Monday, May 24, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
η «ελληνικη πραγματικοτητα» υπαρχει μονο στο μυαλο εκεινων που δεν μπορεσαν (ή δεν ηθελαν;) ποτε να ξεφυγουν απο αυτην
Με σχόλια και παρατηρήσεις. Περισσότερα στην Ιστοσελίδα μου ως Υφυπουργού, στην Προσωπική Ιστοσελίδα και στο Προσωπικό Blog (Αγγλικά).
Κύριε Υφυπουργέ, Κύριε Ιωάννη Πανάρετε,
ReplyDeleteΣυγνώμη, αλλά ο διαδικτυακός σύνδεσμος (weblink), δεν δουλεύει. Οπότε, όταν βρείτε τον χρόνο και την διάθεση αν μπορείτε να το διορθώσετε. Ευχαριστούμε.
Με τιμή και εκτίμηση,
Θεοδώρου Θεόδωρος,
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός, Ανώτατης Τεχνολογικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστημιακού Επιπέδου.
Διoρθώστε το link, δεν λειτουργεί.
ReplyDeleteΣε μένα δεν λειτουργεί ο σύνδεσμος.
ReplyDeleteΠαν/ός
Πάντως εγώ επιμένω ότι δε βλέπω καμία αναφορά στη διαθεματικότητα, στις υπαίθριες διδασκαλίες, σε οργανωμένες (κι εθελοντικές) δράσεις από μαθητές, εργασίες κτλ.
ReplyDeleteΦυσικά ο νόμος αναφέρεται σε άλλα ζητήματα. Αλλά αν ο εκπαιδευτικός δε γνωρίζει τι σημαίνει και ποια η παιδαγωγική σημασία της διαθεματικότητας, τότε τι κάνουμε;
Το link είναι το παρακάτω, για όσους θέλουν να δουν τον Νόμο:
ReplyDeletehttp://stat-athens.aueb.gr/~jpan/nomos3848-FEK71A-2010.pdf
Κύριε υφυπουργέ, διάβασα σήμερα σε ένα δημοσίευμα(*) πως με τον νόμο αυτόν παίρνετε πίσω την κατάργηση των αποσπάσεων εκπαιδευτικών σε διοικητικές θέσεις. Ισχύει αυτό;
ReplyDeleteΤι ακριβώς σημαίνει η κατάργηση του πρώτου εδαφίου της παραγράφου 8 του άρθρου 11 του νόμου 3833/2010;
* http://press-gr.blogspot.com/2010/05/blog-post_4841.html
Κύριε Υφυπουργέ,
ReplyDeleteστο άθρρο 7, παρ. 2 αναφέρεται:
"Σε κάθε σχολική μονάδα με ευθύνη του διευθυντή
της καταγράφονται, εισάγονται στο ηλεκτρονικό σύστημα και, όποτε επέλθει μεταβολή, επικαιροποιούνται
στοιχεία όπως τα τμήματα που λειτουργούν, ο αριθμός
των μαθητών κατά τάξη, τμήμα, κατεύθυνση ή άλλη
ενότητα, οι θέσεις εκπαιδευτικών, το ονοματεπώνυμο και το υποχρεωτικό ωράριο των εκπαιδευτικών που τις
κατέχουν, ο αριθμός των εκπαιδευτικών που ανήκουν
στη σχολική μονάδα και ο αριθμός των εκπαιδευτικών
που υπηρετούν σε αυτήν, το ωρολόγιο πρόγραμμα, η
ομάδα σχολείων στην οποία ανήκει η σχολική μονάδα,
η τυχόν δεύτερη ειδικότητα των εκπαιδευτικών, η δυ−
νατότητα διδασκαλίας μαθημάτων με δεύτερη ανάθεση και οι κενές θέσεις που προβλέπεται ότι θα προκύψουν μέχρι τις 31 Αυγούστου του έτους πραγματοποίησης
των μεταθέσεων λόγω αυτοδίκαιης αποχώρησης ή πα−
ραίτησης εκπαιδευτικών από την υπηρεσία."
Αν όλα αυτά γίνονται με το e-school, και σε συνδυασμό με καταχώρηση βαθμολογιών, απουσιών ή και ό,τι άλλο ζητηθεί (π.χ. ηλεκτρονικό πρωτόκολλο, ημερολόγιο κλπ), ποιος θα τα αναλάβει σε κάθε σχολείο; Μιλάμε πλέον για ένα αυτόνομο αντικείμενο εργασίας που απαιτεί μία πλήρη θέση εργασίας. Είναι αδύνατο να τα αναλάβει (ένας) εκπαιδευτικός, καθώς στην ουσία είναι δεύτερο αντικείμενο (όπως λέμε δεύτερη ειδικότητα) και είναι τελείως αποπροσανατολιστικό από το εκπαιδευτικό καθήκον. Πώς θα λυθεί αυτό το ζήτημα για τα σχολεία χωρίς γραμματέα;
Κε ΥΦΥΠΟΥΡΓΕ
ReplyDeleteΣε πολλους διαδικτιακους τοπους διαβάζουμε
«τέρμα οι μεταθέσεις εκπαιδευτικών σε διοικητικές θέσεις;».
Αρχικώς, αυτή η διακήρυξη συμπεριλήφθηκε στο Ν. 3833/2010 (τα νέα μέτρα για τη σωτηρία της οικονομίας) όπου στο άρθρο 11, παράγραφο 8, πρώτο εδάφιο έλεγε:
«Από τη δημοσίευση του παρόντος δεν επιτρέπεται η απόσπαση εκπαιδευτικού προσωπικού σε θέσεις χωρίς πλήρη εκπαιδευτικά και...
διδακτικά καθήκοντα»
Στο νέο όμως πολυνομοσχέδιο για την παιδεία, στο άρθρο 31, παράγραφος 6 (νόμος 3848/2010) το παραπάνω καταργείται!!!!!!
«Από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου καταργούνται: α) το πρώτο εδάφιο της παραγράφου 8 του άρθρου 11 του ν. 3833/2010 (ΦΕΚ 40 Α΄)….»
ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΣ Κε ΠΑΝΑΡΕΤΕ ???? νομίζω χρειαζεται μια απάντηση.....
ΚΑΙ ΕΑΝ ΝΑΙ....γιατι....?
''Από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου καταργούνται: α) το πρώτο εδάφιο της παραγράφου 8 του άρθρου
ReplyDelete11 του ν. 3833/2010 (ΦΕΚ 40 Α΄)".
Καταργείται ο νόμος που ψηφίστηκε πριν 2 μήνες. Γιατί;
Υπάρχουν άνθρωποι που για αντικειμενικούς λόγους δεν μπορούν να διδάξουν. Πχ μπορεί να αντιμετωπίσουν ψυχολογικά προβλήματα ή και σωματικής φύσεως που καθιστούν δύσκολη την διδασκαλία. Αλλά μπορούν να αξιοποιηθούν διαφορετικά. Τα πράγματα δεν μπορούν να είναι τελείως ανελαστικά ούτε εντελώς ελαστικά.
ReplyDeleteΑυτό που έχει γίνει με την ευκολία στις αποσπάσεις είναι ένα σκάνδαλο που το αντιλαμβανόμαστε στο μέγεθός του φέτος. Αν μάλιστα θεωρήσουμε ειλικρινείς τις δηλώσεις της υπουργού, το αγνοούσε και ο τομέας της παιδείας του κυβερνώντος κόμματος!
Είναι μια κλασσική έκφραση του πελατειακού μοντέλου που δυστυχώς είναι υπαρκτό.
Απ’ την άλλη πρέπει να παρέχονται οι δυνατότητες ώστε όταν υπάρχει ανάγκη, κάποιος για ουσιαστικούς πάντα λόγους, να μπορεί να αποσπάται.
Το να λειτουργούν τα πράγματα ορθολογικά είναι θέμα βούλησης και ρεαλιστικών συνθηκών.
Απλά δεν είναι εφικτό να προβλεφθούν όλες οι καταστάσεις-περιπτώσεις. Γι’ αυτό νομίζω ότι καλό είναι που απαλείφθηκε η παράγραφος με τον όρο μόνο εκπαιδευτικά καθήκοντα.
Όσον αφορά το μεταβατικό στάδιο που προβληματίζει πολλούς αναπληρωτές κλπ στην δευτεροβάθμια και πρωτοβάθμια εκπαίδευση έχω να κάνω την επισήμανση ότι πρέπει να είναι δίκαιο. Δεν πρέπει όλοι αυτοί που εγκλωβίστηκαν σε διαδικασίες που ίσχυσαν να γίνουν θύματα κατά την ευαγγελιζόμενη επανάσταση του αυτονόητου. Είναι αυτονόητο ότι δεν φταίνε αυτοί για τις αποσπάσεις ή την κακή διαχείριση προσωπικού. Άλλωστε τα κενά ήρθαν να καλύψουν. Δεν θα ήταν δίκαιο να χρησιμοποιηθούν ως το βολικό περιθώριο στο πλάνο των ανακατατάξεων.
Για παράδειγμα ένας που κατάφερε να προσληφθεί αναπληρωτής μέσα από διαγωνισμούς κλπ έχει αφήσει την όποια δουλειά έκανε και πιθανότατα μετακόμισε σε άλλο μέρος. Το να διωχθεί, αφού θα είναι αχρείαστος μιας και θα επιστρέψουν οι αποσπασμένοι, είναι για αυτόν κάτι περισσότερο από ατυχία. Χάνει την δουλειά του και ακυρώνεται ταυτόχρονα όλη η προσπάθεια που κατέβαλε. απλά επειδή κάποιοι, χωρίς φυσικά να έχει ιδέα, τον χρησιμοποίησαν για να «τακτοποιηθούν». Και τώρα που τους έπιασαν στα πράσα δεν πειράζει, θα ξαναχρησιμοποιήσουν τον αναπληρωτή για να του «πάρουν» την προσωρινή θέση.
Που είναι η ανισότητα στο παράδειγμα; Ότι ο μεν αποσπασμένος δεν κατέβαλλε κανένα τίμημα ούτε χάνει κάτι, ο δε αναπληρωτής κατέβαλε κόπο, προσπάθεια, άφησε την δουλειά του κλπ και τώρα χάνει όποια προοπτική είχε αλλά επιπλέον μένει και άνεργος...
Θέλω να πω ότι η καθεαυτή μεταβατική περίοδος πρέπει να διευθετήσει τέτοια ζητήματα. Να μην είναι η γκρίζα ζώνη ανάμεσα στο παλιό και το νέο σύστημα. Σίγουρα με κάποιο τρόπο μπορεί να αρθεί η ασυνέχεια και να έχουμε μια σχετικά ομαλή μεταβολή.
Δεύτερη ειδικότητα (;)
ReplyDeleteΣτο άρθρο 7, παρ. 6. του νέου νόμου του υπ. Παιδείας, αναφέρεται ότι
"Σε εκπαιδευτικό που κατέχει πτυχίο σε διαφορετικό γνωστικό αντικείμενο αποδίδεται δεύτερη ειδικότητα με απόφαση του διευθυντή εκπαίδευσης, ύστερα από αίτησή του και πρόταση του ανώτερου περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, προσδιορίζονται τα ειδικότερα κριτήρια και η διαδικασία απόδοσης της δεύτερης ειδικότητας σε εκπαιδευτικούς".
Αλήθεια, τι σημαίνει "δεύτερη ειδικότητα":
* μια δευτερεύουσα ειδικότητα η οποία, απλώς, θα αποτελεί συμπλήρωμα στην ειδικότητα του πτυχίου διορισμού για να καλύπτονται ανάγκες στο ωράριο διδασκαλίας (κάτι που ισχύει και σήμερα για τους κατόχους δευτέρου πτυχίου, στο πλαίσιο της απόφασης περί αναθέσεων των μαθημάτων, χωρίς να προβλέπεται η τυπική "απόδοση" δεύτερης ειδικότητας),
* ή θ' αποτελεί ισότιμη ειδικότητα που θα προσδίδει στο κάτοχό της τα δικαιώματα που του δίδει η πρώτη (πτυχίο διορισμού) ειδικότητα; Π.χ. ένας καθηγητής μαθηματικός (ΠΕ 03), ο οποίος κατέχει και (δεύτερο) πτυχίο φυσικού ΠΕ 04) αποκτά και τη δεύτερη ειδικότητα (Φυσικού, ΠΕ 04). Ερώτημα: θα μπορεί ο εν λόγω Μαθηματικός (ΠΕ 03) να ζητήσει βελτίωση θέσης ή μετάθεση ως Φυσικός (ΠΕ 04);
Κύριε Υπουργέ,
ReplyDeleteως μέλος ΔΕΠ έχω συμμετάσχει σε πολλές Γενικές Συνελεύσεις με θέμα τη συγκρότηση εκλεκτορικού σώματος. Όμως ο "αλγόριθμος" του νέου Νόμου για τη σύνθεση των εκλεκτορικών που περιγράφεται στο άρθρο 34, παρ. 2β, ξεπερνάει τις δυνατότητες ερμηνείας που έχω ... Έχετε ελέγξει αφενός ότι όλα τα βήματά του είναι σαφή και αφετέρου ότι καλύπτει όλες τις πιθανές περιπτώσεις;
Ευχαριστώ,
Γιάννης Θεοδωρίδης
κ. Υπουργέ γνωρίζετε την ευαισθησία μου, από προηγούμενες καταχωρήσεις εδώ, στα άτομα με μαθησιακές δυσκολίες. Δυστυχώς δεν ξέρω αν έχω καταλάβει καλά αλλά αυτό που εισπράττω από τον νέο νόμο, πέρα του ότι αισθάνομαι ότι με αδικεί κατάφωρα σαν επί πέντε χρόνια ωρομίσθιο εκπαιδευτικό, ότι δεν έχει καμία πρόβλεψη, δεν αναφέρεται σε καμία παράγραφό του σε θέματα-προβλήματα που αντιμετωπίζουν μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες ούτε έχει ανακοινωθεί κάτι σχετικό από το υπουργείο πέρα από μία ανακοίνωση για μαθητές με φυσικές αναπηρίες...
ReplyDeleteΕπίσης βρήκα το ακόλουθο κείμενο που θα μου επιτρέψετε να παραθέσω εδώ και αφορά την προνομιακή μεταχείριση όσων εκπαιδευτικών είχαν το μέσο ή τη δυνατότητα να δουλέψουν σε ιδιωτικό σχολείο σε αντίθεση με όσους δουλέψαμε σε δημόσιο:
http://www.alfavita.gr/ank_b/ank4_6_10_1947.php
" Για πρώτη φορά εφέτος το ΥΠΕΠΘ άλλαξε το τρόπο υπολογισμού των μορίων για Μετάθεση-τοποθέτηση των Εκπαιδευτικών που προέρχονται από την Ιδιωτική Εκπαίδευση και έχουν προσληφθεί στην δημόσια εκπαίδευση ,ανατρέποντας τις διατάξεις του Π.Δ. 50/1996.
Πιο συγκεκριμένα :
Στο Π.Δ. 50/1996 αναφέρεται ότι για το υπολογισμό μορίων για Μετάθεση ή τοποθέτηση :
"Ως χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας για κάθε εκπαιδευτικό θεωρείται:
α) Ο συνολικός χρόνος από την ημερομηνία δημοσίευσης στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως του διορισμού του μέχρι 31 Αυγούστου του έτους κατά το οποίο διενεργούνται οι μεταθέσεις, εφόσον ανέλαβαν υπηρεσία εντός του μηνός Σεπτεμβρίου. Για όσους ανέλαβαν υπηρεσία μετά την 30η Σεπτεμβρίου η συνολική υπηρεσία τους υπολογίζεται από την ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας.
β) Ο χρόνος εκπαιδευτικής υπηρεσίας στα ελληνικά σχολεία του εξωτερικού, εφόσον λαμβάνεται υπόψη για μισθολογική εξέλιξη κατά τις κείμενες διατάξεις.
γ) Ο χρόνος που οι εκπαιδευτικοί υπηρέτησαν στη δημόσια ή ιδιωτική Α/θμια ή Β/θμια εκπαίδευση με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου.
δ) Ο χρόνος εκπαιδευτικής υπηρεσίας που προσφέρθηκε στο δημόσιο με ωριαία αντιμισθία. Ο χρόνος αυτός υπολογίζεται με κλάσμα που έχει αριθμητή τις προσφερθείσες ώρες εβδομαδιαίας διδασκαλίας και παρανομαστή το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας που ισχύει κατά το χρόνο υπολογισμού των μονάδων μετάθεσης για τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς της αντίστοιχης βαθμίδας εκπαίδευσης. . "
Στο δ) αναφέρεται ότι για την ωριαία αντιμισθία ο χρόνος υπολογίζεται με αριθμητή τις προσφερθείσες ώρες διδασκαλίας και παρονομαστή το υποχρεωτικό ωράριο νεοδιόριστου ,δηλαδή τις 21 ώρες.
Ο τρόπος αυτός αναγωγής των ωρών σε μήνες και έτη ακολουθείτο μέχρι και πέρσι για όλους του εκπαιδευτικούς είτε είχαν δουλέψει στην ιδιωτική εκπαίδευση ,είτε στην δημόσια σαν ωρομίσθιοι.
Από εφέτος το ΥΠΕΠΘ με την εγκύκλιο των μεταθέσεων .διευκρινίζει ότι για τους εκπαιδευτικούς που προέρχονται από ιδιωτικά σχολεία ,για τον υπολογισμό των μορίων τους για τοποθέτηση να υπολογισθούν
τα έτη εργασίας τους στα ιδιωτικά σχολεία με βάση τον τρόπο υπολογισμού που έγινε στις βεβαιώσεις προϋπηρεσίας τους που έχουν εκδοθεί κατά καιρούς από γραφεία Δ/βάθμιας εκπαίδευσης.
Στις βεβαιώσεις όμως αυτές προϋπηρεσίας γίνεται αναγωγή της ωρομισθίας σε μήνες και έτη χρησιμοποιώντας σαν βάση τις 18 ώρες υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας και όχι τις 21 που ισχύει για όλους
τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς .
Η παραπάνω αλλαγή έχει σαν συνέπεια να αυξάνονται πλασματικά τα μόρια για τοποθέτηση των εκπαιδευτικών που προέρχονται από την ιδιωτική εκπαίδευση και να δημιουργείται αδικία σε βάρος όλων
των υπόλοιπων .
Προφανώς πολλοί εκπαιδευτικοί που διορίστηκαν κανονικά ,περιόδευσαν στην ελληνική επαρχία , και μετατέθηκαν κάποτε στην Αθήνα ,βλέπουν να μένουν πίσω στα μόρια και να προηγούνται άλλοι εκπαιδευτικοί
που δεν έχουν πάει ποτέ επαρχία (διορίστηκαν στην Αθήνα επειδή απολύθηκαν απο κάποιο ιδιωτικό σχολείο -και ίσως έχουν και λιγότερη προϋπηρεσία).
Ο τρόπος αυτός υπολογισμού συνιστά κατάφωρη αδικία ,παραβίαση της ισονομίας και πρέπει να αποκατασταθεί η αδικία από πλευράς του ΥΠΕΠΘ.
ΧΑΡΑΛΑΜΠΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ"
Σας ευχαριστώ.
Κ. Υπουργέ,
ReplyDeleteσυγχαρητήρια για τη μέριμνά σας να αναρτηθεί ο νέος νόμος στο ιστολόγιο σας, έτσι ώστε κάθε ενδιαφερόμενος να έχει άμεση πρόσβαση σ' αυτόν. Μακάρι αυτή η προσπάθεια να συνεχιστεί.
Διαβαζω σημερα-
ReplyDeleteHμερομηνία : 07-07-10
Υποβολή αιτήσεων για εκπαιδευτικούς Ειδικών Κατηγοριών Από το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι καλούνται οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ60, ΠΕ70 -Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης - ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04 (όλες οι ειδικότητες), ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ09, ΠΕ10, ΠΕ11, ΠΕ12 (όλες οι ειδικότητες), ΠΕ13, ΠΕ14 (όλες οι ειδικότητες), ΠΕ15, ΠΕ16.01, ΠΕ16.02, ΤΕ16, ΠΕ17 (όλες οι ειδικότητες), ΠΕ18 (όλες οι ειδικότητες), ΠΕ19, ΠΕ20, ΠΕ32, ΠΕ33, ΠΕ34, ΠΕ40, ΤΕ.01 (όλες οι ειδικότητες) και ΔΕ.01 (όλες οι ειδικότητες) - Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης - εφόσον είναι: α) Γονείς περισσότερων των τριών τέκνων που είναι ανήλικα ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία ή σπουδάζουν, β) Με ποσοστό μόνιμης αναπηρίας 67% και άνω, που συμπληρώνουν τουλάχιστον δώδεκα (12)μήνες πραγματικής προϋπηρεσίας προσωρινού αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού μέχρι 30 Ιουνίου 2010, γ) Γονείς τέκνων με ποσοστό μόνιμης αναπηρίας 67% και άνω, που συμπληρώνουν τουλάχιστον δώδεκα (12) μήνες πραγματικής προϋπηρεσίας προσωρινού αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού μέχρι 30 Ιουνίου 2010 και δ) Ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί που έχουν υπηρετήσει επί έξι σχολικά έτη με δεκαοκτάωρη εβδομαδιαία διδασκαλία για κάθε σχολικό έτος ή σε περίπτωση μειωμένου ωραρίου διδασκαλίας συμπληρώνουν, με αναγωγή αυτού, δεκαοκτάωρη εβδομαδιαία διδασκαλία για τέσσερα, τουλάχιστον, σχολικά έτη και απολύονται αποκλειστικά και μόνο για κατάργηση των ιδιωτικών σχολικών μονάδων, τάξεων ή τμημάτων, ή με καταγγελία της σύμβασης εργασίας μέχρι 30-6-2010, να υποβάλουν Αίτηση-Δήλωση με τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την ένταξη και κατάταξή τους σε ειδικό πίνακα της αντίστοιχης κατηγορίας κατά κλάδο και ειδικότητα. Επισημαίνεται ότι οι εκπαιδευτικοί των ανωτέρω κατηγοριών πρέπει να έχουν αποκτήσει την αντίστοιχη ιδιότητα μέχρι 30 Ιουνίου 2010. Προθεσμία υποβολής ορίζεται από 08 - 07 - 2010 μέχρι και 16 - 07 - 2010. Η σχετική εγκύκλιος βρίσκεται στην ιστοσελίδα του υπουργείου www.minedu.gov.gr kathimerini.gr
Μπορει καποιος να μου εξηγησει γιατι συνεχιζεται αυτη η πρακτικη? Εαν ο γονιος με ενα αναπηρο παιδι ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ κοινωνικη βοηθεια (και πραγματικα το αξιζει) γιατι η προσληψη του σαν Δημοσιος Υπαλληλος ειναι η βοηθεια που του προσφερεται? Μεχρι ποτε θα βλεπουμε την προσληψη στο Δημοσιο σαν κοινωνικη αποκατασταση, λεγοντας de facto ΟΧΙ στις αξιοκρατικες προσληψεις? Οσον αφορα τους απολυθεντες Ιδιωτικους υπαλληλους, αυτους δηλαδη που και αποζημιωθηκαν και (πιθανως εχουν και συνταξη?) τωρα σε προνομιακη θεση συνεχιζουν την 'αποκατασταση τους στο Δημοσιο. Οι ικανοι νεοι επιστημονες των 25-30 γιατι να μην προτιμηθουν εαν το αξιζουν?? Τι σωμα καθηγητων χρειαζεται η Παιδεια μας σημερα??
Ευχαριστω θερμα
Διαβαζω σημερα-
ReplyDeleteHμερομηνία : 07-07-10 Eκτύπωση | e-mail Υποβολή αιτήσεων για εκπαιδευτικούς Ειδικών Κατηγοριών Από το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι καλούνται οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ60, ΠΕ70 -Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης - ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04 (όλες οι ειδικότητες), ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ09, ΠΕ10, ΠΕ11, ΠΕ12 (όλες οι ειδικότητες), ΠΕ13, ΠΕ14 (όλες οι ειδικότητες), ΠΕ15, ΠΕ16.01, ΠΕ16.02, ΤΕ16, ΠΕ17 (όλες οι ειδικότητες), ΠΕ18 (όλες οι ειδικότητες), ΠΕ19, ΠΕ20, ΠΕ32, ΠΕ33, ΠΕ34, ΠΕ40, ΤΕ.01 (όλες οι ειδικότητες) και ΔΕ.01 (όλες οι ειδικότητες) - Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης - εφόσον είναι: α) Γονείς περισσότερων των τριών τέκνων που είναι ανήλικα ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία ή σπουδάζουν, β) Με ποσοστό μόνιμης αναπηρίας 67% και άνω, που συμπληρώνουν τουλάχιστον δώδεκα (12)μήνες πραγματικής προϋπηρεσίας προσωρινού αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού μέχρι 30 Ιουνίου 2010, γ) Γονείς τέκνων με ποσοστό μόνιμης αναπηρίας 67% και άνω, που συμπληρώνουν τουλάχιστον δώδεκα (12) μήνες πραγματικής προϋπηρεσίας προσωρινού αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού μέχρι 30 Ιουνίου 2010 και δ) Ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί που έχουν υπηρετήσει επί έξι σχολικά έτη με δεκαοκτάωρη εβδομαδιαία διδασκαλία για κάθε σχολικό έτος ή σε περίπτωση μειωμένου ωραρίου διδασκαλίας συμπληρώνουν, με αναγωγή αυτού, δεκαοκτάωρη εβδομαδιαία διδασκαλία για τέσσερα, τουλάχιστον, σχολικά έτη και απολύονται αποκλειστικά και μόνο για κατάργηση των ιδιωτικών σχολικών μονάδων, τάξεων ή τμημάτων, ή με καταγγελία της σύμβασης εργασίας μέχρι 30-6-2010, να υποβάλουν Αίτηση-Δήλωση με τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την ένταξη και κατάταξή τους σε ειδικό πίνακα της αντίστοιχης κατηγορίας κατά κλάδο και ειδικότητα. Επισημαίνεται ότι οι εκπαιδευτικοί των ανωτέρω κατηγοριών πρέπει να έχουν αποκτήσει την αντίστοιχη ιδιότητα μέχρι 30 Ιουνίου 2010. Προθεσμία υποβολής ορίζεται από 08 - 07 - 2010 μέχρι και 16 - 07 - 2010. Η σχετική εγκύκλιος βρίσκεται στην ιστοσελίδα του υπουργείου www.minedu.gov.gr kathimerini.gr
ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΕΙΔΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ-07/07/2010
ReplyDeletehttp://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_07/07/2010_345849
Ειναι δυνατον, παρακαλω θερμα, να μου εξηγησει την λογικη γιατι συνεχιζεται αυτη η πρακτικη? Εαν ο γονιος με ενα αναπηρο παιδι ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ κοινωνικη βοηθεια (που το συμμεριζομαι απολυτα) γιατι η προσληψη του σαν Δημοσιος Υπαλληλος ειναι η βοηθεια που του προσφερεται? Μεχρι ποτε θα βλεπουμε την προσληψη στο Δημοσιο σαν κοινωνικη αποκατασταση, λεγοντας de facto ΟΧΙ στις αξιοκρατικες προσληψεις? Οσον αφορα τους απολυθεντες Ιδιωτικους υπαλληλους, αυτους δηλαδη που και αποζημιωθηκαν και (πιθανως εχουν και συνταξη?) τωρα σε προνομιακη θεση συνεχιζουν την 'αποκατασταση τους στο Δημοσιο. Οι ικανοι νεοι επιστημονες των 25-30 γιατι να μην προτιμηθουν εαν το αξιζουν?? Τι σωμα καθηγητων χρειαζεται η Παιδεια μας σημερα??
Ευχαριστω θερμα
10 Αυγούστου σήμερα κύριε Υφυπουργέ και η Υπουργική Απόφαση για την αναγνώριση της δεύτερης ειδικότητας ακόμα να υπογραφεί. Με δεδομένο ότι σύμφωνα με το νόμο για να αναγνωρισθεί η ειδικότητα πρέπει να περάσει το θέμα από υπηρεσιακό συμβούλιο, το βλέπετε εφικτό να συμβεί αυτό πριν την έναρξη των μαθημάτων; Ως καθηγήτρια γαλλικών βλέπω κάθε χρόνο τις ώρες μου να μειώνονται. Κατέχοντας όμως πτυχίο Φιλολογίας με την αναγνώρισή του κατοχυρώνω τη θέση μου στο σχολείο. Δεν είναι λίγο πράγμα να μη φοβάσαι κύριε Υφυπουργέ.
ReplyDeleteKyrie Ypourge sxetika me tin 2h eidikothta.
ReplyDeleteKatexw didaktoriko se allo antikeimeno toy opoiou steroumai basiko titlo.
Na mhn elpizw etsi?