tag:blogger.com,1999:blog-10563343.post3307256487963323131..comments2023-08-04T02:51:54.678-07:00Comments on ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ): Ερωτήσεις και απαντήσεις για τις αλλαγές στην τριτοβάθμια εκπαίδευσηΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΡΕΤΟΣhttp://www.blogger.com/profile/03064081874763508334noreply@blogger.comBlogger57125tag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-78467109354726286322011-05-05T06:45:27.859-07:002011-05-05T06:45:27.859-07:00Κύριε Υπουργέ,
παρακολούθησα με ενδιαφέρον τη συζ...Κύριε Υπουργέ,<br /><br />παρακολούθησα με ενδιαφέρον τη συζήτηση της επίκαιρης ερώτησης σήμερα στο Κοινοβούλιο. Θα ήθελα, σας παρακαλώ, να ζητήσω δύο διευκρινήσεις σχετικά με τις 300-400 θέσεις εκτός των θέσεων της γενικής κατανομομής τις οποίες αναφέρατε:<br /><br />- Αναφέρατε ότι "...έχει γίνει ήδη συνεννόηση με το Υπουργείο Εσωτερικών...", ενώ στη συνέχεια για το ίδιο θέμα αναφέρατε "...αίτημα που θα απευθύνουμε ξανά τις επόμενες ημέρες στο Υπουργείο Εσωτερικών...". Εφόσον ήδη έχει υπάρξει συνεννόηση, προς τι το νέο αίτημα προς το Υπουργείο Εσωτερικών; Έχετε ήδη κάποια θετική ανταπόκριση - έστω ανεπίσημη - από το Υπουργείο Εσωτερικών;<br /><br />- Αν κατάλαβα σωστά, αυτές οι 300-400 θέσεις θα μοιραστούν στα ΑΕΙ και στα ΤΕΙ. Είστε σε θέση να κάνετε μία πρόχειρη εκτίμηση σχετικά με την αναλογία με βάση την οποία θα μοιραστούν.<br /><br />Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντησή σας, για τον δίαυλο επικοινωνίας που έχετε ανοίξει μέσω του ιστολογίου σας, και για τις προσπάθειές σας να λυθεί το πρόβλημα των υπό διορισμό μελών ΔΕΠ.<br /><br />GNGNnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-91917415424598380772011-03-30T10:20:26.845-07:002011-03-30T10:20:26.845-07:00http://genomebiology.com/2010/11/10/138
Μία θέση ...http://genomebiology.com/2010/11/10/138<br /><br />Μία θέση για το τι (πρέπει να) είναι πανεπιστήμιο, την οποία ελπίζω το Υπουργείο να λάβει σοβαρά υπόψη του κατά το σχεδιασμό.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-32528836254393339642011-03-23T13:28:53.385-07:002011-03-23T13:28:53.385-07:00Ας σημειωθεί ότι σε πολλές περιπτώσεις, εξαιτίας τ...Ας σημειωθεί ότι σε πολλές περιπτώσεις, εξαιτίας του μικρού αριθμού των θέσεων που επί σειρά ετών διατίθενται και του μεγάλου ανταγωνισμού, τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα των λεκτόρων που έχουν εκλεγεί τα τελευταία χρόνια είναι εντελώς αναντίστοιχα με τη θέση τους (και με πολλών από τους εκλέκτορές τους). Εξελέγησαν ως λέκτορες γιατί αυτή ήταν η εισαγωγική βαθμίδα και τα (παραδοσιακά ιδίως) πανεπιστήμια είναι διστακτικά για λόγους -κακώς νοούμενης- ισορροπίας να προκηρύσσουν νέες θέσεις σε ανώτερες βαθμίδες.<br />Ένας "οριζόντιος" υποβιβασμός όλων αυτών των επιστημόνων σε μη εξελίξιμη βαθμίδα και η αποστέρηση δυνατότητας εξέλιξης δεν θα τους έθιγε μόνο σε προσωπικό επίπεδο, αλλά θα υποβάθμιζε και το παρεχόμενο έργο στα πανεπιστήμια.<br />Αυτό, πιστεύω, θα έπρεπε να συνεκτιμηθεί προκειμένου να προβλεφθούν μεταβατικές διατάξεις που θα τους παρέχουν δυνατότητα κρίσης.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-88808961106401709562011-03-23T10:50:14.595-07:002011-03-23T10:50:14.595-07:00Ευχαριστώ ιδιαιτέρως κύριε Υφυπουργέ.
Να ξέρετε, γ...Ευχαριστώ ιδιαιτέρως κύριε Υφυπουργέ.<br />Να ξέρετε, γενικότερα, ότι αυτός ο άμεσος τρόπος επικοινωνίας που έχετε υιοθετήσει, όσο και αν επικρίνεται από πολλούς με διάφορα κίνητρα, είναι εξαιρετικά σημαντικός και πολλοί αισθάνονται την ανάγκη να σας ευχαριστήσουν, αν όχι (και) επί της ουσίας, πάντως επί της διαδικασίας.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-90616843867963034602011-03-23T10:34:52.649-07:002011-03-23T10:34:52.649-07:00Δεν υπάρχει καμιά αλλαγή.Δεν υπάρχει καμιά αλλαγή.Ιωάννης Πανάρετοςhttps://www.blogger.com/profile/05907777670891981162noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-27877471100355973462011-03-23T09:56:49.776-07:002011-03-23T09:56:49.776-07:00Κύριε Υφυπουργέ,
Δράττομαι της ευκαιρίας από την α...Κύριε Υφυπουργέ,<br />Δράττομαι της ευκαιρίας από την ανάρτηση για τη δημοσιοποίηση του πορίσματος του ΕΣΥΠ για να σας επισημάνω την εξής εξέλιξη, και ταυτόχρονα να θέσω ένα ερώτημα: <br />την τελευταία εβδομάδα, διακινείται ανάμεσα σε μέλη ΔΕΠ των Πανεπιστημίων της Αθήνας (ιδίως λέκτορες) η φήμη ότι το υπό κατάθεση σχέδιο νόμου για τη μεταρρύθμιση στα ΑΕΙ θα προβλέπει μεν την κατάργηση της βαθμίδας του λέκτορα, όχι όμως μεταβατικές διατάξεις που θα επιτρέπουν την κρίση των ήδη υπηρετούντων λεκτόρων για την ένταξή τους στη βαθμίδα του επίκουρου, άρα τον υποβιβασμό τους σε μη εξελίξιμη βαθμίδα, ενώ εξελέγησαν σε θέση με δυνατότητα απεριόριστης εξέλιξης. Πολλοί μάλιστα συνδέουν τη φήμη αυτή με το πάγωμα των προκηρύξεων για εξελίξεις στη βαθμίδα του επίκουρου καθηγητή, ερμηνεύοντάς το ως πρόθεση του υπουργείου να δώσει "τελική λύση" για όλους συλλήβδην τους λέκτορες.<br />Αντιλαμβάνεστε την αναστάτωση που αυτό έχει προκαλέσει σε όλα σχεδόν τα Τμήματα.<br />Ευσταθεί κάτι τέτοιο; Τι άλλαξε από τις 8 Δεκεμβρίου όταν το ίδιο του υπουργείο διαβεβαίωνε: "Οι Λέκτορες που υπηρετούν σήμερα στα πανεπιστήμια έχουν εκλεγεί με ακαδημαϊκές διαδικασίες ως μέλη του Διδακτικού και Ερευνητικού Προσωπικού. Επομένως, όλοι οι Λέκτορες που υπηρετούν σήμερα θα ενταχθούν σε μια μεταβατική περίοδο, κατά την οποία θα τους δοθεί η δυνατότητα να κριθούν, όπως θα κρίνονταν με τα μέχρι σήμερα δεδομένα."; Ποια εντωμεταξύ διαβούλευση οδήγησε στην απόφαση αυτή και με ποιό σκεπτικό;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-18286799100144589592011-03-14T07:05:26.667-07:002011-03-14T07:05:26.667-07:00Είναι απόλυτα εύλογο και κατανοητό το ερώτημα και ...Είναι απόλυτα εύλογο και κατανοητό το ερώτημα και η αγωνία.<br /><br />Θα μπορέσω να δώσω απάντηση μόνο όταν το υπουργείο εσωτερικών αποφασίσει τον αριθμό των θέσεων που θα διατεθούν σε κάθε υπουργείο ώστε στην συνέχεια το κάθε υπουργείο να τις κατανείμει εσωτερικά.<br /><br />Ελπίζω να έχει γίνει αντιληπτό ότι το θέμα αυτό δεν μπορεί να λυθεί από το υπουργείο παιδείας αν δεν προηγηθεί η διαδικασία που προανέφερα.Ιωάννης Πανάρετοςhttps://www.blogger.com/profile/05907777670891981162noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-81290159582112221432011-03-14T03:16:52.660-07:002011-03-14T03:16:52.660-07:00Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,
Βρίσκομαι και εγώ στη δυσ...Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,<br /><br />Βρίσκομαι και εγώ στη δυσάρεστη θέση (τί ειρωνεία) να έχω εκλεγεί λέκτορας από το 2009, όπως και ο συνάδελφος “ΙΑ”, εν αναμονή του διορισμού μου εδώ και 17 περίπου μήνες. Και λέω δυσάρεστη αφού εγώ όπως και εκατοντάδες άλλοι συνάδελφοι βρισκόμαστε σε ένα ιδιότυπο καθεστώς επιστημονικής ομηρίας και κυρίως ψυχικής πίεσης.<br />Για να μην επαναλαμβάνομαι και σας κουράζω αλλά και επειδή ο συνάδελφος “ΙΑ” κατέγραψε το πρόβλημα (όπως και εκατοντάδων ακόμα συναδέλφων υπό διορισμό) με ιδιαίτερη σαφήνεια, θα ήθελα με τη σειρά μου να σας απευθύνω μία και μόνη ερώτηση που θεωρώ ότι αντιπροσωπεύει όλους εμάς:<br /><br />Μπορείτε να μας δώσετε μία υπεύθυνη απάντηση για το πόσους διορισμούς μελών ΔΕΠ έχετε σκοπό να πραγματοποιήσετε μέσα στο 2011, ώστε με όση αξιοπρέπεια μας έχει απομείνει να λάβουμε τις αποφάσεις μας για το επιστημονικό και οικογενειακό μας μέλλον;<br /><br />Με τιμή,<br /><br />Γ.Τ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-64235411139554626452011-03-13T14:00:19.467-07:002011-03-13T14:00:19.467-07:00Κύριε υφυπουργέ,
Έχω εκλεγεί επίκουρος καθηγητής ...Κύριε υφυπουργέ,<br /><br />Έχω εκλεγεί επίκουρος καθηγητής από το 2009 σε ελληνικό πανεπιστήμιο, και περιμένω ακόμη τον διορισμό μου. Στην προχθεσινή (Παρασκευή 12 Μαρτίου 2011) συζήτηση της επερώτησης Καρτάλη στη βουλή αναφερθήκατε επιγραμματικά στα 800 και πλέον νεοεκλεγέντα μέλη ΔΕΠ υπό αναμονή διορισμού. <br /><br />Συγκεκριμένα, αναφέρατε το χρονοδιάγραμμα που είχε συμφωνηθεί το φθινόπωρο με το ΥΠΟΙΚ για τον διορισμό όλων μας μέσα στο 2011, και το οποίο εξαγγείλατε τρεις φορές στη βουλή τότε, απαντώντας γραπτώς σε ισάριθμες ερωτήσεις βουλευτών. Προχθές όμως στη βουλή είπατε ότι το χρονοδιάγραμμα αυτό δεν ισχύει πια, λόγω της υπαγωγής των νεοεκλεγέντων μελών ΔΕΠ στον κανόνα 5 προς 1 για τους διορισμούς στο δημόσιο.<br /><br />Θα ήθελα να σας ρωτήσω τα εξής:<br /><br />1. Δεδομένου ότι το 5 προς 1 για τα πανεπιστήμια σημαίνει μείωση του αριθμού μελών ΔΕΠ στα τμήματα, και δεδομένου ότι κύριος σκοπός των πανεπιστημίων είναι η έρευνα, αντιλαμβάνεστε ότι το 5 προς 1 κατ'ουσίαν συνεπάγεται την κατάργηση επιστημονικών πεδίων. Υπάρχει τέτοιου είδους σχέδιο από την πλευρά του υπουργείου σας, και αν ναι, βάσει ποιών κριτηρίων? Σε τελική ανάλυση, σε τι είδους πανεπιστήμιο θα δουλέψω όταν/εάν αναλάβω τα καθήκοντά μου? Πρόκειται να έχω τα μέσα και τον χρόνο για να εκπληρώσω τις ερευνητικές μου υποχρεώσεις στις οποίες έχω δεσμευθεί με συναδέλφους στο εξωτερικό, ή θα αναλώνω τον χρόνο μου σε διδακτικά καθήκοντα λόγω έλλειψης προσωπικού στο τμήμα μου?<br /><br />2. Δεδομένου ότι ήδη δέχομαι προτάσεις για θέσεις στο εξωτερικό όπου εργάζομαι τώρα, θα ήθελα να μου γνωρίσετε εάν πρόκειται να γίνουν διορισμοί μελών ΔΕΠ μέσα στο 2011, πόσοι και πότε. Το πανεπιστήμιο στο οποίο εκλέχτηκα μου είχε πει ότι η θέση είχε προκηρυχθεί στο πλαίσιο τετραετούς προγραμματικής συμφωνίας ανάμεσα σε αυτό και το κράτος. Ισχύει τελικά αυτή η συμφωνία ή όχι? Επίσης γνωρίζω ότι βάσει αυτών των προγραμματισμών, το κονδύλι για την θέση μου έχει δεσμευτεί από τότε στον κρατικό προυπολογισμό και μεταφέρεται από έτος σε έτος μέχρι να διοριστώ. Γιατί ακριβώς δεν διατίθεται τόσον καιρό?<br /><br />Επειδή είμαι σίγουρος ότι τα παραπάνω ερωτήματα αφορούν και αρκετούς συναδέλφους μου, οι οποίοι, όπως κι εγώ, έχουν πληθώρα επιστημονικών, οικογενειακών και άλλων υποχρεώσεων που τους πιέζουν να λάβουν αποφάσεις, θα εκτιμούσα πολύ εάν η ελληνική πολιτεία έδειχνε τον προσήκοντα σεβασμό προς εμάς, αίροντας την αβεβαιότητα με μια απάντηση.<br /><br />Με εκτίμηση,<br />ΙΑAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-76423492532145498822011-03-12T17:19:06.851-08:002011-03-12T17:19:06.851-08:00Κε υφυπουργέ,
το χτεσινό αλαλούμ σχετικά με τους ...Κε υφυπουργέ,<br /><br />το χτεσινό αλαλούμ σχετικά με τους εκκρεμείς διορισμούς, θα έπρεπε να σας κάνει να ντρέπεστε για το υπουργείο που υπηρετείτε, την κυβέρνηση στην οποία ανήκετε και τη χώρα που ζείτε. Εμείς ευτυχώς φύγαμε νωρίς και με αυτά που κάνετε δε μας δελεάζετε να γυρίσουμε πίσω με τίποτα. Λυπόμαστε γι ατην κατάντια της παιδείας στην ελλάδα που εξαρτάται άπό το πώς την αντιμετώπιζαν πάντα οι κυβερνώντες.<br /><br />ΑΛAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-75724586006420477272011-03-11T09:03:37.460-08:002011-03-11T09:03:37.460-08:00Σας ευχαριστώ για την αμεσότητά σας και τα καθησυχ...Σας ευχαριστώ για την αμεσότητά σας και τα καθησυχαστικά νέα.<br /><br />GNAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-57068389403048969802011-03-11T05:24:24.782-08:002011-03-11T05:24:24.782-08:00Αναφέρομαι σε νέες προκηρύξεις.Αναφέρομαι σε νέες προκηρύξεις.Ιωάννης Πανάρετοςhttps://www.blogger.com/profile/05907777670891981162noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-3902606707353669862011-03-11T05:10:56.142-08:002011-03-11T05:10:56.142-08:00Κύριε Υπουργέ,
σχετικά με τα όσα αναφέρατε στη Βο...Κύριε Υπουργέ,<br /><br />σχετικά με τα όσα αναφέρατε στη Βουλή:<br /><br />"Όσον αφορά τους νέους διορισμούς θα πρέπει να αξιολογήσουμε ουσιαστικά πια ποιες είναι οι ανάγκες των πανεπιστημίων και να δούμε ποιες είναι εκείνες οι οποίες μπορούν να ικανοποιηθούν"<br /><br />θα σας παρακαλούσα (όχι μόνο εγώ αλλά και όλοι οι συνάδελφοι οι οποίο βρίσκονται επίσης σε αναμονή του διορισμού τους) να διευκρινήσετε αν αναφέρεστε σε νέες προκυρήξεις ή στους διορισμούς που εκκρεμούν.<br /><br />Ως συνάδελφος πανεπιστημιακός, είμαι σίγουρος ότι αντιλαμβάνεστε την αγωνία όλων μας για ξεκάθαρες απαντήσεις ώστε να αποφασίσει ο καθένας για το μέλλον του.<br /><br />Ευχαριστώ.<br />GNAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-73502595221590093312011-01-24T14:23:51.981-08:002011-01-24T14:23:51.981-08:00Κύριε Υπουργέ,
είμαι σίγουρος ότι αυτά που αναφέρο...Κύριε Υπουργέ,<br />είμαι σίγουρος ότι αυτά που αναφέρονται στο παρακάτω link σάς έχουν ήδη απασχολήσει. <br /><br />Με εκτίμηση,<br />GN<br /><br />http://www.skai.gr/news/articles/article/161260/epistimonikes-maures-petres-/Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-83988439707373896862011-01-24T02:37:05.377-08:002011-01-24T02:37:05.377-08:00Αγαπητέ κύριε Υπουργέ,
Θα ήθελα να σας στείλω κάπο...Αγαπητέ κύριε Υπουργέ,<br />Θα ήθελα να σας στείλω κάποιες σκέψεις μου για το θέμα της εκλογής μελών ΔΕΠ, που πιστεύω ότι είναι το πιο βασικό στοιχείο της διαδικασίας καταπολέμησης της οικογενειοκρατίας, σχέσεων εξάρτησης κλπ.<br />Για να μη γίνεται η εκλογή μέλους ΔΕΠ προϊόν συναλλαγής θα πρέπει να γίνουν δύο βασικές παρεμβάσεις. Πρώτον, να αποδυναμωθεί η συμμετοχή του τμήματος που είναι καθολική σήμερα (να πάει σε υψηλότερο επίπεδο, κοσμητεία ή πρυτανεία) και να αναθεωρηθεί η παντοδυναμία του ‘γνωστικού αντικειμένου’. <br />Το τμήμα διατηρώντας την αυτονομία του θα αιτιολογεί, υποχρεωτικά & αποκλειστικά με βάση το πρόγραμμα σπουδών, την ανάγκη για τη θέση, τη βαθμίδα και το προφίλ του μέλους ΔΕΠ που χρειάζεται. Θα δίνει δηλαδή το job description (κατά το αγγλικό τρόπο δηλ. main duties, responsibilities etc.). Αυτό θα κρίνεται σε ανώτερο επίπεδο, κατά πόσο η θέση που ζητείται ‘συμπληρώνει’ ουσιαστικά το πρόγραμμα σπουδών και κατόπιν θα ανατίθεται σε ακαδημαϊκούς του εξωτερικού συναφείς με τον επιστημονικό χώρο (όχι αποκλειστικά σε ένα γνωστικό αντικείμενο) να κάνει την αρχική επιλογή (shortlisting). Με βάση τις προτάσεις των εισηγητών που θα πρέπει να είναι δεσμευτικές (δεν θα μπορεί δηλαδή να αφαιρεθεί ή να προστεθεί υποψήφιος), θα επιλέγεται από ολιγομελή επιτροπή της πρυτανείας (το πολύ τρία ή τέσσερα άτομα) ο υποψήφιος που θα καταλάβει τη θέση μετά από συνέντευξη (μπορεί να επιλεγεί η μορφή του αγγλικού συστήματος ή και του κυπριακού, όπου οι υποψήφιοι παρουσιάζουν οι ίδιοι στην επιτροπή το έργο τους και ακολουθεί συζήτηση). Το θέμα της γλώσσας μπορεί να λυθεί όπως στην Κύπρο όπου τα βιογραφικά κατατίθενται και στα Αγγλικά. Σε θέσεις όπου η γλώσσα είναι δεσμευτική (π.χ. σε θέσεις όπως, γλωσσολογία, νέα ελληνικά κλπ.) θα μπορούσαν να επιλέγονται έλληνες επιστήμονες του εξωτερικού ή από το πανεπιστήμιο Κύπρου. Το σημαντικό είναι ότι το τμήμα πλέον δεν θα ελέγχει πλήρως τη διαδικασία, οπότε δυσκολεύει η δυνατότητα των φωτογραφικών προκηρύξεων με γνωστικά αντικείμενα τον τίτλο του διδακτορικού του ‘ημέτερου’ υποψηφίου. Επίσης η αναίρεση του καθοριστικού ρόλου του γνωστικού αντικειμένου, από το πιο ευρύ πεδίο της γενικής περιγραφής του προφίλ της θέσης, θα δώσει τη δυνατότητα πολλών υποψηφιοτήτων από εξωτερικούς προς το τμήμα επιστήμονες. Η εμπλοκή στη διαδικασία τριών μέρων αρχικά (πέραν του υπουργείου) και η αποδυνάμωση του κυρίαρχου ρόλου του ‘γνωστικού αντικειμένου’ αποδυναμώνει την όποια ελεγχόμενη καθοδήγηση της διαδικασίας.<br />Τελειώνοντας θα ήθελα να επισημάνω την προσοχή σας στο θέμα της μονιμοποίησης. Νομίζω ότι η μονιμοποίηση πρέπει να γίνεται στη βαθμίδα που εκλέγεται ο υποψήφιος μετά από σαφώς καθορισμένη χρονική περίοδο, όπως στην Αμερική (tenure track) αλλά και στην Αγγλία. Αλλιώς θα συνεχιστούν τα φαινόμενα όπου άλλους τους καθυστερούν, άλλους τους επισπεύδουν κλπ . Ενώ εάν με την προκήρυξη της θέσης υπάρχει σαφώς το χρονοδιάγραμμα της μονιμοποίησης (μικρότερο ίσως των επτά ετών), θα αποφευχθούν όλα τα προηγούμενα. Για την εξέλιξη των επικούρων σε αναπληρωτές ή καθηγητές θα μπορούσε να γίνεται μια κλειστή διαδικασία μετά από κάποια χρόνια τα οποία και αυτά θα βοηθούσε εάν καθορίζονταν από πριν. <br /> <br />Με εκτίμησηAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-58814602897472973232011-01-08T02:42:25.417-08:002011-01-08T02:42:25.417-08:00Καλή χρονιά κ Πανάρετε,
χαίρομαι που ένας πολιτικό...Καλή χρονιά κ Πανάρετε,<br />χαίρομαι που ένας πολιτικός χρησιμοποιεί τις νέες τεχνολογίες για να ακούσει τους προβληματισμούς των πολιτών. Όμως, η τακτική αυτή ξεγυμνώνει πολλές αλήθειες και γεννάει εύλογα ερωτήματα που γίνονται εντονότερα με τις επιλεκτικές απαντήσεις που δίνετε στο blog.<br /><br />Γιατί κ Υπουργέ δεν λέτε την αλήθεια ότι οι υπό διορισμό ΔΕΠ/ΕΠ δεν πρόκειται να διοριστούν μεσοπρόθεσμα λόγω του περιορισμού της 1 πρόσληψης για 5 απολύσεις? Καθυστερήσατε αδικαιολόγητα και δεν διορίσατε αυτούς τους ανθρώπους μέσα στο 2010 (που δεν υπήρχε ο περιορισμός) ενώ οι φάκελοι τους εκκρεμούν στο υπουργείο σας εδώ και 2 έτη! Πλέον, με δηλώσεις του κ Σαχινίδη πρέπει να αποχωρήσουν 5 ΔΕΠ/ΕΠ για να διοριστεί ένας νέος ( <a href="http://bit.ly/icH0bv" rel="nofollow">Δηλώσεις Σαχινίδη</a> ). Αντ αυτού προτείνετε την κατάργηση της μονιμότητας των κατώτερων βαθμίδων μάλλον για να τους διορίσετε ως συμβασιούχους. <br /><br />Γιατί δεν ξεκαθαρίζετε τις μεταβατικές διατάξεις που σχεδιάζετε για τους υπηρετούντες ΔΕΠ/ΕΠ που δεν πρόλαβαν να κάνουν αίτηση μονιμοποίησης? Δεν είναι αντικείμενο διαβούλευσης, δεν είδατε τα παραπάνω δημοσιεύματα ή μήπως είναι ελάσσονος σημασίας?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-91701014855446196052011-01-05T19:01:56.434-08:002011-01-05T19:01:56.434-08:00Κύριε υπουργέ,
Καλή χρονιά με υγεία.
Πρέπει επιτέλ...Κύριε υπουργέ,<br />Καλή χρονιά με υγεία.<br />Πρέπει επιτέλους να δοθεί μία απάντηση σε 600 περίπου νέους επιστήμονες που υποτίθεται ότι σε αυτούς θα στηριχθεί η όποια μελλοντική εξέλιξη του ελληνικού πανεπιστημίου, που δεν ξέρουν τί γίνεται με τις εκκρεμείς δημοσιεύσεις των πρυτανικών πράξεων διορισμού τους ως ΔΕΠ. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη εξαθλίωση από την αβεβαιότητα που κυριαρχεί. Δώστε σας παρακαλώ μία απάντηση, νομίζω τη δικαιούμαστε περιμένοντας έως και δύο χρόνια στην αβεβαιότητα...<br />Με εκτίμησηAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-49559206379368438192011-01-05T05:53:15.285-08:002011-01-05T05:53:15.285-08:00Αξιότιμε κ. Υφυπουργέ,
είμαι ΠΔ/407 (διδακτορικό ...Αξιότιμε κ. Υφυπουργέ,<br /><br />είμαι ΠΔ/407 (διδακτορικό χρηματοδοτούμενο από ΙΚΥ) ενώ ταυτόχρονα υπηρετώ στην Α' βάθμια εκπαίδευση. <br /><br />μου φαίνεται λίγο παράδοξο ότι μπορώ να κατέχω μια θέση με "μονιμότητα" στην Α' βάθμια ενώ για την κατά πολύ πιο απαιτητική δουλειά στο ΑΕΙ θα μπορώ να υπογράφω μόνο τριετείς συμβάσεις.<br /><br /><br />Αναρωτιέμαι πως θα πρέπει να πορευτώ και αν θα μπορώ να αφήσω την "μονιμότητα" (είμαι πατέρας 2 παιδιών και έτσι οι αποφάσεις βαραίνουν πολύ) για να αφιερωθώ στην επιστήμη. Τι προβλέπεται μετά το πέρας των 3ων ετών? Θα μπορούμε να συνεχίσουμε ως λέκτορες? Και επίσης με ποιες διαδικασίες θα γίνει νέα η εκλογή των λεκτόρων?<br /><br />Το να έχουμε πάντως επιστήμονες με ενέργεια και όρεξη για έρευνα, στις λάθος βαθμίδες νομίζω ότι συνεπάγεται κατασπατάληση πόρων.<br /><br />Με εκτίμησηAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-78528047747612659072011-01-04T08:20:16.378-08:002011-01-04T08:20:16.378-08:00"Λουκέτο στα «γαλάζια» Πανεπιστήμια Μακεδονία..."Λουκέτο στα «γαλάζια» Πανεπιστήμια Μακεδονίας και Πελοποννήσου βάζει το υπ. Παιδείας..." ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ.... του press.gr... ΟΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΑΥΛΑΚΙ?? <br /><br />Ο ....... ΞΕΡΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΣΤΟ ΥΠΔΜΘ ΠΟΥ ΑΝΗΣΥΧΟΥΝ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΕΙ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ ΟΡΟΦΟΥΣ ΤΟΥ ΥΠΔΜΘ .......Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-48274238358109776162011-01-02T05:19:44.755-08:002011-01-02T05:19:44.755-08:00Πως θα διευθετηθεί το πρόβλημα των ομότιμων στα πα...Πως θα διευθετηθεί το πρόβλημα των ομότιμων στα πανεπιστήμια που είναι πλέον πάρα πολλοί? Δικαιούνται σύμφωνα με τον νόμο να γίνονται ομότιμοι όσοι έφυγαν με πρόωρη σύνταξη (μη συμπλήρωση ορίου ηλικίας) ? Αν όχι, γιατί κάποιοι ήδη έγιναν?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-14823393296096462802011-01-02T01:28:07.821-08:002011-01-02T01:28:07.821-08:00Καλή χρονιά κ. Πανάρετε,
θα θέσω εκ νέου το ερώτημ...Καλή χρονιά κ. Πανάρετε,<br />θα θέσω εκ νέου το ερώτημα για την τύχη των προγραμμάτων Θαλής και Αρχιμήδης. Η παραίτηση του ΓΓΕΤ θα επιφέρει καθυστέρηση στη διαδικασία;<br /><br />Υπάρχει η δυνατότητα από μέρους σας να δημοσιοποιήστε ένα αξιόπιστο χρονοδιάγραμμα για την πορεία της αξιολόγησης των προτάσεων που κατατέθηκαν;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-45029021377270594852011-01-01T14:57:21.753-08:002011-01-01T14:57:21.753-08:00Σας ευχαριστώ. Ξεχωρίζετε για την επικοινωνία σας,...Σας ευχαριστώ. Ξεχωρίζετε για την επικοινωνία σας, και σας εύχομαι να πετύχετε περισσότερα από όσα ελπίζουμε.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-56192867999624696602011-01-01T10:28:01.332-08:002011-01-01T10:28:01.332-08:00Το πρόβλημα είναι γενικότερο και δεν αφορά μόνο το...Το πρόβλημα είναι γενικότερο και δεν αφορά μόνο τους μουσικούς.<br />Η αναγνώριση του μεταπτυχιακού τίτλου ως προσόντος, ανεξάρτητα από την αναγνώριση του πρώτου τίτλου -ή ακόμα και την ύπαρξη του- με απασχολεί εδώ και καιρό. Θεωρώ το σημερινό καθεστώς παρωχημένο και άδικο.Ιωάννης Πανάρετοςhttps://www.blogger.com/profile/07689280886091444723noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-73535305410799869612011-01-01T08:36:16.787-08:002011-01-01T08:36:16.787-08:00Αγαπητέ κ. Πανάρετε,
Καλή σας χρονιά.
Είμαι μου...Αγαπητέ κ. Πανάρετε,<br /><br />Καλή σας χρονιά.<br /> <br />Είμαι μουσικός, κάτοχος διδακτορικού, με πολυετή διδασκαλία σε ΑΕΙ των ΗΠΑ. Δεν διαθέτω πτυχίο από ΑΕΙ (όπως οι πιο πολλοί έλληνες μουσικοί), αλλά δίπλωμα από αδιαβάθμιστο ωδείο. Καθώς στη χώρα μας, στο αντικείμενό μου (διδασκαλία οργάνου), τυπικό προσόν για την πανεπιστημιακή εργασία αποτελεί το πρώτο πτυχίο, και όχι το διδακτορικό, δεν έχω καμία επαγγελματική πρόσβαση στα ελληνικά τμήματα μουσικολογίας.<br /><br />Αρκετοί συνάδελφοι, όχι μόνο μουσικοί, βρίσκονται αντιμέτωποι με τη στρέβλωση αυτή, που επιτρέπει σε πτυχιούχους να διδάσκουν σε ΑΕΙ, ενώ αποκλείει διδάκτορες. Εν όψει του ανοίγματος των κλειστών επαγγελμάτων, προτείνω να ανοίξει και η πανεπιστημιακή διδασκαλία μουσικών οργάνων στους διδάκτορες.<br /><br />Το ισχύον Π.Δ. 123/1984, που θεωρεί την εκπόνηση διδακτορικού σε κάποια αντικείμενα μη δύνατη ή συνήθη, είναι παρωχημένο: Πλέον σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα εκπονούνται διδακτορικά, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Προκειμένου να διορθωθεί αυτός ο αναχρονισμός σας παρακαλώ να αποσυνδέσετε την κατοχή πρώτου πτυχίου ΑΕΙ από την αναγνώριση από τον ΔΟΑΤΑΠ του διδακτορικού τίτλου και από την εκλογή σε θέση ΔΕΠ.<br /><br />Σας προτείνω να αποτελέσει το διδακτορικό αυτονόητη προτεραιότητα ως τυπικό προσόν για την εκλογή μελών ΔΕΠ και στην διδασκαλία οργάνων.<br /><br />Σας ευχαριστώ από καρδιάς, και σας εύχομαι επιτυχία στη μεταρρύθμιση,Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10563343.post-61380915883923624162010-12-27T10:59:26.026-08:002010-12-27T10:59:26.026-08:00Κύριε υπουργέ,
Όλο αυτό το διάστημα γίνεται συζήτη...Κύριε υπουργέ,<br />Όλο αυτό το διάστημα γίνεται συζήτηση για τις μετατάξεις και τους υπεράριθμους υπαλλήλους που θα πρέπει να μεταταγούν σε άλλες υπηρεσίες με ελλείψεις προσωπικού ώστε να γίνει το δημόσιο αποδοτικότερο. Αυτό, δεν σας δίνει τη δυνατότητα να υιοθετήσετε για τα μέλη ΔΕΠ υπό αναμονή τοποθέτησης μια διαδικασία "μετάταξης" για αυτούς που ήδη υπηρετούν στο δημόσιο. Μάλιστα, οι περισσότεροι είναι στο ίδιο υπουργείο και απλώς θα αλλάξουν βαθμίδα εκπαίδευσης (από Β/θμια στην Τριτοβάθμια). Δηλαδή, θα μπορούσατε ούτε καν πρόσληψη-απόλυση (όπως γίνεται τώρα) να μην κάνετε και απλά να 'μεταφερόταν' από τη μία βαθμίδα στην άλλη ο υπάλληλος.<br />Καλή χρονιά και δύναμη<br />Με εκτίμησηAnonymousnoreply@blogger.com