Sunday, March 13, 2011

H αναδιάρθρωση των σχολικών μονάδων

Τα σχετικά στοιχεία εδώ.

7 comments:

  1. Anonymous11:56 am

    H ανακοίνωση των συγχωνεύσεων σχολικών μονάδων έδωσε το σύνθημα για «αγώνες» για την «αναβάθμιση» του εκπαιδευτικού μας συστήματος.

    Οι ΕΛΜΕ , η ΟΛΜΕ καλούν σε κινητοποιήσεις επαναστατικής γυμναστικής

    Αν δεν κάνουμε λάθος δεν είδαμε τεκμηριωμένες προτάσεις στη διαδικασία τη; δημόσιας διαβούλευσης που προηγήθηκε. ΜΙΑ ΣΤΕΙΡΑ ΑΡΝΗΣΗ

    Η επανάληψη του κακόγουστου σεναρίου της ΜΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ που αποτελεί το άλλοθι για να μην πάρουμε θέση, την όποια ευθύνη στην συνδιαμόρφωση των πολιτικών για την παιδεία.

    Το είδαμε και αυτό
    Συγκεντρώσεις αγανακτισμένων επαναστατών του καναπέ για τη ΜΗ συνένωση σχολικών μονάδων που στεγάζονταν η μία στο ισόγειο και η άλλη στον 1Ο όροφο του ίδιου κτιρίου και ο διευθυντής της μιας δεν έδινε το εργαστήριο πληροφορικής στον άλλο και όχι μόνο.

    Και μας μιλούν για το Φινλανδικό Πρότυπο των Αυτονόητων Παρεμβάσεων που αρνούνται να εφαρμόσουν επειδή το θαύμα που επικαλούνται χρησιμοποιεί λιγότερα μέσα από αυτά που διαθέτει σχολικό συγκρότημα που η λειτουργία του συνχρηματοδοτήθηκε από την ΕΕ

    Σε αγαστή σύμπνοια οι συνιστώσες, οι νεοφιλελεύθεροι και οι ορθόδοξοι της αριστεράς.
    Και χρησιμοποιούν και τα παιδιά που τους μεταδίδουν ως παιδαγωγικά σωστό την απαξίωση κάθε προσπάθειας, τη μη ανάληψη ευθύνης, τη μη διεκδίκηση των αυτονόητων, τη μη συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς που πασχίζουν για την ανάδειξη της σχέσης και χρηστικότητας των γνώσεων που παρέχει το αναλυτικό πρόγραμμα

    Ο ΣΤΟΧΟΣ ΣΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗ : Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΥΡΙΑΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ

    Και οι επαναστάτες του καναπέ συνεχίζουν την οργάνωση συγκεντρώσεων «διαμαρτυρίες» αγανακτισμένων πολιτών που θέλουν σχολεία μονοθέσια, σχολεία που δεν θα αξιοποιούν τον εξοπλισμό που υπάρχει, σχολεία διατήρησης της θέσης των «στελεχών» της εκπαίδευσης που ΔΕΝ μπορούν να ξεχωρίσουν τον Η/Υ από την καφετιέρα ΑΛΛΑ έχουν πιστοποίηση για τη διεκδίκηση της θεσούλας

    ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΘΕΙ Ο ΕΠΙΧΕΙΡΟΎΜΕΝΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΣ του άχρηστου εκπαιδευτικού, του «κοπρίτη» δημόσιου υπάλληλου

    Συνήθως διαβάλλουν, δεν λένε την άποψη τους, «γκαιμπελίζουν» οι προοδευτικοί του καναπέ.
    Ο ΠΑΝΑΡΕΤΟΣ ΜΕΓΑΛΟΔΥΝΑΜΟΣ ΑΣ ΤΟΥΣ ΦΩΤΙΣΕΙ

    ReplyDelete
  2. Anonymous1:50 pm

    ΣΗΜΕΡΑ το πρωί στην ενημερωτική εκπομπή της κρατικής τηλεόρασης ο εκπρόσωπος της ΟΛΜΕ επιχειρηματολογεί κατά των συνενώσεων των σχολικών μονάδων

    Το επιχείρημα ακλόνητο:
    ΣΤΟ σχολείο των Άνω Τζουντζούλων που συνενώθηκε με τα Κάτω Τζούντζουλα οι μαθητές θα μετακινούνται κατά τρία χιλιόμετρα και το ενωμένο σχολείο θα έχει 200 παιδιά [ ενώ πριν τις συνενώσεις ο πληθυσμός των σχολείων ήταν 40 και 160 παιδιά] ενώ δεν μπορούσε να αντικρούσει τα στοιχεία του ΓΓ του ΥΠΔΜΘ επειδή δεν είχε μπροστά του τα χαρτιά του .

    Ας ελπίσουμε ότι θα τα έχει αύριο 16.03.2011 και επιπλέον θα αντικρούσει το επιχείρημα της κυρίας που βγήκε σε άλλη εκπομπή και φωνασκούσε επειδή καταργείτε το σχολείο των Άνω Τζουντζούλων το οποίο τώρα δεν θα έχει σχολείο για να προβάλλεται ο τόπος ότι έχει ένα εκπαιδευτικό ίδρυμα που αναβαθμίζει το πολιτιστικό επίπεδο της τοπικής κοινωνίας των Άνω Τζουντζούλων.

    ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΜΑΣ ΘΥΜΙΖΕΙ το κάθε χωρίο και ΤΕΙ [Καμία σχέση δεν έχουμε με τον χουντικό ΓΓΑ της εφταετίας την πολιτική του οποίου ξαναζούμε στο χώρο του ποδοσφαίρου σήμερα] για να ενοικιάζονται τα σπίτια και να αναπτύσσεται η επιχειρηματική δραστηριότητα των παραγωγικών μονάδων που ονομάζονται καφετέριες!!!

    ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥ ΚΕΜΕΤΕ ΤΗΣ ΟΛΜΕ που σιωπά προκλητικά.

    Και σαν να μην φτάνουν όλα αυτά τη σκυτάλη της παράνοιας σε σχέση με το θέμα πήραν και οι συνδικαλιστικές οργανώσεις των Πανεπιστημιακών .[εσείς να τα βλέπετε κύριε υφυπουργέ που είσαστε και πανεπιστημιακός]

    ΠΡΟΤΑΣΗ:
    ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ:

    • ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ ΕΩΣ ΕΞΑΘΕΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

    • ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΟΥ ΣΤΕΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΚΤΙΡΙΟ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΟΡΟΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΤΟΥ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ …έτσι για να την σπάει ο διευθυντής του ισογείου στον διευθυντή του σχολείου του πρώτου ορόφου.


    • ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΝΑ ΕΧΕΙ 15 ΜΑΘΗΤΕΣ /ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ 30 ΜΑΘΗΤΕΣ /ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΕΝΩΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ 22 ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΝΑ ΤΑΞΗ [σημ: τα παραπάνω σχολεία στεγάζονται στο ίδιο κτίριο]

    ΣΗΜΕΙΩΣΗ 1: Να μας πει η ΟΛΜΕ τι ισχύει στην Φινλανδία

    ΣΗΜΕΙΩΣΗ 2: Να μας πει ο οποιοσδήποτε σε ποια χώρα του «γαλαξλια» στο 1/3 του μαθητικού πληθυσμού των γυμνασίων δόθηκε δωρεάν Η/Υ που ποτέ δεν χρησιμοποιήθηκε [μιλάμε για 200.000 Η/Υ, τρομάρα μας]

    ΣΗΜΕΙΩΣΗ 3: Για όσους δεν κατάλαβαν τα Άνω και Κάτω Τζούντζουλα παραπέμπουν σε γνωστές αναφορές σκιτσογράφου που μετά την μεταπολίτευση με αυτό τον τρόπο σχολίαζε τα κακώς κείμενα.

    ΣΗΜΕΙΩΣΗ 4: ΘΑΥΜΑ… ΘΑΥΜΑ αναφωνούσε για όσα συνέβαιναν ο ίδιος σκιτσογράφος αυτοσαρκαζόμενος.

    [Ο ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ]

    ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ: ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΚΥΡΙΕ ΥΦΥΠΟΥΡΓΕ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΟ ΕΝΤΟΝΟ ΤΡΟΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ "ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΕΣ" -"ΦΑΣΙΖΟΥΣΕΣ" ΚΑΙ "ΑΝΤΙΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ"

    ReplyDelete
  3. Anonymous2:13 pm

    “Τρίτη, 15 Μαρτίου 2011
    Οι συνενώσεις σχολείων και ο νεός σχολικός χάρτης...
    Από την Δημοκρατική Αριστερά

    Η Δημοκρατική Αριστερά έχει επανειλημμένα εκφραστεί υπέρ της ανάγκης εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης στην Ελλάδα με σκοπό την αναβάθμιση της εκπαίδευσης ως δημόσιου κοινωνικού αγαθού και ως προϋπόθεση για την ανασυγκρότηση της χώρας και την έξοδο από την κρίση.
    Με την αναγκαία προϋπόθεση ότι τα κριτήρια των συγχωνεύσεων σχολικών μονάδων δεν θα εξαντλούνται απλώς στην εξοικονόμηση πόρων, αλλά πρωτίστως θα προτάσσουν το στόχο της αναβάθμισης των συνθηκών παροχής των εκπαιδευτικών υπηρεσιών σ’ όλη τη χώρα, η Δημοκρατική Αριστερά αντιμετωπίζει θετικά την αναδιάταξη του εθνικού σχολικού χάρτη. Χωρίς αμφιβολία, πέρα από τις γενικές τοποθετήσεις, είναι....
    ανάγκη το όλο σχέδιο των συγχωνεύσεων να μελετηθεί τοπικά και στις λεπτομέρειές του. Εδώ ο ρόλος της τοπικής αυτοδιοίκησης είναι αποφασιστικής σημασίας.
    Συμμεριζόμαστε την ανάγκη να αποφευχθεί η ερήμωση των κτηρίων που στεγάζονται αυτά τα σχολεία, για το λόγο αυτό καλούμε τις δυνάμεις της τοπικής αυτοδιοίκησης να πάρουν πρωτοβουλίες που θα μετατρέψουν τα κτήρια αυτά σε κυψέλες πολιτισμού και συλλογικής δράσης γενικότερα.”

    ΜΠΡΑΒΟ – ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΝΟΗΤΩΝ – ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ, ΝΗΦΑΛΙΑ, ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΑΠΟΨΗ

    ReplyDelete
  4. Anonymous11:29 pm

    @2:13 PM Δημοκρατική Αριστερά? Είναι αυτοί οι "δεξιοί" που τους έδιωξαν οι συνιστώσες? ΚΡΙΜΑ .... για τις συνιστώσες.....

    ReplyDelete
  5. Anonymous8:32 am

    Το ακούσαμε και αυτό.

    Διαμαρτυρία για συνένωση σχολείου
    Αριθμός μαθητών 45.[Ναι 45 μαθητές δηλαδή το πολύ 7,5 μαθητές /τάξη κατά ΜΟ]
    Το "σχολείο" συνενώνεται με ΣΧΟΛΕΙΟ που απέχει 2,5 Km ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΤΕ ΩΣ ΥΠΔΜΘ

    ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ

    ΕΙΔΑΜΕ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ: 2 μαθητές, περίπου είκοσι κάτοικοι διαμαρτυρόμενοι [μαζί με του δημοτικούς συμβούλους της περιοχής και τουςκαθηγητές!!!!] και 4 [ναι τέσσερα πανώ] που κατασκήνωσαν στο δρόμο.

    ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΚΠΛΗΣΣΕΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ της έγγραφης διαμαρτυρίας υποψήφιας και αποτυχούσης στις πρόσφατες εκλογές για την Τοπική Αυτοδιοίκηση.

    ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΚΠΛΗΣΣΕΙ Η ΟΠΟΙΑ ΣΥΓΓΕΝΕΙΑ ΜΕ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ [η έκφραση άποψης είναι προσωπική υπόθεση και ευθύνη του/της καθενός/μιας]

    ΜΑΣ ΕΚΠΛΗΣΣΕΙ η επιλογή [από το ΠΑΣΟΚ που της έδωσε το «χρίσμα»] να εκπροσωπεί το κόμμα για το επίπεδο των πολιτικών επιχειρημάτων και των ΜΗ απόψεων που εκφράζει και ΜΑΣ εκθέτουν ως πολιτικό χώρο. ΚΑΙ μας υποβιβάζει ως ενεργούς πολίτες και μέλη του κινήματος που ποτέ δεν ζητήσαμε θεσούλες και χρίσματα ΑΛΛΑ δεν εκχωρούμε το δικαίωμα να μας εκθέτουν ΠΟΛΙΤΙΚΑ οι μη έχοντες ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ.

    Και για να μην πάρουν τα μυαλά σας αέρα εκεί στο ΥΠΔΜΘ, μια ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: και σας κάνουμε την απαιτούμενη κριτική και στηρίζουνε πολιτικές που δεν ταυτίζονται με πρόσωπα αλλά με ορθές πράξεις και θέσεις ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ. ή ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ

    ΓΙΑΤΙ: Δυστυχώς οι έχοντες άποψη περισσεύουν στο κίνημα ΠΑΡΑ την αντίθετη γνώμη του ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ και ΠΡΟΕΔΡΟΥ του ΠΑΣΟΚ του οποίου αποδομούνται οι απόψεις που εκφράζει με τις θεσμικές θέσεις που κατέχει [σοφία ΠΑΣΟΚ]

    ReplyDelete
  6. Anonymous2:11 pm

    ΓΙΑ ΨΑΞΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ
    ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΗΘΕΝ ΚΟΠΤΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ

    ΤΟ ΥΠΑΜΘ ΜΕ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ

    ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ
    ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ [ΜΕΙΩΜΕΝΟ, ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ] ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΑΤΡΑ ΔΕΝ ΚΟΒΟΥΝ ΟΥΤΕ ΑΤΟΜΙΚΑ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ ΟΥΤΕ ΟΜΑΔΙΚΑ

    ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ
    ΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΠΕ και ΔΕ ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΟΥΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΠΡΑΚΟΥΛΟΥΘΗΣΑΝ ΤΗΝ ΤΑΔΕ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ Ν ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΟΜΑΔΙΚΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

    ΑΝ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙ ΤΟ ΣΔΟΕ ΑΝ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ ΤΑΔΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΝ ΤΑΔΕ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΟΠΗΚΑΝ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ ΜΕΙΩΜΕΝΗΣ ΤΙΜΗΣ ΤΟΣΑ ΟΣΑ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ

    ΓΙΑ ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΤΥΠΩΘΕΙ ΚΑΙ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ ΜΕΙΩΜΕΝΗΣ ΤΙΜΗΣ ΟΠΩΣ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΕΝΤΥΠΑ ΠΟΥ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΟΙ ΘΙΑΣΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ [ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟΥ]

    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΒΕΒΑΙΟΙ ΟΤΙ ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ....

    ReplyDelete
  7. Anonymous3:50 pm

    kai meta milame gia pataxH tHs forodiafugHs @2:11 PM

    ReplyDelete