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ ΤΩΝ ΤΕΙ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΕΙ!!!
ReplyDeleteΚύριε Πανάρετε,
ReplyDeleteΑληθεύουν τα ακόλουθα:
Καθηγητές στο ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ διαρρέουν ότι η συγχώνευση ΤΕΙ-πολυτεχνειου είναι προ των πυλών
Αντί για διευρυμένο φορέα στο ΤΕΕ, προσπαθούν να κάνουν υποκατηγορία για τους μηχανικούς τε, μαζί με τους εργοδηγούς και τεχνίτες.
Επίπεδο κατάταξης στο 5 και αν…..
Είναι αλήθεια άραγε???
Άρα αυτά που μας λέτε είναι ψέματα και μπουρδολογίες
Πιστεύετε ότι θα αντέξουμε για πολύ καιρό ακόμα …………
Αν θέλετε μπορείτε να με φωνάζετε και μένα ΕΛΕΝΗ, ΜΑΡΙΑ, ΤΟΥΛΑ, ΙΩΑΝΝΑ, ΔΗΜΗΤΡΑ, και ότι άλλο θηλυκό όνομα, αν με αυτό τον τρόπο αποσπάσω την απάντηση σας.
@Γιώργος Στάμος
ReplyDeleteΠολύ ωραίο post. Το διάβασα με μεγάλη χαρά και χαίρομαι πάντα όταν "συναντώ" εκπαιδευτικούς με τις δικές σας ευαισθησίες. Ιδιαίτερα με συγκίνησε η αναφορά σας στον ταξικό χαρακτήρα που λαμβάνει η εκπαίδευση και την καθημερινότητα των παιδιών που φοιτούν εκεί. Θέμα πολιτικό και όχι κομματικό για να εξηγούμαστε.
Φαίνεται πως χρειαζόμαστε χώρους επικοινωνίας και διαλόγου, να καταλάβουμε ποιος είναι ο Άλλος που έχουμε απέναντί μας και μας διαμορφώνει. Η έλλειψη δημόσιου λόγου και δημόσιας σφαίρας είναι ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα της χώρας.
Αξιότιμε Κύριε Πανάρετε.
ReplyDeleteΜε αφορμή το παρακάτω δημοσίευμα θα μπορούσατε να μας εξηγήσετε ποιοι είναι οι αντικειμενικοί στόχοι και η φιλοσοφία λειτουργίας της παρακάτω Αρχής ώστε να δικαιολογήσει ακόμα και ο απλός φορολογούμενος συνάδελφος την μισθοδοσία του συγκεκριμένου κυρίου η οποία ανέρχεται στα 82500 € τη στιγμή που οι δικοί μας μισθοί μειώνονται συνεισφέροντας στη στήριξη του κράτους.
http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=7761:2010-05-11-20-53-24&catid=335:2009-12-02-06-41-30&Itemid=673
Με μια απλή ανάγνωστη στην ιστοσελίδα τους :
http://www.hqaa.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=78&Itemid=188&lang=el
μπορούμε να διαπιστώσουμε πως η Αρχή υπάρχει από το 2005 όμως μόνο το 2008 έκανε εξωτερική αξιολόγηση σε 2-3 Πανεπιστήμια και ΤΕΙ. Τα υπόλοιπα έτη ΔΕΝ έχει να παρουσιάσει κάποιο έργο.
Αυτή η αξιολόγηση βοήθησε σε κάτι τα συγκεκριμένα ιδρύματα; Βοήθησε την τότε πολιτική ή μη ηγεσία στο υπουργείο να σχηματίσει εικόνα για κάτι; Τα άλλα ΑΕΙ δεν ήθελαν την διαδικασία ελέγχου ή κάτι άλλο συνέβη;
Στις δημοσιεύσεις μελών της ΑΔΙΠ βλέπουμε επίσης συνθήκες ερήμου.
http://www.hqaa.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=135&Itemid=243&lang=el
Ποια είναι η ερμηνεία σας για τα παραπάνω;
Κύριε Πανάρετε, έχει ήδη περάσει παραπάνω από ένας χρόνος που έκανα αίτηση για το "Ηράκλειτος ΙΙ". Δυστυχώς, παρά τις διαβεβαιώσεις της Υφυπουργού ότι τα αποτελέσματα θα έβγαιναν το πολύ μέχρι 10 Μαΐου, τώρα μας ξανακοροϊδεύουν και λένε τέλη Μαΐου, μετα θα γίνει τέλη Ιουλιου κοκ...
ReplyDeleteΤο διδακτορικό μου το συνεχίζω κανονικά και το αγαπώ, αλλά με ντρέπομαι που είμαι 30 χρονών και δημοσιεύω σε journal από τη ψωροσύνταξη του πατέρα μου... Σας παρακαλώ κύριε Υφυπουργέ, μην καθυστερείτε κι άλλο την κατάσταση.
ke Στάμου πολύ ενδιαφέρον το σχόλιό σας για μας τους αδαείς με το χώρο των ΤΕΕ
ReplyDeleteΚύριε Πανάρετε,
ReplyDeleteονομάζομαι Μαρία Γεροδήμου. Το περασμένο Σεπτέμβρη πέτυχα την εισαγωγή μου στο τμήμα ΑΑΚ του Τει Πάτρας (από ΕΠΑΛ). Λίγους μήνες μετά συνειδητοποίησα ότι σπουδάζω για ένα πτυχίο χωρίς αντίκρυσμα. Και σαν να μην έφτανε αυτό, πλέον φημολογείται ότι σπουδάζω και σε ένα τμήμα το οποίο σύντομα μπορεί να μην υφίσταται. Επειδή ακόμη είμαι στους πρώτους μήνες σπουδών, μπορείτε να μου πείτε τι να κάνω; Να συνεχίσω τις σπουδές μου; Θα μπορώ να εργαστώ ως πτυχιούχος; Θα υπάρχει το τμήμα μου του χρόνου ή θα μας πετάξουν όλους στο δρόμο; Τι να κάνω;