Friday, January 30, 2009

Ο διάλογος για την παιδεία

(συνέχεια)

Οι όποιες ελπίδες υπήρχαν, μάλλον εξανεμίζονται. Η προχειρότητα φαίνεται σε κάθε ενέργεια. Τελευταίο επεισόδιο, η επιλογή του Γ. Μπαμπινιώτη ως επικεφαλής του τμήματος α' βάθμιας και β' βάθμιας εκπαίδευσης του ΕΣΥΠ.

Για όσους γνωρίζουν, οι απόψεις Βερέμη, Μπαμπινιώτη σε μια σειρά από θέματα (περιλαμβανομένης της εκπαίδευσης) απέχουν πολύ περισσότερο από όσο απέχουν οι απόψεις Σπηλιωτόπουλου, Διαμαντοπούλου. Πως θα μπορέσουν να συνεργασθούν στο ίδιο όργανο και μάλιστα ο ένας ως υφιστάμενος του άλλου;

Δεν είναι τυχαίο ότι από την πρώτη μέρα άρχισαν την ανταλλαγή δηλώσεων Ο κ. Βερέμης είναι όψιμος στην Παιδεία», «εγώ είμαι ο Καραμανλής του ΕΣΥΠ και ο κ. Μπαμπινιώτης ο υπουργός!»).

Τραγική όμως είναι και η δήλωση του υπουργού. "Η επιλογή του όποιου προσώπου δεν σημαίνει αποδοχή και των απόψεων που αυτά έχουν». Δηλαδή, μπορεί να διευθύνει κανείς ένα διάλογο για ένα θέμα και να μην έχουν ληφθεί υπόψη οι απόψεις του για το συγκεκριμένο θέμα;

Η εξέλιξη νομίζω είναι προβλέψιμη.

1 comment:

  1. κ. Καθηγητά το τραγικό σε αυτή τη παρωδία διαλόγου είναι ο ίδιος ο Υπουργός. Είναι προφανές οτι αντιλαμβάνονται το διάλογο για την Παιδεία υπόθεση επικοινωνιακού και μόνο χειρισμού. Και αυτό το διαλογος απο μηδενική βάση δε το κατανοώ.Τόσες πολιτικές και διαβουλεύσεις ετών (Παπανούτσος, Ράλλης, Παπανδρέου, Αρσένης , Γιαννάκου) πάνε στα χαμένα...

    Παρόμοια επικοινωνιακή πολιτική είχαν ακολουθήσει και στην Υγεία με Κακλαμάνη και Αβραμόπουλο. Τα αποτελέσματα εμφανή.
    Ο πρώην Πρύτανης του Πανεπιστημίου Αθηνών σίγουρα γνωρίζει τα προβλήματα της Παιδείας. Δε θα έλεγα το ίδιο και για τον καθηγητή κ. Βερέμη που αντικρύζοντας κανείς το γραφείο του καταλαβαίνει ότι θέλει να βρίσκεται εκτός τόπου και χρόνου.
    Δυστυχώς η Παιδεία έχει ανάγκη απο συναίνεση και ανθρώπους που να γνωρίζουν τα προβληματά της και όχι επικοινωνιολόγους.

    ReplyDelete