tag:blogger.com,1999:blog-10563343.post7815649468552061973..comments2023-08-04T02:51:54.678-07:00Comments on ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ): Τα τοπικά κολλέγια, οι πανελλήνιες εξετάσεις, οι μετεγγραφές και η βάση του 10ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΡΕΤΟΣhttp://www.blogger.com/profile/03064081874763508334noreply@blogger.comBlogger49125tag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-36459047053258093742010-03-06T10:28:32.349-08:002010-03-06T10:28:32.349-08:00Στην θητεία Γ.Α.Παπανδρέου στο ΥΠΕΠΘ, είχε τεθείν ...Στην θητεία Γ.Α.Παπανδρέου στο ΥΠΕΠΘ, είχε τεθείν το θέμα κατάργησης της διανομής των διδακτικών βιβλίων και συγγραμμάτων και η αποστολή-διανομή τους ηλεκτρονικά στους ενδιαφερόμενους μαθητές-σπουδαστές μέ διαδίκτυο. Γιατί σκάλωσε η ιδέα????Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-11523316402218891882010-02-25T09:12:21.646-08:002010-02-25T09:12:21.646-08:00Agapite Ke Panarete
MPRABO !!!!!
as diabasoyn ol...Agapite Ke Panarete<br /><br />MPRABO !!!!!<br /><br />as diabasoyn oloi to pdf gia na doyn giati ta @korakia@ tis ekpaidefsis mazi me ta korakia ton MME nio8oyn na apeiloyntai<br /><br />keep walking !!!!<br /><br />http://195.251.109.42/panaretos/wp-content/uploads/2010/02/thematikes-epitr-Hrakleitos.pdfhbnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-61599772877520133722010-02-25T04:48:51.942-08:002010-02-25T04:48:51.942-08:00Γιατι,το Λυκειο,πως λειτουργει τωρα,σαν "κολλ...Γιατι,το Λυκειο,πως λειτουργει τωρα,σαν "κολλεγιο";(εννοω προτυπο).Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-91681682737521194942010-02-24T14:23:52.450-08:002010-02-24T14:23:52.450-08:00Καλά είμαστε στην ΕΕ και στην Ευρωζώνη ή πολιτεία ...Καλά είμαστε στην ΕΕ και στην Ευρωζώνη ή πολιτεία των ΗΠΑ;<br />Δηλαδή είναι χαζοί στην Ευρώπη και δεν ακολουθούν τέτοιες σωτήριες λύσεις. <br />Αν ακολουθηθούν τέτοιες λύσεις το Λύκειο θα πρέπει να καταργηθεί ή να λειτουργεί ως Καφενείο μέχρι να πάνε τα παιδιά στα Κολέγια. Και η τεχνική Εκπαίδευση θα γίνει ανέκδοτο (ή Καφενείο για αλλοδαπούς).<br />Ελεος. Αλλά λόγια να αγαπιόμαστε!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-42936843829771236042010-02-24T05:58:48.810-08:002010-02-24T05:58:48.810-08:00Οι απόψεις σας είναι σωστές και στη σωστή κατεύθυν...Οι απόψεις σας είναι σωστές και στη σωστή κατεύθυνση αλλά δυστυχώς στην Ελλάδα η επιλογή Σχολής γίνεται με πολύ απλοϊκά κριτήρια.<br />Άπό το "να γίνει δικηγόρος το παιδί", στο "κάπου κοντά να πάει" μέχρι το "ας περάσει σε οποιαδήποτε Σχολή για να διοριστεί μετά στο δημόσιο".<br />Την ίδια στιγμή πέρα από τις γνωστές σχολές ελάχιστοι καταλαβαίνουν τι σχολές δηλώνουν και αν θα πρέπει να ακολουθήσουν κάποιους "τελειωμένους" κλάδους ή όχι (όπως και είναι έγκλημα για την κάθε κοινωνία να μειωθούν οι θέσεις σε ένα τμήμα χωρίς κανένα επαγγελματικό μέλλον").<br /><br />Όλα αυτά κατά την προσωπική μου άποψη πρέπει να οδηγούν στο να επιτραπούν τα Ιδιωτικά Πανεπιστήμια και αντί η χώρα να χάνει δισεκατομμύρια κάθε χρόνο σε εκροές σε φοιτητές να γίνει κέντρο για όλα τα Βαλκάνια.<br /><br />www.politis.com.gr/papers/11-12-2009.pdfGrigoris Papageorgiadishttps://www.blogger.com/profile/15335602744681251431noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-67730389894521826192010-02-24T00:49:04.068-08:002010-02-24T00:49:04.068-08:00Εξαιρετικά ενδιαφέρουσα η πρόταση του κ. Πανάρετου...Εξαιρετικά ενδιαφέρουσα η πρόταση του κ. Πανάρετου για την ενδιάμεση βαθμίδα.Ένα σημείο τριβής και αμφισβητήσεων θα είναι ο τρόπος αξιολόγησης στο τέλος της διετίας για την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια,και πώς θα υλοποιείται αυτός; Με εξετάσεις με συνέντευξη με εργασίες ή και με τα τρί α μαζί; Και πόσο αδιάβλητος θα είναι ο τρόπος αυτός;Ποιος θα είναι ο θεματοφύλακας του αδιαβλήτου; Οι καθηγητές των Πανεπιστημίων; Η ελληνική κοινωνία δε τους έχει και μεγάλη εμπιστοσύνη! Εγώ; καθόλου!<br />Δεν καταλαβαίνω όμως κ. Πανάρετε τη σπουδή της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, στην οποία είστε υφυπουργός Παιδείας,να σας αδειάσει τόσο άμεσα και τόσο άγαρμπα!Τί φοβάται μη στενοχωρήσει τους φροντιστές;Τελικά το ΠΑΣΟΚ δεν αλλάζει! παραμένει το ίδιο αναχρονιστικό και αναποτελεσματικό!Τζιβινίκος Θωμάςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-39440779459580793422010-02-23T13:38:57.670-08:002010-02-23T13:38:57.670-08:00Ξέχασα να ρωτήσω και το εξής... με το University o...Ξέχασα να ρωτήσω και το εξής... με το University of La Verne (Athens Campus) ..τι θα γίνει? Τόσα παιδιά με τόσο αξιόλογες σπουδές γιατί δεν αναγνωρίζονται?ginortohttps://www.blogger.com/profile/04891601187449817245noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-43873877795807268992010-02-23T02:40:41.267-08:002010-02-23T02:40:41.267-08:00Θ εωρω εξαιρετικα ενδιαφερουσα την "προταση&q...Θ εωρω εξαιρετικα ενδιαφερουσα την "προταση"για τη δημιουργια της ενδιαμεσης βαθμιδας.Πιστευω πως πρεπει να μελετηθει σοβαρα.Επισης ιδιαιτερο ενδιαφερον παρουσιαζει και η προταση που διατυπωνει στο ΒΗΜΑ της Κυριακης ο καθηγητης Χ.Μουτσοπουλος.m.georgiacodisnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-72810737687558255212010-02-21T14:10:25.015-08:002010-02-21T14:10:25.015-08:00Πετυχημένο το σύστημα της California. Ωραίο και αυ...Πετυχημένο το σύστημα της California. Ωραίο και αυτό της Φινλανδίας όπως αναφέρει ένας συμπατριώτης σε προηγούμενο σχόλιο. Και τα δύο όμως απευθύνονται σε τελείως διαφορετική χώρα, με διαφορετικά χαρακτηριστικά διαβίωσης, διαφορετικές κοινωνικές αντιλήψεις, ιδεολογίες και συνήθειες. Ελπίζω οι ιδέες που παίρνουμε (σαν χώρα *) από τους άλλους να μην εφαρμόζονται χωρίς πρώτα να προσαρμόζονται.<br /><br />Θα ήθελα να επαυξάνω κάποιες ανυσηχίες που εξέφρασε στο σχόλιό του ο κύριος Παύλος Κουλούρης. Την ανυσηχία ότι η ανάγκη βρίσκεται στην αλλαγή της ίδιας της εκπαίδευσης και όχι απλά του εκπαιδευτικού συστήματος. Να αλλάξει το προϊόν και όχι μόνο τα μηχανήματα της γραμμής παραγωγής. Οι επιστήμονες που βγαίνουν από τα πανεπιστήμια θα πρέπει να δημιουργούν θέσεις εργασίας και όχι να τις καταλαμβάνουν. Να τις δημιουργούν με την υλοποίηση πρωτοποριακών ιδεών, βασισμένες στο ταλέντο τους και στις γνώσεις που απέκτησαν από τα εκπαιδευτικά υδρήματα. Αυτή είναι ίσως η βασική διαφορά μεταξύ California/Φινλανδίας και εμάς (Ελλάδα) και όχι η δομή του εκπαιδευτικού συστήματος.<br /><br />Αυτός ο στόχος ίσως δεν μπορεί να επιτευχθεί απλά μονάχα με την αλλαγή του εκπαιδευτικού συστήματος. Η επιτυχία ενός εκπαιδευτικού συστήματος ίσως δεν εξαρτάται τόσο από τη δομή του όσο από τα κοινωνικά ιδεώδη, τις κοινωνικές αντιλήψεις, ιδεολογίες και συνήθειες. Βέβαια, τα κοινωνικά αυτά χαρακτηριστικά μπορούν να διαμορφοθούν μέσα από την εκπαίδευση και κυρίως το περιεχόμενο της εκπαίδευσης και τον τρόπο μετάδωσης αυτού του περιεχομένου στους μαθητές.Unknownhttps://www.blogger.com/profile/08430783264812419761noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-77120817695145185282010-02-21T09:32:05.564-08:002010-02-21T09:32:05.564-08:00Το καινούριο σύνθημα "πρώτα ο μαθητής", ...Το καινούριο σύνθημα "πρώτα ο μαθητής", πολύ φοβάμαι, ότι θα επιφέρει περισσότερα προβλήματα. <br />Η εγκεφαλική μαλάκυνση, η αρχή της αδράνειας, η απαξίωση του γνωστικού αντικειμένου και του εκπαιδευτικού έργου κερδίζουν συνεχώς έδαφος στα ελληνικά σχολεία. Το σύνθημα θα εδραιώσει ακόμα περισσότερο φαινόμενα παρακμής. Εκτός αν, λόγω οικονομικής κρίσης, υπάρξει αντιστροφή του κλίματος. <br />Η τωρινή κατάσταση απαιτεί από τον υπάλληλο που μπαίνει να διδάξει να διαθέτει περισσότερο ικανότητες animateur, ψυχολόγου, ψυχιάτρου, κοινωνικού λειτουργού, δημοσίων σχέσεων, υποκριτικής, παρά αυτό που γνωρίζαμε ως καθηγητή. Ναι, όλα τα προηγούμενα ενυπήρχαν στο ρόλο του καθηγητή, αλλά δεν υποσκέλιζαν το κύριο έργο της μετάδοσης γνώσεων και αξιών. Ας σκεφτούμε και τις εξωδιδακτικές εργασίες γραμματέα, λογιστή, γραφέα, παιδονόμου, προσωπικού ασφαλείας, κ.α. Αν η υπουργός θεωρεί ότι όλα αυτά είναι οι σύγχρονες απαιτήσεις του ρόλου, ας πληρώσει αναλόγως για να τα απαιτεί. Όχι να ρίχνει τα βάρη στον εκπαιδευτικό.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-84898951546844326052010-02-21T09:14:32.361-08:002010-02-21T09:14:32.361-08:00Να μην είστε απαισιόδοξος. Ούτε για τα πανεπιστήμι...Να μην είστε απαισιόδοξος. Ούτε για τα πανεπιστήμια αλλά ούτε για Θαλή, Ηράκλειτο. Οι δυσκολίες δεν συνεπάγονται αποδοχή των δεδομένων.ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΡΕΤΟΣhttps://www.blogger.com/profile/03064081874763508334noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-49789992375349141322010-02-21T09:05:08.922-08:002010-02-21T09:05:08.922-08:00Στο σχόλιο σας περί Ηράκλειτου και Θαλή.
Ομολογώ ...Στο σχόλιο σας περί Ηράκλειτου και Θαλή. <br />Ομολογώ ότι δεν μπορώ να καταλάβω γιατί «οι δεσμεύσεις που υπάρχουν» από την προηγούμενη κυβέρνηση, που δεν αντιστοιχούν με ορθές πρακτικές αντικειμενικής αξιολόγησης ,δεσμεύουν το υπουργείο? Είναι τόσο δύσκολο να πει το υπουργείο: 100% της βαθμολόγησης από τους αξιολογητές, εξοβελισμός των «θεματικών επιτροπών πρυτάνεων» και του 30% μπόνους.<br /><br />Αν δεν μπορούμε ούτε αυτό να κάνει με ευχαίρεια η ηγεσία της παιδείας, τότε θα πρέπει να είμαστε πολύ απαισιόδοξοι για τις πιθανότητες να αλλάξει κάτι στα πανεπιστήμια μας.<br /><br />Αντ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-80450696134446801782010-02-21T08:38:53.109-08:002010-02-21T08:38:53.109-08:00«Αν δείτε το τι αντιμετωπίζω στην Κεντρική Υπηρεσί...«Αν δείτε το τι αντιμετωπίζω στην Κεντρική Υπηρεσία του υπ. Παιδείας και στις Περιφερειακές υπηρεσίες, όσον αφορά τη διοίκηση , δεν θα το πιστέψει άνθρωπος»<br /><br />Αυτό είπε η υπ. Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου μιλώντας το πρωί της Κυριακής στο Mega και στους δημοσιογράφους Μ. Αναγνωστάκη και Ι. Χασαπόπουλου.<br /><br />ΚΑΙ ΚΑΘΕΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΖΗΤΑΤΕ ΚΑΙ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΣΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΕΧΕΣΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟ ΑΓΡΑΜΑΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΝ ΕΠΙ ΝΔ <br /><br />ΜΗΝ ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΣΤΕ ΕΙΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΤΥΧΗΣ ΣΑΣAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-70104383554590416622010-02-20T19:51:26.033-08:002010-02-20T19:51:26.033-08:00Τι να τις κάνω τις επισκέψεις στις ΗΠΑ όταν διορίζ...Τι να τις κάνω τις επισκέψεις στις ΗΠΑ όταν διορίζετε στη Διοικούσα Επιτροπή του Πανεπιστημιού Δυτικής Ελλάδας, έναν πρώην βουλευτή του ΠΑΣΟΚ και μια νομαρχιακή σύμβουλο, παρακάμπτοντας κάθε έννοια αξιοκρατίας.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-78807245261683546862010-02-20T10:26:50.572-08:002010-02-20T10:26:50.572-08:00Όλα αυτά που γράφετε, στο πρώτο μέρος, είναι ο τρ...Όλα αυτά που γράφετε, στο πρώτο μέρος, είναι ο τρόπος λειτουργίας του Εκπαιδευτικού Συστήματος των ΗΠΑ.Φαντάζομαι ότι όλα αυτά ήταν γνωστά σε όσους μέχρι σήμερα υπηρέτησαν σε θέσεις πολιτικής ευθύνης του Υπουργείου Παιδείας.Μερικά από αυτά ίσως και να μπορούν να εφαρμοστούν και στην Ελλάδα(όπως για παράδειγμα ο τρόπος λειτουργίας των τοπικών κολεγίων). Δεν είμαι όμως καθόλου σίγουρος ότι θα μπορούσε να μεταφερθεί εύκολα στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα καθώς κάτι τέτοιο προυποθέτει αλλαγή αντίληψης και κουλτούρας στην Ελληνική κοινωνία. Στα πλαίσια της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που είναι η ραχοκοκαλιά του Εκπαιδευτικού μας συστήματος, έχει καλιεργηθεί κλίμα απαξίωσης του σχολείου και αντικατάστασης του από τη φροντιστηριακή εκπαίδευση προκειμένου να επιτευχθεί η πολυπόθητη εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο.Δεν νομίζω να βρείτε έυκολα εκπαιδευτικό που, με ειλικρίνεια, δεν θα δεχθεί την παραπάνω άποψη ,έστω και αν αυτή έχει την τάση της υπερβολής.Πάντως η όποια λύση δεν θα είναι μια αντιγραφή ενός εκπαιδευτικολύ συστήματος μιας άλλης χώρας στο δικό μας. Μιας οποιασδήποτε άλλης χώρας με διαφορετική κοινωνικοοικονομική κατάσταση, με αλλιώτικη κουλτούρα και διαφορετικές ανάγκες της αγοράς.<br />Υ.Γ : Στο blog που έχω δημιουργήσει φιλοδοξώ να παρουσιάσω τα καλύτερα εκπαιδευτικά συστήματα (σύμφωνα με την αξιολόγηση του ΟΟΣΑ) κατά θεματικό άξονα, βαθμίδα εκπαίδευσης , αξιολόγηση , διδασκαλία, διοίκηση και άλλες παραμέτρους.Η αρχή έγινε με το Φινλανδικό Εκπαιδευτικό Σύστημα. Ελπίζω να υπάρξει διάλογος σε σύγκριση με το αντίστοιχο Ελληνικό Εκπαιδευτικό σύστημα και ποια στοιχεία από αυτά θα μπορούσαμε, ενδεχομένως, να υϊοθετήσουμε.<br />Με εκτίμηση, συνεχίστε να γράφετε στο blog σας.ΠΑΣΚ Α ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥhttps://www.blogger.com/profile/07105858434907437712noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-16820470064996596092010-02-20T08:48:33.917-08:002010-02-20T08:48:33.917-08:00Αγαπητέ Κε Υφυπουργέ
Πραγματικά με προβληματίζει η...Αγαπητέ Κε Υφυπουργέ<br />Πραγματικά με προβληματίζει η φραση σας "με δεδομένες τις δεσμεύσεις που έχουν υπάρξει". Εαν ένας υφυπουργός των δυνατοτήτων σας δεν μπορεί να απαλαχθεί απο τις δεσμέυσεις του παρελθόντος ..πραγματικά κατανοώ γιατι η Κα Ορφανου [ως εκτός ακαδημαικού χώρου] δεν μπορεί να "κινηθεί" αλλά [ ας μου επιτραπει η φράση] την παιζουν μονότερμα τα μέλη των ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ. Πιστεύω οτι συμμερίζεσται την άποψη οτι ΑΝ ΔΝ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΑΛΛΑΓΕΣ ΗΘΟΥΣ ΤΩΡΑ.. το θέμα εχει χαθέι. Αλλαγές με γνώμονα την αξιοκρατία και αμεροληψία στην ΠΡΑΞΗ. Υπενθυμίζω οτι η προτροπ΄΄η σας για το ΠΟΛΥ ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΕΠΕΑΚ αν Πρυρανη/Αντιπρυτανη/Προεδρο/Αντιπροεδρο .....απλά ΔΕΝ ΑΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ γιατι δεν υπάρχει στην προσκληση !!!! Αρα είναι σαν να μην υπάρχει. Επίσης σε πολλά περιφερειακά ΑΕΙ οι πρυτανεις [KAΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΡΙΝΟΥΝ ΤΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΓΑ ] παρα την οικονομική κρίση που περνάμε δίνουν ένα σεβαστό ΕΠΙΔΟΜΑ ανέγερσης κατοικίας σε "φιλικούς" Διοικητικούς υπαλλήλους βαφτίζοντας τις έδρες τμήμάτων ...προβληματικές περιοχές!!! Εκεί καταλήγουν τα χρήματα για την παιδεια ???Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-42808016377215945322010-02-20T06:32:35.903-08:002010-02-20T06:32:35.903-08:00Με απασχολεί. Δεν είναι εύκολη η απάντηση με δεδομ...Με απασχολεί. Δεν είναι εύκολη η απάντηση με δεδομένες τις δεσμεύσεις που έχουν υπάρξει. Θα κάνω ότι μπορώ για να διασφαλισθεί η αξιοκρατία και η αμεροληψία.ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΡΕΤΟΣhttps://www.blogger.com/profile/03064081874763508334noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-91035560400709171502010-02-20T04:31:55.829-08:002010-02-20T04:31:55.829-08:00Απο email σε όλο το προσωπικο του ΠΚ
"Σας γνω...Απο email σε όλο το προσωπικο του ΠΚ<br />"Σας γνωστοποιούμε, έπειτα από ενημέρωση του Ιδρυματικού Υπεύθυνου της πράξης “ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ ΙΙ”, Πρύτανη κ. Ι. Γρυσπολάκη, ότι παραδόθηκε στους Προέδρους των Θεματικών Επιτροπών το ηλεκτρονικό αρχείο των προτάσεων ώστε να ξεκινήσει εντός των προσεχών ημερών η δεύτερη φάση της αξιολόγησης η οποία θα γίνει ηλεκτρονικά. Η δεύτερη φάση σύμφωνα με την πρόσκληση δίνει το 30% της τελικής βαθμολογίας.”<br /><br />Αν είναι δυνατόν…. Ποια διάνοια τα σκέπτεται όλα αυτά….<br />Αξιότιμε κε Πανάρετε στην επίσκεψη στις ΗΠΑ είδατε έτσι να χειρίζονται και εκεί τις χρηματοδοτήσεις για τους υποψήφιοι διδάκτορες…. <br />Η περίφημη ΠΟΣΔΕΠ τι γνώμη έχει… <br />Επίσης ειναι δυνατόν Ο ΙΔΡΥΜΑΤΙΚΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΤΟΥ ΠΚ να κρίνει τις προτάσεις που είναι ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΣΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΤΟΥ???<br /><br />Δεν ξέρω εαν έιναι νόμιμο ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΗΘΙΚΟ !!!<br /><br />Κε Υφυπουργέ σκέπτεσθε κατι επ' αυτου ??? <br />Τα ίδια θα γινούν και στο ΘΑΛΗ ??? [ μάλλον ΝΑΙ ...]<br /><br />Ενδεχόμενα θα πρεπεί η Κα Ορφανου να ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΜΕΣΑ καποια πράγματα, Αν οχι τοτε ας μη φορτώνουμαι τις ελπίδες...μας σε εσάς<br /><br />Βαθεία προβληματισμένος για ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ....<br /><br />ΥΓ. ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ http://www.gurforum.org/Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-50142042344484320722010-02-19T06:12:16.103-08:002010-02-19T06:12:16.103-08:00Θα δεχτώ την παρατήρηση, Ίσως εγώ να μην αντιλήφθη...Θα δεχτώ την παρατήρηση, Ίσως εγώ να μην αντιλήφθηκα τι συμβαίνει. Μου φάνηκε ότι και αυτά έχουν κύκλους σπουδών (ίσως να μην κατάλαβα κάτι).ο δείμος του πολίτηhttps://www.blogger.com/profile/05409347669720153462noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-18334936823182822392010-02-19T01:02:35.329-08:002010-02-19T01:02:35.329-08:00Μην συγχέετε τα τοπικά κολλέγια με τους κύκλους σπ...Μην συγχέετε τα τοπικά κολλέγια με τους κύκλους σπουδών. Καμμία σχέση.<br />Οχι μόνο δεν δημιουργούν ταξικούς διαχωρισμούς αλλά τους αμβλύνουν.ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΡΕΤΟΣhttps://www.blogger.com/profile/03064081874763508334noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-47156909008409744872010-02-18T23:36:24.624-08:002010-02-18T23:36:24.624-08:00Διαβάζοντας για τα τοπικά κολέγια βλέπω πόσο σταθε...Διαβάζοντας για τα τοπικά κολέγια βλέπω πόσο σταθερά μέουν στους κύκλυος σπουδών. Κι όμως έχει αποδειχθεί ότι οι κύκλποι σπουδών επί της ουσίας διαμορφώνουν τους ταξικούς διαχωρισμούς στη μόρφωση, καθώς το πέρασμα από τον έναν στον άλλο εξαρτάται από πληθώρα κοινωνικών παραγόντων.ο δείμος του πολίτηhttps://www.blogger.com/profile/05409347669720153462noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-5122591287206542302010-02-18T14:25:45.958-08:002010-02-18T14:25:45.958-08:00Κύριε υφυπουργέ κάντε τον κόπο και ακολουθήστε το ...Κύριε υφυπουργέ κάντε τον κόπο και ακολουθήστε το link: http://portal.tee.gr/portal/page/portal/TEE_HOME/%CA%C5%C9%CC%C5%CD%C1%20%C3%C9%C1%20%C4%C9%C1%C2%CF%D5%CB%C5%D5%D3%C7%20%F3%F7%E5%F4%E9%EA%DC%20%EC%E5%20%F4%E7%ED%20%E5%F0%DF%EB%F5%F3%E7%20%20%E4%E9%E1%F6%EF%F1%FE%ED%20%EC%E5%F4 <br />Ή αλλιώς «ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ…» στην ιστοσελίδα του ΤΕΕ.<br />Ενδεικτικά το πόνημα περί διαφορών μεταξύ ΜΜ και ΧΜ…<br />Πρόκειται για μνημείο συντεχνιακής συμπεριφοράς, παραβίασης κάθε λογικής κοντραμπάντου με λογική μπακάλη ενός απηρχαιωμένου συστήματος απονομής δικαιωμάτων προσπάθειας ερμηνείας της προφανώς ελλιπούς και διάτρητης τεχνικής νομοθεσίας του 30 έτσι ώστε να βολευτούμε όλοι οι Διπλωματούχοι τράβα λίγο από δω τράβα λίγο από κει. Η ατολμία και η συναλλαγή βασιλεύουν σε κείμενα που στερούνται και της ελάχιστης τεχνολογικής κουλτούρας. Κυριαρχούνται όμως από όρεξη ,πολλή όρεξη...<br />Στο μόνο που επαναλαμβανόμενα συμφωνούν και προβάλλουν είναι ότι οι απόφοιτοι ΤΕΙ δεν έχουν ,δεν μπορούν κλπ κλπ .<br />Λυπάμαι που ζω σε αυτή την πραγματικότητα όπου μικροί θεοί μοιράζονται τα πάντα του τίποτα και κατακεραυνώνουν προληπτικά τους πληβείους. Είναι το καταφανές δείγμα της ανεπάρκειας και αδικίας ενός αυτοτροφοδοτούμενου συστήματος. <br />Μήπως η ήρθε η ώρα για νομοθετικό έργο? Διότι dura lex sed lex.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-9568709195280193392010-02-18T06:06:28.296-08:002010-02-18T06:06:28.296-08:00“Το δυστυχημα (οπως εχω αναπτυξει και σε καποιο πα...“Το δυστυχημα (οπως εχω αναπτυξει και σε καποιο παλιοτερο posting) ειναι η μηδενικη διαθεση που επιδεικνυει ενα ΜΕΓΑΛΟ μερος των εισαγομενων στα Ιδρυματα, κατι που κανει αδυνατη την οποιαδηποτε προσφορα των διδασκοντων. Αυτο ισχυει σε μεγαλυτερο βαθμο στα ΤΕΙ λογω του οτι τα προτιμουν πιο αδυνατοι υποψηφιοι, αλλα ισχυει και στα Παν/μια και οποιος δεν το βλεπει μαλλον εθελοτυφλει.”.<br /><br />Συμφωνώ απόλυτα με το σχόλιο του κυρίου Αντωνιάδη.<br /><br />Είναι τεράστιο πρόβλημα για την παιδεία μας η έλλειψη διάθεσης που υπάρχει στους φοιτητές. Ξεκινάει κατά βάση επειδή στο σύστημα μας οι περισσότεροι από τους φοιτητές δεν είναι στη Σχολή που θα ήθελαν, αλλά σε αυτή που είχαν τα μόρια για να περάσουν. Είναι δυστυχία για ένα νέο άνθρωπο να είναι αναγκασμένος να κάνει κάτι που δεν το θέλει πραγματικά. <br />Περιμένουμε από έναν φοιτητή της Φαρμακευτικής για παράδειγμα, που ο μόνος λόγος που βρίσκεται εκεί είναι γιατί τον έστειλαν οι γονείς του (ώστε να κρατήσει το φαρμακείο) να έχει ενδιαφέρον για την επιστήμη?<br /><br />Έχουμε μετατρέψει την Παιδεία μας από μαραθώνιο (που θα έπρεπε να είναι) σε εικοσιπεντάρι (ούτε καν κατοστάρι) στις Πανελλήνιες.<br />Διάβαζα πέρυσι τα θέματα στη βιολογία. Υπήρχε ερώτηση (απαιτούσε την απομνημόνευση αλληλουχίας DNA που αναγνωρίζονταν από ένα ένζυμο) που την έκανα για πλάκα σε 10 πανεπιστημιακούς που ασχολούνται με το αντικείμενο. Δεν ήξερε κανείς την απάντηση. Και ήταν απόλυτα λογικό, ανοίγεις ένα βιβλίο εταιρείας που τα πουλάει και το βρίσκεις, τι νόημα είχε να το θυμάσαι απ’ έξω?.<br /><br />Κι όμως ερωτήσεις σαν κι αυτήν καθορίζουν αν θα γίνεις γιατρός, βιολόγος, γεωπόνος ή παρασκευαστής. <br /><br />Αντ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-9385118915611875362010-02-18T06:00:56.907-08:002010-02-18T06:00:56.907-08:00Θαυμάστε κύριε Πανάρετε τους καθηγητές των Ελληνικ...Θαυμάστε κύριε Πανάρετε τους καθηγητές των Ελληνικών ΑΕΙ(ευτυχώς όχι όλους) το σωτήριο έτος 2010 και το υψηλό επίπεδο τους.<br /><br /><br />http://www.alfavita.gr/typos/t18_2_10_1202.php<br /><br /><br />Καταλαβαίνω πως και εσείς στεναχωριέστε με αυτά που συμβαίνουν και πως δεν θα αφήσετε να προχωρήσουν τέτοια φαινόμενα στο Υπουργείο σας.<br /><br />Με ποιο άραγε σκεπτικό κάποιοι "καθηγητές" στέλνουν στο γραφείο του υπουργείου αίτημα αξιολόγησης του πανεπιστημίου του εξωτερικού;<br /><br />Λασπολογία/διαπλοκή/υπόγεια διπλωματία/διαβολή...προς άλλους συναδέλφους από άτομα με h-index ίσο με τον κόπο τους για να γίνουν ΔΕΠ. Αυτή είναι η κατάσταση στα Ελληνικά ΑΕΙ.<br /><br />Θα το αφήσετε να περάσει κε Υπουργέ έτσι ή θα διατάξετε Ε.Δ.Ε. εναντίον κάθε υπευθύνου;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-55952954057396311802010-02-18T05:55:57.406-08:002010-02-18T05:55:57.406-08:00Και εγώ με τη σειρά μου θα ήθελα να σας γνωστοποιή...Και εγώ με τη σειρά μου θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω αυτό, αν δεν το ξέρετε ήδη.<br /><br /><br />http://www.alfavita.gr/typos/t18_2_10_1202.php<br /><br />Έπρεπε ο κύριος Παπάζογλου να θέσει σε διαβούλευση το αίτημα των καθηγητών για την άρση της αναγνώρισης του εν λόγο Πανεπιστημίου. Γιατί όχι? Να γελάσουμε και εμείς λίγο που το έχουμε τόσο ανάγκη στις μέρες μας.<br /><br />Υ.Γ. Κύριε Πανάρετε πραγματικά είστε αξιέπαινος για τις προσπάθειες που καταβάλετε για μια καλύτερη παιδεία. Όμως όπως βλέπετε δεν φτάνει μόνο ένας, ας είναι και Υπουργός.Anonymousnoreply@blogger.com