tag:blogger.com,1999:blog-10563343.post8148635509439301..comments2023-08-04T02:51:54.678-07:00Comments on ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ): Κατάθεση του νόμου στην ΒουλήΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΡΕΤΟΣhttp://www.blogger.com/profile/03064081874763508334noreply@blogger.comBlogger42125tag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-47957190482669211692011-08-07T01:23:34.992-07:002011-08-07T01:23:34.992-07:00Σε οσους εκφραζουν προβληματισμό για την Πανεπιστη...Σε οσους εκφραζουν προβληματισμό για την Πανεπιστημιακή Υποσταση των [ τουλάχιστον] μεγαλων ΤΕΙ [Αθηνα/Κρητη/Θεσσαλονικη] μια και μονο ερωτηση. <br />ΕΙΝΑΙ στηνΟΥΣΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ το ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ [μια πολυκατικοια στη Θησεως] ή το ΤΕΙ Αθηνας/Κρητης ???<br /><br />Προφανώς τα ρασα ΚΑΝΟΥΝ τον παπα!!!<br /><br />ΔΕΝ κατανοω γιατι χωρις αξιολογηση ενας ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ σε Πανεπιστημιο [πχ στο ΧΑΡΟκοπειο] επιβλέπει Διδακτορικό [εκτος ενα εχει κριθει ιδιαιτερα αρνητικα και το αποαγορευσει ο κοσμητορας, πραγμα απιθανο] και ενας ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΕΙ που θα αξιολογηθει απο 5μελη επιτροπή εξωτερικών κριτων ΘΕΤΙΚΑ θα αποκλειετε ΘΕΣΜΙΚΑ !!<br /><br />παραλογο ?????????Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-30435220726079548992011-08-06T14:19:50.665-07:002011-08-06T14:19:50.665-07:00Εδώ γεννάται και το ερώτημα σύμφωνα με τον Καλλικρ...Εδώ γεννάται και το ερώτημα σύμφωνα με τον Καλλικράτη γιατί να υπάρχουν πλήθη ομοειδών τμημάτων στην ίδια Πόλη?και εξηγώ, γιατί να υπάρχει τμήμα οικονομικών επιστημών στην ΑΣΣΟΕ στο καποδιστριακό αντίστοιχα και στο ΠΑΠΕΙ?Γιατί να υπάρχει πληροφορική στο ΠΑΠΕΙ στην ΑΣΣΟΕ στο Καποδιστριακό και αντίστοιχα στο Χαροκόπειο?Γιατί να υπάρχει τμήμα διεθνών σπουδών στπ ΠΑΠΕΙ στο Πάντειο και στην ΑΣΣΟΕ?Γιατί να υπάρχουν δυο μαθηματικές και δύο φυσικές σχολές?Γιατί να υπάρχουν δυο σχολές στατιστικής?και πολλά πολλά άλλα παραδείγματαAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-92230322275376131172011-08-06T14:02:51.918-07:002011-08-06T14:02:51.918-07:00Εννοείς το γενικό τμήμα μαθηματικών στο ΑΤΕΙ Αθήνα...Εννοείς το γενικό τμήμα μαθηματικών στο ΑΤΕΙ Αθήνας?φυσικά και το χρειάζεται για να καλύπτει τα μαθηματικά σε όλα τα τμήματα δεν έχει φοιτητές έχει μόνο καθηγητέςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-78077489236297000112011-08-06T13:36:37.313-07:002011-08-06T13:36:37.313-07:00Απάντηση στο σχόλιο: "Επίσης μήπως ήρθε η ώρα...Απάντηση στο σχόλιο: "Επίσης μήπως ήρθε η ώρα να καθιερωθεί η αγγλική γλώσσα ως επίσημη η γλώσσα στα πανεπιστήμιά μας;"<br /><br />"Τη γλώσσα μού έδωσαν Ελληνική.<br />το σπίτι φτωχικό στις αμμουδιές του Ομήρου.<br />Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου στις αμμουδιές του Ομήρου."Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-8828985194139838852011-08-06T11:45:48.980-07:002011-08-06T11:45:48.980-07:00Το ερώτημα που γεννάται με το προαναφερθέν ΤΕΙ Αθή...Το ερώτημα που γεννάται με το προαναφερθέν ΤΕΙ Αθήνας,όταν περιδιαβαίνει κανείς τις ιστοσελίδες των σχολών και των τμημάτων του είναι:<br /><br />Τί χρειάζεται π.χ. το τμήμα Μαθηματικών, Φυσικής, Χημείας κλπ. τη στιγμή που ομοειδή τμήματα υπάρχουν στο ΕΚΠΑ?<br /><br />Δεν θα ασχοληθώ με καθένα τμήμα χωριστά, αλλά θα εκφράσω την πρώτη σκἐψη που μου έρχεται στο μυαλό και είναι αυτή του Καλλικράτη στην ανώτατη παιδεία.<br /><br />Τμήματα τα οποία θεραπεύουν καθαρά πανεπιστημιακά γνωστικά αντικείμενα και όχι αυτά των παραϊατρικών επαγγελμάτων κλπ. θα μπορούσαν να συγχωνευθούν π.χ. με το ΕΚΠΑ ή το ΕΜΠ.<br />Τα υπόλοιπα ας μείνουν στο ΤΕΙ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-52748005187260143112011-08-06T00:02:46.072-07:002011-08-06T00:02:46.072-07:00@5:00
Τα πρώτα που εντάχτηκαν μαζικά στη διαδικασί...@5:00<br />Τα πρώτα που εντάχτηκαν μαζικά στη διαδικασία αξιολόγησης από το 2008 είναι τμήματα ΤΕΙ, επομένως το ποιος θέλει ή δε θέλει αξιολόγηση είναι συζητήσιμο.<br /><br />Εφόσον τα ΤΕΙ θεωρούνται συλλήβδην κατώτερα των ... Πανεπιστημίων (παίζετε με τις λέξεις ΑΕΙ και ΤΕΙ όπως και οι δημοσιογράφοι) μπορεί κάποιος να απαντήσει:<br />1) Πώς δέχεται να στείλει το παιδί του σε κάτι κατώτερο στην Αθήνα ή τη Θεσσαλονίκη, την Πάτρα, το Ηράκλειο, τις Σέρρες, αντί να το στείλει στο ανώτερο Πανεπιστήμιο Δυτικής Ελλάδας ή Δυτικής Μακεδονίας; Γιατί δεν το στέλνει στην Ορεστιάδα, στο εξαίρετο ΔΠΘ ή στα τμήματα του Πανεπιστημίου Αιγαίου με βάση κάτω από 7 ή στις ξένες φιλολογίες του ΕΚΠΑ και του ΑΠΘ;<br />2) Γιατί η βάση του τμήματος Πληροφορικής του ΤΕΙ Αθήνας είναι υψηλότερη από 118 τμήματα Πανεπιστημίων (για να μη μιλήσω για τη φυσικοπεθαπεία και την εργοθεραπεία).<br />3) Ονομάστε αύριο Πανεπιστήμιο το ΤΕΙ Αθήνας και μην αλλάζετε ούτε έναν από το «κατώτερο κατά τη γνώμη σας» προσωπικό των μελών ΕΠ. Πού θα πάει η βάση εισαγωγής των τμημάτων του, μήπως στα ουράνια; Πώς θα γίνει σε μία νύχτα να αναβαθμιστεί στα μάτια της κοινωνίας το «κατώτερο» ΤΕΙ. Θα μελετήσει η κοινωνία σε μία νύχτα το προσωπικό, τις υποδομές, την ερευνητική δραστηριότητα; Εάν γινόταν κάτι τέτοιο και προκηρυσσόταν μία θέση, οι καλοί επιστήμονες δε θα υπέβαλλαν υποψηφιότητα γιατί θα θεωρούσαν υποτιμητικό να πάνε σε ένα Πανεπιστήμιο που μεταβαπτίστηκε από ΤΕΙ; Όσοι έχετε αμφιβολίες δώστε αντίστοιχη απάντηση.<br /><br />Συμπερασματικά: Το μόνο κριτήριο είναι το έργο των Τμημάτων, λαμβάνοντας υπόψη τις συνθήκες διδασκαλίας και έρευνας.<br /><br />Σε όλα τα υπόλοιπα συμφωνώ μαζί σας.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-51372024842808109792011-08-05T17:00:26.100-07:002011-08-05T17:00:26.100-07:00@10:18 AM Σύμφωνοι. Ας συγκεντρωθούν όλοι οι πρωτο...@10:18 AM Σύμφωνοι. Ας συγκεντρωθούν όλοι οι πρωτοπόροι των ΤΕΙ σε ένα ίδρυμα και ας αποτελέσουν Πολυτεχνείο.<br />Τα περιφερειακά πανεπιστήμια που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις ας κλείσουν.<br /><br />@12:58 PM Στα πανεπιστήμια υπάρχουν αυτοί οι λέκτορες που λέτε, υπάρχουν όμως και οι άλλοι που ανέφερα, με όχι 2-3 δημοσιεύσεις, αλλά ακόμη και με Υφηγεσία (Habilitation) από γερμανικά πανεπιστήμια. <br />Eάν δεν θέλετε να σας ισοπεδώνουν και να σας τοποθετούν στην ίδια μοίρα με τους συναδέλφους σας που στα δικά σας μάτια είναι ανεπαρκείς, τότε αναγνωρίστε ότι υπάρχουν και αλλού οι εξαιρέσεις που χρήζουν ειδικής μεταχείρισης, όπως αυτή που διεκδικείτε για τους εαυτούς σας.<br />Οι ανεπαρκείς συνάδελφοί σας και οι ανεπαρκείς απόφοιτοι σας οδήγησαν στο αποτέλεσμα, όλα τα ΤΕΙ συλλήβδην στα μάτια της ελληνικής κοινωνίας θεωρούνται κατώτερα των ΑΕΙ(παρά το γεγονός ότι στο σχέδιο νόμου λέγεται ότι ανήκουν στην "ανώτατη εκπαίδευση" όπως και τα πανεπιστήμια και τα πολυτεχνεία).<br /><br />Για ποιό λόγο δεν διεκδικείτε άμεση αξιολόγηση συνόλου του προσωπικού της ανώτατης εκπαίδευσης, στην οποία και σεις βάσει του νομοσχεδίου ανήκετε, και απόδοση τω καίσαρι τα του καίσαρος, αντί να κάνετε αυτό που σας κάνουν, γενικολογώντας?<br /><br />Tί θα κάνει ο νἐος νόμος για να προστατεύσει πράγματι αυτές τις μειοψηφίες αριστείας, όπου αυτές κι αν βρίσκονται, για να αναδειχθούν και να ευδοκιμήσουν?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-79373106022684250412011-08-05T12:58:15.452-07:002011-08-05T12:58:15.452-07:00@9:04,
για τους προσωπικούς λόγους συμφωνώ, απλώς ...@9:04,<br />για τους προσωπικούς λόγους συμφωνώ, απλώς ανέφερα αιτίες που οδήγησαν ικανούς ερευνητές σε ΤΕΙ.<br /><br />Οι ΔΕΠ που δεν έχουν διδάκτορες νομίζετε ότι έχουν πλουσιότερο αυτοδύναμο ερευνητικό έργο από τους Καθηγητές των ΤΕΙ που συνεχίζουν να ασχολούνται με την έρευνα;<br /><br />Δε ζητείται η πολιτεία να αναγάγει ιδρύματα - αν και το έκανε έως και πολύ πρόσφατα με την Οικοκυρική Σχολή και παλαιότερα με το ΟΠΑ, το ΠΑΜΑΚ, το Γεωπονικό - αλλά να δώσει τη θέση που αρμόζει σε τμήματα και προσωπικό που αξίζουν. Το ότι κάποτε ήταν ΚΑΤΕ και ΚΑΤΕΕ σημαίνει κάτι; Μιλάμε για το σήμερα και τη διαμορφωθείσα κατάσταση.<br /><br />Για τους λέκτορες καλύτερα να μη μιλάμε. Ανοίξτε τις ιστοσελίδες ακόμη και τμημάτων σε κεντρικά ιδρύματα και θα δείτε λέκτορες με 2-5 δημοσιεύσεις σε περιοδικά. Η βαθμίδα του λέκτορα είναι πικρή ιστορία γιατί μπορεί να βρεθεί κάποιος πανάρετος και κάποιος πανάθλιος. Θα σας πω μάλιστα κάτι πολύ πρόσφατο: Χθες ή προχθές δημοσιεύτηκε το ΦΕΚ με τη μονιμοποίηση επίκουρου σε περιφερειακό Πανεπιστήμιο (πρακτικά προέκταση των Αθηνών) και σήμερα η προκήρυξη θέσης σε βαθμίδα αναπληρωτή στο ίδιο τμήμα και στο γνωστικό αντικείμενο του μονιμοποιηθέντος επίκουρου. Εάν προσέξετε τις αποφάσεις του πανεπιστημίου θα δείτε ότι όλα είχαν προγραμματισθεί χρονικά, απλώς το προσωρινό πάγωμα των εξελίξεων οδήγησε τα 2 ΦΕΚ να βγουν σχεδόν ταυτόχρονα. Επομένως ας αφήσουμε τα μεγάλα λόγια για το προσωπικό των Πανεπιστημίων.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-12645086487909705832011-08-05T10:22:49.055-07:002011-08-05T10:22:49.055-07:00Τα Fachhochschule είναι τριετή ιδρύματα και όχι τε...Τα Fachhochschule είναι τριετή ιδρύματα και όχι τετραετή όπως τα ΑΤΕΙ και εκτός αυτού οι απόφοιτοι των Fachhochschule έχουν πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα σε αντίθεση με τα ΑΤΕΙ και σαφώς ακαδημαική αναγνώριση.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-77707627036622561742011-08-05T10:18:26.577-07:002011-08-05T10:18:26.577-07:00Το ίδιο ισχύει Κυριε και για πάρα πολλά περιφερεια...Το ίδιο ισχύει Κυριε και για πάρα πολλά περιφερειακά πανεπιστήμια που δεν πληρούν όλες τις προδιαγραφές για ανώτατα ιδρύματα βλέπε εξοπλισμό κτίρια κτλ..Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-7817094294484291362011-08-05T09:04:33.965-07:002011-08-05T09:04:33.965-07:00Τα προσόντα αυτά και τις επιστημονικές δραστηριότη...Τα προσόντα αυτά και τις επιστημονικές δραστηριότητες που αναφέρετε σχετικά με τους Καθηγητές ΤΕΙ, τα διαθέτουν σήμερα ακόμη και λέκτορες επί θητεία των πανεπιστημίων, παρά το γεγονός ότι ο ισχύων νόμος και το σχέδιο νόμου δεν επιτρέπει στους λέκτορες αυτούς να εξελιχθούν αμέσως στη βαθμίδα του Καθηγητή.<br /><br />Πόσοι από τους καθηγητές και τα τμήματα των ΤΕΙ πληρούν αυτές τις προϋποθέσεις που αναφέρετε?<br />Iσχύει για όλους ανεξαιρέτως ή για μερικούς? σε τι ποσοστό?<br /><br />Στη Γερμανία γίνεται σαφής διάκριση ανάμεσα σε Universität (πανεπιστήμιο), Technische Universität (Πολυτεχνείο) και Fachhochschule (κάτι σαν τα ΤΕΙ). <br />Γιατί πιστεύετε ότι στην Ελλάδα δεν πρέπει να γίνεται τέτοια διάκριση?<br /><br />Υπογραμμίζετε ότι η έρευνα υφίσταται όταν εκπονούνται διδακτορικά. Δηλαδή οι σημερινοί ΔΕΠ που δεν έχουν διδάκτορες για πολλούς και διάφορους λόγους δεν / ή πρέπει να μην διεξάγουν έρευνα? <br /><br />Οι προσωπικοί λόγοι που μπορεί να επικαλείται κάποιος για να αιτιολογήσει την ατομική επιλογή του, είναι δική του υπόθεση. Δεν βλέπω γιατί πρέπει να αποτελεί υπόθεση της πολιτείας.<br /><br />Η πολιτεία, νομίζω, ότι πρέπει να εγγυάται τη δυνατότητα οι άριστοι να μπορούν να διεκδικούν και να λαμβάνουν θέσεις σε άριστα ΑΕΙ της Ελλάδας. <br /><br />Όχι να αναγάγει κάποια ιδρύματα, εν προκειμένω όλα τα ΤΕΙ αδιακρίτως πάλαι ποτέ ΚΑΤΕΕ, σε πανεπιστήμια, επειδή το σύνολο ή ένα μέρος του προσωπικού τους είναι άριστο.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-35281995868686278382011-08-05T07:17:56.104-07:002011-08-05T07:17:56.104-07:00Είμαι ο &8:20.
Τέθηκε η ερώτηση τι ζητούν τα ...Είμαι ο &8:20.<br /><br />Τέθηκε η ερώτηση τι ζητούν τα ΤΕΙ, ενώ ταυτόχρονα συσχετίζονται με τα Πολυτεχνεία. Δε θα πρέπει να ξεχνάμε ότι τα ΤΕΙ δεν περιλαμβάνουν μόνο τους Μηχανολόγους, τους Δομικούς-Πολιτικούς, τους Ηλεκτρονικούς, τους Αυτοματιστές και τους Ενεργειακούς. Υπάρχουν κι άλλα τμήματα των θετικών επιστημών (π.χ. πληροφορική) αλλά κι άλλες σχολές-δέσμες επιστημών, όπως η ΣΔΟ.<br /><br />Αυτό που ζητείται από τα ΤΕΙ σχετίζεται με αυτό που διαθέτουν σήμερα πολλά τμήματα ΤΕΙ ή ακόμη και ολόκληρα ιδρύματα:<br />1) Προσωπικό που διορίστηκε μετά το 2001 και διαθέτει αφενός μεν ακαδημαϊκά προσόντα πανεπιστημιακού, αφετέρου δε συνεχή ερευνητική δραστηριότητα καθώς αυτά τα μέλη ΕΠ δεν πήραν το διδακτορικό τους από χώρες του πρώην ανατολικού μπλοκ ούτε στα πενήντα τους. Αποτελούν επιστήμονες που απέκτησαν τα ακαδημαϊκά πτυχία τους σερί, αποσκοπώντας σε ακαδημαϊκή καριέρα.<br />Στο σημείο αυτό συνήθως τίθεται το ερώτημα «εάν ήταν τόσο καλοί γιατί δεν εξελέγησαν σε πανεπιστήμιο;» Αυτό το ερώτημα έχει κουράσει και υπάρχει ποικιλία λόγων για την εκλογή κάποιου σε ΤΕΙ. Μία απλή απάντηση – που δε συνηθίζεται να δίνεται από ελληνικά χείλη – είναι η παραδοχή «γιατί αυτός που εξελέγη σε μία υποψηφιότητά μου ήταν καλύτερος!!» χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν είμαι αρκετά καλός για να βρίσκομαι σε κάποιο άλλο ανώτατο ίδρυμα. Υπάρχει όμως και μία σειρά άλλων λόγων, οι οποίοι συνήθως φαντάζουν δικαιολογίες αλλά, δυστυχώς, πολλές φορές αποτελούν τη δυσάρεστη πραγματικότητα (νεποτισμός, οικογενειοκρατία κ.λ.π.). Τέλος υπάρχουν και προσωπικά-οικογενειακά κριτήρια, όπως «δεν πηγαίνω στο Ιόνιο ή στο Αιγαίου ή στο Δυτικής Μακεδονίας και πηγαίνω αντ’ αυτών στα ΤΕΙ Αθήνας-Θεσσαλονίκης. Αυτό που δεν αλλάζει είναι η επιστημονική συγκρότηση, η οποία αποδεικνύεται μέσα από την αξιολόγηση. Το Υπουργείο όπως και η ΑΔΙΠ γνωρίζουν πολλά επ’ αυτού.<br /><br />2) Σύγχρονα προγράμματα προπτυχιακών και μεταπτυχιακών σπουδών, απολύτως αντίστοιχα με εκείνα των Πανεπιστημίων.<br />Γιατί τα αναπτύξαμε και πώς διαφοροποιούμαστε από τα Πανεπιστήμια; Γιατί μας ζητήθηκε αυτά τα χρόνια από το Υπουργείο και γιατί δεν υπήρχε και λόγος να δημιουργηθεί κάτι ενδιάμεσο ή κατώτερο.<br /><br />3) Ποιοτικό εξοπλισμό και οργανωμένα εργαστήρια, σε μερικές περιπτώσεις πληρέστερα των αντίστοιχων στα Πανεπιστήμια.<br /><br />Θα ήθελα να επισημάνω κάποια στοιχεία για τους αναγνώστες που δε βρίσκονται στο χώρο των Πανεπιστημίων-ΤΕΙ: <br />1) Οι καθηγητές των ΤΕΙ συμμετέχουν σε τριμελείς επιτροπής επίβλεψης διδακτορικών διατριβών τόσο σχεδόν στο σύνολο των ελληνικών Πανεπιστημίων όσο και στην αλλοδαπή. Αυτό πώς επετράπη και τώρα έρχεται να τερματιστεί;<br />2) Υπάρχουν ΤΕΙ που έχουν υπογράψει προγραμματικές συμφωνίες ερευνητικής συνεργασίας με ξένα πανεπιστήμια ή ελληνικά ερευνητικά κέντρα. Αυτό πώς επετράπη και τώρα έρχεται να τερματιστεί;<br />3) Καθηγητές ΤΕΙ είναι επιστημονικοί υπεύθυνοι σε ερευνητικά προγράμματα στα οποία καθηγητές Πανεπιστημίων εργάζονται ως ερευνητές.<br />4) Καθηγητές ΤΕΙ είναι επιμελητές έκδοσης ή κριτές σε διεθνή περιοδικά πολύ υψηλού κύρους (όπως αυτό αποδεικνύεται από το impact factor) καθώς και διοργανωτές ή μέλη της επιστημονικής επιτροπής διεθνών συνεδρίων. Και δεν αναφέρομαι σε εκδοτικούς οίκους της Ινδίας ή της Βουλγαρίας αλλά π.χ. στην Elsevier, στη Springer και στις εκδόσεις των ACM, IEEE κ.λ.π. Σε όλες αυτές τις συνεργασίες οι ξένοι εταίροι επέλεξαν τους καθηγητές ΤΕΙ λόγω της διεθνούς απήχησης που είχε η ερευνητική δραστηριότητά τους κι όχι γιατί ήταν φίλοι και γνωστοί. Επίσης οι ξένοι καθηγητές θεωρούν ότι οι Έλληνες συνεργάτες τους είναι πανεπιστημιακοί γιατί δεν μπορούν να διανοηθούν ότι εργάζονται σε κάτι διαφορετικό.<br /><br />Κατα συνέπεια, με βάση όλα τα παραπάνω αγαπητέ συμμετέχοντα στο παρόν ιστολόγιο, πιστεύετε ότι θα έπρεπε να ζητείται κάτι λιγότερο από την ισότιμη μεταχείριση των Πανεπιστημίων και των ΤΕΙ, από την απόδοση της δυνατότητας να εκπονούνται διδακτορικές διατριβές υπό προϋποθέσεις, από την κοινή σύμπραξη των δύο κατηγοριών ιδρυμάτων κατά το χωροταξικό επανασχεδιασμό της ελληνικής τριτοβάμιας εκπαίδευσης;<br /><br />Εάν χρειαζόμαστε ενδιάμεσα στελέχη, ιδού πεδίον δόξης λαμπρόν για τα ΙΕΚ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-57760075504157249802011-08-04T23:06:50.743-07:002011-08-04T23:06:50.743-07:00@12:49 PM
Χαίρομαι που παραδέχεστε ότι το επίπεδο ...@12:49 PM<br />Χαίρομαι που παραδέχεστε ότι το επίπεδο των φοιτητών μιας σχολής/τμήματος δεν μπορεί να αποτελεί μέτρο αξιολόγησης των διδασκόντων.<br /><br />Κακώς η πολιτεία θέλει Ανώτατη Εκπαίδευση δύο παράλληλων τομέων, με σαφώς διακριτή φυσιογνωμία (και Πανεπιστήμια και ΤΕΙ). Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος με σοβαρά επιχειρήματα γιατί χρειάζεται το 2011 Τριτοβάθμια Τεχνολογική εκπαίδευση?<br /><br /><br />Να πω εγώ την άποψη μου για το ποιο είναι το πρόβλημα των ΤΕΙ.<br /><br /><br />> Ναι, θέλουν οι καθηγητές τους μισθό ανάλογο με τους καθηγητές πανεπιστημίων. Το παράξενο που είναι? Αρκετά νέα μέλη ΕΠ έχουν περισσότερα προσόντα από τα αντίστοιχα ΔΕΠ.<br /><br />> Όχι, δεν θέλουν οι φοιτητές τους επαγγελματικά δικαιώματα ίδια με τους απόφοιτους πολυτεχνείων. Θέλουν όμως όλα τα τμήματα (πανεπιστημίων και ΤΕΙ) να είναι ίσης διάρκειας σπουδών ώστε να μην υπάρχουν στρεβλώσεις. Θέλουν να σταματήσουν οι Μηχανικοί του Πολυτεχνείου με 5 χρόνια σπουδών να το παίζουν ταυτόχρονα Μηχανικοί Ενέργειας, Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών. 4 χρόνια είναι αρκετά για ένα τίτλο σπουδών από τους 3 που ανέφερα.<br /><br />> Όχι, δεν θέλουν να ονομάζονται Πολυτεχνεία αλλά να υπάρχει ο όρος Πανεπιστήμιο στην ονομασία τους ώστε να είναι αναγνωρίσιμα και στο εξωτερικό. Μάλλον Ελληνική παγκόσμια πρωτοτυπία η μη Πανεπιστημιακή Τριτοβάθμια εκπαίδευση.<br /><br />> Ναι, θέλουν να επιβλέπουν διδακτορικά ώστε να μπορεί να διεξάγεται έρευνα.<br /><br />Τα ΤΕΙ σε γενικές γραμμές θέλουν την ακαδημαική ολοκλήρωση που αξίζουν. Περισσότερες λεπτομέρειες υπάρχουν στα κείμενα <br />της ΟΣΕΠ-ΤΕΙ (Ομοσπονδίας Καθηγητών ΤΕΙ). Αν θέλετε μπορώ να τις αναφέρω.<br /><br />Να ρωτήσω και εγώ με την σειρά μου. Γιατί τα Πανεπιστήμια (και τα ΔΕΠ) δεν θέλουν τα ΤΕΙ να δίνουν διδακτορικά και να κάνουν έρευνα? <br />Τι θέλουν τελικά?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-88264324531915281502011-08-04T22:48:53.095-07:002011-08-04T22:48:53.095-07:00@10:22 AM
Πουθενά και από κανέναν δεν έχω δει μια ...@10:22 AM<br />Πουθενά και από κανέναν δεν έχω δει μια εμπεριστατωμένη μελέτη ή άποψη γιατί χρειάζεται το 2011 Τριτοβάθμια Τεχνολογική εκπαίδευση. <br />Πολλοί μάλιστα μπερδεύουν την Τεχνολογική με την Τεχνική εκπαίδευση.... (η δεύτερη είναι απαραίτητη αλλά δεν ανήκει στην Τριτοβάθμια). <br /><br />Επίσης, η παρακίνηση διεκδίκησης μιας θέσης (κυρίως) σε Πολυτεχνείο είναι γνωστή "εξυπνάδα" που κυκλοφορεί συχνά ως επιχείρημα.<br />Πόσα μέλη ΔΕΠ στα πολυτεχνικά τμήματα του ΕΜΠ ή του ΑΠΘ είναι μη πτυχιούχοι Πολυτεχνείου? Είναι τυχαίο που δεν προσλαμβάνουν κάποιον άλλον? (μάλλον όλοι οι καλοί ερευνητές είναι από το Πολυτεχνείο)...<br /><br />Τέλος, το παράδειγμα και η σύγκριση των νηπιαγωγείων με τα ΑΕΙ είναι λανθασμένη και ατυχής. Τέτοιες συγκρίσεις κάνετε στο μυαλό σας?<br /><br /><br />Καλό είναι να ξεκαθαρίσουμε όλοι την κατάσταση και να αφήσουμε τα κόμπλεξ ανωτερότητας ή κατωτερότητας. <br /><br />Ο ερευνητής (μεγάλος ή μικρός) κρίνεται κάθε μέρα και δεν είναι καλός επειδή απλώς κατέχει πτυχίο Πανεπιστημίου ή επειδή είναι μέλος ΔΕΠ (και όχι ΕΠ).Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-4651036970212614172011-08-04T14:25:02.537-07:002011-08-04T14:25:02.537-07:00ΑΝ ΚΆΠΟΙΟΣ ΈΧΕΙ ΓΡΑΦΤΕΊ ΠΡΙΝ ΤΟ 2000 ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚ...ΑΝ ΚΆΠΟΙΟΣ ΈΧΕΙ ΓΡΑΦΤΕΊ ΠΡΙΝ ΤΟ 2000 ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΈΧΕΙ ΔΥΝΑΤΌΤΗΤΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΏΣΕΙ ΜΈΧΡΙ ΤΟ 2013-2014 Η 2014-2015;ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΎ!!!!Demihttps://www.blogger.com/profile/11669226441960624852noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-29562739420506284022011-08-04T14:09:23.289-07:002011-08-04T14:09:23.289-07:00Κύριε Πανάρετε βάλτε ένα τέλος σε αυτή τη παρωδία,...Κύριε Πανάρετε βάλτε ένα τέλος σε αυτή τη παρωδία,παρακαλώ ενημερώστε τον κόσμο ότι αει και τει πλέον βρίσκονται στον ίδιο δρόμο και κανένα από τα δύο δεν είναι κατώτερο παρά μόνο ισάξιαAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-1617784502752858102011-08-04T12:49:13.582-07:002011-08-04T12:49:13.582-07:00Ασφαλώς το επίπεδο των φοιτητών μιας σχολής/ενός τ...Ασφαλώς το επίπεδο των φοιτητών μιας σχολής/ενός τμήματος, το οποίο εν πολλοίς εξαρτάται από τις ατομικές επιλογές τους και τις επιλογές των γονέων τους και ενδεχομέως επηρεάζονται από εξωτερικούς, μεταβλητούς παράγοντες, δεν μπορεί να αποτελεί μέτρο αξιολόγησης των διδασκόντων.<br /><br />Η ένσταση βρίσκεται στο εξής:<br />Η πολιτεία θέλει Ανώτατη Εκπαίδευση δύο παράλληλων τομέων, με σαφώς διακριτή φυσιογνωμία.<br />Τα Πολυτεχνεία τα εντάσσει στον πανεπιστημιακό τομέα και τα ΤΕΙ στον τεχνολογικό.<br /> <br />Ποιό είναι το πρόβλημα των ΤΕΙ?<br />> Θέλουν οι καθηγητές τους μισθό ανάλογο με τους καθηγητές πανεπιστημίων :) :) :)?<br />> Θέλουν οι φοιτητές τους επαγγελματικά δικαιώματα ίδια με τους απόφοιτους πολυτεχνείων :) :) :)?<br />> Θέλουν να ονομάζονται Πολυτεχνεία ?<br />> Θέλουν τα Πολυτεχνεία να μετωνομασθούν σε ΤΕΙ και να ανήκουν στην Τεχνολογική εκπαίδευση?<br />> Θέλουν το ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης να μετωνομασθεί σε Πολυτεχνείο?<br />> Θέλουν να επιβλέπουν διδακτορικά και δεν τους το επιτρέπει ο νόμος? <br /> <br />Τί θέλουν τελικά?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-85842614574338738222011-08-04T08:20:21.439-07:002011-08-04T08:20:21.439-07:00&1:09
Πώς σχετίζονται οι επιλογές των υποψήφι...&1:09<br /><br />Πώς σχετίζονται οι επιλογές των υποψήφιων φοιτητών και των γονέων τους με το επίπεδο των διδασκόντων;<br /><br />Ξεχνάτε πως πολλά τμήματα των κεντρικών, κι όχι μόνο, ΤΕΙ έχουν υψηλότερη βάση από τμήματα Πανεπιστημίων; <br /><br />Ξεχνάτε πως υπάρχουν τμήματα όπως το Γεωγραφίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου με αξιόλογους επιστήμονες αλλά ασύλληπτα χαμηλή βάση και πολλές κενές θέσεις;<br /><br />Ξεχνάτε πως με την ψαλίδα των διορισμών τα παιδαγωγικά τμήματα μέσα σε 1 πενταετία θα επιστρέψουν εκεί που ήταν πάντοτε ... πολύ χαμηλά.<br /><br />Επιτέλους δεν μπορεί εν έτει 2011 και σε ένα blog που "υποτίθεται" ότι γράφουν μορφωμένοι άνθρωποι να παρατίθενται επιχειρήματα επιπέδου δημοτικού ή, ακόμη χειρότερα, δημοσιογραφικού επιπέδου!<br /><br />Και κάτι ακόμη: το μόνο ΑΤΕΙ είναι το Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, όλα τα υπόλοιπα είναι ΤΕΙ. Μην κολλάνε κάποιοι με το όνομα.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-61935105251013969502011-08-03T13:09:36.711-07:002011-08-03T13:09:36.711-07:00Εντάξει. Μπορείτε σας παρακαλώ να μας πείτε ποιό ε...Εντάξει. Μπορείτε σας παρακαλώ να μας πείτε ποιό είναι το επίπεδο των νεοεισερχόμενων φοιτητών στα ΑΤΕΙ και ποιές οι επιδόσεις τους σε σύγκριση με τα Πολυτεχνεία για να καταλάβουμε κι εμείς σε τί ακριβώς διαφέρει η τεχνολογική από την πανεπιστημιακή εκπαίδευση και που ταυτίζονται οι σπουδές στα ΤΕΙ με τα Πολυτεχνεία ώστε να θεωρήσουμε ότι τα ΤΕΙ είναι ισότιμα με τα Πολυτεχνεία και επομένως δικαίως διεκδικούν ή εκέρδισαν επαξίως την επωνυμία ΑΤΕΙ?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-84663721875287921942011-08-03T11:54:37.591-07:002011-08-03T11:54:37.591-07:00Τα ΑΤΕΙ δεν είναι νηπιαγωγεία τα ΑΤΕΙ είναι ανώτατ...Τα ΑΤΕΙ δεν είναι νηπιαγωγεία τα ΑΤΕΙ είναι ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα τελείωσαν οι εποχές τις προπαγάνδας και της παραπληροφόρησηςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-51330103672255636282011-08-03T10:22:11.969-07:002011-08-03T10:22:11.969-07:00Χρειαζόμαστε γερά θεμελιωμένη πανεπιστημιακή και τ...Χρειαζόμαστε γερά θεμελιωμένη πανεπιστημιακή και τεχνολογική εκπαίδευση.<br />Δεν καταλαβαίνω, γιατί όσοι έχουν προσληφθεί στην τεχνολογική εκπαίδευση, θέλουν μετά μανίας να τη μετατρέψουν σε πανεπιστημιακή.<br />Επειδή οι ίδιοι ως άτομα είναι μεγάλοι ερευνητές?<br />Εάν είναι έτσι, γιατί δεν διεκδικούν θέσεις στα Πολυτεχνία?<br /><br />Kι εμείς μπορεί να θεωρούμε τους εαυτούς μας μεγάλους ερευνητές και να έχουμε προσληφθεί ως νηπιαγωγεία.<br />Είναι λόγος αυτός αναγκαίος και ικανός για να μετωνομάσουμε τα νηπιαγωγεία σε ΑΕΙ?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-32576820995416071772011-08-03T08:42:50.112-07:002011-08-03T08:42:50.112-07:00@7:04 AM
Τα ΤΕΙ είναι και ονομάζονται ΑΕΙ εδώ και ...@7:04 AM<br />Τα ΤΕΙ είναι και ονομάζονται ΑΕΙ εδώ και αρκετό καιρό. Γιατί λέτε "πλέον μπορούν ελεύθερα να λέγονται ΑΕΙ"?<br /><br />Το σημαντικότερο πρόβλημα δεν είναι το όνομα αλλά η ουσία. Με το προτεινόμενο νομοσχέδιο διαφαίνεται υποβάθμιση τους (π.χ. δεν δίνονται διδακτορικά άρα δεν υποστηρίζεται η έρευνα, κλπ).<br /><br />Αντί να υπάρξει μια τελική λύση και όσα τμήματα ΤΕΙ είναι αξιόλογα να γίνουν πανεπιστημιακά, δυστυχώς επιστρέφουμε σε άλλες εποχές...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-82375560610093977172011-08-03T07:04:57.296-07:002011-08-03T07:04:57.296-07:00Κύριε Πανάρετε τα ΑΤΕΙ θα υποβαθμιστούν η πλέον μπ...Κύριε Πανάρετε τα ΑΤΕΙ θα υποβαθμιστούν η πλέον μπορούν ελεύθερα να λέγονται ΑΕΙ?με τους μηχανικούς των ΑΤΕΙ έχετε γνώση για το τι θα γίνει?περιμένω απάντησή σας ευχαριστώAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-13621390885365270452011-08-03T06:56:47.330-07:002011-08-03T06:56:47.330-07:00Οι μεταβατικές διατάξεις πιστεύω πως αδικούν το...Οι μεταβατικές διατάξεις πιστεύω πως αδικούν τους ήδη υπηρετούντες λέκτορες και δημιουργούν δυσλειτουργίες στην εκλογή των νεων μελών ΔΕΠ. <br /><br /><br />Σύμφωνα με αυτές "Λέκτορες με θητεία υπηρετούντες κατά τη δημοσίευση του παρόντος νόμου: Μέχρι τη λήξη της επταετίας από τη δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως της πράξης διορισμού τους μπορούν να ζητήσουν την εξέλιξή τους στη βαθμίδα του επίκουρου καθηγητή μέχρι δύο φορές, σύμφωνα με τις ισχύουσες πριν τη δημοσίευση του παρόντος νόμου διατάξεις".<br /><br />Η ρύθμιση αυτή, ενώ αρχικά μοιάζει ικανοποιητική, μια και δίνει την εντύπωση ότι οι ήδη υπηρετούντες μπορούν να κριθούν ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ανά πάσα στιγμή, αυτοαναιρείται στη συνέχεια με τη μετέπειτα τοποθέτηση ότι θα κριθούν «σύμφωνα με τις ισχύουσες πριν τη δημοσίευση του παρόντος νόμου διατάξεις». Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΡΙΕΤΙΑ για να ξεκινήσει τη διαδικασία για να γίνει Επίκουρος που ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ Η ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ!<br /><br /><br />Νομίζω, λοιπόν ότι η ρύθμιση αυτή αδικεί τους υπηρετούντες λέκτορες γιατί τους εντάσσει, άτυπα βέβαια, σε μια ιδιαίτερη ομάδα η οποία δεν υπάρχει πλέον. Να τους πούμε "υποχρεωτικά καταργημένοους Λέκτορες". Κάποιος λοιπόν νεώτερος τους, που εντάσσεται σαν μέλος ΔΕΠ για 1η φορά και θα μπει απευθείας σαν Επίκουρος θα βρεθεί μπροστά τους. <br /><br /><br />Πιστεύω λοιπόν πως ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΕΣ ΛΕΚΤΟΡΕΣ, το ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΡΙΣΗΣ πρέπει να δοθεί ΑΜΕΣΑ ΕΦΟΣΟΝ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ. <br /><br /> Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-27860411473195109572011-08-01T23:54:34.432-07:002011-08-01T23:54:34.432-07:00@2.43 Ο σχεδιασμός ήταν για 17-18 Αυγούστου.@2.43 Ο σχεδιασμός ήταν για 17-18 Αυγούστου.Ιωάννης Πανάρετοςhttps://www.blogger.com/profile/11349501669399533448noreply@blogger.com