tag:blogger.com,1999:blog-10563343.post8304076049299501120..comments2023-08-04T02:51:54.678-07:00Comments on ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ): Ροές πληροφόρησηςΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΡΕΤΟΣhttp://www.blogger.com/profile/03064081874763508334noreply@blogger.comBlogger11125tag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-58290284815641128332009-11-07T12:24:46.973-08:002009-11-07T12:24:46.973-08:00Δυστυχως τα Σχολεια μας,βγαζουν παπαγαλους.Τετοιου...Δυστυχως τα Σχολεια μας,βγαζουν παπαγαλους.Τετοιους θεουν φαινεται,για να μπορουν να τους κοροιδευουν καλυτερα.<br />Καποτε και επι σειραν ετων,εκανα το εξης.<br />Σε μαθητες που ερχονταν στην Πρωτη Λυκειου,εβαζα μετα απο 2-3 μερες,να λυσουν,δυο προβληματα Πρακτικης Αριθμητικης,απ αυτα που μας βαζανε αποτε στο Δημοτικο Σχολειο.<br />Ετσι,για να δω τι μπορουν να σκεφτουν τα παιδια αυτα.<br />Ε,ξερετε ποσοι τα λυνανε;<br />Δυο, συνηθως,και το πολυ πολυ,τρεις.Απο 30!!<br />Ποτέ παραπανω.<br />Και αυτο το εκανα επι 6-7 χρονια στη σειρα.<br />Τα παιδια,δεν ξερουν να σκεφτουν στην πλειοψηφια τους.Και τα θεματα που γραφουν στις εξετασεις,παπαγαλισμενα τα εχουν,γιατι η υλη ειναι λιγη,και ετσι μπορουν.<br />Αν ηταν επι της διδακτεας και επι ολης της υλης του Λυκειου,,τοτε αναγκαστικα, δεν θα μπορουσαν να την παπαγαλισουν,και ετσι, θα προχωρουσαν,μονον οσοι μπορουν να σκεφτουν και οχι απαξαπαντες.Theodorehttps://www.blogger.com/profile/04895775268124340805noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-91815742882264642052009-10-26T05:49:51.695-07:002009-10-26T05:49:51.695-07:00Διευκρίνιση:
Διαπιστώνω ότι στο τμήμα του Κουλαϊδ...Διευκρίνιση:<br /><br />Διαπιστώνω ότι στο τμήμα του Κουλαϊδή, Π. Πελοποννήσου, διδάσκεται η Αξιολόγηση με τρία ή τέσσερα διαφορετικά μαθήματα. <br /><br />Είναι όμως Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής. Αν δεν απατώμαι, δεν προετοιμάζει εκπαιδευτικούς. <br /><br />Μακάρι να ξαστόχησα.MOREIBhttps://www.blogger.com/profile/07480172775729640637noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-15006368656748775392009-10-26T03:15:45.645-07:002009-10-26T03:15:45.645-07:00Σας Ευχαριστώ.
Μαρίζα Κωνσταντινίδη
CELT Athens...Σας Ευχαριστώ. <br /><br />Μαρίζα Κωνσταντινίδη <br />CELT AthensMarisa Constantinideshttp://marisaconstantinides.edublogs.org/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-65081441878780897642009-10-25T08:32:16.051-07:002009-10-25T08:32:16.051-07:00Κύριε Πανάρετε, ευχαριστώ πολύ για την αναφορά.Κύριε Πανάρετε, ευχαριστώ πολύ για την αναφορά.Νίκος Δρανδάκηςhttp://www.nylon.grnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-17854438554488837662009-10-25T07:50:10.259-07:002009-10-25T07:50:10.259-07:00Αφού στο πρόγραμμα και στις προγραμματικές έχει λά...Αφού στο πρόγραμμα και στις προγραμματικές έχει λάβει περίοπτη θέση πια η λέξη "αξιολόγηση", κύριε Πανάρετε, κάν'τε τον κόπο, σας παρακαλώ: <br /><br />οι φοιτητές και οι φοιτήτριες έχουν ποτέ την ευκαιρία στις σπουδές τους να ασχοληθούν με το θέμα της αξιολόγησης; αν όχι του εκπαιδευτικού έργου, της σχολικής μονάδας, του εαυτού τους κ.λπ., της αξιολόγησης των μαθητών, έστω.<br /><br />Δεν χρειάζεται να πάτε μακριά· τον Κουλαϊδή ρωτήστε.MOREIBhttps://www.blogger.com/profile/07480172775729640637noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-41337588377231099402009-10-25T07:30:18.149-07:002009-10-25T07:30:18.149-07:00Διάβασα το σχόλιο για το τμήμα Αγγλικής Φιλολογίας...Διάβασα το σχόλιο για το τμήμα Αγγλικής Φιλολογίας και μπήκα στο λινκ.ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΡΕΤΟΣhttps://www.blogger.com/profile/02735757256055503702noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-38863993617679700882009-10-25T07:23:52.766-07:002009-10-25T07:23:52.766-07:00Η παρακoλούθηση των ροών μπορεί να έχει νόημα για ...Η παρακoλούθηση των ροών μπορεί να έχει νόημα για τα μέλη μιας επιχειρηματικής ή επιστημονικής κοινότητας. Θα είχε νόημα για τους εκπαιδευτικούς ή για την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Είναι όμως κάτι που θέλουμε για τον μαθητόκοσμο; Ή μήπως πρέπει να εκπαιδεύσουμε τον/ην μαθητή/τρια να αντλεί, να επεξεργάζεται και να χρησιμοποιεί την πληροφορία; <i> Να αξιολογεί και να δομεί δηλαδή την πληροφορία σε γνώση; </i> Να αποκτήσει αναλυτική σκέψη και ικανότητα σύνθεσης. Ναι στην τεχνολογία και στην πρόσβαση στην πληροφορία, αλλά αλίμονο: Θα μας εξαντλήσει όλους το κυνήγι της real time πληροφορίας. Πρέπει να οχυρωθούν οι μαθητές με «εργαλεία» φιλτραρίσματος και αξιοποίησης της πληροφορίας. Αυτό θα πρέπει να προβλεφθεί στο πλαίσιο όλων των μαθημάτων από τις μικρές ακόμη ηλικίες. Από την άλλη, η ανάπτυξη μεταγνωστικών δεξιοτήτων -που διάβασα ότι συμπεριλαμβάνονται στο σετ δεξιοτήτων που προωθείται- είναι θεωρώ λίγο άστοχο, αφού οι ίδιοι οι ερευνητές διαφωνούν ως προς τον τρόπο με τον οποίο μαθαίνει κανείς. Ίσως οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να μάθουν τα βασικά στοιχεία των διαφορετικών θεωριών μάθησης, να γνωρίσουν δηλαδή πως «πιθανόν» να μαθαίνουν οι μαθητές, ώστε να αξιοποιούν τη διαφορετικότητά τους και να δίνουν τα κατάλληλα εναύσματα για σκέψη και μάθηση.F.https://www.blogger.com/profile/17093085612063951326noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-90659017741223811842009-10-25T07:11:28.943-07:002009-10-25T07:11:28.943-07:00Κύριε υφυπουργέ,
'Αλλη μια ιστορία αν σας εν...Κύριε υφυπουργέ, <br /><br />'Αλλη μια ιστορία αν σας ενδιαφέρει να την παρακολουθήσετε σχετικά με τα τεκταινόμενα στο τμήμα Αγγλικής φιλολογίας. <br /><br />Από το Ελληνικό μου blog. <br /><br />http://celt-athens-tefl-courses.blogspot.com/2009/10/h.htmlMarisa Constantinideshttp://marisaconstantinides.edublogs.org/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-30409335442665078302009-10-24T23:24:01.222-07:002009-10-24T23:24:01.222-07:00λίγο μεγάλο μου βγήκε το σχόλιο.λίγο μεγάλο μου βγήκε το σχόλιο.ο δείμος του πολίτηhttps://www.blogger.com/profile/05409347669720153462noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-44697400699965763942009-10-24T23:21:49.533-07:002009-10-24T23:21:49.533-07:00Σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα, όπου οι μαθητές μισού...Σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα, όπου οι μαθητές μισούν το σχολείο, όπου το βλέπουν σαν καταναγκαστικό μαρτύριο (ακόμα και οι καλοί λεγόμενοι μαθητές), βαθμοθηρικό, κομφορμιστικό και ανταγωνιστικό, μάλλον οι μαθητές χάρη μας κάνουν που δεν έχουν κάψει κάθε κτίριο.<br /><br />Ίσως καιρός να περάσουμε σε ένα άλλο τύπου σοχλέιο, που θα αγαπάται, που θα δίνει σημασία στις προσωπικές ανάγκες, δεξιότητες κι επιλογές του παιδιού και μέσα από μία διαθεματικότητα θα παρέχει βιωματική γνώση και κριτική σκέψη. Όχι άλλες στείρες γνώσεις σε ένα κουραστικό μοντέλο. Τέχνη, φαινομενικά εξωσχολικές εργασίες και δράσεις πρέπει να ενσωματωθούν μέσα στο πρόγραμμα χωρίς το κυνήγι της ύλης. Και ίσως για τη Β΄/Βάθμια, μαθητα γενικών γνώσεων -ως βασικό γνωστικό υπόστρωμα κι ευκαιρία διαθεματικότητας και κρίσης (Γεωγραφία, Κοινωνιολογία-Πολιτικές Αρχές- Ιστορία).<br /><br />Όλα τα άλλα απλά μηρυκάζουν την ασθενική μπουκιά ενός μελλοθάνατου.ο δείμος του πολίτηhttps://www.blogger.com/profile/05409347669720153462noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-13274626143033488972009-10-24T13:42:18.384-07:002009-10-24T13:42:18.384-07:00Τα παιδιά μας αυτοδιδάσκονται όλο και ευρύτερα, όλ...Τα παιδιά μας αυτοδιδάσκονται όλο και ευρύτερα, όλο και βαθύτερα. Το σχολείο τους το καίνε ό,τι ώρα θέ'νε.<br /><br />Έχουμε μείνει πίσω. Το εκπαιδευτικό μας σύστημα δεν είναι ατελές. Είναι παλιό· είναι για πέταμα. <br /><br />Η γνώση είναι πολλαπλώς αλλιώς προσβάσιμη: δείτε Open Yale Courses, για παράδειγμα· ή TED.org· ή MIT Open Courses· ή WGBH Forum …<br /><br />Ποια ΠΟΣΔΕΠ, τι ΠΟΣΔΕΠ, πού ΠΟΣΔΕΠ, γιατί ΠΟΣΔΕΠ;MOREIBhttps://www.blogger.com/profile/07480172775729640637noreply@blogger.com