Thursday, February 25, 2010

Η διδασκαλία των μαθηματικών

Ενα ενδιαφέρον online μαθηματικό παιγνίδι για τους μαθητές Γυμνασίου και μια πολύ ενδιαφέρουσα άποψη για τον τρόπο που μπορεί να διδαχθούν τα μαθηματικά από τον καθηγητή του Stanford Keith Devlin.

Το λινκ μου το έστειλε φοιτητής που όπως μου είπε είχε περάσει πολλές δυσκολίες με τα μαθηματικά στην ηλικία αυτή και τώρα ψάχνει για να μάθει.

35 comments:

  1. Μου άρεσε αυτό το παιχνίδι -κι ας είμαι ιστορικό-φιλόλογος. Στο προηγούμενο post θύμισα την αναγκαιότητα για 3 εγχειρίδια ανά αντικείμενο σχολικό και μόνο σε ηλεκτρονική διαδραστική μορφή. Αυτά όχι θα δώσουν έμφαση στην έρευνα -λειτουργώντας αναπτυξιακά- της Παιδαγωγικής και της Πληροφορικής, αλλά μέσα από παιχνίδια (τύπου ηλεκτρονικών) θα πλησιάσουν τις ψυχικές ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των μαθητών.

    Έχουμε μία ικανή τεχνογνωσία από ανάλογα προγράμματα στην εκμάθηση των ξένων γλωσσών. Θα μπορούσαμε να την επεκτείνουμε και την Ιστορία, τη γεωγραφία κλπ.

    Εξάλλου, με τρία εγχειρίδια σε κάθε μάθημα θα είναι μία μικρή μελέτη, μία μικρή μαθητική έρευνα που θα υποχρεώσει γονείς, μαθητές κι εκπαιδευτικούς να απέχουν από την αποστήθιση και να μένουν στην ουσία των πληροφοριών.

    ReplyDelete
  2. Θέμα: Θεματικές επιτροπές του προγράμματος «Ηράκλειτος»

    Όπως με ενημερώσατε, για την φάση αξιολόγησης του προγράμματος “Ηράκλειτος” από
    θεματικές επιτροπές, σύμφωνα με την προκήρυξη του έργου (σελ.35, γ), προβλέπεται
    “αξιολόγηση των υποέργων ανά θεματική περιοχή, από αντίστοιχες μεικτές θεματικές επιτροπές
    εμπειρογνωμόνων”.
    Από τα στοιχεία που θέσατε υπ’ όψιν μου, προκύπτει ότι με την 15306/30.09.2009
    απόφαση του προκατόχου σας, οι θεματικές επιτροπές αξιολόγησης που ορίστηκαν συντίθενται
    αποκλειστικά από πρυτάνεις και αντιπρυτάνεις. Στην απόφαση μάλιστα, αναφέρεται μόνον η
    θεσμική ιδιότητα των μελών της επιτροπής (πρύτανης, αντιπρύτανης) και όχι η επιστημονική.
    Σύμφωνα με την νομική γνώμη που μόλις μου δόθηκε αλλά και την άποψη που έχω
    σχηματίσει, η απόφαση αυτή πάσχει και από άποψη τύπου και από άποψη ουσίας.
    Η επιλογή των εμπειρογνωμόνων δεν μπορεί να εμφανίζεται στην απόφαση ορισμού ότι
    έγινε με κριτήριο την διοικητική θέση που έχουν τα μέλη τους (στην συγκεκριμένη περίπτωση
    πρυτάνεις και αντιπρυτάνεις). Τα κριτήρια επιλογής των μελών θα πρέπει να στηρίζονται
    αποκλειστικά στην επιστημονική δραστηριότητα των κριτών και αυτό να αποτυπώνεται και στην
    σχετική απόφαση. Παρ’ όλα αυτά η απόφαση στην αιτιολόγησή της, δεν κάνει επίκληση του
    γνωστικού αντικειμένου των μελών της επιτροπής, αλλά μόνο της πρυτανικής τους ιδιότητας.
    Επιπλέον οι πρυτάνεις και αντιπρυτάνεις, ως εκ της ιδιότητός τους, έχουν αποστολή και
    υποχρέωση να προωθούν τα συμφέροντα του ιδρύματός τους. Και μόνο το ενδεχόμενο
    αμφισβήτησης της ικανοποίησης της αρχής της αμεροληψίας, θεμελιώδους αρχής του δικαίου,
    μπορεί να αποτελέσει αφορμή αμφισβήτησης του αποτελέσματος της αξιολόγησης. Ειδικά,
    μάλιστα, όταν η αξιολόγηση από τις θεματικές επιτροπές, συνεισφέρει κατά 30% στην τελική
    αξιολόγηση, το να συντίθενται οι θεματικές επιτροπές αξιολόγησης αποκλειστικά από τους
    επικεφαλής των οργανισμών από τους οποίους προέρχονται οι προτάσεις δημιουργεί μία προφανή
    σύγκρουση συμφερόντων.
    Για τους λόγους αυτούς, αλλά και για την τήρηση των κανόνων ακαδημαϊκής
    δεοντολογίας που πρέπει να διέπουν κάθε ενέργεια του υπουργείου που αφορά στην τριτοβάθμια
    εκπαίδευση, παρακαλώ όπως προβείτε σε άμεση ανάκληση της ανωτέρω απόφασης.
    Παρακαλώ όπως στη νέα απόφαση που θα εκδώσετε, συνεργαστείτε με τον ΓΓ Έρευνας
    και Τεχνολογίας, προκειμένου να αντλήσετε στοιχεία και από την ΓΓ για πιθανούς
    εμπειρογνώμονες.
    ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
    ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
    ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
    ΓΡΑΦΕΙΟ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ
    ΙΩΑΝΝΗ ΠΑΝΑΡΕΤΟΥ
    Α. Παπανδρέου 37, 151 80, Μαρούσι, Τηλ.: 210 3443525‐6‐7, Fax: 210 3442882,
    E‐mail:deputy_minister_contact@ypepth.gr
    Αντιλαμβάνομαι τη δικαιολογημένη αντίδραση που θα προκαλέσει η καθυστέρηση αυτή
    στους ενδιαφερομένους. Θεωρώ όμως, ότι και οι ίδιοι θα προτιμήσουν μια μικρή καθυστέρηση
    από μια αξιολόγηση η οποία θα αμφισβητείται και νομικά και ακαδημαϊκά. Ιδιαίτερα, δεδομένου
    ότι παρόμοιας έκτασης χρηματοδοτήσεις για ενίσχυση νέων ερευνητών δεν υπάρχουν συχνά.


    Η κινηση σας αυτη δειχνει το μεγαλο ενδιαφερον σας για το θέμα που απασχολει μεγαλο αριθμο Υπ. Διδακτορων. Ειμαστε μαζι σας

    ReplyDelete
  3. Anonymous3:04 am

    Προσπάθειες για διδασκαλία με ηλ. παιχνίδια έχουμε και στα δικά μας εκπαιδευτικά πράγματα :

    Με δημιουργία παιχνιδιού από τους μαθητές (Μαθηματικά):
    http://gym-platan.chan.sch.gr/math/

    Με χρήση εμπορικού τίτλου (Ιστορία)
    http://gym-platan.chan.sch.gr/pw/start/default.htm

    ReplyDelete
  4. Anonymous5:05 am

    κ. Υφυπουργέ,

    Συγχαρητήρια για την επιστολή σας προς την κα Ορφανού σχετικά με την κρίση των ερευνητικών προγραμμάτων "Ηράκλειτος" και την προτροπή σας να κριθούν στο επιστημονικό τους αντικείμενο και ΟΧΙ με διοικητικά, πολιτικά κριτήρια.

    Κάτι αλλάζει!

    Καθηγητής Παν/μιου Κρήτης

    ReplyDelete
  5. Κύριε Πανάρετε, χαίρομαι γιατί επαναφέρετε τη συζήτηση στα ωραία, παρ' όλη την ασχήμια της πολιτικής. Τα κομματικο-δημοσιογραφικά τέρατα είναι, ξέρετε, λίγα. Οι άνθρωποι είμαστε οι πολλοί. Ως στατιστικός γνωρίζετε καλύτερα από μένα την ισχύ της πλειονότητας.

    Εκτός από την κόπρο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, στις αρμοδιότητές σας ως Υφυπουργού είναι και η κάθαρση (ή μάλλον επανεκκίνηση, να μην πω εκ θεμελίων ανέγερση) του πολύπαθου χώρου της έρευνας και της καινοτομίας. Με αφορμή την ανάρτησή σας εδώ για το μαθηματικό παιχνίδι από το Stanford, κι επειδή κινούμαι επαγγελματικά στον ευρύτερο χώρο, σημειώνω ότι η Ελλάδα έχει πολλά και γερά μυαλά, με φαντασία και δημιουργικότητα, που θα μπορούσαν να παραγάγουν αντίστοιχης ποιότητας παιδαγωγικά και τεχνολογικά αποτελέσματα. Το πιστεύω ειλικρινά. Όμως το πλαίσιο είναι τραγικά ανεπαρκές και διεφθαρμένο. Κι οι περισσότεροι αναλίσκονται στο να το υπηρετούν από ανάγκη... κι όσο αντέξουν. Δώστε λίγο αέρα να κινηθεί η καινοτομία και θα δείτε μια άλλη Ελλάδα, Ελλάδα ανάπτυξης και όχι διεθνούς εξευτελισμού. Δως μοι πα στω και ταν γαν κινάσω...

    Όλα αυτά εντάσσονται στον τρόπο που μας έχετε συνηθίσει να βλέπετε τα θέματα της εκπαίδευσης - κοιτάζοντας πάνω από το μικρά και τα λίγα. Τι ελπίδες έχουμε ως χώρα αυτό να γίνει και τρόπος χάραξης μιας ενιαίας στρατηγικής εκπαίδευσης, έρευνας και καινοτομίας;

    ReplyDelete
  6. Anonymous9:20 am

    Τιέχετε να πείτε για όσα σας κατηγορούν στο zougla.gr?>

    ReplyDelete
  7. χαλαρό pick1:37 pm

    Τα πονταρίσματα δίνονται στα εσωτερικά της σελίδας και στο κινητό σας μόνο για όσους έχουν ετήσια συνδρομή, χωρίς κόστος με μορφή sms

    http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=17&aid=35425&cid=71&mid=103

    ReplyDelete
  8. ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ2:34 pm

    ...Πρώτη πρόκληση αποτελούν οι άνθρωποι με προσόντα οι οποίοι μπορούν και να προσαρμοστούν και να αξιοποιηθούν και να αναδειχθούν οι ίδιοι...

    http://www.diamantopoulou.gr/beta/index.php?option=com_content&view=article&id=1498:press-250210&catid=1:press-office

    ReplyDelete
  9. ΗΜΑΡΤΟΝ2:52 pm

    Ξεφεύγω λίγο από το θέμα, αλλά νομίζω, πάλι μέσα είμαι (κάπως):

    Πρώτη πρόκληση αποτελούν οι άνθρωποι με προσόντα οι οποίοι μπορούν και να προσαρμοστούν και να αξιοποιηθούν και να αναδειχθούν οι ίδιοι.

    Η δεύτερη πρόκληση αφορά στην ποιότητα, η οποία συνδέεται με την ανατροπή του φορεοκεντρικού, γραφειοκρατικού και δύσκαμπτου σημερινού συστήματος σε ένα ανθρωποκεντρικό σύστημα. «Πρώτα ο μαθητής» ... ή ο πολίτης που έχει χάσει τη δουλειά του και αναζητά εργασία, ο νέος άνθρωπος που τελείωσε το Πανεπιστήμιο, αλλά "χτυπάει" πόρτες όπου άλλα ζητούν οι εργοδότες, και άλλα προσφέρει αυτός.

    Η τρίτη μεγάλη πρόκληση που αντιμετωπίζει το εκπαιδευτικό μας σύστημα,...δεν είναι άλλη από την αποκέντρωση τους ίδιου του συστήματος. Ήδη έχει ξεκινήσει μια μεγάλη διαδικασία αποκέντρωσης στη χώρα.


    Εύη Χριστοφιλοπούλου, http://www.diamantopoulou.gr/beta/index.php?option=com_content&view=article&id=1498:press-250210&catid=1:press-office

    Χτυπάνε κάπως άσχημα; Δείχνουν προθέσεις υπουργείου ανεργίας-κατάρτισης; ή είναι απλώς ιδέα μου; Δείχνουν ότι η οικονομία είναι πρωτογενές ζήτημα και η "παιδεία" εντάσσεται σ' αυτήν; Και το "ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ" (διπλή εκδοχή εδώ) βγήκε από την αίθουσα; Και από την άλλη πλευρά τι; Το πρώτο συνθετικό του τίτλου (Υπουργείο Παιδείας); Πότε θα έχουμε νέα; Δεν επείγει κανένα θέμα;

    ReplyDelete
  10. Mαρσέλ Γκοσέ12:34 am

    Η καινοτομία ... δεν διατάσσεται, δεν έρχεται από εκεί που την περιμένουμε, γι' αυτό και «δεν καθοδηγείται.

    http://archive.enet.gr/online/online_fpage_text/id=53120612

    ReplyDelete
  11. Anonymous7:23 am

    ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ 12:49 μμ [24.02.10] της ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΟ 2009/ ΔΕΥΤΕΡΑ, ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 26, 2009 ΣΤΟ HTTP://PANARETOS.BLOGSPOT.COM/2009/10/2009.HTML

    ReplyDelete
  12. Anonymous3:38 pm

    Race to the Top High School Commencement Challenge
    Tell us why your school is special

    Μήπως πρέπει -έστω- να συνδυάσουμε την κρίση μας με επένδυση στο μέλλον; Ας το κάνουμε με το δικό μας τρόπο. Ας το κάνουμε σοβαρά, αληθινά όμως. Κι ας μη γίνει αυτό, άλλοθι για αναγωγή όλης της παιδείας σε "κατάρτιση και καινοτομία".

    ReplyDelete
  13. Anonymous4:34 am

    Μιας και μιλατε για προγραμματα Μαθηματικων,δε μου λετε κι εμενα κανενα προγραμμα με βιβλια,που θα μπορουσα καπου να βρω,για παιδια απο 4-6 χρονων;
    Πηρα το προγραμμα της Σιγκαπουρης,αλλα θελω να μαθω αν υπαρχει και τιποτ αλλο καλο.

    ReplyDelete
  14. Anonymous2:32 pm

    Με ποια κριτήρια έγινε η επιλογή των μελών της επιτροπής του ΥΠΕΠθ για τη μείωση της ύλης των μαθηματικών στο Δημοτικό;
    Ζητήθηκαν εισηγήσεις από τα ΑΕΙ ή τη Μαθηματική Εταιρεία;

    ReplyDelete
  15. Δεν ξέρω με ποια κριτήρια έγινε η επιλογή των μελών της επιτροπής του ΥΠΕΠθ για τη μείωση της ύλης των μαθηματικών στο Δημοτικό, αλλά πιστεύω πως κάθε μείωση της ύλης μπορει να οδηγήσει σε καλύτερη κατανόηση. Επιτέλους ας ξεφύγουμε από την ποσότητα που μοιραία οδηγεί στην παπαγαλια και ας στραφούμε στη βιωματική μάθηση που είναι εκπληκτικό αν την αφήσουμε να συμβεί, μοιάζει να συμβαίνει αυτόματα

    ReplyDelete
  16. Έκλεισε και επίσημα η πρόσβαση των Ελληνικών ΑΕΙ στις ηλεκτρονικές βιβλιοθήκες σήμερα, επειδή δεν πλήρωσε η πολιτεία!
    Αυτό είναι η κατάντια μας κύριοι άρχοντες, που θέλετε να ενισχύσετε την έρευνα στην Ελλάδα, χωρίς να κάνετε τα βασικά. Δικαιολογίες του τύπου δεν χωρούν στον τομέα της έρευνας, εκτός αν πιστεύετε ότι μπορεί μια χώρα να πάει μπροστά χωρίς πρόοδο στις επιστήμες σας.
    Πραγματικά περιμένω να δω τις αντιδράσεις σας. Όποιες όμως και να είναι αυτές, μόνο που αφήσατε να γίνει το σημερινό κλείσιμο, έχετε ήδη χάσει την αξιοπιστία σας στα δικά μου μάτια.

    ReplyDelete
  17. Anonymous1:58 am

    Συγνωμη για το ασχετο σχολιο, αλλα κ.Παναρετε εκεινες οι υπερωριες του ΤΕΙ Μεσολογγιου(που ειναι απο τον εγκεκριμενο προυπολογισμο του ΤΕΙ και οχι τον κρατικο) που περιμενουν απο το Δεκεμβρη στο συρταρι σας, θα τις προχωρησετε;
    Εχετε γνωση για το υψος του μισθου ενος διοικητικου υπαλληλου σε ΤΕΙ?
    Μιλαμε για 1100 ευρω.
    Επιδόματα δεν παιρνουμε κανενα. Ουτε αυτα που πιθανως παιρνουν στις κεντρικες υπηρεσιες του ΥΠΕΠΘ.
    Περιμενουμε τις υπερωριες να ανασανουμε οικονομικα.

    Παρακαλουμε να δειτε το θεμα αμεσα, διοτι ηδη βρισκομαστε στο Μαρτιο και αρχίζουμε και τις χανουμε οριστικά(του Ιανουαρίου). Ειναι πραγματικα κριμα.

    Διοικητικοι υπαλληλοι ΤΕΙ Μεσολογγιου

    ReplyDelete
  18. Anonymous12:36 am

    για προσέξτε το σχόλιο:
    ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ 12:49 μμ [24.02.10] της ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΟ 2009/ ΔΕΥΤΕΡΑ, ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 26, 2009 ΣΤΟ HTTP://PANARETOS.BLOGSPOT.COM/2009/10/2009.HTML

    σήμερα ο πρωθυπουργός κάνει προσκλητήριο διάσωσης της; οικονομίας και σεις στέλνετε 500 καθηγητές για να "παρακολουθήουν" ένα συνέδριο με έξοδα της πολιτείας , επτά μέρεσ διακοπές, δεν είναι πρόκληση για μένα τον οικογενειάρχη καθηγητή που δίνει ένα μέρος του μισθού του για να διασωθεί ο τόπος και δεν έχουμε φταίξει σε τίποτα. ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΕ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΕΞΟΔΑ. Αυτα και με αφορμή κύριε υφυποουργέ το σχόλιο του essos.gr που μιλάει για το τι σας άφησαν οι προηγούμενοι. Καινα κέρετε ότι όλα έχουν σχέση αρκεί να το καταλάβετε

    ReplyDelete
  19. γιάννης σταγάκης.1:25 am

    Ευτυχως που οπως δηλωσε ο πρωθυπουργός την κριση που δημιούργησαν οι τράπεζες θα την πληρώσουν οι έχοντες δηλαδη οι τράπεζες, η MIG, ο κοκαλης, ο βαρδινογιάννης, ο λάτσης και οχι οι μισθωτοί. Είμαι περίεργος να δώ πόσα θα κρατηθούν απο την βουλευτική αποζημιωση των 300 και των υπαληλων της βουλής με 16 μισθούς καθως και απο απο τα άλλα υψηλόβαθμα στελέχη του κρατικου μηχανισμού.

    ReplyDelete
  20. Anonymous2:08 am

    για προσέξτε το σχόλιο:
    ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ 12:49 μμ [24.02.10] της ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΟ 2009/ ΔΕΥΤΕΡΑ, ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 26, 2009 ΣΤΟ HTTP://PANARETOS.BLOGSPOT.COM/2009/10/2009.HTML

    σήμερα ο πρωθυπουργός κάνει προσκλητήριο διάσωσης της οικονομίας και σεις στέλνετε 500 καθηγητές για να "παρακολουθήσουν" ένα συνέδριο με έξοδα της πολιτείας , επτά μέρες διακοπές, δεν είναι πρόκληση για μένα τον οικογενειάρχη καθηγητή που δίνει ένα μέρος του μισθού του για να διασωθεί ο τόπος και δεν έχουμε φταίξει σε τίποτα. ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΕ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΕΞΟΔΑ. Αυτά και με αφορμή κύριε υφυποουργέ το σχόλιο του essos.gr που μιλάει για το τι σας άφησαν οι προηγούμενοι. Και να ξέρετε ότι όλα έχουν σχέση αρκεί να το καταλάβετε

    ReplyDelete
  21. Anonymous2:23 am

    A
    ένα συνέδριο της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών στην Πάτρα από 17-21 Μαρτίου 2010.
    ΠΑΤΑΤΑ Η ΥΠΟΘΕΣΗ.
    ΕΧΩ ΠΑΕΙ.
    ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΑΖΟΥΝ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΗΜΕΡΕΣ ΔΙΑΚΟΠΩΝ.
    ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟΣΟ ΜΕΡΑΚΙ ΑΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ
    B
    ΜΑΙΜΟY ΥΣΥΝΕΔΡΙΟ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΙΣΗΓΗΤΩΝ ΕΧΟΥΝ ΝΟΥΜΕΡΑ.
    ΟΛΑ ΑΥΤΑ 20 ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ
    ΚΑΙ ΚΟΥΒΑΛΟΥΝ ΕΝΑ ΤΑΓΜΑ ΥΜΕΤΕΡΩΝ
    ΣΕ ΕΠΟΧΗ ΛΙΤΟΤΗΤΑΣ
    ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΑΜΕΣΩΣ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ
    ΚΑΙ Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ KAI O ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ
    ΠΟΙΟΙ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΑΝ
    ΕΙΝΑΙ ΑΙΣΧΟΣ ΣΕ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΟΒΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ
    Γ
    Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΤΗΣ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ , ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ 500 ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΙΑ 7 [ΕΦΤΑ] ΗΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΣΥΝΔΡΑΜΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΤΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΕΞΟΔΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΛΑΤΣΙΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ
    ΙΔΟΥ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΕΓΓΡΑΦΟΥ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ
    Ενιαίος Διοικητικός Τομέας
    Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
    Δ/νση Σπουδών Εκπαίδευσης
    Τμήμα Α
    ΘΕΜΑ: 13ο Συνέδριο Φυσικής
    Μαρούσι 29.12.2009
    Α.Π.161343/Γ2
    ΠΛΗΡΟΔΟΡΙΕΣ : Αν. Πασχαλίδου
    Τηλ: 2103442238
    ………………………………………………………………………………………
    Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

    Να επέμβει αμέσως η Υπουργός της Παιδείας ΚΑΙ οι Υφυπουργοί
    Να εφαρμοστούν αμέσως οι εντολές του πρωθυπουργού για μη κατασπατάληση του δημόσιου χρήματος σε μια εποχή που όπως δηλώνει ο υπουργός οικονομίας δεν υπάρχει λέπι

    ReplyDelete
  22. μαθηματικός11:30 am

    Η περικοπή

    ''κατά 100 εκατ. ευρώ του αντίστοιχου Προγράμματος στο υπουργείο Παιδείας ''

    που ανακοινώθηκε σήμερα, ποια προγράμματα αφορά;

    ReplyDelete
  23. Anonymous9:53 pm

    η περικοπή αν και δεν ειναι ο πλεον ενδεδειγμενος τρόπος αντίδρασης του σχολίου 12:36 πμ θέλουμε να πιστεύουμε ότι σημαίνει και την αυτόματη περικοπή των εκτός έδρας της εξόρμησης των πεντακοσίων στην ΠΑΤΡΑ [για μια βδομάδα] όπως εξήγγειλε ο πρωθυπουργός μας με τη ΔΡΑΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΤΩΝ ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ ΕΚΔΡΟΜΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΑΤΩΝ[ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΕΕΦ ΠΟΥ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ 10 ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥΣ] Κάποτε πρέπει και σεις να προσατατεύετε τον πρωθυπουργό από την εσκεμένη αποδόμιση της όποιας προσπάθειάς του.
    ΦΟΥΛΚΑΡΑΔΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤES

    ΣΗΜ: για να μην λέτε πως λέμε υπερβολές η απόδειξη στην επίσημη ιστοσελίδα του "συνεδρίου" www.eef.gr

    ReplyDelete
  24. Anonymous10:37 pm

    bravo stin ypoyrgo paideias gia tin antidrasi tis stin amivomeni me xiliades EYRO epitropi tou ARI SPHLIOTOPOYLOY [apo anartisi tou esos,gr]
    elpizoume na kani to idio kai gia to taxidaki ton 500 stin patra gia 7 imeres .eine pragmatiki proklisi.
    oi foykarades kathigites pou exoun pada dikio kai sas stitizoun ala den to exete katalabi. krima

    ReplyDelete
  25. Anonymous2:07 am

    ΟΙ ΦΟΥΚΑΡΑΔΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ:

    Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΤΗΣ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ , ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ 500 ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΙΑ 7 [ΕΦΤΑ] ΗΜΕΡΕΣ
    Ενιαίος Διοικητικός Τομέας
    Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
    Δ/νση Σπουδών Εκπαίδευσης
    Τμήμα Α
    ΘΕΜΑ: 13ο Συνέδριο Φυσικής
    Μαρούσι 29.12.2009
    Α.Π.161343/Γ2

    ReplyDelete
  26. Anonymous2:25 pm

    αφιερωμένο στις εξαγγελίες για το σύγχχρονο σχολείο στην ΚτΠ και τη χρήση των ΝΤ στην υπηρεσία της ενημέρωσης.

    ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΤΥΑΚΟ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ [σημερα]
    .....................
    Πληροφορίες:
    ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
    Ερμού 15 , 4ος όροφος, Τ.Κ. 10185, γραφείο 415
    τηλ. : 210 3234950 fax : 210 3234470

    ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΕΣΥΠ
    Ερμού 15 , 4ος όροφος, Τ.Κ. 10185, γραφείο 414
    τηλ. : 210 3278507 fax : 210 3234470


    μερικά χρονια μετά την μετεγγατάστασή του στο ΜΑΡΟΥΣΙ
    στην οδο ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    έλεος φιλοι μας ....έλεος

    ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ

    ReplyDelete
  27. OΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ3:56 pm

    Παράλληλα με τις οριζόντιες δράσεις της ψηφιακής αναβάθμισης και καινοτομίας και της νομοθετικής πρωτοβουλίας για την αναβάθμιση του έργου και του κύρους των εκπαιδευτικών, το Υπουργείο Παιδείας προχωρεί σε ένα πλήθος βραχυπρόθεσμων και μεσομακροπρόθεσμων αλλαγών και παρεμβάσεων, οι οποίες αλληλοσυμπληρούμενες και οργανικά διασυνδεόμενες οδηγούν στο Νέο Σχολείο.

    http://www.ypepth.gr/docs/neo_sxoleio_brochure_100304.doc

    ReplyDelete
  28. Anonymous12:04 am

    για το σχόλιο @9:53 μμ αντίδραση: ακρα του τάφου σιωπή?

    ReplyDelete
  29. Anonymous12:38 am

    KOYIZ: έγγραφο?

    Μαρούσι 29.12.2009
    Α.Π.161343/Γ2

    υπάρχουν πολλά έγγραφα που υπογραφτηκαν την 29.12.2009 , όλως τυχαία

    ReplyDelete
  30. Ασχετο με το θέμα αλλά έτσι και αλλιώς πολλά τα άσχετα σχόλια.
    Θέλω να συγχαρώ όλους σας στο υπουργείο για το ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ σχέδιο δράσης που παρουσιάστηκε στο Υπ Συμβούλιο.
    Είδα μέσα πολλές από τις προτάσεις που συζητήσαμε εδώ και ειλικρινά καταχάρηκα.
    Θα ήθελα να βοηθήσω και στην πιλοτική εφαρμογή τους και γιαυτό ζητάω το μοναδικό "ρουσφέτι" της ζωής μου.
    Αν είναι στην δυνατότητά σας, να μπουν στην πιλοτική εφαρμογή το 1ο δημοτικό Πανοράματος Θεσσαλονίκης και το Δημοτικό σχολείο Δοξάτου όπου έχω τους γιούς μου και μπορώ να ασχοληθώ σε καθημερινή βάση.
    Το πρώτο είναι ένα πρότυπο σχολείο από όπου θα πάρετε πολλές καλές προτάσεις βελτίωσης.
    Το 2ο είναι ένα μέσο σχολείο της περιφέρειας, σε ένα τόπο όμως που χτυπήθηκε άσχημα απο την ιστορία.
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ReplyDelete
  31. Anonymous9:13 am

    Άσχετο εντελώς αλλά όχι και να χτυπούν τον κ. Γλέζο!
    Και συμβολικό!
    Δεν είναι αυτό το ΠΑΣΟΚ που ξέραμε ή δεν το ξέραμε καλά....

    ReplyDelete
  32. Anonymous3:11 am

    Τα σχολία για εκέινη την προκλητική άδεια ματακίνησης 500 καθηγητών με έξοδα του κράτους δεν νομίζετε ότι είναι πολύ σοβαρό, για προσέξτε το, μας κόβετε τους μισθούς και κάποιοι κάνουν ταξιδάκια αναψυχής.
    Ούτε ένας , ούτε 2 , 500 κάνουν διακοπές συνεδριακού τουρισμού μια βδομάδα πριν από το ΠΑΣΧΑ.
    ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ
    ΜΗΠΩΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΚΟΡΟΙΔΑ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΓΣΕΕ
    ΧΘΕΣ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΤΥΠΟΓΡΑΦΕΙΟΥ
    ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΦΣΥΙΚΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑΞΙΔΑΚΙΑ
    ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΟΒΕΤΕ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΤΑ ΚΟΡΟΪΔΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ
    ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥΣ
    ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ
    ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΝ ΤΟ ΜΑΘΕΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΑΛΙ ΕΞΑΛΟΣ

    ReplyDelete
  33. Anonymous8:25 pm

    Κύριε Υφυπουργέ,
    Δεν έχετε αντιληφθεί ότι σε μερικές σχολές και τμήματα (οικονομικά-ιατρικά) που οι σημερινές απαιτήσεις σε μαθηματικά είναι ΥΨΗΛΕΣ το πρόγραμμα σπουδών είναι ΦΤΩΧΟ σε μαθηματικά, δεν υπάρχουν διδάσκοντες μαθηματικών μαθημάτων και τα ΠΑΙΔΙΑ είναι ή γίνονται "αγράμματα" σε μαθηματικά???? Τα τμήματα αυτά ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να ΖΗΤΗΣΟΥΝ από ΜΟΝΑ τους θέσεις μαθηματικών και αναλόγων μαθημάτων αντικείμενα(=είναι ΕΚΤΟΣ της συντεχνίας τους). ΜΟΝΟΝ ΤΟ ΥΠΕΠΘ μπορεί να επιβάλλει αναθεώρηση προγραμμάτων

    ReplyDelete
  34. Anonymous5:40 am

    Θεσσαλονίκη, 31-3-2010

    κ. Υφυπουργέ,

    Θα θέλαμε να ρωτήσουμε σχετικά με το θέμα των αποφοίτων της Ανωτέρας Εκκλησιαστικής Σχολής Θεσσαλονίκης (1991-2007). Με το ίδιο πτυχίο άλλοι εργάζονται ως δάσκαλοι και άλλοι όχι!Είχαμε συναντήσει τον κ. Κουλαϊδή (11-1-2010) και μας είπε ότι το Υπουργείο είναι θετικό στο διορισμό και των υπολοίπων αποφοίτων της ΑΕΣΘ, αλλά θα προωθούσε το θέμα στους νομικούς συμβούλους. Έκτοτε, δεν είχαμε κάποια εξέλιξη. Επειδή ταλαιπωρούμαστε με την υπόθεση από το 2002(!) παρακαλούμε φροντίστε άμεσα για την απόκατασταση του δικαίου.Δεν μπορεί από μια σχολή να υπάρχουν δύο ταχυτήτων απόφοιτοι.

    Σύλλογος Αδιόριστων Εκπαιδευτικών ΠΕ 70-Δασκάλων,Πτυχιούχων ΑΕΣΘ (1991-2007)

    Ο Γραμματέας
    Αναστάσιος Ομ. Πολυχρονιάδης
    Δρ. Θεολογίας

    Ο Πρόεδρος
    Γεώργιος Ι. Λαγαμτζής

    ReplyDelete
  35. Anonymous6:16 am

    Μιά και ο λόγος περι μαθηματικών: Πότε θα κατοχυρωθεί η διδασκαλία των μαθηματικών σε τμήματα ΑΕΙ ειδικοτήτων και πεδίων στα οποία τα μαθηματικά είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ??? (αναφέρομαι στα τμήματα ιατρικής, νοσηλευτικής, οδοντιατρικής). Τα τμήματα αυτά είναι ΑΠΡΟΘΥΜΑ να βάλουν στο πρόγραμμά τους μαθηματικά μαθήματα, γιατί διάφοροι φεουδάρχες εκεί, θα χάσουν θέσεις ΔΕΠ που τις θέλουν γιά την "αυλή" τους...

    ReplyDelete