Thursday, March 10, 2011

Πώς βλέπουν τα πανεπιστήμια οι πανεπιστημιακοί

Στο αγγλικό μπλογκ μου, έχω αναρτήσει μια διεθνή κατάταξη πανεπιστημίων που έκανε η εφημερίδα Times Higher Education Supplement και δημοσιοποίησε σήμερα.

Η κατάταξη αυτή πρωτοτυπεί έναντι άλλων παρομοίων κατά το ότι εκφράζει την εκτίμηση και την αναγνώριση για τα πανεπιστήμια που έχουν οι ιδιοι οι πανεπιστημιακοί παγκοσμίως.

Συγκεκριμένα, ζητήθηκε από 13388 πανεπιστημιακούς διεθνούς κύρους από 131 χώρες να κατατάξουν τα πανεπιστήμια ανάλογα με την εκτίμηση που έχουν για την διδασκαλία και την έρευνα που διεξάγεται σε αυτά.

Επελέγησαν μόνο καθηγητές με περισσότερες από 50 επιστημονικές δημοσιεύσεις με τουλάχιστον 16 χρόνια υπηρεσία σε πανεπιστήμια.

Τα αποτελέσματα είναι ενδιαφέρονται για πολλούς λόγους αλλά και για την σύγκριση που κάνει η εφημερίδα με την δική της κατάταξη που έχει γίνει με βάση συγκεκριμένους δείκτες.

Τα πρώτα πενήντα ειναι τα εξής:
(ο πρώτος αριθμός στην αρχή εκφράζει την σειρά στην κατάταξη, ο δεύτερος την σειρά στην αξιολόγηση που είχε κάνει η εφημερίδα. Ο πρώτος αριθμός μετά το όνομα του πανεπιστημίου εκφράζει την φήμη του ως προς την έρευνα, ο δεύτερος ως προς την διδασκαλία και ο τρίτος είναι ο τελικός βαθμός).

1 1 Harvard University US 100.0 100.0 100.0
2 3 Massachusetts Institute of Technology US 88.4 78.1 85.0
3 =6 University of Cambridge UK 80.1 81.9 80.7
4 8 University of California, Berkeley US 78.7 66.7 74.7
5 4 Stanford University US 74.2 66.1 71.5
6 =6 University of Oxford UK 66.1 73.6 68.6
7 5 Princeton University US 37.5 34.8 36.6
8 26 University of Tokyo Japan 34.5 30.7 33.2
9 10 Yale University US 28.0 29.0 28.3
10 2 California Institute of Technology US 24.8 21.0 23.5
11 9 Imperial College London UK 22.9 22.0 22.6
12 11 University of California, Los Angeles US 24.2 18.9 22.4
13 =15 University of Michigan US 21.0 17.4 19.8
14 13 Johns Hopkins University US 19.9 18.3 19.4
15 12 University of Chicago US 19.9 13.5 17.8
16 14 Cornell University US 17.7 16.9 17.5
17 17 University of Toronto Canada 17.3 16.5 17.0
18 57 Kyoto University Japan 16.3 13.9 15.5
=19 22 University College London UK 14.7 13.2 14.2
=19 56 University of Massachusetts US 14.4 14.0 14.2
21 33 University of Illinois, Urbana-Champaign US 14.6 11.4 13.6
22 19 University of Pennsylvania US 14.3 11.7 13.4
23 18 Columbia University US 14.0 12.0 13.3
24 =15 Swiss Federal Institute of Technology,
Zurich Switzerland 13.6 9.8 12.3
25 =43 University of Wisconsin US 12.6 9.9 11.7
26 23 University of Washington US 12.1 9.5 11.2
27 34 National University of Singapore Singapore 10.4 10.6 10.4
28 20 Carnegie Mellon University US 10.7 8.7 10.0
29 35 McGill University Canada 9.8 10.1 9.9
30 32 University of California, San Diego US 10.6 8.1 9.8
=31 =30 University of British Columbia Canada 9.0 9.8 9.3
=31 – University of Texas at Austin US 10.0 7.9 9.3
33 – Lomonosov Moscow State University Russia 8.2 10.6 9.0
34 – University of California, San Francisco US 9.5 7.7 8.9
35 58 Tsinghua University China 8.0 10.1 8.7
36 24 Duke University US 8.5 8.4 8.5
37 86 London School of Economics UK 8.7 7.7 8.4
38 54 University of California, Davis US 7.7 7.4 7.6
39 27 Georgia Institute of Technology US 7.9 6.9 7.5
40 25 Northwestern University US 7.9 6.3 7.4
41 =30 University of North Carolina US 7.3 6.5 7.0
42 21 University of Hong Kong Hong Kong 6.8 7.3 6.9
=43 37 Peking University China 6.3 7.3 6.6
=43 52 University of Minnesota US 7.1 5.6 6.6
=45 40 University of Edinburgh UK 6.7 6.3 6.5
=45 36 University of Melbourne Australia 6.7 6.0 6.5
47 106 Purdue University US 6.3 6.5 6.4
48 =61 Ludwig Maximilian University of Munich Germany 6.4 6.2 6.3
49 151 Delft University of Technology Netherlands 6.5 5.8 6.2
50=130 Osaka University Japan 6.5 4.8 5.9

22 comments:

  1. Anonymous7:04 am

    Κύριε Πανάρετε,

    Έχετε λάβει τόσα μηνύματα για τα επαγγελματικά δικαιώματα ΤΕΙ και το ΝΕΟ ΤΕΕ, αλλά δεν έχετε απαντήσει ακόμα.

    Θα έπρεπε τουλάχιστον να απαντήσετε έστω και μονολεκτικά.

    "Η Ελλάδα που τρώει τα παιδεία της"

    Εμείς όμως αντιστεκόμαστε.

    ReplyDelete
  2. Anonymous7:51 am

    Ενδιαφέρουσα η κατάταξη αλλά θα ήταν πιο αξιόπιστη εφόσον μας έλεγαν τα ποσοστά των συμμετεχόντων από κάθε χώρα από τις 131...
    Προφανώς οι περισσότεροι θα προέρχονται από Ευρώπη και ΗΠΑ, οπότε το πιο πιθανό θα είναι αυτοί να έχουν διαμορφώσει το αποτέλεσμα...

    ReplyDelete
  3. Anonymous9:13 am

    Επειδή είναι ΚΑΙ επίκαιρο και σχετίζεται και με το θέμα της ανάρτησης, με την έννοια ότι η αξιολόγηση των πανεπιστημίων που αναφέρονται ΔΕΝ έχει γίνει με μεθοδολογίες που κριτικά προσεγγίζονται παρακάτω.


    ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΙΣ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


    «ΣΑΛΟΣ» ξέσπασε ξαφνικά για πλαστά πτυχία και μεταπτυχιακούς τίτλους από πανεπιστήμια έναντι πληρωμής.

    ΗΤΑΝ και ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥ ΔΟΑΤΑΠ και του ΔΙΚΑΤΣΑ [παλαιότερα] να εξετάζει τη νομιμότητα των ακαδημαϊκών τίτλων που αναγνωρίζει [ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ]

    ΗΤΑΝ και ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ όσων καταγγέλλουν και όσοι υιοθετούν τις καταγγελίες να μην μεταθέτουν ευθύνες στην πολιτική ηγεσία του ΥΠΔΜΘ αλλά να καταγγέλλούν επώνυμα και να στέλνουν και τα στοιχεία και στη δικαστική εξουσία.

    ΗΤΑΝ και ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ και των υπηρεσιακών συμβουλίων [ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΑ] να ζητούν διευκρινήσεις για περιπτώσεις που καταγγέλλουν τη στιγμή της κρίσης και όχι να αναφέρουν ΜΟΝΟ τα γενικά χαρακτηριστικά παρανομιών. ή να μεταθέτουν ευθύνες σε τρίτους

    ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΟΠΟΙΑ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ ή ΠΛΑΣΤΩΝ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΩΝ ΤΙΤΛΩΝ

    Επί τη ευκαιρία θα πρέπει να υπάρξει και η αντίστοιχη ευαισθησία για θέματα όπως [ενδεικτικά]:

    • Η εξομοίωση των τίτλων των πάλαι ποτέ Παιδαγωγικών Ακαδημιών ΔΕΝ μπορεί να θεωρείται δεύτερο πτυχίο

    • Ποια η λογική να αναγνωρίζεται και να μοριοδοτείται η κατοχή δεύτερου ή τρίτου πανεπιστημιακού τίτλου σπουδών και ΟΧΙ ή κατοχή δεύτερου ή τρίτου Μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών [Μεταπτυχιακού Διπλώματος ή Διδακτορικού]

    • Γιατί ενώ αναγνωρίζεται η επάρκεια γνώσης ξένης γλώσσας ή Πληροφορικής με το γνωστό τρόπο ΔΕΝ θεωρείται ότι κάποιος έχει επάρκεια εφόσον είναι πτυχιούχος ξένης φιλολογίας ή πτυχιούχος ή με μεταπτυχιακούς τίτλους στην Πληροφορική? [Και μην αναφερθεί το γνωστό επιχείρημα του προσόντος διορισμού – διότι ΔΕΝ μπορεί να μοριοδοτείται ο «μαθητής» και όχι ο «δάσκαλος» από τον οποίο πήρε επάρκεια [Αυτά μόνο σε σοφιστείες και μικροσυμφέροντα παραπέμπουν]


    • Γιατί στις πρώτες κρίσεις των στελεχών ΔΕΝ μοριοδοτείται η επάρκεια στις Νέες Τεχνολογίες? [ΕΔΩ θα σας απαντήσουμε ευθέως: για να αρχίσει ο εκσυγχρονισμός στην εκπαίδευση το 2016 και σε αυτό το χρονικό διάστημα να υπηρετήσουν ως στελέχη οι «ΜΗ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΕΣ»- για να σκουριάσουν οι εξοπλισμοί – για να διαιωνίζεται το τέλμα]

    • Γιατί να μοριοδοτείται η προϋπηρεσία σε θέση στελέχους που τοποθετήθηκε με μεθόδους που σήμερα καταγγέλλονται ή στην καλύτερη των περιπτώσεων ήταν αρεστοί στα μέλη των Υπηρεσιακών Συμβουλίων που το επέλεξε? [Όταν μάλιστα κανένας δεν επιζητεί την αξιολόγηση του προσφερθέντος έργου]

    Τι θέλουμε να πούμε ΕΥΘΕΩΣ .

    Η ύπαρξη ακυρωτικών πράξεων δικαστηρίων για παράνομες επιλογές στελεχών της εκπαίδευσης κάποιους βαρύνουν και δημιούργησαν προβλήματα απαξίας του Δημόσιου Τομέα για τα οποία δεν είμαστε ΟΛΟΙ συνυπεύθυνοι.

    Τι προτείνουμε

    Να κάνουν κάποιοι την αυτοκριτική τους και να στείλουν και τέτοιες επιστολές στην ηγεσία του ΥΠΔΜΘ και να ζητούν να υιοθετηθούν οι παραπάνω επισημάνσεις προκειμένου να υπάρξουν συνθήκες πραγματικής αξιοκρατίας στις επικείμενες επιλογές στελεχών της εκπαίδευσης.

    Γιατί η νομοθέτηση των «αντικειμενικών» κριτηρίων επιλογής των στελεχών ήταν προϊόν συνδιαλλαγής για να προκύψουν οι παραπάνω αναφερόμενοι με επιείκεια «παραλογισμοί» [ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΛΟΙ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΣΤΗ ΥΙΟΘΕΤΗΣΗ ΤΩΝ «ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ»]


    ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΟΣΟΙ ΜΕΤΑΘΕΤΟΥΝ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

    ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ

    ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ Η ΙΔΙΑ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΣΕ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΜΕ ΒΑΣΗ και ΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΝΟΗΜΟΝΑ ΑΝΘΡΩΠΟ


    Έτσι σε μια εποχή απαξίας των πάντων η αναγνώριση σφαλμάτων και η υλοποίηση των ΑΥΤΟΝΟΗΤΩΝ είναι βέβαιο ότι θα εκτιμηθεί από μια κοινωνία που επιζητά τέτοιες πρωτοβουλίες τις οποίες ο Πρωθυπουργός κουραστικά και μονότονα επαναλαμβάνει.][θα μπορούσε να ήταν η σοφία ΠΑΣΟΚ]

    ReplyDelete
  4. Anonymous12:02 pm

    Κε Πανάρετε, ειλικρινά δεν καταλαβαίνω το νόημα του να κοιτάμε συνεχώς το πόσο καλοί είναι κάποιοι άλλοι, όταν εμείς βρισκόμαστε όχι απλά στην απόλυτη στασιμότητα αλλά στην ταχύτατη υποβάθμιση από εσωτερικούς παράγοντες (π.χ. νεποτισμός, αδιαφάνεια, άγνοια, ανικανότητα, υπερβολές, αντικοινωνικές συμπεριφορές, ανίκανη διοίκηση, κτλ πολλά κακά) και εξωτερικούς παράγοντες (μηδενική χρηματοδότηση, καθυστέρηση έρευνας, στασιμότητα, ατιμωρησία, κτλ). Εγώ προσωπικά μόνο κατάθλιψη παθαίνω. Τουλάχιστον να γινόντουσταν κάποιες πραγματικές συζητήσεις -όχι σε επίπεδο blog χωρίς απαντήσεις αλλά πραγματικό interaction- και να ενημερωνόμασταν και να βλέπαμε και κάποια πράγματα να διορθώνονται μέχρι την μεγάλη αλαγή!Εγώ βλέπω μόνο τα αντίθετα από αυτά που υπόσχεστε!! Μάταιο και που ασχολούμαι με τα θέματα αυτά ... !!! Συγγνώμη αλλά έτσι νοιώθω, όσο "παιδιάστικο" και να ακούγεται αυτό ...

    ReplyDelete
  5. Anonymous1:21 pm

    πόσοι και ποιοί έλληνες πανεπιστημιακοί πήραν μέρος στην έρευνα?

    και μια παρατήρηση σε όσα λέγονται για τα "μαϊμού" μεταπτυχιακά και διδακτορικά

    είναι και αυτά τα πανεπιστήμια που λαδώνονταικαι δίνουν τίτλους μαϊμου?

    και μη μας πουν το οτιδήποτε γιατί και τα λαδώματα στο ΔΙΕΘΝΕΣ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ είναι γνωστά?

    για να μην θεωρούμε ότι οι φίλοι μας οι ευρωπαίοι είναι αθώες περιστερές

    οι πρώτοι διδάξαντες στη λαμογιά είναι

    ReplyDelete
  6. Anonymous3:55 pm

    @ 1:21

    Έτσι όπως τα λέτε είναι...

    Μη ξεχνάμε και το πρόσφατο παράδειγμα με την εκτεταμένη λογοκλοπή στη διδακτορική διατριβή του Καρλ-Τέοντορ τσου Γκούτενμπεργ (υπουργού άμυνας της Γερμανίας μέχρι πριν από μία εβδομάδα)!

    ReplyDelete
  7. Anonymous4:07 pm

    Κύριε Πανάρετε,

    Μετά από τόσα σχόλια σχετικά με τα ΤΕΙ, είναι εμφανές ότι μας κατατρώει το άγχος για το τί θα γίνουν τα ΤΕΙ στο μέλλον.

    Σας παρακαλούμε θερμά, δώστε μία απάντηση - θα παραμείνουν τα ΤΕΙ στην ανώτατη εκπαίδευση; Ή μήπως σκοπεύετε να τα μετατρέψετε σε κατώτερες τεχνικές σχολές, επιπέδου ΚΑΤΕΕ ή community college;

    Πείτε μας κάτι, διότι είμαστε αρκετοί αυτοί που γίναμε ΕΠ στα ΤΕΙ τα τελευταία χρόνια, έχουμε καλά προσόντα (εξίσου καλά - και σε πολλές περιπτώσεις και καλύτερα - από ΔΕΠ πανεπιστημίου). Τουλάχιστον να ξέρουμε από τώρα αν θα πρέπει να αρχίσουμε να ψάχνουμε για δουλειά σε πανεπιστήμια του εξωτερικού... διότι όσοι μπορούμε να μετακινηθούμε, σε καμιά περίπτωση δεν θα μείνουμε για να καταστρέψουμε ολοκληρωτικά την επαγγελματική μας ζωή και καριέρα εργαζόμενοι σε υποβαθμισμένα ΤΕΙ τα οποία δεν θα είναι πλέον ΑΕΙ.

    Σας παρακαλούμε να καταλάβετε ότι είμαστε εντελώς απελπισμένοι. Τουλάχιστον ενημερώστε μας από τώρα, ώστε να έχουμε χρόνο να βρούμε κάποια άλλη δουλειά ως ΔΕΠ στο εξωτερικό...

    ReplyDelete
  8. Anonymous1:01 am

    γιατι να πάτε στο εξωτερικό κυριε @4.07.

    εδω κύριοι γράφεται τόσα χρόνια για τους 28 μισθούς τον χρόνο των μελών ΔΕΠ, που είναι χωμένοι στα Ινστιτούτα και δεν γίνεται τίποτα. Έμμισθοι Σύμβουλοι του Κράτους έχουν και ακόμα περισσότερες απολαβές. Διδάσκοντες και στο ΕΑΠ οι περισσότεροι απο αυτούς έχουν αλλες συμβάσεις 12-μηνες.

    ΖΗΤΩ Η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ αγαπητέ κύριε Λακάσα προηγούμενου post που απορείτε με τους πρυτάνεις. Οι λογαριασμοι ΕΛΚΕ πληρώνουν όσους η κοινωνία θεωρεί κορυφές, αυτοί μεταμορφώνονται σε ΣΤΥΓΝΟΥΣ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ λαμβάνοντας 14 επιπλέον μισθούς τον χρόνο, απολύοντας και προσλαμβάνοντας ανάλογα με το τι τους συμφέρει εκείνη την περίοδο, ποτέ όμως δεν αναρωτήθηκε η πολιτεία πως ένας άνθρωπος "ερευνά" με την ίδια ευκολία την χημική σύνθεση της καρφίτσας και παράλληλα την ψηφιακή αποτύπωση της κοινωνικοπολιτικής δομής μιας αποικίας μυρμηγκιών.

    Αρκεί η χρέωση να φθάσει στο εκατό τοις εκατό. Όσα έχουν ήδη μετατρέψει σε καταθέσεις, βίλες και ομόλογα, φθάνουν για 3 ζωές.

    άρα αν τους τα σταματήσουν τώρα, θα "ξεχασθούν¨για λίγο σαν περιστέρια και θα επανεμφανισθούν με νεας μορφής Ινστιτούτα.

    ReplyDelete
  9. Anonymous6:10 am

    θα μπορούσαν και τα ελληνικα πανεπιστήμια να βρίσκονται σε παρομοιες θέσεις αλλα η πολιτεία δεν το θέλει.
    Πιέζεται τις σχολές να δίνουν πτυχία στους φοιτητές και μάλιστα ότι αποτελεί κριτήρια αξιολόγησης ο αριθμός των φοιτητών που βγαίνουν, ομοίως και για τα ΤΕΙ. Ηρθε μάλιστα εγγραφο στο ΤΕΙ που εργάζομαι από το υπουργείο σας, που αναφέρει ότι δεν δίνει αρκετα πτυχία ανά χρόνο και θα πρέπει να γίνει κάτι. Γι αυτό οι προυστάμενοι των τμημάτων τωρα μας πιέζουν να περάσουμε τους φοιτητές ακόμα και με 2!!!! Αν πιστεύετε ότι έτσι θα καταφέρετε να φτάσετε τις ξένες σχολές σε επίπεδο χαρίζοντας πτυχία μάλλον κάνετε λάθος.
    Καλό να βλέπουμε τα θετικά των άλλων χωρών αλλά καλό θα ήταν να γνωρίσουμε τι κάνανε για να φτασουν στις υψηλές θέσεις κατάταξης τα Πανεπιστήμια τους.

    ReplyDelete
  10. Anonymous8:59 am

    Αξιότιμε κ. Πανάρετε,

    ο διάλογός στη βουλή με τον βουλευτή ΠΑΣΟΚ κ. Καρτάλη που δημοσιεύθηκε στην ιστοσελίδα esos.gr έχει δημιουργήσει μεγάλη αναστάτωση στα εκλεγμένα μέλη ΔΕΠ που αναμένουν το διορισμό τους.
    Αντιγράφω τα λόγια σας από τη συγκεκριμένη ιστοσελίδα:
    " Όσον αφορά στο ένα προς πέντε, το οποίο πρέπει να το απαντήσω παρόλο που δεν είναι θέμα της αρχικής σας ερώτησης αλλά είναι ένα σημαντικό θέμα, πράγματι, κύριε Καρτάλη, εγώ αισθάνομαι άσχημα για τους επιστήμονες εκείνους που έχουν εκλεγεί, έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία και θα έπρεπε να διοριστούν.

    Είχαμε κάνει μια συμφωνία με το Υπουργείο Οικονομικών πριν από το Δεκέμβρη για ένα χρονοδιάγραμμα διορισμού αυτών των καθηγητών, αλλά δυστυχώς αυτό το χρονοδιάγραμμα δεν εφαρμόστηκε από το Δεκέμβρη και μετά λόγω της αλλαγής που έγινε με το ένα προς πέντε.

    (Στο σημείο αυτό κτυπάει το κουδούνι λήξεως του χρόνου ομιλίας του κυρίου Υφυπουργού)

    Θα χρειαστώ μερικά δευτερόλεπτα, κυρία Πρόεδρε.

    Όσον αφορά τους νέους διορισμούς θα πρέπει να αξιολογήσουμε ουσιαστικά πια ποιες είναι οι ανάγκες των πανεπιστημίων και να δούμε ποιες είναι εκείνες οι οποίες μπορούν να ικανοποιηθούν."
    Το ερώτημα που απασχολεί είναι αν στην τελευταία φράση η έκφραση νέους διορισμούς αναφέρεται στους εκλεγμένους - αναμένοντες το διορισμό (δηλαδή σε καταστρατήγηση της λίστας με σειρά προτεραιότητας των εκλεγμένων) ή σε προκηρύξεις νέων θέσεων. Παρακαλώ απαντήστε για να πάψουν οι -κατά τη γνώμη μου ανεδαφικές - ερμηνείες και οι αντίστοιχες φήμες.

    ReplyDelete
  11. Anonymous10:20 am

    Υπαρχει περιπτωση να γινει καποια αξιολογηση για τα Τεχνολογικα Υδρυματα κ. υφυπουργε ;
    Ευχαριστω

    ReplyDelete
  12. Anonymous12:37 pm

    πολύ σψστές οι επισημάνσεις της /του@9:13 AM . Μήπως οι καταγγέλοντες έχουν συνεισφέρει στην επικράτηση της αναξιοκρατίας στην επιλογή των στελεχών της εκπαιδευσης και τώρα παριστάνουν τις αθώες περιστερές, ενώ συμμετείχαν στο παιχνίδι της διαπλοκής?

    ReplyDelete
  13. Anonymous1:55 pm

    κ. Υφυπουργέ,

    Είχα την ψευδαίσθηση ότι τελείωσε ο Γολγοθάς του διορισμού και των τελευταίων ΕΠ. ΤΕΙ. Όμως είχαμε για ακόμη μια φορά την "ατυχία" να πάνε τα χαρτιά μας στο Ε.Τ. για δημοσίευση την ίδια ημέρα (18/2) με την εγκύκλιο του κ. Ραγκούση για πάγωμα ακόμα και των δημοσιεύσεων διορισμών από το Ε.Τ. Στις πρόσφατες νέες εγκρίσεις 1108 (αν δεν κάνω λάθος) διορισμών για το 2011 δεν αναφέρονται διορισμοί για το Υπ. Παιδείας. Να υποθέσουμε ότι οι διορισμοί μας θα παραμένουν στο Ε.Τ. μέχρι νεωτέρας??? Πόση υπομονή πια??

    Ευχαριστώ πολύ

    Μια αγανακτισμένη Ε.Π. υπό (επ' αόριστον) διορισμό

    ReplyDelete
  14. Anonymous10:08 pm

    κ. Υφyπουργέ,

    Ο κατάλογος παρουσιάζει ενδιαφέρον, αλλά δεν μας είπατε για το ύψος της χρηματοδότησης και τις πηγές της.

    Στην Λισσαβώνα υπέγραψαν όλοι (και εμείς φυσικά!) ότι μέχρι το 2010 το ποσοστό που δαπανάται θα είναι της τάξης του 3% του προϋπολογισμού, με 2/3 προερχόμενο από την εγχώρια βιομηχανία.

    Ερωτήσεις:
    1) Ποιό είναι το αντίστοιχο σημερινό ποσοστό της κυβέρνησής σας (0.52% ήταν επί ΝΔ);
    2) Ποιά είναι η εγχώρια βιομηχανία και πόσο είναι το ποσοστό συνεισφοράς της;

    Άλλες σχετική ερωτήση:
    Από τότε που αναλάβατε υπουργός, έχετε μπλοκάρει όλες τις χρηματοδοτήσεις για την εκτέλεση ερευνητικών προγραμμάτων (ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ, ΘΑΛΗΣ, ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ, ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΕΣ,κλπ.)
    Νομίζετε ότι με τέτοια πολιτική θα μπούμε και εμείς κάποτε στην λίστα των Πανεπιστημίων που μας παρουσιάσατε;

    mekk1986

    ReplyDelete
  15. EQ GI-NOA2:25 am

    καλημερα
    Παντος ειναι φοβερό πως μετα το τραγικό σεισμο της Ιαπωνίας τα Ελληνικα σεισμολογικά τρωκτικα [http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231099297] ΣΑΣ εκβιαζουν δια των ΜΜΕ για τα 6.5 εκατ Ευρώ που απο τη μια καποια τα θελουν ΟΛΑ και απο την ΑΛΛΗ οι 3 που θελουν το μοιρασμα. ΜΙΑ ειναι η απαντηση ΚΑΝΕΝΑΣ. ΑΝΟΙΚΤΕΣ ΔΙΑΦΑΝΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ....για ΟΛΟΥΣ

    Κοιτωντας δε το scopus ψαχνω να βρώ ποτε δημοσιευσαν ολοι οι "πολιτικαντιδες" επιστημονες για τελευταια φορά....??? Καποιοι απο αυτους σπανια. Ειναι τραγικό δε πως οι εκ ΗΠΑ το μονο που ζητουν ειναι επιχορηγησεις. Ουτε συμετοχη σε ενα [ 1] προγραμμα απο ΕΕ ??? Και μια απορια πως η ΝΕΤ καλει τους πλεον επιστημονικα ανερματιστους???

    ReplyDelete
  16. Ολα τα Πολυτεχνεία είναι αξιόλογα αλλά γιατί το υπουργείο παιδείας προτιμά πάντα το πατρινό ;

    http://politrella.blogspot.com/2011/02/blog-post_671.html

    ReplyDelete
  17. Anonymous1:30 pm

    Έχει απόλυτο δίκαιο ο 2:25ΑΜ. Ξέρετε τι κακό κάνετε στον απλό κόσμο να επιτρέπεται να βγαίνουν κάτι τέτοιοι στην τηλεόραση; Μερικοί μάλιστα μάλλον σεισμογράφοι είναι παρά σεισμολόγοι! Αισθάνονται αμέσως τον σεισμό, τον έχουν καταμετρήσει, και σε λιγότερο από δύο λεπτά έχουν κάνει ανακοίνωση στην τηλεόραση! Με λίγη εκπαίδευση παραπάνω ίσως μας λύσουνε το πρόβλημα της πρόβλεψης! Τέλος λοιπόν με αυτό το παραμύθι της πρόβλεψης, υπάρχουν σοβαρότερα προβλήματα για να λυθούν. Σταματήστε επιτέλους αυτά τα μέντιουμ της επιστήμης.
    Όσο για τις κατατάξεις των πανεπιστημίων ας τις αφήσουμε και να ασχοληθούμε λίγο και με τα δικά μας πανεπιστήμια.

    ReplyDelete
  18. Anonymous5:03 pm

    Κε υφυπουργέ,

    πρόσφατα υπέγραψα ένα petition, που μου έφτασε μέσω φίλου φίλου, για το διορισμό των αδιόριστων μελών ΔΕΠ. "Ψάχνοντας" λίγο το θέμα έπεσα από τα σύννεφα. Στην αρχή νόμιζα ότι ήταν υπερβολές. Είναι δυνατόν σε ελληνικό πανεπιστήμιο να εκλέγεται κάποιος σε θέση ΔΕΠ και να διορίζεται μετά από δύο χρόνια? Εσείς το γνωρίζετε αυτό? Και τί κάνει το υπουργείο? Και για να είναι δύο χρόνια, προφανώς το μνημόνιο δε μπορεί να αποτελέσει δικαιολογία! Τί αξιολογήσεις πανεπιστημίων λέμε μετά! ¨οταν αυτά τα άτομα επιτέλους διορισθούν τί όρεξη θα έχουν να "τραβήξουν κουπί" έχοντας μείνει εκτός για δύο χρόνια, από τα πιο παραγωγικά της ζωής τους?

    ReplyDelete
  19. Anonymous4:52 am

    @ 5:03

    Δεν χρειαζόταν να πέσετε από τα σύννεφα... Είναι πλέον γνωστό σε όλους ότι οι διορισμοί των ΔΕΠ που δεν έχουν "μέσο" για αν επιταχύνουν τη διαδικασία χρειάζονται πάνω από 2 χρόνια!

    Και βέβαια, το μνημόνιο και το "1 προς 5" είναι εντελώς ψέμα, αφού οι άνθρωποι αυτοί εκλέχτηκαν 1 (ΕΝΑ) χρόνο τουλάχιστον πριν το μνημόνιο...!!!

    Κύριε Υφυπουργέ τι λέτε;
    Έτσι δεν είναι;

    ReplyDelete
  20. Anonymous10:59 pm

    Στην σελ 28 της ¨Καθημερινής" της Κυριακής 13/3 υπάρχει ένα άρθρο με τον τίτλο "Ευρωπαίοι ερευνητές, δέσμιοι της Ελληνικής κρίσης".
    Περιληπτικά, το άρθρο αναφέρει ότι η χώρα μας χρωστά 300.000 Ε και το BMFT (Ομοσπ. Υπουργείο Παιδείας, Ε&Τ της Γερμανίας) διέκοψε 7 προγράμματα SEE-ERA.NET PLUS στα οποία συμμετέχουν και Έλληνες ερευνητές. Ενώ ακόμα και η Αλβανία και Βουλγαρία υπήρξαν συνεπείς στις υποχρεώσεις τους!

    Σήμερα, τρείς προτάσεις ERA.NET είναι ανοιχτές με ελληνική συμμετοχή 900.000 Ε. Γιατί αναγκάζετε τουε ερευνητές να ξοδεύουν τον χρόνο τους για συμπλήρωση σελίδων και σελίδων για νέες προτάσεις, όταν δεν χρηματοδοτείτε προτάσεις που έχουν εγκριθεί από χρόνια και δεν προχωρούν;

    Κάποτε το Υπουργείο σας και κυρίως ο πρωθυπουργός θα πρέπει να μας εξηγήσει πως εννοεί την πράσινη (ή μη) ανάπτυξη.

    mekk1986

    ReplyDelete
  21. Anonymous2:08 am

    Αξιότιμε κε Υπουργέ,

    Κατά δήλωσή σας, την Άνοιξη του 2011 θα ανακοινώνονταν η πρώτη από τις δύο λίστες διορισμών ήδη εκλεγμένων μελών ΔΕΠ. Πότε θα γίνει αυτό;

    ReplyDelete
  22. Anonymous10:30 am

    Μηπως να δωσετε αυτη και παρομοιες εγκυρες καταταξεις στο ΔΟΑΤΑΠ. Καποιοι γυριζουν Ελλαδα με πτυχια απο τα καλυτερα πτυχια του κοσμου και απαιτουν τα ελληνικα ακαδημαικα λομπυ να δωσουν 20 μαθηματα για 'αναγνωρισή' και 'αντιστοιχια' με υποβαθμισμενα ελληνικα ΑΕΙ. Το θεμα αυτο δεν το εχετε ακομη αγγιξει εκτος αν δεν εχω καταλαβει

    ReplyDelete