tag:blogger.com,1999:blog-10563343.post8173057737116672585..comments2023-08-04T02:51:54.678-07:00Comments on ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ): Η έξτρα «πτυχιακή», η αξιολόγηση και η τρόικαΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΡΕΤΟΣhttp://www.blogger.com/profile/03064081874763508334noreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-83891442697320329902013-09-16T18:27:41.864-07:002013-09-16T18:27:41.864-07:00Οτι είχαμε δηλώσει τα μαθήματα για την πτυχιακή πρ...Οτι είχαμε δηλώσει τα μαθήματα για την πτυχιακή πριν βγουν καν τα αποτελέσματα από τις κανονικές εξεταστικές το συνυπολογίζετε; Ο απαιτούμενος χρόνος για την οργάνωση πτυχιακής εξεταστικής μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως επιχείρημα θεωρώ μόνο για τις σχολές που έδωσαν για πρώτη φορά πέρυσι τη δυνατότητα διενέργειας πτυχιακής εξεταστικής. Σε διαφορετική περίπτωση θα είχε χρησιμοποιηθεί ως επιχείρημα για την κατάργηση της πτυχιακής σε τμήματα που είχε καθιερωθεί. Τέλος, επειδή πάντα υπάρχει και ο ανθρώπινος παράγοντας αν το σοβαρό επιχείρημα που προβάλλεται είναι η μικρή συμμετοχή των φοιτητών, θα μπορούσατε κάλλιστα να προτείνετε διαδικασία αντίστοιχη αυτής που ακολουθούν στην οδοντιατρική σχολή αθηνών δλδ: Μία αρχική δήλωση των μαθημάτων που ενδιαφέρεται ο εκάστοτε φοιτητής να δώσει στην πτυχιακή εξεταστική και μία τελική, καθοριστική δήλωση πριν βγει το πρόγραμμα και καθοριστούν οι αίθουσες και οι επιτηρητές. Γενικά αν υπάρχει θέληση, βρίσκονται λύσεις.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-58799782354037310702013-07-12T06:08:44.077-07:002013-07-12T06:08:44.077-07:00Από το προαναφερθέν portal, το σχόλιό μου:
Ότι νά...Από το προαναφερθέν portal, το σχόλιό μου:<br /><br />Ότι νά 'ναι! Ωραία ανάλυση!<br />Βασίζεται σε ένα μάθημα και γενικεύει από την εμπερία απ' όσο γνωρίζει για άλλα...<br />Το πώς γίνεται να αναφέρονται σαν έκτακτες επί πτυχίω και του Ιουνίου και του Φεβρουαρίου θέλω να μου το εξηγήσετε αν γίνεται.<br /><br />Ως προς την έκτακτη εξέταση αυτή καθ' αυτή: Όταν μπήκαμε δεν υπήρχε ν + 2 . Κακώς, γιατί τώρα τα περισσότερα zombies θα είχαμε τελειώσει. Τη στιγμή λοιπόν, που μπήκε ''έκτακτο'' όριο στη διάρκεια φοίτησης, ήταν αν μη τί άλλο δίκαιο να συνοδεύεται με αυτή τη διευκόλυνση της έκτακτης εξεταστικής. Τόσο απλά.<br /><br />Ως προς το οικονομικό σε λίγο θα δούμε άρθρα πως το κράτος πέφτει έξω για πάρτη μας.<br /><br />Το ότι θα έπρεπε να συμμετέχουν όπως είπατε και εσείς άτομα 5ου έτους που χρωστάνε 2 μαθήματα είναι άλλο θέμα, και δεν θα έβρισκε κανένα zombie αντίθετο, ενώ θα ισορροπούσε και λίγο την οικονομική ατασθαλία διεκπεραίωσης των έκτακτων, αφού κάποια μαθήματα θα εξετάζονταν έτσι και αλλιώς σε χαριστικές εξεταστικές.<br /><br />*Για το χαρακτηρισμό Zombies τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν σε αξιότιμο καθηγητή μας.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-87761111489434258462013-07-10T06:12:40.392-07:002013-07-10T06:12:40.392-07:00Μετέφερα "στρογγυλεύοντας" κατά πολύ, ώσ...Μετέφερα "στρογγυλεύοντας" κατά πολύ, ώστε εδώ να είναι "πολιτικώς ορθό", το σχόλιο μου από ανεξάρτητο σπουδαστικό portal της Σχολής ΠΜ:<br />http://www.mqn.gr/phpBB/viewtopic.php?f=8&t=3288&start=450<br />1. Εκεί φαίνονται και τα σχόλια των Σπουδαστών/ριών.<br />2. Χρησιμοποιώ nickname εκεί, αλλά είναι εντελώς διάφανο: Η αρχή του mail επικοινωνίας με τα "παιδιά μου", όλοι γνωρίζουν ποιος είμαι και σε πολλές συζητήσεις μου απαντούν με το κανονικό μου όνομα. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-46366921709762218812013-07-10T05:51:48.773-07:002013-07-10T05:51:48.773-07:00Ευχαριστώ για την ενημέρωση.
Μακάρι να προσθέσουν ...Ευχαριστώ για την ενημέρωση.<br />Μακάρι να προσθέσουν και αλλοι τις εμπειρίες τους για να προκύψει εκ των πραγμάτων μια πρώτη αξιολόγηση του μέτρου. Χωρίς πολιτικές αντιπαραθέσεις αλλά με στοιχεία.Ιωάννης Πανάρετοςhttps://www.blogger.com/profile/11349501669399533448noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-6291714956969820022013-07-10T05:46:12.070-07:002013-07-10T05:46:12.070-07:00Στατιστικά από τρία μαθήματα της Σχολής ΠΜ του ΕΜΠ...Στατιστικά από τρία μαθήματα της Σχολής ΠΜ του ΕΜΠ, δύο "κορμού" (υποχρεωτικά για όλους) και ένα "κατεύθυνσης" από τις "έκτακτες" εξετάσεις. <br />Από τους "δικαιούχους" προσέρχεται 1/6 και επ' αυτών:<br />- 1/4, δεν σε θέση να γράψει ούτε το όνομα του σωστά.<br />- 1/4, ήρθε εντελώς απροετοίμαστος, μπας και του κάτσει.<br />- 1/4, ευνοείται - περνάει μια εξεταστική πριν.<br />- 1/4, θα πέρναγε, ουτως ή άλλως, με "άτυπη περίοδο εξέτασης".(*)<br /><br />Συμπέρασμα 1: Η ρύθμιση διευκολύνει κατά 3 μήνες, μόλις το 4% των "δικαιούχων". Αυτό επιτυγχάνεται με Γενική Κινητοποίηση Διδασκόντων, Γραμματείας, επίβλεψης, δημιουργίας Θεμάτων, επιβάρυνση του Προγράμματος κ.λπ.<br />Συμπέρασμα 2: Η ρύθμιση τσακίζει, τους "κανονικούς" ή/και παλαιότερους, οι οποίοι χάνουν τις "άτυπες" (*), ακόμη και με ένα μάθημα και έτοιμη Διπλωματική.<br />(*) Σημείωση, στη Σχολή υπάρχει η παράδοση να δίδεται "άτυπη περίοδος εξεταστικής" σε όσους έχουν έτοιμη τη Διπλωματική και χρωστούν έως τρία μαθήματα, ανεξαρτήτως εάν είναι κανονικοί ή παλαιότεροι.<br /><br />Τριαντάφυλλος Κατσαρέλης Επιστημονικός Συνεργάτης ΕΜΠ.Anonymousnoreply@blogger.com