tag:blogger.com,1999:blog-10563343.post3493587447750498075..comments2023-08-04T02:51:54.678-07:00Comments on ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ): Η ομιλία μου στην Βουλή (5/5/10)ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΡΕΤΟΣhttp://www.blogger.com/profile/03064081874763508334noreply@blogger.comBlogger47125tag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-66396898225540339122010-05-27T12:15:40.672-07:002010-05-27T12:15:40.672-07:00Γνωρίζω ότι θα διαφωνήσουν οι υπόλοιπες ειδικότητε...Γνωρίζω ότι θα διαφωνήσουν οι υπόλοιπες ειδικότητες, αλλά δεν μπορώ να κρατάω μέσα μου αυτό που βιώνω 6 χρόνια τώρα. Οι ΠΕ02, 03, 04 τραβάνε το μεγαλύτερο κουπί στα Γυμνάσια και στα Λύκεια. Πολλά αντικείμενα, πολλές διορθώσεις, πολλή σκέψη για την παραγωγή θεμάτων, κατανάλωση φαιάς ουσίας. Θα είχατε την ευαισθησία(;) να διερευνήσετε το θέμα; <br /> Επίσης, καλό θα ήταν να έλειπε η ειρωνία στον τίτλο του τελευταίου νομοσχεδίου. Άκου εκεί "αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού"! Δεν πρόκειται φυσικά για αναβάθμιση. Περισσότερο για μετατροπή του εκπαιδευτικού σε απασχολούντα παιδιών δείχνει. Τόσα χρόνια φορτώνουν σκουπίδια στα μυαλά των παιδιών οι πολιτικοί, η τηλεόραση, οι διαφημιστές, η δανειοδοτούμενη ευμάρεια. Αν δεν το έχετε πάρει είδηση, οι εκπαιδευτικοί καλούνται περισσότερο στο να καθαρίσουν τα σκουπίδια από το να διδάξουν το αντικείμενό τους.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-2391534314224443732010-05-25T02:47:37.157-07:002010-05-25T02:47:37.157-07:00Κύριε Πανάρετε, ποιά είναι η γνώμη σας αλλά κυρίως...Κύριε Πανάρετε, ποιά είναι η γνώμη σας αλλά κυρίως ποιές οι ενέργειες που κάνετε σχετικά με την πληρωμή εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας των εκδοτών των ηλεκτρονικών περιοδικών στα οποία έχουν πρόσβαση τα πανεπιστήμια που συμμετείχαν στην κοινοπραξία HEALLINK; Πώς μπορούμε να μιλάμε για έρευνα στην Ελλάδα όταν ΔΕΝ μπορούμε ούτε καν να διαβάσουμε έρευνες σχετικά με το αντικείμενό της έρευνας μας;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-19277379706822790712010-05-19T02:49:16.135-07:002010-05-19T02:49:16.135-07:00Αγαπητέ κ.Πανάρετε,
Σας στέλνω επιστολή μου σε 2 ...Αγαπητέ κ.Πανάρετε,<br /><br />Σας στέλνω επιστολή μου σε 2 μέρη - δεν χωρά ολόκληρη. Δεν θέλω δημοσίευση, εύχομαι μόνο να έχετε την υπομονή να τη διαβάσετε<br /><br />ΜΕΡΟΣ Α<br />«Πρώτα ο μαθητής»..<br /><br />Αυτό είναι το motto της νέας ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας. «Πρώτα ο μαθητής».<br />Αδιαμφισβήτητα πολύ ωραίο motto, η πράξη όμως ισχύει?<br /><br />Είμαι μητέρα 3 παιδιών που φοιτούν στην Ε3 τάξη του 3ου Δημοτικού Σχολείου Κηφισιάς. Σας έχω απασχολήσει και στο παρελθόν (14/10/2009) με το πρόβλημα της τάξης μας το οποίο συνεχίζεται μια και μόλις αποχαιρετήσαμε την 5η δασκάλα για τη φετινή χρονιά και δεν ξέρουμε αν πηγαίνουμε για 6η δασκάλα ή απλά καμία δασκάλα…<br /><br />11/9/2009- ημέρα έναρξης της σχολική χρονιάς- το τμήμα των παιδιών μας αναλαμβάνει μια νέα δασκάλα η οποία ήρθε 3 μέρες στο σχολείο μας και δεν ξανάρθε. Είχε ζητήσει μετάθεση και έτυχε δυστυχώς να αρρωστήσει και πήρε αναρρωτική άδεια μέχρι να έρθει η μετάθεσή της. Τα παιδιά μας έμειναν επί 4 μέρες σκορπισμένα σε διάφορες άλλες τάξεις και τμήματα μέχρι που στάλθηκε αναπληρώτρια δασκάλα στις 18/9.<br /><br />Όφελος εκπαιδευτικού- Όφελος μαθητών= 1-0<br /><br />18/9/2009- την τάξη μας αναλαμβάνει αναπληρώτρια εκπαιδευτικός η οποία κατοικεί σε γειτονικό Δήμο και ζητά μετά τις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου μετάθεση στο Δήμο της η οποία και έγινε αμέσως δεκτή από το Υπουργείο. <br /><br />Όφελος εκπαιδευτικού- Όφελος μαθητών= 1-0<br /><br />14/10/2009- φθάνει στο σχολείο νέος δάσκαλος. Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες- απλά ο εκπαιδευτικός αυτός είναι ακατάλληλος- γι’ αυτό μπορούν να σας μιλήσουν οι δάσκαλοι που τον γνώρισαν..<br /><br />Στις 14/10 μη βρίσκοντας λύση από τη διεύθυνση του σχολείου, έστειλα επιστολή στην κα Φαλιάγκα με κοινοποίηση στον προϊστάμενό της και στην ηγεσία του Υπουργείου(ήταν πολύ απασχολημένη για να μου απαντήσει στο τηλέφωνο). Την επόμενη μου τηλεφώνησε και μου είπε ότι αδίκως διαμαρτύρομαι γιατί εκείνη δεν άφησε ούτε 1 μέρα το σχολείο χωρίς δάσκαλο. Μπορούμε λοιπόν να αλλάζουμε κάθε μήνα δάσκαλο και να είμαστε εντάξει από πλευράς Υπουργείου- «πρώτα ο μαθητής» άλλωστε όπως είπαμε παραπάνω. Μέλημά μας «να μην διαταραχθεί η εκπαιδευτική διαδικασία» όπως αναφέρετε και εσείς στο blog σας.<br />Οι διαμαρτυρίες πλέον για τον νέο δάσκαλο ήταν τόσο έντονες που η κα Φαλιάγκα μας έστειλε νέα εκπαιδευτικό στις 20 Οκτωβρίου.<br /><br />Όφελος εκπαιδευτικού- Όφελος μαθητών= 0-1 (μετά από διαμαρτυρίες γονέων)<br /><br />20/10/2009- Το Ε3 τμήμα το αναλαμβάνει η νέα εκπαιδευτικός η οποία όμως αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα στην τάξη. Ενώ το τμήμα των παιδιών μας αποτελείται κατά γενική ομολογία από πολύ καλούς μαθητές και πολύ καλά παιδιά, όλο το αλαλούμ που προηγήθηκε τα αναστάτωσε και τα παιδιά μας δυσκολεύτηκαν πολύ να πειθαρχήσουν και να μπουν σε μια σειρά. Ρωτούσαν συνέχεια τη δασκάλα αν θα φύγει και αυτή όπως και οι προηγούμενοι. Τα παιδιά έχασαν την εμπιστοσύνη τους στους δασκάλους τους και για πρώτη φορά στην ζωή τους σαν μαθητές αντιλαμβάνονται ότι το ΣΧΟΛΕΙΟ δεν ενδιαφέρεται γι’ αυτά. Μετά τα Χριστούγεννα κατάφερε πλέον η νέα εκπαιδευτικός να βάλει την τάξη επιτέλους σε μια σειρά.Μαριάννα Κωνσταντινίδουnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-72651536434410521692010-05-15T03:59:24.508-07:002010-05-15T03:59:24.508-07:00Συνέχεια στο “Περί Συγχωνεύσεων Πανεπιστημίων-ΤΕΙ”...Συνέχεια στο “Περί Συγχωνεύσεων Πανεπιστημίων-ΤΕΙ”<br />Προσυπογράφω το μεγαλύτερο μέρος των παρατηρήσεων του ανώνυμου 10:10πμ, ειδικά σε όλα τα ερωτηματικά που θέτει επί της άγνωστης-κυοφορούμενης διαδικασίας και συνεχίζουμε να αναμένουμε απόκριση.<br />Περαιτέρω, επιθυμώ να προσθέσω τα εξής:<br />Η Υπ. Παιδείας, μιλώντας στη Διεθνή Διάσκεψη «Συνεργασία της Τοπικής Αυτοδιοίκηση με τα Πανεπιστήμια και τους Τοπικούς, Κοινωνικούς και Οικονομικούς Φορείς» αναφέρει μεταξύ άλλων: “…Στο συνολικό σχέδιο ανασύνταξης της χώρας, μπαίνει με έμφαση και το θέμα της χωροταξικής αναδιάρθρωσης και των πανεπιστημίων. Χωροταξική αναδιάρθρωση η οποία θα βασιστεί σε ακαδημαϊκά κριτήρια αλλά και κριτήρια που έχουν σχέση με τις περιφερειακές δομές της χώρας, κριτήρια τα οποία θα συζητηθούν με όλη την ακαδημαϊκή και όχι μόνο κοινότητα, ώστε να μπορέσουμε να διασφαλίσουμε πανεπιστημιακά ιδρύματα ισχυρά…”<br />Ερωτήματα:<br />Το πρόβλημα της Ανώτατης Παιδείας της χώρας είναι μόνο η (γεωγραφική) χωροταξία των ιδρυμάτων της, που η αναδιάρθρωσή της συνεπάγεται οικονομίες κλίμακας (οικονομίες σε τί ακριβώς)?<br />Αναγνωρίζεται η ανάγκη “χωροταξικής αναδιάρθρωσης” της Ανώτατης Παιδείας της χώρας στο πεδίο της επιστήμης και της τεχνολογίας (ή μήπως τελικά στο πεδίο της επιστήμης και στο πεδίο της τεχνολογίας)?<br />Στο … βωμό της οικονομίας (της αγοράς…) πόσα στελέχη Ανώτατης Παιδείας πρέπει να δημιουργούνται στη χώρα και σε ποιους τομείς της επιστήμης και της τεχνολογίας?<br />Σχετικά, ο πρύτανης του Πολυτεχνείου Κρήτης (συντονιστής της … “Επιτροπής Συγχωνεύσεων” της Συνόδου των Πρυτάνεων) αναφέρει: “Πολλοί πιστεύουν πως το Πανεπιστήμιο πρέπει να παραμείνει αποκλειστικά και μόνο ένα πεδίο προβληματισμού, μάθησης γενικών επιστημονικών θεωριών και τίποτα παραπάνω. Αυτή ήταν κάποτε ίσως, η έννοια του Πανεπιστημίου προ αιώνων στην Δυτική Ευρώπη. Πλην όμως το Πανεπιστήμιο, από την στιγμή που εκ των πραγμάτων η τεχνολογία μπήκε στην ζωή μας, πρέπει να αποτελέσει και μοχλό ανάπτυξης. Από το Πανεπιστήμιο θα βγει η καινοτομία, οι καλύτεροι όροι παραγωγής, ο τρόπος αξιοποίησης του ορυκτού πλούτου μιας χώρας αλλά και η αειφόρος και βιώσιμη ανάπτυξη. Επομένως το Πανεπιστήμιο στην Ελλάδα θα πρέπει να αλλάξει άρδην και άμεσα... Σε όλες τις χώρες του κόσμου η ανάπτυξη των Πανεπιστημίων γίνεται μετά από μία μελέτη για το τι χρειαζόμαστε και όχι για το πώς θα βολέψουμε τις τοπικές κοινωνίες”.<br />Κι άλλα Ερωτήματα:<br />Η Ελληνική Κοινωνία και Πολιτεία επεφύλαξε πάντα (στην πράξη) απαξίωση στα ΤΕΙ της Ανώτατης Παιδείας. Με ακαδημαϊκά και άλλα κριτήρια τώρα θα εξαφανίσουμε τα ΤΕΙ της Ανώτατης Παιδείας?<br />Η μέσω συμπληγάδων σημαντική (για να μην πω θεαματική) ανάπτυξη στα ΤΕΙ θυλάκων/πόλων έρευνας και καινοτομίας θα διαμελιστεί ως τρόπαιο των φαινόμενων μονομερών συγχωνεύσεων-απορροφήσεων-εκμηδενίσεων?<br />Μάλλον Ουτοπικό Ερώτημα:<br />Η εσωστρεφής Ανώτατη Παιδεία της χώρας θα μπορούσε να γίνει άραγε εξωστρεφής, ποιοτικός Πόλος Παιδείας και Έρευνας στη γεωπολιτική αυτή γωνιά, έλκοντας φοιτητές και ερευνητές από το ευρωπαϊκό και διεθνές γίγνεσθαι, αντί να ξαποστέλνει και τους εγχώριους, γενόμενη πλουτοπαραγωγική πηγή από καταβόθρα?<br />Κώστας Αξελός: “Τα Αποφασιστικά Ερωτήματα ζητούν Αινιγματικές Απαντήσεις, που μένουν Ερωτηματικές”. “Αυτό που επέρχεται, επέρχεται πάντα ενιαία και τριαδικά: στην ενότητα του παρελθόντος-παρόντος-μέλλοντος, όπου καθεμία από τις τρεις διαστάσεις παίζει και με τις δυο άλλες και εμείς οι άνθρωποι το μεταμορφώνουμε με τις σκέψεις, τις πράξεις, τα πάθη και τις παραλείψεις μας”.<br />JPMAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-25201140256433063282010-05-13T14:44:48.455-07:002010-05-13T14:44:48.455-07:00Κύριε υφυπουργέ,
Θα ήθελα να μου πείτε αν το τρέν...Κύριε υφυπουργέ,<br /><br />Θα ήθελα να μου πείτε αν το τρένο είναι σε καλά χέρια ή έχει αρχίσει να παρεκλίνει από τη πορεία του. Τι εννοώ. Ο πρωθυπουργός και η κυβέρνηση λέει και ξαναλέει ότι οι εποχές είναι δύσκολες. Αποτέλεσμα αυτών των δυσκολιών, είναι η αύξηση του χρόνου εργασίας, η μείωση των αποδοχών και η αύξηση των ορίων ηλικίας. Παρότι αυτά συμβαίνουν, παρατηρείται μια ευνοιοκρατία σε κάποιους ανθρώπους.<br />Κύριε υφυπουργέ είδα με έκπληξη ότι σύμβουλος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου παρότι παίρνει τον παχυλό μισθό του, τον τοποθετήσατε και σε επιτροπή κρίσης (2η θέση εργασίας) και αντιπρόεδρο σε πανεπιστημιακό ίδρυμα (3η θέση εργασίας). <br />Αν οι παραπάνω θέσεις ήταν αμισθί θα είχα ένα πρόβλημα. Το πρόβλημά μου θα ήταν η κατανόηση του τρόπου που θα προλαβαίνει αυτός ο άνθρωπος να κάνει όλα αυτά που απαιτείται να κάνει λόγω των θέσεων που έχει. Μάλλον πρέπει να έχει για αυτόν περισσότερες ώρες η ημέρα.<br />Δυστυχώς όμως οι θέσεις είναι έμμισθες και άρα πληρώνεται κάποιος από τρεις πηγές, ενώ άλλοι χάνουν και αυτά που είχαν και άλλοι είναι άνεργοι.<br />Νομίζω αδικεί τον κόσμο αυτή η συμπεριφορά και η στάση. Θυμίζει την παλιά διακυβέρνηση... Να σας χαίρονται!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-86277079015458762512010-05-13T11:09:59.051-07:002010-05-13T11:09:59.051-07:00Μην ελπίζετε πλέον στο φιλότιμό μας κύριε υπουργέ....Μην ελπίζετε πλέον στο φιλότιμό μας κύριε υπουργέ. <br />Αυτό το είχαμε πεινασμένοι. <br />Αυτό το είχαμε πεινασμένοι και απαξιωμένοι.<br /> Αυτό το είχαμε πεινασμένοι, απαξιωμένοι και αποπροσανατολισμένοι. <br />Τώρα όμως, η μπίλια που γύριζε στην ρουλέτα εδώ και χρόνια και μείς, με αγωνία, αφού μας αναγκάσατε να τζογάρουμε την ανθρώπινη-παιδαγωγική-επιστημονική μας αξιοπρέπεια, έκατσε και χάσαμε όλα μας τα "λεφτά", τώρα είναι η ώρα να ψάξετε για την ΠΑΡΗΓΟΡΙΑ ΣΤΟΝ ΑΡΡΩΣΤΟ. <br />Οι εποχές που ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ πληροφορικός ήταν το ελβετικό πολύ-εργαλείο στα χέρια της διοίκησης των σχολείων, καλύπτοντας την κάθε τεχνολογική ανεπάρκεια των οραματιστών της Ελληνικής Εκπαιδευτικής Πολιτικής διαχρονικά έχουν περάσει. <br />Εγώ αγαπώ την διδασκαλία, αγαπώ την δουλειά για την οποία διορίστηκα στο Ελληνικό Δημόσιο Σχολείο και θα εξακολουθήσω να την τιμώ για το καλό των μαθητών μας και όχι για το δικό σας «καλό».<br />Γιατί το σύνθημα πρέπει να είναι ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ και όχι πρώτα η απαξίωση του Εκπαιδευτικού με άπειρους και ευρηματικούς τρόπους.<br />Αμφιβάλλω κ. υπουργέ, αν εσείς και οι παρατρεχάμενοί σας, έχετε αποκωδικοποιήσει σωστά την κατάσταση στο σύγχρονο Ελληνικό σχολείο.<br />Διότι αν είναι θέμα ανικανότητας, μπορώ να το καταλάβω και να προσβλέπω σε επανορθωτικές κινήσεις. Αν είναι όμως θέμα επιλογής συνειδητής, τότε πείτε το ξεκάθαρα σε μένα, στα παιδιά μου και στους γονείς τους, έτσι ώστε να απαλλαγείτε από μένα τον μίζερο και αντιδραστικό ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ.ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΕΝΤΣΑΣhttps://www.blogger.com/profile/02233940089331777712noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-79004998589140794762010-05-13T06:22:31.146-07:002010-05-13T06:22:31.146-07:00Αγαπητέ Κε Πανάρετε
Μήπως είναι σκόπιμο να υπάρχει...Αγαπητέ Κε Πανάρετε<br />Μήπως είναι σκόπιμο να υπάρχει μία απάντηση στο " Περι συγχωνεύσεων Πανεπιστημίων- ΤΕΙ" ????<br /><br />Ποια ειναι η πολιτική βούλιση του ΥΠΕΠΘ???? <br />ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ οτι ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΑΣ.....Αν ξεφύγει δεν θα μαζέυεται και κατι κατ' αρχήν σωστό θα έχει καεί στην πραξη.<br /><br />Αs μη κυνηγάμε τα θεματα.....Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-35204074204188085352010-05-13T02:10:45.735-07:002010-05-13T02:10:45.735-07:00Κύριε Υπουργέ.
Μερικές ακόμα προτάσεις για τον κλ...Κύριε Υπουργέ.<br /><br />Μερικές ακόμα προτάσεις για τον κλάδο μας αφού οι συνάδελφοι παραπάνω έθιξαν κάποια κακώς κείμενα.<br /><br />Υπάρχουν πάρα πολλοί συνάδελφοι στη διάθεση των ΠΥΣΔΕ στις ειδικότητες ΠΕ19/20. Με δεδομένη την απώλεια θέσεων τα τελευταία χρόνια οι συνάδελφοι αυτοί θα μπορούσαν να στελεχώσουν άριστα τις υπηρεσίες σας στο Υπουργείο τουλάχιστον όσοι από αυτούς το θέλουν. Θα μπορούσαν και να προσφέρουν την απαραίτητη αρωγή τόσο στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ όσο και στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο το οποίο υπολειτουργεί γιατί έχει υποχρηματοδοτηθεί. Αναγνωρίστε επιτέλους τις ανάγκες των σχολείων και ενισχύστε το ΠΣΔ και με δυναμικό και με χρηματοδότηση. Επενδύστε στο ανθρώπινο δυναμικό που υπάρχει με την προσφορά εκπαίδευσης (όχι στο word και το excel!) σε σύγχρονα αντικείμενα.<br />Πρέπει να καταλάβετε πως με την υπάρχουσα κατάσταση ΔΕΝ λειτουργούν όπως πρέπει οι σχολικές μονάδες όταν ο εκπ/κος Πληροφορικής πρέπει να κρατάει ένα ή περισσότερα εργαστήρια, να έχει καρτέλες τμημάτων, να έχει όλη τη γραμματεία με τη χαρτούρα και να πρέπει να δουλεύει και το E-school ή/και δεύτερο πρόγραμμα αν στο επιβάλλουν και αυτό όχι σε ένα αλλά σε δύο ή περισσότερα σχολεία για να συμπληρώσουμε ωράριο αφού κάποιοι στο υπουργείο θεωρούν πως πρέπει να οι ώρες να είναι τόσες λίγες και το περιεχόμενο τόσο ελάχιστο ώστε τα παιδιά να μένουν σχεδόν πληροφοριακά αγράμματα.<br /><br />Φτιάξατε τόσους θεσμούς αλλά δεν τους στηρίζετε. Γιατί; Αφήσατε να ρημάξει το ΠΣΔ και τόσες άλλες δράσεις που βοηθούν το σχολείο. Μας φτιάχνετε το e-school και μας αναγκάζετε να το τρέξουμε χωρίς εκπαίδευση. 'Εχετε 5-10 συναδέλφους στο υπουργείο να μας στηρίξουν οι οποίοι τρέχουν και δεν φτάνουν για όλα τα σχολεία της χώρας. Εχετε 2-3 ανθρώπους στα ΠΛΗΝΕΤ που δεν έχουμε δει ποτέ!Οταν κάτι χαλάει στο σχολείο εμείς τρέχουμε πάντα από τα τηλέφωνα ως και τις αίθουσες. Ρυθμίστε τα κλιμάκια αρωγής σε τεχνικά θέματα. Βάλτε κάποιους ανά περιφέρεια να μας στηρίξουν στα σχολεία αφού πρώτα τους εκπαιδεύσετε. <br />Σε αντίθεση με πολλές ειδικότητες οι συνάδελφοι στον κλάδο μας έχουν πάρα πολύ υψηλό επίπεδο και οι περισσότεροι φέρουν όχι μόνο μεταπτυχιακά αλλά και διδακτορικά τα οποία αποκτήθηκαν στα καλύτερα πανεπιστήμια της Ευρώπης και Αμερικής. Οι άνθρωποι αυτοί στο εξωτερικό θα ήταν σε θέσεις Manager - όχι μόνο σε ΙΤ - αλλά και σε θέσεις που απαιτείται προσεκτικός σχεδιασμός και λήψη αποφάσεων. Σκέπτεστε να αξιοποιήσετε αυτό το ατού στο μανίκι σας; Καλύψτε τα κενά στις υπηρεσίες σας με μετατάξεις όσων επιθυμούν.<br /><br />Αν πάλι η πολιτική σας είναι το να έχετε τους συναδέλφους ως γραμματείς στηρίζοντας τις αποφάσεις σας στο φιλότιμο και στο μεράκι του Έλληνα εκπαιδευτικού τουλάχιστον σταματήστε να μας κοροιδεύετε και καταργήστε όλα τα μαθήματα πληροφορικής αφού δεν χρειάζονται αφού και η άποψη που εξέφρασε η κα Υπουργός είναι πως η δουλειά μας ως τώρα ήταν να μάθουμε τα παιδιά να πατάνε "τα πλήκτρα".<br /><br /> Η συνολική απαξίωση της ειδικότητας βγήκε σε αυτά τα λόγια από το υπουργείο. Μήπως ισχύουν αυτά που κάποιος είπε πιο πάνω και υπάρχουν μαιμού σύμβουλοι που σας δουλεύουν κρύβοντας σας την πραγματική κατάσταση που υπάρχει στα σχολεία; Εμπιστευθείτε την συνεχή επικοινωνία με την ΕΠΕ και το ΠΕΚΑΠ και να είστε σίγουρος πως μόνο θετικά πράγματα θα προκύψουν από αυτό.<br /><br />Με τιμή.<br /><br />Εκπαιδευτικός ΠληροφορικήςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-33007069916521903222010-05-12T23:25:10.808-07:002010-05-12T23:25:10.808-07:00Θα βασιστώ σε κάτι που αναφέρθηκε παραπάνω
1."...Θα βασιστώ σε κάτι που αναφέρθηκε παραπάνω<br />1.<i>"Αληθεύει η φήμη κε. Υπουργέ πως κανένας σύμβουλος στο υπουργείο σας δεν έχει έστω βασικό πτυχίο πληροφορικής αλλά βαπτίστηκαν πληροφορικοί στην κολυμπήθρα του Σιλωάμ;"</i><br />^^ Αυτό είναι φανερό γιατί όποιος έχει βασικές τεχνικές γνώσεις καταλαβαίνει ότι στο υπουργείο ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ βασικά τεχνικά θέματα. Το κακό είναι ότι ενώ έχετε άτομα με γνώσεις στις υπηρεσίες σας,τα αγνοείτε γιατί οι "βαθμοφόροι υπεύθυνοι/σύμβουλοι τεχνολογίας" ΔΕΝ έχουν τις γνώσεις να καταλάβουν τις τους λένε και -προφανώς- σας συμβουλεύουν ΟΤΙ ΝΑ'ΝΑΙ. <br />Υπάρχουν άτομα στην εκπαίδευση (δεν είναι όλοι οι πληροφορικοί από σχολές με βάση κάτω από 8 ή παιδιά πανεπιστημιακών) τα οποία έχουν περισσότερες γνώσεις από όλους τους "συμβούλους" σας μαζί. Κάποια στιγμή πρέπει να ρωτήσετε και την γνώμη/συμβουλή τους για αυτά που "αγοράζετε". Πόσα χρήματα χάθηκαν λόγω λανθασμένων επιλογών σας (για τις υποδομές για νέες τεχνολογίες μιλάω πάντα); <br /><br /><br />2.<i>"Η δημόσια Β'βαθμια εκπαίδευση λυμαίνεται από αλεξιπτωτιστές - μεταλλαγμένους (επιτρέψτε μου την έκφραση) καθηγητές πληροφορικής οι οποίοι για να το πω απλά ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ!. "</i><br />^^Υπάρχουν τέτοια άτομα αλλά δεν είναι όλοι έτσι. Το πρόβλημα είναι ότι το υπουργείο θεωρεί δεδομένο ότι ΟΛΟΙ οι πληροφορικοί ΞΕΡΟΥΝ τα ΠΑΝΤΑ (πχ επίλυση προβλημάτων SQLserver στο eSchool). Το υπουργείο έχει ξοδέψει ΨΙΧΟΥΛΑ για τεχνική εκπαίδευση των πληροφορικών. Θεωρεί ότι ΟΛΟΙ έχουμε τα λεφτά να πάρουμε έναν 2ο υπολογιστή για να πειραματιζόμαστε και να μαθαίνουμε (ερώτηση - <i>ποιος κλάδος στο γυμνάσιο δεν είχε δικαίωμα να αποκτήσει "μαθητικό υπολογιστή" αλλά ΗΤΑΝ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να φτιάχνει βλάβες και να εγκαταστήσει το εκπαιδευτικό λογισμικό ;</i> α,β,γ : ο Πληροφορικός) . <br />ΚΑΜΙΑ ΣΧΟΛΗ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΛΥΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ/ΥΛΙΚΟΥ.<br /><br />Η μόνη λύση είναι να πάψουμε να κάνουμε εργασίες με δικά μας έξοδα από "καλή διάθεση" και να κάνουμε <b>την δουλειά για την ΟΠΟΙΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΛΑΒΑΤΕ. Δηλαδή : ΜΑΘΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ </b><br /><br />Σημείωση : οτί λέω μπορεί να φαίνεται οργισμένο και μπορεί με λόγια να μπορούν να αντικρουστούν . Το θέμα είναι ότι στην πράξη ότι και να πει κάποιος πολιτικός (που στοχεύει σε ανώτερη θέση μέτα το υπουργέιο παιδείας) αυτά θα συνεχίσουν να ισχύουν.Περιμένω πράξεις όχι λόγια.EnasPliroforikarioshttp://www.sch.grnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-47913475598672896532010-05-12T17:42:20.800-07:002010-05-12T17:42:20.800-07:00Παρακολουθώ τις εξελίξεις και τη σχετική φιλολογία...Παρακολουθώ τις εξελίξεις και τη σχετική φιλολογία αναφορικά με τα σενάρια μείωσης των Ιδρυμάτων της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και την μονομερή συγχώνευση ΤΕΙ σε πανεπιστήμια. Αλήθεια το αντίθετο δεν το έχουν σκεφτεί οι Σύμβουλοι σας???? Υπάρχουν παραδείγματα [ πχ Κοζάνη ΤΕΙ με υποδομές, Πανεπιστήμιο σε αποθήκες !!!!] <br />Αναμφίβολα είναι προς την σωστή κατεύθυνση….σαν γενική αρχή.<br />Αλλά επιτρέψτε μου την έκφραση «ο διάβολος κρύβεται στις …λεπτομέρειες».<br />Επίσης ελπίζω να συμμερίζεστε την άποψη …ότι δεν είναι εποχή για περισσότερη ανασφάλεια σε εργασιακές σχέσεις καθηγητών και διοικητικού προσωπικού αλλά και φοιτητών που δεν γνωρίζουν αν η σχολή τους σε μερικούς μήνες δεν θα υπάρχει.<br /><br />Επιτρέψτε μου να επισημάνω ότι χρειάζεται ΑΜΕΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ της πολιτικής ηγεσίας αλλά και τον κανόνων της μετάβασης στη νέα κατάσταση.<br /><br />Ακούμε για επιτροπές που είτε συγκροτούνται, είτε θα συγκροτηθούν, για προχωρημένες συζητήσεις, κλπ. <br /><br />Είμαι βέβαιος ότι συντάσσεστε με την άποψη ότι όλα αυτά απαιτούν ένα οργανωμένο διάλογο προκειμένου να διαμορφωθούν τάσεις / κατευθύνσεις / προοπτικές αλλά και να μην υπάρξουν αδικίες.<br /><br />Η πρόσφατη διαδικασία «ανωτατοποίησης» κατέδειξε ότι οι κανόνες ήταν κομμένοι και ραμμένοι έτσι ώστε κερδισμένοι να βγουν οι Διοικούντες και οι συνδικαλιστές [πρόεδροι και ΟΣΕΠ] και χαμένοι οι νεότεροι καθηγητές με συχνά διεθνή παρουσία και επιστημονικό έργο <br /><br />Ανάλογα ακούγονται και τώρα !!!!<br /><br />Επίσης τι θα γίνει με τους φοιτητές ……??? Συνεχίζουν μέχρι να κλείσει ο τελευταίος την πόρτα ???<br /><br />Τι θα γίνει με το διοικητικό προσωπικό και τους ανθρώπους που έγιναν αορίστου χρόνου???<br /><br />Επίσης ένα μεγάλο ερώτημα είναι οι υποδομές και το προσωπικό!! Περιττό να σας πω ότι κάποιοι από τώρα οργανώνουν «πλιάτσικο» ορεγόμενοι εξοπλισμούς που δημιούργησαν τα ΤΕΙ την τελευταία 10-ετια. Τι θα γίνει με τα ερευνητικά έργα ΕΕ σε ιδρύματα που συγχωνεύονται ??? Θα υπάρξει ελευθερία επιλογής ιδρύματος υποδοχής σε επίπεδο Προσωπικού??? Ο εξοπλισμός ακολουθεί τον Επιστημονικά υπεύθυνο???<br /><br />Αυτά απλά και μόνο για να κατανοήσετε την ΑΓΩΝΙΑ και ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ που κάποιοι δημιουργούν ανεύθυνα. ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ με το κόπο μια ζωής αλλά και το μέλλον μας. Εσείς ως ακαδημαϊκός νομίζω πρέπει να το καταλαβαίνετε περισσότερο από όλους τους κατ’ επάγγελμα πρυτάνεις και προέδρους!!!<br /><br />Ως εκ τούτου και εκφράζοντας ίσως ένα από τα πλέον δυναμικά τμήματα της Ελληνικής Ακαδημαϊκής κοινότητας σας παρακαλούμε να ξεκαθαρίσετε όσο το δυνατόν συντομότερα το θέμα του κλεισίματος σχολών και των συγχωνεύσεων Πανεπιστημίων- ΤΕΙ. Ειναι κατι που οσο «διαρρέει» μόνο σχέδια …..κακόβουλα εξυπηρετεί.<br /><br />Τα πράγματα δεν είναι απλά <br />Φιλικά,Περι συγχωνεύσεων Πανεπιστημίων- ΤΕΙnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-27890429113614508842010-05-12T10:10:39.736-07:002010-05-12T10:10:39.736-07:00Θα'θελα να συμπληρωσω στο σχόλιο του Αντωνη πο...Θα'θελα να συμπληρωσω στο σχόλιο του Αντωνη που αναρωτιέται ποιος είναι υπεύθυνος για την τήρηση του προγράμματος στο ολοήμερο σχολείο;<br /> Εχω αναρωτηθει το ίδιο και θα'θελα, κε Παναρετε, μια απάντηση:<br />Στο ολοήμερο που πηγαινουν τα παιδια μου,<br />- οι καθηγητες Πληροφορικης δεν διδασκουν, αφηνουν τα παιδια να παιζουν ram kid ή να σερφαρουν στο ιντερνετ. <br />- Οι γυμναστες τ'αφηνουν να παιζουν ποδόσφαιρο όσο οι ίδιοι χαλαρωνουν καθισμενοι στη σκια. <br />- Οι δασκαλοι της μελετης απλως επιτηρουν, δεν εξηγουν, το πολυ πολυ να γραψουν τις απαντησεις στον πινακα. <br />- Και ο διευθυντης του σχολειου μαζι με τον Διευθυντη Πρωτοβαθμιας αποφασιζουν οτι οι ωρες της μελετης δεν θα'ναι οσες οριζει η νομοθεσια αλλα μονο 3 την εβδομαδα γιατι ...ετσι -ειχαμε πολλες ειδικοτητες φετος - με αποτελεσμα τα παιδια που θελουν να μελετησουν, να μην προλαβαινουν...<br /><br />Τελικα, ο καθενα κανει ό,τι θελει χωρις να ελέγχεται απο κανεναν? <br />Και ο γονιος τι μπορει να κανει? Ποιος τον υποστηριζει? <br /><br />Γ.Σ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-63582884051469182542010-05-12T09:19:59.526-07:002010-05-12T09:19:59.526-07:00Κύριε Υπουργέ.
Δεν φταίνε μόνο οι παλαιότεροι πολ...Κύριε Υπουργέ.<br /><br />Δεν φταίνε μόνο οι παλαιότεροι πολιτικοί για το σημερινό κατάντημα της χώρας αλλά και οι συντεχνίες που ως τώρα τους στήριζαν ως γνήσια τέκνα της Δεξιάς. Το αποτέλεσμα ήταν το χάλι που όλοι γνωρίζουμε στην Ελλάδα. Γκρεμίστε επιτέλους το τερατούργημα του φασιστικού τεχνικού επιμελητηρίου και φτιάξτε ένα φορέα που ταιριάζει σε ένα σοσιαλιστικό κράτος χωρίς διαφθορά και υπόγειες λειτουργίες, χωρίς λασπολόγους σε διατεταγμένες δικτυακές υπηρεσίες.<br /> <br />Και στην Ιταλία κατάφερε κάποτε το κράτος να διαλύσει τις Ερυθρές Ταξιαρχίες και να πλήξει την μαφία. Εσείς στο ΠΑΣΟΚ θα κάνετε κάτι για την Ελλάδα ή αυτό θα περιέχει πολιτικό κόστος και θα πρέπει να το αφήσετε για την επόμενη κυβέρνηση; Μπορείτε κύριε Πανάρετε να ορίσετε την πορεία της Ελλάδας στην εκπαίδευση αλλάζοντας σελίδα προς το φως. Αυτή είναι η Αλλαγή που οραματίστηκε και ο ιδρυτής του ΠΑΣΟΚ αλλά δεν έζησε δυστυχώς για να την δει.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-68729098887140258502010-05-12T08:27:47.724-07:002010-05-12T08:27:47.724-07:00Mixanikos @ 3:32 μμ
Σε ξένη χώρα να πάς εσύ που ...Mixanikos @ 3:32 μμ <br /><br />Σε ξένη χώρα να πάς εσύ που πήρες δίπλωμα 5ετών σπουδών και σε λίγο θα πληρώνεσε με έναν ψωρομισθό των 700ευρώ χωρίς επιδόματα και 13/14ο μισθό. <br /><br />Εμείς στην Ελλάδα θα μείνουμε,τόσα χρόνια τα βγάζαμε πέρα και θα τα βγάλουμε και τώρα. Απειλές από νταβατζήδες κρατιστές μιζαδόρους πολεοδομιών μέλη ΕΜΔΥΔΑΣ κτλπ δεν ανεχόμαστε πλέον,σε λίγο θα τρώτε τα γιαούρτια και τις πέτρες μαζί με τους πολιτικούς,οι αγωγές σε κάθε συκοφάντη θα πέφτουν βροχή. <br /><br />Το πόσο σας πονάνε τα κολέγια και το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων είναι εμφανές πλέον,δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα,βρίζετε τα ΤΕΙ γιατί μόνο εκεί σας παίρνει να ξεσπάτε,θα έρθει η στιγμή που δεν μπορείτε όμως,πλησιάζει η ώρα σας. <br /><br />Τώρα ψάξε με τους συναδέλφους σου να δείτε τι θα εμποδίσετε δικαστικά τους αποφοίτους κολεγίων που θα ζητήσουνε αύξηση μισθών αναδρομικά,εκεί να σας δούμε που θα πηγαίνετε στην πολεοδομία με ψυχολογικά κάθε μέρα.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-78541400321012028132010-05-12T05:04:43.468-07:002010-05-12T05:04:43.468-07:00@Mixanikos
Ένα από τα πολύ σοβαρά προβλήματα της ...@Mixanikos<br /><br />Ένα από τα πολύ σοβαρά προβλήματα της Ελλάδας είναι η ανεξέλεγκτη δράση των διαφόρων συντεχνιών. Ένα πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το ΤΕΕ. Θα συνιστούσα στους "εκπροσώπους" του να είναι πιο δικριτικοί, αλλά και στους κυβερνώντες, αν θέλουν να προχωρήσουν στον εξευρωπαϊσμό της Ελλάδας να θεσπίσουν κανονισμούς για να λειτουργήσει το ΤΕΕ όπως οι αντίστοιχοι ευρωπαϊκοί φορείς και όχι όπως λειτουργεί σήμερα, περίπου σαν μασονική στοά.<br />Ευχαριστώ.jliannoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-22468094270597187012010-05-12T04:35:20.210-07:002010-05-12T04:35:20.210-07:00Κύριε Πανάρετε πείτε στο γνωστό "σύμβουλο της...Κύριε Πανάρετε πείτε στο γνωστό "σύμβουλο της πολιτείας" να επιτραπεί η είσοδος και σε άτομα που τελείωσαν Φιλολογικές σχολές μια και οι πληρωμένοι παρατρεχάμενοι τους δεν γνωρίζουν να γράψουν τη λέξη "τελείωσε" σε μια παράγραφο δύο προτάσεων. Αυτό μπορεί να δει κάποιος στα γραπτά του κυρίου mixanikos.<br /><br />Με μερικούς τενεκέδες λάδι φαίνεται να μπορείς να κάνεις τα πάντα στις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης εκτός από το να μάθεις σωστά Ελληνικά.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-1707204246189530192010-05-12T02:55:14.353-07:002010-05-12T02:55:14.353-07:00Μπα δε κατάλαβα να παίρνει πλήρη επ. δικαιώματα ο ...Μπα δε κατάλαβα να παίρνει πλήρη επ. δικαιώματα ο απόφοιτος ΤΕΙ Γερμανίας (λέγε με Fachhochschule http://en.wikipedia.org/wiki/Fachhochschule)στην Ελλάδα (http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&artid=330106&ct=1&dt=07/05/2010#ixzz0nEBY8i5z) και να μην μπορεί να δουλέψει στοιχειωδώς στην Ελλάδα ο Έλληνας απόφοιτος ΤΕΙ; Ούτε στο Star Trek δεν γίνονται αυτά...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-30440984346574396742010-05-12T01:51:55.948-07:002010-05-12T01:51:55.948-07:00Κε Πανάρετε,
ελπίζω να καταλαβαίνετε ότι μέχρι να...Κε Πανάρετε, <br />ελπίζω να καταλαβαίνετε ότι μέχρι να ανακοινωθούν τα αποτελέσματα της υποτροφίας Ηράκλειτος για τους υπ. διδάκτορες που περιμένουν εδώ και σχεδόν 13 μήνες και τα οποία η ΓΓ του υπουργείου σας (κα Ορφανού) είχε δηλώσει ότι θα ανακοινωθούν στις 10 Μαϊου, καλό θα ήταν να μην μιλάτε για το επίπεδο των διδακτορικών σπουδών. Ας μείνουμε στο γεγονός ότι η χώρα θα έχει τους διδάκτορες που επιθυμεί, δηλαδή αυτούς που δουλεύουν σε άσχετες δουλειές και βασίζονται σε ό,τι έχει απομείνει από μισθούς και συντάξεις των γονιών τους, για να κάνουν έρευνα.<br />Οπότε, μη φοβάστε ότι θίγετε κάποιους μιλώντας για το Ισλαμαμπαντ, γιατί εκεί νιώθουμε ότι ανήκουμε.<br />Με αγανάκτηση<br />Μία υποψήφια διδάκτοραςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-43219825786068104712010-05-11T15:32:01.125-07:002010-05-11T15:32:01.125-07:00Δεν έχει ούτε δικαιώματα ούτε μελέτες ούτε τίποτε,...Δεν έχει ούτε δικαιώματα ούτε μελέτες ούτε τίποτε,να πάτε σε ξένη χώρα να πάρετε τα πλήρη δικαιώματα και να κάνετε την δουλειά σας. Η Ελλάδα τελειώσε,υπάρχουνε άλλα πολύ σημαντικότερα προβλήματα για την οικονομία από τα δικαιώματα των ΤΕΙ.Mixanikosnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-69850983256018887582010-05-11T09:48:35.530-07:002010-05-11T09:48:35.530-07:00Κύριε Θεοδώρου, πράγματι στις ερωτήσεις σας έχει α...Κύριε Θεοδώρου, πράγματι στις ερωτήσεις σας έχει απαντήσει ο κ. Υφυπουργός. Και ότι τον Ιούνιο θα κληθούν στα ΣΑΠΕ-ΣΑΤΕ να πουν τη γνώμη τους και ότι πριν την έναρξη του ακαδημαϊκού έτους θα έχουν εκδοθεί. <br />Δυστυχώς όμως, ο λαλίστατος κ. Υφυπουργός μας (σε ορισμένα θέματα) είναι άκρως φειδωλός στα λόγια του σε κάποια άλλα. Και φυσικά μιλάω για το νέο ΤΕΕ. Αυτή είναι η ερώτηση που πρέπει να δώσει απάντηση ο κ. Πανάρετος. Και δυστυχώς μέχρι τώρα αποφεύγει συστηματικά να το κάνει, αφήνοντας τα συμπεράσματα σε εμάς. Διότι χωρίς το "ΝΕΟ" ΤΕΕ, εμείς δεν θα εργαστούμε. Όσα ΠΔ με επαγγελματικά δικαιώματα και αν βγουν. <br />Κύριε Πανάρετε, δεν αντιτίθεμαι στην σύσταση ενός νέου φορέα πιστοποίησης (ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ). Αλλά δεν βλέπω να ξεκαθαρίζεται το τοπίο και πολύ φοβάμαι ότι απλά διώχνετε την ευθύνη από επάνω σας και πετάτε το μπαλάκι (της πρώτης προτεραιότητας για εσάς) σε άλλους...Fazernoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-78037097073491123252010-05-11T06:44:03.672-07:002010-05-11T06:44:03.672-07:00Σε συνέχεια των ανωτέρω σχολίων (10:43 μμ,1:09 μμ ...Σε συνέχεια των ανωτέρω σχολίων (10:43 μμ,1:09 μμ και 8:38 πμ) θα παρακαλούσα τον κ. Πανάρετο να πάρει θέση στο θέμα της κατάστασης που επικρατεί στον κλάδο ΠΕ19 (όπου η πλειοψηφία των υπηρετούντων εκπαιδευτικών δεν κατέχουν βασικό πτυχίο Πληροφορικής). Το ίδιο συμβαίνει και με αρκετούς Σχολικούς Συμβούλους Πληροφορικής. Με ποια στρατηγική, λοιπόν, και ποια πρόσωπα το Υπουργείο θα εφαρμόσει τις δράσεις για το ψηφιακό σχολείο; Επίσης πότε θα ξεκαθαρίσει τα εξωδιδακτικά καθήκοντα των καθηγητών κλάδου ΠΕ19, οι οποίοι αυτή τη στιγμή υποστηρίζουν όλο το αλλοπρόσαλο πληροφοριακό σύστημα των σχολείων; Και όλα αυτά τη στιγμή που το Δημόσιο πληρώνει ένα σωρό γραμματείς (και διάφορους άλλους) οι οποίοι όχι μόνο δεν ασχολούνται (γιατί είναι άσχετοι ή απαξιούν) αλλά ειρωνεύονται κιόλας αυτούς που χειρίζονται τους υπολογιστές. Κατά τη γνώμη μου θα πρέπει είτε να δημιουργηθεί εκ νέου ο ΠΕ19 με όσους διαθέτουν τα αναγκαία προσόντα είτε να διαλυθεί. Νομίζω κ. Πανάρετε ότι αντιλαμβάνεσθε τη σημασία της πληροφορικής στο σχολείο και πιστεύω (από τα γραφόμενά σας στο site) ότι έχετε την ευθυκρισία και τόλμη να πράξετε το ορθό.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-28717077055039849462010-05-11T05:22:50.837-07:002010-05-11T05:22:50.837-07:00Θεοδώρου Θεόδωρος,ο υφυπουργός είχε πει οτι θα εκδ...Θεοδώρου Θεόδωρος,ο υφυπουργός είχε πει οτι θα εκδωθούνε τέλη Αυγούστου με αρχές Σεπτέμβρη,εξάλλου και πληροφορίες από άλλες πηγές λένε οτι θα έχουνε γίνει νόμοι του κράτους πριν την έναρξη του επόμενου ακαδημαϊκού έτους δηλαδή τον Οκτώβριο,οπότε δεν νομίζω οτι χρειάζεται να ρωτάμε συνέχεια στο blog. Τέλη Μαίου Θα γίνει η συνεδρίαση ΣΑΤΕ-ΣΑΠΕ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-41520048862226350112010-05-11T05:14:23.506-07:002010-05-11T05:14:23.506-07:00Κύριε Υφυπουργέ, Κύριε Ιωάννη Πανάρετε, και εγώ σή...Κύριε Υφυπουργέ, Κύριε Ιωάννη Πανάρετε, και εγώ σήμερα το πρωί άφησα ένα σχόλιο αλλά δεν εμφανίζεται, και κάποιο άλλο σχόλιο μόλις πριν λίγο. Ακριβώς το ίδιο αναρωτιέμαι και εγώ, αν είναι τεχνικός ο λόγος που δεν δημοσιεύονται. Δεν αισθάνομαι πως αγγίζουν τα όρια της ύβρης ή της ελευθερίας του λόγου και δεν καταλαβαίνω γιατί να μην εγκρίνονται. Υπάρχει κάποιος άλλος λόγος που δεν εμφανίζονται;, ευχαριστώ.<br /><br />Με εκτίμηση,<br />Θεοδώρου Θεόδωρος<br />Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Τ.Ε..Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-84561061094683629872010-05-11T03:40:59.901-07:002010-05-11T03:40:59.901-07:00χθες το βράδυ προσπάθησα να αφήσω ένα σχόλιο αλλά ...χθες το βράδυ προσπάθησα να αφήσω ένα σχόλιο αλλά είναι η δεύτερη φορά που δεν εμφανίζεται. Αναρωτιέμαι αν είναι τεχνικός ο λόγος που δεν δημοσιεύονται. Δεν αισθάνομαι πως αγγίζουν τα όρια της ύβρης ή της ελευθερίας του λόγου και δεν καταλαβαίνω γιατί να μην εγκρίνονται.Quarkoniumnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-33463972622029191612010-05-11T00:24:01.352-07:002010-05-11T00:24:01.352-07:00Προσωπικά μου άρεσε η τοποθέτηση, αν και θα ήθελα ...Προσωπικά μου άρεσε η τοποθέτηση, αν και θα ήθελα εκτενέστερη αναφορά στην αυτονόητη αναγκαιότητα της αξιολόγησης. Δεν είδα όμως πουθενά να γίνεται λόγος για το όραμα του μελλοντικού τρόπου εισαγωγής σε ΑΕΙ/ΤΕΙ κι επίσης τίποτα για τη διαθεματικότητα, εργασίες μαθητών, σχολικές εφημερίδες και πολιτιστικές δράσεις σε σχολεία που παράλληλα με τη μείωση της ύλης θα οδηγήσουν στην πολυπόθητη κριτική σκέψη και την αναζήτηση της γνώσης από τα ίδια τα παιδιάο δείμος του πολίτηhttps://www.blogger.com/profile/05409347669720153462noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-84868222967678087442010-05-10T23:05:14.278-07:002010-05-10T23:05:14.278-07:00Πόσο χρήσιμο και ειλικρινές που είναι να θιγόμαστε...Πόσο χρήσιμο και ειλικρινές που είναι να θιγόμαστε με το παραμικρό...<br /><br />Είπε ο Υφυπουργός: "Πόσοι από τους γυμναστές που είναι διορισμένοι, γυμνάζουν - δηλαδή κάνουν γυμναστική σε παιδιά; Πιστεύω ότι, αν όλοι οι γυμναστές που είναι διορισμένοι γύμναζαν μαθητές, θα ήμαστε ο καλύτερα γυμνασμένος λαός. Δεν είναι αυτή η εικόνα που υπάρχει- νομίζω" και αμέσως ενοχληθήκαμε... Γιατί άραγε;<br /><br />Όταν η Διεθνής Διαφάνεια μας κατατάσσει τελευταίους στη διαφθορά σε όλη την Ευρώπη, κανείς δεν ενοχλείται όμως... Όταν μιά σειρά από αξιολογήσεις της ΕΕ μας δείχνουν στον πάτο, πάλι κανείς δεν ενοχλείται... Όταν βλέπουμε εικόνες γύρω μας που δεν μας τιμούν σαν ευρωπαϊκό κράτος, πάλι κανείς δεν ενοχλείται... Με όλα αυτά, άραγε, κανείς δεν αισθάνεται πως έχουμε χρέος να τα διορθώσουμε;<br /><br />Μήπως είμαστε υποκριτές τελικά;Anonymousnoreply@blogger.com